NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

بدايات بنوتي مومس🫦 ( المشاهدين 3)

محمدشرين

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 يناير 2022
المشاركات
16
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
32
نقاط
275
انا محمدشري او محمد شرين او كوكي ، زي ماتحب
حاليا 31س، ط173 / 70ك ، جسم ناعم وطيازي بقت مرفوعه من كتر التعشير … قصه سعيدة 🥰

الجزء الاول: ( أغتصبني ع سريري )



كنت وقتها 15س ، واهلي كانوا مسافرين 3أيام

وقتها نضفت شعر جسمي الصغنن وبقي شمعه

وعماله العب ف خرمي الصغنن

كنت وقتها مفتوحه بس مارست مع شخص واحد 3مرات

وكنت هايجة وعماله ادخل صوبعي ف خرمي جامد

وجبتهم ع نفسي مرتين

المهم قعدت اتصفح ع كل المواقع ، بأسم مستعار

لحد مالقيت عمو (ع) ، اربعيني وجسمه مليان واسمر

وبتاعه كان كبير اوووي وبيوضه كبيرة

المهم اتعرفنا واتكلمنا ساعتين

لحد ماطلب مني نتقابل ونتمشي شوية

المهم اتقابلنا قرب بيتي واتمشينا شوية

هوه فحل اووي وجسمه كبير وبكرش

وانا كنت عصفورة جمبه بس هايجه اووي

لحد ماقالي ان جسمي عجبه ونفسه يدوق لحمي

بعد تردد قولتله ان بيتي فاضي لحد بليل

بس هنكون سوفت بس ومفيش ممارسة عشان بتاعه كبير

المهم وصلنا البيت ، كانت الساعه 6 المغرب ، واول اما دخلنا خدني ف بوسه طويله سيبت جسمي

وقالي خش هات طقم من بتوع امك والبسه

بصراحة كنت مرعوبه بس جسمي بينفذ اوامره

ودخلت لبست قميص نوم احمر وسنتيانه واندر سبعه

وطلعتله لقيته صفر ، قالي يخريبت لحمك يامرة

لقيته طلع جوب حشيش ولعه واداني نفسين

كوبما اني مش بشرب فدوخت وسحت خالص

محستش بنفسي غير وانا مشغله اغنية وبترقص

وهوه لقيته مولع وجسمه عرق جامد

وقام يتحرش بيا ، لحد ماخدني ع سريري

ونزل القميص ، ومسك حلماتي

المتوحش قطعهم لحس ومص وتقفيش

وقتها جبتهم ع نفسي ، ولقيته ضحك

قالي جبتيهم يابت 😂، بتاعك صغنن ده حته جلدة 😂

وقتها كنت مضايقة شوية بس قطع تفكيري لما نيمني ع بطني

وقتها حسيته بيشم خرمي ، ونزل عليه المتوحش مرحموش ، وفضل يلحس ، حسيت بلسانه جوه كسي

وشويه احس بصوبعين ، وجبتهم تاني ع نفسي

ولقيته بياخد عسل بتاعي ، وبيمسحه ع خرمي

حسيت بحاجه ناشفه اووي وسخنه بتضرب ف خرمي

ولما استوعبت ان ده زبه خفت

قولتله احنا قولنا سوفت

قالي طبعًا طبعا

فجاة لقيته بيكتم بقي ، وحشر زوبره كله مره واحدة

وقتها صرخت من الوجع ، وعيوني دمعت

لقيته قرب من ودني

قالي يالبوه كسك الصغنن ده لازم يتفشخ ويتعشر لازم اغتصب شرفك

وقتها كنت حاسه بوجع بس ، وهوه مش راحمني وعمال يدخله ويخرجه اسرع ، لحد مالقيته حشره كله

