NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مستر مستر

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
2 مايو 2022
المشاركات
8
مستوى التفاعل
3
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم

اول مرة اكتب ياريت تعجبكو

توام ولكن.....

الجزء الاول

هاكتفي في جزء التعارف باسمي انا واخويا الدلع حمادة وحودة

انا حودة قصتي بدات مع اخويا من يوم ما اتولدنا والتفضيل بيني وبينه بدا لما ابويا مارضيش يعرف الناس انه خلف اتنين فقال انه خلف واحد بس (حمادة)

وخلى امي تروح عند قريبها في بلد تانية لمدة سنة عشان لما ترجع بيا الناس تقول عادي الاتنين ورا بعض

وراح سجل اخويا اكبر مني بسنه دخل المدرسية قبلي فكان طبعا الاهتمام بيه اكتر وبقى دايما هو احسن مني في اي حاجة واهم مني فاي حاجة عندهم

ولما كبرنا شوية بقى بسبب الحرية اللي واخدها اكتر مني بيعرف بنات كتير وبيحبوه وانا عشان دايما يقولولي مادام اخوك برة انت تبقى في البيت

فكان بيبقى عنده الفرصة انه يعرف ناس اكتر

معلش طولت عليكم في الرخامة دي المهم بعد فترة جه وقت اننا نتجوز هو عرف يختار واحدة حلوة بيضة جميله كل حاجة فيه مظبوطة وخطبها وقالو يبقى انا كمان لازم اخطب هو كان حدد معاد الفرح وانا لسة مالقتش واحدة زي اللي انا عايزها معاد الفرح قرب وصممو اننا نبقى في يوم واحد فقبلت باللي قجابوهالي اهو اشمعنى دي اللي هاختارها هي كانت كويسة اعرض من مرات اخويا واطول اقل منها في البياض شوية بس مش مهم

اتجوزنا وكان فرح منيل لانه من اول الفرح وعروستي غيرانة من مرات اخويا عدينا الليلة وروحنا واحنا كنا بنينا بيت دور واحد شقتين جنب بعض

كل واحد دخل شقته وشوية سمعت صوت موسيقا عرفت انها بترقصله بقول لمراتي قالتلي نتعشى الاول وبعيد دخلت الحمام خدت دش وخرجت من الحمام لفة نفسها بفوطة وعشان هي طويلة فكانت مش مغطية الا قبل كسها بشوية بسطلها من فوق لتحت واتصدمت !!!!!

لقيت صدرها اكبر من صدري بحاجات بسيطة هههههههه يدوب بارز بسبب قرصة ربط الفوطة عليه شعرها طويل واسود مش لايق على شكلها خالص

قلت مش مهم نزل بعيني لتحت ادور على المهم هههههههههههههه وياريتني ما دور شوفت كسها لقيته عامل زي مايكون واحد متعور بسكينة والجرح مفتوح وما مخدش غرز كانه خط بين رجليها مش باينله ملامح بقت هيا تقول وحشتني وانا اقول في سري (احيه) تقولي عجبك جسمي وانا اقول (احيه) سيبتها ودخلت الحمام اخد دش انا كمان عشان افوق من الصدمة .

خدت دش تمام وطلعت ادور عليها لقيتها مستنية في اوضة النوم متغطية ومش عارف هي لابسة ايه المهم قولتلها ايه قلبي الجمال دا ملاك نايم قدامي

ورفعت الغطا من عن رجليها ودخلت راسي ابوس رجليها قال يعني جو رومانسي فضلت ابوس لحد موصلت لبين فخادها كان جسمها نعام اوي وكسها بردو كان ناعم اوي بس شكله مش عاجبني المهم قولت اكمل وخلاص يادوب لساني لمس كسها ودي تبعدني وتقولي لا بغير اقرب تاني تضحك بصوت الي وتقولي بغير

المهم قعدت العب شوية بصباعي وبدا كسها يتبل رحت ممشي عليه بتاعي وفضلت افرش فيه وبدات ادخل شوية بشوية لحد ما حسيت بسخونة ولقيت نقط ددمم نتزلت قولتلها مبروك قالت مبروك عليك فضلت شغال انيك فيها واقفش وابوس في صدرها بتاع اعدادي دا وبعدين قلبتها على بطنها وخليتها عملت وضع الفرسة

وفضلت انيك فيها وبقيت احط صباعي في طيظها وانا بنيكها لحد ما خلاص قربت انزل سرعت جامد لحد ما نزلن كمية لبن كتير في كسها وفضلت نايم عليها لحد زبري ما خرج لوحده

