NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

دماغ عملت ايرور ومش عارف انا فين وجي منين بس الكلام ع تقيل ومستني الجديد
هو اسمك ده مستوحى من قصه حماده فتحى صح
الكينج دراكولا

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
  • بيضحكني
التفاعلات: ThePassive
روح اقرا قصه لهيب ابن ادم و انت تفهم
قريتها بس محصلش بينهم مشكله فيها الي حصل أن عبد الرحمان كان طلب ورق يخص ناس كتير من ضمنهم أحمد صقر بس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: THE BLACK HORSE و ابيوسف
أسوان بلد السحر والجمال رجعت الحصان الأسود ملك الأحداث من تاني دايما في إبداع ي كينج 🤍

بس انا فهمت ليه ده من عدد المشاركات
مش المشاركات بس والتفاعلات مع القصص وحجم القصص اللي بتقرأها وتفاعلك نفسه في المنتدي

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
  • عجبني
التفاعلات: THE BLACK HORSE
ايوه كده يا كبير مرحبآ برجوعك

كل الكلا مش حيوفيك حقك يا كبير
بجد شابو ليك يا غالي

• عجبني
بصراحه جزاء فاجر وانت كاتب متميز ياصقر محدش يقدر يقول غير كده انا متابعك من ايام المنتدى التاني وقصصك حاجه عظمة بس عندي كام تعليق تهشيم احمد من نحيت رد الفعل لما يحصل حاجه لسليم ابنه فين رد فعل الاب ومحمد لما اتصاب فين رد فعل الاخ وصحب الروح وانت مضخم عائلة الجراح ودياب شويه بس عاش و***** وانا ما بانتقدكش بس عاوز قصصك ما ميكونش عليها غلطه ومستني حاجه جديده من ابداعاتك
وياريت متفهمنش غلط

تحياتي ليك ياغالي

• عجبني
انت فنان كبير اوى و**** تسلم ايدك بجد على الجزء العظمة ده وحركة حلوة خالص انك تدخل الامير عبدالرحمن القصة مش هو بردو بتاع قصة لهيب ابن ادم

مش عارف ليه حاسس ان المشكلة بين دياب و سليم مجرد خدعة علشان يعرفوا مين تانى ضدهم غير الجماعة

او ده اللى بتمناه علشان مينفعش بعد كل ده و الحقائق اللى يعرفوها هما اللى اتنين يدوا فرصة للجماعة على طبق من دهب كده فيه حاجة غلط

هو اسمك ده مستوحى من قصه حماده فتحى صح
الكينج دراكولا
هو بدل ما اكتب شطان كتب
الكن دركولا لقب الشطان بس القصه بتاعت حماد بقله كتير انا كتب على الواتس وأحد صحابي خالني اخود بل انو دا اسمي

حلوتك يا كبير ايوا ورينا بقا

كينج و**** كينج

جزاء جامد نييك ومستني المياه ترجع مجاريهاا

ومستني الفشخ فيهم

قريتها بس محصلش بينهم مشكله فيها الي حصل أن عبد الرحمان كان طلب ورق يخص ناس كتير من ضمنهم أحمد صقر بس
عبدالرحمن الطحان كان في عز قوته ومغرور كان عاوز يقف قدام احمد صقر وعلي الصمدي في وقت واحد الاتنين كانوا في فترة قوتهم وماسكين البلد، فحتي من غير عرض للاحداث يتفهم إن كان بينهم حرب خسروا فيهم كلهم بشكل ما.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%