NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: عنتيل جامد، The General1 و #...EL-MAFIA...#
  • عجبني
التفاعلات: The General1، #...EL-MAFIA...# و Khozami
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: عنتيل جامد، The General1 و #...EL-MAFIA...#
ارجو دمج الجزء السابع من قصة النهاية ليها بداية مختلفة
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و #...EL-MAFIA...#
ارجو دمج الجزء السابع من قصة النهاية ليها بداية مختلفة
تم الدمج
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: عنتيل جامد، The General1 و #...EL-MAFIA...#
بعد التحيه اتمنى دمج الجزء الخامس
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: عنتيل جامد، The General1 و #...EL-MAFIA...#
بعد التحيه اتمنى دمج الجزء الخامس
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و #...EL-MAFIA...#
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين { @Bosy17 اسطورة القصص @ناقد بناء }

يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام ال
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و #...EL-MAFIA...#
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين { @Bosy17 اسطورة القصص @ناقد بناء }

يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
الرجاء دمج الجزء 14 و القصة ليست مكتملة بعد. الرجاء كتابة متسلسلة بدل مكتملة
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و #...EL-MAFIA...#
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و #...EL-MAFIA...#
الرجاء دمج الجزء 14 و القصة ليست مكتملة بعد. الرجاء كتابة متسلسلة بدل مكتملة
عزيزي الحد الأقصى المسموح به بخصوص أجزاء السلسلة الواحدة ١٣ جزء
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1 و #...EL-MAFIA...#
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
  • عجبني
التفاعلات: The General1
ارجو دمج الجزء الثالث من هذه القصة مشكورين.
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
الجزء الخامس

بعد فترة بدأ بابا يخف ومع الوقت بقى تمام وخرج من المستشفى وأنا طلبت منه يرتاح شوية قبل ما يرجع يشوف أعمال المزرعة ، ومع الوقت رجع بابا لحياته الطبيعية ، وعدى ست شهور من يوم ما خرج من المستشفى وحياتنا جميعا بقت مستقرة مع الوقت وحبة بحبة اتطورت علاقتي الجنسية بعمي وبابا وبعد ما كان عمي بينكني لوحده ، وبابا بينيكني لوحده ، بقيت عايش معاهم هما الاتنين وكأننا متجوزين ومكانش بيعدى إسبوع من غير ما اكون معاهم هما الاتنين بيمتعوني بازبارهم الكبيرة ، واشرب لبنهم وينيكوني وينزلوا فيا ، ولو ما كنتش معاهم بكون مع زب ستيف الجامد أو مع طيز توني الروعة اللي فعلا بتمتعني
ده غير أن علاقة بابا وعمي كانت لسة مستمرة ، كانوا لسة بيمصوا لبعض وينيكوا بعض ، ده غير إن عمي كان لسة بينيك توني
مع الوقت اتفقنا أنهم يشيلوا شغل المزرعة وأنا اللي عليا شغل البيت وما كنتش متضايق من كدة بالعكس أنا مبسوط باللي باعمله ، وساعات ستيف وتوني بيساعدوني في شغل البيت ، ورغم إننا بقينا عايشين أنا وأخواتي مع بعض في سلام بس بردو مكنتش قادر أثق فيهم وخصوصا ستيف

في يوم بعد وقت الضهر روحت اشتري مستلزمات البيت الأسبوعية وبعد ما خلصت واشتريت اللي أنا عايزه ، أخدت الشنط عشان أشيلها في العربية فقابلني السيد جرين وده شخص مكروه لأنه متعصب ومتشدد ، وكل المدينة عارفة عنه كدة عشان كدة كانوا كلهم بيتجنبوا التعامل معاه ، هو كان عجوز رفيع في الثمانينات ، وعلى طول لابس أسود جربان وشعره أبيض ومنكوش وشكله غير مهندم
أول ما شافني قعد يشتمنى ويقولي انت هتجيب الخراب للمدينة باللي بتعمله مع الرجالة ، انت... ، وانت... ، وانت.... ، مكانش بيسيب حد في حاله
لدرجة إن المأمور بعته له من كام يوم لأن في بنت كانت مريضة واجهضت أول ما شافها قعد يقولها يا قتالة الأطفال ، انتي ازاي تجهضي ابنك ، بهدلها والبنت جالها انهيار من اللي عمله فيها
