NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة إستكمال جزء 2 خليت صاحبي يهيج على اختي وخليته يفشخها واكتشفنا مفاجأة في الاخر

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Ass1

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
18 مايو 2024
المشاركات
140
مستوى التفاعل
241
نقاط
1,516
الجنس
ذكر
الدولة
US
توجه جنسي
ثنائي الميل
الجزء التاني
وقفنا المرة اللي فاتت لما اياد صاحبي ناك لمياء اختي مرتين وجابهم في كسها اول مرة حظنا حلو اديناها حباية منع حمل مع المنوم في العصير وجابهم على وشها وصدرها تاني مرة وخلاني الحس لبنه من عليها وبعدين نيكتها انا كمان وجيبتهم جوا كسها وبعدين اياد لاحظ حاجة وقالي ان اختي منزلش منها ددمم
قولتله صحيح مخدتش بالي دي طلعت شرموطة ومفتوحة اصلا وبعد شوية صمت قالي المهم دلوقتي خدها الحمام نضفها وكدا بسرعة قبل ما تصحى قولتله تعالى معايا ساعدني قالي لو جيت هفشخ كسمها تاني واحنا مش فاضيين
قولتله خلاص ماشي وشيلتها خدتها الحمام حطيتها في البانيو وشغلت الدش وبدات انضف في جسمها بالصابونه واغسل بوقها من اللبن وصدرها وبعدين نزلت على تحت نضفت كسها وطيزها ونشفتها وخدتها اوضتها لبستها اللي كانت لابساه ورجعت كل حاجة مكانها وافتكرت ان كاميرة تليفوني لسه شغالة خدت تليفوني قفلت التصوير وطلعت قفلت الباب لقيت زياد نايم على الكنبة قولت اروح اهزر معاه قولتله بس انت طلعت مش قدها لقيته قايم ورايح ناحية اوضتها قولتله انت رايح فين قالي هعرفك تاني انا قدها ولا لأ قولتله خلاص خلاص اقعد انت ما صدقت
قالي المهم دلوقتي دي مش اخر مرة صح اختك خلاص بقيت اللبوة بتاعتي
قولتله وانت بقيت فحلها خلاص بس هنستنى شوية عشان هي اتهرت النهاردة وفيه علامات في طيزها وجسمها خايف تاخد بالها
قالي متشغلش بالك ولو خدت بالها وحاولت تتكلم انت معاك الفيديو وهي بتتناك ومفيش نقطة ددمم نزلت ساعتها مش هنضطر نحطلها منوم ولا حاجة
قولتله معاك حق
قالي طب انا همشي بقى عشان الطاقة ضاعت في اختك بنت اللبوة بس ابعتلي الفيديو
قولتله لا الفيديو يلزمني انا ما انت بتعمل لايف يعم مش محتاج فيديوهات
قالي ما انت عملت انت كمان
قولتله روح دلوقتي امك عايزاك
قالي امك هي اللي عايزاني وضحك ونزل روح

انا دخلت على اختي لمياء لقيتها لسه نايمة قفلت عليها وطلعت رميت الكانزات والاكياس الفاضية ودخلت اوضتي عشان انام بس معرفتش انام وطول ما انا بحاول انام بفكر في اللي حصل وقد ايه كان نفسي ده يحصل من زمان لقيت بتاعي وقف وتلقائيا لقيتني بجيب الفون وبفتح الفيديو اتفرجت عليه لحد ما وصلت للحظة لما اياد قعد على صدر لمياء وناك بزازها جابهم على وشها وقومت روحت الحمام عشان اضرب 10 من الهيجان بس لقيتني وقفت عند اوضة لمياء وفكرت اخش انيكها تاني بس قولت اكيد زمانها صحيت من المنوم دي الساعه بقيت 5 بعد الفجر واتراجعت بصعوبة عن الفكرة دي بس دخلت الحمام وبصيت في سلة الهدوم اللي هتتغسل لقيت برا وكلوتات بتاعة لمياء خدتها حطيتها على بتاعي قعدت ادعك فيه وتفيت على بتاعي وقعدت اضرب 10 وانا بفرك الكلوت في بتاعي ومشغل الفيديو بتاعها مع اياد لحد ما جيبتهم على الكلوت
خدت الكلوت حطيته على الارض ولبني عليه وجيبت تليفوني صورته وبعدين غسلت الكلوت حطيته في سلة الغسيل تاني
وطلعت والمره دي كنت نعسان فشخ ونمت اخيرا

