NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رجل كتوم

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل التخيل ممكن يصيب الإنسان بأي من الأمراض العصبية مستقبلا.... لأن بصراحة بشعر بالصداع أو إن الصداع بيزيد إذا تخيلت تخيلات اباحية.....

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس, ميكي الرايق, ديوث ممحون و 4 آخرين
التخيل هو صنع مشهد غير موجود اساسا .
يعني بذل مجهود اضافي للدماغ. طبعا يكون فيه تعب.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن مشكلة ضغط ددمم !!!

اكشف عند دكتور ممكن يكون بسبب ارتفاع تدفق الدم ( الضغط ) او ارتفاع هرمون معين بيفرزه جسمك
مشكله طبيه مش جنسيه

• عجبني
التفاعلات: Incubux0
اكشف عند دكتور ممكن يكون بسبب ارتفاع تدفق الدم ( الضغط ) او ارتفاع هرمون معين بيفرزه جسمك
مشكله طبيه مش جنسيه
رد محترم اوي و فاهم اوي
حضرتك دكتور ؟؟

هل التخيل ممكن يصيب الإنسان بأي من الأمراض العصبية مستقبلا.... لأن بصراحة بشعر بالصداع أو إن الصداع بيزيد إذا تخيلت تخيلات اباحية.....
التخيل و التفكير بيخلق حاجه نفسيه وحشه و شعور بالاكتئاب من انك مش عارف تحققه و دا بيبقي صداع نفسي

ما بتصيبك بأمراض عصبية على قدر ما بتترك أثر نفسي وعضوي سلبي عليك ومن هالآثار انه ممكن تتداخل هالتخيلات ب أنشطتك اليومية 🤷🏻‍♀️ وهالشي ممكن يعملك مشاكل بحياتك اليومية مع الوقت

• أتفق
التفاعلات: SNIPER89⛓️
الموضوع ببساطه انت بتتخيل فا بتهيج بطريقة اوفر فا ضغط ضغط دمك بيزيد وطبعا بتمارس العاده او بتفرغ شهوتك ايا كانت الطريقة ونفسك بيزيد وكل ده ومش عايز يجيلك صداع ..

• عجبني
التفاعلات: $.KHA LED.$
ما بتصيبك بأمراض عصبية على قدر ما بتترك أثر نفسي وعضوي سلبي عليك ومن هالآثار انه ممكن تتداخل هالتخيلات ب أنشطتك اليومية 🤷🏻‍♀️ وهالشي ممكن يعملك مشاكل بحياتك اليومية مع الوقت
اتفق معاكي جدا ودا اوقات بتحصلي 👌

• عجبني
التفاعلات: Black Rose
بص ياصاحبي ممكن اصلا انت مرهق وتيجي تتخيل وتعمل عاده يزيد جهدك فبتشعر بصداع

اه نسيت اقولك
التخيل صحى وافضل 100 مره من مشاهدة السكس .. و مهما اتخيلت فطعم الكس و النيك احلى من خيالك .. يعنى فى الاخر انت كسبان ده غير انه محفز على انتاج التستوستيرون .. الاحتلام خيال !!! ..
انما عمره ما هايبقى اعلى من اللى شوفته فى فيلم او صور و كتر البرى فى القلم الرصاص اللى حيلتك هايخليه خشن و يضعف مستقبلات الاحساس لانه المفروض يكون ناعم جدا ..
و كل ده مالوش علاقه باللى عندك الشىء بالشىء يذكر بس و مازلت عند رأيى انك تشوف طبيب

انا ممكن اكتب ردى ولكن قد يسبب حظرى ولكن ابحث فى موضوع الجن العاشق فى النت او عند اليوتيوب وشكرا

الأمراض العصبية بتيجي من تأنيب الضمير.. لو إنت حاسس أنك بتسهر كثير وتعمل حاجات مش راضي عنها مع المدة طبعا الأمور تتعقد وأعصابك تتعب

بالعكس تيل اهم جزء في الشهوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%