NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Davinci

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
4 يناير 2022
المشاركات
9
مستوى التفاعل
21
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
البداية انا دافنشي 20 سنة اسكندرية اول مرة اشارك علشان كده هتلاقوا اني مش متمكن اوي المهم علشان مطولش عليكم

دي مش هتكون قصة واحدة هي هتبقى عبارة عن سلسلة مواقف وقصص منفصلة وبعدها هنشوف ايه اكتر موقف عجبكم ونعمل منه سلسلة والمواقف هتبقى من منظورك انت بعني ايه يعني الموقف هبقى بتكلم فيه عن القارئ دي حاجة هتضايقك لو انت فحل انا عارف وهتبسطك لو ديوث ومش هذكر اسامي في المواقف هسيبها من اختيارك وخيالك انت

الموقف الاول " مراتي خلتني كلبتها "

خليني بس الاول اوصفلك مراتك لون بشرتها ابيض نيك ولون شعرها بني فاتح وعيونها عسلي شفايفها ممتلئة اللي بتبقى شبه الكس دي وطيزها حجمها كبير مش اوي بس كبيرة وبزازها شبه الشمام مش مدلدلين لكن حلوين اللي تملى كف الايد وتبظ بين الصوابع يعني لبسها متحرر بتلبس ضيق وانت بتبقى فخور بيها بسبب جمالها ولبسها والناس ماشية جنبك والناس هتاكلها بعينهم وبيحسدوك عليها






مراتك: قومي يا بطة قومي يا اختي

انت: اتكلمي عدل بتكلميني ليه كده
مراتك: هي دي المعاملة من النهارده يابو 5 سنتي
انت: يعني ايه هي دي المعاملة
مراتك: يعني الكلمة كلمتي والقول قولي مش كفاية اتجوزت واحد خول زي اختي قعد يعيط جنبي ليلة الدخلة بدل ما ينكني انا اللي لعبت في خرم طيزه ونيكته دلوقتي بس انا عرفت ليه كل ما كنت اقرب منك في الخطوبة تبعد وتصدني ده انا كنت بعملك حاجات تهيج الحجر يعرص سواء في عربيتك او السينما

وشك في الارض مش قادر تبص في عينها
انت: بس ...
مراتك: اخرسي يا اختي وقومي البسي من النهارده انتي بقيتي مراتي مش جوزي
انت: لا طبعا انا راجل اي اللي بتقوليه ده😡
مراتك: 😂😂😂 راجل😂😂 احا يا راجل هو فيه راجل زبه يبقى حجمه 5 سنتي هو فيه راجل ميسخنش غير باللعب في خرم طيرْه هو فيه راجل مراته تدخل خياره في كسها جنبه وهو قاعد بيتفرج عليها ويلحس رجلها وبعد ما تجيبهم ياخد الخيارة يلحسها ويحطها في طيزه ويتحايل على مراته تدخلهاله بنفسها وتضربله عشرة وهو مفلقس زي الشراميط انت اللي زيك خسارة فيه كلمة راجل يعرص ده انا كنت ناسكة زبك ب3 صوابع وهو واقف
ولو مسمعتش الكلام او اعترضت هفضحك في كل حتة وهطلق منك



انت : لا ارجوكي كله الا كده هسمع كلامك وانفذ اوامرك بس بلاش تسيبيني انا بحبك اوي مقدرش اعيش من غيرك وبلاش تفضحيني
مراتك: انزلي بوسي رجلي
انت: امرك
• نزلت تبوس رجلها قامت دايسة على راسك ووقفت بتقلها عليك*
انت: اه اه يا حبيبتي مش قادر
مراتك: اخرسي يا شرموطة وايه حبيبتي دي طول ماحنا لوحدنا تعظمني وتمجدني
انت: امرك مولاتي


مراتك: جدعة يلا قومي البسي
انت: هنروح فين يا مولاتي
مراتك: هننزل البحر
انت: امرك وقومت طلعت برة تدخل الحمام وانت على باب الاوضة لسة هتخرج


مراتك بتنادي عليك

مراتك: تعالي يا لىٍوتى
انت: امرك
مراتك: قاعدة وحاطة رجل على رجل ومربعة ايدها تحت بزها كده بتقولك افتحي الدولاب واختاريلي مايوه بيكيني
انت: ازاي يا مولاتى بيكيني قدام الناس
مراتك: خخخخخخ انت هتعمل عليا راجل يبن الزانية نفذ الكلام وقامت ضربتك بالرجل في بضانك
انت وقعت على الارض تحت رجلها
مراتك بصالك من فوق وبتقولك انا مبحبش اكرر الكلمة مرتين لو عملتي نفسك راجل تاني عليا انا هوري الناس المرا الشرموطة الحايحة اللي اتجوزتها وهي بتمص الخيارة مطرح عسل كسي ويحطها في طيزه ولا اجدعها شرموطة


انت: هتوريهم ازاي

مراتك: هوريهم ده قامت نزلت جابتك من شعرك وقعدتك على ركبتك وبتوريك فيديو ليك ليلة الدخلة وانت بتمص وحاطت الخيارة في طيزك

