NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة جوز بنتي ولع مشاعري " ومتعني " - حتى الجزء الثاني 29/1/2022

Mr_Perfect

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
2 يناير 2022
المشاركات
27
مستوى التفاعل
14
نقاط
251
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصة حقيقية على لسان صاحبتها " مدام سلوى "

--------------
الجزء الأول

--------------

مكنتش متخيلة اني اعيش المتعة دي ف يوم من الأيام ..
طول عمري ما بفكرش ف حاجه " رغم حرماني " بس كل ليلة كنت اضحك واقول يلا هاخد زمني وزمن غيري ..
معنديش غير بنت واحدة " ليلى " ومتجوزه وجوزها بيحبها ومهنيها " احمد " وعايشة انا وجوزي " سمير " اللي كبر والمرض اتمكن منه

كان احمد نعم الابن لينا " دا اللي كنا شايفينه منه كلنا .. "
كان بيساعدنا كتير وبيقف جنبنا
كنت كل ما احتاج حاجه اول حد ممكن اكلمه هو احمد .. وعمره ما اتاخر بصراحه
لحد ما بدات احس من ناحيته بحاجات حلوة كنت بضحك ع نفسي ف الاول بس اكتشفت انه فعلا صحاها ..

ايوة صحاها صحى مشاعري من تاني وولع احساسي وخلاني ارجع بالزمن 20 سنة لورا وبقيت كاني فعلا بنت مراهقة عندها 20 سنة

الموضوع بدا بتعب جوزي ف نص الليل وملقيتش حد الجأله غير احمد جوز بنتي .. اتصلت عليه " احمد الحقني عمك سمير تعب واغمى عليه فجاه ومش عارفه اتصرف "

قالي دقايق واكون عندك .. وبالفعل بعدها بشوية لقيته بيرن الجرس فتحتله فورا وخدنا سمير ورحنا اقرب مستشفى

الدكاترة طمنونا وقالوا لازم يفضل ف الرعاية وممنوع حد يبات معاه .. احمد قالي يلا نرجع ونجيله الصبح باذن ****

ركبت مع احمد العربية ورجعنا لحد العمارة بتاعتي قالي تحبي اوصلك لفوق قلتله لا كتر خيرك روح ل ليلى عشان تطمنها ومتبقاش لوحدها ..

ونزلت من العربية وحسيت بدوخه جامده ولقيت نفسي بقع ع الارض من التعب .. احمد جري عليا وشالني وطلع بيا فوق للشقة

وعملي ميه بسكر وشربتها وهو ساندني عشان ما اوقعش الكوباية .. حسيت ساعتها بحنيه كنت محتاجاها اوي .. حسيت مشاعري بدات تتحرك

مفقتش غير لما قالي تحبي اجيب ليلى تقعد معاكي قلتله لا خليها ماتتعبهاش هبقى كويسة قالي طب انا هنزل وهعدي عليكي الساعة 7 عشان نروح لعمي المستشفى

ومشي وسابني وانا بقيت حاسه ان فيه نار جوايا صحيت ومشعللة فوقت وقلت لنفسى دا جوز بنتك عيب اللى بتفكري فيه دا

رجعت وقلت وايه يعني جوز بنتي مش راجل ؟ وانا ست وومحتاجه .. سكتت وافتكرت اني عامله زي الارض البور اللى بقالها سنين ما ارتوتش

وافتكرت اخر مرة جوزي لمسني فيها مش فاكرة من كام سنة ..

ايدي راحت على كسي لوحدها " ياااااااااااااه .. كسي مبلول بقالي زمن ماحسيتش الاحساس دا

محسيتش بنفسي غير وانا بلعب ف كسي وبدخل صوابعي اااااه خلاص هموت مش قادرة

مفيش ف بالي غير احمد جوز بنتي اللي بدات افتكر شكله لما كنت اروحلهم ف اول جوازهم ويخرجلي لابس شورت مجسم وزبه باين معالمه منه

لقيت نفسي بقول ااااه يا احمد ريح كسي ريح حماتك من نارها وشهوتها

...

صحيت الصبح لقيت نفسي عريانة وايدي ع كسي بس لسه ناري ماهديتش

لقيت احمد بيتصل وبيقولي انا تحت لقيت نفسي بقوله اطلع " بلهفه وشوق "

قالي لا انا مستنيكي تحت كان نفسي يطلع ويطفي ناري بس قمت خدت شاور سريع

وخرجت بصيت لنفسي ف المراية وشفت جسمي عريان لاول مرة من سنين ما ادققش فيه

معقول الجسم دا مفيش ايد اتمدت عليه كل المدة دي .. الصدر المرفوع المدور اللي بيجنن الرجالة وهيموتوا عليه ..

افتكرت بنتي لما اشتكتلي ف مرة ان جوزها قالها انه بيحب الصدر المرفوع وهي صدرها مترهل ..

لقيت نفسي بتنهد وبقول يااااه ياحبيبي يعني بتحب الصدر اللي زي صدري وانا بلبس واسع واحرمك انك تاخد بالك منه حتى

ولا وسطي الملفوف اللي مفيهوش غلطة ولسه محافظ ع نفسه ولا طيزي الملبن المرفوعه وانا بداريها دايما بجلاليب واسعه ..

رحت لهدومي ف الدولاب فيه رف فيه لبس خروج بطلت البسه من سنين .. قلت اكيد مش هلاقي حاجه مقاسي

لقيت بدي كنت بحب البسه كان بيبين مفاتني وصدري .. قلت اقيسه لقيته زي ماهو .. معقول ماتخنتش ولا خسيت

لسه مجسم زي ماهو وصدري باين معالمه منه خصوصا اني لبست برا خفيف ومفتوح من الصدر

مش هينفع البس بنطلون شكلي مش هيبقى لطيف ايدي جت ع جيبه كانت عندي قماشتها طرية كنت بحب البسها زمان

لبستها ولبست طرحتي ونزلت حسيت ان احمد عينه عليا وانا خارجه وما اتشالتش من عليا

وقالي معقول اول مره اشوفك بلبس خروج كده دايما تخرجي بعبايات قلتله وايه رايك بقى لقيته بيقولي بصراحة زي القمر

كنت فرحانه اووي بكلامه وحسيت اني مشاعري اتحركت ونسيت انه جوز بنتي

ركبت العربية ونسيت جوزي اللي تعبان ف المستشفى ورايحينله ونسيت الدنيا كلها وبقيت مركزه مع احمد

رحنا المستشفى الدكاترة طمنونا وقالوا هيفضل هنا فتره لقيت احمد بيقولي تعالي اقعدي عندنا بدل ما انتي قاعدة لوحدك

فرحت جدااااا وقلتله ماشي رجع معايا البيت واستناني اطلع اجيب هدومي

طلعت لميت كل هدومي المغرية واللي ببقى حلوة فيها وبيجامات بيتي وكل حاجه كاني عروسة جديده

ونزلت ورحنا ع شقته ..

...

عدا كام يوم حياة طبيعية كنت مكسوفة البس حاجه مغرية له عشان بنتي

لحد ماجتلي فكرة .. هو بيصحى قبل شغله بحوالي ساعتين بدري وانا كده كده ف الوقت دا بكون صاحية

وبنتي بتنام متاخر وبتصحى متاخر بعد ماينزل شغله بكذا ساعة

اتعمدت اغريه ف الوقت دا .. اول يوم لبست بدي كت مبين جسمي وصدري واضح منه اوي ولبست برا سوفت شفاف ..

