NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية جيراني واخت مراتي وبنت خالتها والبيت الجديد _ حتى الجزء الثانى 21/11/2025 ( مشاهد 1)

مجرد وقت

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
12 يوليو 2025
المشاركات
15
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
89
نقاط
295
مش عارف ابدا ازاي لاني اول مره اكتب قصه ع الموبايل

قصة واقعيه ١٠٠ ×100 مع اختلاف بعض الاسماء

نبدا قصتنا

الابطال

انا اسمي ادم 19سنة170سم 63كيلو قمحاوي رياضي كنت بلعب في نادي المقاولين العرب وقت بداية القصة

نادرة 17سنة بطل الابطال عود فرنساوي

اية 16 سنه

نورهان 19سنة بنت خالت مراتي

البداية اما نقلت في بيت جديد ومنطقه جديدة في الارياف حصلت معايا خناقة كبيرة وصلت ل تدخل الاهالي والحكومه طبعاا كان في تهديد ليا من الشخص ال اتخانق معايا هاني وده بقي سبب رئيسي في كل احداث القصة

هاني شب 32سنهشغال فواعلي متزوج من ياسمين 21سنة من المنصورة جميلة جدا جدا جسمها مظبوط اوي بزاز متوسطه طيزها مدورة طولها 165سم وزنها 65كيلو

الحزء الاول: ~

حصلت مشكلة بيني وبين هاني بسبب اني جايب عمال من بره المنطه تشتغل في البيت عندي 😂

زعق كتير وانا اقوله معلش بكره هخليك تجيب انت العمال شتمني

أدم: انت بني ادم مش محترم

هاني: طيب انا هوريك مين ال مش محترم ورفع ايده علشان يدربني ع وشي طبعا انا مش هستني بقي مسكت ايده ولفيتها ورا ضهرة وبرجلي وضربته وقع ع وشه وقام جري ع بيته ( ضهر بيته في وش بيتي الجديد)

طبعا معايا امي واختي بس

جري دخل البيت وبعت مراته ومعاها سكينه وجريت ضربت اختي في رجليها انا شفت منظر الدم من بعيد جريت جبتها من شعرها وخت السكينة وجرجت ياسمين في الشارع

الاهالي اتلمو وقعدوا يهدونى طبعا امي اخدت اختي وراحت ع القسم عملت محضر وسابتني هناك 😂

هاني: لو راجل ابقي انقل واقعد في البيت ( طبعا بيتكلم من بعيد)

ادم: هقعد وابقي وريني هتعمل ايه؟

هاني: حاضر

طبعا الكل كان عارف اني مش هروح عند البيت تاني هبقي خايف يعني

تاني يوم رحت ومعايا كهربائي وعمال السيراميك وشطبنا باقي البيت

هاني: مش قولتلك متجيش هنا تاني وبيرفع سكينه غليا وانا واقف اعلي منه طبعاا علشان جوة البيت

ادم: السكينه دي هتحميك وبضحك بسخريه عليه

هاني: اه هتحميني ولو راجل انزل وانت تشوف

طبعا انا معايا مسدس 9مل صوت جايبه من واحد صحبي

نزلتله واول ما شاف المسدس طلع يجري ع البيت

والجيران واقفين يتفرجوا ويضحكوا عليه

طبعا كبير المنطقه راح جابه هو ومراته وخلي هاني يتاسفلي طبعاا علشان نتنازل عن المحضر

انا طبعا قولتلهم حاضر هشوف ولدتي واختي الاول

عدي اسبوع وانا خلصت الدور الاول وشطبته كله وابتديت انقل

اليوم كان طويل وتعب نقلت كل حاجه ولدتي واختي قالولي هنروح ننام عند اخوك تعالي معانا

ادم: ده بيتي مش هتحرك منه خالص روحوا انتو وانا هظبط نومه ليا وبكره افرش برحتي

طبعا حطيت مرتبه ع الارض وجهزت نفسي للنوم بعد ما ركبت الشاشه والدش وشغلت الشاشه وقولت انام ببص في الساعه لقيتها 1.30 بليل

فجأة الباب خبط:

ياتري مين ال جايلي في وقت زي ده وانا اصلا لسه اول يوم انقل فيه

اسف ع الاطاله والجزء التاني مش هيتأخر يوم او 2 وهكون خلصته

تحياتي


اسف ع التاخير بس ظروف شغلي غصب عني
الجزء ده ياريت يعجبكم وشكرا جدا ع تشجيعكم ليا
الجزء الثاني
الباب خبط
قولت مين من ورا الباب محدش رد
الباب خبط تاني فتحت ع طول لقيت ياسمين واقفه قدام الباب ومعاها صينيه عليها اكل وبتقولي
ياسمين: امك وهيا ماشية بعد مانزلتوا العفش انك مفطرتش ونسيت تجيب اكل معاك قولت الجيران ل بعضها
أدم: متشكر جدا يا مدام مش جعان
ياسمين: لا مينفعش لازم تاكل انت تعبت النهارده اوي انت نزلت العفش كله لوحدك محدش كان بيساعدك ولازم تاكل

