NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تفاحة ابليس وجوع البشر فائزة بجائزة افضل موضوع 2022

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عزيزي النسوانجي مساء الخير عزيزتي القارئة
دائما يغري ابليس ابن آدم بتفاحة مسمومة تدعي الغرور والغرور عزيزي هو الثقة المفرطة بالنفس التي تؤدي لاذية الآخرين .
والغرور عزيزي انواع واشكال منها جنسي أن يقوم طرف بالمبالغة فالعلاقة الجنسية بطريقة تضر الطرف الآخر
مثال الرجل يمارس مع المرأة من الخلف رغما عنها وبعنف مفرط حتي يستلذ هو ويرضي غروره
والمرأة تشعر الرجل انه ضعيف جنسيا وان قضيبه صغير كعقلة الاصبع حتي ترضي غرورها أنها تمتلك شهوة جنسية عالية
من أنواع الغرور هو الغرور المهني فالشغل من كتر ما الشخص واثق في نفسه يستهين بالمشاكل حتي يصطدم بمشكلة تجعله ينهار تماما وايضا من الغرور هو الغرور البدني أن يعتدي من هو قوي البنية علي من هو ضعيف البنية وهناك أنواع كثيرة أخري لن أتطرق إليها حتي لا أطيل الحديث .الأسئلة
هل تعاني من الغرور او تعرف شخصا مغرورا ؟
هل تعرضت لموقف من شخص مغرور من قبل ؟ .كيف تتعامل مع الشخص المغرور ؟ .
فالنهاية اشكركم لوقتكم وقرائتكم ما كتبت واتمني أن يكون مفيدا وان نتمتع بنقاش لايخرج عن الاحترام وأسس النقاش الصحيحة
#اللعبةالحلوةتكسب

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, نوده, Any name و 3 آخرين
شوف انا اعرف ناس مغرورة كتييييييييييير و بتجنبها بجد
اما انا و الحمد للة مش مغرور ابدا بالعكس انا بحب الطيبة و البساطة جدا جدا جدا
اما فى الشغل لا حازم و معنديش دلع لانى مدير بس مش بستغل ولا بتغر بما يرضى اللة بس
اما لو فى الجنس فأكيد مش معمل حاجة تسبب اى تعب جسدى او نفسى للشريك اللى معايا

لا احب اخلية مبسوط اوى اوى اوى ....................................

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
مساء الخير عزيزي النسوانجي مساء الخير عزيزتي القارئة
دائما يغري ابليس ابن آدم بتفاحة مسمومة تدعي الغرور والغرور عزيزي هو الثقة المفرطة بالنفس التي تؤدي لاذية الآخرين .
والغرور عزيزي انواع واشكال منها جنسي أن يقوم طرف بالمبالغة فالعلاقة الجنسية بطريقة تضر الطرف الآخر
مثال الرجل يمارس مع المرأة من الخلف رغما عنها وبعنف مفرط حتي يستلذ هو ويرضي غروره
والمرأة تشعر الرجل انه ضعيف جنسيا وان قضيبه صغير كعقلة الاصبع حتي ترضي غرورها أنها تمتلك شهوة جنسية عالية
من أنواع الغرور هو الغرور المهني فالشغل من كتر ما الشخص واثق في نفسه يستهين بالمشاكل حتي يصطدم بمشكلة تجعله ينهار تماما وايضا من الغرور هو الغرور البدني أن يعتدي من هو قوي البنية علي من هو ضعيف البنية وهناك أنواع كثيرة أخري لن أتطرق إليها حتي لا أطيل الحديث .الأسئلة
هل تعاني من الغرور او تعرف شخصا مغرورا ؟
هل تعرضت لموقف من شخص مغرور من قبل ؟ .كيف تتعامل مع الشخص المغرور ؟ .
فالنهاية اشكركم لوقتكم وقرائتكم ما كتبت واتمني أن يكون مفيدا وان نتمتع بنقاش لايخرج عن الاحترام وأسس النقاش الصحيحة
#اللعبةالحلوةتكسب
الحقيقة أنا عندي ثقة زائدة في قدراتي الذهنية علي حل اي تحدي يواجهني في الحياة عموما وده قلب بغرور ادي لتدهور أحوالي ماديا ومعنويا للاسف
التعامل مع المغرور دوما الند بالند هو افضل طريقة من وجهة نظري لأن المغرور لن يتوقف عن الاذي حتي يتم الرد عليه الرد المناسب لأفعاله
انا شخص نحيف لهذا يظن بعض من يملكون بنية صحيحة وقوية اني فريسة سهلة لهم لكن الأمر ينتهي دوما بأن اجعل لون وجههم الاحمر 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
شوف انا اعرف ناس مغرورة كتييييييييييير و بتجنبها بجد
اما انا و الحمد للة مش مغرور ابدا بالعكس انا بحب الطيبة و البساطة جدا جدا جدا
اما فى الشغل لا حازم و معنديش دلع لانى مدير بس مش بستغل ولا بتغر بما يرضى اللة بس
اما لو فى الجنس فأكيد مش معمل حاجة تسبب اى تعب جسدى او نفسى للشريك اللى معايا