تاني يوم اول ما صحيت طلعت اشوف اخبار لمياء ايه وخدت بالها من حاجة ولا لأ وروحت اوضتها لقيتها قاعدة صاحية هزرت معاها شوية وبعدين قولتلها تعملنا فطار قامت لقيتها بتمشي بصعوبة شوية وبتحاول متبينش بس قولتلها بتعرجي كدا ليه قالتلي وقعت على رجلي بليل وجعتني شوية قولتلها ماشي وجهزت الفطار وكلنا ونزلت اقعد ع القهوة لقيت اياد بيرن عليا بيقولي انت فين قولتله انا في القهوة تعلالي قالي لا مش هنعرف نتكلم براحتنا انا مستنيك عندي في البيت قولتله ماشي جايلك

روحتله فتحلي ودخلني على الاوضة على طول مشوفتش حد من اهله وبعدين دخلنا لقيته فاتح البلايستيشن واداني الدراع وبدأنا نلعب بس اغلب تركيزنا كان مع كلامنا
اياد وهو بيضحك: اخبار السنيورة ايه
انا: صاحية بتعرج قال ايه اللبوة وقعت على رجلها بليل مش عارفه ان شرفها اتفشخ واخوها بيتفرج
اياد: بس موضوع انها مفتوحة فاجئني انا كنت بحسبها مش شرموطة
انا: وانا كمان انا كنت بقول ان لبسها وسخ وكل حاجة بس مكنتش اتوقع انها طلعت بتتناك
اياد: وهتعمل ايه ف الحوار ده
انا: ولا حاجة خليتها تتمتع مع اللي هي عايزاه وخلينا نتمتع براحتنا
اياد: بس هي ممكن تاخد بالها انها بتنام كتير مبتصحاش الا متأخر
انا: ما احنا مش هنطول في موضوع المنوم
اياد: ليه
انا: شوية كدا وهنخش عليها انا وانت مرة واحده نكتفها وطالما هي شرموطة ممكن تتجاوب معانا بس لو عارضت هوريلها الفيديو وان انا عارف انها مفتوحة واهددها وكدا وبرضو عشان هي قحبة هتستسلم لينا مش هتحاول تفكر تعمل حاجة
اياد: لا صايع يالا
انا: دي خبرة وتعب سنين يبني
اياد: يعم متعرضهاش دا احنا بنتفق هتخليني انيك اختك ازاي
انا: وافتخر
اياد: بس بس اهو الجون التالت اهو
انا: احا هو انت دخلت تلت اجوان
اياد: كسم الضحك انا لسه واخد بالي انا كمان اللبوة اختك جننتنا
هاجيلها تاني امتى
انا: بكرة كدا هحطلها منوم وحباية منع حمل برضو في عصير ولا بيبسي واقعد معاها لحد ما تنام
اياد: اشطا
انا: ادي الماتش خلص وزهقت منه
اياد: بقولك ايه انا هيجت طلع الفيديو نتفرج
انا: احا افرض امك دخلت
اياد: امي بتجيب طلبات مع أختي وانا متعود اقفل باب الشقة بالمفتاح وهما مش هنا بكون بضرب 10 مش هيعرفوا يدخلوا

انا طلعت الفون وشغلت الفيديو واياد وصل الفون بالشاشة والفيديو اشتغل
الشاشة على يمين سرير اياد وانا هو ساندين على السرير وقعدنا نتفرج على الفيديو لحد ما لقيته قام وجاب مناديل قولتله في ايه قالي هموت هضرب عشرة لقيته طلع بتاعه وتف عليه ونازل دعك فيه قولت اضرب انا كمان طلعت بتاعي وتفيت عليه وقعدت طالع نازل فيه لحد ما انا وهو هيجنا فشخ وصوت اياد بقى عالي وهو بيضرب فجأة لقيته قام مسكني رماني ع السرير وقعد فوقي و حط زبه في بوقي وانا مقاومتش وفضل ينيك في بوقي وانا مش مستوعب لحد ما جابهم في بوقي وساب نفسه فوقي مقامش الا بعد شوية كنت بلعت لبنه وانا حبيت طعمه اصلا من امبارح لما خلاني الحسه من على بزاز وبوق لمياء
وبعدين كسر الصمت وقالي: معلش جت فيك انت بس مكنتش قادر بجد كنت عايز احطه في اي حتة
انا: على فكرة طعمه عجبني
اياد: زبي ولا لبني
انا: الاتنين
اياد: انت بوقك نفس شكل بوق اختك شكلكوا بتحبوا تمصوا انتوا الاتنين يا عيلة لبوة
انا: ما انت خليتني الحسه امبارح من على بزها وعجبني بقى اعمل ايه في نفسي
اياد: انا اللي هعمل فيك لو مخلتنيش انيكها تاني النهاردة
انا: يعم مش هينفع هتحس انو فيه حاجة غلط
اياد: كسمك على كسمها انا عايز انيكها النهاردة
انا: افهم بقى متبقاش غبي ابن متناكة
اياد قام كتفني ونيمني على بطني وقالي هتخليني انيكها ولا انيكك انت دلوقتي
انا: خلاص يعم الهيجان هخليك تنيكها النهاردة سيبني بقى
اياد: قوم بقا غسل بوقك وتعالى نكمل لعب

