NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية بدايتي مع كام حاجه ـ تسعة أجزاء 14/2/2023

Mahmood Abdo

نسوانجى الاصلى
نسوانجى مثقف
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
10 يونيو 2023
المشاركات
8,054
مستوى التفاعل
3,763
نقاط
99
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا محمود والقصه اللي هكيها حصلت معايا يمكن تعجب شخص ويمكن متعجبش شخص تاني 😂
المهم القصه حصلت برا مصر مش ف مصر. من حوالي ٦ سنين المفروض هي ب الانجليزي بس طبعا دا مش هينفع مع بعض الناس
شخصيات القصه هما
محمود مصري الطول ١٨٥ سم الوزن ٩٠ ك شبه رياضي قمحاوي دقن مش كبيره اوي شعر قصير جدا طالب ف هندسه مش هتفرق معاك هندسه اي ولا اي حاجه غير انو ف سنه ٢ وقت القصه
ساجده هنديه 😂 اه هنديه [ هلو برادر ]
١٦٥ سم ٥٠ ك بيضه مش اوي يعني شعر طويل جدا لحد طيزها بزازها متوسطه طيزها جامده بصراحه اكبر من المتوسط بس مش أووفر اوكي ملامحها هنديه طبعا 😂 زميله محمود
جيسي نيجيريه 😂 ١٥٥ سم ٦٠ ك طيز افركن جامده اوي وبزاز كبيره سمرا طبعا 😂
صدام. هندي ١٧٠ سم ٦٥ ك دقن وشعر كويسين هندي يعني 😂 المهم هو عيل هندي نفس السن بردو
وسيم. هندي. ١٦٥ سم ٧٥ ك عيل قصير مدملك كدا 😂 معندوش دقن ملوش حاجه ليها علاقه ب اسمه ٢٥ سنه ديلر
نازيمه. هنديه متجوزه ٣٥ سنه دكتوره ف الجامعه. بيضه فشخ بزاز معقوله طيز مدوره وصغيره دي عليها اااااه بنت متناكه 😂 عندها ولد صغير جوزها مش معاها بس مش منفصلين
كارما. روانديه ١٧٠ سم مفيش بزاز اوي طيز عاليه اوي ٦٥ ك
محمد. رواندي زميلنا بردو عيل اسمر 😂 بتاع كل حاجه طوله ١٩٠ سم وزنه ٩٠ ك
في شخصيات تانيه بس عشان مطولش عليكو لما يظهر حد هنقول مين هو


الفصل الأول
محمود اللي هو انا طالب بيدرس ف الهند ايوا ف الهند 😂
انا يعني اللي هو محمود بدرس هندسه مش لازم اي مش هيفرق يعني قبل القصه كنت حاجه وبعدها بقيت حاجه تانيه خالص هتفهم متقلقش
المهم انا مكنتش بشرب سجاير (انا مبطل دلوقتي 😂 ) كنت بنزل جيم والدينا فل محاضرات وشغل جامد والتزام اول سنه تقيمات عاليه والدينا فل لحد م قابلت صدام واد هندي عرص 😂 واد عسليه بس هو اللي جرني معاه
مش مهم اتعرفت عليه ازاي بس ف وقت قصير بقينا بفه يعني المهم كل يوم مع بعض محاضرات طبعا مره مره بقينا نخلع منها مره مره منروحش الكليه ونفضل نلف ف الشوارع ب البايك او الموتوسكل بتاعه و ف مره عرفني ع واحد صاحبه اسمه محمد واد رواندي بس عيل كان صايع بقي بالنسبالنا بتاع بنات وكدا 😂 منا كنت خام بقي المهم محما دا اي بقينا نسهر عنده وبلايستينش وكدا وشربت اول سجاره عنده كانت عاديه بس مخدتهاش ع صدري ف الاول ف معملتش حاجه خدت التانيه بدأت احس بتاثيرها ودماغي تهدي وعجبتني من ساعتها وانا مبطلتش سجاير لمده ٤ سنين المهم سجاره جابت جوان وجوان جاب حبايه وحبايه جابت كوبايه وكلو يعني بس كل حاجه هقولكو امته بداتها احنا حتي الان ف ليفل السجاير اوك 😂 محما دا كان كل شويه مع شرموطه وانا و صدام بقينا نشوف ونقول ي بخته ونهيج وعايزين وكدا لحد مهو رضي يسبنا مع واحده يعرفها ومن غير فلوس طبعا ب الحب يعني انا طبعا مقديها ١٠ وكدا وأفلام وقصص و صور والكلام دا 😂 واول مره اجرب عملي كنا عندو ف البيت وهي جت (كارما ) مكنتش أجمل حاجه اللي حلو فيها الطيز وكانت واسعه اوي الصراحه شارع 😂 البت كانت بتتناك برجل سرير ف كسها بس طيزها ديقه شويه تقريبا مكنتش دخلت فيها رجل السرير 😂 هي دخلت وهو سابني ونزل كان معايا صدام قولتله اتكل انت انا مش هخش وتعد تخبط تقولي يلا ولا هخش وهي متغرقه لبنك 😂 وزعته الخول وقفلت الباب والبت لسه جايه تولع سيجاره روحت شخرلها وساحب منها السجاره وجرتها من دراعها ع الاوضه ورميتها ع السرير طبعا محما قالي انها بتحب العنف( اللي هو احا م كسها داخل فيه رجل سرير ملازم عنف 😂 ) ف انا كنت بحاول بعنف بس مش عارف هل كدا تمام ولا ازود هي كانت لبسه زي جاكت وبادي ومفيش برا لان بزازها صغيره مش محتاجه 😂 بس اللي هيجني انها مكنتش لابسه اندر والبنطلون هيتفتا من طيزها قفلت النور عشان اقضي ليله سودا زي خلف الدهشوري خلف 😂 طبعا انا هايج واول مره مش طبيعي بوس ولحس وكلام من دا دا غير امها شروطه وانا كنت محضر الكاندم البت قلعت وانا قلعت ونيمتها ع السرير وعادي رايح ادخل ف كسها زبي دخل وهو هايج حسيت بفضا وهووووووووو ومكان واسع اووووووووي قلت يمكن لسه انا زبي مهجش اوي ومشدش فضلت ادخل وانيك وهي ولا هنا لدرجه اني حسيت انها نامت انا فقدت الأمل الصراحه قلت بس انا مش مكتوبلي روحت قليم ولابس فاتح النور ومقومها
قالت. مالك ف اي
قولتلها. محمد جبلي كس ل ٣ أشخاص مش شخص واحد كان عايزنا انا وصدام وهو مع بعض 😂 سألتها هو مال كسك ولا انا اللي غلط
قالت. لاانت مش غلط 😂
سألتها هو محمد بينيك من كسك.
قالت كان بس دلوقتي من طيزي تعال جربها
قولتلها ماشي
ولا قفلت النور ولا اي حاجه يدوب طلعت زبي وهي نايمه ع بطنها وطيزها مش مرفوعه اوي يعني لفوق انا دعكت ف زبي لحد م وقف كويس وقولت دي واسعه ورحت رازع مره واحده 😂 لقيت صويت انا اتخضيت انا بس كنت دخلت راس زبي
سألتها مالك في اي
قالت بالراحه بيوجع بلو الاول والعب ق طيزي شويه انت اي مش بتعرف
انا سمعت الكلمه دي وحسيت بنار بتغلي ف عروقي مش بعرف اي ي كسمك انا لو دخلت بدماغي مش هيفرق مع كسك روحت ب ايدي الاتنين و ع طيزها سبانك سمعت ااااه تهيج اي زب
قالت كمان حلو
رزعتها تاني ورحت زاقق كل زبي لجو ساعتها سمعت صويت وهي بتقول حلو روحت شاددها من شعرها ومخليها تاخد وضع الدوجي و انا زبي ف طيزها لسه وبنت المتناكه طيزها هيجتني لدرجه خوفت اجبهم بسرعه المهم محطتش ف دماغي طيزها الليله بتاعتي بقيت ارزع واضرب طيزها واسحب شعرها وهي اااااااااااااه بس آآآآآآه وكمان وعماله تقولي اجمد اكتر وانا ازوم عليها اكتر الموضوع دخل ف ١٠ دقايق كدا انا رجلي نملت 😂 وانا السرعه واحده روحت ساحب زبي من طيزها وقعدت ع السرير وقلتلها مصي ي بنت المتناكه الشرموطه بقت بتبلعه كلو وتكتم نفسها بيه وتاخد بضاني معاه وشغاله مص
لحد مبدات تهدي روحت زايم عليها وقومت وقفت ع الارض و شدتها من ع السرير. بقت رجلها ع السرير وجسمها برا ف الهوا و هي ف وضع الدوجي وماسكه فيا وانا شغال اتيك بوقها وارزع فيه وشادد شعرها ب ايدي وبشدها ع زبي واخنقها بيه روحت ب ايدي التاني وع طيزها برزع بعنف لدرجه لن البت سمرا بس طيزها بقت حمرا شبه طيز القرد 😂 فضلت كدا شويه وبعد كدا شلت الشرموطه دي او كارما وخليت رجلها ع كتافي و ايدها حضنتني وراسها مدلدله منها لورا وايدي ع ضهرها من ورا وروحت حاشر زبي اللي خد ع طيزها وبقيت انيك طيزها اللي صدقوني بقيت اسمع احلي اه البت زبي بيدخل ف طيزها وبيطلع منها وانا بحرك وسطي البت بتتمرجح ف بقت البت طيزها شغاله تتناك وهي بتتمرجح
فضلت اسمع ااااااااااه و كمان ونكني ونيك طيزي وافشخها والبت خلاص من كتر الصويت صوتها راح فضلت انيك فيها لحد م اقربت اجبهم رميتها ع الارض ومسكت راسها وفركت شويه ف زبي هي فهمت جرت ع زبي شفطت كل اللبن اللي كانت أكبر كميه انزلها ومشفتش ولا نقطه البت بلعتو كلو بنت المتناكه لحد م اتهديت من النيكه دي قعدت جمبها ع الارض وسندنا ع السرير وهي راحت قامت تجيب حاجه من برا وهي ماشيه وراميه رجل لورا 😂 ورجعت بسجاره بانجو و اكيد شربت واكيد بردو كانت أول مره ليا ف البانجو دي كانت أول نيكه الجاي احلي واسخن في ناس كتير ومواقف اكتر قولولي ي ريت رايكو اي