حسيت بكتله لبن سخن ، وقتها اترعشت ونزلتهم لتالت مره بدون مالمسه

فضل سايبه شوية وبدأ يخرجه براحه

وانا حاسه بوجع بس مش عاوزه اقوله خرجه

حسيت كأن عربيه خبطتني ف طيازي

راح لفني ونيمني ع ضهري

وهنا شوفت الوحش ، بجد كبير وعريض

مكنتش مصدقة ان كل ده كان جوايا

لقيته بيرفع رجلي ، وبيحط بتاعه براحه

قولتله كفاية ارجوك

قالي بس ياشرموطة ، كسك استحمل زبي كله ، خلاص بقيتي مومس ودورك تريحي الرجاله

بجد ناك افكاري مع لحمي

وكنت سايحه وبتاعي بينزل عسله لوحده

قالي فتحي عينك يابت الوسخه

ببص شوفت عينه والمنظر ده اتحفر فيا

قالي كسرت عينك يابت الوسخه

وفجاة لقيته خرجه

ولقيت كميه لبن كبيره ضربت ف وشي ولحمي

بجد غرقني

وراح حطه ع شفايفي ، ومسحه ف وشي

وكنت رافعه رجلي زي مانا مش قادرة اتحرك

وهوه شفته بيلبس هدومه ، وخرج تلفونه

ولقيته صورني، انا مكنتش مستوعبة اللي حصل

لقيته قرب مني وباس شفايفي، وتف ف بقي

ولقيته خد بعضه ونزل

وانا مش ف بالي غير اللي عمله فيا

السافل ضحك عليا واغتصبني وخلاني عاهرته

لأ وكمان عشرني وغرق لحمي وصورني

ببص ف الساعه لقيتها 12م يعني 6 سعات من الفشخ

غمضت عيوني وفتحتها، لقيت الضهر بيدن

وجسمي متقطع وخرمي مفتوح اوووي

عضيت ع شفايفي ، وكنت حاسه اني مبسوطة

انا متعت الدكر وريحته رغم زبه اللي بوظني

قعدت العب ف جسمي شوية

وقومت اخدت شاور ، وكسي الصغنن لقيته مفتوح اووي

وكده اول يوم وانا لوحدي عدي وانا متعشره .


يتبع ….


الجزء الثاني: (الحمام المهجور)



