NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

صاحب نفسي

👺♞ ŘᗩSc𝓐L 💗♖
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
كاتب ذهبي
العضو الخلوق
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
943
مستوى التفاعل
14,919
الإقامة
السعوديه
نقاط
44,032
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي 8 سنين لما جاري محمود اتجوز من ريهام كنت بعتبرو زي اخويا بسبب انه كان بيحبني او يمكن عشان ماليش اخوات
ريهام كانت حلوه اوووي كان جسمها ابيض وشعرها حلو هيا الي علمتني كل حاجه عن الجنس
علمتني ازاي الحس الكس واول مره كنت انزل كان علي بطني وهيا ركبه علي زوبري بكسها
هحكي ليكم الي حصل معايا



انا علي وحيد ابويا وامي كانو بيحبوني اووي بسبب ان امي تعبت يوم الولاده ومعرفوش يخلفو تاني
انا من عايله متوسطه الدخل
بيتنا كان دورين ف قريه ارياف تبع المنصوره


جارتنا ام محمود كان عندها اتنين مني ومحمود
مني اتجوزت بره البلد كانت ف العشرينات ومحمود بعد خمس سنين اتجوز

انا وقت الفرح كنت متصور معاهم عشان ريهام لما كانت بتاجي عندهم فتره الخطوبه كانت بتشوفني
انا اصلا شكلي جميل زي بابا
شعري طويل انا كنت بشوف محمود وريهام بيبوس بعض لما كنت بدخل عليهم ف الصاله وهما لوحدهم
محمود كان يقولي ماتقولش لحد
ف يوم كنت راجع من المدرسه وكان بابهم مفتوح دخلت وبنادي علي خالتي هدي ام محمود
مكنتش موجوده بس سمعت حد فوق
لما طلعت براحه والصوت بيقرب
شوفت منظر خلاني ابص وانا ساكت محمود وريهام قلعين هدومهم خالص ومحمود مخليه موطيه وزوبرو الكبير فيها وهيا صوتها بتكتمو بايديها انا اتفرجت عليهم ولقيتو بينزل بتاع من بتاعو علي طيزها وهيا قعدت وبيتكلمو وانا نازل رجلي اتقعبلت ووقعت من السلم وهما سمعو صوتي ولبسو بسرعه
ونزلي محمود وهو عرقان وكان بيفوق في كنت مش حاسس باي حاجه خالص مفوقتش غير وانا ف المستشفي ودماغي كانت مفتوحه وامي وابويا جنبي ومحمود معاهم
اليوم ده روحت معاهم وانا شايف محمود معايا طول الوقت واول مابويا وامي اطمنو عليه
قالهم علي هاخدو يقعد معايا
روحت معاه وام محمود حضنتني وبعد كلام محمود اخدني للاوضه وقالي علي انت قولتلهم انك وقعت وانت طلعلي ع السلم
انا بقولو انا وقعت وانا نازل
قالي انت كنت شوفت حاجه انا قولتلو ايوه شوفتك مع طنط ريهام قلعين
قالي بس اوعي تقول كده اودام حد
وانا سكت وبعد فترات كنت بشوفهم بردو بيدخلو البيت ومحدش موجود
وبعد سنه تقريبا اتجوزو وكنت انا بقعد تحت مع ام محمود وريهام كانت بتحبني وبتقعد معايا وتضحك معايا وكنت اطلع معاها عشان انضف البيت او هيا بتطبخ كنت بشوفها لبسه هدوم ضيقه
وكانت تبوسني علي خدي واوقات علي شفايفي بوسه خطف وتقولي ماتقولش لحد
وكانت بتنادي عليه ولما اطلع ليها كنت بشوف لبسه قميص للركبه وصدرها بيتهز ولما سالتها كنتو بتعملو ايه هيا ضحكت وقالت المتجوزين بس يعملو كده
لما سالتها هو انا مينفعش اعمل كده ضحكت بصوت عالي وقالت مالك ياعلي
لقيتها بتقولي مينفعش لما تكبر هتتجوز ومراتك هتعملك كل حاجه
بس اوعي تسيبها وتسافر زي محمود
بقولها هو سافر ليه
قالت هيا الرجاله كده يتجوزو واول مايعرفو ان الست بقت حامل يسافرو
هيا كانت حامل اكتر من 7 شهور وانا كنت معاها زي ضلها لو عايزه حاجه بعملها بشتري اي حاجه تعوزها

وكنت بشوفها تقريبا بقمصان نوم بس وبطنها مرفوعه كانت جميله ويوم الولاده كنت معاها مع ناس كتير ولدت بنت
وتاني يوم روحت وامها كانت معاها
ومش عارف حصل ايه بس بعد اسبوع كانت بتكلم جوزها وسامع زعيقو معاها
ولما قفلت كانت بتعيط بصوت مكتوم وانا كنت زعلان عشانها ولما سالتها قالتلي انها تعبانه وعايزه تروح تقعد عن امها فتره
وهو رافض وامه مش بتاجي تساعدها ف اي حاجه
وبتخليها كمان تنزل تنضف البيت من تحت
انا كنت معاها دايما بلعب مع بنتها وكنت بشوف بزها البيض الكبير وهو ف بوق البت
وكنت بنام ايام عندها لما هيا بتطلب من امي وابويا عشان اقعد معاها