كملنا لعب لحد ما زهقت وقومت روحت لمياء لقيتها جاية من تحت قولتلها كنتي فين قالتلي كنت مع صحابي وجيبت حاجات وجيت

انا دخلت استحميت ونزلت تحت جيبت شريط منوم وشريط منع حمل ورجعت البيت وحطيتهم في الدرج وطلعت اتغديت وفضلت قاعد ع التليفون لحد ما نمت
صحيت على رنة اياد وفتحت عليه
اياد: ايه يبني مرنتش عليا ولا عملت حاجة
انا: كنت نايم لسه صاحي
اياد: الساعه بقيت 8 انجز عشان نلحق انا قاعد على القهوة اللي جمب بيتكوا اهو خلص ورنلي

قفلت معاه وخدت حباية منع حمل ومنوم في جيبي وطلعت اشوف حاجة لقيت لمياء واخده شاي وبسكوت وراحه اوضتها قولتلها هاتي الشاي ده وروحي اعمليلي كوباية
هي رجعت المطبخ وانا دخلت الشاي والبسكوت بتاعها اوضتها وبسرعة حطيتلها الحبايتين وقلبتهم لحد ما دابوا وبعدين فضلت قاعد جابتلي الشاي شربناه وكلنا وفضلت قاعد معاها لحد ما لقيتها بتنام وقالتلي انا فصلت وهنام بقى فضلت قاعد نص ساعه كانت الساعه بقيت 9 الا ربع باين
وبعدين لقيتها نايمة وتايهة قولت اتأكد كالمعتاد وضربتها على وشها اقلام وقعدت اقرص فيها بس مفيش حاجة ولقيت اياد بيرن
اياد: خخخ ايه يا عم الساعة بقيت تسعة في ايه انت بتخترع الذرة
انا: يا ابن المتناكة متوجعش دماغي اديني خلصت تعالى يلا
اياد: عليا الطلاق انت راجل زي الفل

اياد طلع فتحتله ودخلنا الاوضة بتاعه لقيته واقف قبل ما يعمل حاجة قالي تليفونك وقعدتك بقى سيبني اتعامل
انا ثبت الفون في مكانه وقعدت اتفرج وطلعت بتاعي واياد راح للمياء وكشف الغطا ونام فوقها وبدأ يبوس في شفايفها ورقبتها وهو بيفعص شوية في بزازها وشوية في طيزها وفخادها وبعدين قلعها التشيرت والبرا وقعد يفعص في بزازها وشوية يقرص حلماتها وبعدين نزل رضع فيهم لحد ما احمروا فشخ وبعدين قلعها الشورت والكلوت بتوعها ورمى الكلوت والبرا عليا ونزل لحس في كسها وبعبصة في طيزها وانا قومت لبست السنتيانة والكلوت بتوع لمياء وقعدت بيهم بس طلعت بتاعي من الكلوت
واياد خلص اكل في كسها ووقف جمب السرير وشدها من شعرها وهي نايمة على بطنها ومسك شعرها كويس ودخل بتاعه في بوقها وفضل ينيك في بوقها كتير فشخ وبعدين نام على السرير وقالي تعالى اعدلها عليا 69
انا قومت وخدت لمياء خليت كسها عند راس اياد ومسكت ظوبره قعدت العب فيه شوية لقيت اياد بيبعبصني وقالي احا هو انت لبستهم بس شكلهم جامد عليك برضو دا انتوا عيلة بنت لبوة..
انا هيجت فشخ من بعبصته وكلامه ولقيته قالي حط بتاعي في بوقها روحت لقيته نزل اكل في كسها وانا نزلت راسها على بتاعه وعملت نفسي بحرك دماغها بس نزلت على ركبي وخدت بتاع اياد في بوقي مصيته شوية وبعدين رجعته بوق لمياء ومسكت شعرها وفضلت احرك فيها رايح جاي لحد ما اياد قام وقعد على السرير وخدني من ايدي وقالي لو عايز تمص قول روحت نازل طالع على السرير ونايم على بطني على يمين اياد وحطيت بتاعه في بوقي وهو جاب لمياء اختي على شماله وجاب راسها عند زبه وبقى وشي قدام وشها وهو شوية يمسك دماغي يخليني امصله بتاعه وشوية يمسك دماغ لمياء يحط بتاعه في بوقها لحد ما سابنا وانا مسكت راس لمياء حطيت زبه في بوقها وبعدين بوستها وبقينا نمص في بتاعه انا وهي وهو بيبعبص طيزي وطيز لمياء وبعدين قام قالي بس خلاص كدا قبل ما اجيبهم من المص

