NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بنت خالي بعد سفر جوزها نتاية مصرية مشتعلة الشهوة و طياز و بزاز ولعت زبري الجزء الاول

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,020
نقاط
15,361
jfo5ixtttc.jpg

أنا شريف شاب فاضي و بتاع نسوان اوي و حابب أشاركم حكايتي مع ست طلقة مالعيلة بتاعتي, بنت خالتي يعني. أنا أكبر منها بست سنين يعني عندي سبعة وعشرين سنة ليا شغلي الخاص مخلص هندسة معماري و عايش في بيت والدي و بشطب في شقة ليا في العقار التاني اللي والدي مالكه عشان لما احب أتجوز! يعني مالآخر ضاربها صرمة و عايش يوم بيوم و بدلع ديلي اللي محيرني كتييير أوي! حتى في الكلية عطيت مع بنات و مومسات كتير بس جيت عند بنت خالتي ألأموره مشتعلة الشهوة و فرملت. بس عشان ما ينفعش أدوس لأنها بنت خالتي يعني أمها اخت أمي الغالية؛ فكنت بقول في نفسي :لولا أنك بنت خالتي و جيتي في سكتي أنا كنت دست فيكي؛ كنت فرقعتك! لحد فعلاً أما جه اليوم و بنت خالتي ديت كانت محتاجالي اوي فدست و عشان هي كانت مفتوحة ست نتاية مصرية مشتعلة الشهوة بعد سفر جوزها عليها طياز و بزاز و لعت زبري زي ما هتشوفوا فرحت فيها و دقتها و نكتها برضاها و كان نفسي فيها من زمان
بنت خالي عبلة نتاية مصرية مشتعلة الشهوة أوي ومن يوم ما اتجوزت وهي احلوت أوي و على الرغم من أنها صغيرة , حوالي 21 سنة, إلا أنها طلقة عليها طياز و بزاز تولعك. بنت خالي انوثة طاغية و يا حلاوة اما تشوفها بالجلبية البلدي وهي مدياك ضهرها و عمالة تمشي و تهز , يا لهوووووي! طياز هزازة طيز طالعة و طيز نازلة و ده غير البزاز الشامخة الكبيرة المدورة مع وسط حلو صغير تحس ان جسمها متقسم رباني طلقة نار!! من يوم ما الأنوثة جريت في جسم بنت خالي عبلة و هي لعبية بتاكل بعقل الولاد حلاوة ؛ يعني تمشي معاهم و تخليهم يعبدوها و يصرفوا فلوسهم عليها و أيش ياخد الريح مالبلاط!! مكنتش بتخلي حد يلمسها! كنت أشوفها احس أنها هايجة و جسمها فير زي ما امها كانت بتقول و عشان كدة عقلها كان مع المراية و السبسبة و مدية المذاكرة ضهرها. فشلت في الدراسة ودخلت معهد فني تجاري و خالتي خافت عليها من لعبيتها وفجوزتها لأقرب عريس خبط بابها طالب القرب!
من سنة كدة بنت خالي اتجوزت لشاب كانت ظروفه على قده و أمها و أمي أتفقوا أنم يدخلوا عندنا في شقة من شقق البيت بتاعنا, والدي على فكرة ثري صاحب عقارين و محلات و منهم اللي أنا ساكن فيه, وفعلاً ده اللي تم و بعد فترة مالجواز حوالي خمس شهور جاله عقد عمل في الخيلج فسافر و مكنش ينفع انه ياخدها معاه و ده من شروط العقد!! سافر عضان يعمل حاجة وهو شغال محاسب فقالها أنها مخيرة أما تروح عند امها او تقعد في شقتها و طبعاً عبلة مرضتش تروح تقعد في شقة جوز مها اللي اتجوز امها بعد اما جوز خالتي اتوفى بعد اما خالتي ولدت عبلة بشهو و اتجوزت خالتي و ليها اربع ولاد من جوزها الجديد. جوز خالتي بيعامل عبلة كويس بس عبلة اختارت أنها تبقى في رعاية والدتي عشان هي مش بترتاح لجوز امها. والدتي كمان خالة عبلة صممت أن الاخيرة تقيم في بيتنا في شقتها و أنها هتراعيها بعد سفر جوزها فكانت فعلاً عبلة تقضي تلات اربع و قتها عند والدتي اللي هي عمتها و في آخر الليل تروح تبات في شقتها أو ساعات في أوضتي لما بكون برة… يعني الجو حلو و مهيأ لي و و نتاية مصرية مشتعلة الشهوة زي بنت خالي عبلة أم طياز و بزاز مشكلة أنها تقع معايا بعد سفر جوزها في المحظور! و يا حلاوته من محظور!! بصراحة اللوم تلات أرباعه على عبلة اللي كانت فظيعة في لبسها حتى في شقة والدتي اللي هي عمتها! كانت تلبس ملابس مثيرة أوي خفيفة شفافة تشف ترف عليها و قصيرة كانها مفيش شاب معها مش مجوز و غن كان عطيط!! كانت عبلة عندنا واخدة حريتها عالآخر و فتحتها عالبحري في الدلع و الغنج و حركاته المثيرة اللي كانت بتجنني لما أكون عند و الدتي !! يعني كانت تفلت منها عمايل أو حركات مقصودة او غير مقصودة بتنم عن انوثتها و دلعها فكنت باحس أنها نتياة مصرية عالفرازة مشتعلة الشهوة! بس باين عليها كانت بتحاول بردة تلفت نظري ليها فكانت تستعين بيا في أي حاجة أخلصهالها في البنك مثلاً لما يكون جوزها بعتلها تحويلة او خلافه من مطالبها. كانت عبلة ساعات تروح معايا لوحدها و ابتديت أحس أنها تعبانة لسة عروسة مكملتش سنة و بعد سفر جوزها مشتاقة أوي! كنت حاسس ان كسها بيحرقها. في مرة مالمرات كنت راكب عربيتي و بنقضي مشوار انا وهي لحد البنك ففرملت بسرعة لأن سواق غبي طلع من شارع جانبي من غير ما يضرب كلكس او يدي أي اشارة. النبت اتخضت و لزقت فيا و صوتت!! لزقت جامد لدرجة أني فكرتها نامت…. يتبع….
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%