NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دى تقريبا نفس قصة اخضاع زوجى
ماعندكش اكار جديدة و بتكرر القصة بحذافيرها مع تغيير بسيط فى الاسباب فقط
لكن نفس المضمون
 
  • عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
التفاصيل جميله استمر 💕
 
احححححححححح
ياليت اتزوج بنت كذا تديثني وذلني لين اصير كلب خاضع تحت رجولها وامص زب فحولها بعد كسها والحس حليبهم من كسها

كملي القصه فديت رجولك انتي تستحقي تدعسينا كلنا العرب تحت رجولك
 
عجباك يا غالى تعالى وانا اخليك تعيش احلى خيال
انت فيين يامعرص امك مبتردش ليه؟ كلمتك وقولتلك مستنييكك ترد وتيجى وانت قولت هنعيش اححح.لى وامتع خيالات على امك وهى بتتناك وتتفشخ..ومردتش بعد كده..انا مستنييكك اووى برضه ترد ضرورى ومشتاق اوى لنيك الفاجره امك وقطع كسها وطيزها وبزازها علطول وكل يوم..يريت ترد ومتتأخرش بس...
 
مستعد افشخ كسك قدام الخول ده
 
حنان عمري ٣٣ سنه (وقت كتابه القصه) كنت بنت صغيره عمري ٢٠ سنه لما أتقدم ليه عريس كان عمره ٢٢ سنه كان لسه راجع من الخليج مع اهله وحيد امه وابوه وبالنسبه لبنات كتير لقطه لانه غني شويه لكن مش بالنسبه ليه كنت شايفه ان شخصيته ضعيفه وديما ماشي ورا كلام مامته مكنتش بحب الرجاله الي من النوع ده لكن اهلي واخواتي اقنعوني بيه واتجوزته وفمره بعد الجواز بسنه كنت حامل في الشهر السادس وكنا سهرانين بنتكلم وقرر يتكلم عن حياتنا في الماضي وعن حياته قبل الجواز بدا كلامه ببنت كان بينام معاها بس مرداش يتجوزها وسابها كنت اعرف البنت دي اتعصبت عليه لاني كنت حاسه انها مظلومه خصوصا اني مريت بظروف شبه ظروفها وحسيت بطعم التخلي والخيانه قبلها ازداد كرهي ليه وبأن عليه الغضب بدا وهو لاحظ فالساعه دي بدا يبرر ليه لكن كنت متعصبه جدا منه اصلا في الوقت ده كنت بكرهه لأسباب كتير لكن كنت بقول خلاص قسمتي ونصيبي كده لكن الي سمعته منه بعد كده قتله تماما في نظري بدا يحكيلي عن حجات وسخه كان بيعملوها الولاد فيه كان في ولد اكبر منه بينيكه لحد متعود على كده في الوقت ده هديت نفسي عشان افهم منه التفصيل وبدأت اتكلم معاه بهدوء واخده الموضوع هزار بدا يشرحلي الي كان بيحصل بظبط وكل ميحكي أقع من الضحك اكني اخده الموضوع ضحك حكالي ان الولد ده ضحك عليه وهو صغير وفهمه ان الموضوع عادي وبدأ ينيكه لحد لما مسكتهم امه في يوم عشان كده عرفته على البنت دي وعشان كده كانت بتنام معاه الي هو تساعده يعني يرجع راجل تاني
سألته ليه هو انت كنت خول للدرجه دي ولا ايه (بضحك وهزار)
ضحك قال لا بس امي شكلها فهمت كده

ضحكت وقولتله فهمت كده بردو عليه قول قول انا عارفه البنت دي اصلن شرموطه احكي متخفش عمل فيك ايه

وفضلت اوقعه في الكلام لدرجه اني قولتله هصارحك بحجات مكنتش تعرفها عني لو حكيت متتكسفش وبدأ يحكيلي واتصدمت لقيته كن وليه حرفيا الواد بهدله خالص وعوده على الخولنه لدرجه ان هو الي بيتحايل عليه ينام معاه اوقات وأنه كان بيخليه يمصله بتاعه واوقات بيخليه يلبسله قميص نوم كمان وأنه كان بجيبهم فيه وأنه لولا البنت دي كان بقا خول علطول