ولبست بنطلون ليجن مبين الاندر وطيزي واضحه فيه ولما حسيت انه صحي وسمعته بيقوم من اوضته جريت ع المطبخ

كاني بشرب وهو صحي وعدا ع المطبخ وبيقولي صباح الخير يا .. وسكت مكملش كلامه وانا عملت نفسي اتفاجئت بيه

قلتله معلش مكنتش عارفه انك هتقوم دلوقتي انا كنت جايه اشرب قاطعني بالكلام وقالي لالا عادي دا بيتك خدي راحتك كاني مش موجود

قلتله ميصحش قالي لالالا عادي هزعل منك لو حسيت انك متكتفه خدي راحتك خالص وعينه كانت على بزازي اللي حسيت انه هيموت ويعصرهم

دخل الحمام وكنت مبسوطة اوي قلت اجهزله الفطار واهي حجة نقف مع بعض ف المطبخ شوية وما ادخلش اوضتي

خرج من الحمام لقاني ف المطبخ وحسيت بانتفاخ مكان زبه كانه واقف تحت الهدوم ومش عارف يداريه عملت نفسي مش واخده بالي

دخل عليا المطبخ وقالي بتعملي ايه ياسوسو ضحكت وقلتله حلوة سوسو دي .. بجهزلك الفطار ياسي احمد وضحكت وهو ضحك

قالي تصدقي بنتك مابتحضرليش الفطار خالص قلتله عشان خايبه ومش حاسه بقيمة راجلها قالي طب اساعدك بايه قلتله ولا حاجه

قالي لا هعمل انا الشاي قلتله ماشي " لما افتكرت ان حاجة الشاي قدامي وعشان يجيبها لازم يبقى ورايا "

جه بالفعل ياخد الكاتيل من قدامي ولقيته وقف ورايا بالظبط ورجعت كاني مش قاصده لورا ولزقت فيه

وقلتله استنى انت انا هعمل الشاي قالي لا و**** ياسوسو انا اللي هعمله قلتله ميصحش قالي لا طبعا كفايه انك عملتيلي الفطار الحلو دا

كل دا وزبه لازق ف طيزي وانا فرحانة اوووي وكسي بينزل عسسسل

خد الكاتيل ورجع تاني ياخد الكوبايات المرة دي لزق اكتر قلتله اله ماقلتلك ياعم استنى هعمله انا قالي لا و**** مايحصل

ورجع تالت مرة بردو ياخد الشاي والسكر وهنا لفيت كاني مش واخده بالي ولزقت فيه من قدام بس مطولتش كتير

بس فرحت لما زبه حك بكسي من فوق الهدوم وكان واقف وحسيته هايج عليا ونفسه ينيكني زي ما انا نفسي اتناك منه

...

قعدنا نفطر ونتكلم شوية وكان بيشتكيلي من ليلى وبيقولي مش مهتمه بيا وبتنام وتسيبني واكيد انتي فهماني

اول مره يتكلم معايا ف حاجه زي دي

قلتله معلش هي لسه صغيره ومش خبرة ف الحاجات دي عودها انت وانا بردو هتكلم معاها

قالي بصراحة هي مش طالعالك خالص مكنتش فاهمه يقصد ايه وسكت كده

قالي قصدي يعني ف الحلاوة ياسوسو انتي زي القمر

وقام نزل شغله وسابني مولعه نفسي اتناك ..

...

عدا كام يوم واتكررت لقائاتنا كل يوم الصبح وشوية تحرشات كده كاننا مش واخدين بالنا

وكل يوم البسله حاجه مغرية ..

لحد ماف يوم كان بيشتكيلي من ليلى وبيقولي حتى الهدوم اللي بحبها تلبسهالي مش عايزه تلبسها

قاطعته بقوله هدوم ايه قالي قميص نوم جبتهولها وبحبها تلبسه ومش عايزه قلتله يمكن مش عاجبها مثلا

قالي هجيبهولك وتشوفيه لقيته جابه وراهولي لونه موف وصدره مفتوح اوي وقصير يادوب يغطي الكس

قلتله ماهو ذوقه حلو اهو اومال هي مش عايزه تلبسه ليه

قالي معرفش بقى بصراحة قلتله خلاص هتكلم معاها واشوف

بعدها اتكلمت معاها وقلتلها مبتلبسيش اللي احمد بيحبه ليه قالتلي ياماما دا قميص بيبين الصدر المرفوع وبيبقى شكله حلو فيه

انما المترهل اللي زي صدري كده بيبقى مش حلو ومش مغري خالص قلتلها خلاص اهتمي بنفسك وانزلي جيم

واتمرني لحد ماصدرك يترفع قالتلي بجد ينفع قلتلها اه طبعا اشتركي ف جيم وظبطي جسمك واهتمي بيه قالتلي ماشي

عدا كام يوم وف مرة كان احمد ف الشغل وكان فاضل نص ساعة ويجي قلتلها طب ماتنزلي تعملي شعرك ف الكوافير على مايجي

قالتلي فكرة حلوة اووووي ونزلت فعلا وكنت عارفه الكوافير دا زحمه وهتاخد ع الاقل ساعتين ونص او تلاته ع ماترجع

احاول استفرد باحمد فيهم ..

دخلت اوضة نومها وجبت قميص النوم اللي بيحبه بالاندر الفتله بتاعه

ودخلت اوضتي قلعت كل هدومي وكنت مجهزه نفسي زي عروسة ليلة دخلتها

ولبست قميص النوم ع اللحم يااااااه مبين صدري وحلاوته انا عرفت ذوق احمد حبيبي بيحب ايه

وطلعت انا فتاة احلامه اللي بيحلم بيها دايما .. ولبست الاندر الفتلة ..

وفضلت مراقبة من البلكونة لحد مالقيته طالع فوق وانا نفسي عمال يزيد ومش عارفه اعمل ايه ..

فضلت واقفه قدام مرايتي وباب اوضتي مفتوح وكده كده احمد لما يدخل ويروح اوضته هيعدي ع اوضتي الاول

وفعلا حصل وعدا وبص ناحسيتي واتسمر مكانه وانا لفيت بقيت وشي ف وشه وعملت نفسي مكسوفه ومتفاجئه بيه

عدا الوقت بينا معرفش قد ايه لقيته اتقدم ودخل اوضتي وانا مش عارفه اخبي لحمي ولا اسيبه يمتع نظره بيه

قالي ايه العسل دا

كنت مبسوطه وقلتله اسفه اسفه مكنتتش اعرف انك .. حط ايده ع شفايفي وقالي هسسسس ساعتها شفايفي دابت لما لمست ايده وغمضت عيني

فهم احمد اني عايزاه لقيته قرب مني وضمني لصدره وحسيت بنفسه عالي وسخن اوي

قربت منه وبقيت لازقه فيه محسيتش غير بشفايفه بدات تبوس فيا وانا دبت اكترررر

لقيته بيهمسلي " انا بحبك .. انتي فتاة احلامي كل حاجه فيكي كان نفسي تكون ف شريكة حياتي "

لسه هقوله مش هينفع حط ايده ع شفايفي تاني ودبت تاني وغمضت عيني ولف ايده حوالين وسطي وضمني اوووي

محسيتش غير واحنا بناكل شفايف بعض بشهوة كاننا اتنين حبايب مصدقوا يتلاقوا

باس كل حتة ف وشي ورقبتي وايده راحت ع صدري وكان متفاجئ اني لابسه قميص النوم من غير برا وصدري مرفوع كده

مد ايده وبدا يعصر ف بزازي وانا مت من الشهوة واقوله اااه ياحبيبي مش قادره تعبانه اووووي ريحني بقى انا بحبك اووي

وهو بيرضع ف بزازي وبيقولي بحبك بحبك اوووووي ونفسي فيكي قلتله انا معاك ياقلبي اعمل فيا اللي انت عايزه ريحني ابوس ايديك

مد ايده ع كسي اللي كان غرقان وبدا يلاعبه وانا هممووووت من الشهوة اااه ياحبيبي ريحني يا احمد وصوتي رايح خالص

معرفش احمد قلع هدومه امته وقلعني كل هدومي امته مكنتش حاسه غير بجسمه وهو لامس جسمي ولحمي دايب ف لحمه

وبنتقلب ف السرير عريانين وبنبوس بعض بشهوة كاننا عشاق وحبايب

وكل مازبه يلمس كسي بولع واضمه اكتر لحد مادخل ف كسي بكل سهولة بسبب ان كسي كان مبلول

ومع ان زبه كان كبير اوي لكنه دخل وصوتت ااااااااااااااااااااه يا احمد نيكني ياحمد مش قادره

بدا ينيك فيا جامد ويدخل زبه كله للاخر وانا اصوت ااااااااه ياحبيبي نيكني كمان ااااه ريحني يياحمد

كان خبير وكانت ايده بتعصر ف بزازي وهو بينكني وانا مش قادره من الشهوة لقيته طلع زبه فجاه وحضني ونام ع ضهره وقلبني فوقه فهمت

انه عايزني اقعد ع زبه وفعلا قعدت عليه ودخلته كله وشهقققت لما دخل كله للاخر وانا بطلع وانزل عليه واصووووووووووت وصوتي سمع مصر كلها

بقيت حاسه اني بغتصبه بسرعه وافشخ كسي لحد ماجبت شهوتي واترميت فوقه هو فهم اني تعبت بس هو ماكنش ارتاح لسه
حضني وانا مسكت زبه بايدي عشان اريحه هو غمض عينه من الشهوة واني فهماه من غير مايقول
لقيت نفسي بنزل ع زبه وببوسه بشهوه وهو ماكانش مصدق نفسه اني فهماه وعملت اللي نفسه فيه من غير مايطلب
بدات امص ف زبه جامد بمحن ودلع وامشي لساني عليه وابله بريقي والحسه جامد والحس بضانه وهو بيموت من الشهوة
لحد ماجاب شهوته ونمت ف حضنه عريانين لقيته بيقولي بحبك كان فينك من زمان قلتله قدامك بس انت مكنتش واخد بالي
قالي من النهارده انتي مراتي قلتله بس متقصرش مع ليلى قالي انا حبيتها اكتر بسببك وباسني من شفايفي بوسه طويلة دبنا فيها شوية
ونمت ف حضنه شوية لحمي ف لحمه من غير حواجز ..