بدايتي مع كام حاجه

الجزء الثاني

وفقنا لحد منكت كارما وشربت البانجو صح بس دي كانت أول مره اشربه ياسلام ذكريات زباله 😂 جامد فشخ البانجو لا جامد بجد اتا عملت انا وهي دماغ خلتنا نقوم تشغل اغاني ونرقص للصبح 😂 وطبعا لازم انيك طيزها لان كسها صعب الصراحه 😂 المهم رقصنا ورقصتلي شويه افركن كدا ب طيزها وهي ملط طبعا وخدتها تاني واحد ع الارض والتالت الفجر كان ف الحمام وخلصنا ونمنا صحيت ع صوت التلفون لقيت البت مشت قبل مصحي
وقايم من النوم مصدع وملط 😂 لبست ونزلت وكلمت محما قولتله البيت فاضي
نزلت بقي واحد تاني واحد جرب النيك والبانجو ف ليله واحده 😂 عدي كام يوم كان نفسي اشرب بانجو بس معرفتش اطلب بصراحه ساعتها مش فاكر ليه الصراحه عدي كام. ورجت اضرب عشره تاني وانا بفتكر الطيز الوحيده اللي نكتها واللي ب الامانه مش احلي طيز بس في الاخر انها خرم ي صديقي العزيز بعد فتره مش فاكر اد اي بس مش اكتر من شهر شوفت البت دي تاني عند محمد جايه هي وصاحبتها جيسي ايوا اللي اتكلمنا عنا فوق مش عارفها (منتا لو بتقرا عدل كنت شوفت اني كاتب كام شخصيه فوق بس نعمل اي بقي)
(جيسي نيجيريه 😂 ١٥٥ سم ٦٠ ك طيز افركن جامده اوي وبزاز كبيره سمرا طبعا 😂)
البت دي مدملكه ي جدع قصيره اه بس البت تشوفها لا جامده المهم لقيت محما بيقولي انت جايلك واحده بالاسم عايزه تجربك ومش شرموطه لا دي ب مزاجها ساعه متسمع حد جديد تشوفه وتسأل عنه وهي سمعت انك جديد بس يجي منك جربها وقولي بس هتجيلك البيت مش النهارده اتا بصراحه كنت هيجان ولسه بقول ي هادي وعايز انيك ادايقت شويه حسيت البت شايفه نفسها بس مركزتش المهم محما قالي ليك ف اللف قولتله مش اوي وانا عليا الحرام ملفات قبل كدا 😂 قالي طب استني خد وجابلي بانجو مفروك عليه سجاير وجابلي ورقه بفرا بس اول مره كنت اشوفها الورقه جايه جاهزه وملفوف كان بالنسبالي اختراع اللي هو احا دي جامده فشخ لفيت بقي الدينا بقت سهله وطبعا القانون اللي لف مش اول واحد يولع جاي اديها لمحمد لقيت جيسي بتقولي هاتها بس كانت كانت بتشاورلي بصباعها الحركه غاظتني بس عديت ناولتهالها ولعتها خدت النفسين وراحت للي بعدها كارما ثم محمد ثم صدام اللي نسناه ف الكلام 😂 اهو صدام دا نوعيه لو قطه نتايه شاورتله يجري وراها 😂 المهم صدام فاجني وشرب وانا معرفش انو بيشرب الخول وخد نفسين وناولني السجاره المعرصين ع موصلتلي كانت ف اخر نفسين خلصت وطفيتها المهم البت جايه شاورتلي اللي هو تعالي عارف انت حركت الصوباع دي انا دمي اتحرق منها محما جه جمبي و قالي شكلها عايزاك دلوقتي اسمع دي بتحب تسيطر هي قولتله ازاي قالي لا مش اللي فدماغك بس هي اللي تقول اعمل اي ومتعملش اي والكلام ده اسمع كلامها بس وراح ساحب كارما وفضل يبوس فيها انا قومت بصراحه قالتلي اعد جمبي قعدت مدت ايدها اني ابوسها شخرت ورحت ساحبها من شعرها عليا بالراحه كدا وقلتلها ف ودنها انتي لو اخر مره ف الدنيا مش هعملها ي بنت المتناكه ورحت قايم وماشي وسبتها وروحت ولقيت تليفوني شغال اتصال انت عملت اي ولا قولت اي البت عماله تشتم فيك وبتقول مش هتسيبك خلي بالك دي تعرف بلطجيه وهيجولك البيت وشغل عصابات افركن وكدا انا عملت فيها سبع رجاله ف بعض ف التلفون وعليا الحرام عايز اقفل التلفون من هنا والم حاجتي واخلع من البيت 😂 مهو العمر مش بعزءه بس طبعا ف الواقع دا مش هيحصل ايوا زي منتا جه فدماغك الباب هو الكائن الرخم هو بيخبط خلاص يعني كدا آخرتها انا لسه صغير ي جدعان وبعدين هعمل اي انا ف الدور الثالث 😂 😂 مش هينفع انط انا هواجه اه هواجه واللي يحصل يحصل منا مش هموت يعني ايوا انا مش هموت لما افتح وروحت فتحت ولقيتها لوحدها( احاااااااااااا انا بقالي ساعه ونص بعيد ف شريط حياتي عشان خايف منك انتي هما فيييييييييين هما خافو ولا ايييييييييييي اكيد عرفو اني بنوم مصر من المغرب )😂 دخلت وهي قصيره ولقيتها بتبص لفوق وتقولي انا اسفه 😂( احاااااااااااا وانا مبلم) هاااا مش فاهم قالت اسفه ع طريقتي معاك انا مكنتش اعرف انك ممكن تزعل من اسلوبي
انا بقي نفخت صدري وقلتلها لا ابدا انا مش ف دماغي اصلا ورحت فاتح الباب وقلتلها حصل خير تصبحي ع خير جت هي ومسكت ايدي اللي ع الباب وقالتلي طب ممكن اعد معاك شويه ينفع
تعالي شوفها وهي بتقولي كدا هتهيج صدقني 😂
ينفع طبعا اتفضلي قاعدنا ع الكنب برا تشربي اي قالت خليك انت هعمل انا تشرب انت اي قولتها عصير انا معرفش الجامعه دول بيشربو شاي ولا اي المهم جابت عصير من التلاجه ليا وليها وحطته وقعدت وفتحت شنطتها وطلعت علبه سجاير وطلعت منها سجاره ملفوفه بس قالتلي دي حشيش علشانك انت بس اه معلومه الحشيش غالي جدا هنا اغلي من مصر بكتير 😂 ولعت هي وادتني بعد كدا شربت احااا بقي كسم البانجو بصراحه الحيش جامد اوي انا طبعا مسطول. وهي كمان بس داري بالدنيا بطيئه فشخ بس انا مجمع اي اللي بيحصل 😂 لقيتها جت بالراحة او انا شايفها بالراحه وبتبوس ايدي وبتقولي متزعلش وبعد كده قعدت تحت رجلي وانا عامل أبصلها هو في اي مالها دي شويه ولقيتها بتقوم تقلع واحا ي جدعان جسم اسمر كرباج حكاية بجد المهم لقيتها بتقرب بعد مقلعت كل حاجه ماعدا الاندر بصو انا مش فاكر كانت لابسه اي اصلا بس هي قالعه الوقتي وانا ببص عليها وهي بتقرب و هتعد رجلي وانا بسحبها عليا من ضهرها احاااااااااااا ع الهيجان ي صاحبي انا هجت تاني لما افتكرت 😂 المهم هي جت وبزازها قدام وشي انا دخلن بوشي فيهم ااااه ياماااااااا وبدأت امصمص واعضعض وارضع الصدر دا والبت عماله تحرك كسها ع زبي من فوق الهدوم وانا ولعت يجدع وهي راسها لفوق ووشها للسقف ومستمتعه وكل شوبه تاشعر كدا من بزازها وتسوط لحد منا شديت راسها لودني وقلتلها هفلقك نصين قالت نفسي روحت قايم بيها وع الارض نازل بيها زي باتيستا 😂 ونازل ع بزازها ب سناني المرادي مش لساني وجيت ع الاندر وجبته ع جب ولقيت كسها غرقان بليت صابعين منه ورحت رشقهم ف طيزها سوطت روحت ب ايدي التانيه ف كسها لسه هتسوط روحت ساحب شفتها الللي تحت بشفايفي هيا بقت تتلوا فشخ وتطلع انين واه كدا مكتومه وانا بزرع صوابعي شويه مع بعض داخلين خارجين ف طيزها كلها وشويه عكس بعض واحد يدخل واخد يخرج كدا يعني لحد م لقيت شلال ضرب ف هدومي بنت الشرموطه 😂 روحت قلعت كل هدومي ولبست كاندم وهي نايمه روحت نازل أكن 69بس دخلت زبي ف بوقها وسحبت رجلها عليا وبدأت اسبنكات ف طيزها وواحد يفلت وينزل غ كسها وانا كل ده وعمل افشخ بوقها لحد مبقت تخبط ع فخادي كأنها بتستسلم روحت قايم من عليها وقومتها وقعدتها ع رجلي زي الام متيجي ترضع ابنها 😂 ومسكت شفايفها ف بوس بس وساند ضهرها ب ايدي وعمال ابوس وهي مش عارفه تقفل بقها تقريبا 😂 بتبوس بالعافيه لحد هنا تمام عارف اني رخم بس انا جعت الصراحه وهجت 😂 نكمل الجزء الجاي

