NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
احنا مقدرين تعبك كان **** ف العون
بس عاوز اعرف ميعاد الجزء القادم من فضلك
و متغبش علينا القصه مشوقه لابعد مدي كان **** ف العون
احمد مثبت ان جزء كل خميس بالليل

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
يا دماغي يا فاجر عبدالرحمن الطعام لا يسطا كيد مش حقيقي طب هو فين دلوقتي

• عجبني
تم اضافه الجزء السابع
انت كمان بقيت في الادارة 🙂 يعني وانت عضو مكنتش فاضي تكمل القصص حاليا مش هتبقي فاضي تكتبها شكرا يا مسر 🙂😂

• بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ابيوسف
يا دماغي يا فاجر عبدالرحمن الطعام لا يسطا كيد مش حقيقي طب هو فين دلوقتي
عبدالرحمن الطحان من قصه لهيب ابن ادم
هو لمح الموضوع ده بى سيف عبدالرحمن الجزء اللى قبل ده

اااااى يااااعم الجمدان ده بس لا جزء جامد الصراحه ومستنين الجزء الى جااااى على ناااار وياريت دياب وسليم الجراح يكونو عمليين لعبه على الجماعه ظهور عبدالرحمان الطحان ده الى مكنش فى الحسبان خاااالص بجد عالمى

• عجبني
جامد .... جزء جامد و احداثه قويه جدا بس متزعلش منى يا حبيب اخوك قلبة دياب مش منطقيه و مبالغ فيها .
رجع دياب لعقله يا حبيب اخوك و لو سئلك قوله انك الكاتب و انت حر .

• عجبني
التفاعلات: The king soliman و ابيوسف
  • عجبني
التفاعلات: ☠️ The Death☠️
جزء جااامد فشخ
دايما بتقدم عظمه
استمر يا عااالمى
عامل اى يا جو مش تدخل معايا فى بيف تانى عشان تاخد على عينك 😂😂😂🔥

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ☠️ The Death☠️ و ابيوسف
  • عجبني
جامد .... جزء جامد و احداثه قويه جدا بس متزعلش منى يا حبيب اخوك قلبة دياب مش منطقيه و مبالغ فيها .
رجع دياب لعقله يا حبيب اخوك و لو سئلك قوله انك الكاتب و انت حر .
ماتقلقش يا حبيب اخوك انا اقدر اخلى القلبه منطقيه واقدر ارجع دياب لعقله وبالطريقه برضه من غير ما اقول انا الكاتب ومزاجى كده ... سيب الدنيا تمشى زى ما انا مخططلها والنهايه هتعجبك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: THE BLACK HORSE, معلم جامد, Ehab Demian و شخص آخر
هوا الجزء جامد نيك طبعا بس هوا اي اصل المشكله الي بين عبد الرحمان و احمد صقر ده الي عايزني نعرفه يغالي

• عجبني
التفاعلات: THE BLACK HORSE و ابيوسف
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دماغ عملت ايرور ومش عارف انا فين وجي منين بس الكلام ع تقيل ومستني الجديد

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: THE BLACK HORSE
ماتقلقش يا حبيب اخوك انا اقدر اخلى القلبه منطقيه واقدر ارجع دياب لعقله وبالطريقه برضه من غير ما اقول انا الكاتب ومزاجى كده ... سيب الدنيا تمشى زى ما انا مخططلها والنهايه هتعجبك
مستنى يا جميل على احر من الجمر .

👑
تستاهل لقب
King

• عجبني
هي ليه قلبت كده وبقت خطر على القارء نفسه انا حسيت اني انا اللي حطيت المخدرات وايه اللي دخل بطل لهيب ابن آدم في الموضوع ومين آلين وهتعمل ايه واتكلمت مع مين اساسا ومين الشخص اللي بكلمه دياب ده كل شويه وليه يزعل من عيلة الجراح وليه وليه وليه اسئله كتير واحداث اكتر وانا دماغي عملت ايرور
ايرور ايه لأ دي ساحت من كتر الضغط والتفكير
انا عرفت انت مدايق من ايه انك كل ما تجيبه شمال ييجي يمين ولما تجيبه يمين ييجي شمال وكان لازم معظ الشخصيات دي تظهر في الجزء اللي بالشكل ده انا تعبت احداث كتير جدا تسلم على الجزئ الفاجر ده

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: THE BLACK HORSE و ابيوسف
هي ليه قلبت كده وبقت خطر على القارء نفسه انا حسيت اني انا اللي حطيت المخدرات وايه اللي دخل بطل لهيب ابن آدم في الموضوع ومين آلين وهتعمل ايه واتكلمت مع مين اساسا ومين الشخص اللي بكلمه دياب ده كل شويه وليه يزعل من عيلة الجراح وليه وليه وليه اسئله كتير واحداث اكتر وانا دماغي عملت ايرور
انا عرفت انت مدايق من ايه انك كل ما تجيبه شمال ييجي يمين ولما تجيبه يمين ييجي شمال وكان لازم معظ الشخصيات دي تظهر في الجزء اللي بالشكل ده انا تعبت احداث كتير جدا تسلم على الجزئ الفاجر ده
هو شكلو فعلا تعب من كتر الافكار دى بس هو بيعمل كده عشان يكسر الملل من القصه و ديما يكون فى اثاره

سوال بس انت ازاى اسمك ملون

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%