انت: انتي صورتيني امتى


مراتك ضربتك بالقلم وهي مسكاك من شعرك
مراتك: ايه انتي دي * بتضربك تاني جامد*


انت: بتعيط زي المرا من ضرب مراتك ليك ومن الفيديو اللي هتعيش بسببه زي النسوان الشراميط وخدامة تحت رجل مراتك حضرتك صورتيني امتى
مراتك: هو انتي كنتي حاسة بالدنيا شهوتك كانت عمياكي ومخدراكي يا لبوة
مراتك: قومي طلعيلي المايو بدل ما اتصرف تصرف ميعجبكش
انت: امرك

قومت تطلع لمراتك البيكيني وانت بتفكر في اللي انت فيه وايه اللي هيحصل وانك مضطر توافق بالوضع ده لانك بتحب مراتك وومحدش هيرضى بزبك الصغير ولا انك خول غيرها بس مقابل ده لازم تنفذ شروطها



مراتك٠: بسرعة شوية
انت كل ما تمسك بيكيني بتقول هيدخل جوا طير مراتك لان مراتك جسمها جامد اوي وبيضا قومت مسكت بيكيني اللي الاندر بتاعه زيتي والبرا بتاعته مشجرة واديتهولها وقولتلها ده هيجنن على حضرتك مولاتي


مراتك٠: جدعة زوقك حلو دلوقتي تيجي تقلعيني هدومي وتلبسيني المايوه اللي اخترتيه
انت: امرك


*بدات تقلعها التيشيرت وامرتك تنضف عرق باطها بلسانك انت كنت مستغرب من الأمر ده بس بدأت تنفذ علشان متضربكش تاني في بضانك وبدأت تلحس عرق باط مراتك قام هي مسكاك من قفاك وبتحشر مناخيرك في باطها وبعد ما لحست ونضفت عرقها نزلت عالاندر تقلعها زي الجارية ما بتخدم ستها وانت وشك قدام طيزها قامت مراتك ماسكة دماغك بابدها الاتنين وحشرتها في طيزها وفست في وشك وكاتمة نفسك
قامت سابتك بعد ما وسك ادبقى احمر من قلة الهوا بسبب انها كاتمة نفسك

وبدأت تلبسها المايوه بنفسك بدات بالاندر قامت طيزها بلعته جوا ولبستها البرا وجسمها النجس كله باين بزازها كلها بتتنطط وخارجة برة البرا*


مراتك عرفت ان الفكرة بدأت تثيرك وقرونك بدأت تكبر

مراتك: جدعة اقلعي بقى
انت: قلعت هدومك وزبك الصغير مش باين ولونه وردي
مراتك: 😂😂😂 وعاملي فيها راجل
انت وشك في الارض
مراتك مسكت الاندر اللي كانت لابساه ولونه اسود اللي انت قلعتهولها
انت: هتعملي ايه
مراتك ضربتك في زبك ضربة خفيفة
انت: اسف اقصد حضرتك هتعملي ايه
مراتك: هلبسك
انت: بس ده اندر حضرتك
مراتك: وانت مفكر نفسك هتلبس لبس رجالة بزبك ده ده انا زنبوري اكبر من زبك
ولا حرام اقول عليه زب يلبوة من النهارده انت بقيت بكس مش زب

*مراتك لبستك الاندر بتاعها وطيرْك مليانة فيه وزبك مش باين أكنك بكس بجد مش راجل *


مراتك: جت تتكلم جنب ودنك وبتقولك ايه رايك في لحمي اللي كله هيشوفه عالبحر كل الاجانب هيتمتعوا بلحم مراتك وههبلهم بجسمي وهيحسدوكي عليا فاكرينك راجل ميعرفوش انك مراتك
قامت دخلت ايدها تحت اندرك ومسكت طيزك وبدات تىٍعىٍصك في ساعتها بتاعك وقف
مراتك:😂😂😂 تعالي يا حبيبتي يلا ننزل ننقي فحل اجنبي زبه كبير يريحنا احنا الاتنين
اتت مش مصدق نفسك ان الكلام ده يطلع من مراتك وانك هتتناك من نفس الزبر جنبها وبتاعك وقف اكتر
مراتك حست انك هتجيبهم من الكلام قامت ضحكت وسابتك وماشية قدامك ناحية باب الفندق وطيزها ولحمها بيتهز


مراتك وهي ماشية قدامك: البسي شورت فوق الاندر ويلا
انت: امرك


بدأت تلبس شورت بحر وانت مش مصدق انك هتتناك قدام مراتك انت مكش اول مرة تتناك اتناكت كتير وانت صغير وفي المدرسة والكلية واللي بينكوك كانوا بيكلموك عن اخواتك وامك يمكن ده االي خلاك ديوث بس اول مرة هتتناط قدام حد ومش اي حد دي مراتك وشكلها مفترية من اول يوم



نزلتو عالشط وعيون الناس هتاكل مراتك وانت الاندر بتاعها عامل حز ومبين انك لابس اندر



مراتك: تختاري مين ينكنا جنب بعض
انت اخترت واحد ابيض اسقر شكله خول زيك
مراتك : اخرسي انا غلطانة اني باخد رأيك