الجزء الثالث

احنا وقفنا وهي ع. رجبي وانا بببوس فيها وانا ببوس بقي كنت ساندها ب ايد والايد التانيه ماسكه حلمتها الاتنين وهاتك يفرك وهي بتبوس وتقول آآآآآآه ف الفواصل بتاعت البوس لحد محسيت انها جابت ي رجاله هنا بقي هي اللي قالتها انزل نكني اروجوك دخلو بقي قولتلها مصي شويه ي بت خلبتها تمصو لحد م وقف تمام وراحت نايمه ع ضهرها وفتحت رجلها وبتقولي يلا 😂 انيكها عادي يعني لا لازم افتكس حاجه رحت جايب التيشرت بتاعي ورابط بيه بوقها مدخله بين شفايفها يعني المهم روحت جايبها بنت المتناكه دي و رفعت رجلها لفوق وفتحت حوضها وضغط علي رجليها ورحت رازع زبي والبت تصرخ وانا شغال رزع ف كسها اطلعوا كلو مره واحده وارزعه كله فضلت كدا شويه وهي شغاله امممممممممم بس لحد حسيت البت صوتها اتقطع 😂 روحت منيم رجلها ومطلع زبي وسالها مالك ي جيسي متكلمتش منا رابط بوقها طبعا 😂 لقيتها بتشتم وتقولي وقفت لي قولتلها انتي ساكته قالت مكنتش عارفه اخد نفسي كمل يلا قولتلها طب جربي دا ورحت ساحبها من شعرها سألتها طيزك عامله اي قالت مفتوحه قولت تمام روحت جايب البت ومنيمها ع كتف الكنبه بحيث تبقي البت نايمه ع بطنها يعني المهم فتحت ببن رجلها ومنتظرتش رشقت علطول البت صوتت روحت نايم عليها وشغال. ب زبي ف طيزها وبطني بقت ع ضهرها ومسكت بزازها اللي طالعه من الجناب البت بتقول اه جامده اوي ااااه تحس انها بتترعش كدا أو بتتكهرب 😂 وانا شغال رزع ف طيزها لحد مقربت اجيب وزودت بقي مع طيزها لحد مجبتهم وفضلت نايم فوقها شويه صغيرين لحد م زبي نام وخرج 😂 وقومت من عليها قالتلي انا هبات الليله مش همشي ينفع 😂 قولت طبعا 😂 كنا جعنا فشخ حشيش و نيك 😂 طلبنا اكل وكلنا دخلنا خدنا شاور قبل مناكل هي لبست تيشرت من عندي بس و انا لبست البوكسر بس الاكل جه كلنا واحنا ع السرير لقيتها بتعد ع زبي وانا نايم وترقص طيزها عليه وهي مش لابسه حاجه غير التيشيرت روحت ساحبها منه كده ناحيه بوقي وقلتلها اي متهدتيش قالت حصل بس عايزه كمان بس هادي كدا عشان خاطري قولتلها احنا لسه اكلين تعالي نشوف فيلم وفرجتها فيلم اشاعه حب وهي ف حضني وانا اترجملها 😂 البت حلو اوي بصراحه المهم الفلم خلص الساعه قريت ع الفجر والنهار قرب يطلع واحنا لسه بنفكر ف نيكه 😂 روحت قلعت البوكسر وطلعتها تعد فوق وانا نايم ع ضهري وهي بتحرك كسها عليه وانا بسحب دماغها عليه عشان نبوس بعض وفعلا بنفضل نبوس بعض وايدي عماله تفعص ف طيزها ورحت قالبها بقت هي تحت وانا فوق وعمال ابوس فيها روحت قلعتها التيشيرت ومسكت حلمتها بقيت أشد حلمتها وشفايها مع بعض وشويه وامص لسنها وافرك الحلمات وبعدين نزلت ارضع بقي الحلمات دي وشويه ونزلت ع بطنها وشويه ونزلت لكسها البت اه مفتوحه بس مش شارع وكسها اغراني وفكره اني الحس كان نفسي اجربها اوي قولت وماله جرب البت بقت تشد جسمها جامد وتقفل رجلها ع راسي وانا شغال لحس ف كسها وادخل لساني جوا وهي تزق راسي لجوا اكتر لحد محسيت ان زبي شد خلاص بدأت ب كسها ف وضع عادي جدا جسمها مفرود فتحت بين رجلها رشقت زبي ونمت عليها ابوس فيها وافرك ف حلمات بزازها فضلت ارزع وهي اه كمان ارزع شويه ورحت قلبتها ع بطنها وهي نايمه عادي روحت فاتح رجلها شويه ورشقت زبي ف طيزها وفضلت انيك فيها شويه لحد مجبتهم ف طيزها كانو قليلين الصراحه 😂 المهم نمنا ملط وهي ف حضني وصحينا بعد اكتر من ١٠ سعات نوم ع خبط الباب قومت وغطيتها وقفلت باب الاوضه ولفيت ع وسطي بشكير وفتحت لقيت صدام بيقولي مالك بقالي كتير بخبط قولتله كنت نايم دخل ع الكنبه شاف الهدوم قالي ايوا بقي بقينا نجيب بنات البيت 😂 المهم هو ركز شويه عرف هدوم مين قالي هي جوا قولتله اه قالي حلو اخش اخد دوري لسه بيفتح الباب قولتله دا عند امك دورك مين ي ابني انت عارف مش بحب انا الكلام دا عايز تنيك هات بنت وقولي سبلي البيت لو حتي اسبوع إنما محبش حد ينط ع اللي معايا 😂 طلعت سجاره وناولتهالو وولعت انا كمان واحده وقعدنا نحكي ف كلام ميخصكوش 😂 لحد مهي صحت ولبست التيشيرت بردو ولبست بوكسر ليا 😂 وطلعت قعدت ع رجلي وباستني وصبحت عليا وقالتلي انها جمانه المهم طلبنا اكل وكلنا كلنا وهي خلاص ي ع رجلي ي اما ف حضني طول الوقت شربنا سجارتين حشيش وفضلنا نضحك احتا التلاته لحد مجه محما ومعاه كارما واليزا هحكي عنها الجزء الجاي كل اللي هقوله ان ال ٣ شراميط فضلو معايا بقينا نشرب حشيش وكدا محما خد صدام ونزلو و٣ شراميط اتفقوا عليا 😂 هحكي كل حاجه الجزء اللي جاي التفاعل بس ي جماعه لو سمحتو لان الاجازه اللي جايه فيها مدعكه 😂

الجزء الرابع

اليزا او اليسا او بيث. طولها ١٧٨ سم وزنها ٨٠ ك شميل اه دي اول شميل ف القصه بس مش اخرها مش فاكر اوي كانت منين رواندا حاجه زي كدا
المهم وقفنا المره اللي فاتت لما اي
انا و اليسا وكارما وجيسي مع بعض كنا شرينا حشيشنا وظبطنا الدنيا
كارما سحبت جيسي من حضني ونامو ع الارض وقلعو ملط وبدأت معكره سحاق بينهم لدرجه اني شوفت جيسي بتدخل كف ايدها كله ف كس كارما 😂
اما اليسا جت جمبي انا لسه معرفش انها شميل بس هي اجمد واحده فيهم احلي طيز واحلي بزاز المهم نزلنا ف بعض بوس واتقلبنا ع الكنبه لحد موقعنا ع الارض
روحت قالع انا وهي قلعت من فوق شوف بزازها اتهبلت بصراحه قفشت فيهم وهاتك ي فرك ولحس وقرص كل حاجه مخلتش
لحد مهي قلعت وشوفت زبها كان كبير بصراحه اه مش ضخم بس حلو يعني ساعتها اتفاجت هي ضحكت
وقالت تجرب قلت لا قالت طب مصو رفضت انا مصدوم لسه 😂 المهم لقيتها بتقوم تروح ناحيت البنات وبتسحب جيسي قولتلها لا انا عايز انيك الكس وكارما واسعه 😂 مش هيكون احلي حاجه 😂
قالت وانا كمان عايزه الكس وبصينا احنا الاتنين لكارما وهي فهمت وقامت تجري وجريت عليها وجبتها ورميتها ف الارض بهزار كدا 😂 وقلت لجيسي بكسك علي بوقها سبتيها 😂
وقولت ل اليسا نجرب قالت ومالو 😂
المهم بلينا زبارنا وقومت كارما ونمت ع ضهري وهي بضهرها نامت عليا ورشقت زبي والدنيا واسعه بصراحه وراحت اليسا راشقت زبها معايا ف نفس الكس احاااااااااااا البت صرخت صرخه بنت متناكه فضلنا سبتين كدا شويه الزبين ف نفس الكس
وجيسي راحت قامت ونامت ببزازها فوق بوقي بقيت ارضعهم واحده واحده اليسا بدات تتحرك وانا سابت وكارما بتصوت لحد مصويتها هدا البت كانت بتعيض فعلا لحد مهدت وبدات تستجيب واحده واحده اليسا بدات تهيج وتسخن وتحرك اسرع وانا بدلت اتحرك ع الهادي والبت بتزوم اوي انا روحت شاورت ل اليسا اني هسرع هي هدت روحت مسكت كارما من وسطها وبدأت انشرها لفوق جامد واسرع فشخ وهي اااااااااااااااااااه بس وتصوت لحد منطرت ف وش اليسا شويه وهي هدت وقالت خالص كفايه 😂 جابت اخرها وقامت بالعافيه انا كمان كنت جبت يعتبر اول م قامت اليسا نامت ع زبي وخدت كل اللبن اللي عليه وجسي كمان مصت ل اليسا لحد مجابتهم ع وشها
جيسي راحت المطبخ جابت شويت اسناكس كدا وعصاير وكدا كارما خدت ملايه عليها وهي ملط ونامت ع الكنبه وجيسي واليسا جم ف حضني فضلنا قاعدين فتحنا فيلم اجنبي مش فاكر كان اي متفرجناش احنا سحبنا ف النوم كلنا
المهم صحيت لقيت جيسي صاحيه كانت ف الحمام وبعد كدا الباقي صحي كنا الصبح بدري جدا اخدنا كلنا شاور وطلعنا تقريبا ملط انا ب بوكسر و كارما ملط جيسي بتيشرتو بتاعي واليسا بوكسر من عندي 😂 كان جعان قلتهم تاكلو جمبري 😂 قومت عملت شويه جمبري جامدين كانو عندي ف التلاجه وعملت طحينه و فرايز و سخنت العيش وطلعت الببسي وكلنا وشربنا سجاير فضلنا نلعب شويه كوتشينه وشطارنج وحجات كتير لحد مقررنا نعمل واحد كارما قالت بلاش تاني مش قادره امشي مسكنا جيسي فضلت تقول بلاش وكدا المهم صعبت علينا بدل منيك كسها بس قررنا ننيك كسها وطيزها 😂 مع بعض انا ف الكس و اليسا ف الطيز و كارما ب كسها ع بوق جيسي صدقوني جيسي متعه تانيه بجد فضلنا نبدل ف كسها وطيزها لحد م جبتهم انا واليسا و هدينا شويه وبعدين بقي لقيت اليسا جايه عليه وعايزه تمصلي ومصت وي ريت كانت مصت من الاول
احلي واحده مصت فيهم وقفت زبي بشكل عمر مشوفت زبي شادد كدا روحت موقف مصها ولفتها وفضلت ارزع ف طيزها وافشخ فيها والمرادي طولت اوي بقي جايب كام مره قبلها وانا شغال بنفس السرعه ويمكن ازيد انما نش بتقل والبت كرباج ي جدعان فضلت انيك طيزها وافعص بزازها وكل شويه جيسي او كارما يبدلو ع زبها ف المص. لحد م كارما لفت وخدت زب اليسا ف طيزها وجيسي نامت قدامها وخلت كارما تلحس كسها بقينا كالاتي جيس نايمه وكارما بتلحس كسها وهي واخده وضع دوجي وزب اليسا راشق ف طيزها ونا زبي راشق ق طيز اليسا لحد مجبنا كلنا ونمنا من الهده صحينا بليل خدنا شاور الرجاله جم وسهرنا عداي وبعد كدا كلهم روحو كلهم مشو فضلت لوحدي قعدت افكر هو في اي هو النيك لو بدا بيجر بعضو كدا ولا اي
كفايه ف الجزء دا انا هجت تاني وانا بكتب اصلا 😂