لا احب اخلية مبسوط اوى اوى اوى ....................................
لما كنت موظف قابلت مدير مغرور او زميل مغرور ؟ وكنت بتتعامل معاهم ازاي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لما كنت موظف قابلت مدير مغرور او زميل مغرور ؟ وكنت بتتعامل معاهم ازاي
لا الصراحا لا المديرين طيبين اوى اللى قابلتهم و الموظفين كان فية بنات عندها غرور عشان جميلة بس كل اللى كانو معانا كانو بيبعدو عنها لحد متعدلت لانها اتكرهت من الناس كلها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: زهايمر و بيكهام الاسمر
لا الصراحا لا المديرين طيبين اوى اللى قابلتهم و الموظفين كان فية بنات عندها غرور عشان جميلة بس كل اللى كانو معانا كانو بيبعدو عنها لحد متعدلت لانها اتكرهت من الناس كلها
الحمد**** حظك حلو
وفعلا التجاهل احيانا مفيد خصوصا مع البنات دي.

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و شريف باشا
وكالعادة اسعدني مرورك ومشاركتك الرائعة معي دوما 🙏⁦❤️⁩

• عجبني
الحمد**** حظك حلو
وفعلا التجاهل احيانا مفيد خصوصا مع البنات دي.
فية بنات مغرورة اوى اوى بجد لدرجة انك متطقش تبصلهم ولا تعد فى مكان موجودين فية الحل ليهم التجاهل و دا بيحرقهم اوى

• عجبني
  • أتفق
وكالعادة اسعدني مرورك ومشاركتك الرائعة معي دوما 🙏⁦❤️⁩
تسلم يا ريس دا احنا اللى بننسعد من بوستاتك الجميلة ربننا ميحرمنا منها ابدا

• حبيته
  • عجبني
عندى غرور فى بعض النقط بس بحسها مش غرور اوى اد ماهو عقد نقص و عقد نفسيه و شبع ما بعد جوع زى ما بيقولو

• عجبني
دائما كل مغرور. يعاني من النقص. والغرور انا شيفها صفة عنجهية لمن يمارسها وصعب اوي تلاقي مغرور الا. قلبة ملئ بالحقد. وعدم التواضع. طبعا. ✌️
الخلاصة كل مغرور. عندة نقص بيكملة. بغرورة ❤️❤️

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Any name, زهايمر, مصطفى مصطفى و شخص آخر
فية بنات مغرورة اوى اوى بجد لدرجة انك متطقش تبصلهم ولا تعد فى مكان موجودين فية الحل ليهم التجاهل و دا بيحرقهم اوى
دول بقي بيقهرهم التجاهل فعلا بيموتهم من جوة

• عجبني
عندى غرور فى بعض النقط بس بحسها مش غرور اوى اد ماهو عقد نقص و عقد نفسيه و شبع ما بعد جوع زى ما بيقولو
وبتتعاملي مع الأمور دي ازاي

• عجبني
تسلم يا ريس دا احنا اللى بننسعد من بوستاتك الجميلة ربننا ميحرمنا منها ابدا
كلامك الرائع ده اقوي محفز ليا للاستمرار
بجد اشكرك اخي الفاضل شريف 🙏⁦❤️⁩

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر و شريف باشا
دائما كل مغرور. يعاني من النقص. والغرور انا شيفها صفة عنجهية لمن يمارسها وصعب اوي تلاقي مغرور الا. قلبة ملئ بالحقد. وعدم التواضع. طبعا. ✌️
الخلاصة كل مغرور. عندة نقص بيكملة. بغرورة ❤️❤️
وتفتكري ايه التعامل الأمثل مع الغرور في رايك

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: زهايمر و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
واضح ان في إجماع ع التجاهل
عشان في أمراض صعبة المعالجة. من وجهة نظري وان كان صغيرة. الفكرة لازم انت كامريض تقتنع أن دي صفة فيك وللاسف مفيش حد بيقول
علي نفسة كدة

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%