بعد الشاور بحسس ع خرمي لقيته مفشوخ

وخرمي مفتوح اووي

بدات اصور طيازي وخرمي ولحمي الناعم

وجسمي مولع، ومفيش ف بالي غير احساس الزب وهوه بينزل لبنه السخن جوايا

جبتهم ع نفسي اكتر من مره

وبدات ادخل صوبعين ف كسي وادخلهم واطلعهم

وخرمي بيفتح ويقفل جامد

وكنت عماله اتصور ، والموضوع اتطور اني بقيت بعرض لحمي فيديو للفحول

اكتر من 12 فحل، كنت سبب انهم ينزلوا لبنهم

اخدت شاور ، لقيت الساعه 9م، لبست اندر فتله كان بيحك جامد ف كسي وده مولعني

ولبست تشيرت كات وشورت، ونزلت اتمشيت ع البحر

كنت حاسه بعيون كتير متبعاني، كنت خايفه طبعًا من الفضيحة، بس بردو كنت مبسوطة

كان جوايا رغبه اني مرة، وان لحمي الناعم وهوه بيتهز. بيوقف اطخنها زب

ده زود جوايا مشاعر الانوثة، وكنت ماشية اتقصع رغم خوفي

لحد ماوقفت. شوية ع البحر

لقيت شاب ابيضاني بس شكله صايع

قالي: ممكن ولاعه

فخرجت ولاعه وبولع، لقيته مسك ايدي جامد

بصراحة ايده كانت خشنه، وانا جسمي ناعم وبيعلم بسرعه، ف بصيتله كده وعضيت ع شفايفي

لقيته بدأ يهزر ويفك الجو

عرفت ان اسمه(م) من طنطا 29س

يعتبر قد عمري مرتين

المهم ارتحت معاه رغم اسلوبه البيئه

بس عقلي وقف لما لقيت حاجه بتتحرك ف بنطلونه

فضلت مركزه ع بتاعه، مكنتش سامعه بيقول اي

فجأة مسك ايدي وقرب لوداني

طالما عجبك كده تعالي ورايا شوفه

ولقيته سبني ومشي

لقيت رجلي بتتحرك وراه

انا مكنتش مصدقة ولا عقلي مستوعب

بس طيازي ممشياني

لقيته دخل مبوله قديمه كده ومهجورة

قعدت ابص احسن حد يشوفني لحد مادخلت

لقيته قالع بنطلونه وزبه واقف

ابيض حوالي 15س مكنش تخين اووي

اول ماقربت لقيته اخذني ف كابينه الحمام

وشد الشوت، طيازي اتنطرت قدامه والفتله محشور ف كسي

قالي ليلتنا حمرا يامرة، انا بقالي 6 شهور منزلتش بس هنزل جوه كسك

وبدون اي مقدمات لقيته حط ايده ع بقي

وحشر زوبره كله ف كسي

وقتها اترعشت جامد، وزنبوري نزل عسله

الواد كان محروم، ماصدق لقي حاجه طريه

فضل يدخل ويطلع ،وانا عاوزه اصوت من سرعته رغم ان كسي متمتع

فجاة حسيت زوبره بينتفخ جوه كسي وبيسخن

وحسيت بكمية لبن مولع، عماله تضرب ف قعري

تحويشه شهور طلعها ف كسي، ولبنه بقي بيسيل من كسي وينزل ع بيوضي

لقيته خرجه مره واحده، وبيلبس هدومه

خرج وسبني مومس رخيصة متعشره

قعدت10د غايبه عن الوعي

حسيت بيه بيتحرك، وفتح الباب

لقيته بيحشر راس زوبره براحه وبيخرجها

وانا ف وضع الدوجي ف ارضيه الحمام

لقيته كتم بقي بأيده

وفجاة لقيت خازوق اتحشر فيا

اترعشت وجبتهم ع نفسي، بس كنت موجوعه وبعيط

فضل سايبه جوه 10د ، وبعدين خرجه

لقيته شالني زي اللعبه

ولفني ونيمني ع ضهري ،لقيته راجل حوالي 39س

قمحي ،زبه مكنش واضح بس كنت حاسه بضخامته

فضل يرزع ف كسي ،وعينه ف عيني، وشويه ينزل يعض بزازي بسنانه المتوحشه

لقيته حشر زوبره جامد، ومسك شفايفي عض ومص

ضيع كل معالم الذكورة اللي فيا، ولقيته بيخرج زوبره

وحسيت بحنفيه لبن اتفتحت ف خرمي

نزلت لبن كتير

لقيته بيقرب زبه من بقي، ودخله ف زوري

قالي دوقي يالبوه طعم طيازك ولبني من علي زبي

بقيت ببلع زبه زي الممحونه

لقيته مسك راسي وبدا ينيك بقي زي الكس

زوبره خنقني وكتم نفسي، وحسيت بحاجه سخنه بتنزل ف زوري

ايوه لبنه السخن، نزل كميه محترمه، وخرج زبه

وقتها رجعت وعيوني دمعت جامد ومناخيري نزلت مايه

سمعت ضحكته، ولقيته بيبصلي بصه انتصار

حسيت بشرمطي

لقيت صوت خشن بيقول انتوا بتعملوا اي

لقيت اللي معايا يعرفه، قاله معلش ياعم(ط)