الجزء الخامس

عدي كام يوم يمكن شهر كمان و مفيش اي جديد بنيك واحده من التلاته ي هما مع بعض ي اتنين مع بعض المهم قاعد انا وصدام ف الشارع ع الموتسوكل كدا المهم قولتله تشرب بانجو قالي معاك قولت لا قالي انا اعرف واحد بيبيع اسمه وسيم هندي هنروحله البيت قولتله امان قالي اه وفعلا روحنا وجبنا البانجو كلمت البنات محدش رد كانو نايمين طلعنا انا وصدام شربنا السجاره وقعدنا كل واحد ف تلفونه شويه والاقي حد بعتلي اد ع فيس بوك اسمها ساجده انا كنت بلمحها كدا بس مفيش كلام يعني المهم البت طلعت جارتي وفضلنا نتكلم شوبه لحد م صدام مشي واتصلت عليها ولقيت صوتها هندي عادي 😂 المهم ف نص الكلام كدا قالتلي هو اي اللي بيحصل عندك واي الاصوات الغريبه دي قلتلها أصوات اي قالت صراخ وجع الم حجات كده قلتلها انو مفيش اي الم ل اي حد عندي وان كل اللي بيحصل هو للمتعة بس وفضلت تحكيلي انها مش من هنا من إقليم تاني وانها قاعده م اختها وجوز اختها وهي بتدرس معانا وانا جوز اختها بيبص عليها بصات غريبه كدا وانها عايزه تجرب تعيش لوحدها وكدا يعني
فضلنا ايام نتكلم وانا سرحت مع نفسي ومعاها ونسيت البنات التانيه
المهم ف مره واحنا بنتكلم قولتلها نتقابل قالت مش هينفع لحد يشوفها ويقول ل اختها وجوزها وهيحصلها مشاكل قولتلها خلاص تعالي عندي هما ف الشقه اللي جمبي وهما شقتين ف الدور قالتلي بس انا مش عايزه اعمل حاجه قولتلها ماشي مش هغصبك قالت هفكر يوم ولا اتنين وكانت جايه دخلت وهي مغضوضه كدا روحت ساحبها ف حضني ب ايد واحده والتانيه بقفل بيها الباب قالتلي مش قولنا مفيش حاجه قولتلها ماشي الحضن ميتحسبش
دخلنا وجبتلها عصير وضحكت وقلتلها فيه منوم 😂 ضحت وقعدت جنبها عادي وفضلنا نتكلم و صارحتني انها مش بنت وانها فتحت نفسها بالغلط وان مفيش ولد لمسها وان فكره انها تتفتح من غير جواز غلط ف مجتمعها واقسمت انها منامتش مع حد وانا اتقبلت كلامها ومطلبتش منها اي حاجه والوقت خدنا وفضلنا ساعه ونص نحكي وهي قامت قالت كفايه كدا عشان متتاخرش وقالتلي انها مبسوطه اوي ع القعده دي قولتلها ان المرادي متتحسبش وان لازم اشوفها اكتر من كدا قالت هحاول جت تمشي سحبتها زنقتها ف الحيطه خدت منها احلي بوسه وفضلت مطول فيها شويه ومن غير م ايدي تيجي جمب جسمها انا بس ماسك ايدها بالراحه المهم خلصت البوسه وقولتها تقدري تمشي كده بصتلي وهي مبوسطه وقالت مش اتفقنا ان مفيش حاجه قولتلها أمته دا محصلش 😂 المهم ضحت وقالت مش هاجي تاني كدا قولتلها لا هتيجي كتير كمان 😂 مشت وانا مش فاهم فيه اي هو دا حب ولا إعجاب ولا اي بالظبط اللي انا فاهمه من ده كله اني هايج فشخ اتصلت ع جيسي وجتلي هي و اليسا اول م فتحتهم الباب مسكتهم ع الباب يدوب قفلته وكنت تقريبا مقلعهم هدومهم نامت جيسي ع الارض و اليسا فوقها وانا شغال رزع ف طيز اليسا وهي بترزع ف كس جيسي المهم قولتلهم قومو وخليتهم ف وضع الدوجي الاتنين فوق بعض وسبنكات ع طيازهم خليتها تورم
شويه ف طيز دي وشويه ف طيز دي وب اقسي سرعه ممكن والصراخ ع ابوه عندي وتلفوني رن شوفته لقيتها رضيت عليها وانا بنيكهم قالتلي انت لحقت انا لسه ماشيه قولتلها بالهندي منتي تعبتيني 😂 ملحوظه اللي معايا بيتكلموا انجليزي مش هندي المهم قالت تعبتك تجيب واحده تنام معاها قولتلها دي مش واحده دول ٢ انصدمت قالت بجد انت عندك دلوقتي اتنين قولت اه قالت وعامل اي معاهم قولتلها الوضع قالتلي قدامك كتير قولتلها شويه قالت عايزه اشوفهم افتح الكاميرا 😂 انا اتفاجت بس قولتلها ثواني سألت اللي معايا وقولتلهم قالو مخليها تيجي قولتلهم هيحصل بس بالراحه قالت افتح وريها وفتحتلها الكميرا ونكمل الجزء الجاي 😂

الجزء السادس

المرادي الجزء دا طويل احنا وقفنا فين المره اللي فاتت 😂 لما فتحت الكاميرا وريتها بقي الطيز اللي برزع فيها هي كانت فاتحه كاميرتها شويه وقفلتها وانا شغال دعك ف اللي معايا وسامع اه جايه هاديه من التلفون فشخت اللي كانو معايا حرفيا لدرجه انهم ف الاخر قالوليلي انت اول مره تكون بالعنف دا خلصت معاهم وروحت ل ساجي اه دا هيكون اسمها من دلوقتي كلمتها وقولتلها قفلت الكاميرا لي اتبرجلت شويه وقالت اتكسفت قولتلها انا عارف انتي عملتي اي بس مش نفسك بقي تجربيه عملي و ي بنتي لو مش عايزاني اجي جمب كسك مش هلمسو قالت افكر قلتها انتي موافقه انا عارف
المهم سألتها هو انتي عجبك اني بنيك ٢ قالت اه اوي عجبني الفكره وخصوصا لما شوفت البنت التانيه اللي عندها زب هجت اوي عليكو قولتلها تحبي تيجي معانا مره بس دا مش معناه ان اول مره تكوني معاههم قالت ليه قولتلها اول مره دي نكون انا وانتي بس قالت حاضر 😂 قولتلها أمته بكره قالت صعب قولتلها أمته قالت يوم الجمعه ممكن قولت تمام كنا احنا يومها يوم التلات قفلت معاها وخلاص هي جايه بس لسه مقلتش انيك كسها او لا بس وحياتها لافشخو عدي اليوم عادي البنات كلموني الاربع والخميس قولتلهم سبوني انا بشحن 😂 من يوم التلات مقربتش لواحده لحد يوم الجمعه طبعا انا وهي بنسهر مكالمات مع بعض بس وشوفت جسمها من حق 😂 شوفت بزازها و كسها 😂 البزاز ملفوفه ي جماعه لفت جاتو حاجه كدا ينهار ابيض 😂 ولا كسها الوردي يجدعان منتوف نتفه 😂 المهم يوم الجمعه جت و قالتلي مش هنشرب حاجه عشان ميضعش علبا الوقت
البت فعلا كانت خام 😂 مش عارفه تحضن ازاي تبوس ازاي ولا تمص اللسان
وجايه ريحتها جامده اخدتها ف حضني وبوستها وبعدين شلتها ودخلنا ع السرير علطول نيمتها ونمت جمبها وبدأت ابوس فيها وايدي تحسس ع جسمها والبت كانت سايبه نفسها قلعتها من فوق كل حاجه وسبت البرا وبدأت انزلها ب سناني من ع كتفها والحس كل صدرها وامص حته حته وبعدين قلعتها البرا خالص ومسكت الحلمات ب سناني بفركهم بالراحه اوي والبت بتخربش ف كتافي ودراعاتي وعمال اسمع اممممممممم اااااااااااااااااااه ااااااممممممم بس وبدأت انزل ع بطنها وابوسها وانزل ع فوق كسها كدا وابوس كل حته لحد منزلت البنطلون
ي جدعان دا مسك ريحت كسها دا بدأت الحس كسها من ع الكلوت وادخل الكولت بلساني ف كسها وبعدين قلعتها الكلوت ومتاخرتش شوفت كسها من هنا ونزلت عليه بلساني تاني وادخل لساني جوا والبت بتتلوا من لساني المهم بدأت ابعبص كسها هو كان ديق بس مفتوح ديق لدرجه ان صابعي دخل بالعافيه المهم واحده واحده بقيت ابعبص كسها واحرك صابعي وحطيت ايدي التانيه ع فتحت طيزها وبدأت الف صوابعي دواير حولين فتحته طيزها واحده واحده بدات ادخل صابع ف طيزها وبدات هي تقول اه بقى صوتها عالي بس اكتشفت ان تظها كانت اوسع شويه من كسها المهم بعد ما فشختها من البعابيص طلعت ايدي من كسها وطيزها
نيمتها وبقيت معاها 69 هي مكنتش احسن حاجه ف المص بس كانت بتحاول اما انا بقي كملت لحس وبعيصه ف طيزها وهي بقت تصوت يصوت مكتوم عشان زبي ف بوقها بعد شويه قومتها نيمتها ع السرير وفتحت رجلها وهي تنياها وبدأت احط فازلين غ زبي و ع كسها وحطيت زبي عليه وبقيت ازق بالراحه و أيدي بتفرك حلمتها وهي بتتوجع وعماله تقول بلاش وانا بزق بالراحه خالص دخلت راس زبي بس وهي عماله تتوجع وانا بفرك حلمتها روحت زاقق بقيت زبي ونمت عليها وبدأت ابوس شفيفها وامصهم هي كانت متوجعه من كسها ف سبت زبي شويه ثابت ف كسها وكملت ع شفايفها وبعدين سحبت لسنها وفضلت امصه مع الوقت هي هديت وانا كملت مص ف لسنها وايدي بتعصر بزاوها جامد وبقيت افرك حلمتها واقرصهم ع الهادي وبعدين بقيت احرك زبي واسحبه واحده واحده بس مش للاخر وبعدين ادخله تاني بالراحه فضلت كده خمس دقايق تقريبا بسحب جزء من زبي وادخله بالراحه وايدي شغاله ف بزازها هي صوت وجعها راح وبدات تزوم معايا جامد وتقول اااه كمان انا بدات اسرع واحده واحده لحد مبقت هي اللي تقولي اسرع كمان وتسمع منها احلي ااااااااه قومت من عليها وبقيت انيك كسها بقي وهي شغاله امممممممممم اااااااااااااااااااه كمان نيك كسي وبقت تقولي كمان خلي نازيمه تيجي تشوف انا مفهمتش مين نازيمه دي المهم مركزتش اوي ساعتها فضلت ارزع ف كسها جامد وهي خلاص بقت بتصوت بصوت مبحوح وتقولي اسرع فضلت ارزع شويه وبعدين قولتلها انا قربت اجيب خلاص قالت وانا معنتش قادره هاتهم ع صدري طلعته من كسها وبدأت انيك بزازها وبدأت اجيبهم غرقت صدرها ووشها بلبني ونمت جمبها وانا عمال انهج ودا كان احلي كس اجربه حتي الان قالتلي انا كدا اتاخرت لازم اقوم وفعلا قامت ودخلت الحمام غسلت نفسها ولبست ومشت وانا مش قادر المهم نمت زي منا وصحيت الصبح بدري ميت من الجوع عملت اي اكل وكلمت صدام قولتله يشوف صاحبه وسيم دا عشان عايز بانجو ع الضهر كان وسيم خبط عليا دخل واداني البانجو ولف سجاره من معاه وشربناها وفضل يتكلم معايا شويه انو بيحب الجنس وانو متجوز ومراته مش مبسوطه معاه وانها فاتحته انها هاتخونه وانو بيموت فيها وعايز يرضيها وانا عمال اسمع من هنا ومش ف دماغي بصراحه لحد مجه يمشي قالي انا عازمك بكرا اللي هو الحد عندي ف البيت انا قلقت دا تاجر مخدرات هيشبهني المهم مشي من هنا اتصلت ع ساجي لقيتها مش بترد قولت كسمها انا مفشوخ اصلا مش عايز انيك حد قولت اما انزل كدا تحت كان ورايا كام مشوار اخلصهم اتصلت ع صدام يجب موتوسيكله قالي انو بايظ شخرت لكسمه ونزلت ركبت باص خلصت مشاويري ورجعت ف باص بليل وكان زحمه بس في واحده ركبت بعد فتره ومش شايله عينها من عليا انا عن نفسي مكنتش جربت تحرش ولا كلام من دا قبل كدا ف المواصلات الست كانت جامده بصراحه المهم جت ست كبيره ف الست دي قالتلها تعالي مكاني وراحت وقفت هي قدامي شويه شويه وبقت ترجع بطيزها لورا احا دي بتحك ف زبي انا سبتلها زبي اما اشوف آخرها اي الست فضلت ترجع وتخبط ف زبي قلت يمكن مش قدها شوية ووقفت بجيبها وحطت ايدها ع زبي تحسس عليه احا بقي دي قاصده المشكله اني خلاص وصلت نزلت من الباص وانا زعلان احنا بليل لو كنت عديت محطتي كان صعب الاقي باص تاني بس المفاجأه انها نزلت معايا اي دا دي دخله نفس المبنى اللي انا فيه احاا مين دي عملت عبيط لحد يشوف ورجعت لورا اما اشوف دي داخله انهي شقه سبتها تطلع قدامي وهي ماشيه تهز طيزها قدامي لقتها بتيجي لحد الشقة عندي وبتكمل فوق روحت بسرعه فاتح باب الشقه وسحبتها من دراعها وقفلت الباب ونكمل الجزء الجاي نشوف مين الست دي واي حكايه وسيم ومراته