وكنت بشوفها زي العريانه وبتخليني قاعد بالبوكسر والفانله عشان الحر وهيا بقميص لحد ركبتها وكانت تخرج بزها للبت وانا كنت ببص عليها
وهيا قالتلي بتبص ليه كده وانا اتحرجت ولقيتها بتطلع بزها التاني وهو اودامي وقالتلي تعالي انا مردتش وهيا قالت تعالي اشرب لبن زي مريم بس اوعي تقول لحد وانا هزيت دماغي
وقربت وهيا مسكت بزها وقالت يلا انا دخلت حلماتها ف بوقي وهيا قالتلي يلا مص وشرب لبني انا فضلت امص وهيا كانت بتلعب ف شعري
وانا كنت بمص ف بزها احساس غريب بس حلو
وهيا لاول مره تبوسني بوسه قعدت في شويه وقالتلي علي اوعي تقول لحد وانا بقولها مش هقول لحد وهيا قالت وانا هخليك تشرب لبني علطول
سنها ف الوقت ده 22 سنه
كانت كل يوم بتخليني اشرب لبنها
ف مره لقيتها نامت علي ضهرها وطلعت بزازها وخلتني انام عليها وانا بمص بزازها
وركبتي كانت مابين رجليها
وقتها مكنتش عارف ايه الميه
الي بتنزل علي ركبتي وهيا علي كسها ولما كنت بسالها تقولي ده مش ميه
كانت بتخليني علطول امص بزازها وانا نايم عليها وهيا فاتحه رجليها وف لحظه معينه
كانت تحضني اوووي وهيا بتبوسني
واحس بميه علي رجلي وكانت تقوم وفخادها كلها ميه كانت تمسحلي رجلي ونقعد سوا وروح ع الحال ده فتره وجوزها رجع وكنت شايفها مبسوطه ومكنتش بنام عندها كان جوزها مش بيخرج غير ساعتين بليل ومكنتش بعرف اقعد معاها بس بعد 3 شهور جوزها سافر وانا كنت فرحان وده ظهر عليه لما نمت عندها تاني يوم وهيا قاعده انا الي روحت جنبها وهيا بتضحك وبتقولي مالك انا بقولها عايز لبن هيا ضحكت وقالت لبني حلو هزيت راسي وهيا ضحكت وقالت كلمه مفهمتهاش
قالت ياريتك كبير مكنتش رحمتك
لقيتها طلعت بزها وانا نزلت امص واخد لبنها بس هيا قالتلي اصبر ولقيتها بتقولي هعلمك حاجه جديده هيا قالت امسك بزي بايديك الاتنين مسكتهم وهيا قالت اضغط بايديك ااشمال وهيا مسكه ايدي وبتضغط ع بزها ولبن خرج وهيا قالت صباعك ده ومسك الحلمه انا عملت زي ماقالت وسمعت منها ااااه وانا بقولها هيا صعبه
قالت لا ياحبيبي كمل
كملت وهيا قالت طلع لسانك طلعتو وهيا قالت حرك لسانك هنا وبتشاور ع بزها انا عملت وهيا بتقولي كمان كمان وبتلعب ف شعري وانا لقيت لبن بياجي ف وشي ولما بصيت لقيتها طلعت بزها التاني وبتضغط عليه وقتها انا اخدت بزها ف بوقي وبشرب لبنها وهيا عملت حركه غريبه اووي لقيتها حضنتني اووووي وانا فوقها
ومش عارف في ايه بس عيا طلعت اااااه وهيا بعد شويه قامت وخرجت وانا مش عارف ف ايه لما طلعت لقيت الحمام مفتوح ولقيت هيا مسكه خرطوم بتاع القاعده وبتغسل لنفسها تحت
وشافتني وانا رجعت وهيا قالت تعال ياعلي
انا كنت محروج وهيا طلعت وقالت تعال
قربت وهيا بتقولي انا مبسوطه منك انك مش بتقول لحد اي حاجه وعطتني 10 جنيه
وقالت خودها
انا كنت بلعب مع بنتها وبضحك معاها
ايام كنت بشوف ريهام وقفه ف المطبخ وانا مع بنتها بتقولي امتي هتكبر ياعلي
وانا مش مركز ولنا اقولها بتقولي حاجه تقولي لا

انا من عمر 8 سنين لحد 12 سنه كنت معاها دايما تقريبا عملت حاجات كتير معاها
لما بطلت تنزل لبن كانت تقولي مص اوي ولبني هينزل انا كنت كبرت شويه وفهمت وزوبري كان حوالي 8 سنتي
وعرفت يعني ايه ليه بتخليني نايم عليه وانا بمص لبنها وده عرفتو لما قلعتني البنطلون وزوبري وقف وهيا اخدتني ع الكنبه وناما وفتحت رجليها وانا فوق منها وبمص بزازها وزوبري هيا بتحركني
لما قالتلي انزل تحت شويه ووقته حسيت بزوبري مبلول كانت اول مره تقول الكلام ده اودامي لما لقيتها بتقولي اااااه ااااه وبتحرك جسمي اووي عليها ولقيت زوبري بياجي عليه ميه كتير ولما وقفت علي ركبتي شوفت منظر اول مره اشوفه شوفت
كسها احمر ومغرق بوكسري وقميصها كان مرفوع لبطنها وانا شايفها مغمضه عنيها
ودي كانت بدايت الجنس مابينا لما انا شوفت زوبري وقف وانا لقيتها مبسوطه رجعت نمت عليها وانا الي كنت بحرك زوبري عليها وكان احساس حلو
وانا فوقها وبهز وسطي عليها وانا كنت مبسوط لما بشوفها مبسوطه وانبسطها كان لما كنت بكون معاها انا كنت حوالي 130 سنتي
وده تقريبا هيا اكبر مني بشويه
