NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جارتنا ال***** من الالتزام للانحراف الجزء الاول

Hima roka

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
6 ديسمبر 2021
المشاركات
45
مستوى التفاعل
26
نقاط
7
اول الشهر سكن عندنا في العماره واحدة ست ***** باين أن جسمها ضخم بس العبايه واسعة ومش مبينه غير أن الست دي ضخمه خيمة ماشيه
مكنش فيه فرصه أتكلم معاها ويوم بعد يوم ضهرت معاها بنتها وفي يوم بالليل كنت نايم وصحينا على زعيق جامد وكان جنبنا عمارة مهجورة
كان زعيق راجل كبير في حرامي في العمارة
والكل صحي وقفل الأبواب وخايف وكل الرجالة طلعوا على السلم بأي حاجة عنده علشان تضربه
والحرامي كان في السطوح ومش عارف ينزل لأن الكل مستعد ليه كانت الست ال***** في الدور الأخير وقال من فوق أنا هنزل لواحدي محدش يطلع لو حد طلع هكسر العمارة كلها كان معاك حديدة كبيرة الكل جاب ورا وأنا برضو
بس جت لي فكره
طلعت ليه لواحدي ومش معايا أي حاجة وقولت لكل الناس تنزل الشارع وانا هنزل بيه ومحدش هييجي جنبه
ولو خايف يمسكني ولو حصل حاجه يضرب بالحديدة اللي معاه
كل الرجالة نزلت وهو نزل معايا وهو نازل وماسكني ولافف دراعي ورايا ونزل والكل محوط العمارة ومحدش بيقرب لانهم عارفني ووثقين فيا
لغاية واحنا على باب العمارة ولسه طالعين
قال وسعوا الطريق بدل ما أموته
فتحوا ليه سكه سابني وجري لقى الناس على اول الشارع بالعصيان رجع وبقى بينا زي الفأر
قال خلاص خلاص ورمى الحديدة
زعقت للناس وقولت محدش ييجي جنبه
ونزلته على الأرض وربطت أيده ورا ظهره وخليتهم يبلغوا الحكومة
وجت خدته كل ده والست في الشباك بتتفرج
تاني يوم الظهر وانا راجع من الشغل كانت على باب العمارة
جت كلمتني
سلوى : مساء الخير كنت عاوزه اشكر حضرتك على اللي عملته امبارح
أنا : تحت امر حضرتك
سلوى : أنا سلوى جارتك الجديدة في الدور الأخير
ودي بنتي رحاب كانت رحاب برضو لابسه ال****
صوت سلوى حنين قوي صوتها كله محن
كام يوم والشقة بتاعتهم الميه ضربت فيها
خبطت عليا بما اني في نفس الدور علشان الحقها
قفلت العمومي وطلبت سباك اعرفه و جه صلح الحكاية وحاسبته ومخدتش منها مليم
وموقف في التاني بقينا أصحاب وعزمتني على الغداء كذا مره
وبصراحة اكلها تخفه
وفي يوم كان خميس بليل كنت طالع متأخر من الشغل
لقيتها بتكلمني وبتطلب مني اجيب ليها غداء وتحاسبني وطلبت بيتزا وفعلا روحت جبت ليها
وأديتها ليها وحلفت اكل معاها وقعدنا نتكلم في الحياة هي ست أرمله وبنتها مطلقة هي ستين سنة وبتها اتنين وعشرين كانت متجوزة واتطلقت
في يوم سلوى كانت في السوق و رحاب طلبت مني أدخل أشوف النت عطلان ليه
دخلت وحاولت اصلحه لغايه ما لقط معايا
وفتح النت بس الغريبة اني شوفت في الهيستوري مواقع سكس
استغربت ..