هديت شوية وبدات افوق واكتشفت حاجة غريبة جدا ؟؟؟؟؟

اني طول ما كنت بنيك فيها ماقالتش ولا اه واحدة كانها كانت قاعدة تتفرج عليا وانا بحل الواجب فسالتها هو انتي كنتي بتقولي اه وانا ماسمعتش قالت وقول اه ليه هو انتي كنت بتضربني دانتي كنت بتحطه فيا عادي يعني قولتلها يعني ماحستيش بحاجة قالت طبعا حسيت قولتلها ايه قالت كسوف منك وانتي شايف كسي وطيظي في اللحظ دي حسيت ان اقور لاعب كرة قدم خبطني في بيضاني من الصدمة تمالكت اعصابي قبل ما اطلقها وقلت اخد دش

دخلت الحمام واتفاجئت ان حمام اخويا قدامي وهو ومراته مع بعض وشفت اللي عمري ما هنساه ابدا شوفت......

الجزء الجاي بقى

مستني رايكم
 
  • عجبني
التفاعلات: Mada6666
ازيكم

اول مرة اكتب ياريت تعجبكو

توام ولكن.....

الجزء الاول

هاكتفي في جزء التعارف باسمي انا واخويا الدلع حمادة وحودة

انا حودة قصتي بدات مع اخويا من يوم ما اتولدنا والتفضيل بيني وبينه بدا لما ابويا مارضيش يعرف الناس انه خلف اتنين فقال انه خلف واحد بس (حمادة)

وخلى امي تروح عند قريبها في بلد تانية لمدة سنة عشان لما ترجع بيا الناس تقول عادي الاتنين ورا بعض

وراح سجل اخويا اكبر مني بسنه دخل المدرسية قبلي فكان طبعا الاهتمام بيه اكتر وبقى دايما هو احسن مني في اي حاجة واهم مني فاي حاجة عندهم

ولما كبرنا شوية بقى بسبب الحرية اللي واخدها اكتر مني بيعرف بنات كتير وبيحبوه وانا عشان دايما يقولولي مادام اخوك برة انت تبقى في البيت

فكان بيبقى عنده الفرصة انه يعرف ناس اكتر

معلش طولت عليكم في الرخامة دي المهم بعد فترة جه وقت اننا نتجوز هو عرف يختار واحدة حلوة بيضة جميله كل حاجة فيه مظبوطة وخطبها وقالو يبقى انا كمان لازم اخطب هو كان حدد معاد الفرح وانا لسة مالقتش واحدة زي اللي انا عايزها معاد الفرح قرب وصممو اننا نبقى في يوم واحد فقبلت باللي قجابوهالي اهو اشمعنى دي اللي هاختارها هي كانت كويسة اعرض من مرات اخويا واطول اقل منها في البياض شوية بس مش مهم

اتجوزنا وكان فرح منيل لانه من اول الفرح وعروستي غيرانة من مرات اخويا عدينا الليلة وروحنا واحنا كنا بنينا بيت دور واحد شقتين جنب بعض

كل واحد دخل شقته وشوية سمعت صوت موسيقا عرفت انها بترقصله بقول لمراتي قالتلي نتعشى الاول وبعيد دخلت الحمام خدت دش وخرجت من الحمام لفة نفسها بفوطة وعشان هي طويلة فكانت مش مغطية الا قبل كسها بشوية بسطلها من فوق لتحت واتصدمت !!!!!

لقيت صدرها اكبر من صدري بحاجات بسيطة هههههههه يدوب بارز بسبب قرصة ربط الفوطة عليه شعرها طويل واسود مش لايق على شكلها خالص

قلت مش مهم نزل بعيني لتحت ادور على المهم هههههههههههههه وياريتني ما دور شوفت كسها لقيته عامل زي مايكون واحد متعور بسكينة والجرح مفتوح وما مخدش غرز كانه خط بين رجليها مش باينله ملامح بقت هيا تقول وحشتني وانا اقول في سري (احيه) تقولي عجبك جسمي وانا اقول (احيه) سيبتها ودخلت الحمام اخد دش انا كمان عشان افوق من الصدمة .

