NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يسطا و**** انا مقتبس منها حجات مش اكتر ودا تمهيد عشان ادخلي في الحاجه بتاعتي عشان أنا بحب سليمان بس
يا حبيب اخوك المفروض تنبه بدا وبعدين الاحسن انك كنت قلده في الطريقه في الاسلوب تاخد منه ملعومات انما مش نفس القصه يعني انا متابع سليمان وهاني والديبو وباخد منهم معلومات كتير. بكتبهاا هنا بس لازم يبقا ليك لمستك الفنيه وموفق في المستقبل يا غالي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Alkn Drakol2
بدايه جميله جدا كمل يا غالى

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
يا حبيب اخوك المفروض تنبه بدا وبعدين الاحسن انك كنت قلده في الطريقه في الاسلوب تاخد منه ملعومات انما مش نفس القصه يعني انا متابع سليمان وهاني والديبو وباخد منهم معلومات كتير. بكتبهاا هنا بس لازم يبقا ليك لمستك الفنيه وموفق في المستقبل يا غالي
سلمان دي جامد ياسطا في حد تاني بينزل فديو

• عجبني
جامده

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سلمان دي جامد ياسطا في حد تاني بينزل فديو
اه يا رايق لو حابب جن ودارك ويب فيه هاني حسنين ( الخوف) لو حابب جن بس فيه الديبو دول الي انا متبعهم

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و فارس العنتيل المفتري 112
بدايه حلوه

• عجبني
عاش كمل

• عجبني
استمر في الابداع

• عجبني
الجزء الجديد امته

• عجبني
عاش

• عجبني
بدايه جميله ي برو 💥💥

بس طول الاجزاء شويه

تسلم الايادي 👏💥💥💥

• عجبني
متى ستكمل قصتك هذه

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%