دي حته طريه الواد(م) شقطها

فجبناها هنا تريح زبارنا

انا وقتها مصدومة ومش عارفة اتكلم وخايفه من الفضيحه

لقيت عم(ط) بيخرج زوبره

قالي : نامي ع بطنك

نمت، ولقيته بيحط زوبره ف اتزفلط كله

زوبره مش كبير بس عصب

فضل يدخله بغشوميه لمده 10د

ولقيته بيخرجه ، شدني ووشي بقي قدام زبه

لقيت دفعات لبن بتضرب ف وشي

ولقيتهم بيبصوا ع شكلي وانا متعشره وبيضحكوا

لقيت عم(ط) بيقرب تاني ونزل بوله ع وشي وشفايفي وزنبوري ، ولفني ونزل الباقي ع خرمي

قالي : مفيش مايه هنا عشان كده طهرت لحمك، يلا يابت الوسخه غوري ف داهية

مكنتش قادرة اتحرك، بس من الخوف لبست بسرعه ولميت حالي

كنت ماشيه ف الشارع ريحتي نجسه، بحاول ابعد عن الناس عشان محدش يشم ريحتي ومرضتش اركب طبعا

لحد ماروحت ، وخرمي كان مدمر

اخدت شاور ، لقيت زنبوري نايم خالص

ولقيت خرمي مفتوح اووي زي الكس

يعني 3 من الشارع فشخوا شرفي وعشروني وكمان جسمي اتنجس بالبول

المهم سويت حالي ، لقيت الساعه 9ص

اترميت ع بطني ف السرير، وحاسه بوجع وبهوا ف كسي

وكده عدي تاني يوم .


يتبع ….



الجزء التالت : (ختام ال3 ايام)



صحيت من النوم العصر، كنت حاسه بوجع رهيب ف كسي وحرقان ،حضرت اكل وقهوتي

وفتحت نسوانجي اشوف قصص ،بس مكنتش قاعده ع بعضي

طيازي وجعاني اووي

نمت ع بطني وبقيت براجع شريط اليومين اللي فاتوا

اخدت شاور، ولبست قميص نوم اخضر ،واندر سبعه موڤ

ولبست تشيرت نص كم وبنطلون ضيق شوية

نزلت اتمشيت ع البحر وكنت حاسه بمشيتي اتغيرت

كمان كنت حاسه ان طيازي مرفوعه، والاندر كان محسسني بمتعه وشرمطة

فضلت اتمشي ع البحر ،بس قلقت اروح نفس المكان اللي اتشقطت منه

فقعدت شويه ف كافيه، ولقيت 5سودانين قعدوا قريب مني

جسمي ولع، حسيت بكسي بيفتح ويقفل لوحدة، وحسيت بشهوه زنبوري بتنزل

مكنتش ع بعضي، ومفيش ف بالي غير السودانين

ياتري الوحوش دي لو مسكتني هتعمل اي فيا

شوية لقيتهم بيحاسبوا

معرفش ليه حاسبت، وبقيت ماشيه وراهم

كنت اتمني يحفلوا عليا ويفشخوا شرفي

بس طبعا خايفه، دول زنوج واكيد لو وقعت بين ايديهم كسي هيبوظ، وعمره ماهيرجع لشكله الطبيعي