خدت دش تمام وطلعت ادور عليها لقيتها مستنية في اوضة النوم متغطية ومش عارف هي لابسة ايه المهم قولتلها ايه قلبي الجمال دا ملاك نايم قدامي

ورفعت الغطا من عن رجليها ودخلت راسي ابوس رجليها قال يعني جو رومانسي فضلت ابوس لحد موصلت لبين فخادها كان جسمها نعام اوي وكسها بردو كان ناعم اوي بس شكله مش عاجبني المهم قولت اكمل وخلاص يادوب لساني لمس كسها ودي تبعدني وتقولي لا بغير اقرب تاني تضحك بصوت الي وتقولي بغير

المهم قعدت العب شوية بصباعي وبدا كسها يتبل رحت ممشي عليه بتاعي وفضلت افرش فيه وبدات ادخل شوية بشوية لحد ما حسيت بسخونة ولقيت نقط ددمم نتزلت قولتلها مبروك قالت مبروك عليك فضلت شغال انيك فيها واقفش وابوس في صدرها بتاع اعدادي دا وبعدين قلبتها على بطنها وخليتها عملت وضع الفرسة

وفضلت انيك فيها وبقيت احط صباعي في طيظها وانا بنيكها لحد ما خلاص قربت انزل سرعت جامد لحد ما نزلن كمية لبن كتير في كسها وفضلت نايم عليها لحد زبري ما خرج لوحده

هديت شوية وبدات افوق واكتشفت حاجة غريبة جدا ؟؟؟؟؟

اني طول ما كنت بنيك فيها ماقالتش ولا اه واحدة كانها كانت قاعدة تتفرج عليا وانا بحل الواجب فسالتها هو انتي كنتي بتقولي اه وانا ماسمعتش قالت وقول اه ليه هو انتي كنت بتضربني دانتي كنت بتحطه فيا عادي يعني قولتلها يعني ماحستيش بحاجة قالت طبعا حسيت قولتلها ايه قالت كسوف منك وانتي شايف كسي وطيظي في اللحظ دي حسيت ان اقور لاعب كرة قدم خبطني في بيضاني من الصدمة تمالكت اعصابي قبل ما اطلقها وقلت اخد دش

دخلت الحمام واتفاجئت ان حمام اخويا قدامي وهو ومراته مع بعض وشفت اللي عمري ما هنساه ابدا شوفت......

الجزء الجاي بقى

مستني رايكم
حلوه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Mjdys و مستر مستر
حلوة جدا .. كمل
 
يا باشا الاحداث سريعة
اول القصة اعتبرتها مقدمة سريعة انما اخر القصة لا ديه مش مقدمة انما حدث سريع جدا

تروى شوية و الجزء الثاني تبقى افضل
 
  • عجبني
التفاعلات: مستر مستر
قصه جميله جدا
فى انتظار القادم
 
بداية حلوة ومشيقة
بس ليا جاء حاول التريث في الاحدث وعدم الاستعجال اووووووي في السرد وادي كل حدث حقة
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق
 
  • عجبني
التفاعلات: مستر مستر و مرحب
يا باشا الاحداث سريعة
اول القصة اعتبرتها مقدمة سريعة انما اخر القصة لا ديه مش مقدمة انما حدث سريع جدا

تروى شوية و الجزء الثاني تبقى افضل
السرد السريع سببه عدم وجود متعة للبطل مش اكتر عشان الوضع اللي هو فيه منيل هههههه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية حلوة ومشيقة
بس ليا جاء حاول التريث في الاحدث وعدم الاستعجال اووووووي في السرد وادي كل حدث حقة
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق
السرد السريع سببه عدم وجود متعة للبطل مش اكتر عشان الوضع اللي هو فيه منيل هههههه
 
  • عجبني
التفاعلات: Alex 13
السرد السريع سببه عدم وجود متعة للبطل مش اكتر عشان الوضع اللي هو فيه منيل هههههه
تعالى على البطل شوية 😁

ورتب الاحداث على مواقف واقعية اكتر
ومستنى تحسن ماشى
 
عارف ان دى تعريف وتمهيد للأحداث لكن بجد لو دى مراتى كنت خنقتها واللى يكون يكون سردك حلو ومش بنمط فى الأحداث ويمكن اكون عارف دماغك كمل على نفس الوتيره
 
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: مستر مستر و مرحب
انا هموووت من الضحك دي مش قصه جنسيه انا بعيط من الضحك حرفيا 😂😂😂😂😂😂😂
 
بدايه جميله
 
كمل وحقول رائي مع توالى الاجزاء
 
انا وضعي شبه ده تقريبا بس انا وحدي يعني مش معايا اخ اتجوز معايا معايا واحده تلاجه
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%