أنا : رحاب هو الجهاز ده جديد ولا مستعمل وانتوا اشتريتوه
رحاب : لا جديد ليه
أنا : ازاي ده شكله مستعمل قبل كده
رحاب : لا و**** جديد ده مامي جيباه علشان الشغل بتقعد عليه بالليل و تخلص الشغل تنام
أنا ضحكت وقولت لها : شغل طيب
رحاب : فيه ايه بتضحك ليه
أنا : لا مفيش
رحاب : هزعل منك يا هيما قول
انا : طنط سلوى لو هي اللي بتقعد عليه بس تبقى مامتك عاوز عريس
رحاب : تقصد ايه فيه ايه
أنا : مامتك بتفتح مواقع من إياها
رحاب شهقت وحطت أيدها على بوقها وقالت : ههههم قلة أدب يعني أزاي
أنا : ما ينفعش اوريكي اللي بتفتحه خالص
رحاب : اخص على كده
أنا : بس واضح أن مامتك تعبانه اوي ودي فاتحه مواقع بالهبل
رحاب : طيب ممكن تفتح واحد منهم بس اشوف بتتفرج على ايه
أنا: لا أنا مش مسؤل عن أي حاجه
رحاب : لا علشان خاطري افتح موقع واحد بس
أنا : طيب علشان ما تحصلش مصيبه أنا هظبط الجهاز على موقع مجرد تدوسي انتر بس هيفتح بس بعد ما أمشي افتحي
ومشيت بعد ماظبطت وفتحت
تاني يوم بعد ما أمها خرجت لقيتها بتكلمني تعالى بسرعه
رحاب ست جميلة سمرا وشعرها اسود بزازها واضح انها كبيرة زي طيزها الكبيرة
بس انا عرفت انها سمرا من أيدها وان شعرها اسود لأنها قالت كده قدامي في مره
وروحت ليها
رحاب : هيما الحقني مامي طلعت بتتفرج على حاجات سافلة قوي
أنا : أنا قولت لك
رحاب : شوفتها وهي بتفتح بتمسك صدرها و اللل...
انا : فاهم فاهم
رحاب : بس شوفتها بتعمل حاجه غريبه جدا
أنا : ايه
رحاب لقيتها عامله فولدر فيه صورك وبتتفتحها وتقد تعمل في نفسها
أنا مكنتش مصدق لغاية ما فرجتني على الفولدر
صور عاديه منها صور وانا على البحر بالمايوه
ومشيت وانا مش بتكلم خالص
من عند رحاب
لغاية ما بقت علاقتي بسلوى اني عاوز اعرف هي عاوزني ولا لا
وفي يوم كلمتني رحاب اني اطلع معاهم رحله بطلب من امها نروح اسكندريه
وطلعت معاهم الرحلة بس كانت رحله من الالتزام للانحراف
إلى اللقاء في الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: نسونجي مصري
حلوة يا غالي
منتظرين التكملة
 
الجزء الثاني
طلعت مع رحاب و سلوى
بمجرد ما وصلنا اتغيروا تماماً
رحاب بتلبس لبس قصير و سلوى قلعت ال****
وكأنهم ناس تانيه أنا مش عارفهم
معتمدين أنهم في بلد محدش عارفهم فيها وعاوزين ياخدوا راحتهم
اللي كان ملفت جمال سلوى
وطبيعي روحنا البحر ونزلت معاهم البحر
و هات يا لعب وهزار و بعد يوم متعب رجعنا وطلبنا أكل جهزوه وانا طلعت أكل معاهم
وبعدها فتحنا فيلم نتفرج رحاب قامت تنام
وانا برضو روحت في النوم وانا قاعد
قولت لسلوى اني داخل انام
وفي ثواني كنت نايم مقتول من التعب
نمت كتير وصحيت على خبط من رحاب اللي قالت إنها نازلة شويه تتفسح و أمها نايمه جوه
قولت لها ماشي ودخلت اكمل نوم