بالنسبة لي أنا بصيت له من فوق لتحت وضحكت وسيبته وركبت العربية ، وفي الطريق لما لقيت نفسي قريب من مكتب المأمور قلت أعدي عليه أشوفه وخصوصا إنه من ساعة ما بقى ينيكني لازم على الأقل مرة في الأسبوع أمص زبه الجميل أو ينيكني ويمتع لي خرمي
اول ما دخلت مكتبه قالي : تصدق لو قلت لك إني كنت بفكر فيك دلوقت
وراح عادل الكرسي بحيث أشوف زبه اللي واقف في رجل البنطلون
أنا : مانا جيت عشان أتغدى
ابتسم لي وقال : يعني مش شايف معاك غدا
أنا : لا ما هو غدايا هنا بين رجليك
كنت ماسك اليافطة المكتوب عليها (( وقت الغداء )) علقتها على الباب وقفلته وبدأت أقفل الستائر ، وهو قام قلع هدومه وظهر لي زبه الجميل اللي بحبه جدا
قعدت على ركبي بين رجليه قدام زبه اللي فعلا من أجمل الازبار اللي شوفتها في حياتي ، زبه مقوس لفوق ومن شدة بياضه تشوف العروق بتاعته مرسومه عليه ، ورأسه كبيرة وفتحة زبه بحب أوي أدخل لساني فيها ، ده غير إني بعشق إحساسي بوجود زبه في بوقي ، ده غير بيضانه الكبيرة اللي تحس إنها خزان لبن ما بيفضاش
بصيت لصدره المعضل وأنا بين رجليه ونزلت على زبه وبيضانه اشمهم بعشق ريحتهم اللي بتسطلني ، نزلت على زبه ببوقي ، ورفعت إيدي مسكت حلمات صدره قرصتها
لقيته قالي : ااااااه من طريقة مصك لزبي ، مهما كان عدد المرات اللي مصيت لي فيها ، كل مرة بتكون كأنها أول مرة
سيبت زبه وقلت له : ده عشان أنا ما بشبعش من زبك فكل مرة باستمتع بيه كأنها أول مرة
لقيته ابتسم من كلامي ابتسامته اللي بتجنني ، فنزلت على زبه أمصه بجنون وأدخله في زوري وارجع ألاعبه بلساني وانزل عليه ألحسه من الرأس للبيضان وانزل على بيضانه أمصهم بيضة بيضة ، وهو في عالم تاني
أنا بحب أدخل زبه في زوري عشان أوصل لشعرته واشمها ، كان زبه صلب كأنه حتة رخام صلبة بس ناعمة ، لكن ممتعة وهو كان مغمض عينه وماسك في الكرسي ، مرة واحدة نزل لبنه اللي طعمه مالوش وصف وبلعته كله رغم إنه كان كتير وما سيبتش زبه إلا لما نام خالص لقيته بيقولي : مصك بيجنني
قلت له : شكرا على المجاملة ، بس تصدقني لو قلت لك إني ماشبعتش وعايز تاني
المأمور : واضح انك مش هترتاح إلا لما تجيب أجلي ، واطب ميت على الكرسي ده وانا زبي واقف
ضحكت وقلت له : وساعتها البلد كلها تستغرب ويقولوا ده مات ازاي
قام لبس هدومه ، وعدل نفسه وقالي : أنا شكلي هقبض عليك واقول ده اللي قتلني ومص زبي لما صفاه
أنا : أومال أنا أقول ايه ، إنت نسيت انك كل يومين تلاتة بتحجزني هنا طول الليل وزبك الكبير ده داخل طالع فيا لما فشخني ، وأنا ما اشتكتش
بعد ما لبس راح فتح الستاير وهو بيقول : خلاص حقك عليا ، مش هاعمل كدة تاني
أنا : لا اوعى تقول كدة ، ده أنا مجرد ما بعدي بالعربية من قدام مكتبك مبقدرش أروح الا لما أجيلك واتمتع بزبك حبيبي
كنت بفتح الباب عشان أخرج لقيته بيقولي : شبعت كدة ، ولا في أمل نتقابل تاني الاسبوع ده
غمزت له وحدفت له بوسة ومشيت وهو وقف بص عليا وهو مبتسم وشاور لي وانا باركب العربية وماشي
وأنا في الطريق للبيت سرحت شوية في حياتي وخصوصا إنها بدأت تتحسن في الفترة الأخيرة ، وأنا سرحان لمحت السيد جرين ماشي في الشارع وطبعا بص لي بكراهية كعادته

* * * * *
بعد ما روحت بشوية كنت واقف قدام البيت باغسل العربية فلقيت المأمور جه بعربيته واول ما نزل قلت له بهزار : معقولة مستعجل نعمل مرة كمان
لقيته بيكلمني بجدية وقالي : لا أنا المرة دي جاي في شغل
أنا : خير في إيه ؟
المأمور : بخصوص جاركم السيد جرين
أنا : أكيد لقيتوا سبب أخيرا عشان تعتقلوه
المأمور : يا ريت ، ده لقوه مرمي على الطريق ، واضح إن في عربية خبطته وجريت
أنا : طب واحنا دخلنا إيه ؟
المأمور : لا ده انا جاي أسألك لو كنت شوفت عربية بتجري او اي حاجة ملفته على الطريق
أنا : ده أنا من بعد سيبتك وأنا مشغول في البيت هنا ، طب محدش شاف حاجة ؟!
المأمور : لا خالص
أنا : وأنا جاي على هنا مكانش في حاجة غريبة أو ملفتة على الطريق
المأمور : واضح إن الموضوع هيتقفل على كدة
أنا : طب وهتعمل إيه دلوقت ؟!