هو مسك لمياء وانا مقعدتش على الكرسي فضلت جمب السرير على ركبتي بتفرج
هو نيمها على جمبها في وشي وهو نام وراها ومسك رجلها الشمال رفعها ودخل بتاعه في كس لمياء وهو نايم على جمبه وراها والوضع ده انا بحبه نيك وهو فضل يفشخ في كسها وشوية يضرب وشها وشوية يفعص بزازها وهو مكمل نيك فيها في الوضع ده لحد ما سابها ونيمها على ضهرها ونام فوقها ودخل بتاعه فيها بس طلعه بسرعة وقالي تعالى نام بالعرض تحت كس اختك
انا قومت بسرعة لاني مستني يكون ليا دور في النيك الليلادي وبقيت نايم بالعرض وهما بالطول عادي وكس لمياء فوق بقي قعدت ارفع لساني الى كسها لحد ما اياد جاب زبه حطه فوق كسها وانا بقيت شايف كل التفاصيل وزبه على كسها وهو نزل راس زوبره على بوقي مصيته وبعدين دخله في كس لمياء وبدأ ينيك فيها وكل الافرازات اللي طالعة بتنزل في بوقي وكنت في قمة الاستمتاع واياد هاج فشخ اكتر من المرة اللي فاتت وبقى بينيك بقوة فشخ وصوت خبطة جسمه في جسم لمياء عالية فشخ لحد ما هو ضم اوي عليها وبعدين فضل ثواني وطلع بتاعه ونام جمب لمياء لقيت لبنه نازل من كس لمياء عليا قعدت الحس فيه لحد اخره وهو شاف منظر اللبن وهو نازل على وشي وبلحسه وانا لابس سنتيانة وكلوت وانا طبيعتي جسمي ابيض زي ماما واختي وحتى ابويا
اياد بتاعه وقف تاني وبعدين قعد على صدري حشر بتاعه كله في بوقي كنت بحس بيه وهو داخل في زوري وبعدين قام وخدني نيمني فوق لمياء هي نايمة على ضهرها وانا نايم فوقها بضهري وبقيت طيزي فوق كسها وانا خدت شفايفها نزلت فيها بوس وهو قالي اطلع بطيزي فوق شوية وبعدين دخل بتاعه في كسها ونزل نيك فيها وكانت خبطاته بتيجي فيا انا وكان بيضرب في طيزي ويبعبصني ويمسكني من رقبتي من ورا وانا بتأوه بصوت هيجان وانا ببوس لمياء وفجأة طلع بتاعه وحرك كلوت من على خرمي بس مقلعهوش عني وتف على طيزي ونام فوقي ولقيته بيدخل بتاعه جوايا انا اتخضيت اوي وصوت بصوت عالي اوي من الالم وحاولت اهرب بس هو مسكني جامد ونزل بتقله فوقي وساعتها استسلمت ومسكت في ايدين لمياء وانا بحضنها جامد وهو كان دخل تقريبا معظم بتاعه وسابه جوا ثواني وهو بيضرب فيا وبعدين نام فوقي تاني وبدأ يتنطط على طيزي وانا كنت بصوت اوي اوي وهو بيهيج اكتر كل ما بصوت وبدات اعيط من الوجع وبقوله خلاص بقى سيبني سيبني لحد ما سرع نيك وانا صوت اكتر وضم عليا ولقيت حاجات سخنة اوي بتنزل فيا عرفت انه جابهم وفضل فوقي مقامش كعادتي وانا سيبت نفسي وبعدين طلع بتاعه وضربني على طيزي وخدني قعدني فوق بزاز لمياء عشان لبني ينزل على صدرها وبعد ما نزل كل اللبن تقريبا من طيزي على بزها جاب الفون ومسكني من شعري رماني على بزها وقالي اشرب
بدات الحس في بزها واشرب كل اللبن وهو بيصورني من قريب لحد ما اللبن خلص راح قافل الفيديو وبعدين اداني الفون وقالي ابعت الفيديوهين القديم وبتاع دلوقتي بعتهمله وبعدين نام في نص السرير ولمياء خدها على شماله وانا على يمينه وارتاح شوية وبعدين قام لبس هدومه ومتكلمناش ونزل روح

انا قومت خدت لمياء للحمام وفتحت الدش وبدات انضف فيها ووانا بنضف بدات افكر ان انا بقيت خول رسمي وصاحبي ناكني وناك لمياء اختي وبقى كمان معاه فيديوهات وهو بينيك اختي وبينيكني انا كمان وقولت في نفسي لازم اطاوعه واي حاجة يطلبها اعملهاله عشان ميهددنيش لحد ما اشوف اخرتها ايه وبعدين نشفت لمياء وخدتها لبستها وظبطت الدنيا وروحت اخد دش ودخلت انام وانا بفكر في نفس الموضوع.

