NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

fifi2022

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
24 ديسمبر 2021
المشاركات
8
مستوى التفاعل
2
نقاط
170
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ازيكوا ❤مبسوطة عشان رد الفعل علي الجزء الاول 😍 و اسفة علي التأخير
وقفت المرة اللي فاتت لما عمر ضرب نار عليا و علي مراته دينا و محستش بنفسي غير و انا بفوق حاسس بألم جامد في كتفي الشمال و عينيا مزغللة و لحد ما الصورة وضحت لقيت نفسي مربوط في سرير و في شاش كتير ناحية كتفي في اوضة فيها شباك ازاز اسود مش باين منه هو بيطل علي ايه بس غالبا انا في مستشفي و دخلت الممرضة و قالتلي **** كتبلك عمر جديد سألتها ايه اللي حصل قالتلي انت اتضرب عليك نار و في ناس ولاد حلال نقلوك المستشفي هنا انت و ال....مدام سألتها طيب هي فين قالتلي البقية في حياتك بقي ..تنحت و بصتلها و انا هموت من الخوف و القلق قولتلها انا لازم اخرج لقيتها جت و حطت ايدها علي كتفي المربوط طبعا صرخت من الالم و قالتلي هو دخول الحمام زي خروجه فجأة دخل عمر و بيقولي وهو مبتسم حمد **** علي السلامة كنت فاكر انك هتهرب من ايدي من حظك الاسود ان الطلقة جت في كتفك و مقتلتكش لانك هتتمني الموت الف مرة من اللي هيحصل فيك و هدفعك التمن غالي تمن خيانتك ليا و تمن موت دينا حبي الوحيد اللي انت اخدته مني بس اما تخف و خرج سابني مع مديحة الممرضة كانت شبه سمية الخشاب بالظبط قمحاوية و نفس الجسم و الملامح لقيتها جايبالي اكل و عصير و فضلت تأكلني و انا كنت جعان جدا سألتها فين حاجتي و موبايلي عايز اكلم اهلي اطمنهم عليا قالتلي انت جيت زي ماانت كده من غير اي متعلقات بعد كده اديتني علاج و لقيتها بتحضر حقنة سألتها هتعملي ايه قالتلي متخافش يا عسل عشان تبقي احسن اديتني الحقنة و قالتلي ارتاح و اهدي خالص و فضلت تحسس علي جسمي لحد ما وصلت عند زبي اللي كان وقف و انتصب فبان من تحت لبس المستشفي القصير اللي انا لابسه لقيتها مسكته و قالت : خسارتك و **** ؛ و فضلت تمص فيه بعنف و كأنها اول مرة تشوف زب حد و فضلت تضغط عليه بصوابعها و تحسس عليه و انا مربوط بس كنت مستمتع اوي لحد ما جيبت لبني علي وشها و في بؤها و بلعته و نضفت زبي و قالتلي : تصبحي علي خير يا فوفا بصتلها باستغراب و سابتني و خرجت فضلنا اسبوع علي نفس الوضع تأكلني و تديني الحقنة لحد ما حسيت ان مبقاش في الم في كتفي بس بقيت بحس بألم في حلمات صدري كلمت مديحة الممرضة اللي بقت هي الشخص الوحيد اللي بتكلم معاه و طلبت منها انها تفكني عشان نفسي اخرج اشوف الشمس بقالي اكتر من اسبوع في السرير متكتف قالتلي مش هينفع قولتلها :طيب افتحي الشباك قالتلي : من عينيا ؛ فتحت الشباك لقيت وراه قضبان حديد و وراه حيطة استغربت و سألتها ايه المستشفي اللي احنا فيها دي
ضحكت ضحكة بشرمطة و قالتلي مستشفي ايه يا قلبي انت في بدروم فيلا عمر بيه وقتها فهمت ان انا دلوقتي تحت رحمة عمر و مش هيسيبني و شوية لقيت مديحة بتقومني و بتقلعني لبس المستشفي ده سألتها بتعملي ايه قالتلي بجهزك و انا مش فاهم بتجهزني لايه لقيتها غيرت هي كمان و لبست زي عباية خفيفة كده مبينة كل جسمها و دخلت معاها زي ستيكرات كده و صابون و جردل في مياه و مكن حلاقة زعقت فيها و حاولت اتحرك بس من غير فايدة و راحت كاتمة بؤي بالاستيكر ده و ابتدت تشيل في شعر جسمي بالكامل من اول صباع رجلي لحد شعر صدري و دقني و دخلت واخدة تانية بجهاز كده بليزر و فضلت تمشيه علي جسمي ووشي في الاماكن اللي اتحلق منها الشعر و راحت مديحة مدياني حقنة غبت عن الوعي صحيت علي صوت واحد كده فتحت عيني لقيت واحد اسمر و طويل لا بس شورت و جسمه كله عضلات و انا ملط و ناعم و ابيض اوي بعد ما شالولي شعر جسمي و مديحة واقفة بتصور بموبايلها كانوا لسه قافلين بؤي قالي ازيك بص انا هنا عشان استمتع فأحسنلك متقاومش لأن هعمل اللي انا عايزه بالذوق او بالعافية ماشي يا روحي؟ هزيت راسي و انا مشعارف هو ناوي علي ايه لقيته جابب علبة زيت كده و نزل شوية علي جسمي و فضل يدعك و يقفش في حلمات صدري اللي كنت حاسس فيها بالم بس مستمتع و فضل يبوس في رقبتي و صدري و ابتدي يلحس في جسمي لحد ما وصل لزبي راح فك رجليا المربوطة و فتحهم و رفعهم عن السرير ووقفل عليهم الرباط تاني و قلع الشورت و فضل يلحس في خرم طيزي و حط زيت علي ايده و طيزي و ابتدي يدخل و يخرج اول صباع حسيت بألم جامد شوية و دخل صباعه التاني و فضل يلحس و يلعب في فتحتي اللي وسعت و عرف يدخل صباعه التالت و انا عمال اتألم لحد ما زبه انتصب جامد عشان اتفاجيء بيه حاجة كده فوق ال ٢٠ سم حط عليه زيت و ابتدي يمشيه علي فتحتي و يدخل و يخرج رأس زبه في طيزي بحنية و زود في الزيت لحد ما زبه دخل فيا بالكامل و فضل ينيك فيا بعنف و انا بموت من الوجع لحد ما حسيت بسائل بيتقذف و بيتسرب في طيزي و بطني روحت تنحت كده و حسيت بانكسار جامد ازاي انا كراجل يحصل فيا كده و اتناك و الراجل لبس الشورت بتاعه و خرج و قالي باي يا قمر دخل عمر عليا و قالي صباحية مباركة استمتعتي يا بيضة فضلت اشاورله يفكلي اللي علي بؤي شالها و قولتله ارحمني مش عملت اللي انت عايزه سيبني بقي قالي اسيبك بالسهولة دي احنا لسه بنبدأ انا هخليك تترجاني عشان انيكك خد الموبايل طمن اهلك قولهم ان انت مسافر و مطول اي كلمه هتقولها غلط هشير الفيديو اللي صورتهولك يا حلوة كلمت ماما و رضوي اختي طمنتهم و قفلت معاهم اخد مني الموبايل و ابتسملي و خرج لسه الحكاية مخلصتش مستنية ردودكوا 🥰😍
 
  • عجبني
التفاعلات: Legnd walker
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%