قولت في عقلي ده خلاك ست حرفيا يعني انا ضحكو عليه وجوزني الخول ده عشان كده مكنتش بحس بمتعه وانا نايمه معاه وقررت احكيله على الماضي بتاعي لعل وعسى يطلقني واخلص حكيتله عن اني مكنتش بنت وان ليله الدخله كان عليه الدوره وكنت بحب ابن عمتي قبله وكان بينام معايا
لكن لقيته بيقولي منا عارف انك مش بنت قولتله عرفت منين قالي لاني نمت مع بنات قبل كده و كمان كان واضح انك خبره ومش اول مره تتناكي وكمان سالت عليكي قبل الجواز وناس كتير قالت بلاش ومرات عمك قالت مش بنت بنوت لكن امي مصدقتهاش او صدقت ونفضت على العوم ده حوار تافه انا مش دقه قديمه وبحب الصراحه

(كانت دي من اسوء الايام في حياتي اكتشفت اني متجوزه خول ومرات عمي بتتكلم عليه بالرغم من ان بينا مشاكل بس متخيلتش تطلع سرنا بره والاسوء اني حامل منه وكمان سمعتي وحشه في كل حته نمت من الصداع الليله دي)

صحيت تأني على تلفون دينا انتيمتي من الطفوله واسرارنا مع بعض

دينا_الو ايه يابنتي مبترديش ليه
انا_مفيش لسه صاحيه
دينا_مالك في ايه جوزك زعلك ولا ايه
انا_لا
دينا_عمر جنبك ولا ايه
انا_لا الخول نزل من شويه
دينا_امال مالك يامتناكه بتتكلمي كده ليه متخانقه معاه قولي (دي طريقتنا في الكلام لما نبقا لوحدنا)
انا_(ايوه اصلي اكتشفت ان انا متجوزه ست زينا)

وبدأت احكي ليها عن الي حصل وفطست ضحك على خيبتي وبدأت اعيط مع اني عارفه انها بتهزر بس كنت مخنوقه وضحكها خنقني اكتر قولتلها انا هطلق قالتلي وليه مش بتاعه بيقف وبينيكك قولتلها اتنيلي بتاعه صغير جدا و بيجيبهم بسرعه ومقرف ولاوسخ من كده موضوع الخولنه ده كمان ده الواد كان هيخليه واحده ست وبيتناك زينا لا انا هطلق
قالت وهتستفادي ايه لما تطلقي دلوقتي وانتي فبطنك عيل منه ومين هيتجوزك بابنك ده لو اتجوزتي اصلن اهلك هيحبسوكي في البيت وهيفضلو يقطمو فيكي وهتاكدي الكلام الي بيتقال عليكي والناس هتقول اطلقت بعد ٦ شهور وهتشمتي كله فيكي

قولتلها واعمل ايه طيب مش طيقاه بكرهه ومش طيقاه ولا طايقه اهله حتى هصبر شويه لغايه ما ابني يكبر شويه وأطلق منه

قالتلي انا بقا عندي حل حلو يخليكي تنتقمي منه ومن اهله كمان وتخليه جزمه فرجلك وتعملي الي انتي عيزاه عندي واحده قريبتي عملتله مع جوزها وبقا شبشب في رجلها بس اسمعي الي هقولك عليه بالحرف
المهم قالتلي على خطه اتبعها وامشي عليها لكن مكنتش اعرف تاسيرها هبقا ايه علي المدا الطويل او هيحصل ايه بظبط كنت عايزه انتقم منه وكنت بثق في صحبتي دي جدا وعارفه انها ذكيه جدا وبدأت انفذ خطتها

١_احاول اهيجه ديما بحركات بمياصه بدلع بلبس عريان بالكلام الي بيهيجه كده لازم اخلي بتاعه واقف ديما

٢_ممنوع تماما اني انام معاه غير مره في الشهر ولازم اتحجج ليه اي حاجه اهيجه عادي أوقف بتاعه وسيبه على اخر لحظه وبتاعه واقف