انا طويل زي بابا
وانا لاول مره انا الي ابوسها وهيا مسكت راسي وبقت تبوسني وهيا بتحسس علي جسمي ولاول مره تقلعني الفانله وانل بالبوكسر بس وهيا تقولي كلام غريب مش بسمعو غير منها
او اول مره اسمعو
كانت تقولي ااااااه كبير وعنيها مغمضه
وتقولي دخلو جوووه وانا مش فاهم ونزلت ولما بصتلي قالت اوعي حد يعرف وفعلا سكت وكل يومين نعمل كده وهيا لما نزلت انا نزلت لوحدي طلعت لساني ولحست كسها وهيا مش مصدقه ولما قالتلي انا عرفتها ان شوفت فيلم واحد بيعمل لوحدها كده وهيا مبسوطه
وهيا قالت لا كده عيب وانا مسمعتش كلامها كملت وهيا كلام بس محولتش حتي تبعدني وهيا زي التعبان معايا تقولي كفايه وتسيبني وانا قبل ناهيا تنزل بعدتني ولقيتها بتدعك ف كسها وفي ميه نزلت وهيا بترتعش وانا نمت ف حضنها بس زوبري موجه لكسها الي لما حست بيه
قالتلي انت كبرت اووي وبقيت راجل
وانا وهيا حضنين بعض وبعد شويه هيا بعدتني وقالت كفايه واتقرر الموضوع فتره لحس كس ومص بزاز وشفايف بس الموضوع اتغير بعد سنتين كنت انا وهيا خلاص مفيش حدود مابينا
كنت انا بروح عندها بدون علم امي او حماتها
وكنت امص بزازها ولحس كسها حتي طيزها كنت بلحسها وضرب طيزها
وكانت بتمسك زوبري واليوم ده كان اول مره تمصلي لما كنت بتفرج علي سكس وبطبق كل حاجه معاها اليوم ده هيا سمعت كلامي وانا عملت معاها وضع 69 وكنت بلحس كسها زوبري وقف ف البوكسر وانا بلحس بس مكنتش مصدق ان هيا تخرجو من البوكسر ومحسش غير بزوبري ف بوقها وانا من متعتي عضيت كسها وهيا اااااااه اتاسفت ليه وكملت وهيا كملت ولما نزلت علي وشي قامت وانا
روحت كان 13 سنتي كنت بحب اقيسو
اليوم ده قعدنا سوا وهيا قالتلي تعالي البت كانت نايمه روحت جنبها وبقولها ايه
لقيتها بتقولي انت تعبتني وانا مش قدره استحمل
شوف ياعلي انت هتحرك بتاعك علي كسي بس من غير ماتدخلو بقولها ماحنا بنعمل كده قالت لا المره دي من غير بوكسر
وفعلت هيا قلعتني وانا زوبري وقف هيا مصتو وركبت علي وزوبري نيمتو علي بطني وقعدت عليه
وانا شايف كسها علي زوبري احساس جميل اووووي ولما نزلت علي زوبري الي اتغرقت بسببو
وهيا لسه بتحك زوبري ف كسها انا حسيت بجسمي بيرتعش وانا طلعت ااااه وهيا كذالك
ولقيت حاجه بيضه بتخرج مني وهيا بتبص عليه وانا اول منزلت لبني هيا نزلت تمص زوبري وانا حاسس اني تعبان
وهيا غريبه اوووي بتمص زوبري اوووي وبالسانها اخدت لبني بالسانها وهيا جنبي وقالت كده بقيت راجل بجد سالتها عن ده قالت ده لبن بيخرج من الرجاله بس اتقرر الموضوع وبقينا كل يوم نمارس من بره بس مكنتش اتوقع وانا نايم عليها زوبري علي كسها بيدخل ف كسها هيا صرخت وانا حسيت باحساس جميل وهيا بتحاول تتحرك وانا كنت نايم عليها وفعلا احساس جميل
وانا مقدرتش اقوم من عليها غير وانا حاسس بجسمي مرتاح علي جسمها وكمان لما لقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا بتخربش ضهري
وانا لما قومت وهيا زعلانه اووي ولبني بينزل من كسها هيا ضربتني بالقلم وقالت اوعه اشوفك تاجي هنا تاني احسن اقول انك بتتحرش بيه
انا خوفت منها ولبست ونزلت وبعد يومين ام محمود تعبت وبعد اسبوع محمود كان نزل اجازه عشان امه وانا كنت حاسس اني مش قادر ابعد عن ريهام كنت بحاول ارن عليها وهيا عملت حظر
بعد شهر عرفت انها حامل
وام محمود بقت كويسه
انا بعد فتره بعادي عنها خلاص اتعودت وبقيت مركز ف دراستي وخلصت الثانوي وبنتها مريم 10 سنين
وابنها محمد 5 سنين
ريهام بقي بقت جميله اوووي ف سن ال32
كان جسمها ناااااار طيزها مربعه وتجنن ف العبايه
وبزازها مع بطنها الي مالهاش كرش
كنت بتجنن عليها
كنت بتخيل نفسي مكان محمود وانا بنيكها برحتي
بس انا خلاص مع اني كبرت بس نظراتي ليه لسه نظرت نيگ وهيا بتكون اودامي طول اليل مع امي اودام الباب بتاعتنا قاعدين وانا كنت بشوفها من النيش بتاع الشباك
شباك اوضه الجلوس بيبص ع السلم
وكنت بقفل الباب وبص عليها من النيش
انا حاليا طولي 174 سنتي
جسمي رياضي انا بخب الكوره
وبلعب تمارين ف الصاله دايما
