NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

واقعية جوازي العرفي من جارتنا سحر الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ذاك الاسطوري

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
7 سبتمبر 2024
المشاركات
15
مستوى التفاعل
350
نقاط
1,400
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

الجزء الثانى :​


اللي معرفش الحكاية من الجزء الأول يدخل عندي وهيلاقي القصة ووصف سحر.
المهم روحت جبت الورقتين والموس وكتبت اسمي واسمها ع الورقتين وبعدينا لقيت سحر مسكت الموس وعورت حته في صباع ايدها وبصمت بالدم وعملتلي انا كده كمان وكنت مستغرب من كده بس حسيت بمتعه وبعدها قالتلي هات منديل وحطينا ايدينا في ايد بعض وقولنا زوجتك نفسي وكأننا بنتجوز فعلا وبعدها قالت كده انا مراتك وانت جوزي... وقتها كنت مبسوط اوي ومش مصدق اللي حصل وكأن كل ده حلم معقول سحر اللي عندها 48 سنة بقيت مراتي وهعمل فيها اللي انا عايزه.
حبيت الموضوع يكمل بشكل رومانسي واستغليت سفر بابا وماما في البلد ونزلت انا وهي اجرت ليها فستان سواريه وكان محزق اوي ع طيزها ومبين فلقة بزازاها راحت قالتلي بس ده مش هينفع معاه ****
محمد - ايوه هتلبسيه من غير ****
سحر - يالهوي ع الدلع هتخليني بشعري
محمد - اه هعيشك ايام معشتهاش
واجرنا الفستان وانا لبست طقم حلو ووديتها الكوافير وطلعت زي العروسة وبعدين خدتها وروحت فرح واحد صاحبي من بعيد شوية ودخلت بيها الفرح رغم اني مكنتش هروح الفرح ده بس استغليت وجود سحر ونزلت بيها وهي لابسه الفستان وكأنه فرحنا احنا ... رقصنا مع بعض سلو وبعدين فضلت تهز طيازها ليا وترعشهم وفعلا هي رقاصه اوي وجسمها بتاع رقص لدرجة لقيت كل الناس في الفرح حواليها بيسقفه ليها والرجاله كلهم هيجانين عليها وهي خدت بالها وكملت رقص اكتر وهي بتبص عليا وكأنها عايزه تسخني عليها بس انا سبتها ع راحتها وفضل زبي هايج لحد ما خدتها حمام القاعة وزنقتها جوه وقولتلها انتي سخنه اوي في الفستان ده
سحر - شوفت الرجاله وهي بتبص ع مراتك
محمد - ما انتي قاعده تهزي في طيازك ليهم
سحر - بسخنك عليا
محمد - وبتقوليلي انك طلعتي معاش وانتي هيجتي الفرح كله
سحر - انت اللي مختار فستان سخن ليا وعايز الناس تسخن ع مراتك
محمد - عشان يشوفوا اني معايا وتكه
سحر - الناس فاكراني امك
محمد - امي لو وتكه كده هتجوزها بردو
قومت حضنتها وفضلت اقفش في بزازها وامص شفايفها وهي بتتنهد وبتقولي عايزاك اوي
محمد - عايزه ايه يا قلبي
سحر - عايزاك
محمد - عايزاني اعمل ايه...انطقي
سحر - عايزاك تاخدني في حضنك ع سريرك وتموتني
محمد - اموتك ازاي
سحر - تنكني يا خول
محمد - ههههه هنيكك يا قلبي وهحشر زبي في كسك لحد ما اجبهم واعشرك مني
سحر - احححح مش قادره يلا نروح دلوقتي
روحنا راكبين تاكسي وروحنا ع البيت وعلطول قلعتها الفستان ولقيتها بتقولي هاخد دوش من العرق ده قولتلها لا انا هنيكك بعرقك وريحتك دي
سحر - يا واد انا عرقت جامد وطيزي مليانه عرق ولحمي كله
قومت نزلت ع ركبتي بعد ما قلعتها ونزلت الاندر وبدأت امشي لساني ع شفايف كسها وهي تقولي اححححح بتعمل ايه
محمد - هاكل كسك
سحر - مفيش راجل عمل معايا كده
محمد - انا غير يا قلبي
بدأت الحس وامص في كسها المشفطر والمفشوخ وبقولها مفشوخ اوي
سحر - اربع ازبار ركبوه يا قلبي
كلامها سخني اوي وخلاني طلعت عليها زي الهايج بحضن واحك زبي فيها لحد ما قلعت البنطلون ولمست راس زبي لشفايف كسها وهي بتقولي عشرني.