مراتك شافت فحل زنجي معضل وتنحت وفتحت بوقها وانت اول ما اخدت بالك وشفته عملت زيها



مراتك: شايفة الرجالة تخيلي زبه حجمه ايه

انت: كبير اوي مش شايفاه بارز ازاي في المايوه بتاعه

مراتك: تخيلي يا بت واحنا قدامه على ركبنا وبنبدل فيه مص ويدخل لزورنا ولا لما يدخل جوانا هيوصل للمعدة

* انت زبك وقف ومش قادر*

مراتك: مالك كسك هايج من التخيل يا لبوة

انت: اه مش قادرة سخنت اوي



مراتك قامت نحيته وانت بتتفرج
مراتك: ازيك
الفحل: تمام
مراتك مستني حد
الفحل: لا وانت مين معاكي
مراتك: معايا جوزي وبتبص عليك وبتضحك
الفحل بص عليك وفهم انك زي اختها
مراتك بدأت تهزر معايا وتمدح في جسمه وهو بدأ يحسس على جسمها واتفقت معاه انه يجي معاكم ينيكها ينيكك
الفحل: انا مش بعمل كده ببلاش
مراتك: اكيد مراتي هتدفعلك😂
الفحل: ضحك وهي ضحكت

مراتك بتشاورلك وانت قومت جري عليهم

مراتك: صورينا الاول

قومت مطلع تليفونك وبدأت تصور

* مراتك مرمية في حضن الفحل الزنجي وهو ايده على طيزها و صورة تانية وهي قدامه وهو لازق فيها من .ورا وصورة تالتة وهي ناطة عليه متشعلقة في رقبته وحاضناه برحلها وهو رافعا من طيزها*



قاموا مشوا ناحية الفندق وانت وراهم بتصور فيديو وشايفه عمال يلعب في طيزها ويمسك بزازها



قاموا راحوا ناحية الاوضة وهو زانقها وعمال يبوس فيها قومت انت مكلع المفتاح وجريت تفتح الباب وانت بتفتح قام ضاربك على طيزك



*دخلوا وبدأوا المعركة وانت بتصور مراتك شاورتلك تقعد عالكنبة قامت مراتك نادتك تاني خليتك تقلع الفحل الشورت بنفسك وهي بتبوسه
قامت نازلة جنبك على ركبها ومراقبة منظر زبه وهو بيظهر وهو ضخم ومليان عروق وغليظ ولسة موقفش كامل

اول ما قلعته وانت مصدوم من الحجم مراتك قالت تقلع

قومت قلعت

قامت موقفاك جنب الفحل ومسكت زبك وهو واقف بصباعين ومساكة في نفس الوقت زبه الواقف نص وقفة بكفها ومش مكفي شبه اللام السكس*



مراتك: شوفتي الفرق ازاي هي دي اارجالة االي بجد يا خروفي



*سابت زبك ومسكت التاني بايدها الاتنين وبدأت تبوس الراس وتمص وانت جنبها على ركبك

وهي قررت تهين الكام ذرة المتبقية في رجولتك

وبدأت تبوس زب الفحل وتدعكه على شفايفها وترجع تبوسك وبعدها ترجع تمص وتبوس وترجع تبوسك

وتمسك زبه وتضربك ببه على وشك

قامت مراتك مطلعة بزازها برة البرا وقلعت الاندر ومسكت زبه وبدات تبلعه

وانت تحت كسها بتلحسه

والزنجي يحشر زبه في زورها ومراتك تبقى هترجع عليه وتخرجه مليان ريالة بوقها ووشها احمر

انت قومت جنبها تاني ومسكت دماغك وزقتها على زب الفحل الزنجي علشان تنضفه وقومت مصيت زبه ونضفته مطرح مراتك زي ما عملت في الخيارة وقامت مراتك رامية البرا بعيد وقامت باست الفحل وانت بتمص

وطلعت اتشعلقت عليه زي الصورة التالت عالشط وراح بمراتك ناحية السرير رماها عليه

والفحل نادى عليك واتت حريت تمسك زبه تمشيه على كس مراتك وشفراته المبلولة وهي سايحة ودايبة وانت متعمد تمحنها اكتر زي ما تكون بتنتقم منها ومن جبروتها

بعدها دخلت الزبر في كس نراتك ونزلت تلحس كسها وزبر الفحل جوا وطيزك ناحية ايده قام نزلك اندر مراتك وبدأ يحشر صباعه في طيزك وهو زبه في كس مراتك

