NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه تعالي بسرعه انهارده الخميس

The real pussy queen

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
ليلة الخميس :
طيب يا جماعه ده موضوع اول مره اعمله بعد الرجوع للمنتدي تاني ، انهارده الخميس وانا سهرانه ارد علي اسألتكم سواء اسأله عني او عن اي شئ ...

الشروط :

• ممنوع الالفاظ الخارجه .
  • ممنوع التعارف .
  • ممنوع التحدث بصوره غير لائقه .

• عجبني
التفاعلات: يوسف .المصري
ليه سيادتك بتطبلي معندكيش ليه ثقافة اقول الحقيقة وليحترق العالم ؟

لو انت شايف اني كده تبقي دي مشكلتك مش مشكلتي 😇
هو انتي كدا مش انا ال شايف كدا ودا هيخليكي تاخدي خوازيق كتير في حياتك . لو بقيتي صريحة وسبتي النفاق دا هتلاقي الناس بتتجرأ يبينوا ال في قلوبهم ومش هتاخدي خوازيق تاني . هتحسي ان الناس شفافين قدامك مهما كان لونهم غامق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو انتي كدا مش انا ال شايف كدا ودا هيخليكي تاخدي خوازيق كتير في حياتك . لو بقيتي صريحة وسبتي النفاق دا هتلاقي الناس بتتجرأ يبينوا ال في قلوبهم ومش هتاخدي خوازيق تاني . هتحسي ان الناس شفافين قدامك مهما كان لونهم غامق
الحقيقه رأي القلة لا يؤخذ به .. وده معناه ان رأيك ملهوش لازمه ، انما بقا حتت النفاق انت ملكش حق تحكم عليا دون التعامل معايا ،، واخيرا انا حتي لو كده وده مش صحيح انا حابه نفسي كده عجباني انا وانا كده 😇😏

• عجبني
التفاعلات: السيد ضيف
الحقيقه رأي القلة لا يؤخذ به .. وده معناه ان رأيك ملهوش لازمه ، انما بقا حتت النفاق انت ملكش حق تحكم عليا دون التعامل معايا ،، واخيرا انا حتي لو كده وده مش صحيح انا حابه نفسي كده عجباني انا وانا كده 😇😏
لو حابه او حابب نفسك كدا مكنتش هتشغل وقتك في انك تعملي منشور زي دا ومتجيش من حتت انا بكسب اصدقاء ومش بكسب اصدقاء فكك من الحوارات البهتانه انتي في منتدي جنسي و٩٠ في المية من ال هنا حاطين صور سكس فأنتي هنا علشان مش عاجبك نفسك بس كل الحكاية انك متصالحة مع الموضوع او متصالح . وشايف اننا احسن من غيري . بس كدا دي كل الحكاية

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
اهلا بعودتك
بتشعري انك شبعانة جنسية من زوجك ولا ممكن تقضي شوتك بنفسك ؟

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
عارفة يا خديجة او اي ما تكوني . لو انتي فعلا زي مبتقولي مكنتيش اديتي النصيحة للناس انتي بتدي النصيحة عشان تحاولي تحققي في الناس حجات مش متحققه جواكي عايزة يبقالك تأثير تفتخري بيه ويعوض جواكي الحجات ال ناقصة عندك كأن شعور الرضا عن النفس. زي ايوة انا ممكن اكذب بس انا بخلي الناس متكذبش فأنا في خير وكويس ااااه كدا انا راااااضي . نفس المثال دا كدا

اعطيييييييه اعطييييييه في الجول 🤣🤣🤣

لو حابه او حابب نفسك كدا مكنتش هتشغل وقتك في انك تعملي منشور زي دا ومتجيش من حتت انا بكسب اصدقاء ومش بكسب اصدقاء فكك من الحوارات البهتانه انتي في منتدي جنسي و٩٠ في المية من ال هنا حاطين صور سكس فأنتي هنا علشان مش عاجبك نفسك بس كل الحكاية انك متصالحة مع الموضوع او متصالح . وشايف اننا احسن من غيري . بس كدا دي كل الحكاية
رقم واحد راجع كده المنشور هتلاقيني بقول( انا سهرانه ارد علي اسئلتكم سواء اسئله عني او عن اي شئ ) فمش عارفه ايه سبب المخليك او مخليكي مش عاجبك فكرة البوسو ده حتي خير الناس انفعهم للناس ولا ايه .
وفوق كده مفتكرش انك اتعاملت مع كل الفي المنتدي ومفتكرش انك عملت استطلاعات رأي علشان تعمل نسبه وهميه زي دي .
وحتت مش عاجبني نفسي هعيد واكرر واقولك انت متعرفنيش علشان تحكم عليا ورأيك ملهوش اهميه خالص .
وبالنسبه للجزء الاخيى فانا مش فاهمه انت عايز ايه يعني ايه ( وشايف اننا احسن من غيري ٩ غريبه وملهاش معني

• عجبني
عود حميد سؤالي مع تمني أن صحتك تكون أحسن

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
اهلا بعودتك
بتشعري انك شبعانة جنسية من زوجك ولا ممكن تقضي شوتك بنفسك ؟
الحقيقه حتت الاستمناء انا شايفه انها ملهاش لازمه في حياتي

• عجبني
التفاعلات: عز السيد و مثير زوجتي
تحصيلك الدراسي؟ 😅

• عجبني
التفاعلات: عز السيد
عارفة يا خديجة او اي ما تكوني . لو انتي فعلا زي مبتقولي مكنتيش اديتي النصيحة للناس انتي بتدي النصيحة عشان تحاولي تحققي في الناس حجات مش متحققه جواكي عايزة يبقالك تأثير تفتخري بيه ويعوض جواكي الحجات ال ناقصة عندك كأن شعور الرضا عن النفس. زي ايوة انا ممكن اكذب بس انا بخلي الناس متكذبش فأنا في خير وكويس ااااه كدا انا راااااضي . نفس المثال دا كدا
يبني هقولك تاني متتكلمش خارج نكاق المنتدي علشان انت متعرفنيش ولا تعرف حاجه عن حياتي فاحسنلك تتكلم كلام في محله

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
اهلا اهلا.. نورتى من تانى ياخووخة..
اخبارك اية ياجميل ؟

• عجبني
التفاعلات: Zezo1980
طيب هو انتي مهتمه اوي وبتردي عليه هو بس ما في غيره سال ومردتيش. ويمكن هو بيعمل كده علشان يلفت نظرك. ويظهر انه عارف حاجات عنك وانه مختلف عن الناس ال ف المنتدي

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%