ادم: خلاص تمام هاتي الصنية
اخدت منها الصنيه ولسه هقفل الباب قالتلي ممكن طلب
قالتلى انها عايزة تنزل حاجات من على النت عشان انا عندى (adsl) طبعا انا نقلت الخط الارضي قبل ماانقل علشان يبقي جاهز وهى تستعمل النت عن طريق التليفون العادى والحاجات دى مش عارفة تنزلها من عندها لان النت بيفصل كل شوية فرديت عليها وقلتلها تحت امرك اى وقت تحبى. وكنت لوحدى في البيت عشان امي مش موجودة، راحت عند اخويا علشان يسلموا الشقه القديمه الصبح وهتفضل عنده لحد مااخلص تظبيط البيت كله وابني الدور التاني ل نفسي. المهم قلتلها امتى تحبى وانا اسيبلك مفتاح البيت وتستعملى النت لغاية ما ارجع. قالتلى هشوف واقولك بس ممكن رقمك علشان اتصل بيك وابلغك طبعا ادتها الرقم عادي ومشعرتش انها ناوية على اى حاجة وسابتني ومشبت تاني يوم امي جت الصبح قعدت ساعتين ومشبنا انا وهيا اجيب شوية حجات للبيت . رجعت الساعة 10 بالليل ومجرد ما دخلت لقيتها بترن عليا وبتقولى معلش اصلى راحت عليا نومة ولازم تجيب الحاجة دى ضرورى فقلتلها تحت امرك انا هخرج وانتى تعالى نزليها قالت لا لية تخرج انا واثقة فيك وبعدين انا مش هاخد وقت انا اسفة. فخبطت ولقيتها لابسة عباية بيتي مش مبين اى حاجة للعلم بيتها في وش بيتنا ع طول والمنطقه ال انا فيها مافيهاش غير اربع بيوت متفرقين عن بعض قرية جديدة يعني ودخلت وعملتلها شاى وقعدت تستعمل النت وكنت محرج مش عارف لية فقالتلى أنت مالك قلقان لية كدة أنت باين عليك خام اوى. استغربت من الكلمة ورديت عليها قلتلها خام اية؟ انا بشتغل في سواق من زمان ولى تجارب كتير بس انتى انسانة واضح انك محترمة ولازم اكون كدة مش اكتر قالتلى يا شيخ انا كنت فاكراك لخمة ومالكش في الستات خالص. على كدة انا اخاف منك بعد كدة. قلتلها انا عايز اقولك حاجة بس متفهمنيش غلط … قالتلى قول هفهم صح. قلتلها انا…. وقبل ما اكمل قاطعتنى وقالتلى …. عارفة انك معجب بيا من اول ما اشتريت الارض وكنت بلاحظ دة عليك مانا ست ومش صغيرة برضو. قلتلها فعلا وانا في ذهول وكأن في باب اتفتح وانا على بعد خطوة بس مش عارف هدخل والا لا؟ لقيتها بتقولى …وعشان اقصر عليك المشوار انا كمان معجبة بيك مووووت بس انا بخاف عشان جوزي شكاك اوي وهو شغال بليل تباع ع عربيه نقل بمقطورة، بس انا شايفة ومتأكدة انك انسان محترم ومش همجي . فما كان منى الا انى ثبت عنيا في عنيها وشعرت وكأنى شاب مراهق جواه احاسيس كتير مش مفهومة! لقيت عنيها كلها احساس ومشاعر لقيت نفسى ماسك ايديها وبابوسها بكل رقة ونعومة ونزلت هي على ركبتها بين رحلى وانا قاعد ولمست شعرها قعدت امشى ايدى عليه بهدوء رغم انى كنت هموت واكتشف كل ما فيها بس انا من النوع اللى بحب احسس الست انها ملكة تستحق التقدير. وابتديت ابوسها في شفايفها بكل احساس ونعومة لحد ماهجت مووووت فقامت وقفت وقالتلى انا هوريك اللى تتمناه واللى اتمناه رجالة كتير وماطالوهوش قلعت العباية ولقيت تحتها اجمل قميص نوم اسود قصير تحت كسها ووراك ملفوفة ومليانة وبيضا جدا جدا، وبزاز مش كبيرة اوي مليانة وخارجة من القميص. قمت حضنتها بقوة وقلتلها انتى عمرك ما هتندمى انى شوفت واخدت كل الجمال دة واخدتها من ايديها ودخلت على المرتبة لاني لسه منصبتش السرير وقلتلها نامى ووطيت وبدأت ابوس وامص صوابع رجليها اللى اكتر حاجة بحبها في الست، وفضلت طالع بلسانى على جسمها وجوايا اصرار انى الحس وادذوق كل حتة فيها لغاية ما وصلت لكسها وشفته ولم المسه لكن قعدت الحس حواليه وفجأة لقيت انسانة مختلفة خالص في قمة الهيحان ومسكت شعرى وتدوس على راسى عشان الحسه هو وانا عايزها تهيج زيادة،
