NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش بعيدا عن الجنس ،، وبدووون ((مثالية))

فحلاوى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو اتيحت لك فرصة ، في مجال شغلك او انت خبير فيه ، والفرصة دي انك هتعمل زي ماكتير بيعملوا ،، تغفل ذبون/عميل ،، وهو مش هيعرف ولو بعد 100 سنة ،، ومكسبك هيزيد بمقدار 3 اضعاف .
هل ممكن تعملها وتقول (السوق كلوو بالحال دة) ،، ولا انت من النوع اللي حتي في غلطه عامله حدود ؟!!!
...

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@ و ابن المنيا
لو اتيحت لك فرصة ، في مجال شغلك او انت خبير فيه ، والفرصة دي انك هتعمل زي ماكتير بيعملوا ،، تغفل ذبون/عميل ،، وهو مش هيعرف ولو بعد 100 سنة ،، ومكسبك هيزيد بمقدار 3 اضعاف .
هل ممكن تعملها وتقول (السوق كلوو بالحال دة) ،، ولا انت من النوع اللي حتي في غلطه عامله حدود ؟!!!
...
لا

عمرها متحصل

• أتفق
التفاعلات: فحلاوى
...
مش عارف الصراحة وبصراحة أكتر مش عاوز يتم اختبار مبادئي علشان مضعفش وأقع في الغلط🙂😅

• بيضحكني
مش عارف الصراحة وبصراحة أكتر مش عاوز يتم اختبار مبادئي علشان مضعفش وأقع في الغلط🙂😅
عارف نفسك انت 😂😂😂

لاء طبعا مش عامله كدا

• عجبني
عارف نفسك انت 😂😂😂
أكيد أنا عارف نفسي بس مش هحب أعمل الغلط وعلشان كدا عاوز افضل بعيد عن الحوارات دي وبالي مرتاح

• حبيته
أكيد أنا عارف نفسي بس مش هحب أعمل الغلط وعلشان كدا عاوز افضل بعيد عن الحوارات دي وبالي مرتاح
احترمت فيك صراحتك وصدقك مع نفسك 👌

• حبيته
التفاعلات: Hello helaliy
...
استحالة طبعا لا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** ولسه فيكي نخوة يابلد 😂😂😂
حتى لو بعيد عن النخوة، حلو الواحد يلتزم في مبادئه الأخلاقية تحت أي ظرف

• عجبني
حتى لو بعيد عن النخوة، حلو الواحد يلتزم في مبادئه الأخلاقية تحت أي ظرف
صح كدا ،، يعني نص الغلط ولا الغلط كلو :)

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%