ويمكن ده من الحاجات الي خلتها تحن تاني
لما الدولاب بتاعها باظ اشترت دولاب جديد والناس طلعوه لفوق كان السوق الي جابو
وقتها امي كلمتني كنت انا بره
بلعب كوره وراجع الساعه 9
امي اخدتني لعند ريهام وانا شوفت مريم كانت حلوه زي امها والواد الصغير وعرفت من امي كل حاجه واحنا طلعين وانا اخدت مفك عشان افك دولابها لما خرجت هدومها وبقيت افك الدولاب
انا كنت لوحدي ف الاوضه وهدومها كلها علي السرير قمصلن نوم وكلوتات بس مخبياهم بملايه
لما دخلت عليه بشاي قعدت ف البلكونه وبشربو وهيا بره مع امي وعيالها
ولما احتاجتها انها تنزل سطح الدولاي معايا لما فكيتو وقفت معاها وامي موجوده انا نزلتو من عندب وهيا سانداه بايديها عشان مايوقعش
وقفت اودامها بيني وبينها عشره او عشرين سنتي
وانا رفعتو من علي دماغها ونزلتو
وفكيت الدولاب وطلعتو ع السطح كانت الساعه 11 امي روحت وقولتلها بكره نكمل قالت مش هنعرف ننام كده انا كملت وجوزها كلمها وسلم عليه وكلمني
وانا وهيا تقريبا الي موجدين اول ماجوزها قفل وعيالها نامو وهيا بتساعدني وتعملي عصير
ووقفه معايا انا شوفتها بالعبايه الضيقه الي مخليه طيزها تحفه فنيه وبزازها المرفوعه تجنن اي حد وده الي خلي زوبري يتحرك من مكانو وهيا بتساعدني وقفت ال4 قوايم ولازم نرفع سطح الدولاب كان تقيل شويه
بس مكنتش اعرف ان ده هيرجعني ليها تاني
لما اتفقت معاها انها هترفع ازاي كانت برفعو علي دماغها الاول من جنب وانا اروح الجنب التاني ارفع ع الدولاب وهيا بتسندو وروح عندها ورفع اتفقنا ع كده فعلا كلو تمام
انا وقفت وراها وانا قربت منها بمزاجي ولاول مره بعد سنين احط زوبري علي طيزها وبعمل نفسي بشيل منها وهيا ماتكلمتش وانا برفعو وزوبري علي طيزها رفعتو وهيا بصالي ولما حطيتو هيا بتقولي بتعمل ايه
بقولها ف ايه قالت انت انسان وسخ انا روحت مقرب منها وضربها بالقلم وهيا ااااه انا روحت رميها ع السرير ونايم فوقها وببوس وشها ورقبتها وهيا بتحاول تبعد بس مكنتش قدي اتحكمت فيها بسهوله وانا بمص شفايفها ورقبتها وانا كاتم صوتها وقطعت العبايه وطلعت بزازها من الستيان
وكاتم بوقها وفضلت امص ف بزازها وانا حاسس ان مقاومتها خلاص بس انا فضلت كده نايم عليها لحد ماسمعت اجمل اااااااااه منها وانا بمص حلماتها بطريقه تجنن وانا رجعت ابوسها وزوبري علي فخادها وقف اوووي والنظره الجميله الي شوفتها ف عنيها وانا ببوسها وهيا مسكت دماغي وفضلت تبوسني وانا عدلت نفسي علي كسها وانا بقولها ارفعي العبايه هيا رفعت وسطها ورفعت العبايه وتحتو بنطلون فيزون
وانا بقلع البرموده وزوبري وقف اوووي ف البوكسر
وحطيتو علي كسها ونزلت بوس فيها وهيا اتغيرت خالص وانا بحك زوبري ف كسها وهيا حضناني
وبعد دقايق بسيطه هيا نزلت وانا بقولها لسه بتنزلي وانا ببوسها وهيا قالت كلمه دوبت قلبي
قالت بزازي بتوجعني اوووي
انا نزلت مص ف بزازها كنت بفرم بزاها الكبيره كانت زي المانجه الكبيره وطريه
وهيا كل الي عليها ااااااااه ااااه كبرت ياعلي وزوبرك كبر وانا وهيا ف حضن بعض
وانا بمص بزازها وهيا بتقولي عايزه اشوف زوبرك
بقولها تعالي انا نمت علي ضهري وهيا قامت قلعت كل حاجه وبقت عريانه ونزلت ع زوبري كانها محرومه من سنين بتحسس عليه
وقالتلي كل ده وهيا بتحسس عليه وبتقولي ده كبؤ اوووي وانا لقيتها بتخرج زوبري وهو وقف وهيا بتبص عليه وطلعت لسانها بتحركو ع زوبري
يمين وشمال وانا قلعت التشيرت والفانله
وانا بتفرج غليها وهيا بتمص زوبري وكانت بتبلعو كلو بالعافيه اكتر من 5 دقايق وهيا بتقولي انا مش مصدقه انك علي الصغير
انا مسكت راسها ودخلت زوبري كلو جووووه وهيا طلعتو وانا قاعدت وهيا بتمص زوبري
وقالتلي انت حرمت كسي من الحس
بقولها جوزك مش بيلحس قالت لا بيقرف
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها
وكسها تحفه فنيه ابيض وجميل وانا بلحس ف كسها وبمص زنبورها الصغير