وانت زبك هيفرقع من الموقف قام مسكك ونيمك جنبها على ضهرك وطلع زبه من كس مراتك

ومراتك جرت جابت التليفون تصور

قام الفحل ماسك زبه وقعد يضرب ببه زبك ومراتك بتصور وتضحك وبتقولك

قام الفحل بدأت يحط زبه على خرم طيزك وانت دوبت خلاص

مراتك وهي بتصور وتضحك عليك: مالك يا حوزي

انت: لا انا مش حوزك انا خدامتك انكا لبوتك انا جزمتك

قامت مراتك غمزت للفحل قام الفحل مدخل راس زبه في طيزك

انت: ااااه اححححح * زبك نطر اللبن*

مراتك: مالك يا لبوتي لحقتي تجيبي ده احنا بنبتدي لسة

انت: مش قادرة كببر اوي

مراتك: هو ايه ده

انت: زب سيدي

مراتك: اخليه يخرجه

انت: لا لا يدخله اكتر

مراتك ضحكت بصوت عليك وقفلت الفيديو بعد ما جابت وشك وطيزك وانت بتتناك

ونامت جنبك: والفحل بدل علبكم انتوا الاتنين ووناك شرفك انت ومراتك

بعد نص ساعة من النيك

الفحل: انا هجيب

مراتك قامت من على زبه ونزلت انت وهي وفتحتوا بوقكوا ومراتك قالتله يجيب كله جوا بوقها وانت تنام عالارض

قام الفحل جاب ومراتك اخدت اللبن مله في بوقها وجت عليك قعدتك على ركبك وهي وقفت وتفت اللبن كله في بوقك ونزلت تبوسك من بوقك ورجعت تنضف زبر الفحل من بواقي اللبن وتيجي تبوسك تاني

قامت طلعت مع الفحل عالسرير في حضنه وانت تحت رجلهم ومراتك باسته واخدت رقمه

والفحل باسها وزقك برجله من عالسرير وبعك ومراتك ضحكت وقام يلبس واخد من محفظتك الفلوس اللي اتفقت معاه عليها

مراتك: تعالي يا كلبتي جنبي

**انت مش قادر تتحرك بس قومت حنبها



مراتك: شوفتي الفحل وهو شايلني على بتاعه وهو واقف وبيرفعني وينزلني عليه ويشقلبني وانت مكنتش قادر اني واقفة عليكي😂 شوفتي الرجالة بجد يا بطة بتبقى عاملة ازاي
انت: ايوة شوفت انا بحبك اوي هفضل طول عمري خدامك وخدام شهوتك هعيش تحت رجلك
مراتك: جدعة قومي جهزيلي الحمام هخرج الاقي لبس و الاكل جاهزين يلا قومي.
انت: امرك
وقومت تجهز الحمام وانت ماسك طيزك وهي دخلت وطلبت الاكل من المطعم وانت مش نصدق اللي حصل اول يوم جواز في شهر العسل بس مبسوط

في البداية انا دافنشي وانا مش ديوث ده الموقف التاني للي قرا الموقف الاول الاتنين ملهوش علاقة ببعض
والكلام هيكون كحكاية بسردها علشان بس الناس فهمت غلط في الموضوع الاول

تخيلات ديوث الجزء الثاني
مراتك: مالك مبوز ليه

انت: فاكرة الترقية اللي كنت مستنيها
مراتك: اه مالها

انت: الاخبار كلها بتقول انهم هيرقوا واحد تاني مكاني علشان عنده خبرة وكفاءة اكتر مني
مراتك: حتى في شغلك مش كفاءة ومعندكش خبرة
انت: قصدك ايه
مراتك: لا ولا حاجة يا عنيا متخدش في بالك المهم مين المسؤول عن الترقيات
انت: المدير طبعا

مراتك: طيب النهارده ايه
انت: الاتنين
مراتك: اعزمه عالعشا يوم الخميس
انت: اشمعنا الخميس يعني
مراتك: ملكش دعوة يا حبيبي عايز الترقية يبقى تنفذ اللي هقوله ليك بالحرف الواحد ومتعضرتش انا كنت مستنية الترقية دي اكتر منك علشان نسافر الصيف برة مش هتروح منك يعني مش هتروح

انت: حاضر بس ممكن ميوافقش عالعزومة
مراتك: لو موافقش انا هتصرف جرب انت بس
انت تاني يوم في الشغل في مكتب مديرك
انت: ازاي حضرتك
مديرك: كويس عايز ايه
انت: لا يا فندم انا بس كنت عايز اعزم حضرتك عالعشا يوم الخميس
مديرك: وايه المناسبة

* بدأت تعرق وصوتك مهزوز وهو باصص في عيونك وفهم انك عايز تعزمه علشان الترقية*
انت: من غير مناسبة يا فندم حضرتك عارف انا بقالي كتير في الشركة ومتشرفتش بمعرفتك عن قرب قبل كده فقولت اعزم حضرتك عالعشا وتتعرف عالمدام

مديرك عيونه لمعت لما سمع كلمة المدام
مديرك: المدام عارفة انك هتعزمني
انت: طبعا دي حتى كانت فكرتها

اترسمت ابتسامة خفيفة على وش مديرك وحب يتسلى عليك شوية

مديرك: طيب انا موافق بشرط
انت: يا خبر يا فندم ايه هو
مديرك: المدام تعزمني بنفسها وإلا مش جاي
انت: طبعا يا فندم تحت امرك

انت روحت البيت فرحان وقلقان في نفس الوقت

انت: حبيبتي
مراتك: نعم يا حبيبي
انت:. انا عزمت المدير
مراتك: كويس وقالك ايه
انت: موافق بس بشرط
مراتك: ايه هو
انت: انك تعزميه بنفسك
*مراتك مستغربة من طلبه *
مراتك: هات رقمه طيب
انت: عادي يعني موافقة