(قالت بعد شهر ولا اتنين ابدأي المرحله الجايه الي هيا)

زرع الشك بس بدون دليل مكنتش فاهمه وبدأت تشرحلي يعني اوصله للشك فيه بجنون اني بخونه بس من غير مخونه عشان ميمسكش عليه حاجه سالتها اذاي قالتلي هشرحلك

مثلا كلميني بليل واعملي نفسك بتلعبي في كسك واول ميخش اقفلي السكه وشوفي رد فعله ايه وكلميني

(ساعتها شك فيه وجري مسك التلفون يشوف بكلم مين وبدأ تحقيق معايا كنتي بتلعبي فكسك ليه قولتله كنت بهرش طيب بتكلمي مين قولتله دينا طيب وريني الرقم )

وكده دينا قالتلي تمام كملي بقا ديما حسسيه انك مرغوبه وعماله تتعاكسي وانتي بتشتري حاجه بتاع وحسسيه انه مقصر معاكي في الجنس يعني مش بيمتعك لما بتنامي معاه وقطميه بس من تحت لتحت وزودي شكه فنفسه وهاتي اللوم على انك مش شيفاه راجل بعد الي حكاه عن نفسه وهو صغير وأنه كان خول بس بردو بالعقل من غير متقوليها صريحه

قولتلها تمام وبعدين

قالتلي لما تولدي بقا وتقومي كده هكملك كان لسه ٤ شهور وبدأت فعلا اجننه واشككه اني بكلم حد من وراه وكل شويه يفتش التلفون وحجات من دي وميلقيش حاجه ومنزلي برامج تسجيل مكالمات روحت جايبه تلفون صغير ومخبياه بكلم دينا كن وراه منه

بعد الولاده ب ٣ شهور كلمتني دينا وقالتلي يلا نكمل

وسألتني بقالك قد ايه مبتناميش معاه قولتلها ٤ شهور و الشهرين الي قبلهم نمت معاه ٣ مرات بس كنت بتحجج بالحمل قالت تمام

قوليلي عندك شباب سكنين في العماره قولتلها ايوه الشقه الي تحتي متاجره لطالبه في الجامعه لقيتها فرحت اوي وقالت حلو اوي ده طيب بصي حاولي تتصحبي عليهم وتهزري معاهم ويبقا في بينكم كلام بس وصليلهم ان جوزك بيحبك وبيغير عليكي جدا لحسن حد منهم يسوق فيها

قولتلها اتصاحب عليهم ازاي انتي هبله

قالت اعملي الي بقولك عليه بس اطلبي منهم الاول اي حاجه ملح كمون وهزري معاهم بس بالعقل من غير متعشمي حد فيهم او تطمعيه فيكي عشان محدش يطلعلك وجوزك مش هنا يتهجم عليكي ويعملك فضيحه وبردو عرفيهم انك ساكنه فوقيهم

قولتلها ماشي وهنستفاد ايه

قالتلي هتفهمي بعدين المهم جوزك بيريح نفسه ازاي ممكن يكون بيخونك مع واحده تانيه

قولتلها مظنش بس بشوفه داخل الحمام والتلفون معاه هو اصلن عمره معرف غيري انا والي قبلي مبيعرفش يشقط

قالت حلو اوي ده بصي بقا في برنامج على لانترنت هجبهولك حاجه زي روت للتلفون كده بيخلي يظهر عنده صفح معينه بس بمعنى أصح لما يعمل بحث على جوجل مثلا بيظهرله مواقع معينه الاول ونفس النظام في الفيس بحيث نظهر ليه الي احنا عيزينه بالعقل وانا هفهمك بعدين واحده صحبتي كانت مسافره امريكه عرفتني علي التطبيق ده بيتباع بدولارات على النت هشتريه مش خساره فيكي تجيبي تلفونه بكره وهو نايم ساعه بس

قولت ماشي (انا اصلا مليش في التلفونات والحجات دي فمركزتش هي بتعمل ايه)