وانا مقدرتش اتحمل كتير حطيت رجليها علي كتفي ونزلت عليها ودخلتو ف كسها كلو وهيا ف حضني صوت عالي وانا بنيكها وانا بنيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه والسرير بيتهز وجنبي جميع ملابسها الداخليه انا كاتمها بوقها بيهم وبنيكها اووووي وكسها نزل علي زوبري وانا بدعكو ف كسها ودخلو تاني اكتر من مره مابعدتش عني غير ولبني علي الابواب قبل مانزل طلعتو من كسها ونزلت علي شفايف كسها وهيا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها تاني وانا زوبري لسه وقف وبنيكها وهيا حضناني وبتقولي كمان كمان وهيا نزلت عسلها وانا لقيتها بتنيمني ع ضهري وركبت ع زوبري وفضلت تنط علي زوبري وجوزها يرن عليها وهيا فوق مني ونزلت بركان لبن ف كسها المره دي هيا مبسوطه اووووي وبتقولي متخفش عمله حسابي انهارده
بقزلها ازاي قالت انا عمله حسابي اني هنام معاك انهارده مهمه يحصل
وهيا نامت ف حضني وبتقولي بقي الواد الصغير الي شافني مع محمود قبل مانتجوز دلوقتي هو الي بينكني
قولتلها هو انتي كنتي مفتوحه
قالت لا محمود كان بينكني ف طيزي
بقولها انا لسه فاكر اليوم ده
ضحكت وقالت تحب نرجع الذكريات بقولها ازاي ضحكت وقالت بكره هتعرف
هخليك مكان محمود وانا ببوسها وهيا قامت مسكت كلوتها ومسحت زوبري وكسها ولبسنا
وهيا قالت تعالي بكره كمل نيك قصدي تركيب الدولاب وضحكنا لبسنا وخرجت وتاني يوم كنت مبسوط اوووي وكلمتها صبحت عليها
وطلعت الكليه وكنت برجع العصر
وبليل روحت تاني مع امي وكنت عايز اخلع وقعلا قولتلها ورايا متش كوره هخلص واجي ومشيت لعبت ورجعت دخلت علطول من الباب بتاع البيت الخلفي الي بيطلع ع الشقه
طبعا كنت مكلم ريهام وعرفت انه العيال نامو
مريم عند ستها ومحمد ف الاوضه لما فتحتلي كانت زي العروسه مكياج ومظبطه نفسها واخدها ف بوسه ودخلت ع السريع ربطت الدولاب بس بتحرش كل حركه بعملها بتحرش بيها
والبيبان لما جيت اركبها قولتلها تنزل تمص زوبري
كلامي اتنفذ انا وقف بجنب وهيا بتمص زوبري وانا بخلص واحد وروح ع التاني وهيا ورايا
خلصت وانا شيلت هدومها كلها من السرير ورميتها ع الارض وقلعتها خالص ونكتها ف كسها ونزلت ف كسها وتاني يوم كنت مبسوط اووي ان امي وابويا عيسافرو عن عمي عشان ابنه هيتجوز
هيقعدو هناك 3 ايام وانا قولتلهم مش ععرف بسبب الكليه
اليوم ده ااساعه 3 دخلت عندي ريهام
وانا اخدتها للغرفه بتاعتي وعينك ماتشوف الا النور
دخلنا ف بوسه طويله واحنا بنقلع وفضلت هيا بالكلوت بس وانا قلعت خالص وانا نايم عليها وزوبري علي كلوتها وشفايفي بتبوس شفايفها
وانا وهيا ف حضن بعض بس الحلو مش بيكمل
لما دخلت زوبري ف كسها وبنيكها جوزها رن عليها ولاول مره هيا تقولي هوس انا نايم عليها بدون كلمه او نفس وهيا ردت
قالها انتي فين
قالتلو عند سلمي
سلمي دي فاتحه محل ع اول الشارع
قالها ابنك صاحي وبيعيط وامي كلمتني عشان اكلمك قالتلو خلاص دخله اهو
قفلت وانا بنيكها وهيا قالت كفايه قامت من تحت زوبري وهو ناااار ولبست وقالت اشوفك وقا تاني نزلت وانا باكل ف نفسي تاني يوم جتلي وانا بدون مص ولا بتاع قلعتها الا الكلوت وكنت بنيكها بكل عنف واخيرا الحظه االمنتظره
لما هيا كانت بتنط ع زوبري كانت بتحك زوبري ف طيزها وبتدخل الراس وتطلعو عجبها الوضع بس مين يستحمل لما زوبري دخل ف طيزها لللنص وهيا اااااااامممم وانا مبسوط مش مصدق زوبري ف طيز ريهام ومن هيجاني عايز افشخها نيك ف طيزها وهيا بتنط براحه وانا وقفتها وانا وراها ومسكت زوبري وبحطو غلي طيزها الي دخلتو جووه
واحنا وقفين ووزوبري داخل طالع ف طيزها وانا كاتم صوتها وبنيكها وانا ماسك بزازها بفعص فيهم وانا بنيكها وخليتها تفنس ودخلتو ف طيزها
وهيا اااااه اااااه وقبل منزل ف طيزها خرجتو وبنزل علي طيزها البيضه


3K0NaOg.md.jpg
طيزها كانت تحفه وطول سنه ونص بنيك فيها شبه اسبوعين مرتين او تلاته بس بعد ماتجوزت
وخلفت من مراتي وكنت ممكن انيك ريهام مره ف الشهر مراتي كانت حلوه احلي من ريهام ف كل حاجه

ريهام بقي يوم ما بنتها كانت نايمه وجوزها مسافر
وحماتها كانت كبيره ف السن
وانا ف حضنها ووزوبري جووووه كسها وبنيكها
قالتلي كلمه اتصدمت وقتها