--------------
الجزء الثاني

--------------

انتهيت في الجزء الأول لما نمت ف حضن احمد جوز بنتي
وقتها نسيت كل حاجه ف حياتي رجعت بنت مراهقه نايمة ف حضن حبيبها
فقت لنفسي لما افتكرت ان بنتي زمانها جاية قمت جري لبست هدومي واحمد كذلك كان مفيش حاجه حصلت
ورجعت بنتي مغيره شعرها وعاملة لوك جنان
وف اليوم دا دخلوا يناموا بدري وانا دخلت اوضتي سرحت ف اللي حصل بيني وبين احمد
وتعمدت اني اقوم اتجسس عليهم واشوف بيعملوا ايه
بصيت عليهم من خرم الباب لقيتها راكبة على زبه ومستمتعه اووي وهو كمان
وعماله تقوله نيكني ياحمد وحشتني اووووي افشخ كسسسي اااااااااه همووووت
محسيتش بنفسي غير وانا ايدي على كسي وبفرك فيه اوووي وبدخل صوابعي وهموت من الهيجان
كنت كاتمة صوت نفسي بصعوبة من كتر هيجاني ع منظرهم
بس حسيت احساس عجيب .. انا كنت غيرانه على احمد !!
ايوة غيرانة وكل مايقولها كلمة حلوة ولا ينيكها اووي ويمتعها كنت بغير
معقولة هغير من بنتي على جوزها !!
دخلت الحمام ولقيت نفسي ببكي من الللي انا فيه ووجع قلبي والنار اللي جوايا
محرومة وماصدقت لقيت حد يطفي ناري وللاسف جوز بنتي
لا وغيرانه عليه كمان حبيته اوووووي حبيت نفسه وحبيت حنيته عليا
حبيت لمسته لجسمي حبيت نومتي ف حضنه عريانه حبيت زبه وهو بيدلعني
ااااااااااااه هموت من الهيجان والغيره والنار اللي بتاكل فيا
دخلت اوضتي ونمت وصحيت متاخر كان هو نزل ولقيت ليلى قاعدة قالتلي تعالي ياماما احكيلك
انا مستنياكي من بدري قلتلها خير ياحبيبتي قالتلي انا عملت زي ما انتي قلتيلي وغيرت شكلي
ولبستله قميص نوم عريان وهو كان هيتجنن عليا
وفضلت تحكيلي اللي حصل وانا بموت من الغيرة وقلبي واجعني ومضايقة جدا
قلتلها انا قايمة البس عشان اروح لابوكي قالتلي مالك ياماما متغيرة ليه قلتلها مفيش حاجه
لبست ونزلت وانا مش عارفه رايحة فين .. فضلت اتمشى ف الشوارع وانا زعلانة من نفسي
اني وصلت لمرحلة اني اغير من بنتي على جوزها ..
ركبت تاكسي ورحت زورت جوزي ف المستشفى وانا قاعده جنبه وببصله
وبفتكر اول جوازنا واني ملحقتش اتهنى بيه بسبب تعبه ومرضه
حتى وهو بصحته وشباب ماكانش زي احمد
ولقيت نفسي بدمع ع حظي وبختي قمت مشيت من المستشفى بس مروحتش عند بنتي
رحت على شقتي الوقت عدا ولقيت بنتي بتتصل عليا بتقولي انتي فين عشان نتغدى قلتلها كلوا انتوا
انا روحت شقتي قالتلي مالك ياماما قلتلها مفيش ياحبيبتي انا هبقى مرتاحه هنا اكتر وقفلت معاها
لقيت بعدها احمد بيكلمني وبيقولي خير ماجيتيش ليه وواضح ان ليلى جنبه قلتله مفيش هنا هبقى على حريتي
لقيته بيقولي انا هاجي اخدك قلتله لا لا ماتجيش قالي لاخلاص انا لبست وجايلك وقفل السكة
تقريبا كان بيستغل الفرصة عشان يجيلي
بعدها بنص ساعة لقيت الجرس بيرن رحت افتح لقيته احمد

قالي ف ايه بقى مشيتي ليه حد ضايقك
قلتله لا عشان تاخدوا راحتكم وانا ابقى على راحتي قالي احنا ع راحتنا
ولقيته مسك ايدي وقالي انتي زعلانة مني ؟؟
سحبت ايدي منه وقلتله لا قالي اومال ف ايه قلتله مينفعش يبقى فيه بينا علاقة
انا وصلت لمرحلة صعبه ومينفعش اكمل عشان مصلحة بنتي ومصلحتك
قالي ليه بس ف ايه قلتله مفيش ومرضيتش اقوله اني بغير عليه
كنت لابسة بدي ابيض كت وبنطلون ليجن اسود
احمد كانت عينه بتاكلني ودا هيجني اكتر ما انا هيجانه
لقيته قربلي ومسك ايدي وقالي وحشتيني لسه هقوله مينفعش لقيته باس شفايفي بشفايفه
ساعتها انا دبت اوووي ونسيت نفسي ولقيت نفسي بحضنه وصوابعي بتعلم ف ضهره
وهو فضل يمص ف شفايفي ولساني وانا عيني غربت من الهيجان وبقيت الزق فيه اوووي
وحسيت بزبه وقف ولقيت نفسي بحضنه اوووي بكسي وكنت هموت من الهيجان
بدا يمشي ايده على كسي من فوق البنطلون وانا يالهووووي دبت اوي ورفعت راسي من الهيجان
همستله بقوله كفاية تعبتني قالي ابطل لقيتني بحط ايدي ع ايده وبضغط اوي ع كسي
كاني بقوله كمللللللل متوقفش انا كسي بيوجعني عايزااااااااااااااااااااااااااااااااااك
لقيته بيقولي مبسوطة قلتله اوووووي اوووووووووووووي وانا صوتي رايح ومغمضه عينيا من الهيجان
لقيته دخل ايده من تحت البنطلون والاندر ولمس كسي ع اللحم وانا شهقت يالهوووووووووووي ع المتعه
كان جسمي بيتمايل مع حركة ايده من الهيجان كانه بينيكني بصوابعه وانا كنت على اخررررررري
فضل يلعب ف كسي بصوابعه وانا كنت ف دنيا تانيه كاني ف جنه وهو متعتي الوحيده
لقيته مد ايده التانيه ع صدري وبدا يفرك فيه اااااااه يالهووووي ع المتعه انا كاني مكنتش متجوزه
ولسه بتعلم فنون النيك على ايد احمد حبيبي
لقيته طلع صدري برا ومسكه بشفايفه بقى يرضع فيه يخراااااااااااااااااااابي
هموووووت مش قادرة عايزه اتناك
همستله وقلتله عايزاك مش قادره
قالي عايزه ايه ياروحي قلتله عايزاك تنيكني ولقيته قرصني ف حلمتي بشفايفه صوتت ااااااااااه بالراحة
لقيتني بقلعه هدومه معرفش قلعته كل حاجه ازاي بسرعه كده
كان فاضل البوكسر بس وزبه باين فيه زقيته ع الكنبه قعدته ونزلت ع ركبي بين رجليه ومشيت ايدي ع زبه
كنت عايزه اكله اكل فضلت العب في زبه بايدي من فوق البوكسر كان شكله يجننن
لقيت راسه طلعت من البوكسر رحت لحستها بلساني وهو كان دايب ومغمض عينه
قلعته البوكسر وبدات امص ف زبه وادخله كله ف بؤي كنت هتجنن عليه
لقيت احمد بايده قلعني البدي والبرا والبنطلون والاندر وقعدني ع رجله
وانا نزلت بكسي ع زبه قعدت عليه وصوتت اااااااااااااااااااااااه
افشخ كسي ياحمد نيكني اوووووووووووووووووي
انا بتاعتك ياحبيبي نيكني اوي ااااااااااااااه هموت عليك
كنت حاسه اني بغتصبه من كتر مانا بهجم ع زبه بكسي وادخله كله جوايا
فضلنا وقت طويل ع الوضع دا وقومني ونام ع الكنبه ونيمني قدامه وفتح رجلي وبدا يدخل زبه ف كسي يالهووووووي ع المتعة
يقولي مبسوطة ياروحي قلتله اه ياقلبي مبسوطة اووووي نيكني اكتر نيكني اوووي يقولي هنيكك اوي هفشخ كسك
وانا اقوله افشخنيييييييييييي مش قادرة همووووووووت نيكني اوووووي