الجزء السابع

احنا وقفنا لحد مكان في واحده طالعه ع السلم وانا سحبتها من ايدها وقفلت الباب ورانا قالتلي مش هينفع هتاخر ممكن حد من اللي عندي شافني وانا جايه مينعش اتأخر وكدا قولتلها طب هاتي رقمك ع الاقل قبل متمشي كتبته عندي واتصلت اتأكد انو هو وقبل متمشي روحت خاطف منها بوسه وعطيتها واحد سبانك وسبتها تطلع بس سمعت باب بيت ساجي بيتقفل لما الست دي طلعت من عندي اتصلت علي ساجي مردتش كبرت دماغي ودخلت عملت اكل وكلت وقلبت ف التلفون شويه وبعدين الست بتاعت الباص بعتتلي وفضلت اتكلم معاها شويه لحد م اتفقنا انها هتيجي عندي يوم الثلاثاء واحنا كنا السبت
معلومات عنها
عايشه.دا اسمها هنديه ٣٢ سنه ارمله عايشه مع أهلها جسمها كرباج جامد فشخ بزاز ملبن طيز مهلبيه

اتصلت تاني ع ساجي ردت المرادي
اي ي بنتي مالك بقالي كام مره بتصل عليكي مش بتردي انا عملت حاجه ضايقتك وبعدين لما انتي واقفه ورا الباب بتتسنطي عليا مجتيش لي قالتلي باب اي انا لسه جايه وبعدين سيبك من دا كله انا عايزاك توقف جمبي ف حاجه
خير ي بنتي
واحده صاحبتي تخليها عندك كام يوم
نعم مش فاهم. هربانه دي ولا هتسنخبي من اي ولا اي بالظبط
بص دي صاحبتي أهلها مسكوها وهي نايمه مع واحد مفهمها انو بيحبها
ايوا يعني اتفتحت دي ولا نظامها اي اوعي تكون صاحبتك عامله عامله ولا في مصيبه وانتي بتشتغليني
لالا ابدا هو زي منا قولتلك كدا هتكون عندك يومين كدا هي حالتها الماديه مش احسن حاجه اعتبرها شغاله ولا مساعده ليك
مساعده في اي حاجه يعني هي نظامها اي بالظبط 😂
لالا دي انت وشطارتك
خلاص اتفقنا بس محدش هيعرف انها عندي لو هندي شم خبر السكان هيخلصو عليا وعليها
لا متقلقش خلاص اتفقنا هي جايه كمان شويه لأنها عند واخده صاحبتنا اسمها نازيمه

اتفقنا وانت اي مش هتيجي
مش هينفع الوقتي وبعدبن هي هتكون عتدك هاجيلك ازاي
لا يبقي خليها طالما انتي مش جايه
لالا خلاص هجيلك بس مش النهارده 😂
بكرا يعني
لالا خليها الاتنين بعد بكرا يعني بس صحيح مش كنت قولتلي هتجيب البنات الافرقه تاني مره ليا 😂
حاضر هعملك حفله محصلتش عشانك. بس هو صحيح اسم صاحبتك اي انا لسه معرفتش ومين نازيمه دي اللي جبتي سويتها كام مره
هقولك يوم الاتنين 😂
هتقولي يوم الاتنين اسمها طب لي
لالا هقولك حكايه نازيمه 😂 اسمها ليلي
خلاص اتفقنا يوم الاتنين هعرف حكايه نازيمه وانا مستني ليلي اهو اي خدمه
قفلت معاها. واخدت شاور كدا وجهزت اكل وعملت حساب ليلي لما نشوف اخرتها اي من اول مبدات تنيك وشوف كام واحده دخلت عندك ي محمود من كارما ل جيسي ل اليسا ل ساجي و عايشه اللي مش عارف طلعت منين وليلي دي كمان وانا قاعد بفكر كدا لقيت وسيم بيتصل وادي كمان الخول دا اللى تقريبا عايزني لمراته 😂 ونازيمه الللي شاكك بحاجه من ناحيتها
المهم رديت ع وسيم لقيت مراته اللي بتكلمي احا صوتها جامد فضلت تقولي تعالي وتلح عليا اني اروح اتغدا عندهم لحد م وافقت فعلا وهروح بكرا قفلت معاهم والباب خبط قمت فتحت لقيت ملكه جمال ي جدعان احا ع الجمال دا هو في كدا شفايف ولا خدود ولا عيون ولا شعر ولا جسم حاجه جامده بجد انا مشفتفش كدا قيل كدا قالتلي انا ليلي قلتلها تمام اتفضلي دخلت وقعدت وقعدت انا كمان قولتلها البيت تحت امرك واتعاملي عادي وريتها الاوضه التانيه بتاعتها ودخلت معاها شنطتها وسبتها تغير وكدا وتطلع عشان نتعشا سوا وانا روحت غرفت الاكل وكدا
كلنا مع بعض وقالتلي انا ممكن اعمل اي حاجه هنا اطبخ واغسل وكدا قولتلها بصي انا مبسوط كدا مع نفسي بغسل واطبخ والدنيا تمام كل واحد يخدم نفسه لو مش عاجبك اكلي المطبخ عندك المطبخ اعملي اللي يعجبك بس اهم حاجه الحاجه اللي تتوسخ تغسليها 😂لو حد جالي هنا خصوصا لو هندي بلاش يشوفك ويعرف ان عندي هنديه هنا عشان دا مش كويس ليا اتفقنا قالتلي حاضر اخدت طبقي وقومت غسلته وهي كمان عملت كدا
كل واحد دخل اوضته عشان ينام انا لفيت سيجاره وشربتها و بعت رساله عرفت ساجي بكل التفاصيل وكدا وقبل منام جاتلي رسال ع الواتساب من رقم غريب حد بيقول انا صافي مرات وسيم مستنياك بكرا متتاخرش شوفت الرساله ومردتش ونمت
صحيت تاني يوم بعد الضهر لقيت ليلي صاحيه وروقت البيت وعملت اكل ومستنياني
قولتلها ومكلتيش لي قالت كنت مستنياك قولتلها طب صحيني قالت مرضاش اقلك
المهم غسلت وشي وطلعلتلها وكلت معاها و كانت عامله شاي بلبن (ملحوظه الهنود معندهمش شاي احمر ولا قهوه عاديه كلو باللبن. )
خلصت اكل وشربت الشاي وقومت خدت شاور وقولتلها اتي خارج وسبتلها مفتاح للضرورة ومشيت روحت ل وسيم دخلت وقعدت معاه واتلكمنا شويه ولفلي سجاره اصطبحت بيها وشويه وطلعت مراته مكنتش احلي حاجه بس شكلها خبره 😂
طلعتلي بقميص نوم فوق الركبه شكله يهيج لونه ازرق فاتح اللي هو تركواز وجت قعدت جمبي وكانت صريحه معايا علطول قالتلي انا عايزه أجرب حد غير وسيم بصراحه هو مفيش اصلا و مش بيخلف و انا عايزه عيل هي كانت أكبر منه ب سنتين تقريبا بتاع ٢٨ او ٢٧ سنه كدا اسمها صافي زي منا قولتلكو المهم قلتلها انتي عايزاني انام معاكي لحد متحملي صح قالت اه قولتلها ولما تحملي قالتلي تكون مهمتك انتهت قولتلها وانا هستفاد اي اني نكتك منا بنيك غيرك واحلي منك قالتلي كيفك كلو لحد متمشي من الهند عندي قولتها مش حكايه يعني قالتلي امال انت عايز اي قولتلها الموضوع مش داخل دماغي بصراحه ومش شايف انو انا اللي هطلع كسبان
قالت طب اي اللي ف دماغك يعني قولتلها المخدرات قالتلي منا قولت كيفك عندي قولتلها لا اشتغل معاكو قالتلي انت محتاج فلوس قلتلها لا بس دا اللي عندي ولو وافقتي ساعه متحبي تتناكي تجيلي انا مش بروح لحد وتيجي لوحدك مش هنيكك قدام جوزك دا اللي عندي ومش هنعمل حاجه النهارده ولو ع الغدا انا لسه فاطر فكري ف كلامي وردي عليا وسبتها وخرجت وانا ف طريقي كلمت صدام يجيلي ع البيت وكلمت جيسي تجيب البنات وتيجي بكرا عشان عندنا حفله 😂 وروحت البيت وشويه وجالي صدام قلتله انت عايز فلوس صح قالي الحال مش تمام وانت عارف قولتله في مشروع بس خطر قالي هو اي قولتله مخدرات قالي ازاي قولتله هتجيلي مخدرات وهوزعها وعايزك معايا قولت اي قال موافق قولتله تمام خليك ع اتصال مني وبس كدا انطر انت الوقتي ندهت ل ليلي قولتلها هيكون عندي ضيوف بكرا وهنعمل حفله لو ملكيش ف الكلام دا ف براحتك تقدري تدخلي الاوضه وتفضلي فيها ولو عايزه تشاركي بردو براحتك قالتلي حفله اي فهمتها النظام وانها هتكون حفله سكس انا وساجي ومعانا ٣ بنات تانين هي قالتلي تمام ومردتش سبتها ودخلت اريح شويه وبكدا الجزء يكون خلص عارف ان مفيش اي سكس ف الجزء دا بس صدقوني الأجزاء اللي جايه مدعكه رهيبه وخصوصا حفله بكرا هكتبها الليله بليل وهنزلها ف الجزء الثامن سامحوني لو طولت عليكو المره دي و اتمني يكون في دعم دا فضلا وليس امرا طبعا
اي تعليق منكم بيشرفني سواء إيجابي او سلبي
وشكرا

