NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

التجربة الأولى ليا ك سليف كانت ممتعة .. أنا من القاهرة عندي ٢٦ سنة ، طول عمري نفسي اتجوز واحدة ميستريس لكن للأسف الموضوع صعب شوية في مصر ، المهم اني اتعرفت على واحدة من تويتر عندها ٤٥ سنة كانت حابه تجرب ده ، هي خليجية وكانت في مصر اجازه .. اتقابلنا وقضيت معاها احلى ليلة في حياتي .. لبستني أندر فتلة من معاها وخليتني ارقصلها ،، شتيمة وضرب طول اليوم وكمان فشختني من ورا بخيارة صغيرة . . مبسوط فشخ بالتجربة وزعلان فشخ إنها رجعت بلادها ومش هشوفها تاني 🥰💔

• عجبني
  • محزن
  • حبيته
التفاعلات: 7odaeloo, Mirogogo, بشار و 5 آخرين
التجربة الأولى ليا ك سليف كانت ممتعة .. أنا من القاهرة عندي ٢٦ سنة ، طول عمري نفسي اتجوز واحدة ميستريس لكن للأسف الموضوع صعب شوية في مصر ، المهم اني اتعرفت على واحدة من تويتر عندها ٤٥ سنة كانت حابه تجرب ده ، هي خليجية وكانت في مصر اجازه .. اتقابلنا وقضيت معاها احلى ليلة في حياتي .. لبستني أندر فتلة من معاها وخليتني ارقصلها ،، شتيمة وضرب طول اليوم وكمان فشختني من ورا بخيارة صغيرة . . مبسوط فشخ بالتجربة وزعلان فشخ إنها رجعت بلادها ومش هشوفها تاني 🥰💔
انا مبحبش هاد النوع من الميول لأنه بخلي الواحد معندوش إحساس بحب الآخر سواء من شب أو بنت يعني ايه تنضرب وتتهان هي فيها متعه مش ممكن
الحب المثلي بيكون فيه رومانسية واحترام لميول الشخص الآخر بدون إهانة

تتهني يا روحي دا اجمل حاجة

انا نفسي اقابل واحده زيها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%