فضل ينيك فيا يجي نص ساعه وف الاخر نمت ف حضنه وقلتله بحبك ياحبيبي بحبك اوووووي وبوسته من شفايفه
ونمت ف حضنه
فضلت ف حضنه شوية ساكتين
لقيته بيلعب ف شعري وقالي يلا هتيجي معايا قلتله لا خليني هنا احسن
قالي مش عايزك تبعدي عني قلتله لا عشان خاطري خليني هنا احسن
وقام مشي فعلا

وعدى يومين بعدها وماقابلتش احمد ولا ليلى خالص
رحت ازور جوزي لقيته لسه ف الغيبوبه ف الرعاية بس الدكاترة طمنوني عليه

لقيت احمد جوز بنتي جه وانا عند الدكتور بقيت مبسوطة اني شيفاه ومتلخبطه لاني قاعده جنب جوزي التعبان
احمد وقف جنبي وبيكلم الدكتور بيطمن على حماه وبقى يلزق فيا من حين لاخر وهو بيكلم الدكتور
وانا مبسوطة بحركاته دي اوي وحسيت كاني رجعت مراهقه تاني
الدكتور خرج من الاوضة ولقيت احمد مسك ايدي شديتها منه همسلي وقالي ايه ماهو جوزك ف غيبوبة مش واخد باله
قلتله لا ميصحش بردو
لقيته بيمد ايده من ورا ضهري وبيتحش بيا احساس كان ممتع اوي وحبيبي بيتحرش بيا وجوزي نايم قدامي
همستله قلتله بس يا احمد مينفعش كده قالي اعمل ايه ماانتي اللي وحشاني وحشاني اوووي ولقيته بيقرب هيبوسني قلتله لالا وقمت وقفت
قلتله مش هينفع لقيته مصمم شديته من ايده بعيد عن سرير جوزي وشديت الستارة اللي ع السرير ووقفنا ورا الستارة قلتله انت هتعمل مشكلة
قالي مش قادر انتي وحشاني وبدا يحضني قلتله بس يا احمد انا خايفه قالي ماتخفيش وبدا يبوس ف شفايفي وانا كان جوايا احساسين متناقضين
الاول اني نفسي يكمل والتاني اني احترم جوزي اللي نايم تعبان قدامي
بس لقيت نفسي مش قادره ابعد ولا اوقفه وهو عمال يحضن فيا ويبوسني وهيجني اوووووي
ويمسك صدري من فوق الهدوم ويعصر فيهم وانا كنت خلاص بموت من الهيجان قلتله طب تعالي بس تعالى
الاوضه فيها حمام كده وطرقه بعيده عن السرير اللي عليه جوزي دخلنا الطرقة دي وزنقني ف الحيطه
وبدا يعصر كل حته ف جسمي وطلع بزازي وفضل يرضع فيهم وانا بمووووووووووت وعايزه اتنااااااااك
بقيت مش قادرة خالص لقيتني بنزله البنطلون والبوكسر وبنزل بنطلوني والاندر وبدا يدخل زبه ف كسي
وفضل ينيك فيا وانا اكتم صواتي واعض ع شفايفي عشان ما افضحش الدنيا
واهمسله نيكني ياحبيبي نيكني اوووووووووووووووووي
كانت نيكة سريعه ع الواقف بحكم اننا ف مستشفى وكده
خلصنا وظبطنا هدومنا وطلعنا قعدنا قدام جوزي وبردو بيتحرش بيا
ولقيته قالي يلا نمشي قلتله ماشي ونزلنا ركبنا العربيه ومشينا ..
وواحنا ف الطريق عرض عليا اني اروح اقعد معاهم بس رفضت وقلتله روح لبنتي
ولما روحت شقتي بنتي كلمتني بتشتكيلي ان احمد بقاله فتره ملمسهاش وهي محتارة ..
ساعتها مش عارفه كنت زعلانه ع بنتي وف نفس الوقت مبسوطة اني قدرت اخد عقله وزبه ليا
كنت فرحانه وزعلانه ف نفس الوقت وحاسه بتأنيب ضمير ...


يتبع
 

المرفقات

  • 1641318903328.png
    1641318903328.png
    263.6 KB · المشاهدات: 1,228
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص، Tareak و MADAM SOSO
حلوه اووووووي
تسلم ايدك
منتظر التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
قصة رائعة شكرا على المجهود
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
حلوة اووي
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
جميله جداااااا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
جميلة جدا وفى انتظار التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت تكمل فيها
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
حلوة جدا وقفت زوبري عليها
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
حلوة وجميلة
اتمنى انى الاقى سيدة احلامى فعلا ما اجمل الاربعينية
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego، Ahmed abdelkreem و Mr_Perfect
قصه و اسلوب ممتاز في السرد واصل ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Mr_Perfect
التاخير غلط ع اللي زينا
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
القصة حقيقية على لسان صاحبتها " مدام سلوى "
مشاهدة المرفق 10700
--------------
مكنتش متخيلة اني اعيش المتعة دي ف يوم من الأيام ..
طول عمري ما بفكرش ف حاجه " رغم حرماني " بس كل ليلة كنت اضحك واقول يلا هاخد زمني وزمن غيري ..
معنديش غير بنت واحدة " ليلى " ومتجوزه وجوزها بيحبها ومهنيها " احمد " وعايشة انا وجوزي " سمير " اللي كبر والمرض اتمكن منه

كان احمد نعم الابن لينا " دا اللي كنا شايفينه منه كلنا .. "
كان بيساعدنا كتير وبيقف جنبنا
كنت كل ما احتاج حاجه اول حد ممكن اكلمه هو احمد .. وعمره ما اتاخر بصراحه
لحد ما بدات احس من ناحيته بحاجات حلوة كنت بضحك ع نفسي ف الاول بس اكتشفت انه فعلا صحاها ..

ايوة صحاها صحى مشاعري من تاني وولع احساسي وخلاني ارجع بالزمن 20 سنة لورا وبقيت كاني فعلا بنت مراهقة عندها 20 سنة

الموضوع بدا بتعب جوزي ف نص الليل وملقيتش حد الجأله غير احمد جوز بنتي .. اتصلت عليه " احمد الحقني عمك سمير تعب واغمى عليه فجاه ومش عارفه اتصرف "

قالي دقايق واكون عندك .. وبالفعل بعدها بشوية لقيته بيرن الجرس فتحتله فورا وخدنا سمير ورحنا اقرب مستشفى

الدكاترة طمنونا وقالوا لازم يفضل ف الرعاية وممنوع حد يبات معاه .. احمد قالي يلا نرجع ونجيله الصبح باذن ****

ركبت مع احمد العربية ورجعنا لحد العمارة بتاعتي قالي تحبي اوصلك لفوق قلتله لا كتر خيرك روح ل ليلى عشان تطمنها ومتبقاش لوحدها ..