كدا الجزء التاني خلص استنوا الجزء التالت لو عايزين كمان اجزاء، ولو فيه حاجة وحشة حصلت في الجزء 2 قولوها
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: sammie, El Antel 6, Nodybosy و 5 آخرين
الجزء التاني
وقفنا المرة اللي فاتت لما اياد صاحبي ناك لمياء اختي مرتين وجابهم في كسها اول مرة حظنا حلو اديناها حباية منع حمل مع المنوم في العصير وجابهم على وشها وصدرها تاني مرة وخلاني الحس لبنه من عليها وبعدين نيكتها انا كمان وجيبتهم جوا كسها وبعدين اياد لاحظ حاجة وقالي ان اختي منزلش منها ددمم
قولتله صحيح مخدتش بالي دي طلعت شرموطة ومفتوحة اصلا وبعد شوية صمت قالي المهم دلوقتي خدها الحمام نضفها وكدا بسرعة قبل ما تصحى قولتله تعالى معايا ساعدني قالي لو جيت هفشخ كسمها تاني واحنا مش فاضيين
قولتله خلاص ماشي وشيلتها خدتها الحمام حطيتها في البانيو وشغلت الدش وبدات انضف في جسمها بالصابونه واغسل بوقها من اللبن وصدرها وبعدين نزلت على تحت نضفت كسها وطيزها ونشفتها وخدتها اوضتها لبستها اللي كانت لابساه ورجعت كل حاجة مكانها وافتكرت ان كاميرة تليفوني لسه شغالة خدت تليفوني قفلت التصوير وطلعت قفلت الباب لقيت زياد نايم على الكنبة قولت اروح اهزر معاه قولتله بس انت طلعت مش قدها لقيته قايم ورايح ناحية اوضتها قولتله انت رايح فين قالي هعرفك تاني انا قدها ولا لأ قولتله خلاص خلاص اقعد انت ما صدقت
قالي المهم دلوقتي دي مش اخر مرة صح اختك خلاص بقيت اللبوة بتاعتي
قولتله وانت بقيت فحلها خلاص بس هنستنى شوية عشان هي اتهرت النهاردة وفيه علامات في طيزها وجسمها خايف تاخد بالها
قالي متشغلش بالك ولو خدت بالها وحاولت تتكلم انت معاك الفيديو وهي بتتناك ومفيش نقطة ددمم نزلت ساعتها مش هنضطر نحطلها منوم ولا حاجة
قولتله معاك حق
قالي طب انا همشي بقى عشان الطاقة ضاعت في اختك بنت اللبوة بس ابعتلي الفيديو
قولتله لا الفيديو يلزمني انا ما انت بتعمل لايف يعم مش محتاج فيديوهات
قالي ما انت عملت انت كمان
قولتله روح دلوقتي امك عايزاك
قالي امك هي اللي عايزاني وضحك ونزل روح

انا دخلت على اختي لمياء لقيتها لسه نايمة قفلت عليها وطلعت رميت الكانزات والاكياس الفاضية ودخلت اوضتي عشان انام بس معرفتش انام وطول ما انا بحاول انام بفكر في اللي حصل وقد ايه كان نفسي ده يحصل من زمان لقيت بتاعي وقف وتلقائيا لقيتني بجيب الفون وبفتح الفيديو اتفرجت عليه لحد ما وصلت للحظة لما اياد قعد على صدر لمياء وناك بزازها جابهم على وشها وقومت روحت الحمام عشان اضرب 10 من الهيجان بس لقيتني وقفت عند اوضة لمياء وفكرت اخش انيكها تاني بس قولت اكيد زمانها صحيت من المنوم دي الساعه بقيت 5 بعد الفجر واتراجعت بصعوبة عن الفكرة دي بس دخلت الحمام وبصيت في سلة الهدوم اللي هتتغسل لقيت برا وكلوتات بتاعة لمياء خدتها حطيتها على بتاعي قعدت ادعك فيه وتفيت على بتاعي وقعدت اضرب 10 وانا بفرك الكلوت في بتاعي ومشغل الفيديو بتاعها مع اياد لحد ما جيبتهم على الكلوت
خدت الكلوت حطيته على الارض ولبني عليه وجيبت تليفوني صورته وبعدين غسلت الكلوت حطيته في سلة الغسيل تاني
وطلعت والمره دي كنت نعسان فشخ ونمت اخيرا

تاني يوم اول ما صحيت طلعت اشوف اخبار لمياء ايه وخدت بالها من حاجة ولا لأ وروحت اوضتها لقيتها قاعدة صاحية هزرت معاها شوية وبعدين قولتلها تعملنا فطار قامت لقيتها بتمشي بصعوبة شوية وبتحاول متبينش بس قولتلها بتعرجي كدا ليه قالتلي وقعت على رجلي بليل وجعتني شوية قولتلها ماشي وجهزت الفطار وكلنا ونزلت اقعد ع القهوة لقيت اياد بيرن عليا بيقولي انت فين قولتله انا في القهوة تعلالي قالي لا مش هنعرف نتكلم براحتنا انا مستنيك عندي في البيت قولتله ماشي جايلك