مراتك: ايوة عادي المهم الترقية دي متطلعش بعيد عنك علشان نسافر في الصيف زي ما وعدتني انا مستنياها بقالي كتير
انت: هدلعك لو اخدتها خدي رقمه اهو كلميه
مراتك: اوصفلي شخصيته الاول ووريني شكله

انت: وريتها صورته طويل وعضلات واسود
مراتك لما شافت الصورة بلمت وعضت على شفايفها وانت اخدت بالك بس متكلمتش
مراتك: اوصفه

انت: شخصيته جامدة لما بقف قصاده بتلجلج في الكلام ميحبش كلامه يتكسر ونظرته بيدي بيسكت بيها الشركة كلها
مراتك صوتها اتغير كده وبان عليها حبة هيجان وقالتلك طيب هات رقمه
مراتك اخدت الرقم وبتكلمه عالواتس جنبك وانت باصص في الفون معاها

مراتك: ازي حضرتك عامل ايه
مديرك: مين
مراتك: انا مارتينا مرات هاني عند حضرتك في الشركة
مديرك: اه ازيك عاملة ايه
مارتينا: انا بخير كنت عايزة من حضرتك رجاء
مديرك: اتفضلي
مارينا: كنت عايزة اعزم حضرتك يوم الخميس عالعشا
مديرك: الافضل نتكلم صوت احسن طيب
مارتينا: طبعا ثانية واحدة هكلمك من تليفون هاني
مديرك: خدي وقتك
مراتك: هات فونك
انت: انا مش مرتاح
مراتك: ليه
انت: ليه يكلمك في الفون ويصر انك تعزميه
مراتك: تلاقيه عايز يسمع صوتي وتلاقيه فهم احنا عازمينه ليه وبيلعب باعصابك شوية
انت: طيب خدي

مراتك بترن وفتحت الاسبيكر علشان تسمعك
مراتك: الو ازي حضرتك
مديرك: كويس يا مارتينا كنتي بتقولي ايه بقي
مراتك: كنت عايزة اعزم حضرتك عالعشا يوم الخميس ونتعرف اكتر ببعض هاني بيكلمني كتير عنك فقولتله لا لازم اتعرف على حضرتك
مديرك: وبيقولك ايه هاني
مارتينا: بيقولي انك شيك وكاريزما وشخصيتك قوية وحاجات كتير تانية
مديرك: بس انا زعلان من هاني جوزك
مراتك: ليه بس
مديرك: علشان مقاليش انه متجوز واحدة صوتها جميل وشبه الملاك كده يا مارتينا

مارتينا مراتك بصتلك ومبتسمة وانت قاعد لازق فيها وحاطط ايدك على كتفها وبتسمع بحماس

مارتينا مراتك: ميرسي لزوق حضرتك
مديرك: لا دي حقيقة فعلا مش مجاملة
مارتينا مراتك: طيب حضرتك قبلت الدعوة
مديرك: طبعا حد يسمع الصوت ده ويرفض بس بشرط
مارتينا مراتك: اؤمر حضرتك
مديرك: اول حاجة بلاش حضرتك تاني حاجة عايز اشوفك
مارتينا مراتك: ما حضرتك هتشوفني يوم الخميس
مديرك: تاني حضرتك؟ بعدين عايز اعرف هقابل مين يوم الخميس الاول
مارتينا مراتك: خلاص ماشي هبعتلك صورتي عالواتس يا فارس
مديرك: يا سلام على اسم فارس بصوتك يا بخت هاني بيكي بجد
مارتينا مراتك: ميرسي جدا يا فارس اشوفك يوم الخميس
فارس: وانا اشوفك كمان دقايق عالواتس باي
مراتك: باي
انت: هتبعتيله انه صورة
مارتينا: انت مش معترض او مضايق بجد
انت: لا هضايق ليه دي صورة يا حبيبتي المهم اخد الترقية بعدين مانت صورك عالنت وبتنزلي الشارع ايه المشلكة
مارتينا: معاك حق طيب تعالى نقي معايا صورة
انت : اوك
مراتك: حلوة دي من عيد ميلاد اختك
انت: ايوة تجنن ابعتيها

