NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

174hani

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
مرحبا ع كل النسونجية الاحباب حابب اعرف من اللي جربوا او سمعوا من حد عمل تبادل زوجات فيه متعه وشو المتعه منه وهل يأثر ع العلاقه الزوجية بعد الممارسة انا بصراحة من فتره افكر نعمل انا وزوجتي تبادل مع زوجين بس خايف وحابب اسمع وافهم من اللي سبقوني بالتجربه مع حبي للجميع

• عجبني
التفاعلات: Sandro و MADAM SOSO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كله كلام واغلبية اللى يقولك جرب واحلى متعه والجو ده تعرف علطول انه عمره حتى ما كلم واحده مش ناكها

• عجبني
التفاعلات: محمد نار
كله كلام واغلبية اللى يقولك جرب واحلى متعه والجو ده تعرف علطول انه عمره حتى ما كلم واحده مش ناكها
بقولك اي انت جبت الخلاصة كله هنا بيهبد وخلاص

• عجبني
التفاعلات: محمد نار
بقولك اي انت جبت الخلاصة كله هنا بيهبد وخلاص
اكيد الناس بتهبد .. اللى بيدور على تبادل ده نادرا لما بيدور ع النت وحتى لو عرف ع النت الموضوع مش بيمشى من اول مره اصلا ده بيبقى رغى كتير واثباتات و مقابلات بره البيت للتعارف
الناس هنا افلام السكس لحست دماغها بس

• عجبني
التفاعلات: متبادل .، الرايق فشخ و 174hani
متتسرعش فى الموضوع ده وفكر كويس لانو مكن يدمر العلاقة بينك وبين زوجتك

• عجبني
التفاعلات: متبادل . و 174hani
هنا كلو بيهبد اصلا

• عجبني
التفاعلات: 174hani و إياد المصري
مرحبا ع كل النسونجية الاحباب حابب اعرف من اللي جربوا او سمعوا من حد عمل تبادل زوجات فيه متعه وشو المتعه منه وهل يأثر ع العلاقه الزوجية بعد الممارسة انا بصراحة من فتره افكر نعمل انا وزوجتي تبادل مع زوجين بس خايف وحابب اسمع وافهم من اللي سبقوني بالتجربه مع حبي للجميع
انا مش متزوج لكن بعرف عنه
بيكون على مبدأ ( كل ممنوع مرغوب ) و لازم يكون الجميع دياثتهم كاملة و المتعة بيه بانك تحس بالزوجة في حضن غيرك و بنفس الوقت تجرب جسم غيرها خارج اطار الزواج يعني جنس ممنوع
هيك رايي .. انا ما جربت لكن هيك نظرتي للموضوع

• عجبني
التفاعلات: 174hani
هو في كتير ومنتشر بس بيكونو اصدقاء يعني واحد وصديقتة مع اتنين تانين

• عجبني
معنديش تجربة بس أعتقد أنه هيكون حلو بس مخاطرته كبيرة فشخ خصوصا لو هتجرب مع حد متعرفوش كويس

• عجبني
انا مش متزوج لكن بعرف عنه
بيكون على مبدأ ( كل ممنوع مرغوب ) و لازم يكون الجميع دياثتهم كاملة و المتعة بيه بانك تحس بالزوجة في حضن غيرك و بنفس الوقت تجرب جسم غيرها خارج اطار الزواج يعني جنس ممنوع
هيك رايي .. انا ما جربت لكن هيك نظرتي للموضوع
في كثير عرب ومن جنسيات مختلفة شفتهم امام عيني بدبي يتبادلوا الزوجات لانه الدياثة تعتبر متعة وعلى قولتك كل ممنوع مرغوب . روح دبي او دول اوروبا رح تحصل الرجل العربي اكبر ديوث لانه كان في مجتمع مقرف ومتشدد

• عجبني
التفاعلات: titouma
في كثير عرب ومن جنسيات مختلفة شفتهم امام عيني بدبي يتبادلوا الزوجات لانه الدياثة تعتبر متعة وعلى قولتك كل ممنوع مرغوب . روح دبي او دول اوروبا رح تحصل الرجل العربي اكبر ديوث لانه كان في مجتمع مقرف ومتشدد
صحيح .. لكن التبادل اله اصوله و قواعده .. مش مجرد تبادل عشوائي .. لازم المعرفة المسبقة و الثقة و السرية و اخذ الاحتياط لمنع الحمل و شغلات كثيرة

صحيح .. لكن التبادل اله اصوله و قواعده .. مش مجرد تبادل عشوائي .. لازم المعرفة المسبقة و الثقة و السرية و اخذ الاحتياط لمنع الحمل و شغلات كثيرة
طبيعي اكييييد هو بالاخير نحن بشر مش حيوانات ❤️فلهذا التبادل له قوانينة الخاصة وهو بالاخير متعة مؤقتة ويرجعو الشركاء لحضن بعض

• عجبني
التفاعلات: ♥العقرب♥
طبيعي اكييييد هو بالاخير نحن بشر مش حيوانات ❤️فلهذا التبادل له قوانينة الخاصة وهو بالاخير متعة مؤقتة ويرجعو الشركاء لحضن بعض
معك حق

• عجبني
التفاعلات: متبادل .

• عجبني
التفاعلات: متبادل .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%