المأمور : أبدا ، هو له قرايب كان بيتصل بيهم وبيتصلوا يسألوا عليه كل فترة ، هاتصل بيهم وأشوف هيعملوا ايه ؟
أنا : عموما أنا في الخدمة لو احتاجت مني أي حاجة
المأمور : أكيد هعوزك قريب بس بعد ما املا بيضاني اللي فضيتهالي
قربت منه ومسكته من بيضانه وقلت له : أراهنك انك لو استفردت بيا دلوقت حالا هتغرقني لبن
ضحك وركب عربيته وقالي : أما ارجع اشوف شغلي قبل ما انسى أنا ورايا ايه
حطيت صباعي في بوقي وكأني بمصه ، وهو بيبص لي وبيضحك وبعد كدة مشي بعربيته
بالليل واحنا على العشاء قلت لهم على خبر وفاة السيد جرين ، ومحدش منهم اهتم ولا فرق معاه الخبر ، بس بابا قال : الرجل ده خسر مراته والناس كلها ، ده كان متجوز ست كويسة اوي ، ما استحملتش طبعه المتشدد وهربت منه ، أهو مات وحداني ، وواضح أن محدش هيحضر جنازته
أنا : هحاول أنا اروح أحضر جنازته
بابا : براحتك
بعد العشا ، نضفت مكان الاكل ، وخرجنا قعدنا برة البيت في الهوا شوية لحد ما غلبنا النوم وكل واحد دخل سريره ونام ، لما شقشق الفجر قمت وسمعت صوت آهات توني وهي طالعة من أوضة عمي كودي ، ضحكت وقلت لنفسي : اومال لو عرف أن زب بابا اكبر واتخن من زب عمي هيعمل إيه
بعد كدة قمت حضرت الفطار وكلهم صحيوا وفطروا ، وبعد الفطار كل واحد خرج يشوف شغله ، وأنا كان شاغل تفكيري حاجة تانية ، كنت عايز اروح بيت السيد جرين بس مكنتش عايز اروحه من على الطريق لأن من على الطريق يبعد عننا حوالي كيلومتر ، لكن من بين الأراضي الخلفية اللي مغطياها الأشجار وصلت في حوالي 20 دقيقة فكرت ادخل من الباب الخلفي ، وفعلا لقيته مفتوح أغلب الناس هنا مش بيهتموا إنهم يقفلوا الابواب الخلفية
سمحت لنفسي بالدخول ، واول ما دخلت اتفاجأت من اللي شوفته ، ده البيت كأنه صالة عرض للتحف والانتيكات ، ده غير إنه نضيف جدا ، واضح إن السيد جرين كان مهتم بنضافة بيته جدا ، ده غير إن الموبيليا الموجودة غالية وروعة جدا
أنا فاكر وأنا صغير كنت على علاقة معرجل كبير في السن كان بينيكني ، الرجل ده كان غاوي جمع التحف والانتيكات
لما دخلت بيت السيد جرين فكرني بصالة العرض بتاعة التاجر ده ، وكل حاجة كانت جديدة تماما ، كنز ما يقدروش الا اللي بيفهم فيه لأن في حاجات من تصميم مشاهير وكلها صناعة يدوية ،
مش عارف ليه كنت حاسس إن في مخبأ سري مليان حاجات أغلى من كدة ، أصله مش من السهل إن يحط حاجات زي دي أي حد ممكن يدخل ويشوفها وهي غالية كدة ، فطبيعي جدا يكون في حاجات أغلى من كدة هو مخبيها ما يحبش أن حد يشوفها ، عملت مسح لكل الأوض عشان اشوف اي حاجة غريبة توصلني لمكان تاني
عدى وقت طويل وأنا بدور ومش لاقي حاجة بس أخيرا لقيت اللي أنا عايزه ، كنت في أوضة النوم جنب السرير وحسيت إن الأرضية مش ثابتة ، شيلت السجاد ولقيت 3 ألواح خشب في الأرضية واضح جدا إنهم بيتفكوا ويتشالوا من مكانهم ، فروحت جبت سكينة من المطبخ ، واقدرت أشيل بها الألواح واحد ورا التاني وظهر لي أخيرا المخبأ السري بتاع السيد جرين ، وأول حاجة لاقيتها مسدس نادر مقاس 9 مم والغريبة إنه معمر
وتحت المسدس كانت المفاجأة الصادمة اللي خليتني قرفت وكنت عايز أرجع من كتر القرف ، لقيت مجموعة مجلات جنسية للاسف كانت لاستغلال الأطفال جنسيا
مسكتهم باطراف صوابعي من كتر ما أنا قرفان ، وحطيتهم على جنب من غير ما افتحهم ولا ابص فيهم حتى ، ولما شيلتهم لقيت تحتهم ظرف بني لما فتحته لقيته مليان صور له وهو بيعتدي على ***** مع شوية رجالة وستات ، كنت حاسس إن معدتي قلبت من كتر القرف ، وقلت أحسن أنه مات
وفجأة ظهر الكنز عبارة عن صندوق جزم مليان رزم دولارات لما طلعت رزمة منهم لقيتها كلها من فئة 100 دولار ففرحت جدا ، شوية ولقيت ازازة نبيد معتقة ومش مفتوحة قلت اهي تنفع واخدتها
قمت أدور في الدراج لقيت درج منهم مليان صور ومجلات جنسية مقرفة ففرشتها على السرير
وشوية ولقيت ألعاب جنسية وزيوت شرجية ، ساعتها استغربت جدا من شخصية السيد جرين وازاي هو كان متعصب ومتشدد ورغم كدة بيمارس الجنس المقرف مع ***** مالهاش ذنب واضح إنه كان مجنون ومريض