انا راكب فوقها وبنيكها وزوبري داخل طالع ف كسها وانا بنيكها وسمعنا صوت بره كان محمد ابنها وهيا ف حضني قالتلو في ايه يامحمد قالها عايز فلوس اشتري حاجه حلوه قالتلو طب اصبر لما اخرج وهيا ف بتقولي الواد بره وانت بتنكني ياراجل
بقولها ومش هبطل نيك حتي لو دخل
قالتلي هتقولو ايه لو شاف زوبرك ف كسي
قولتلها هقولو بسلك كس امك المسدود ضحكت
وقالت تعرف هقولو ايه
قولتلها ايه قالت ده ابوك انا ضحكت وبقولها عندو اب هنا واب مسافر
قالت بجد انت ابوه
بقولها ازاي قالت زي الناس وانا دماغي مشغوله وهيا بتقولي فاكر يوم منزلت جوايه غصب عني
انا مكنتش عرفه اني هحبل منك بس لما عرفت اني حامل مكنتش عرفه اتصرف ازاي بس جوزي كان هنا بسبب امه التعبانه وقتها خليتو ينزل جوايه مره واتنين وعرفتو اني حامل
انا بقولها بتتكلمي جد
قالت هكدب عليك ليه الواد باسم جوزي بس هو منك
وانا مش زعلانه ومبسوطه انه منك انت
انا مش عارف ايه الي خلاني اكمل وانا بسمعها ونزلت ف كسها ولبني بيخرج من كسها وبتقولي
طب بزمتك مش بتحس بحاجه من نحيتو
بقولها لا ضحكت وقالت ع العموم انا حبيت اعرفك الي حصل وانا عمري طبعا ماهقول لاي حد
وانا مستعده احمل منك تاني بس يكون برضاك
وانا رفضت بس طبعا مقدرتش قبل ماجوزها يرجع باسبوع كنت ع سريرها وبنيكها
ديل الكلب عمرو مايتعدل قالتلي اتفقت مع جوزي اننا نجيب كمان واحد وكفايه كده
كانت بتقولي كده وهيا تحت مني
وطبعا انا انتهزت الفرصه ونزلت ف كسها بمزاجي وهيا مبسوطه وكنت طول الاسبوع مدمن نيك فيها لما ابنها ينام وبنتها عند حماتها
كنت بنيكها ف الصاله والباب مقفول ع الواد
وبنزل ف كسها وجوزها رجع وبعد شعر سمعنا عن انها حامل ومراتي كانت حامل ف الواد التاني
وريهام طول ماجوزها موجود تكلمني فيديو وتحكيلي ونمارس سوا وبعد 3 شهور رجعت تاني انيكها ف بيتها وبعد شهور خلفت الواد التاني ومراتي كمان ولد
وفضلت كده لحد وانا عندي 33 سنه وهيا كانت ست بمعني الكلمه جمال وحلاوه ومتعه مكنتش بتعشق الجنس غير معايا بس تعرفو صدمة عمري ايه ان انا طلعت غبي اوووي وكل الي كان بيحصل مابينا كان جوزها بيعرفو وده الي عرفتو ف الاخر

اليوم ده كنت معاها وبنيكها وهيا قالت اصبر لما ادخل انضف نفسي دخلت الحمام انا طلعت وسمعتها بتقول لجوزها اصبر ياحبيبي لما يخلص وينزل هوريك عمل ف كسي ايه
انا انصدمت من كلامها انا رجعت وبقيت انيكها وقلقان وهيا حست بكده وانا صرحتها ف يوم
وهيا اعترفتلي بكل حاجه
وقالتلي ان جوزها عارف تقريبا كل حاجه من وانت صغير لما اتفرجت علينا تاني يوم اخدني بردو ونكني برغم انه عارف انك مش جاي بس كان مستنيك تتفرج علينا وع فكره هو كان بينكني من كسي بقولها هو فتحك امتي
ومين قالك انه هو الي فتحني
بقولها امال مين
قالت لما اتخطبت ل اخوك كنا بنخرج سوا
ف يوم كنا الساعه 12 اتاخرنا اتنين مسكونا والسكينه ع رقابت اخوك
والتاني قلعني ونام معايا اودام اخوك والدم بينزل مني خلص والتاني كمل وفتح طيزي كمان
بقولها ليه كنتو فين
قالت كنا علي طريق البلد
بقولها مين وداكم هناك كده قللت اخوك
روحت واخوك هداني يوم ف يوم ورا يوم اخوك هو الي بداء يغتصبني وينكني فتره الخطوبه واليوم الي شوفتنا فيه ده كان تقريبا عرفني محمود صح
بقولها ازاي
قالت يوم ماشوفتنا وتاني يوم محمود رجع تنكني ف نفس المكان ومستنيك تتفرج ولما نزل ف طيزي قالي لو محمود ده كبير كان طلع ناكك اودامي تاني عشان يسكت قولتلو كويس انه صغير
قالي ليه مش عايزه تتناكي من حد تاني
قولتلو لا قالي انا نفسي انيكك ف طيزك وانتي ركبه ع زوبر تاني وقتها اتخانقت معاها بس هو
اخد الموضوع انها وقت الجنس بيقول اي كلام عشان يزيد شهوتو ولما اتجوزنا وعرف الي حصل مابينا كان فرحان وهو الي طلب مني امص زوبرك
وانا عملت كده وف الاخر لما انت دخلت زوبرك جوايه ونزلت انا معرفتوض انك نزلت
انا قولتلو انك دخلت زوبرك
وهو قالي احكيلي كل حاجه بتفاصيل وهو طبعا كان بيقولي كلمي علي بس انا كنت رافضه