ونزلت من العربية وحسيت بدوخه جامده ولقيت نفسي بقع ع الارض من التعب .. احمد جري عليا وشالني وطلع بيا فوق للشقة

وعملي ميه بسكر وشربتها وهو ساندني عشان ما اوقعش الكوباية .. حسيت ساعتها بحنيه كنت محتاجاها اوي .. حسيت مشاعري بدات تتحرك

مفقتش غير لما قالي تحبي اجيب ليلى تقعد معاكي قلتله لا خليها ماتتعبهاش هبقى كويسة قالي طب انا هنزل وهعدي عليكي الساعة 7 عشان نروح لعمي المستشفى

ومشي وسابني وانا بقيت حاسه ان فيه نار جوايا صحيت ومشعللة فوقت وقلت لنفسى دا جوز بنتك عيب اللى بتفكري فيه دا

رجعت وقلت وايه يعني جوز بنتي مش راجل ؟ وانا ست وومحتاجه .. سكتت وافتكرت اني عامله زي الارض البور اللى بقالها سنين ما ارتوتش

وافتكرت اخر مرة جوزي لمسني فيها مش فاكرة من كام سنة ..

ايدي راحت على كسي لوحدها " ياااااااااااااه .. كسي مبلول بقالي زمن ماحسيتش الاحساس دا

محسيتش بنفسي غير وانا بلعب ف كسي وبدخل صوابعي اااااه خلاص هموت مش قادرة

مفيش ف بالي غير احمد جوز بنتي اللي بدات افتكر شكله لما كنت اروحلهم ف اول جوازهم ويخرجلي لابس شورت مجسم وزبه باين معالمه منه

لقيت نفسي بقول ااااه يا احمد ريح كسي ريح حماتك من نارها وشهوتها

...

صحيت الصبح لقيت نفسي عريانة وايدي ع كسي بس لسه ناري ماهديتش

لقيت احمد بيتصل وبيقولي انا تحت لقيت نفسي بقوله اطلع " بلهفه وشوق "

قالي لا انا مستنيكي تحت كان نفسي يطلع ويطفي ناري بس قمت خدت شاور سريع

وخرجت بصيت لنفسي ف المراية وشفت جسمي عريان لاول مرة من سنين ما ادققش فيه

معقول الجسم دا مفيش ايد اتمدت عليه كل المدة دي .. الصدر المرفوع المدور اللي بيجنن الرجالة وهيموتوا عليه ..

افتكرت بنتي لما اشتكتلي ف مرة ان جوزها قالها انه بيحب الصدر المرفوع وهي صدرها مترهل ..

لقيت نفسي بتنهد وبقول يااااه ياحبيبي يعني بتحب الصدر اللي زي صدري وانا بلبس واسع واحرمك انك تاخد بالك منه حتى

ولا وسطي الملفوف اللي مفيهوش غلطة ولسه محافظ ع نفسه ولا طيزي الملبن المرفوعه وانا بداريها دايما بجلاليب واسعه ..

رحت لهدومي ف الدولاب فيه رف فيه لبس خروج بطلت البسه من سنين .. قلت اكيد مش هلاقي حاجه مقاسي

لقيت بدي كنت بحب البسه كان بيبين مفاتني وصدري .. قلت اقيسه لقيته زي ماهو .. معقول ماتخنتش ولا خسيت

لسه مجسم زي ماهو وصدري باين معالمه منه خصوصا اني لبست برا خفيف ومفتوح من الصدر

مش هينفع البس بنطلون شكلي مش هيبقى لطيف ايدي جت ع جيبه كانت عندي قماشتها طرية كنت بحب البسها زمان

لبستها ولبست طرحتي ونزلت حسيت ان احمد عينه عليا وانا خارجه وما اتشالتش من عليا

وقالي معقول اول مره اشوفك بلبس خروج كده دايما تخرجي بعبايات قلتله وايه رايك بقى لقيته بيقولي بصراحة زي القمر

كنت فرحانه اووي بكلامه وحسيت اني مشاعري اتحركت ونسيت انه جوز بنتي

ركبت العربية ونسيت جوزي اللي تعبان ف المستشفى ورايحينله ونسيت الدنيا كلها وبقيت مركزه مع احمد

رحنا المستشفى الدكاترة طمنونا وقالوا هيفضل هنا فتره لقيت احمد بيقولي تعالي اقعدي عندنا بدل ما انتي قاعدة لوحدك

فرحت جدااااا وقلتله ماشي رجع معايا البيت واستناني اطلع اجيب هدومي

طلعت لميت كل هدومي المغرية واللي ببقى حلوة فيها وبيجامات بيتي وكل حاجه كاني عروسة جديده

ونزلت ورحنا ع شقته ..

...

عدا كام يوم حياة طبيعية كنت مكسوفة البس حاجه مغرية له عشان بنتي

لحد ماجتلي فكرة .. هو بيصحى قبل شغله بحوالي ساعتين بدري وانا كده كده ف الوقت دا بكون صاحية

وبنتي بتنام متاخر وبتصحى متاخر بعد ماينزل شغله بكذا ساعة

اتعمدت اغريه ف الوقت دا .. اول يوم لبست بدي كت مبين جسمي وصدري واضح منه اوي ولبست برا سوفت شفاف ..

ولبست بنطلون ليجن مبين الاندر وطيزي واضحه فيه ولما حسيت انه صحي وسمعته بيقوم من اوضته جريت ع المطبخ

كاني بشرب وهو صحي وعدا ع المطبخ وبيقولي صباح الخير يا .. وسكت مكملش كلامه وانا عملت نفسي اتفاجئت بيه

قلتله معلش مكنتش عارفه انك هتقوم دلوقتي انا كنت جايه اشرب قاطعني بالكلام وقالي لالا عادي دا بيتك خدي راحتك كاني مش موجود

قلتله ميصحش قالي لالالا عادي هزعل منك لو حسيت انك متكتفه خدي راحتك خالص وعينه كانت على بزازي اللي حسيت انه هيموت ويعصرهم

دخل الحمام وكنت مبسوطة اوي قلت اجهزله الفطار واهي حجة نقف مع بعض ف المطبخ شوية وما ادخلش اوضتي

خرج من الحمام لقاني ف المطبخ وحسيت بانتفاخ مكان زبه كانه واقف تحت الهدوم ومش عارف يداريه عملت نفسي مش واخده بالي

دخل عليا المطبخ وقالي بتعملي ايه ياسوسو ضحكت وقلتله حلوة سوسو دي .. بجهزلك الفطار ياسي احمد وضحكت وهو ضحك

قالي تصدقي بنتك مابتحضرليش الفطار خالص قلتله عشان خايبه ومش حاسه بقيمة راجلها قالي طب اساعدك بايه قلتله ولا حاجه

قالي لا هعمل انا الشاي قلتله ماشي " لما افتكرت ان حاجة الشاي قدامي وعشان يجيبها لازم يبقى ورايا "

جه بالفعل ياخد الكاتيل من قدامي ولقيته وقف ورايا بالظبط ورجعت كاني مش قاصده لورا ولزقت فيه

وقلتله استنى انت انا هعمل الشاي قالي لا و**** ياسوسو انا اللي هعمله قلتله ميصحش قالي لا طبعا كفايه انك عملتيلي الفطار الحلو دا

كل دا وزبه لازق ف طيزي وانا فرحانة اوووي وكسي بينزل عسسسل

خد الكاتيل ورجع تاني ياخد الكوبايات المرة دي لزق اكتر قلتله اله ماقلتلك ياعم استنى هعمله انا قالي لا و**** مايحصل

ورجع تالت مرة بردو ياخد الشاي والسكر وهنا لفيت كاني مش واخده بالي ولزقت فيه من قدام بس مطولتش كتير

بس فرحت لما زبه حك بكسي من فوق الهدوم وكان واقف وحسيته هايج عليا ونفسه ينيكني زي ما انا نفسي اتناك منه

...

قعدنا نفطر ونتكلم شوية وكان بيشتكيلي من ليلى وبيقولي مش مهتمه بيا وبتنام وتسيبني واكيد انتي فهماني

اول مره يتكلم معايا ف حاجه زي دي

قلتله معلش هي لسه صغيره ومش خبرة ف الحاجات دي عودها انت وانا بردو هتكلم معاها

قالي بصراحة هي مش طالعالك خالص مكنتش فاهمه يقصد ايه وسكت كده

قالي قصدي يعني ف الحلاوة ياسوسو انتي زي القمر

وقام نزل شغله وسابني مولعه نفسي اتناك ..