قررت أفرد الحاجات المقرفة دي على سرير أوضة النوم عشان يبقى سهل إن أي حد يشوفهم لما يدخل البيت
بعد ما خلصت خرجت من الباب الخلفي وأنا معايا شنطتي محملة بالحاجات اللي لاقيتها ، وكنت بدور على طريقة تخليني أخد الموبيليا بتاعة السيد جرين ، عشان أبيعه للي فاهم قيمته واستفيد من ثمنه
وصلت البيت ودخلت أوضتي قفلت على نفسي وخبيت الشنطة وقلت أبقى أعد الفلوس بعدين ، وخرجت بعدها جهزت الغدا
كنت بجهز أبريق من عصير الليمون الساقع ، ولقيت الرجالة وصلت ، واول ما دخلوا لقيت ستيف بيقولي : قاعد على طيزك إنت من الصبح وسايبنا احنا شغالين وطالع عينينا
أنا : معلش خليها عليك
بعد ما كلوا وخرجوا يشوفوا شغلهم ، قلت أعمل يخنة لحم بقري ولما بدأت سمعت صوت عربية وقفت قدام البيت
ولما خرجت لقيت عربية دفع رباعي واقفة وفي مدام نازلة من العربية واضح عليها انها من وسط راقي بعد ما نزلت من العربية لقيتها جاية عليا ، وكان في واحدة تانية قاعدة في العربية ، لما وصلت عندي قالت لي : أنا آسفة على الازعاج ، بس كنت عايزة أعرف فين بيت السيد جربن
أنا : ولا أي إزعاج ، انتي عديتي عليه وانتي جاية على هنا ، سهل ترجعي تاني هو بعدينا بشوية ، هو انتم قرايبه ؟!
المدام : اه احنا بنات عم مراته ، ما فاضلش غيرنا من عيلته ، وبصراحة مكناش عايزين نيجي
أنا : واضح انكم بقالكم كتير على الطريق ، ايه رأيكم تتفضلوا تشربوا عصير ليمون فريش يرطب عليكم من حر الطريق ، وأنا هاوصلكم لبيته
لقيتها اتنهدت بطريقة تقول انها ارتاحت لما سمعت كلامي وقالت : أنا متشكرة لك جدا ، احنا فعلا فرهدنا من الطريق
أنا : طب اتفضلي
المدام : طب ثواني أنادي أختي
راحت ندهت اختها وجم معايا قعدوا على الكنبة اللي قدام البيت في الهوا وأنا دخلت صبت لهم عصير الليمون ورجعت قدمتهولهم وأنا نفسي اسالهم هتعملوا ايه بالبيت
بعد ما خدوا العصير المدام التانية خدت شفطة كبيرة وبعد كدة قالت لي : احنا مش عارفين نشكرك ازاي على ذوقك ، هو انت عايش هنا لوحدك
أنا : لا معايا بابا وعمي واخواتي ، بس هما مع الخيل في المزرعة
لقيتها بتقولي : أنا شامة ريحة أكل هو انت اللي بتطبخ
أنا : آه باعمل يخنة لحم بقري لاسرتي ، بس اول مرة اعمله ومش عارف هيبقى حلو ولا لا
لقيت الاولانية وقفت وقالت لي : بص أنا شاطرة في المطبخ تعالى وانا اشوف لو الطبخة محتاجة تظبيط
جم معايا المطبخ ، وفتحوا الحلة وداقوا اليخني ورشوا شوية ملح وفلفل وريحان وقالولي هي كدة تمام مش محتاجة حاجة تاني ، عزمت عليهم يقعدوا يتعشوا معانا اعتذروا وقالوا إنهم عايزين يلحقوا يرجعوا فقلت لهم : طب ايه رأيكم اسوق لكم أنا ، أهو على الأقل ترتاحوا من السواقة شوية
وافقوا على رأي وخرجنا من البيت وساعدتهم يركبوا العربية وطلعت بيهم ، واحنا في الطريق قلت لهم : آسف على خسارتكم للسيد جرين
الاولى قالت لي : ولا فارق معانا أساسا ، ده احنا آخر مرة شوفناه فيها كان يوم الفرح على بنت عمنا ، ده غير إنه بعد الجواز كان بيضربها ومبهدلها
أنا : الكلام ده قبل ما يبقى ملتزم دينيا
الثانية : ملتزم دينيا (وضحكت بسخرية) وكملت كلامها وقالت : ده كان شيطان ، ده مراته من قهرتها منه ماتت في عز شبابها ، ده التزامه الديني ده كان منظرة قدام الناس
وصلنا البيت وسبقت الستات ونزلت فتحت لهم وساعدتهم ينزلوا من العربية من باب الذوق ، ودخلتهم البيت
واول ما دخلوا الاولانية قالت : يا نهار أبيض ، ده عفش البيت زي ماهو ، المعفن ما اشتراش حتى تليفزيون
التانية : بس على الاقل محافظ عليه نضيف ، أنا كنت فاكرة اني هاجي الاقيه مقلب زبالة
أنا : طب أنا هقف برة على ما تخلصوا ، ولو عوزتوا حاجة اندهولي
سيبتهم وخرجت بعد ما شوفتهم واحدة رايحة ناحية المطبخ والتانية رايحة ناحية أوضة النوم
وقفت برة لحد ما سمعت واحدة منهم بتصرخ ، فضحكت لأني فهمت انها شافت القرف بتاع السيد جرين اللي انا رصيته على السرير ، روحت داخل على أساس إني بشوف مين بيصرخ وفي إيه ، لما دخلت كانت التانية بتسند الاولانية وخارجين من أوضة النوم فقلت لهم : ايه يا جماعة في ايه خير طمنوني ؟!