الجزء الثامن

يوم الحفله
صحيت بدري قومت لقيت ليلي مجهزه الفطار فطرنا وشربنا الشاي وغسلتا الأطباق وبصراحه مكنتش بحاول اني احتك بيها جنسيا عشان مجرحهاش وكده واني مخليها عندي عشان كدا مش هقول اني ملاك يعني بس بردو سايبها واحده واحده معاها المهم خدت شاور ونزلت روحت للواد محما 😂 خدت منه حبايه عشان الدنيا تمشي تمام واكدت علي البنات كلهم انهم يجيو وكلمت ساجي واكدت عليها وكلمت وسيم يجيلي حشيش المرادي ومكلمتوش ع مراته خالص ورجعت البيت قعدت شويه والبنات كانو جم بعد العصر كدا جيسي وكارما واليسا وشافو ليلي قلتلهم ملكوش دعوه بيها المهم شويه وجت ساجي قلت للبنات يجهزوها وطلبنا اكل كتير وليلي قولتلها لو عايزه تدخلي جوا براحتك ولو عايزه تعدي تتفرجي براحتك ولو عايزه تشاركي بردو براحتك قالتلي تمام هشوف كدا الاول وبعدين اقرر
وسيم اتصل عليا وقالي ان الحاجه هتجيلي الوقتي شويه والباب خبط فتحت لقيتها مراته قالتلي انا موافقه يلا دخلت واتصدمت شاورت للبنات ان دي كمان معانا
احا انا معايا كدا
كارما وجيسي واليسا وساجي و صافي و ليلي قاعده احتياطي ع الدكه 😂
خليت صافي وجيسي يلفو كل الحشيش لفو يجي ١٠ سجاير
نبدأ الحفله
ي جماعه انا حرفيا قضيت يوم لن ولم ولا يتكرر 😂
جيسي وكارما خدو بعض ومعاهم سجاره واليسا وساجي معاهم سجاره وانا وصافي معانا سجاره وليلي بتتفرج ركزو معايا عشان الموضوع محتاج تركيز حرفيا احنا سبعه موجودين ٥ اكساس و٦ طياز وزبرين 😂 ااااااحاااااااااا
طبعا كلمه كل اتنين ف سجاره يعني شغالين باكات يعني للي مش فاهم انا مثلا اسحب النفس وانفخه ف بوق صافي وطبعا الموضوع مش بيوقف ع النفس انا سبتهم ودخلت خدت الحبايه وطلعت لقيتهم كلهم ملط الا ليلي و ساجي مش موجودين شويه ولقيتهم هما كمان طلعو ملط وساجي بتقولي انا اللي قولتلها قلتلهم تمام كدا ليلي وصافي مجربتهمش لسه هبدا بيهم وانتو كل اتنين مع بعض
صافي باين انها خبره إنما ليلي لا
اخدت ليلي ع يميني وصافي شمالي ولعت سجاره واديت صافي اول باك وخدت النفس التاني وجيت اديه ل ليلي قالت مش بشرب
المهم فضلت انا وصافي ف السجاره لحد مخلصت تقريبا
مسكت ليلي ونمت بيها وفضلت اقفش بزازها وافرك حلمتها وجت صافي قعدت ع بوق ليلي وليلي بدأت تلحس ف كس صافي وانا بفرك حلمات ليلي واعصر بزازها وابوس ف صافي وامص شفايفها ولسانها
وجيسي نايمه ومعاها كارما نايمين وبيتقلبو وهما بيقفشو بزاز بعض وبيمصو شفايف بعض

اليسا وساجي مع بعض ببص لقيت اليسا نايمه وساجي بتبص زبها واليسا ماسكه راس ساجي وبتقربها لزبها اكتر
انا روحت نازل لكس ليلي بدأت الحس فيه وابعبصو ب لساني
تخيل معايا ليلي نايمه ع ضهرها وانا نايم ع بطتي ونازل بوقي ع كسها بلحسه وتحتي صافي داخله من بين رجلي مدخله زبي ف بوقها وانا عمال انيك بوقها وليلي انا بلحس كسها وهي بتفرك ف بزازها وتعصرهم
الناحيه التانيه الاربعه اتجمعو مع بعض بص ي سيدي
اليسا و ساجي مدخلين رجلهم عكس بعض واليسا بزبها بتنيك ف ساجي و كارما كسها تحت بوق ساجي وجيسي كسها تحت بوق اليسا والااااااااه مش بتوقف ي صاحبي احاااااا
فضلنا كلنا كدا شويه وبعدين انا سالت ليلي اخبار طيزك اي قالت إنها مفتوحه
روحت مقعد بالدور كدا ف وضع الدوجي
ليلي. صافي. ساجي. جيسي. كارما.
وخليت اليسا تنام ع ليلي وتنيك ف طيزها وانا انيك ف طيز اليسا وليلي بقت تصرخ وتسوط واليسا كذلك شغاله صويت مهي بتنيك وتتناك
فضلنا شويه ع ليلي وبعدين نقلنا ف صافي نفس النظام شويه ونقلنا لساجي بردو انا بنيك اليسا وهي تنينك ساجي ونفس الكلام مع جيسي وكارما وساعتها كانت اليسا جابتهم ف كارما وانا فضلت انيك في اليسا لحد مجبتهم ف طيزها و بعدها اليسا قالت كدا انا تمام اوي 😂
كدا فاضل
ليلي ساجي جيسي كارما و صافي
اكلنا كلنا وريحنا شويه وصافي و وكارما نزلو ع زبي يمصو فيه وساجي وجيسي جم كل واحده من ناحيه ومسكت ف بزازهم ارضع بزاز واحده واعصر بزاز التانيه لحد مزبي شد جت صافي ركبت عليه وادتني ضهرها وفضلت انيكها ف طيزها وهي و كارما فضلو يبوسو ويقفشو ف بزاز بعض وجت ليلي بكسها ع بوقي وانا نايم وفضلت الحس فيه وايد اليمين ف كس جيسي وايدي الشمال ف كس ساجي وكسم المتعه ي جدعان وبعدين روحت مقومهم وقعدتهم كالاتي
ساجي نايمه وكارمه بتلحس كسها وصافي ع بوق ساجي وانا انيك ف طيز كارما شويه وانيك كس ساجي شويه وكل شويه واحده تاخد مكان التانيه لحد مكنت خلاص هجيب المره التانيه وجبتها ف طيز ليلي
هنا بقا اليسا كانت قامت وفاقت تاني خليت صافي تمص زبها لحد م هي زبها قام تاني
نبدأ الدور التالت 😂
ساجي نايمه ع ضهرها واحده واحده تيجي بالدور
الاول جت صافي نزلت بكسها ع اليسا وانا رشقت زبي ف طيز صافي وفلت انيك فيها شويه وبعدين جات ليلي خدت نصيبها وبعدها جت جاسي وبعدين جيسي وبعدين كارما وكانت جابت ساعتها اليسا روحت مقوم كارما ورفعت رجل اليسا ع كتفي ورشقت زبي ف طيزها وفلت ارزع فيها لحد مجبتهم غ طيزها ودي كانت المره التالته وبعدها ريحنا خالص
قامت ساجي وجيسي وكارما واليسا لبسو وروحو فضل ليلي اللي كانت فصلت ونامت مكانها اما صافي فضلت كان لسه فيها الروح شويه وهي اللي فضلت قولتلها لسه فيكي نفس قالتلي انا كنت محرومه وجعانه لسه عايزه اخد نيكه لوحدي اخدتها ودخلنا ع السرير خليتها تمصلي شويه وبعدين قلبنا ٦٩ شويه وبعدين قلبتها وخدنا وضع الدوج ورشقت ف طيزها وفضلت ربع ساعه كامله وانا برزع ف طيزها كل ده لحد مخرجتو وقولتلها تعالي مصي شويه
مستني شويه و طبعا كل ده ومش عايزين ينزلو دي المره الرابعه 😂
قالتلي عايزاهم ف كسي بقي
فعلا نامت ونمت فوقها وفضلت ارزع فيها لحد مجبتهم طبعا كانو قليلين فشخ فضلت نايم فوقها لحد مزبي نام وخرج من كسها وبعدين هي قامت ولبست وقالتلي وسيم هيعدي عليك الليله عشان يجبلك الحاجه قولتلها لا يجي من غيرها وانا هتفق معاه بالظبط يبقي يعمل اي قالت تمام ومشت وانا نمت زي م انا وصحيت تاني يوم لقيت ليلي لسه ملط ونايمه اخدت شاور ولبست وعملت فطار وشربت اصطباحتي كانت ليلي صحت قولتلها عامله اي قالتلي انت خلتي مش عارفه امشي انا هخش اكمل نوم تاني وفعلا كانت ماشيه بالعافيه روحت شلتها ونيمتها ع السرير وغطتها خرجت وفضلت قاعد شويه وبعدين لقيت عايشه بيتصل بيا انا كنت نسيتها اصلا قالتلي اجي امته المغرب حلو قولتلها تمام وقفلت معاها ونزلت تحت كان ورايا مشاوير اخلصها ورجعت عشان. استني عايشه نكمل الجزء الجاي ي جماعه 😂