مراتك مارتينا بعتت الصورة دي

Selene pauluna 20220513 0005
فارس: مش بقولك يا بخت هاني معاه جوهرة
مارتينا مراتك: ميرسي كتير
مارتينا مراتك قامت من جنبك وسابتك تتفرج عالتليفزيون
فارس: طيب انا هاجي الخميس مينفعش
مارتينا: ليه بس
فارس: يعني واحدة جميلة زيك اكيد مش هتبقى فاضية الخميس بالليل
مارتينا مراتك: بتضحك وتبصلك باستحقار كده وانت بتتفرج عالتليفزيون وتقوله لا متقلقش هاني مش بيعمل حاجة
فارس: خالص😳
مارتينا: خالص ولو عمل مش بيلحق😣
فارس: ملهوش حق
مارتينا: شوفت بقى يعني بذمتك ينفع كده
فارس: طبعا لا
مارتينا: انت متجوز
فارس: لا
مارتينا: ليه ده انت حتى حلو ووسيم وناجح
فارس: بدور على واحدة شبهك
مارتينا: انت جرئ اوي
فارس : مضايقة
مارتينا: لا بس متفاجئة من جرأتك دي اول مرة نتكلم
فارس مديرك: اصل مينفعش اكون بكلم واحدة شبهك واتكسف
مارتينا: واحدة زيي ازاي
فارس: فرس متكاملة
مارتينا: انت ازاي تقولي كده مش خايف اقول لجوزي
فارس: لا مش بخاف وانت مش هتقولي ولو قولتي هو مش هيعمل حاجة
مارتينا: وواثق اوي ليه كده
فارس: علشان ترقية جوزك متروحش لحد تاني
مارتينا: انت واخد بالك
فارس: طبعا واخد بالي انا مش غبي وهعمل معاكي اتفاق
مارتينا مراتك: ايه هو
فارس: هدي لجوزك الترقية بتاعته بشرط واحد انت عارفاه
مارتينا: مش عارفاه قوله
فارس: لا انت عارفاه وانت اللي هتقوليها بنفسك في ريكورد بتطلبي مني كده
مارتينا: ولو مبعتش
فارس: انسي الترقية
مارتينا: موافقة
مراتك بعتت ريكورد لمديرك بتقوله وتترجاه ( هتيجي يوم الخميس هتنيكني قدام جوزي الخروف وتكبر قرونه مقابل انك تديله النرقية وتزودله المرتب الضعف )
مرانك: حلو كده
فارس: جدا
مارتينا: انا من زمان نفسي اتحرر واكسر عين هاني جوزي واطلعله قرون ودي فرصتي
فارس: وانا هساعدك في ده
*جه يوم الخميس الساعة 9 *
انت: جهزتي يا قلبي
مارتينا: اه
انت: ايه اللي انتي لابساه ده انت هتطلعي كده
مراتك: عايز تضمن ترقيتك يبقى تخرس خالص ومتفتحش بوقك بكلمة ولا اعتراض طول الليلة سيبني اتصرف
انت: بس مش بالمنظر ده ده ولا قمصان النوم ده انت مش بتلبسيلي كده يا حياتي
مارتينا مراتك: من غير بس مش عاجبك خلاص بلاها بعدين لو بتعمل حاجة هلبسلك كده اما انت زي قلتك يا عنيا
انت: قصدك ايه
مارتينا مراتك: لا ولا حاجة يا عينيا هتعرف كمان شوية متصدعنيش
انت: خلاص اللي تشوفيه
الطقم اللي مراتك كانت لابساه
IMG 20220513 180011 203

الجرس بيرن

انت: اكيد ده فارس
مراتك: روح افتح واقعد وانا جاية وراك
انت: ازي حضرتك يا فارس بيه عامل ايه
فارس: كويس يا هاني انت عامل ايه
انت: تمام كله تمام تعالى اتفضل
مراتك داخلة بالعصير

فارس تنح اول ما شافها وانت مكسوف وعينك في الارض

فارس: مش قولتلك يا بخت هاني بيكي
مارتينا: ميرسي كتير
مراتك بصتلك ومبرأة علشان تقوم من حنب مديرك وتقعد هي جنبه وانت فهمت وقومت ومراتك لازقة فيه

مراتك مسكت العصير وبتديه لفارس بنفسها

مراتك: اتفضل يا فارس
فارس: شكرا ليكي يا قمر ايه الجمال ده كله شكلك احلى من الصور
مراتك مارتينا: كلامك حلو يا فارس
فارس: مش كلامي بس اللي حلو

انت بصيت بذهول من الجملة بس ساكت وسايب مراتك شرفك تصد لوحدها على مديرك وتتصرف هي

مراتك: امال ايه تاني اللي حلو
فارس: لبسك والبيت وجمالك بجد تجنني يارتني الاقي واحدة زيك
مارتينا: هتعمل ايه يعني لما تلاقيها
فارس: لو واحدة فرس زيك كده هعمل اللي الفارس بيعمله في الفرس
مارتينا: مش فاهمة بيعمل ايه
فارس: بيركبها ويروضها
انت عرقت ووشك احمر وانت بتتفرج على مراتك ومديرك ومش قادر تتكلم لانك مكنتش متخيل الموضوع هيوصل للكلام ده والمعاكسة دي بس فضلت ساكت ومتابع
مارتينا: طيب ماهي قدامك اهي
فارس: بس الفرس اللي قدامي بتاعة هاني جوزك
مارتينا: طيب ما تاجرها من هاني
فارس: بكام وانا شاري
مارتينا: لا انا للايجار بس مش للبيع ولا ايه رايك يا حبيبي حبيبي هاني انت روحت فين
انت: مم حح انا انا.
فارس: 😂😂مالك يا هاني انت حصلك ايه
مارتينا: لا هو كده كل خميس يحصله كده
انت عينك في الارض ورجعت بصيت لمراتك وساكت
مارتينا: انا تمني ترقية هاني
فارس: وايه رأي هاني
انت: .....