لقيتهم دخلوا عماره، وهنا استسلمت

رغم ان كسي اتعشر واتفشخ يومين ورا بعض

بس كنت حاسه بهيجان غير طبيعي من اللي حصل

فجاة لقيت شاب حوالي28س

واقف بيطرطر ع جمب، وشكله متبهدل

افتكرت البول لما نزل عليا امبارح

ولمحت زوبره القمحي ،تخين وحوالي 15سم

فضلت واقفه متنحه، نسيت اني ف شارع

لقيته بيبصلي وبيضحك ،وبيحرك زوبره كده

خفت وديرت وشي، لقيته قرب مني

قالي متيجي يامزه ،وابتسم ومشي

فمشيت وراه، لقيته التفت شافني

هنا ضحك ضحكه غرور، كسرت نفسي

لقيته دخل عماره، دخلت وراه

لقيته طلع ع السطح، طبعًا انا متبنجه وراه

لقيت عشه فراخ كبيره،وسحبني من ايدي جواها

كنت حاسه اني بنت ضعيفة ومستسلمه

لقيته قعدني ع الارض وبيبص ف وشي

فجاة لقيت قلم، طبعا اتصدمت، بس لقيت القلم التاني

عيني دمعت، وبصيتله وانا منكسرة

لقيته بيتف جوه بقي، وقالي ابلعي يامرة

بلعت ،بصراحة كنت حاسه بمتعه غريبة ف الخضوع

اصلا متعتي اني اريح كل زب مشتاق

المهم لقيته بيقرب زوبره من وشي

كان زوبره عرقان، وريحته كلها رجوله وبول

لقيته دخله ف بقي، هنا لقيت نفسي بمص وبلحس زوبره ولا اجدعها شرموطة

ولقيته طلع زوبره، وحط بوكسره ف بقي، وكانت ريحته فظيعة

ونزل البنطلون، وحسيته ولع لما شاف طيازي الناعمه، والاندر السبعه

نزل الاندر، ونيمني ع بطني ف الارض

كنت حاسه بالرخص، انا مرميه ع الارض ف عشه فراخ

وشاب بيطلع رجولته وفحولته عليا

لقيته حشر زوبره جوه كسي

وصرخت جامد بس بوكسرة كاتم بقي

والواد شغال تدخيل ف كسي بعنف

فجاة حسيت بلبنه ف كسي، واخيرا هرتاح

بس المفتري زوبره فضل واقف جوايا

ولقيته بيقولي الجوله التانية بدأت

خلاني اعمل دوجي، ولقيته حط رجله ع راسي

ولقيته بيحشر زبه بكل عنف

مكنتش عارفة اتحرك بسبب رجله اللي ع وشي

وفضل كده ويغير ف اوضاع

لحد ماجبهم جوه كسي تاني واحنا واقفين

سابه شوية لحد مانام وخرج

وحسيت بلبنه بينزل من كسي

لقيته اداني كذا اسبنك ع طيازي

لبست هدومي ونزلت، وسبته يرتاح

خلاص بقيت مومس ولبوه بتشقط من الشوارع

روحت ع بيتنا، وطلعت البيت وانا مفشوخة وكسي بينقط

كنت حاسه اني خلاص ،بقيت لمتعه الفحول

قلعت هدومي، وكنت لابسه الاندر بس

وأثار النيك باينه ع لحمي، كمان الاندر فيه بقعه لبن

لقيت جرس الباب بيرن، بصيت من العين السحريه

لقيت ابن الجيران (س)17س

فتحت وانا مدارية جسمي

قالي ف حجات بتاعتهم وقعت ف البلاكونة

المهم التفت ودخلت، لقيت حجات فعلا

وانا برجع حسيته بيستخبي ،يعني معني كده بص عليا وشاف جسمي

بصراحة اضايقت ،عطيته الحاجه ،ولمحت زبه واقف تحت الهدوم

المهم كشرت ف وشه وقفلت الباب

قعدت شوية ،واتخيلت ازاي الواد هاج عليا للدرجة دي لحمي بقي مغري للرجاله

لقيت نفسي مدخله صوابعي ف كسي وبلعب فيه

ضحكت من شرمطتي ،طلعت صوابعي لقيت اثار لبن

بدات امصه والحسه من صوابعي

ولقيت الجرس بيرن تاني، ولقيته (س) ابن الجيران بردو

المرادي جبتهم ع. نفسي المهم فتحت

قولتله : خير

قالي: معلش شوف كده لو ف حاجه تانيه واقعه