تاني حاجه بقا عيزاكي سكسي اخر حاجه قمصان نوم طول اليوم بس عوديه هي مره كل شهر هينام معاكي فيها تاني حاجه وقعي اندر من بتوعك عند الشباب الي تحت وقوليله في قطعت غسيل وقعت مني تحت ومتقوليش ايه بظبط بس نقي اندر يكون سكسي جدا
عيزاه يتكسف وهو بيخده منهم
وكمان حاولي تكسفيه باي طريقه وانتي خارجه معاه تعالي قدام الرجاله واتسهوكي بالعقل او مثلا من غير مياخد باله اغمزي لواحد او اكتر حسسيه ان الرجاله هتموت عليكي وكله بيعاكسك وانك فرحانه بكده

سالتها ليه قالت ملكيش دعوه انتي ليكي النتيجه النهائيه في خلال سنتين هيكون جزمه فرجلك

بدات انفذ خطيتها واحده واحده في خلال ٦ شهور من بعد الولاده خلال الفتره دي حصل حجات كتير مثلا مبقاش يخرجني زي الاول بس دينا قالت ده عادي اكيد اتجنن لما لقا كله بيبص عليكي وبيعاكس فيكي وانتي معاه وقرر يبطل يخرجك ابدأي المرحله التانيه وسألتني اتصاحبتي على الشباب الي تحتك قولت اه ووقعت الاندر تحت وطلعلي عصبي لما نزل جابه قالتلي حلو النهارده نامي معاه واعمليله ليله حمره ونص النيك قوليله ان العيال الي تحت دول زي العسل وبتاع اكيد لو سألك ليه قوليله اصل الاندر وقع تاني عندهم وقولت اجيبه قبل مايرجعو بلدهم لي اجازه نص السنه
قولتلها بس كده ممكن يعمل مشكله معايا
قالتلي سيبك منه ده خول عيزاكي تجمدي قلبك ومش هتصدقي النتيجه هانت وكمان عيزاكي تتصحبي على عيل من الي تحت جامد حتى لو هتعشميه بحاجه

قولتلها انتي مجنونه لا طبعا اعشمه بحاجه ايه عمر يدبحني

لقيتها بتقولي امال المراحل الجايه هتعملي ايه يا هبله وكمان عمر ايه ااي بتتكلمي عليه ده فضله تكه ويبقا حتة خرقه جربانه وملوش لزمه فالحياه وحياتك لخليكي تتكلمي قدامه كمان ولو عايزه تتناكي بعلمه هخليكي من غير مايفتح بوقه بكلمه

انا_الصراحه الفضول اخدني وقررت اكمل ووافقت اتصاحب على واحد منه وبقيت أوقع قمصان نومي تحت عمد واهزر معاهم من وقت للتاني هزار قبيح شويه من على الباب لدرجه انهم بداو يقولوي متدخلي وبتاع والموضوع هيقلب جد بس خوفتهم من جوزي ومن الست الي في الشقه الي قدامي وقولتلهم قريبت جوزي

كانت المرحله الجايه هي الي غريبه من دينا طلبت مني اصاحب واحد منهم واطلب منه طلب كان غريب شويه مكناش لقين سبب نطلبه بيه من غير ميفهم احنا عيزين نوصل لايه بس لقينا حل قولتله اني متخانقه مع الست الي في الدور الي تحتيهم وعيزاهم بليل يفضلو يرزعو ويخبطو ويشغلو اغاني بصوت عالي عشان متعرفش تنام ولو جوزي نزل وزعقلهم يتاسفوله ويبطلو ولو منزلش وطلعت الست دي زعقت ليهم يكملو تخبيط
ده الي دينا قالتلي اعمله يظبط
لكن كان في حجات تانيه قالتلي اعملها مع جوزي الاول

منهم موضوع القميص والاندر الي كل شويه يقعو دول
ثانيا اعرفه انهم عملو خناقه وهو مش هنا ومسكو الراجل الي بيمسح السلم ضربوه واتلمو عليه واغلط فيهم حبه بحيث اخوفه منهم
ثالثا واخيرا ابدا اشككه فيهم وفيه