...

عدا كام يوم واتكررت لقائاتنا كل يوم الصبح وشوية تحرشات كده كاننا مش واخدين بالنا

وكل يوم البسله حاجه مغرية ..

لحد ماف يوم كان بيشتكيلي من ليلى وبيقولي حتى الهدوم اللي بحبها تلبسهالي مش عايزه تلبسها

قاطعته بقوله هدوم ايه قالي قميص نوم جبتهولها وبحبها تلبسه ومش عايزه قلتله يمكن مش عاجبها مثلا

قالي هجيبهولك وتشوفيه لقيته جابه وراهولي لونه موف وصدره مفتوح اوي وقصير يادوب يغطي الكس

قلتله ماهو ذوقه حلو اهو اومال هي مش عايزه تلبسه ليه

قالي معرفش بقى بصراحة قلتله خلاص هتكلم معاها واشوف

بعدها اتكلمت معاها وقلتلها مبتلبسيش اللي احمد بيحبه ليه قالتلي ياماما دا قميص بيبين الصدر المرفوع وبيبقى شكله حلو فيه

انما المترهل اللي زي صدري كده بيبقى مش حلو ومش مغري خالص قلتلها خلاص اهتمي بنفسك وانزلي جيم

واتمرني لحد ماصدرك يترفع قالتلي بجد ينفع قلتلها اه طبعا اشتركي ف جيم وظبطي جسمك واهتمي بيه قالتلي ماشي

عدا كام يوم وف مرة كان احمد ف الشغل وكان فاضل نص ساعة ويجي قلتلها طب ماتنزلي تعملي شعرك ف الكوافير على مايجي

قالتلي فكرة حلوة اووووي ونزلت فعلا وكنت عارفه الكوافير دا زحمه وهتاخد ع الاقل ساعتين ونص او تلاته ع ماترجع

احاول استفرد باحمد فيهم ..

دخلت اوضة نومها وجبت قميص النوم اللي بيحبه بالاندر الفتله بتاعه

ودخلت اوضتي قلعت كل هدومي وكنت مجهزه نفسي زي عروسة ليلة دخلتها

ولبست قميص النوم ع اللحم يااااااه مبين صدري وحلاوته انا عرفت ذوق احمد حبيبي بيحب ايه

وطلعت انا فتاة احلامه اللي بيحلم بيها دايما .. ولبست الاندر الفتلة ..

وفضلت مراقبة من البلكونة لحد مالقيته طالع فوق وانا نفسي عمال يزيد ومش عارفه اعمل ايه ..

فضلت واقفه قدام مرايتي وباب اوضتي مفتوح وكده كده احمد لما يدخل ويروح اوضته هيعدي ع اوضتي الاول

وفعلا حصل وعدا وبص ناحسيتي واتسمر مكانه وانا لفيت بقيت وشي ف وشه وعملت نفسي مكسوفه ومتفاجئه بيه

عدا الوقت بينا معرفش قد ايه لقيته اتقدم ودخل اوضتي وانا مش عارفه اخبي لحمي ولا اسيبه يمتع نظره بيه

قالي ايه العسل دا

كنت مبسوطه وقلتله اسفه اسفه مكنتتش اعرف انك .. حط ايده ع شفايفي وقالي هسسسس ساعتها شفايفي دابت لما لمست ايده وغمضت عيني

فهم احمد اني عايزاه لقيته قرب مني وضمني لصدره وحسيت بنفسه عالي وسخن اوي

قربت منه وبقيت لازقه فيه محسيتش غير بشفايفه بدات تبوس فيا وانا دبت اكترررر

لقيته بيهمسلي " انا بحبك .. انتي فتاة احلامي كل حاجه فيكي كان نفسي تكون ف شريكة حياتي "

لسه هقوله مش هينفع حط ايده ع شفايفي تاني ودبت تاني وغمضت عيني ولف ايده حوالين وسطي وضمني اوووي

محسيتش غير واحنا بناكل شفايف بعض بشهوة كاننا اتنين حبايب مصدقوا يتلاقوا

باس كل حتة ف وشي ورقبتي وايده راحت ع صدري وكان متفاجئ اني لابسه قميص النوم من غير برا وصدري مرفوع كده

مد ايده وبدا يعصر ف بزازي وانا مت من الشهوة واقوله اااه ياحبيبي مش قادره تعبانه اووووي ريحني بقى انا بحبك اووي

وهو بيرضع ف بزازي وبيقولي بحبك بحبك اوووووي ونفسي فيكي قلتله انا معاك ياقلبي اعمل فيا اللي انت عايزه ريحني ابوس ايديك

مد ايده ع كسي اللي كان غرقان وبدا يلاعبه وانا هممووووت من الشهوة اااه ياحبيبي ريحني يا احمد وصوتي رايح خالص

معرفش احمد قلع هدومه امته وقلعني كل هدومي امته مكنتش حاسه غير بجسمه وهو لامس جسمي ولحمي دايب ف لحمه

وبنتقلب ف السرير عريانين وبنبوس بعض بشهوة كاننا عشاق وحبايب

وكل مازبه يلمس كسي بولع واضمه اكتر لحد مادخل ف كسي بكل سهولة بسبب ان كسي كان مبلول

ومع ان زبه كان كبير اوي لكنه دخل وصوتت ااااااااااااااااااااه يا احمد نيكني ياحمد مش قادره

بدا ينيك فيا جامد ويدخل زبه كله للاخر وانا اصوت ااااااااه ياحبيبي نيكني كمان ااااه ريحني يياحمد

كان خبير وكانت ايده بتعصر ف بزازي وهو بينكني وانا مش قادره من الشهوة لقيته طلع زبه فجاه وحضني ونام ع ضهره وقلبني فوقه فهمت

انه عايزني اقعد ع زبه وفعلا قعدت عليه ودخلته كله وشهقققت لما دخل كله للاخر وانا بطلع وانزل عليه واصووووووووووت وصوتي سمع مصر كلها

بقيت حاسه اني بغتصبه بسرعه وافشخ كسي لحد ماجبت شهوتي واترميت فوقه هو فهم اني تعبت بس هو ماكنش ارتاح لسه

حضني وانا مسكت زبه بايدي عشان اريحه هو غمض عينه من الشهوة واني فهماه من غير مايقول

لقيت نفسي بنزل ع زبه وببوسه بشهوه وهو ماكانش مصدق نفسه اني فهماه وعملت اللي نفسه فيه من غير مايطلب

بدات امص ف زبه جامد بمحن ودلع وامشي لساني عليه وابله بريقي والحسه جامد والحس بضانه وهو بيموت من الشهوة

لحد ماجاب شهوته ونمت ف حضنه عريانين لقيته بيقولي بحبك كان فينك من زمان قلتله قدامك بس انت مكنتش واخد بالي

قالي من النهارده انتي مراتي قلتله بس متقصرش مع ليلى قالي انا حبيتها اكتر بسببك وباسني من شفايفي بوسه طويلة دبنا فيها شوية

ونمت ف حضنه شوية لحمي ف لحمه من غير حواجز ..




يتبع ..
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
حلوة اووي في انتظار التكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
قصه فوق الوصف روعه منتظر التكمله على نار تحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
القصة حقيقية على لسان صاحبتها " مدام سلوى "
مشاهدة المرفق 10700
--------------
مكنتش متخيلة اني اعيش المتعة دي ف يوم من الأيام ..
طول عمري ما بفكرش ف حاجه " رغم حرماني " بس كل ليلة كنت اضحك واقول يلا هاخد زمني وزمن غيري ..
معنديش غير بنت واحدة " ليلى " ومتجوزه وجوزها بيحبها ومهنيها " احمد " وعايشة انا وجوزي " سمير " اللي كبر والمرض اتمكن منه

كان احمد نعم الابن لينا " دا اللي كنا شايفينه منه كلنا .. "
كان بيساعدنا كتير وبيقف جنبنا
كنت كل ما احتاج حاجه اول حد ممكن اكلمه هو احمد .. وعمره ما اتاخر بصراحه
لحد ما بدات احس من ناحيته بحاجات حلوة كنت بضحك ع نفسي ف الاول بس اكتشفت انه فعلا صحاها ..

