NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي ٣٥ سنة من اسكندرية و متزوج و عندي بنت ٣ سنين...بفكر كتير اوي في التحرر و اني اشوفها فعلا مع حد تاني بس مش عارف ابتدي ازاي و افاتحها ف الموضوع ازاي و هل اصلا صح اني اوصل اني انفذ حاجة زي كده ولا لا ؟ انا مراتي محترمة بشكل عام يعني لبسها كويس يمكن في الافراح او المصايف ساعات بيبقي متحرر شوية لكن اكتر من كده مفيش حاجة ..ساعات اثناء العلاقة بستعبط و بقول كلام زي " اكيد فيه كتير نفسهم يبقو مكاني دلوقتي " او " كنتي حلوة اوي بليس امبارح و كان فيه ناس بتبص عليكي " لكن مش بتتجاوب اكنها ما سمعتش حاجة و بنكمل العلاقة عادي ..هل فيه اي نصايح اعملها عشان افدر اوصل للموضوع ده او حتي نصايح اني اقفله خالص و مفكرش فيه ؟

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: اردني رايق, tito 1, سافل هيجان و 13 آخرين
انا عندي ٣٥ سنة من اسكندرية و متزوج و عندي بنت ٣ سنين...بفكر كتير اوي في التحرر و اني اشوفها فعلا مع حد تاني بس مش عارف ابتدي ازاي و افاتحها ف الموضوع ازاي و هل اصلا صح اني اوصل اني انفذ حاجة زي كده ولا لا ؟ انا مراتي محترمة بشكل عام يعني لبسها كويس يمكن في الافراح او المصايف ساعات بيبقي متحرر شوية لكن اكتر من كده مفيش حاجة ..ساعات اثناء العلاقة بستعبط و بقول كلام زي " اكيد فيه كتير نفسهم يبقو مكاني دلوقتي " او " كنتي حلوة اوي بليس امبارح و كان فيه ناس بتبص عليكي " لكن مش بتتجاوب اكنها ما سمعتش حاجة و بنكمل العلاقة عادي ..هل فيه اي نصايح اعملها عشان افدر اوصل للموضوع ده او حتي نصايح اني اقفله خالص و مفكرش فيه ؟
صعب حبة

هي غالبا خايفه
متردده تتجاوب معاك
محتاجه تطمنها ف الأول
اقدر اساعدك بافكار

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker، Adham_Hany و Interista85
اقفله احسن وبلاش تدخل المنطقه دى
هيكون افضل ما تدخل وتندم بعد كده

• عجبني
التفاعلات: نياك شرموطتك
اقفله احسن وبلاش تدخل المنطقه دى
هيكون افضل ما تدخل وتندم بعد كده
ما ده اللي انا بفكر فيه لاني فعلا خايف بالرغم من ان الموضوع بفكر فيه كتير جدا لكن مضطر امشي مع الطريق الاسلم

• عجبني
التفاعلات: Savoy و البروفيسور بس
لو لقيت عندها استجابه وقابليه.ومش هتحسها منها غير وهي في أشد لحظات متعتها. وقتها ممكن ييجي منها بس اختار حد صح تشارك تحررك معاه.
غير كدا لو لقيتها بتصدك او مش مهتمه متكملش واقفل الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Interista85
لو لقيت عندها استجابه وقابليه.ومش هتحسها منها غير وهي في أشد لحظات متعتها. وقتها ممكن ييجي منها بس اختار حد صح تشارك تحررك معاه.
غير كدا لو لقيتها بتصدك او مش مهتمه متكملش واقفل الموضوع
ايوه يا فندم فاهم حضرتك

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
تعال واعلمك كيق تحررها

تعال وعلمك كيف تحررها

هل من نصائح اخري ؟

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Savoy و البروفيسور بس
سيبها زي ما هي و ما تفتحش عينيها علي حاجة ممكن تدمر جوازكم و تخرب البيت....لو انت زي ناس كتير منهم انا ...عاوز تجرب حاجة جديدة تبقي بعيد عنها و ما تحاولش تقع معاها في المحظور...اللي يلاقي واحدة محترمة دلوقتي زي اللي عنده خاتم الماظ...

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
فرحان اووي.بنفسك
ما اسموش تحرر تحب اقولك اسمه ايه

فرحان اووي.بنفسك
ما اسموش تحرر تحب اقولك اسمه ايه
شكرا لردك المهذب .. انا عامل البوست ده عشان النصيحة سواء بالاستمرار او التوقف ..مش عشان حضرتك تخش تغلط او تستهزأ ..علي كل حال اشكرك شكرا جزيلا

• عجبني
التفاعلات: Joker Jo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لردك المهذب .. انا عامل البوست ده عشان النصيحة سواء بالاستمرار او التوقف ..مش عشان حضرتك تخش تغلط او تستهزأ ..علي كل حال اشكرك شكرا جزيلا
لا هو فعلا انا رديت عليك رد محترم جدا

لان الرد الطبيعي لموضوعك ده يعاقب عليه القانون

• عجبني
التفاعلات: Samy80
المشكله اننا احنا بنحاول نجرب حاجات مختلفه او عاوزين دا مع مراتتنا بس صعب جداً لانهم محترمين او مش زينا احنا شوفنا كتير واتفرجنا وعنينا مفتوحه ع حاجات هما ميعرفوهاش بس لو حاولت ومفيش استجابه يبقي خلاص لاني انا حاولت كتير ومحصلش

• عجبني
التفاعلات: as@as, سادي للديوثين و الكلبات, عاشق ميرفت و شخص آخر
انت لاخصت كلام كتير اووى كونت بقوله بينى وبين نفسى

المشكله اننا احنا بنحاول نجرب حاجات مختلفه او عاوزين دا مع مراتتنا بس صعب جداً لانهم محترمين او مش زينا احنا شوفنا كتير واتفرجنا وعنينا مفتوحه ع حاجات هما ميعرفوهاش بس لو حاولت ومفيش استجابه يبقي خلاص لاني انا حاولت كتير ومحصلش
انا عندى نفس المشكله اللى عندك بس انا الموضوع مش طالع من دماغى

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت و الجنتل حوده
ما ده اللي انا بفكر فيه لاني فعلا خايف بالرغم من ان الموضوع بفكر فيه كتير جدا لكن مضطر امشي مع الطريق الاسلم
انا زيك ولو مشيت ف الطريق السليم دماغى هاتفضل تزن عليه ان اعمله برضو

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%