NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص يا باشا
الفكره انها لو عاوزك مش هتلف و تدور انك تشوفها انها بتتفرج ع سكس بالعكس هتجر معاك كلام
ثانيا انت بتقول ان جوزها مسافر فممكن بتفضى شهوتها بكده احسن ما تعمل حاجه غلط
ثالثا متركزش معاها علشان مداخل الشيطان كتير واخرتها تبقى بمشكله
ورابعا مش علشان ده منتدى جنسى يبقى نحرضك تعمل الغلط بالعكس انت نزلت موضوعك هنا علشان نفيدك مش نعمل عليك اوصياء لان اى قرار بياخده الانسان بيتحاسب عليه لوحده بالحلو او الوحش بتاعه
اخيرا تقبل رأى الناس هنا ومتاخدش اى كلمه بحساسيه
فعلا كلامك صح وبعدين ي عم انا منزل الموضوع علشان اخد رايكو كلامك ع راسي هو ال انت بتقول عليه دا صح شكرا

جماعه عايز حل دلوقتي جارتي ال***** انا معي الايميل بتاع الجميل بتعها وبتابع كل ل بتعمله وكمان الفيس بوك وهريا نفسها ع اليوتيوب افلام سكس وع جوجل كمان دلوقتي عايز اجيبها سكه بقف معها ع فترات هي جارتي يعني وجوزها مسافر حد يقولي اعمل معها اي
ممكن اخليك تصورها بتليفونها
عن طريف برامج تجسس كلنى خاص

ممكن اخليك تصورها بتليفونها
عن طريف برامج تجسس كلنى خاص
جماعه عايز حل دلوقتي جارتي ال***** انا معي الايميل بتاع الجميل بتعها وبتابع كل ل بتعمله وكمان الفيس بوك وهريا نفسها ع اليوتيوب افلام سكس وع جوجل كمان دلوقتي عايز اجيبها سكه بقف معها ع فترات هي جارتي يعني وجوزها مسافر حد يقولي اعمل معها اي
https://t.me/ABCDE1234855 كلمنى تليجرام وانا هاعرفك تعمل اى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عرفني بيها أنا من الشرقية وهخليك تعمل اللي أنت عاوزه

باشا .. ابعد عن جيرانك مهما كانت المغريات اللي قدامك .. اللي قالوا المثل بتاع البلد اللي محدش يعرفك فيها دي مكدبوش .. مهما يحصل ابعد عن جيرانك مش من قلة النسوان يعني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%