مارتينا قامت من جنب فارس ولزقت فيك وبتكلمك بصوت واطي في ودنك وايدها حواليك

مارتينا مراتك: مالك ياروحي امال انت مفكر هتترقى ازاي يا عنيا بالاكل انت مسالتش نفسك انا معملتش اكل ليه يا روحي
انت: ليه
مارتينا مراتك: لاني انا هتعشى زبه هاكل زب مديرك وهو هياكل كسي وبزازي هياكل لحم مراتك يا روحي لحم مراتك اللي انت ناسيه يا عنيا وناسي اني من حقه يتناك ويتقطع وعارف انت هتتعشى ايه

انت باصص لمراتك بكسرة ومش بتتكلم

مراتك بتديك قلم خفيف وبتقولك لا رد عليا متنحش

انت: هتعشى ايه
مارتينا مراتك: لبن طازة من زب مديرك والطبق كس مراتك يا عنيا
انت: مش ممكن اوافق بده
مارتينا: وطالما مش ممكن زبك واقف ليه ده اول مرة من يوم ما اتجوزنا يقف بالجمدان ده
انت بصيت في الارض
مارتينا: اخلص موافق ولا تنسى الترقية وتنسى انك تطول مني شعرة تاني
انت: اللي تشوفيه
مارتينا: يعني موافق اتناك قدامك ومن النهارده الكلمة تبقى كلمتي وانا ابقى راجل البيت واللي اقوله يمشي
انت: موافق
مارتينا: جدع يا روحي
فارس: مش قولتلك جوزك خول وخاضع خروف بقرون جاهز مش هيحتاج تعب منك علشان تديثيه
*مارتينا بتحسس على خدك وتقول لا لا يا فارس متجرحهوش بالكلام كفاية اللي هيحصل في طيزه دلوقتي وبتضربك بالاقلام *
انت: هيحصل ايه لطيزي
مراتك: وانت فاكرني هتناك لوحدي ده انا وفارس هنركب طيزك يا خروف
انت: مستحيل
مراتك: بس ياكسمك قوم البس قميص النوم الموجود عالسرير االي هنتناك عليه انا وانت من نفس الفحل الزنجي
انت: انا عمري ما اتناكت
مارتينا: اديكي هتتناكي يا بطة قومي يا شرموطة
انت قومت لبست قميص نوم مراتك واندرها وطلعت لاقيت مارتينا مراتك قاعدة على حجر فارس وأيده على بزها والتانية بتحسس على ضهرها وبيبوسها مقطع شفايف مراتك
انت: انا جهزت يا مارتينا
مارتينا: اسمي مارتينا هانم يابن الوسخة مش كفاية مستحملاك كل السنين دي عاملي فيها راجل يا ديوث يابن المتناكة وصربتك بالشلوط في بضانك
انت عالارض من الوجع
مارتينا مراتك رجلها علي صدرك وفارس حاضنها وبتقولك
مارتينا: ها اسمي ايه يا كسمك
انت: اه اه
مارتينا: بتضربك بالرجل على وشك
وتحشر رجلها في بوقك وبتقولك : اخلص ياكسمك اسمي ايه
انت: اه مارتينا هانم ستي مارتينا هانم
مراتك: جدعة يا كسمك انسى معنى الرجولة من الليلة دي من النهارده انت مراتي انا وفارس واي فحل اشاور عليه
انت : امرك يا ستي
مراتك في حضن فارس قام شايلها وتفوا عليك هم الاتنين وقالولك ورانا
وانت على ايدك ورجلك
دخلوا اوضة نومك ورمى مراتك على سريرك وقالتلك
مارتينا: قلع سيدك فارس البنطلون والبوكسر وقلعني الاندر

انت قلعته البنطلون والبوكسر قام زبه خبط في وشك من كتر طوله وتخنه بصيتله وانت مش مصدق الحجم