شويه وحسيت بحد بيفتح الباب براحه
سلوى : هيما ممكن تقوم تقعد معايا أنا متضايقه
قعدت معاها كنت لابس شورت وفانلة وهي لابسه بيجامه مبينه تفاصيل جسمها
عملت شاي وقعدت تتكلم كتير وانا مش برد
سلوى : لا ده أنا بكلم نفسي
أنا : لا خالص أنا معاكي يا سوسو
سلوى : هو انت ما أتجوزتش ليه يا هيما
أنا : بصراحه انا بحب أعيش حر مفيش قيود
سلوى : والجواز قيود ....ازاي
أنا : هو ينفع تروحي تلبسي فستان يكون حلو تلبسيه عمرك كله الجواز نظام فاشل أنا بحب أخد من كل حاجه احلى ما فيها
سلوى : انت كلامك غريب جدا يعني مش عاوز تبقى فيه واحدة في حياتك تنظم دنيتك
أنا : أنا معنديش مشكلة خالص المهم هي توافق
سلوى : على ايه ؟
أنا : على اني بحب الجمال وبحب اتمتع بيه يعني أنا مش بتاعها هي وبس
كشرت كده وقالت : شكلك بتاع ستات وبتحب العك كتير
أنا : أنا بحب الست الجميلة بغض النظر عن أي حاجه وممكن بشطارتها تخليني ملكها هي بس
سلوى : عارف قبل ما اتجوز كنت في علاقة مع شاب شبهك كده ويمكن نفس تفكيرك انت بتفكرني بيه كان بيصاحب كتير وياما عمل علاقات
أنا : وبعدين
سلوى : اتعرفت على ابو رحاب و اتجوزته بس يعني مقعدش كتير وسابني مع بنته
أنا : وما فكرتيش تتجوزي بعده الشاب ده
سلوى : لا معرفش طريقه وبعدين خلاص بقى أنا كبرت وخليت حياتي لرحاب
أنا : بس كده انتي مش عايشه لازم تتمتعي بالدنيا أنا عارف ان اي ست محتاجه راجل يحتويها
سلوى : كلامك صح بس انا مش هينفع اتجوز اخاف رحاب ترفض
أنا : سوسو انتي علشان رحاب ضيعتي كتير
ما تضيعيش اللي جاي
سلوى : يعني اعمل ايه بس
أنا : شوفي حد يكون سند ليكي وترتاحي معاه
سلوى : قصدك ايه
أنا : قصدي انك ست مشكلتك انك خايفه
سلوى : من ايه
أنا : انتي عاوزه تفهميني انك مفكرتيش في حد قبل كده
سلوى : حد زي مين يعني
أنا : سوسو أنا لما كنت بصلح الكمبيوتر عرفت حاجات كتير وشوفت حاجات كتير
اتكسفت وقالت : أاااااا مش فاهمه تقصد ايه
أنا : قصدي انتي عرفاه انتي عاوزه راجل تكوني ست معاه ومش عارفه تعملي ده
سلوى : ممممم أنا خايفه اتكلم
أنا : لا براحتك أنا سامعك
سلوى : بص يا هيما أنا ست وبيجي وقت عليا ببقى عايزه حد يبقى معايا قريب مني نفسي اتمتع مع حد يكون بيحبني بس مش هقدر للجواز ومش عارفه اعمل ايه
أنا : على فكره رحاب مش هترفض لأنها شافتك مره وانتي على النت وبتتفرجي وقالت لي
انصدمت وحطت أيدها على بوقها
سلوى : ايه ده بجد يا هيما احيه
أنا : وقالت إنها شافتك وانتي عاملة فولدر ليا
سلوى اتخضت وبعدت
سلوى : لا لا اكيد بيتهيألها
أنا : سوسو أنا بحبك وتحت امرك يا مولاتي
سلوى : ايه ده
كنت في ثواني قاعد جنبها وأيدي حوالين وسطها
أنا : سلوى أنا بحبك قوي واخدت بوسه رهيبه وهي رفضت في الاول بس شويه وبدأت تتجاوب معايا وانا بمسك بزازها وبعصرهم
