NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية تاجر السعادة ـ | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 16/9/2022

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و كلاون 😂🤡
ههههههه حبيبى يا غالى متخافش انا برضه بعزك
يا ويلد ابوى من خاف سلم ....
متتأخرش علينا فى بقية الاجزاء لانها بقت ادمان .

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
الجديد امتا

• عجبني
  • عجبني
امتى يا رايق

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف، كلاون 😂🤡 و The king soliman
الجديد امتا
قربت اخلصه يعنى ساعه او اتنين ويكون جاهز .... اسف على التاخير بس الجزء ده اطول شويه من باقى الاجزاء وفى حاجات بعد ما كتبتها اضطريت اغيرها

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ابيوسف، THE BLACK HORSE و كلاون 😂🤡
امتى يا رايق
قربت اخلصه يعنى ساعه او اتنين ويكون جاهز .... اسف على التاخير بس الجزء ده اطول شويه من باقى الاجزاء وفى حاجات بعد ما كتبتها اضطريت اغيرها

• عجبني
عاش يغالي مستنيينك ♥️

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
كالعادة مبدع يا احمد .. شكرا ليك وبحييك علي فتح مواضيع وقصص جديدة داخل القصة .. ولو يعم لما تنام وتاخر هنشوف الابداع ده فبراحتك يباشا 😂❤

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف و The king soliman
مع ان موضوع الغيبوبة بتاع محمد صفر ملهاش علاقة باحمد بس معرفش ليه جه في بالي الحركة الي عملها احمد صقر في سلسلة حكايتي لما مثل انه انضرب بالنار وفي غيبوبة عشان يعرف مين معاه ومين عليه فانا كنت مستني ان محمد يكون بيعمل نفس الحوار عشان يشوف عيلته هتتصرف من غيره اذاي 😂

• عجبني
وسؤال كدا معلش يا احمد سليم ودياب واحمد صقر هل ليهم اصل في الواقع اقتبست منه شخصيتهم وافكارهم وكدا ولا كل دول بناء الخيال البحت لاحمد سليمان؟

• عجبني
اصل انا بحب فاتن علشان كده هخلى الناس تحبها وتخاف عليها
دا كدا عظمة اوي بس بلاش تأذيها 🥺 خليها فاتن اتنين ونشوفها ذي فاتن عبدالرحمن وطبعا ليك مطلق الجرية في قصتك بس متأذيش فاتن 🙂🔪

• عجبني
التفاعلات: ابيوسف
كالعادة مبدع يا احمد .. شكرا ليك وبحييك علي فتح مواضيع وقصص جديدة داخل القصة .. ولو يعم لما تنام وتاخر هنشوف الابداع ده فبراحتك يباشا 😂❤
تسلم يا غتلى رائيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف و THE BLACK HORSE
مع ان موضوع الغيبوبة بتاع محمد صفر ملهاش علاقة باحمد بس معرفش ليه جه في بالي الحركة الي عملها احمد صقر في سلسلة حكايتي لما مثل انه انضرب بالنار وفي غيبوبة عشان يعرف مين معاه ومين عليه فانا كنت مستني ان محمد يكون بيعمل نفس الحوار عشان يشوف عيلته هتتصرف من غيره اذاي 😂
هههههه بينى وبينك انا كنت ناوى اعمل كده بس تلعشاء بتاع امبارح والتكييف خلانى اغير رائى

• عجبني
  • جامد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلي بالك من فاتن محمد يا احمد شكلك مش ناوي علي خير ليها 🙂

• عجبني
وسؤال كدا معلش يا احمد سليم ودياب واحمد صقر هل ليهم اصل في الواقع اقتبست منه شخصيتهم وافكارهم وكدا ولا كل دول بناء الخيال البحت لاحمد سليمان؟
فى بعض الشخصيات حقيقيه لكن طبعا انا ضايف عليها الخيال بتاعى .... وفى مواقف كتير ف السلاسل القديمه حقيقيه منها اللى حصلى بشكل شخصى ومنها اللى انا حضرته او اتحكالى بس طبعا غيرت شوية حاجات

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • محزن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%