نفس اليوم الي بدا التخبيط كنت نايمه معاه ولسع هنعمل ليله حمره وبدأ الصوت من تحت عندهم فهو الي بدا الكلام عليهم وقال العيال دي قليله الأدب فرديت بالعكس دول زي العسل قالي ليه قولتله اصلي وقعت اندري تحت تاني قالي ايه الحكايه دي اشمعنا اندراتك قولتله صغيرين وبيقعو من المشابك
فسالني وزي العسل ليه

قولتله اصلهم فضلو يهزرو معايا الصبح دمهم خفيف

سألني ايه الي حصل بظبط

بصيت لجوزي وضحكت وقومت ركبت على بتاعه بس مدخلتوش فيه فضلت اتزحلق عليه بكسي بس دينا الي قالتلي اعمل كده وبدأت احكيله قولتله نزلت اجيب الاندر من عندهم الواد دخل يجيبه بس طلع تاني وبيقولي مش لاقيه لقيت دي بس فضلت اضحك
جوزي سألني وضحكتي ليه قولتله اصل الاندر الي وقع كان الاندر الفتله بتاع القميص الابيض الواد يعيني كان فكره توكة شعر لسه جوزي هيضحك ويقول في نفسه كويس انهم معرفوش انه اندر روحت مدياه القاضيه وقولتله بس الي جانبه ضحك وقاله ياحمار ده اندر فتله وبصلي وقالي معلش اصله لسه مدخلش دنيه راح الواد ناتشه منه وبيقوله ده اندر ازاي وكل واحد يمسكه شويه ويبص عليه كنت هموت من الكسوف وواحد يقولي حرام عليكي يشيخه احنا لسه عذاب واندرتك وقمصانك تعبونا
(في الوقت ده كنت عمال احرك ونفسي علي بتاع جوزي واحك كسي في بتاعه اسرع وأسرع زي دينا ما قالت بظبت بس مكنتش متوقعه النتيجه دي بالسرعه دي مكملش ٥ دقايق)
في الوقت ده لقيت بتاع جوزي وانا قاعده عماله اتزحلق
عليه راح جايب لبنه مره واحده ولبنه غرق صدره كله ووصل لزوره

(فاللحظه دي افتكرت اتفاقي مع دينا على كل ده وازاي كانت متوقعه النتيجه دي اصلا قالت الروت الي على تلفونه بيظهر افلام سكس من نوع الخيانه الزوجيه اول ما يكتب كلمه سكس وبقاله شهور متابع النوع ده من الافلام كل ده زائد انه بقا بيشك فيكي من الي بتزرعيه جواه ومش عارف ياكده زائد انك بقالك كتير حرماه منك ومن النوم معاكي زائد انك كسرتي قفل الحمام من جوه فمبقاش عارف يضرب ١٠ لانك كل شويه تطبي عليه وبقاله ٢٠ يوم معملهاش زائد حباية الفياجرا الي طلبت منك تطحنيها وتحطهاله في العصير قبل متنامي معاه بساعه زائد احتكاك كسك بزبه بعد حرمان طويل زائد الدوشه الي عملاها الطلاب الي تحت زائد اكله الجنبري والكابوريه الي اتغدا بيهم مع الحكايه الي بتحكيها دي والي اكيد هيفهم ان الدوشه دي ليكي عشان تنزليلهم او توقعي حاجه تاني عندهم مع الخيال الي هيشتغل والي باظ من الافلام والشك هتبقا مساله وقت قبل ميجيبهم على القصه دي المهم بقه هيجيبهم كام مره ده الي هيحدد المرحله الي احنا وصلنالها لو عرفتي تخليه يجيبهم مرتين ورا بعض وانتي بتحكي الحكايه يبقا احنا كده هزمناه قدام نفسه وكسرنا عينه نهائي قدامك في البيت)