سلوى : هيما أنا كمان عاوزك وبوس واخضان
ونزلت قدامي نزلت شورتي
وطلعت زبري الكبير
سلوى : احا كل ده ومخبيه ياللاهوي هاته كده
ونزلت تمص بجنون
بعدها قالت بس يبقى سر بينا يا هيما
أنا : طبعاً يا قلبي
وبعدها قامت قلعت ملط في ثواني وانا معاها وخدتها على الاوضة
وبدأت اني نزلت على كسها الكبير اريحه لغاية ما حابت ميتها وبعدها كان زبري مترين
دخلته في كسها وفشخت كسها نيك لغاية ما هجيب قالت على بزازي يا هيما اححححححح وغرقتعا لبن
وبعدها قالت لي أنا عاوزه من ورا
فلقست طيزها الكبيرة قدامي وانا نزلت نيك جامد قوي في طيزها وهي بتضحك وبتقول انت طلعت فحل شديد يا هيما اححححححح ارحمني طيزي اتفشخت أحا هاتهم بقى في طيزي ارويني وريحني
وجبت في طيزها
ولقينا على الباب رحاب واقفة قدامنا وانا زبري في طيز أمها سلوى
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رائع ومبدع تحياتى لمشاركتكم الرائعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hima roka
الجزء الأخير
دخلت رحاب وانا زبري في طيز أمها سلوى
وكانت بتعض على شفايفها من منظر زبري في طيز أمها الغالية امها أتنفضت وقامت جابت روب وطلعتها بره وبعدها قعدت تعيط وتلطم ومش عارفه هتقولها ايه
بعدها لبسنا وخرجنا كانت رحاب قاعده واثقة من نفسها نزلت وسبتهم مع بعض وما رحعتش غير لما ناموا قعدنا حوالي يومين ومحدش بيتكلم مع التاني البيت ساكت سكوت يقلق
وسلوى مكنتش كلمتها لما سبتهم لوحدهم
تقريباً كان كل يوم كلمه من واحدة فيهم
وصلنا آخر يوم دخلت سلوى تلم الهدوم
ورحاب كمان ورجعنا تاني العمارة وتقريباً العلاقة بينا أتقطعت خالص مفيش حتى كلام
وفي يوم كانت سلوى خرجت وكانت رحاب في الشقة لواحدها لقيتها بترن عليا
عملت مش سامع لقيت الباب بيخبط
فتحت
رحاب واقفة لابسه أسدال
رحاب : عاوزه اتكلم معاك
دخلت
أنا : تحت امرك
رحاب : ليه
أنا : بصي اللي حصل كان غصب عني وعن امك يا رحاب ومكنتش عارف اتكلم خالص
رحاب : أنا قولت لك اني بحب ماما تقوم تعمل فيها كده
أنا : أنا آسف بس انا راجل وهي ست والشيطان دخل بينا وبصراحة مقدرتش امسك نفسي قدام جمالها
رحاب : على فكره هي مش بتكلمني وانا عاوزه اتكلم معاها
أنا : خلاص هكلمها تيجي علينا ونتكلم
جت سلوى وقعدنا قاعده صلح و فهمنا رحاب أنه ماكنش قصدنا يحصل كده بس حصل والاتنين حضنوا بعض وتم الصلح
وبعدها باسبوع تعبت سلوى و كنا بنمرضها
وبنسلم لبعض يعني رحاب نص يوم وانا نص يوم وفي يوم كان الجو حر فيه جدا والنور قطع قعدت بكرسي ناحيه الشباك
وشويه ورحت في النوم وحسيت بايد على زبري بتحسس عليه كنت فاكر أنها سلوى
بس فتحت كانت رحاب
اتنفضت
أنا : انتي بتعملي ايه يا مجنونه
