NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

oraby444

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
7 فبراير 2023
المشاركات
3
مستوى التفاعل
30
نقاط
16
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الزب الاردني, قاذف اللهب, Mezo1986 و 22 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
شوي شوي حبيبي خصوصًا لو صغيرين بالعمر .. اهم اشي ترتاحه و تحكوا مع بعض اكتر و لاتغصبها ع اشي 🙏🏽🙏🏽
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
كمل ودوس ومتعنا بلحمها
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
اكيد اللبوة ب بزاز زى كدة عاوزة دكر يركبها ولو اتجوزتها لازم تعرف تعشرها ....
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
جمداااان شبه بذذ مرتي حبيبتي افففففف 🤩👆👌👍
 
  • عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي و Aymanx123
ما تيجى تليجرام kohnwivk@
 
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
انا بحب البزاز دي اوي جامده جدا متعنا اكتر و ورينا حجم طيزها وكسها 🔥❤️
 
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
منيوكه وتستاهل الدياثه
 
اكيد اللبوة ب بزاز زى كدة عاوزة دكر يركبها ولو اتجوزتها لازم تعرف تعشرها ....
ولو ماعرفش انا هروح اساعده حتى لو عرف هروح علشان امتعها
 
شوي شوي حبيبي خصوصًا لو صغيرين بالعمر .. اهم اشي ترتاحه و تحكوا مع بعض اكتر و لاتغصبها ع اشي 🙏🏽🙏🏽
انت انسان مثقف بدون مجاملة وتمنى صحبتك وصداقتك بكل احترام
 
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
اووووف يخربيتها فاجره اووووي خطيبتك جسمها كله مفيهوش غلطه جامده اوووي تجنن كسها وبزازها يجننوا
 
ابعتلي انا نفس ميولك
 
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
حلمتها اوووووووووف
 
بص هو عامتا اعمل اللي تحس انه بيبسطك اكتر بس انا لو مكانك ووصلت للمرحله دي انا حكمل طبعا و هي مش حتبصلك بصه وحشه دي حتقدر حبك ليها
 
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: متحررين جاد
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
اووف. فاجرة اوي
 
HhfgyVs.md.jpg
اسف لو هطول عليكم بقالي فتره بحب اقعد اتخيل خطيبتي بتتناك من من ناس تانيه وكنت بقعد اكتب والف قصص فدماغي عنها بس كل ده كانت تخيلات بس واحده واحده لقيت الموضوع بيكبر معايا وكل متبعتلي نودز ليها بقعد اتخيل ان حد تاني هو الي بينكها وانا بتفرج عليهم وحرفيا مبقتش بهيج غير لما اتخيلها كدا والحوار دا بقي بينعكس عليا فتصرفاتي فالحقيقه واحده واحده بقيت بخليها تلبس حاجات قصيره وبناطيل ضيقه عشان طيزها تكون باينه وهي كسها منفوخ فبيبان دايما فالبناطيل وهي ممانعتش الصراحه وهي الي كانت بتطلب تلبس كدا بعدها عرض عليها متلبسش اندرات موافقتش فالاول بس بعد كدا وافقت وبقت دايما تنزل من غير اندرات وبقيت بمشي هيجان من نظرات الناس ليها اوي وبقيت دايما اشجعها تلبس لبس عريان فالبيت قدام ابوها واخوها بحجه اني بحب اشوفها بيه فمش كل شويه استنها تغير وفمره كنت بكلمها فالفون وكانت لابسه شورت وبادي حماله مبين نص صدرها الباب خبط قامت فتحت علي طول افتكرته ابوها لقيته جارها وقعدت اكلمت معاه فتره ٥ دقايق وانا كنت فيهم هيجان فشخ انها واقفه كدا قدام جارها بس لما رجعتلي عملت نفسي زعلان ومضايق عشان مش عاوزها تعرف اني ديوث عليها تفتكرو احررها اكتر اذاي من غير متعرف وهل اكمل وادوس ولا احاول امنع نفسي من احساس الدياثه عشان نظرتها ليا
هي مستعده تتحرر وتتشرمط بس انت شجعها متخوفهاش
 
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%