روحتله فتحلي ودخلني على الاوضة على طول مشوفتش حد من اهله وبعدين دخلنا لقيته فاتح البلايستيشن واداني الدراع وبدأنا نلعب بس اغلب تركيزنا كان مع كلامنا
اياد وهو بيضحك: اخبار السنيورة ايه
انا: صاحية بتعرج قال ايه اللبوة وقعت على رجلها بليل مش عارفه ان شرفها اتفشخ واخوها بيتفرج
اياد: بس موضوع انها مفتوحة فاجئني انا كنت بحسبها مش شرموطة
انا: وانا كمان انا كنت بقول ان لبسها وسخ وكل حاجة بس مكنتش اتوقع انها طلعت بتتناك
اياد: وهتعمل ايه ف الحوار ده
انا: ولا حاجة خليتها تتمتع مع اللي هي عايزاه وخلينا نتمتع براحتنا
اياد: بس هي ممكن تاخد بالها انها بتنام كتير مبتصحاش الا متأخر
انا: ما احنا مش هنطول في موضوع المنوم
اياد: ليه
انا: شوية كدا وهنخش عليها انا وانت مرة واحده نكتفها وطالما هي شرموطة ممكن تتجاوب معانا بس لو عارضت هوريلها الفيديو وان انا عارف انها مفتوحة واهددها وكدا وبرضو عشان هي قحبة هتستسلم لينا مش هتحاول تفكر تعمل حاجة
اياد: لا صايع يالا
انا: دي خبرة وتعب سنين يبني
اياد: يعم متعرضهاش دا احنا بنتفق هتخليني انيك اختك ازاي
انا: وافتخر
اياد: بس بس اهو الجون التالت اهو
انا: احا هو انت دخلت تلت اجوان
اياد: كسم الضحك انا لسه واخد بالي انا كمان اللبوة اختك جننتنا
هاجيلها تاني امتى
انا: بكرة كدا هحطلها منوم وحباية منع حمل برضو في عصير ولا بيبسي واقعد معاها لحد ما تنام
اياد: اشطا
انا: ادي الماتش خلص وزهقت منه
اياد: بقولك ايه انا هيجت طلع الفيديو نتفرج
انا: احا افرض امك دخلت
اياد: امي بتجيب طلبات مع أختي وانا متعود اقفل باب الشقة بالمفتاح وهما مش هنا بكون بضرب 10 مش هيعرفوا يدخلوا

انا طلعت الفون وشغلت الفيديو واياد وصل الفون بالشاشة والفيديو اشتغل
الشاشة على يمين سرير اياد وانا هو ساندين على السرير وقعدنا نتفرج على الفيديو لحد ما لقيته قام وجاب مناديل قولتله في ايه قالي هموت هضرب عشرة لقيته طلع بتاعه وتف عليه ونازل دعك فيه قولت اضرب انا كمان طلعت بتاعي وتفيت عليه وقعدت طالع نازل فيه لحد ما انا وهو هيجنا فشخ وصوت اياد بقى عالي وهو بيضرب فجأة لقيته قام مسكني رماني ع السرير وقعد فوقي و حط زبه في بوقي وانا مقاومتش وفضل ينيك في بوقي وانا مش مستوعب لحد ما جابهم في بوقي وساب نفسه فوقي مقامش الا بعد شوية كنت بلعت لبنه وانا حبيت طعمه اصلا من امبارح لما خلاني الحسه من على بزاز وبوق لمياء
وبعدين كسر الصمت وقالي: معلش جت فيك انت بس مكنتش قادر بجد كنت عايز احطه في اي حتة
انا: على فكرة طعمه عجبني
اياد: زبي ولا لبني
انا: الاتنين
اياد: انت بوقك نفس شكل بوق اختك شكلكوا بتحبوا تمصوا انتوا الاتنين يا عيلة لبوة
انا: ما انت خليتني الحسه امبارح من على بزها وعجبني بقى اعمل ايه في نفسي
اياد: انا اللي هعمل فيك لو مخلتنيش انيكها تاني النهاردة
انا: يعم مش هينفع هتحس انو فيه حاجة غلط
اياد: كسمك على كسمها انا عايز انيكها النهاردة
انا: افهم بقى متبقاش غبي ابن متناكة
اياد قام كتفني ونيمني على بطني وقالي هتخليني انيكها ولا انيكك انت دلوقتي
انا: خلاص يعم الهيجان هخليك تنيكها النهاردة سيبني بقى
اياد: قوم بقا غسل بوقك وتعالى نكمل لعب

كملنا لعب لحد ما زهقت وقومت روحت لمياء لقيتها جاية من تحت قولتلها كنتي فين قالتلي كنت مع صحابي وجيبت حاجات وجيت

