NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

y323y

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
برنامج اسمه Allavsoft any video convertor كل واحد يركز عشان فيه طقم مميزات جبارة في البرنامج ده:
  • بينزل فيديوهات واغاني من اي موقع يخطر على بالك، يوتيوب، سبوتيفاي، فيسبوك، تيكتوك، حتى مواقع السكس هيظبطك فيها متقلقش.
  • بيحول الملفات من اي صيغة للتانية وممكن يحولك فيديو لملف صوت.
  • بيدمج ملفات الترجمة مع الفيديو.
  • بيدعم خاصية الاستكمال، يعني لو انت مصري والنور قطع عندك يا بائس، هيكمل مكان ما وقف مش هيعيد من الأول.
  • النسخة المجانية متاحة ولو عايز النسخة الPro احسن برضو بس ابو بلاش زي الفل اطمن.
  • متنزلوش افلام سكس وتتفرجو عليها لوحدكم عشان عيب، ابعتهولنا خلونا كلنا نتفرج.

• عجبني
التفاعلات: 🅐︎𝗩𝗔𝗧𝗔𝗥, ALbrens, huwaida1988 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياه انا بدور على برنامج اقدر انزل من اليوتيوب هجربه وياريت يظبط معايا، مشكور

• عجبني
التفاعلات: y323y
برنامج اسمه Allavsoft any video convertor كل واحد يركز عشان فيه طقم مميزات جبارة في البرنامج ده:
  • بينزل فيديوهات واغاني من اي موقع يخطر على بالك، يوتيوب، سبوتيفاي، فيسبوك، تيكتوك، حتى مواقع السكس هيظبطك فيها متقلقش.
  • بيحول الملفات من اي صيغة للتانية وممكن يحولك فيديو لملف صوت.
  • بيدمج ملفات الترجمة مع الفيديو.
  • بيدعم خاصية الاستكمال، يعني لو انت مصري والنور قطع عندك يا بائس، هيكمل مكان ما وقف مش هيعيد من الأول.
  • النسخة المجانية متاحة ولو عايز النسخة الPro احسن برضو بس ابو بلاش زي الفل اطمن.
  • متنزلوش افلام سكس وتتفرجو عليها لوحدكم عشان عيب، ابعتهولنا خلونا كلنا نتفرج.
طب لو فيديو لازم تتفرج عليه بالدفع مش هيفتح غير بالدفع ينزلو بردو موقع زاي only fans مثلاً

ياه انا بدور على برنامج اقدر انزل من اليوتيوب هجربه وياريت يظبط معايا، مشكور
مستني ردك ومتأكد انه هيخدمك

• عجبني
التفاعلات: ABO SULAIMAN
طب لو فيديو لازم تتفرج عليه بالدفع مش هيفتح غير بالدفع ينزلو بردو موقع زاي only fans مثلاً
لازم يكون الفيديو بتقدر تشغله عشان تعرف تنزله

عودة
أعلى أسفل
0%