مارتينا : شايف يا عرص الرجالة بتبقى عاملة ازاي يا كسمك
انت: شايف
مراتينا: تعالى قلعني وجهزني لعمك
قلعت مراتك الاندر والفستان وكان من غير برا
مارتينا مراتك مسكت الاندر دعكته في زبر مديرك فارس الزنجي ودعكته في كسها وحشرته في بوقك
قامت مراتك تمص زب فارس اللي كان صخم جدا ٢٦ سم وعرض ٦ سم
مراتك: قومي اقفي كده يا لبوة جنب مديرك
انت نفذت
مراتك مارتينا مسكت زبك وهو واقف بصباعين وفنفس الوقت زب مديرك وكفها مش مكفي
مراتك: شايفة الفرق لينكم يا لبوة
مراتك بتتنمر على زبك الصغير ونزلتك جنبها على ركبك تحت زب مديرك وخلتك تمسكه بايدك وتحطه في بوقها وتحشر دماغها وتطلعه وتبوسك وتلحس وشك وترحع تكمل مص
مراتك: نام عالسرير على ضهرك
انت سمعت الكلام ومراتك قامت طلعت فوقك وكسها عند وشك وزب فارس في كس مراتك وبضانه بتخبط في وشك وانت شامم ريحة الزنا والعهر من كس مراتك
وهي بتضربك على زبك وهي بتتناك في كسها
قامت مراتك قومتك وقعدتوا في وضع الدوجي وزب مديرك على كس مراتك وصياعه في طيزك النضيفة لانك املس حسمك مفهوش شعرة
صباعة بيحفر في طيزك وزبه على كس مراتك وانتم الاتنين بتصوتوا من النيك من نفس الراجل ووسع خرم طيزك لكن مناككش قامت مراتك جابت سنطة كان مديرك جايبها معاه وهو جاي وطلعت منها زبر مطاطي يحزان زلبشه وخليتك تمصلها وهي بتبوس مديرك بعدها حطته على خرم طيزك وبدات تنيك فيك بعنف وزب مديرك في بوقك علشان تكتم صوتك ومطلعتش الصناعي غير لما طيزك جابت ددمم وسابتك مرمي عالسرير لحد ما فارس زقك عالارض ونام عالسرير ونام مع مرانك في وضع 69 هو تحت وهي فوق وقعد يلحس في كس مراتك الوردي ويعضعض في زنبورها ويولع نار هيجانها وانت مراتك واخدة نص زبه في بوقها ولما خلصوا قامت تفت عليك ورجعت تاني لفارس قام وناكها وهو شايلها وفوق منك وانت عالارض وشايف مراتك بتتنطط على زبر مديرك واعرقها وعسلها بينقط عليك وانت مش قادر تتحرك
مراتك مارتينا: اطلعي عالسرير يلا يا متناكة
انت قايم يالعافية ونمت عالسرير
فارس رمى مراتك عليك وزبه في كس مراتك وناكها وهي قاعدة على بطنك قلم مطلع زبه وجاب لبنه على كس مراتك مارتينا من برة قامت مراتك قاعدة فوق بوق علشان تبلعك لبنه
ومديرك لبس ونزل وطمنك انك هتاخد الترقية
مراتك: ها ايه رايك مش قولتلك الترقية هتجيلك
انت: شكرا يا حبيبتي
مراتك: العفو يا روحي قوم اطلبلنا عشا علشان هموت من الجوع انت شربت كل اللبن لوحدك ومن هنا ورايح انا راحل البيت متنساش
انت: امرك يا مراتينا هانم
 

المرفقات

  • selene_pauluna-20220513-0005.jpg
    selene_pauluna-20220513-0005.jpg
    852.4 KB · المشاهدات: 419
  • IMG_20220513_180011_203.jpg
    IMG_20220513_180011_203.jpg
    321.4 KB · المشاهدات: 133
  • selene_pauluna-20220513-0005.jpg
    selene_pauluna-20220513-0005.jpg
    852.4 KB · المشاهدات: 101
  • IMG_20220513_180011_203.jpg
    IMG_20220513_180011_203.jpg
    321.4 KB · المشاهدات: 448
  • selene_pauluna-20220513-0005.jpg
    selene_pauluna-20220513-0005.jpg
    852.4 KB · المشاهدات: 90
  • IMG_20220513_180011_203.jpg
    IMG_20220513_180011_203.jpg
    321.4 KB · المشاهدات: 115
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نبيلة, Ahmed.7, عباس الديري و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش مكنتش اعرف اني يبنغع احط صور في القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: salem-sissy
قصه اكتر من رائعه وجميله
 
قصة جميلة استمر 😍







2715.jpg
2715.jpg
:love::love::love:
 
  • عجبني
التفاعلات: طارق محمد
كانك بتحكي صدقتي
 
اتمنا مراتي تتحرر متلها
 
  • عجبني
التفاعلات: الحكمدار.. و K lion
باريت مرتي تعاملني كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion
اااااه لو جوزي يرضي بكده اااااااااااه ي كسي
 
  • عجبني
التفاعلات: salem-sissy، gake و K lion
مراتي بتخيل معيه ان احنا كده
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion
معلش مكنتش اعرف اني يبنغع احط صور في القصة
يعنى لو حبيت تحط صوره يعنى..هتحط صورة ايه؟ بزاز مراتك قصدى جوزك..ولا صورة طيزك اللى اتفشخت ومفشوخه اصلا من بدرى على حسب كلامك؟
المهم لو عاوزه تجربى اللى حصلك ده يابطه..هههههه وتتناكى انتى وجوزك اللى هى مراتك وتتمتعوا اووى بس طبعا بحنيه شويه ومش هتتناكو بالعنف ده اللى وجعلك طيزك يعنى..انا مستنييكك اووى ترد وتتواصل او حتى خلى مراتك قصدى جوزك هى اللى تكلم لو عاوزه تتفشخى تانى يابطه يعنى...
وبعدين هى لها باقى وتكلمه ولا لا؟
لازم يمون لها جزاين كمان على الاقل عشان نشوف مواهبك الجامده اووى دى...
 
قصيره اووى برضه وعاوزه تكمله طبعا
وبعدين ده العادى بتاع اى ديوث وخول بيتتاك يعنى...مفيش حاجه جديده...دى طبيعة وعادة وحياة الديوث يعنى بيتهيألى....ولا ايه؟
 
اففف انا وماما
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion
قصة جميلة استمر 😍
 
نفسي اتجوز وحدة متلها
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%