الاولانية : لا أبدا بس محتاجين شوية هوا ، ونصيحة ما تدخلش جوة
أنا : ليه في حاجة ميتة جوة ولا ايه ؟!
الاولانية : يا ريت ، ده اللي جوة أنيل بكتير
قلت لهم : ليه في إيه ؟ وروحت داخل أوضة النوم وخارج وأنا على وشي الضيق والقرف ولما خرجت قلت لهم : إيه القرف ده ، أنا مصدوم في السيد جرين ، بصوا أنتوا اقعدوا هنا وأنا هدور على جوانتي واخد القرف اللي جوة ده عشان احرقه وبعد كدة اسيب لكم البيت تعملوا فيه اللي انتوا عايزينه
الاولانية : لا خلاص انا قرفت من البيت كله ، **** ينتقم منه البعيد النجس
التانية : أنا عايزة احرق البيت كله من كتر القرف ، أنا حاسة أن البيت باللي فيه مليان شياطين
الاولانية : أنا شايفة اننا نشوف حد يخلصنا من الزبالة اللي في البيت ده ، ويبيع لنا الأرض بالبيت اللي عليها
أنا : بصراحة أنا عاذرك بسبب الصدمة اللي حصلت لما دخلتي ، بس أنا شايف انك تروحي وترجعي بكرة تكوني فكرتي وقررتي انتي عايزة تعملي ايه
الاولانية : لا أنا معنديش استعداد ارجع هنا تاني ، أنا فعلا مش طايقة البيت ده
أنا : بصي أنا عارف انك ما تعرفنيش ، بس أنا أقدر اساعدك ، ايه رأيك أنا أفضي لك البيت وانضفه من القرف اللي فيه ده بحيث يبقى جاهز للبيع وآخد أنا الموبيليا أشوف لها مشتري ويبقى ليا نسبتي ، وعشان ما اتعبكوش في المرواح والمجي ، شوفوا ايه اللي هتخدوه معاكم ، واللي هتسيبوه انقله عندي لحد ما ابيعه وانتو تيجوا بعد ما أخلص لكم كل حاجة ، ايه رأيكم في الاقتراح ده ؟!
الثانية : أنا مش عايزة حاجة من ريحة العجوز الخرفان ده ، بيع اللي تبيعه ، واحرق اللي إنت عايز تحرقه ، كويس أنه غار وريحنا منه
لحسن الحظ أن المأمور كان معدي بعربيته واحنا واقفين قدام البيت ، فلما شافنا ركن عربيته ونزل وجالنا وقال : واضح إن أنتم قرايب السيد جرين اللي كلمتهم النهاردة الصبح
التانية : احنا فعلا
أنا : معلش أصلهم اتصدموا صدمة جامدة لما دخلوا البيت
الاولانية بصت لي وقالت لي : أنا معنديش استعداد ادخل جوة تاني ، أنا موافقة على العرض بتاعك ، اتخلص من القرف اللي جوة ده ولك مطلق الحرية تعمل اللي إنت عايزه
المأمور : هو في حاجة أنا معرفهاش
بصيت لهم وقلت : ممكن اوريه في ايه جوة ؟
اتخضوا وبرقوا ومعرفوش يقولوا ايه فقلت لهم : ده السيد المأمور ، وعادي لما يعرف
لقيتهم هزوا رأسهم بالموافقة ، فدخلت البيت وورايا المأمور ودخلنا أوضة النوم ومسكت صور السيد جرين ووريتهاله وأنا بقوله : الرجل العجوز ده كان عنده حتة زب كبير وحجمه روعة
كان ماسك الصور بيقلب فيها وهو قرفان فقربت منه وحطيت ايدي على طيزه وبقيت ادلك له خرمه بصباعي وكملت كلامي وقلت له : ومش كدة وبس ده كمان عنده زبر صناعي ضخم وحلو أوي
من لعبي في خرمه حسيت إنه هاج فقلت له : ايه رأيك بعد ما نخلص من الستات اللي برة دي ، في شغلانة حلوة أوي ، هنخلصها على السرير هنا
لقيته اتخص وبص لي وهو مستغرب وبعد كدة ابتسم وقالي : آه منك ومن جنانك ، اعمل فيك ايه ؟!