بدات المرحله الي بعديها بسرعه قبل ميفوق من الشهوه

روحت شهقه انت جبتهم ده مدخلش حتى وبصه ليه بطريقه معناها (قفشتك يا عرص) بس موقفتش حركه على بتاعه كملت حك كسي فيه وبينت ليه اني هايجه جدا وكملت في الحكايه كان لازم اخليه يجيبهم تاني باي طريقه قولتله بس ياسيدي ولقيت واحد بيقولي احنا نعرف منين ان الاندر ده بتاعك مش ممكن يكون بتاع حد تاني قولتله قصدك ايه لقيته بيقولي هاتي اندر تاني ونقيس ده بده ونشوفه نفس الوسط ولا لا اصل شكله صغير خالص عليكي ده مش هيخش فيكي اصلا وواحد تاني بيقوله وليه متخش تلبسه في الحمام لو على مقاسها يبقا بتعها راح واحد منهم شتمهم وقالهم اتلمو روحت قايله هتجبوه ولا امشي راح واحد قال انا جبتهم خلاص مقدرتش امسك نفسي لما سمعت الكلمه دي وضحكت من غير قصدي

(طبعة جوزي كان متعصب في الوقت ده لكن كنت معلماه من قبل كده انه لو زعقلي مش هحكيله مهما حصل ولا هقوله الحقيقه زي ما دينا علمتني في البدايه مكنتش فاهمه ليه لكن اللحظه دي فهمت لما شوفته بيغلي من جواه بس مش قادر يتكلم غير لما اخلص الحكايه كلها)

لقيتهم زادو فيها وواحد تاني بيقول انا بقا جبتهم على الضحكه دي مش الاندر قولتلها انتو هتظيطو هاتو الاندر خلوني اطلع (وسكت)

عمر_سكتي ليه كملي

انا_بلاش عشان عرفاك غبى وهتعملي فضيحه في العماره

عمر_ليه ايه الي حصل

انا_محصلش بس بلاش

عمر_متخفيش قولي

انا_ماشي بس لو عملت حاجه انت حر هسيبلك البيت وامشي انا مش عايزه مشاكل في العماره قدام السكان ومعنديش استعداد حد يضربك هنا

عمر_انتي هبله يضربو مين كملي متخلنيش انزل اكسرهم هما والشقه

انا_ولله دول ٧ هتضربهم لوحدك ولا تجيب صحابك ويقولو احنا مالنا اندرات مراته بتقع عندنا ويلسنو عليا بالكلام

عمر_عندهم حق ليه كل شويه اندرتك تقع ولا انتي بتستهبل

انا_ولله منا قولتك عيزين مشابك انتا الي نسيت وبعدين انتا مش قادر عليهم هتتشطر عليا

عمر_طيب اوعي انا نازلهم عشان الدوشه دي

انا_لا ولما يتلمو عليك يضربوك هنعيش ازاي في الشقه دي طيب هما فضلهم شويه ومشين لكن احنا قاعدين هنا لو ضربوك مش هقعدلك فيها (وحطيتله العقده في المنشار) وبعدين انا وقفتهم عند حدهم خلاص