قولتله : هي شغلانه بقي، حاضر

لقتني بتمشي بلبونه عشان لو اتجسس تاني 🤭

لقيت بوكسر مرمي ف الارض ،وطيت اخده

لقيت الاندر اتشد، ولقيت الواد بيدخل زوبره

ومع اللبن اللي ف كسي ،زوبره اتزفلط جامد

وفضل يدخل ويطلع، لحد ماجبهم جوه كسي

بجد كسي اتملي ع الاخر، خرج زوبره واخد البوكسر بتاعه

وخرج بدون اي كلمه، حتي مشفتش زبه ،غمضت عيوني وفتحتها

لقيت النهار طلع ،ف قمت جري اظبط البيت والهدوم

واخدت شاور ،واطمنت ع كسي اللي بيريح اي زب

واهلي رجعوا يومها

وفضلت أسبوع مش قادرة انزل

كانت طيازي وجعاني من نيك 3ايام

بس عقلي كان مهيجني ،وكل شوية افتح شات مع فحل واريح زبه بصوري .



يتبع ….



الجزء الرابع: (شرموطة الصعايدة)



بعد اسبوعين كانت هرموناتي الأنثوية سيطرت عليا

بس ف البدايات دايما بيجي احساس تأنيب الضمير

وبتقعد سنين طويله لحد ماتقتنع بميولك وتحبها

المهم لقيت رسالة من عمو(ع) اللي اغتصبني ع سريري

قالي : ازيك

قولتله : تمام

قالي : واخبار التوته اي

قولتله : احترم نفسك ،اللي حصل ده مش هيتكرر

قالي :😂😂😂😂

لقيت صورتي وانا مفشوخة وبنقط

قالي : الليله الساعه 8م تجيني ف العنوان ده، ولا تحب صورتك تكون ع كل المواقع

قولتله : حاضر هاجي ،بس ابوس رجلك امسح الصور

مردش عليا، فضلت من 1 الضهر لحد 6 ، وانا رافض ده ومقتنع اني مش هروح

اول مابقت الساعه 7، لقيتني لبست بوكسر وبنطلون وتشيرت نص كم

ولقتني جهزت ونزلت، ولقيته باعت ماسج بيقولي فينك

قولتله انا وصلت ف المكان اللي قولت عليه وبقالي ربع ساعه

قالي : عادي يالبوه، انتي تقفي زي الكلبه لحد ماجي اخدك

قولتله : حاضر ، اسفة

بعد 10د لقيته جي، وسلم عليا وهوه بيبصلي بغرور

عشان كاسر عيني وفشخ شرفي

جاب اكل وشرب وطلعنا، واول اما دخلنا خدني ف بوسه طويله فجاة لقيت صوت

قال : بس بتعرف تنقي ، انا فكرتها مرة

انا : اده ف اي ،مين ده

عمو(ع) : عيب عليك ،مش وريتك الصورة وقولتلك احلي من النسوان، وانت كنت شاكك

لقيتهم بيتكلموا، ومش مهتمين بأي كلمه بقولها كأني ولا حاجه

فجاة لقيت عمو(ع) ضربني قلم وقعني ع الارض

قالي : مش شايفه اسيادك بيتكلموا يابن القحبه، ابن عمي لسه جي من الصعيد ،وشاف صورتك وعجبته، عشان كده عزمته عليكي

قولتله : طب انا مش موافقة

لقيت قلم تاني ع وشي ،عرفني مقامي

قالي : انا مش باخد رايك يابت الوسخه ،انتي مجرد اداه ولعبه ف ايدي 😂😂

حاولت اقاوم شوية ،بس ده هيجهم اكتر

وياويلك لو وقعت تحت فحل صعيدي ،مابالك بأتنين

المتوحشين نهشوا لحمي، كنت حاسه بطعم لبنهم ف زوري وبطني ، بوظوا خرمي وفشخوه ، وفضلوا يبدلوا عليا 5سعات ، وده كان وقتكفاية انه يضيع اخر ذره رجوله فيا ، ويحولني لشرموطة لمتعه كل زب جعان ، وبعدها بقيت دايما بروح لعمو ، وعزم نص البلد ع لحمي،وخلاني حلابه ازبار للصعايدة.



🤩النهاية🤩
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مخالف لشروط السن المسموح بنشرها فى المنتدى
يغلق وينقل سلة مهملات القصص
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%