قومت راميها ع السرير ولحمها بيتهز ونمت فوق منها وانا بقولها بحبك اوي يا سحرورتي وببوس في شفايفها وهي بتتنهد اححححح يمحمد انت طلعت مش سهل خالص
محمد - كان نفسي فيكي من زمان ودايما بحلم اني بنيكك
سحر - زبك كبر ويوم ما وقف وقف عليا؟
محمد - اه يا قلبي عشان انتي اللي مربياه
سحر - ورهولي
قومت قالع اللبس والبوكسر وبقيت ملط قدامها وقامت مسكت زبي وفضلت تدعك فيه وبعدين بدأت تبوسه وتمصه وانا بقولها براحه عليه

مكنتش عايزه تسكت وزودت جامد في المص وانا بقولها هجبهم هجبهم لحد ما نزلتهم في بوقها وضحكت عليا وقالتلي ايه دكري جبتهم من المص
محمد - احححح مش مستحمل شفايفك عليه
سحر - امال هتستحمل كسي ازاي يا وسخ
قومت نازل فيها بوس ولحس في لحمها ونيمتها ع بطنها وهي بتقولي هتعمل ايه
محمد - هلحس خرم طيزك
سحر - اووووف مبتقرفش
محمد - لا يا قلبي لو لسه طالعه من الحمام هنزل ع ركبتي وافتح طيزك وانضف خرمك
قامت فتحت طيزها المربربه ونزلت بوشي فيها اشمها والحسها وامسح عرقها منها وهي بتتأوه وانا بحشر لساني في خرمها اكتر وبقولها خرمك وسع يا قلبي
سحر - اتناك كتير
محمد - مين ناكك فيه يا عمري
سحر - الرجاله اللي كنت بتجوزها كانوا بيعشروا طيزي
محمد - عشان كده كبيرة المتناكة
فضلت الحس في خرمها وانيكها بلساني لحد ما زبي وقف تاني زي الحديده وركبتها ودخلته فيها وهي نايمة ع بطنها وبتتوجع اه اه اه اه براحه يحبيبي
محمد - خرمك مولع يا سحر
سحر - اه يا حبيب قلب سحر
محمد - انا بنيك سحر اللي مربياني
سحر - اه يا قلبي بتنيكها
قعدت ادخل زبي في خرمها واخرجه وهي بتتوجع بدلع وانا بزود في النيك وبرزع في طيزها جامد وصوت لحم طيزها عالي من الرزع فيه ووجعها بيزيد لحد ما جبتهم في طيزها كلهم وحاشر طيزي اوي عشان اللبن ميخرجش
سحر - اححححح لبنك بيلسعني اوي
محمد - برد خرم طيزك يا قلبي
سحر - هيخلي طيزي تكبر اكتر
محمد - خليها تكبر كانت في الفستان هايجة اوي
بعدها قومت من عليها واللبن بدأ يخرج من طيزها ولفت ع بطنها وفتحت رجليها وقالتلي يلا
محمد - يلا ايه
سحر - مش هتعدي الليلة غير لما تدخل عليها وتنيك كسي
كلامها وهيجانها سخني اوي مش مصدق ان طنط سحر بتقولي كده وفاتحه رجليها وبتلعب في شفايف كسها وهايجة وعايزه زب يدخل كسها، قومت رايح لكسها ودخلت لساني فيه وقعد نص ساعة باكل فيه وهي بتتنطط يمين وشمال من المتعه وكسها قاعد ينزل في عسله وانا ببلعه لحد ما زبي وقف زي الحديده وقومت فاشخ رجليها وحطيت زبي في كسها اووووووف ع المتعه اول مرة احط زبي في كس ويوم ما احطه يبقى كس سحر ... قعدت ارزع زي المجنون وكأني منزلتش لبني قبل كده وهي بتتوجع اوي احححححح اووووووف جبهم يلا مش قادره
وانا قاعد ارزع جامد ومش عارف اجبهم عشان كنت جبتهم مرتين قبل كده بس شغال نيك جامد وهي بتتوجع اووووي ااااااه ااااااااه عشرني يا محمد بقى تعبت
محمد - اهو يا قلبي بنيككك
سحر - جبهم وخلص مش قادره تعبتني
محمد - زبي مش عايز يجبهم عايز يهري كسك شوية
بدأت تتوجع جامد ومبقتش قادره تستحمل ف حضنتني اوي وانا حاشر زبي فيها وبدأت تهيجني بالكلام وتقولي عشر طنط سحر يا قلبي يلا عايزه أحمل منك واجيب اخ لنورا ولا اجوزك نورا تعشرها
محمد - اوووووف نورا حلوة
سحر - كسها وردي ولحمها ابيض
محمد - احححححح هنيكها قدامك
سحر - اوووووف يبنلمتناكة هتعرصني ع بنتي
محمد - وهنيكك قدامها وهفشخ شرفكم وانتوا في حضني ع سرير واحد
سحر - اححححححح هجوزهالك ونيكنا سوا
محمد - اوووووووف
سحر - وتعشرني انا وهي من لبن زبك
مستحملتش كلامها وجبتهم في كسها من جوه اوي وهي شهقت شهقه وقالت اححححححح يبنلعرص لبنك خلاني جبتهم وكسي قايد نار
قامت خرجت زبي بسرعة وقعدت تهوي ع كسها من النار اللي جوه وانا كنت مرمي ع السرير من التعب ومش قادر لحد ما قومت خدتها في حضني ونمنا.

وصحيت ع رنة التلفون من ماما وهي بتقولي هنتأخر يوم تاني عرفت اني هبعتر بكرامة سحر الأرض في اليوم ده تاني وهتمتع بلحمها

استنوا الجزء التالت

2r1BZOX.jpg
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • هممم
التفاعلات: الفحل نيك خلفي, نزيه الخاطر, Wesxxx و 9 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%