انا دخلت استحميت ونزلت تحت جيبت شريط منوم وشريط منع حمل ورجعت البيت وحطيتهم في الدرج وطلعت اتغديت وفضلت قاعد ع التليفون لحد ما نمت
صحيت على رنة اياد وفتحت عليه
اياد: ايه يبني مرنتش عليا ولا عملت حاجة
انا: كنت نايم لسه صاحي
اياد: الساعه بقيت 8 انجز عشان نلحق انا قاعد على القهوة اللي جمب بيتكوا اهو خلص ورنلي

قفلت معاه وخدت حباية منع حمل ومنوم في جيبي وطلعت اشوف حاجة لقيت لمياء واخده شاي وبسكوت وراحه اوضتها قولتلها هاتي الشاي ده وروحي اعمليلي كوباية
هي رجعت المطبخ وانا دخلت الشاي والبسكوت بتاعها اوضتها وبسرعة حطيتلها الحبايتين وقلبتهم لحد ما دابوا وبعدين فضلت قاعد جابتلي الشاي شربناه وكلنا وفضلت قاعد معاها لحد ما لقيتها بتنام وقالتلي انا فصلت وهنام بقى فضلت قاعد نص ساعه كانت الساعه بقيت 9 الا ربع باين
وبعدين لقيتها نايمة وتايهة قولت اتأكد كالمعتاد وضربتها على وشها اقلام وقعدت اقرص فيها بس مفيش حاجة ولقيت اياد بيرن
اياد: خخخ ايه يا عم الساعة بقيت تسعة في ايه انت بتخترع الذرة
انا: يا ابن المتناكة متوجعش دماغي اديني خلصت تعالى يلا
اياد: عليا الطلاق انت راجل زي الفل

اياد طلع فتحتله ودخلنا الاوضة بتاعه لقيته واقف قبل ما يعمل حاجة قالي تليفونك وقعدتك بقى سيبني اتعامل
انا ثبت الفون في مكانه وقعدت اتفرج وطلعت بتاعي واياد راح للمياء وكشف الغطا ونام فوقها وبدأ يبوس في شفايفها ورقبتها وهو بيفعص شوية في بزازها وشوية في طيزها وفخادها وبعدين قلعها التشيرت والبرا وقعد يفعص في بزازها وشوية يقرص حلماتها وبعدين نزل رضع فيهم لحد ما احمروا فشخ وبعدين قلعها الشورت والكلوت بتوعها ورمى الكلوت والبرا عليا ونزل لحس في كسها وبعبصة في طيزها وانا قومت لبست السنتيانة والكلوت بتوع لمياء وقعدت بيهم بس طلعت بتاعي من الكلوت
واياد خلص اكل في كسها ووقف جمب السرير وشدها من شعرها وهي نايمة على بطنها ومسك شعرها كويس ودخل بتاعه في بوقها وفضل ينيك في بوقها كتير فشخ وبعدين نام على السرير وقالي تعالى اعدلها عليا 69
انا قومت وخدت لمياء خليت كسها عند راس اياد ومسكت ظوبره قعدت العب فيه شوية لقيت اياد بيبعبصني وقالي احا هو انت لبستهم بس شكلهم جامد عليك برضو دا انتوا عيلة بنت لبوة..
انا هيجت فشخ من بعبصته وكلامه ولقيته قالي حط بتاعي في بوقها روحت لقيته نزل اكل في كسها وانا نزلت راسها على بتاعه وعملت نفسي بحرك دماغها بس نزلت على ركبي وخدت بتاع اياد في بوقي مصيته شوية وبعدين رجعته بوق لمياء ومسكت شعرها وفضلت احرك فيها رايح جاي لحد ما اياد قام وقعد على السرير وخدني من ايدي وقالي لو عايز تمص قول روحت نازل طالع على السرير ونايم على بطني على يمين اياد وحطيت بتاعه في بوقي وهو جاب لمياء اختي على شماله وجاب راسها عند زبه وبقى وشي قدام وشها وهو شوية يمسك دماغي يخليني امصله بتاعه وشوية يمسك دماغ لمياء يحط بتاعه في بوقها لحد ما سابنا وانا مسكت راس لمياء حطيت زبه في بوقها وبعدين بوستها وبقينا نمص في بتاعه انا وهي وهو بيبعبص طيزي وطيز لمياء وبعدين قام قالي بس خلاص كدا قبل ما اجيبهم من المص