ايوة صحاها صحى مشاعري من تاني وولع احساسي وخلاني ارجع بالزمن 20 سنة لورا وبقيت كاني فعلا بنت مراهقة عندها 20 سنة

الموضوع بدا بتعب جوزي ف نص الليل وملقيتش حد الجأله غير احمد جوز بنتي .. اتصلت عليه " احمد الحقني عمك سمير تعب واغمى عليه فجاه ومش عارفه اتصرف "

قالي دقايق واكون عندك .. وبالفعل بعدها بشوية لقيته بيرن الجرس فتحتله فورا وخدنا سمير ورحنا اقرب مستشفى

الدكاترة طمنونا وقالوا لازم يفضل ف الرعاية وممنوع حد يبات معاه .. احمد قالي يلا نرجع ونجيله الصبح باذن ****

ركبت مع احمد العربية ورجعنا لحد العمارة بتاعتي قالي تحبي اوصلك لفوق قلتله لا كتر خيرك روح ل ليلى عشان تطمنها ومتبقاش لوحدها ..

ونزلت من العربية وحسيت بدوخه جامده ولقيت نفسي بقع ع الارض من التعب .. احمد جري عليا وشالني وطلع بيا فوق للشقة

وعملي ميه بسكر وشربتها وهو ساندني عشان ما اوقعش الكوباية .. حسيت ساعتها بحنيه كنت محتاجاها اوي .. حسيت مشاعري بدات تتحرك

مفقتش غير لما قالي تحبي اجيب ليلى تقعد معاكي قلتله لا خليها ماتتعبهاش هبقى كويسة قالي طب انا هنزل وهعدي عليكي الساعة 7 عشان نروح لعمي المستشفى

ومشي وسابني وانا بقيت حاسه ان فيه نار جوايا صحيت ومشعللة فوقت وقلت لنفسى دا جوز بنتك عيب اللى بتفكري فيه دا

رجعت وقلت وايه يعني جوز بنتي مش راجل ؟ وانا ست وومحتاجه .. سكتت وافتكرت اني عامله زي الارض البور اللى بقالها سنين ما ارتوتش

وافتكرت اخر مرة جوزي لمسني فيها مش فاكرة من كام سنة ..

ايدي راحت على كسي لوحدها " ياااااااااااااه .. كسي مبلول بقالي زمن ماحسيتش الاحساس دا

محسيتش بنفسي غير وانا بلعب ف كسي وبدخل صوابعي اااااه خلاص هموت مش قادرة

مفيش ف بالي غير احمد جوز بنتي اللي بدات افتكر شكله لما كنت اروحلهم ف اول جوازهم ويخرجلي لابس شورت مجسم وزبه باين معالمه منه

لقيت نفسي بقول ااااه يا احمد ريح كسي ريح حماتك من نارها وشهوتها

...

صحيت الصبح لقيت نفسي عريانة وايدي ع كسي بس لسه ناري ماهديتش

لقيت احمد بيتصل وبيقولي انا تحت لقيت نفسي بقوله اطلع " بلهفه وشوق "

قالي لا انا مستنيكي تحت كان نفسي يطلع ويطفي ناري بس قمت خدت شاور سريع

وخرجت بصيت لنفسي ف المراية وشفت جسمي عريان لاول مرة من سنين ما ادققش فيه

معقول الجسم دا مفيش ايد اتمدت عليه كل المدة دي .. الصدر المرفوع المدور اللي بيجنن الرجالة وهيموتوا عليه ..

افتكرت بنتي لما اشتكتلي ف مرة ان جوزها قالها انه بيحب الصدر المرفوع وهي صدرها مترهل ..

لقيت نفسي بتنهد وبقول يااااه ياحبيبي يعني بتحب الصدر اللي زي صدري وانا بلبس واسع واحرمك انك تاخد بالك منه حتى

ولا وسطي الملفوف اللي مفيهوش غلطة ولسه محافظ ع نفسه ولا طيزي الملبن المرفوعه وانا بداريها دايما بجلاليب واسعه ..

رحت لهدومي ف الدولاب فيه رف فيه لبس خروج بطلت البسه من سنين .. قلت اكيد مش هلاقي حاجه مقاسي

لقيت بدي كنت بحب البسه كان بيبين مفاتني وصدري .. قلت اقيسه لقيته زي ماهو .. معقول ماتخنتش ولا خسيت

لسه مجسم زي ماهو وصدري باين معالمه منه خصوصا اني لبست برا خفيف ومفتوح من الصدر

مش هينفع البس بنطلون شكلي مش هيبقى لطيف ايدي جت ع جيبه كانت عندي قماشتها طرية كنت بحب البسها زمان

لبستها ولبست طرحتي ونزلت حسيت ان احمد عينه عليا وانا خارجه وما اتشالتش من عليا

وقالي معقول اول مره اشوفك بلبس خروج كده دايما تخرجي بعبايات قلتله وايه رايك بقى لقيته بيقولي بصراحة زي القمر

كنت فرحانه اووي بكلامه وحسيت اني مشاعري اتحركت ونسيت انه جوز بنتي

ركبت العربية ونسيت جوزي اللي تعبان ف المستشفى ورايحينله ونسيت الدنيا كلها وبقيت مركزه مع احمد

رحنا المستشفى الدكاترة طمنونا وقالوا هيفضل هنا فتره لقيت احمد بيقولي تعالي اقعدي عندنا بدل ما انتي قاعدة لوحدك

فرحت جدااااا وقلتله ماشي رجع معايا البيت واستناني اطلع اجيب هدومي

طلعت لميت كل هدومي المغرية واللي ببقى حلوة فيها وبيجامات بيتي وكل حاجه كاني عروسة جديده

ونزلت ورحنا ع شقته ..

...

عدا كام يوم حياة طبيعية كنت مكسوفة البس حاجه مغرية له عشان بنتي

لحد ماجتلي فكرة .. هو بيصحى قبل شغله بحوالي ساعتين بدري وانا كده كده ف الوقت دا بكون صاحية

وبنتي بتنام متاخر وبتصحى متاخر بعد ماينزل شغله بكذا ساعة

اتعمدت اغريه ف الوقت دا .. اول يوم لبست بدي كت مبين جسمي وصدري واضح منه اوي ولبست برا سوفت شفاف ..

ولبست بنطلون ليجن مبين الاندر وطيزي واضحه فيه ولما حسيت انه صحي وسمعته بيقوم من اوضته جريت ع المطبخ

كاني بشرب وهو صحي وعدا ع المطبخ وبيقولي صباح الخير يا .. وسكت مكملش كلامه وانا عملت نفسي اتفاجئت بيه

قلتله معلش مكنتش عارفه انك هتقوم دلوقتي انا كنت جايه اشرب قاطعني بالكلام وقالي لالا عادي دا بيتك خدي راحتك كاني مش موجود

قلتله ميصحش قالي لالالا عادي هزعل منك لو حسيت انك متكتفه خدي راحتك خالص وعينه كانت على بزازي اللي حسيت انه هيموت ويعصرهم

دخل الحمام وكنت مبسوطة اوي قلت اجهزله الفطار واهي حجة نقف مع بعض ف المطبخ شوية وما ادخلش اوضتي

خرج من الحمام لقاني ف المطبخ وحسيت بانتفاخ مكان زبه كانه واقف تحت الهدوم ومش عارف يداريه عملت نفسي مش واخده بالي

دخل عليا المطبخ وقالي بتعملي ايه ياسوسو ضحكت وقلتله حلوة سوسو دي .. بجهزلك الفطار ياسي احمد وضحكت وهو ضحك

قالي تصدقي بنتك مابتحضرليش الفطار خالص قلتله عشان خايبه ومش حاسه بقيمة راجلها قالي طب اساعدك بايه قلتله ولا حاجه

قالي لا هعمل انا الشاي قلتله ماشي " لما افتكرت ان حاجة الشاي قدامي وعشان يجيبها لازم يبقى ورايا "

جه بالفعل ياخد الكاتيل من قدامي ولقيته وقف ورايا بالظبط ورجعت كاني مش قاصده لورا ولزقت فيه

وقلتله استنى انت انا هعمل الشاي قالي لا و**** ياسوسو انا اللي هعمله قلتله ميصحش قالي لا طبعا كفايه انك عملتيلي الفطار الحلو دا

كل دا وزبه لازق ف طيزي وانا فرحانة اوووي وكسي بينزل عسسسل

خد الكاتيل ورجع تاني ياخد الكوبايات المرة دي لزق اكتر قلتله اله ماقلتلك ياعم استنى هعمله انا قالي لا و**** مايحصل

ورجع تالت مرة بردو ياخد الشاي والسكر وهنا لفيت كاني مش واخده بالي ولزقت فيه من قدام بس مطولتش كتير

بس فرحت لما زبه حك بكسي من فوق الهدوم وكان واقف وحسيته هايج عليا ونفسه ينيكني زي ما انا نفسي اتناك منه

...