ياسمين: انا خلاص مش قادرة انا عمرى ماهجت كدة واطلقت صرخة قوية وهى بتقول نكنى نكنى انا كسى مولع نار نكنى وانا هبقى خدامتك في الجنس بتاعتك متناكتك وحدك والجنس معك، عبدتك وخدامتك. يالا نيييييييييييك. كل دة وما كنتش قلعت وكنت لابس قميص وبنطلون. لقيتها قامت حاولت تفك القميص ومستحملتش فشقته اتنين وفتحت البنطلون ومسكت زبرى وقعدت تمص كأنها جعانة وتشفط فيه وتلحس زى الشراميط
ياسمين: اية الزوبر ابن المتناكة دة؟ دة أنت مجرم.
ادم: ممكن طلب
ياسمين؛ انت تامر
فطلبت منها توطى وطيزها ليا ووطيت انا وشفت اجمل وانعم واحلى طيز بيضا اوى اوى فتحت طيزها بايدى ولقيت فتحة صغيرة جدا وحمرا اوى وواضح جدا انها عمرها ما اتناكت فيها وقعدت الحس فيها لغاية ما تعبت وكسها كان مليان وبارز موت بين وراكها والبظر كله بره شفايف كسها وقعدت الحس فيهم لاكتر من 15 دقيقة رحت مدخل زوبرى في كسها وكان ضيق جدا وسخن اوى وغرقان عسل من كسها وفضلت انيك وهى تصرخ وتقولى اضربنى على طيزى اضرب وبقيت اضرب وكل ماتهيج تخلينى اضرب اكتر لحد ما صوابعى علمت على طيزها. وجاء دور طيزها فحاولت ادخل بعد ما لعبت بصباعى منفعش فجبت كريم مرطب وحطيت على طيزها وزوبرى ودخلته وكانت اول مرة تتناك في طيزها وبقت تتوجع وتهيج وبقيت اضرب فيها
ادم: اتناكى يا شرموطة يا لبوة وكل ما اشتم واضرب تهيج زيادة وتدورت وبقيت انيكها ووشها ليا وهى تتناك وتقطع بزازها وحلمتها الوردى زى كسها ونمت على ضهرى وقعدت عليه وتطلع وتنزل وانا اعصر بزازها واضربهم اوى. ونزلتهم اليوم دة 4 مرات خلال 3 ساعات وهى خدت لبنى في طيزها واول ماطلعت زبرى منها اخدته في بوقها وقعدت تمص فيه وتنضفه وماسبتش ولا نقطه منه
قومت دخلت الحمام استحميت انا وهيا وقعدت العب معاها شوية بس بدون نيك وكانت الساعه عدت 3 قبل الفجر واتفقنا ان كل ما اكون فاضي وجوزها مش موجود تكلمني ولو في فرصة تيجي
وهيا خارجه لمحت خيال ع السلم ال جنبي بس مخدش واديت قولت يمكن بيتهيالي ومشيت واتصلت بيا بعد ماروحت اطمنت عليها 😂 اصل البيت بتعها بعيد عني دقيقه واحده بس
دخلت نمت وانا بحلم باللي حصل ودي كانت اول شرموطه اقابلها في شارع الرمش ال يدخله ميتحرمش وده الاسم ال لازم اقوله ع الشارع ال قاعد فيه
تاني يوم نزلت الشغل ورجعت قبل العصر دخلت البيت اتغديت مع نفسي وكلمت امي وكلمت بتاع الطوب علشان محتاج طوب للدور التاني واكدت ع الصنايعيه ال هتشتغل وعملت قهوة وطلعت قعدت ع سلم البيت اشرب سيجارة
لقيت نادرة قاعده هيا واختها ايه
نادرة: لوسمحت عندك شاحن عادي
ادم: اه عندي ثواني اجيبه ليكي
نادرة: لا متتعبش نفسك خد الموبايل بتاعي اشحنه عندك
ادم: حاضر
اخدت منها الموبايل وحطيته ع الشاحن الشاشه اول مانورت اتصدمت من ال شوفته
ياتري الشاشه عليها ايه
ده ال هنعرفه الجزء الجديد هانت قربت اخلص كتابته وهينزل قريب جدا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عارف ابدا ازاي لاني اول مره اكتب قصه ع الموبايل