عمر_طيب ماشي كملي

انا_ماشي بس واحد قالي تعالي خديه اهو كان جوه الشقه دخلت اخده راح واحد قافل الباب بقوله قفلته ليه قالي في صوت حد طالع الصراحه خوفت افتح لحسن حد يشوفني طالعه من عندهم جرت ابص من العين السحريه لقيت ام يوسف الي في وشنا كنت مرعوبه ما انت عارف انها مش بتحبني ومهتصدق فضلت باصه عليها وام يوسف بقا حبكت تستريح قدام الباب حاولت ارجع لوره لقيت واحد لازق فيه بيقول في ايه وليبص في العين السحريه وانا مزنوقه في النص ومق قادره اطلع نفس بسبب ام يوسف ازقه لوره يزقني هو لقدام يزق وانا ازق
(فاللحظه دي كان انتصاري التاني لما جوزي جابهم تاني على الكلام قولتله يوه انتا جبتهم تاني هو في ايه خيبه ليكون الي فبالي وضاحكه ضحكه رقيعه بصوت عالي متأكده ان الشباب الي تحت سمعوها لدرجه انهم زادو الدوشه وواحد قال بصوت عالي ايوه بقا يبختك يعم اظن الكلمه دي الي خلت بتاعه لسه واقف وشجعني اكمل مستنتش عليه وكملت علطول )
المهم لقيت ام يوسف واقفه والواد زنقني ازقه لوره يزقني لقدام كنت مرعوبه انطق بسببها يخربيتها اعصابي سابت في الخمس دقايق الي وقفتهم (وسكت)
جوزي_من ايه
انا_هيكون من ايه يعني اكيد الخوف لقيت واحد تاني بس بصراحه اول ما شالت الحاجه عشان تطلع الواد بعد عني لقيت ببص عليها لقيت واحد حاطط الاندر على وسطي وبيقيسه لما اتاكدت انها طلعت كنت هقع من طولي كنت مرعوبه وجسمي كله سايب من الخوف اهههه (من هنا بدات اطلع آهات وانا بحك كسي فبتاع عمر)
مبقتش قادره أقف قولتلهم هاتو الاندر انا لازم امشي واحد قالي تمشي تروحي فين مش هتمشي غير لما تلبسيه قدمنا ونتأكد انه بتاعك قولتلهم متهزروش فضلو يحدفوه لبعض كل ما اروح لوحد يحدفه للتاني وانا بكلم واحد لقيت واحد راح رافع العبايه مره واحده لحد ركبتي كده روحت مصوته وقولت لو مرجعتوش الاندر هكلم البوليس والم عليكم السكان خافو ورجعوه طلعت الشقه وانا مش قادره رجليه مكنتش شيلاني بتسند على الحيط بسبب ام يوسف دي بس عارف شباب دمهم زي العسل (وبدأت ادعك صدره باللبن بتاعه الي لسه جايبه) وقولتله عارف انا طلعت الشقه من هنا وبدأ كسي يسيح من هنا
قبل ما انتا تيجي مش عارفه مالي من الصبح هايجه
اهههه ( في الوقت ده جابهم لتالت مره وانا مستنتش عليه ورحت قيلاها ليه ايه ده في ايه اول مره تجيبهم ٣ مرات ورا بعض من اول الجواز هو انت من النوع ده احيه مش كنت تقول وروحت قالبه الكلام بهزار ومرميه جنبه على السرير وانا ميته من الضحك لقيته مكشر روحت لحقاه وقولتله على فكره مفيش حاجه من دي حصلت انا بس كنت عايزه اتأكد من حاجه كده قالي حاجه ايه روحت حضناه وفضلت ابوس في رقبته وقولتله لا ولا حاجه يقلبي قالي قصدك ايه قولتله لا قصدي ولا نيله هيا يعني جت على دي ما بالمره انت اصلا فيك العبر وعماله اضحك اكني سمعت نكته بس ايه رايك خليتك تجيبهم من غير متدخله حتى فيه يالهوي يا عمر انتا انتا تجيبهم بالسرعه (مرديتش اقوله بالطريقه دي هو هيفهمها لوحده) انتا و ٣ مرات كمان مش مره انا لو اعرف كده كنت وقعت الاندر كل شويه
قالي انتي مش قولتيلي موقعش وكنتي بتكدبي قولتله ايوه بس مين عارف مش ممكن بكره يقع (وبفتح مجال لخياله يفكر في الحجات دي الايام الجايه اكسر عنيه)
قالي ليه ناويه توقعيه ولا ايه قولتله انا لو عليه مستحيل اوقعه بس قول لزبرك بقا الكلام ده اصل نفسه يقع كل شويه (وموت ضحك تاني كان قصدي اهينه واوصله انه معرص وهاج عليه والشباب بيتحرش بيا خليته مش عارف يرد وهو بيولع سجاره قولتله اشربها بره صدري تعبني كح كح طلع ورجع لقاني نعسانه كان قصدي اعمل نفسي نايمه ومتكلمش معاه تاني)
هناك تكمله
بإنتظارك
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخربيت شيطانك يا شيخة يرفعلك القبعة
 
جميله اوي القصه
 
اعتقد القصه ديه كان ليها قصه بتكملها هنا في المنتدي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%