الجزء التاسع والأخير

رجعت عشان استني عايشه فهمت ليلي ان في واحده جايه وكدا
المهم بعتتلي عايشه انها نازله بعد شوبه انا كنت جهزت نفسي وظبط الدنيا وشربت سجارتين وهي خبطت روحت اخدها ودخلتها الاوضه لقيتها بتقلع قولتلها مش نتعرف الاول ههههه قالت مفيش وقت انا خلعت منهم بالعافيه هههه
قلعت انا كمان نزلت مسكت زبي وفضلت تمص فيه وكانت شرموطه بجد لحد مزبي هاج ع اخره روحت مقعدها ع طرف السرير ورفع رجلها لفوق ونزلت عليها بزبي مره واحده وهي شغاله ااااه بالراحه مش قادره وانا شغال رزع فيها ومش بتفاهم شغال رزع ف كسها جامد وبعدين خليتها تنام ع بطنها وتنزل رجلها ع الارض وانا روحت نازل ب زبي ف طيزها وفضلت ارزع شويه بردو هي كانت جابت للمره التانيه ساعتها قومتها ونيمتها ع السرير ع ضهرها ورفعت رجلها اليمين ع كتفي وفضلت ارزع ف كسها شوبه لحد منطرتهم للمره التالته روحت قلبها لوضع الدوج ورزعت زبي ف طيزها وسحب شعرها لورا وفضلت انيك فيها وهي فضلت تصرخ وهي بتلعب ف كسها لحد مجابت الرابع قولتلها انا قربت هجيبهم ف طيزك قالتلي هاتهم فيها وهسبهم لحد ماجي انام جوا طيزي جبتهم في طيزها فعلا
قامت ولبست ومشت
انا اخدت شاور ولبست وطلعت كنت جعان قلت ل ليلي تاكلي قالت اه دخلت اعمل اكل لينا قالت هساعدك ودخلت معايا وخلتها تقطع الخضار وكدا وانا بدأت اطبخ وطبعا في شويه تحرش ف النص لازم بردو 😂
كلنا وخلصنا اكل واتصلت ع وسيم يجيلي
شويه وكلن جه
لفلي سجاره وشربناها وبدانا نتكلم ف الشغل بقي
انت عايز بضاعه اكيد
قولتله ايوا هتعرف تجيب كميه اد اي
قالي هديك بانجو بس الاول
كيلو كل شهر ف الاول ونشوف هتعرف ولا لا
قولتله تمام وعايز حصه ف المكسب اد اي
قالي ٥٠ ف الميه
قلتله لا ٢٠ بس
قال قليل جدا خليهم ٤٠
قلت لا هما ٢٠
قالي طب بالنص ٣٠ ودا اخر كلام ويكون فعلمك انا بعمل كدا عشان صافي بس
قلتله ميفرقش معايا عشان مين او هما ٢٠ بس هتسلم البضاعه أمته
قالي الوقتي لو عايز
قلتله لا اياك البضاعه تيجي هنا
قالي طب فين
قلتله يوم الجمعه الجايه يعني هتصل عليك وهيجيلك صدام يستلمها منك
قالي تمام بس هياخدها ع فين طالما مش هنا
قلتله ميخصكش
قالي طب الفلوس هستلمها أمته وفين
قلتله الفلوس لما اصرف البضاعه فين دي هبقي اعرفك ساعتها
يلا انطر من هنا
مشي هو من هنا اتصلت ع صدام يجيلي
جه صدام وقعد اديته يلف ويشرب هو
وسالته انت معايا اكيد ف حوار المخدرات دا قالي اه معاك
تمام بص ي صدام انت لاوم تتصرف ف مكان بعيد عن العين ومش شبهة ويكون من غير اي ورق
قالي سهله
تمام يبقي تجهز المكان دا فورا واول ميجهز هقولك تعمل اي
قالي وانا شغلنتي اي بقي ف الليه دي
قلتله مرسال او بصطجي تاخد من هنا وتدي هناك والعكس
قالي ومكسبي كام قلتله كل بضاعه هتجبها ليك فيها ٥ ف الميه
قالي بس كدا
قلتله دا اللي عندي
تمام موافق
يلا انطر
مشي من هنا واتصلت ب محمد
جالي قلتله امسك واديته حته محترمه صباع كامل قلتله دي بدايه كلام كدا وفي كتير منها بعدين
قالي طلباتك
قلتله كيلو بانجو
قالي صعب اجيبهولك
قلتله لا انا اللي هجيبو وانت تصرفو تعرف
قالي صعب كميه كبيره
قلتله هو انت قليل دا انا قولت انت عايز تكبر وهكبرك معايا
قالي ازاي
قلتله اقولك ازاي كيلو كل شهر هتصرفو وليك ١٥ ف الميه من المكسب
قالي قليل
قلتله خلاص انسي مفيش كلام وحلال عليك الحشيش اللي ق ايدك
قالي استني بس بالراحه نتفاهم
قلتله انا قولت اللي عندي لو امين قول ولو لا انطر
قالي بص هو صعب الكميه انا يدوب يالعافيه بصرف نصها
قولتله انت عندك كام شرموطه
قالي ١٠
قلتله بس كدا هما اللي هيصرفو
قالي انت قصدك هما اللي يوزعو البضاعه
قلتله ايوا
قالي بس ممكن يرفضو
قلتله الفلوس هتلين دماغهم
قالي تمام هشوفهم واقولك بس هستلم ااحاجه ازاي
قلنله
اولا هما ميعرفوش عني حاجه
ثانيا عايز اسماءهم وارقامهم وعناوينهم وصور من جواز سفرهم وصوره من اقامتهم هنا وصوره شخصيه يكونو عندي يوم الخميس يعني بعد بكرا
ثالثا البضاعه هقولك أمته فين تاخدها
رابعا. كل البينات اللي هتيجي من البنات انت كمان هتجيب نفس بيانتك
بس كدا عندك استفسار
معندكش انطر بقي انت
في مكان تاني ف نفس الولايه
نازيمه قاعده وتحت رجلها ظابط شرطه بيبوس فيها وبتقولو انا مش هرحمك الا لو جبتلي اللي اسمها ليلي دي عشان اندمها ع اللي عملته معايا
وبكدا انتهت السلسله الاولي ف السلسله الجديده
هنعرف
نازيمه تبقي مين ومين الظابط واي لغز ليلي معاها واي اللي هيحصل ف تجارتي ف المخدرات وتفاصيل كتير جدا انتظروها قريب جدا
اتمني تكون عجبتكم القصه ولو في أخطاء اعذروني عليها واتمني جدا اعرف رايكم لانو فعلا بهمني
وشكرا
 

المرفقات

  • 1676118661464.png
    1676118661464.png
    395.2 KB · المشاهدات: 8,487
  • عجبني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: البرنس احمد, الديبو الشامخ, Siko Jimy و 35 آخرين
كمل يا نجم .. سردك لتفاصيل العلاقة ممتع جدا ..
 
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL, ahlawy77, meedo32 و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: sheru3, 🥵🥵ELSAFEL, ahlawy77 و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، ahlawy77 و AMG.
انا محمود والقصه اللي هكيها حصلت معايا يمكن تعجب شخص ويمكن متعجبش شخص تاني 😂
المهم القصه حصلت برا مصر مش ف مصر. من حوالي ٦ سنين المفروض هي ب الانجليزي بس طبعا دا مش هينفع مع بعض الناس
شخصيات القصه هما
محمود مصري الطول ١٨٥ سم الوزن ٩٠ ك شبه رياضي قمحاوي دقن مش كبيره اوي شعر قصير جدا طالب ف هندسه مش هتفرق معاك هندسه اي ولا اي حاجه غير انو ف سنه ٢ وقت القصه
ساجده هنديه 😂 اه هنديه [ هلو برادر ]
١٦٥ سم ٥٠ ك بيضه مش اوي يعني شعر طويل جدا لحد طيزها بزازها متوسطه طيزها جامده بصراحه اكبر من المتوسط بس مش أووفر اوكي ملامحها هنديه طبعا 😂 زميله محمود
جيسي نيجيريه 😂 ١٥٥ سم ٦٠ ك طيز افركن جامده اوي وبزاز كبيره سمرا طبعا 😂
صدام. هندي ١٧٠ سم ٦٥ ك دقن وشعر كويسين هندي يعني 😂 المهم هو عيل هندي نفس السن بردو
وسيم. هندي. ١٦٥ سم ٧٥ ك عيل قصير مدملك كدا 😂 معندوش دقن ملوش حاجه ليها علاقه ب اسمه ٢٥ سنه ديلر
نازيمه. هنديه متجوزه ٣٥ سنه دكتوره ف الجامعه. بيضه فشخ بزاز معقوله طيز مدوره وصغيره دي عليها اااااه بنت متناكه 😂 عندها ولد صغير جوزها مش معاها بس مش منفصلين
كارما. روانديه ١٧٠ سم مفيش بزاز اوي طيز عاليه اوي ٦٥ ك
محمد. رواندي زميلنا بردو عيل اسمر 😂 بتاع كل حاجه طوله ١٩٠ سم وزنه ٩٠ ك
في شخصيات تانيه بس عشان مطولش عليكو لما يظهر حد هنقول مين هو