بس يوم الدولاب مكنتش قدره قبل ماتدخلو كنت بفرج محمود علي كسي وانا باخد الحبايه وبجهز كسي ليك ولما دخلتو قالي يلا ياعروسه شدي حيلك وفعلا كل الي قالو حصل ولما انت مشيت وريتو لبنك ف كسي ومن بعدها كل مره نتكلم يقولي عايز انيكك معاه بس بينزل بيخاف اصلا يتكلم في
ودلوقتي انا كلمتو وقولتلو ينزل وهو هيتفرج علينا واحنا ف حضن بعض انا بقولها ازاي
قالت هو بس يرجع وينزل بكسي
وقتها هنشوف وبعدين تخيل جوزي يكون عارف بيحصل مابينا ايه لا وتنكوني سوا
انا بقولها لا طبعا قالت اصبر وهنشوف بعدين بس انا طول الاسبوع بنزل ف كسها وجوزها رجع حسيت بتغير بمعملتي معاه لما عرفت الحكايه ايه
ريهام قالتلي انها حامل ف اول اسبوع من اجازه جوزها طبعا عشان الست تعرف انها حامل او لا ممكن اسبوعين او تلاته
هما لسه ف اول اسبوع وهيا حامل
ومحدش عرف غيري بعد اسبوعين عرفت من مراتي انها حامل طبعا كنت بروح عندهم وقعد معاهم
وبشوف حاجات غريبه عبايات تهيج اي زوبر وتقولي محمود جيبها من الامارات
عبايات بيتي الي عليها بوسه او قلوب ف كل مكان
حتي طيزها وصدرها
مكنتش اتخيل ان ف يوم ادخل المطبخ احط سكر للشاي بتاعي تمسك زوبري لا وكمان تخرجو وتقولي ماتخفش مش هياجي وتنزل تمص زوبري وانا مرعوب حرفيا وهيا قامت وبتضحك وطلعنا وهيا بتقول ياريت كنت اخدت لبن حطيتو علي الشاي
جوزها بيقولها ماجبتيش ليه
قالت وهيا بتبصلي بتاعت البن مردتش قالت متباع
قالها ماتروحي السوبر مركت
قالت لا لبنو وحش امال التانيه لبنها نضيف وانا ببصلها وانا خلصت واستاذنت امشي
وهيا نزلت معايا لتحت وبتقولي مش كنت تجيب لبنك اشربو بقولها انتي مجنونه
ضحكت وقالت ياراجل جوزي عارف اني عشيقتك مستني ايه تاني
وبعدين اقولك سر هو مش بيعرف ينكني غير لما احكيلو عليك بقولها ازاي
ضحكت وقالت يعني لما اطلع هياخدني للاوضه وحكيلو ازاي طلعت زوبرك ومصيتو
وهحكيلو انا معاك تحت دلوقتي هتخيل اي حاجه وقولو عشان ينكني حلو
انا استغربت وحضنتها من طيزها وبقولها

ي شرموطه زوبري مش قادر
قالتلي دخلو ويريحو انا خرجت خالص وبعد نص ساعه بعتتلي فيديو 10 دقايق
وهيا بتقلع وهو بيقلع ونام عليها ناكها هيا بتحكيلو كل حاجه ونزل ف كسها ويعتتلي رساله بتقولي برحتك لو حابب تنكني وجوزي هنا ماشي
لو مش عايز عادي مش مشكله
بقولها انتي مش فاهمه انتي عايزه ايه
قالت خلاص خلاص يلا سلام قفلت النت
واسبوع والتاني والتالت حماتها ماتت وكنا زعلانين اوووي عليها شهر كامل مكلمهاش
بس الشيطان شاطر لما كلمتني وطلبت تقبلني بليل تحت فعلا دخلت وهيا قلعت وانا نكتها ونزلت ف كسها وهيا تحت مني قالت يلا اخرج عشان جوزي هيدخل ينكني بقولها بتتكلمي جد قالت عايز تتفرج ولقيتها بترن عليه فيديو وحطت تلفونها ولبست وانا طلعت ومصدوم قعدت والسماعه ف ودني ع السلم بتاعنا وشايف محمود دخل وقلع عريان ولقيتو بياخد بزوبرو لبني وبيدخلو ف كسها ونام علي مراتو وبينيكها وانا سامع نيك بس وهيا تقولو نيك اوووي زي علي وهو بينيكها ونزل ف كسها وهيا قامت اخدت الكاميرا وبتقولي شوفت محمود بيبهدلني ازاي انا سامع بس مش باصص علي الكاميرا
وهيا قالتلي المره الجايه ع سرير واحد
قفلت بامانه انا طلعت ومراتي ف المطبخ اخدتها ف الاوضه ونزلت فيها نيك طولت في اوي
كنت هيجان اووووي
انا كنت بتحاول اتهرب منهم دايما بس ازاي وانا بعشق ريهام كنت بحس انها مراتي وحبيبتي
لما كلمتني وقالتلي تعالي تحت وانا وفقت وعارف ان جوزها هيتفرج وانا وهيا ف الاوضه والباب مفتوح وانا وهيا ف عالم تاني
وحد بيتفرج علينا ومستنيني اخلص عشان يكمل ورايا ده احساس بيخليني افشخ ريهام بس انا
بشر بردو وكنت بهيج لما تجبلي سيرتو وانا معاها
انا كنت بنزل لبني كانهم قذايف ف كسها
لاخر اسبوع ف اجازتو وهيا بتتحايل عليه
انا وفقت اخيرا لما عزمتني علي العشا وفضلت قاعد وكاني غريب او خايف بس لما العيال نامو االجو اتغير اغاني اشتغلت ورقصت ريهام
بقميصها السود والطرحه علي طيزها
وجوزها ساكت كانت تروح تبوس جوزها وتاجي تقعد علي حجري كانها دايخه