قعدنا نفطر ونتكلم شوية وكان بيشتكيلي من ليلى وبيقولي مش مهتمه بيا وبتنام وتسيبني واكيد انتي فهماني

اول مره يتكلم معايا ف حاجه زي دي

قلتله معلش هي لسه صغيره ومش خبرة ف الحاجات دي عودها انت وانا بردو هتكلم معاها

قالي بصراحة هي مش طالعالك خالص مكنتش فاهمه يقصد ايه وسكت كده

قالي قصدي يعني ف الحلاوة ياسوسو انتي زي القمر

وقام نزل شغله وسابني مولعه نفسي اتناك ..

...

عدا كام يوم واتكررت لقائاتنا كل يوم الصبح وشوية تحرشات كده كاننا مش واخدين بالنا

وكل يوم البسله حاجه مغرية ..

لحد ماف يوم كان بيشتكيلي من ليلى وبيقولي حتى الهدوم اللي بحبها تلبسهالي مش عايزه تلبسها

قاطعته بقوله هدوم ايه قالي قميص نوم جبتهولها وبحبها تلبسه ومش عايزه قلتله يمكن مش عاجبها مثلا

قالي هجيبهولك وتشوفيه لقيته جابه وراهولي لونه موف وصدره مفتوح اوي وقصير يادوب يغطي الكس

قلتله ماهو ذوقه حلو اهو اومال هي مش عايزه تلبسه ليه

قالي معرفش بقى بصراحة قلتله خلاص هتكلم معاها واشوف

بعدها اتكلمت معاها وقلتلها مبتلبسيش اللي احمد بيحبه ليه قالتلي ياماما دا قميص بيبين الصدر المرفوع وبيبقى شكله حلو فيه

انما المترهل اللي زي صدري كده بيبقى مش حلو ومش مغري خالص قلتلها خلاص اهتمي بنفسك وانزلي جيم

واتمرني لحد ماصدرك يترفع قالتلي بجد ينفع قلتلها اه طبعا اشتركي ف جيم وظبطي جسمك واهتمي بيه قالتلي ماشي

عدا كام يوم وف مرة كان احمد ف الشغل وكان فاضل نص ساعة ويجي قلتلها طب ماتنزلي تعملي شعرك ف الكوافير على مايجي

قالتلي فكرة حلوة اووووي ونزلت فعلا وكنت عارفه الكوافير دا زحمه وهتاخد ع الاقل ساعتين ونص او تلاته ع ماترجع

احاول استفرد باحمد فيهم ..

دخلت اوضة نومها وجبت قميص النوم اللي بيحبه بالاندر الفتله بتاعه

ودخلت اوضتي قلعت كل هدومي وكنت مجهزه نفسي زي عروسة ليلة دخلتها

ولبست قميص النوم ع اللحم يااااااه مبين صدري وحلاوته انا عرفت ذوق احمد حبيبي بيحب ايه

وطلعت انا فتاة احلامه اللي بيحلم بيها دايما .. ولبست الاندر الفتلة ..

وفضلت مراقبة من البلكونة لحد مالقيته طالع فوق وانا نفسي عمال يزيد ومش عارفه اعمل ايه ..

فضلت واقفه قدام مرايتي وباب اوضتي مفتوح وكده كده احمد لما يدخل ويروح اوضته هيعدي ع اوضتي الاول

وفعلا حصل وعدا وبص ناحسيتي واتسمر مكانه وانا لفيت بقيت وشي ف وشه وعملت نفسي مكسوفه ومتفاجئه بيه

عدا الوقت بينا معرفش قد ايه لقيته اتقدم ودخل اوضتي وانا مش عارفه اخبي لحمي ولا اسيبه يمتع نظره بيه

قالي ايه العسل دا

كنت مبسوطه وقلتله اسفه اسفه مكنتتش اعرف انك .. حط ايده ع شفايفي وقالي هسسسس ساعتها شفايفي دابت لما لمست ايده وغمضت عيني

فهم احمد اني عايزاه لقيته قرب مني وضمني لصدره وحسيت بنفسه عالي وسخن اوي

قربت منه وبقيت لازقه فيه محسيتش غير بشفايفه بدات تبوس فيا وانا دبت اكترررر

لقيته بيهمسلي " انا بحبك .. انتي فتاة احلامي كل حاجه فيكي كان نفسي تكون ف شريكة حياتي "

لسه هقوله مش هينفع حط ايده ع شفايفي تاني ودبت تاني وغمضت عيني ولف ايده حوالين وسطي وضمني اوووي

محسيتش غير واحنا بناكل شفايف بعض بشهوة كاننا اتنين حبايب مصدقوا يتلاقوا

باس كل حتة ف وشي ورقبتي وايده راحت ع صدري وكان متفاجئ اني لابسه قميص النوم من غير برا وصدري مرفوع كده

مد ايده وبدا يعصر ف بزازي وانا مت من الشهوة واقوله اااه ياحبيبي مش قادره تعبانه اووووي ريحني بقى انا بحبك اووي

وهو بيرضع ف بزازي وبيقولي بحبك بحبك اوووووي ونفسي فيكي قلتله انا معاك ياقلبي اعمل فيا اللي انت عايزه ريحني ابوس ايديك

مد ايده ع كسي اللي كان غرقان وبدا يلاعبه وانا هممووووت من الشهوة اااه ياحبيبي ريحني يا احمد وصوتي رايح خالص

معرفش احمد قلع هدومه امته وقلعني كل هدومي امته مكنتش حاسه غير بجسمه وهو لامس جسمي ولحمي دايب ف لحمه

وبنتقلب ف السرير عريانين وبنبوس بعض بشهوة كاننا عشاق وحبايب

وكل مازبه يلمس كسي بولع واضمه اكتر لحد مادخل ف كسي بكل سهولة بسبب ان كسي كان مبلول

ومع ان زبه كان كبير اوي لكنه دخل وصوتت ااااااااااااااااااااه يا احمد نيكني ياحمد مش قادره

بدا ينيك فيا جامد ويدخل زبه كله للاخر وانا اصوت ااااااااه ياحبيبي نيكني كمان ااااه ريحني يياحمد

كان خبير وكانت ايده بتعصر ف بزازي وهو بينكني وانا مش قادره من الشهوة لقيته طلع زبه فجاه وحضني ونام ع ضهره وقلبني فوقه فهمت

انه عايزني اقعد ع زبه وفعلا قعدت عليه ودخلته كله وشهقققت لما دخل كله للاخر وانا بطلع وانزل عليه واصووووووووووت وصوتي سمع مصر كلها

بقيت حاسه اني بغتصبه بسرعه وافشخ كسي لحد ماجبت شهوتي واترميت فوقه هو فهم اني تعبت بس هو ماكنش ارتاح لسه

حضني وانا مسكت زبه بايدي عشان اريحه هو غمض عينه من الشهوة واني فهماه من غير مايقول

لقيت نفسي بنزل ع زبه وببوسه بشهوه وهو ماكانش مصدق نفسه اني فهماه وعملت اللي نفسه فيه من غير مايطلب

بدات امص ف زبه جامد بمحن ودلع وامشي لساني عليه وابله بريقي والحسه جامد والحس بضانه وهو بيموت من الشهوة

لحد ماجاب شهوته ونمت ف حضنه عريانين لقيته بيقولي بحبك كان فينك من زمان قلتله قدامك بس انت مكنتش واخد بالي

قالي من النهارده انتي مراتي قلتله بس متقصرش مع ليلى قالي انا حبيتها اكتر بسببك وباسني من شفايفي بوسه طويلة دبنا فيها شوية

ونمت ف حضنه شوية لحمي ف لحمه من غير حواجز ..




يتبع ..
 
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO
حلوه بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%