الفصل الأول
محمود اللي هو انا طالب بيدرس ف الهند ايوا ف الهند 😂
انا يعني اللي هو محمود بدرس هندسه مش لازم اي مش هيفرق يعني قبل القصه كنت حاجه وبعدها بقيت حاجه تانيه خالص هتفهم متقلقش
المهم انا مكنتش بشرب سجاير (انا مبطل دلوقتي 😂 ) كنت بنزل جيم والدينا فل محاضرات وشغل جامد والتزام اول سنه تقيمات عاليه والدينا فل لحد م قابلت صدام واد هندي عرص 😂 واد عسليه بس هو اللي جرني معاه
مش مهم اتعرفت عليه ازاي بس ف وقت قصير بقينا بفه يعني المهم كل يوم مع بعض محاضرات طبعا مره مره بقينا نخلع منها مره مره منروحش الكليه ونفضل نلف ف الشوارع ب البايك او الموتوسكل بتاعه و ف مره عرفني ع واحد صاحبه اسمه محمد واد رواندي بس عيل كان صايع بقي بالنسبالنا بتاع بنات وكدا 😂 منا كنت خام بقي المهم محما دا اي بقينا نسهر عنده وبلايستينش وكدا وشربت اول سجاره عنده كانت عاديه بس مخدتهاش ع صدري ف الاول ف معملتش حاجه خدت التانيه بدأت احس بتاثيرها ودماغي تهدي وعجبتني من ساعتها وانا مبطلتش سجاير لمده ٤ سنين المهم سجاره جابت جوان وجوان جاب حبايه وحبايه جابت كوبايه وكلو يعني بس كل حاجه هقولكو امته بداتها احنا حتي الان ف ليفل السجاير اوك 😂 محما دا كان كل شويه مع شرموطه وانا و صدام بقينا نشوف ونقول ي بخته ونهيج وعايزين وكدا لحد مهو رضي يسبنا مع واحده يعرفها ومن غير فلوس طبعا ب الحب يعني انا طبعا مقديها ١٠ وكدا وأفلام وقصص و صور والكلام دا 😂 واول مره اجرب عملي كنا عندو ف البيت وهي جت (كارما ) مكنتش أجمل حاجه اللي حلو فيها الطيز وكانت واسعه اوي الصراحه شارع 😂 البت كانت بتتناك برجل سرير ف كسها بس طيزها ديقه شويه تقريبا مكنتش دخلت فيها رجل السرير 😂 هي دخلت وهو سابني ونزل كان معايا صدام قولتله اتكل انت انا مش هخش وتعد تخبط تقولي يلا ولا هخش وهي متغرقه لبنك 😂 وزعته الخول وقفلت الباب والبت لسه جايه تولع سيجاره روحت شخرلها وساحب منها السجاره وجرتها من دراعها ع الاوضه ورميتها ع السرير طبعا محما قالي انها بتحب العنف( اللي هو احا م كسها داخل فيه رجل سرير ملازم عنف 😂 ) ف انا كنت بحاول بعنف بس مش عارف هل كدا تمام ولا ازود هي كانت لبسه زي جاكت وبادي ومفيش برا لان بزازها صغيره مش محتاجه 😂 بس اللي هيجني انها مكنتش لابسه اندر والبنطلون هيتفتا من طيزها قفلت النور عشان اقضي ليله سودا زي خلف الدهشوري خلف 😂 طبعا انا هايج واول مره مش طبيعي بوس ولحس وكلام من دا دا غير امها شروطه وانا كنت محضر الكاندم البت قلعت وانا قلعت ونيمتها ع السرير وعادي رايح ادخل ف كسها زبي دخل وهو هايج حسيت بفضا وهووووووووو ومكان واسع اووووووووي قلت يمكن لسه انا زبي مهجش اوي ومشدش فضلت ادخل وانيك وهي ولا هنا لدرجه اني حسيت انها نامت انا فقدت الأمل الصراحه قلت بس انا مش مكتوبلي روحت قليم ولابس فاتح النور ومقومها
قالت. مالك ف اي
قولتلها. محمد جبلي كس ل ٣ أشخاص مش شخص واحد كان عايزنا انا وصدام وهو مع بعض 😂 سألتها هو مال كسك ولا انا اللي غلط
قالت. لاانت مش غلط 😂
سألتها هو محمد بينيك من كسك.
قالت كان بس دلوقتي من طيزي تعال جربها
قولتلها ماشي
ولا قفلت النور ولا اي حاجه يدوب طلعت زبي وهي نايمه ع بطنها وطيزها مش مرفوعه اوي يعني لفوق انا دعكت ف زبي لحد م وقف كويس وقولت دي واسعه ورحت رازع مره واحده 😂 لقيت صويت انا اتخضيت انا بس كنت دخلت راس زبي
سألتها مالك في اي
قالت بالراحه بيوجع بلو الاول والعب ق طيزي شويه انت اي مش بتعرف
انا سمعت الكلمه دي وحسيت بنار بتغلي ف عروقي مش بعرف اي ي كسمك انا لو دخلت بدماغي مش هيفرق مع كسك روحت ب ايدي الاتنين و ع طيزها سبانك سمعت ااااه تهيج اي زب
قالت كمان حلو
رزعتها تاني ورحت زاقق كل زبي لجو ساعتها سمعت صويت وهي بتقول حلو روحت شاددها من شعرها ومخليها تاخد وضع الدوجي و انا زبي ف طيزها لسه وبنت المتناكه طيزها هيجتني لدرجه خوفت اجبهم بسرعه المهم محطتش ف دماغي طيزها الليله بتاعتي بقيت ارزع واضرب طيزها واسحب شعرها وهي اااااااااااااه بس آآآآآآه وكمان وعماله تقولي اجمد اكتر وانا ازوم عليها اكتر الموضوع دخل ف ١٠ دقايق كدا انا رجلي نملت 😂 وانا السرعه واحده روحت ساحب زبي من طيزها وقعدت ع السرير وقلتلها مصي ي بنت المتناكه الشرموطه بقت بتبلعه كلو وتكتم نفسها بيه وتاخد بضاني معاه وشغاله مص
لحد مبدات تهدي روحت زايم عليها وقومت وقفت ع الارض و شدتها من ع السرير. بقت رجلها ع السرير وجسمها برا ف الهوا و هي ف وضع الدوجي وماسكه فيا وانا شغال اتيك بوقها وارزع فيه وشادد شعرها ب ايدي وبشدها ع زبي واخنقها بيه روحت ب ايدي التاني وع طيزها برزع بعنف لدرجه لن البت سمرا بس طيزها بقت حمرا شبه طيز القرد 😂 فضلت كدا شويه وبعد كدا شلت الشرموطه دي او كارما وخليت رجلها ع كتافي و ايدها حضنتني وراسها مدلدله منها لورا وايدي ع ضهرها من ورا وروحت حاشر زبي اللي خد ع طيزها وبقيت انيك طيزها اللي صدقوني بقيت اسمع احلي اه البت زبي بيدخل ف طيزها وبيطلع منها وانا بحرك وسطي البت بتتمرجح ف بقت البت طيزها شغاله تتناك وهي بتتمرجح
فضلت اسمع ااااااااااه و كمان ونكني ونيك طيزي وافشخها والبت خلاص من كتر الصويت صوتها راح فضلت انيك فيها لحد م اقربت اجبهم رميتها ع الارض ومسكت راسها وفركت شويه ف زبي هي فهمت جرت ع زبي شفطت كل اللبن اللي كانت أكبر كميه انزلها ومشفتش ولا نقطه البت بلعتو كلو بنت المتناكه لحد م اتهديت من النيكه دي قعدت جمبها ع الارض وسندنا ع السرير وهي راحت قامت تجيب حاجه من برا وهي ماشيه وراميه رجل لورا 😂 ورجعت بسجاره بانجو و اكيد شربت واكيد بردو كانت أول مره ليا ف البانجو دي كانت أول نيكه الجاي احلي واسخن في ناس كتير ومواقف اكتر قولولي ي ريت رايكو اي

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و Mahmoud abdo
شوقتنا للمدعكة اللى جاية ... احكى يا حودة بيه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و Mahmoud abdo
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و زبارتكوس
ي جماعه بعد اذنكو ي ريت اللي يقرا يقولي ي سيدي قولي خرا ومكتبش تاني اي نعم مس هاخد برأيك بس بردة قول رايك 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL و AMG.
الرابع اهو نزل بس في حجات بختصرها لاني انا بهيج وانا بكتب 😂
سيبنى أركز وأنا بنقرا فيه .. دا إيه يا عم الهيجان دا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و Mahmoud abdo
ركز ركز بس الللي جاي مليان عنه 😂
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و زبارتكوس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL و AMG.
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و زبارتكوس
بس
هو فيه مدعكة أكتر من كده ... اشجينى بالخامس
الخامس هيكون هادي شويع للن في ناس جديده هتظهر السادس هو اللي فيه دعوه بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo, 🥵🥵ELSAFEL, AMG. و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و Mahmoud abdo
بس

الخامس هيكون هادي شويع للن في ناس جديده هتظهر السادس هو اللي فيه دعوه بجد
تمام .. ويا ريت أحداث تشويقية .. مش كله ضرب ضرب .. ارحم صحة الشباب
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و Mahmoud abdo
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و زبارتكوس
تم أضافة الجزء الثاني والثالث والرابع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL، AMG. و Mahmoud abdo
  • عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL و AMG.
يا حودة انت غيرت صورة البروفايل وهاتشيل حديد وشكلك هتسخن علينا ..
انت شكلك بتستعجل وبتجيبهم بسرعة ... قصدى بتكتب الأجزاء قصيرة وتنزلها بسرعة .. يا عم طول الجزء شوية .. وورينا هتعمل فى ساجدة إيه ؟؟؟
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: the shehab, 🥵🥵ELSAFEL, AMG. و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%