لما لقيت زبه واقف مديت ايدي ومسكته وأنا بقوله : تسيب لي ده أريحه
لقيت سحب نفسه وراح ناحية الباب عشان يخرج وهو بيقولي : أنا هخرج أحسن
بعد ما خرجنا لقيت الاولانية بتقولنا : من فضلكم أنا مش عايزة حد يعرف حاجة عن اللي شوفتوه جوة
المأمور : أكيد طبعا ، وعموما لو كنتم عايزين آندي يخلص لكم زي ما كنتي بتقولي ، فأنا هكون حريص على أنه يخلص من غير ما حد يضايقه وانه يخلص في أسرع وقت
كنت واقف عند الباب فحسست بايدي فوق الحلق بتاعه فلقيت مفاتيح البيبان فاخدتها وقفلت البيت وأنا بقولهم : ما تقلقوش أنا هخلص البيع واكلمكم
بعدها مشيت معاهم لحد العربية ، والمأمور شاور لنا واستأذن عشان يمشي فقلت له : لو موافق على الموضوع اللي كلمتك فيه فأنا مستنيك
لقيته ابتسم شاور لي بإيده وركب عربيته ومشي بعدها أنا ركبت الستات عربيتهم بعد ما أخدت منهم كل وسائل الاتصال اللي توصلني بيهم ، وشاوروا لي ومشيوا ، كنت مبسوط جدا اني قدرت اوصل للموبيليا بتاعة السيد جرين ، بس كان كل اللي نفسي فيه في اللحظة دي اني اكون في حضن المأمور
بعد شوية دخلت المطبخ اطمنت على الأكل وبعد كدة دخلت أوضتي عشان أعد الفلوس ، وبعد ما خلصت لقيتهم 35000 دولار ، كنت فرحان جدا بيهم ، شيلتهم وقمت فتحت الكمبيوتر ودورت على النت على أسعار الموبيليا زي اللي في بيت السيد جرين ، واتفاجأت ان أسعارها الغالية ، بعد كدة قعدت افكر في الكنز اللي ظهر في حياتي فجأة وكان بالي مشغول في الطريقة اللي تخليني اقدر استغله صح ، لحد ما جه معاد العشاء
واحنا قاعدين على العشاء حكيت لهم على الصفقة بتاعة الموبيليا وقلت لأخواتي : أنا محتاج مساعدتكم عشان ننقل الموبيليا دي خلال اليومين الجايين على هنا
لقيت ستيف بيقولي بتريقة : ومن قالك اني هوافق اني اساعدك اساسا
أنا : لانك لو ما وافقتش هفرمك وانت عارف انا ممكن اعمل ايه ، بس عموما انا مش هاستغلك من غير ما انفعك وهدفع لك 10 دولار عن كل ساعة هتساعدني فيها
لقيته بيحاول يعجزني وقالي : لا أنا عايز 20 دولار
أنا : وأنا موافق يا سيدي
ستيف في اللحظة دي فكر أنه قدر يفرض طلباته عليا ، وأنا قررت اسيبه يفهم كدة بمزاجي
بعد العشا كل واحد دخل سريره ينام وأنا دخلت مكتب بابا وفتحت النت وقعدت اذاكر في الموبيليا ، وقدرت اتعلم ازاي اخمن عمر القطعة ، وايه العلامات اللي تبين قيمة كل قطعة ، وايه القطع اللي الكل بيدور عليها وكمان متوسط الأسعار ‏بعد كدة بدأت أدور عن التجار القريبين ، ومين فيهم ممكن يهتم ويشتري
وفي وسط مانا مشغول سمعت صوت باب اتفتح وبعدها اتقفل وبعدها بابا تاني اتفتح واتقفل وشوية ولقيت توني واقف على باب المكتب عريان وبيقولي : متعرفش عمي كودي فين ؟
بصيت له وابتسمت وأنا بقوله : وحشك زبه الكبير ولا ايه (لقيته ابتسم فقلت له) تعالى هنا
أول ما قرب مني شديته وقعدته على رجلي وحضنته من ضهره ، مش عارف ليه رغم إن توني اكبر مني ، بس بحس أنه *** من جواه ، كان زبه واقف فمسكته منه وأنا بقوله : هي طيزك الجميلة دي محتاجة لزب عمك ولا ايه ؟!