بتدوخ وتقعد تحك ف زوبري بطيزها وتقولي حسه بدوخه اووووي وطبعا خلصت وقامت تعمل شاي واخدتني معاها وقالت مالك بقولها مالي
قالت لسه قلقان
انا بقولها ومين قالك كده هيا قالت
اعمل حسابك ان انهارده لازم نكون سوا هو هيمشي اخر الاسبوع انا حضنتها من ورا
وبدون كلام بعدت كلوتها وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااااه وانا بقولها علي صوتك وهيا اااااااه وانا بنيكها وهيا اااااه اكتر من خمس دقايق وهيا قالت هو كمان مش عايز يدخل تعالي اخدتني وانا زوبري جوه بنطلوني وقف قعدت وهيا جنبي وبتحسس ع فخادي ومسكت زوبري
وانا ببص عليها وبدون كلام هيا طلعت زوبري ونامت علي جنبها وزوبري اودام وشها وبتمص الراس وبتمص زوبري وانا ببص ع الشاشه وانا بشوف جوزها بيقرب من طيزها ورفع القميص ونزل كلوتها وطلع زوبرو ودخلو فيها وهيا اااااااه وانا مش مصدق الي بيحصل
بس مخدتش وقت كتير لما لقيت ريهام قامت وقلعت خالص القميص والكلووت
وبقت عريانه وقلعتني وجوزها بيلعب ف زوبرو
ولقيتها ركبت ع زوبري ودخلتو ف كسها وجوزها وقف وراها وانا حاسس بزوبرو بيدخل ف طيزها وهيا ااااااااه اخيرا
وانا مش مصدق الي بيحصل
بس خلاص امر واقع وانا حاسس باحساس جميل
وانا ف الموقف ده بقيت ابوس فيها وهيا بتتحرك ع زوبري اوووي وهو بينيك طيزها
وانا وهيا هرسين بعض بوس واحضان
وجوزها طلع زوبرو ولقيتو بيقولنا تعالو جوه
دخلنا الغرفه وجوزها نام علي ضهرو وهيا ركبت ع زوبرو وانا شايف زوبرو ف كسها انا وقفت وراها ونيمتها ع جوزها وبللعافيه دخلت زوبري ف كسها كمان وهيا اااااااه وجوزها من هيجانو مش مصدق بيقولها مش قادر وهو بينزل لبن ف كسها وهو ااااه
وانا فضلت مكمل نيك في كسها اووووووي وهيا فوق جوزها وبنيك جامد ونزلت لبني ف كسها
وانا نايم عليها وهيا ف النص وفرحانه
انا وقفت ولبست هدومي وهيا قامت سلمت عليه وعطتني بةسه وخرجت ع البيت
تاني يوم انا الي كنت عندهم
جوزها كان بره عيا كلمتو وهو رجع بس متاخر كنت خلاص مبهدل مراتو والعيال ف المدرسه
مريم ف الثانوي ومحمد ابني ف الاعدادي

كنت بنيكها حتي لما جوزها دخل علينا انا ماسك زوبري وبضرب كسها وهيا اااااااه اااااه كانت هتموت من الهيجان
بس مطولش جوزها وراح مدخل زوبرو ف بوقها تمصو وانا دخلتو ف كسها ونزلت فيها نيك وخلصت ونزلت علي وشها وهيا بتمص زوبر جوزها
وهو راح مكاني ونكها وخلصنا وقعدنا
كنا علطول بنمارس تحت لوحدنا عشان مريم ومحمد ومكان كويس عن شقتهم
اخر يوم كلموني بليل وحرفيا هو مجهز شنطو وجاهز للعربيه وبيتفرج علينا
وانا بنيكها وبطنها بدات تظهر شويه
نزلت ف كسها ولقيت جوزها كلم العربيه وانا روحت ولما هو ماشي سلمت عليه
وقالي خالي بالك من ريهام ياعلي وانا قولتلو ماتقلقش مشي
وانا رجعت وقعدت مع مراتي وبليل قبلت ريهام تحت واودام جوزها الي بيتفرج علينا بفشخها اودامو وبنزل ف كسها
مريم اتخطبت وبعد سنه اتجوزت ومريم خلفت بنت انا الي سميتها سلمي

ولحد الان محمود ميعرفش ان محمد وسلمي عيالي
مش ذنبي انا وقعت مع واحد ديوث
ولحد دلوقتي انا وريهام مش قدرين نبعد عن بعض
وجوزها مش بيعرف ينيك غير لما يتفرج علينا
ومحمد اتجوز ف شقه ابوه وامه وهما نزلو تحت
لما مراتي كانت بتغضب وتروح عند امها
كنت انا بروح انام ف حضن ريهام وجوزها الي مبقاش بيسافر
ريهام دلوقتي 50 سنه وانا 42
جوزها خلاص مبقاش بيقدر بس البركه فيا
ريهام جسمها لسه حلو وبتحب تتناك وانا لسه بنيكها اودام جوزها الي بيتفرج علينا ويلعب ف زوبرو عشان يوقف
لحد الان انا وريهام عشاق مش بخاف لما بكون بنيك ريهام ف الغرفه وابنها بره مع ابوه
او ابني
انا وريهام خلاص اتعودنا انيكها وهيا متخرجش صوت بس المتعه موجوده وجوزها بره قاعد
ولنا ابنها يخرج يدخل علينا ويتفرج وانا بفشخ مراتو...... انتهت
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Fire2007, Gattuso, عامل نيك و 11 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مخالف لقوانين السن فى المنتدى
تنقل لسلة مهملات القصص
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%