قصة واقعيه ١٠٠ ×100 مع اختلاف بعض الاسماء

نبدا قصتنا

الابطال

انا اسمي ادم 19سنة170سم 63كيلو قمحاوي رياضي كنت بلعب في نادي المقاولين العرب وقت بداية القصة

نادرة 17سنة بطل الابطال عود فرنساوي

اية 16 سنه

نورهان 19سنة بنت خالت مراتي

البداية اما نقلت في بيت جديد ومنطقه جديدة في الارياف حصلت معايا خناقة كبيرة وصلت ل تدخل الاهالي والحكومه طبعاا كان في تهديد ليا من الشخص ال اتخانق معايا هاني وده بقي سبب رئيسي في كل احداث القصة

هاني شب 32سنهشغال فواعلي متزوج من ياسمين 21سنة من المنصورة جميلة جدا جدا جسمها مظبوط اوي بزاز متوسطه طيزها مدورة طولها 165سم وزنها 65كيلو

الحزء الاول: ~

حصلت مشكلة بيني وبين هاني بسبب اني جايب عمال من بره المنطه تشتغل في البيت عندي 😂

زعق كتير وانا اقوله معلش بكره هخليك تجيب انت العمال شتمني

أدم: انت بني ادم مش محترم

هاني: طيب انا هوريك مين ال مش محترم ورفع ايده علشان يدربني ع وشي طبعا انا مش هستني بقي مسكت ايده ولفيتها ورا ضهرة وبرجلي وضربته وقع ع وشه وقام جري ع بيته ( ضهر بيته في وش بيتي الجديد)

طبعا معايا امي واختي بس

جري دخل البيت وبعت مراته ومعاها سكينه وجريت ضربت اختي في رجليها انا شفت منظر الدم من بعيد جريت جبتها من شعرها وخت السكينة وجرجت ياسمين في الشارع

الاهالي اتلمو وقعدوا يهدونى طبعا امي اخدت اختي وراحت ع القسم عملت محضر وسابتني هناك 😂

هاني: لو راجل ابقي انقل واقعد في البيت ( طبعا بيتكلم من بعيد)

ادم: هقعد وابقي وريني هتعمل ايه؟

هاني: حاضر

طبعا الكل كان عارف اني مش هروح عند البيت تاني هبقي خايف يعني

تاني يوم رحت ومعايا كهربائي وعمال السيراميك وشطبنا باقي البيت

هاني: مش قولتلك متجيش هنا تاني وبيرفع سكينه غليا وانا واقف اعلي منه طبعاا علشان جوة البيت

ادم: السكينه دي هتحميك وبضحك بسخريه عليه

هاني: اه هتحميني ولو راجل انزل وانت تشوف

طبعا انا معايا مسدس 9مل صوت جايبه من واحد صحبي

نزلتله واول ما شاف المسدس طلع يجري ع البيت

والجيران واقفين يتفرجوا ويضحكوا عليه

طبعا كبير المنطقه راح جابه هو ومراته وخلي هاني يتاسفلي طبعاا علشان نتنازل عن المحضر

انا طبعا قولتلهم حاضر هشوف ولدتي واختي الاول

عدي اسبوع وانا خلصت الدور الاول وشطبته كله وابتديت انقل

اليوم كان طويل وتعب نقلت كل حاجه ولدتي واختي قالولي هنروح ننام عند اخوك تعالي معانا

ادم: ده بيتي مش هتحرك منه خالص روحوا انتو وانا هظبط نومه ليا وبكره افرش برحتي

طبعا حطيت مرتبه ع الارض وجهزت نفسي للنوم بعد ما ركبت الشاشه والدش وشغلت الشاشه وقولت انام ببص في الساعه لقيتها 1.30 بليل

فجأة الباب خبط:

ياتري مين ال جايلي في وقت زي ده وانا اصلا لسه اول يوم انقل فيه

اسف ع الاطاله والجزء التاني مش هيتأخر يوم او 2 وهكون خلصته

تحياتي
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر بالجزء الجديد
 
بدايه كويسه عاش عليك كمل وياريت تنزل الباقي على طول متتاخرش وكبر الأجزاء براحتك متقلقش
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%