لقيته ابتسم ورمى رأسه على كتفي وحضني من رقبتي ، فقلت له : على فكرة عمك كودي مع بابا في السرير دلوقت ، ما هو عمك كودي بيحب كل فترة يلعب بزبر بابا لأنه كبير ، انت عارف أن زب بابا اكبر من زب عمي كودي
كنت بكلمه وانا بدلك له زبه اللي شد وبقى على آخره ، فرد عليا وقالي : عمي قالي كدة بردو ، بس انا عمري ما شوفته
أنا : طب ايه رأيك نروح نتجسس عليهم نشوفهم بيعملوا ايه
وقف وقالي : ماشي
مسكته من زبه الواقف ومشيت بيه لحد أوضة بابا فتحت الباب بشويش ، وبصيت لقيت بابا وعمي نايمين ملط وازبارهم نايمة ، بس زب بابا مدلدل بين رجليه ، فحطيت صباعي على بوقي عشان افهم توني اني ما يعملش صوت ، ودخلت وأنا بشد توني من زبه وقربنا من السرير وأنا بشاور له على زب بابا ، فميل عليا ووشوشني في ودني وقالي : ده زبه كبير اوي
فوشوشته وقلت له : شوف أنا هاعمل إيه
بدأت الاعب زب بابا بالراحة بصوابعي عشان يقف وفعلا بسرعة كان بدأ يقف ويريح على بطن بابا ورأس زبه الكبيرة مغطية سرته ، استمريت في تدليك زبه بصوابعي لغاية ما بقى واقف وشادد حيله على الآخر
لقيت بابا بيقول : مين اللي بيلعب في زبي ، ورفع رأسه وفتح عينيه فشافني أنا وتوني
فعم كودي قاله : مش أنا يا حبيبي (وفتح عينه شافنا واحنا واقفين)
بابا : معاك حق ، دول اتنين بيدوروا على المتعة
أنا : أبدا ده توني سمع إن زبك أكبر من زب عمي كودي فحب يجي يتأكد بنفسه (ومسكت زب بابا في أيدي)
عمي : ويا ترى عجبه
كان توني مبحلق في زب بابا ، فأنا حطيت ايدي على طيزه ودخلت صباعي في خرم طيزه السخن لقيته بيقولي : ينفع أمسك زب بابا
بابا : اه طبعا ، ده بيفرح لما حد يمسكه
فمديت إيدي وسحبت ايدي توني وحطيتها على زب بابا لقيته مسكه بأيديه الاتنين فقلت لهم : بصوا بقا الواد كان قلقان وبيلف في البيت بيدور على عمي كودي ، أنا هسيبهولكم ، عشان أنا ورايا شغل
وأنا خارج وقبل ما اقفل الباب بصيت عليهم لقيت توني طلع السرير ونام في النص بين بابا وعمي
رجعت أنا على المكتب وكملت اللي كنت باعمله على الكمبيوتر ، وبقيت اسجل أي معلومة عن الموبيليا تشدني يمكن تفيدني
لما حسيت اني مش قادر أقاوم النوم ، قفلت الكمبيوتر وقلت أقوم أنام ، وأنا رايح على أوضتي كنت سامع سرير بابا بيزيق ، فعرفت إن توني خرمه اتهرى واتملى لبن من زب بابا وزب عمي
دخلت نمت وما دريتش بنفسي الا تاني يوم الصبح فقمت حضرت الفطار وشوية ولقيت توني خ
ارج مع بابا وعمي من الأوضة ، ولما قعدوا على الترابيزة كان توني قاعد بين بابا وعمي ، مش جنب ستيف زي ما هو متعود ، وكانوا الثلاثة ولا العرسان يوم صباحيتهم
لما ستيف جه استغرب من قعدة توني بين بابا وعمي ، وقعد ياكل وهو متضايق ، وبعد الاكل قال لتوني : ورانا شغل كتير يا توني عايزين نخلصه ، يلا بينا دلوقت
توني بص له بقرف وقاله : انت مالكش حكم عليا ، بابا وعمي بس اللي يقولولي اعمل ايه وما اعملش ايه
ستيف اتصدم لما سمع كلام توني وحس أنه خسر الشخص الوحيد اللي ممكن أنه يقدر يسيطر عليه
بصيت لتوني وقلت له بهزار : جرى ايه يا توني ما تكلم اخوك عدل بدل ما اضربك
فضحك وبص لبابا وعمي ، فبابا قال : معلش أصل توني هيكون مشغول معايا أنا وكودي في موضوع خاص ما بينا
ستيف حس في اللحظة دي إنه بقى لوحده ومفيش حد في صفة ، ولأنه متهور ولخمة فمكانش عارف يعمل ايه فقلت : عموما ستيف هو كمان عنده مواضيعه الخاصة اللي بيقدر يعملها لوحده ، أصل هو بيحب المسئولية والاستقلالية ، مش كدة بردو يا ستيف ؟! ، أصل أنا متأكد أنه عارف ايه اللي وراه وهيقوم يعمله
بص لي وهو مرتبك ، وانا عن نفسي كنت بحاول أهدي مشاعره اللي اتأذت بسبب بعد توني عنه