كانت لابسه شورت قصير وبادي حمالات
وجسمها نار
رحاب : اشمعنى ماما ....هو أنا وحشه
أنا : يا ستي مش وحشة انتي قمر
رحاب قربت ومسكت زبري وقالت : امال مالك ولا انت مش بتعمل غير العواجيز بس
أنا : امك لو شافتك هتقتقلني
رحاب : انت خائف منها ...اطمن نايمه
أنا : رحاب انتي عاوزه ايه
رحاب وقفت ونطت باستني بوسه حلوه قوي
مسكتها حضنتها ومسكت طيزها ورفعتها من على الأرض وهي بتضحك وبتقول اههه
بحبك يا هيما قوي ونفسي انام معاك
خدتها من أيدها ودخلتني اوضتها
قفلت الباب
ورمتني على الكنبة اللي جنب السرير
رحاب : أنا بقى هوريك اللي عمرك ما شوفته
وقلعتني الشورط وخرجت زبري اللي كان واقف
لما شافته شهقت وقالت
رحاب : احيه كل ده زبر يا هيما يخرب عقلك
عضت على شفايفها وقالت ده أنا مستنيه بقالي كتير
وقامت تمص ولا اجدع شرموطة
أنا : هتموتي عليه من ساعة ما كنت بنيك امك
رحاب : لا تستحق تنيكنا أنا وماما
مممممممم اححححححح زبرك حلو اوي
قلعت البادي كانت مش لابسه براه
وحطت زبري بين بزازها الكبيرة وتقول نيك بزازي يا سيد الرجالة ااااه
بعدها قلعت الشورت وبقت ملط
وفتحت رجليها وقالت تعالى بقى نيكني عاوزك تورم كسي نيك
دخلت حته من راسه قامت باستني وقالت براحه على كس شرموطتك النونو
ودخلته براحه في كسها وهي بتقول
اااااااحححح بيوجعني بس حلو موت يجنن
حسيت بكسها بيعصر زبري
عملت معاها واحد ما يتنسيش وجبنا مع بعض
بصراحه احلى مره نكت كس فيها
متعنا بعض
وبعدها قعدت بطيزها على وشي ونزلت لحس في اللبن من على زبري
وانا بلحس كسها الغرقان باللبن
ومتعه رهيبه أنا وهي
وبعدها نامت في حضني
رحاب : من هنا ورايح انت جوزي وجوز امي
لازم تمنعني وتمتعها
أنا : اتبسطتي
رحاب: طبعاً يا قلبي ده زبرك ده عاوز خمس نسوان يهدوه ده ورم كسي وخلاه نار ممتع ابن المتناكه يكيف اي شرموطة
أنا : طيب نقوم نشوف امك
رحاب : احا انت مش هتركبني
أنا : انتي عاوزه من ورا
راحت بدلع قامت وفنست طيزها الكبيرة وقالت
ده أنا مأجرها بالنفر يا هيما ياللا علشان نطلع
نزلت الحس خرمها
وهي هتموت من الهيجان
ودخلته في خرم طيزها الواسع
ونزلت رزع في طيزها لغاية ما جبت شلالات في طيزها
دخلت امها وقالت لها : اي خدمة يا لبوه
بعدت بعيد رحاب وهي بتضحك
فهمت أنها متفقة مع أمها
قامت رحاب تستحمى
و قعدت سلوى تلحس في اللبن من على زبري
يا ريت تكون مبسوط من شراميطك يا روميو
بعدها كنت شبه مقيم ملط في شقة جارتي ال***** سابقا الشرموطة الجامده وبنتها حالياً
واي واحده عاوزه تتناك ندخل الاوضة ونديها
 
هيا كفكره كويسه لكن كأحداث سريعه ومش واقعيه خالص اتمني مراعاة ده في القصص الجايه
 
  • عجبني
التفاعلات: Hima roka

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%