هو مسك لمياء وانا مقعدتش على الكرسي فضلت جمب السرير على ركبتي بتفرج
هو نيمها على جمبها في وشي وهو نام وراها ومسك رجلها الشمال رفعها ودخل بتاعه في كس لمياء وهو نايم على جمبه وراها والوضع ده انا بحبه نيك وهو فضل يفشخ في كسها وشوية يضرب وشها وشوية يفعص بزازها وهو مكمل نيك فيها في الوضع ده لحد ما سابها ونيمها على ضهرها ونام فوقها ودخل بتاعه فيها بس طلعه بسرعة وقالي تعالى نام بالعرض تحت كس اختك
انا قومت بسرعة لاني مستني يكون ليا دور في النيك الليلادي وبقيت نايم بالعرض وهما بالطول عادي وكس لمياء فوق بقي قعدت ارفع لساني الى كسها لحد ما اياد جاب زبه حطه فوق كسها وانا بقيت شايف كل التفاصيل وزبه على كسها وهو نزل راس زوبره على بوقي مصيته وبعدين دخله في كس لمياء وبدأ ينيك فيها وكل الافرازات اللي طالعة بتنزل في بوقي وكنت في قمة الاستمتاع واياد هاج فشخ اكتر من المرة اللي فاتت وبقى بينيك بقوة فشخ وصوت خبطة جسمه في جسم لمياء عالية فشخ لحد ما هو ضم اوي عليها وبعدين فضل ثواني وطلع بتاعه ونام جمب لمياء لقيت لبنه نازل من كس لمياء عليا قعدت الحس فيه لحد اخره وهو شاف منظر اللبن وهو نازل على وشي وبلحسه وانا لابس سنتيانة وكلوت وانا طبيعتي جسمي ابيض زي ماما واختي وحتى ابويا
اياد بتاعه وقف تاني وبعدين قعد على صدري حشر بتاعه كله في بوقي كنت بحس بيه وهو داخل في زوري وبعدين قام وخدني نيمني فوق لمياء هي نايمة على ضهرها وانا نايم فوقها بضهري وبقيت طيزي فوق كسها وانا خدت شفايفها نزلت فيها بوس وهو قالي اطلع بطيزي فوق شوية وبعدين دخل بتاعه في كسها ونزل نيك فيها وكانت خبطاته بتيجي فيا انا وكان بيضرب في طيزي ويبعبصني ويمسكني من رقبتي من ورا وانا بتأوه بصوت هيجان وانا ببوس لمياء وفجأة طلع بتاعه وحرك كلوت من على خرمي بس مقلعهوش عني وتف على طيزي ونام فوقي ولقيته بيدخل بتاعه جوايا انا اتخضيت اوي وصوت بصوت عالي اوي من الالم وحاولت اهرب بس هو مسكني جامد ونزل بتقله فوقي وساعتها استسلمت ومسكت في ايدين لمياء وانا بحضنها جامد وهو كان دخل تقريبا معظم بتاعه وسابه جوا ثواني وهو بيضرب فيا وبعدين نام فوقي تاني وبدأ يتنطط على طيزي وانا كنت بصوت اوي اوي وهو بيهيج اكتر كل ما بصوت وبدات اعيط من الوجع وبقوله خلاص بقى سيبني سيبني لحد ما سرع نيك وانا صوت اكتر وضم عليا ولقيت حاجات سخنة اوي بتنزل فيا عرفت انه جابهم وفضل فوقي مقامش كعادتي وانا سيبت نفسي وبعدين طلع بتاعه وضربني على طيزي وخدني قعدني فوق بزاز لمياء عشان لبني ينزل على صدرها وبعد ما نزل كل اللبن تقريبا من طيزي على بزها جاب الفون ومسكني من شعري رماني على بزها وقالي اشرب
بدات الحس في بزها واشرب كل اللبن وهو بيصورني من قريب لحد ما اللبن خلص راح قافل الفيديو وبعدين اداني الفون وقالي ابعت الفيديوهين القديم وبتاع دلوقتي بعتهمله وبعدين نام في نص السرير ولمياء خدها على شماله وانا على يمينه وارتاح شوية وبعدين قام لبس هدومه ومتكلمناش ونزل روح

انا قومت خدت لمياء للحمام وفتحت الدش وبدات انضف فيها ووانا بنضف بدات افكر ان انا بقيت خول رسمي وصاحبي ناكني وناك لمياء اختي وبقى كمان معاه فيديوهات وهو بينيك اختي وبينيكني انا كمان وقولت في نفسي لازم اطاوعه واي حاجة يطلبها اعملهاله عشان ميهددنيش لحد ما اشوف اخرتها ايه وبعدين نشفت لمياء وخدتها لبستها وظبطت الدنيا وروحت اخد دش ودخلت انام وانا بفكر في نفس الموضوع.

كدا الجزء التاني خلص استنوا الجزء التالت لو عايزين كمان اجزاء، ولو فيه حاجة وحشة حصلت في الجزء 2 قولوها
كانت جميلة وبقت اجمل كد كمل ومتتاخرش علينا 🥰♥️🔥
 
  • حبيته
التفاعلات: Ass1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%