أصل أنا وستيف بقت علاقتنا ببعض حلوة اوي ، بخلاف علاقتنا الجنسية ، والكلام ده حصل من بعد ما صورت الفيديو بكام اسبوع
اللي حصل اني في يوم روحت له وقلت له : ستيف أنا مش عارف اقفل باب الاسطبل ، ممكن لما تفضي تبقى تقفله
ستيف : أنا رايح اقفله دلوقت ، واضح إن دراعاتك الرقيقة مش قد الحاجات التقيلة اللي زي دي
سابني وراح يقفل الباب ، وأنا وقفت في المطبخ اغرف لكل واحد طبق ، بس فجأة سمعنا صوت فرقعة جامدة لدرجة أن الاطباق اللي على رفوف المطبخ اتهزت من شدة الصوت
جرينا كلنا نشوف في ايه ، لقينا باب الاسطبل خرج من مكانه وواقع على الأرض وستيف قاعد جنبه ساكت من شدة الصدمة
بابا وهو مخضوض : ايه اللي حصل يا ستيف
ستيف رد وهو مخضوض ووشه مصفر : وأنا بقفله وقع
الباب جرار مصنوع من الفولاذ ارتفاعه حوالي 3م وعرضه حوالي 3.5م ، متركب على عجل بحيث يتحرك بسهولة وستيف بيقفله فك من العجل ووقع ، وطبعا مقدرش يمنع وقوعه لأن وزنه حوالي 250 كجم
قلت لستيف : يا نهار أبيض كويس أنه جرار وانك كنت بتسحبه والا كان وقع عليك جاب أجلك أو جاب لك شلل لآخر عمرك (لقيته بص لي وهو مرعوب ومقدرش يتكلم)
عمي كودي دخل الاسطبل وطلع الدور الفوقاني وفحص مسار الباب وعرف ايه سبب وقوعه وقالنا عليه ، وستيف عمال يبص لي وهو مرعوب ، روحت قايله : ده انت فعلا محظوظ أن الباب ما وقعش عليك
بعد شوية توني قوم ستيف ورجعنا كلنا على البيت على أساس نبقى نحل مشكلة الباب دي الصبح
قعدنا نتعشى وستيف كان ساكت كأنه أخرس ووشه مصفر وحالته حالة ، وبعد العشاء راح على أوضته وقفل بابه بكل هدوء ، لقيت بابا بيقولي : ايه رأيك لو قمت بصيت عليه
أنا : لا سيبه ينام ، كفاية خضته ، هو بس ينام ولما يصحى الصبح هيبقى كويس
تاني يوم الصبح كان ستيف بيتحشاني وبيبعد عني وما بيحاولش يبص لي حتى ومقاليش غير جملة واحدة : أنا عارف انت عملت ايه !
وأنا قلت له : بس خلي بالك أن اللي انت عرفته ده ما يجيش حاجة جنب الحاجات الكتير اللي ممكن اعملها
حسيت إنه اترعب اكتر وبعد عني تماما ، وفي يوم الجمعة اللي كان بعد الحادثة بالليل روحت لستيف اوضته وشديته من ايده واخدته على أوضتي وقلعت ملط ونمت على السرير وغمزت له بعيني ، لقيته قلع وطلع على السرير وناكني أحلى نيكه اتنكتها في حياتي كلها ، عرف يمتعني المتعة الصح ، وعليها بقى يجيني مرتين ثلاثة كل اسبوع
ومن يومها واحنا على الحال ده ، ويتعامل معايا بحذر شديد طول اليوم ، واول ما الدنيا تليل ، يجيني يمتع خرمي بزبه
بعد ما حاولت اواسي ستيف وافهمه أنه بقا لوحده لقيته بيقول : أنا فعلا عندي حاجات كتير اقدر اعملها لوحدي ، واهو ارتاح منكم شوية
بعد ما كله خرج يشوف شغله ، قعدت روقت ونضفت البيت وغسلت المواعين ، بعد كدة قررت اروح بيت السيد جرين ، وكنت رايح وأنا مش قلقان أن حد يشوفني هناك أو يشوفوني وأنا بفضي البيت من اللي فيه
بعد ما دخلت قعدت اصور اللي في البيت بالموبايل ، وكان في حاجات شوفت على النت أنها مطلوبة ولها ذبونها ، فبعت الصور بالايميل للتاجر اللي اخترته وكتب له : ((هل هذه القطع هي التي تهتم بجمعها ؟))
بعد كدة جبت فوطة وأخدت الزب الصناعي ونزلت القبو ونقعت الزب الصناعي في محلول تنضيف ، كان عاجبني حجمه الضخم وقلت أهو ينفع بعدين
ولاني امبارح ما لحقتش استكشف القبو ، فقررت النهاردة اعرف فيه ايه
برجاء الدمج مع خالص الشكر والتقدير
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
ارجو دمج الجزء الثالث من هذه القصة مشكورين.
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: The General1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%