NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هام جدا بخصوص موضوع الاعتراف بتاعى

المتعه للجميع 😂🫣

دا انا قايله انا مش ملاك و عارفه انى غلطانه بس اكيد الغلط كله مش عليا لان ايد لوحدها متسقفش اكيد مش اكتر واحده بغلط على المنتدى خصوصا ان المنتدى مليان شذوذ و دياثه و ناس حرفيا بيصورو محارمهم و بيفضحوهم على النت
بت يا سمر تحنا مش في الكتاب ما كلو هنا بايظ فمحدش يلبس عباية التقوى وايه الي جابك هنا اصلا انا مش صغير عاي فكره انا ٤٨سنه ومفيش حد هنا صغير كل واحد عارف خو هنا ليه اتناكى واعملي الي انتى عايزاه الغلط والصح بين واحنا الي بنختار

قرأت بتمعن لا تكوني اللي كانت معايا يوم ما اتقفشت ههههههههه وباقي الكلام باتفق معاكي فيه خصوصا الجزء الاخير بتاع تحمل المسؤلية طبعا الراجل اللي بيخون هو المتحمل الست يمكن مش في حالتك بس في حالات كتير بتبقى تحت ضغط الحاجة اما لمال او لحب وعاطفة او.... لكن الراجل ليه؟ ولازم يتحمل مسؤلية سعيه وتنقيبه واغراءاته وايضا في نقطة ان الزوجات واهمالهم بنسبة كبيرة بعد طفاسة الرجالة هي اللي بتوصل للخيانة
باقي جزء بسيط ماهو الغنج والدلع والمرقعه الزايده من النسوان على الرجالة برضه حاجة صعبة واحنا بشر مش ملايكه ولا حجر

احنا كرجاله احنا اللي بنجرى وراء نسوان.
بنسيب حلال ونجرىفي الحرام

• عجبني
التفاعلات: الكينج123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانت صح لوم هنا علينا مش عليكي

انا عايزه اوضح كام نقطه كدا بخصوص الموضوع دا لانه خد اكبر من حجمه مع انى كنت متوقعه ردود فعل عنيفه شويه بس مش للدرجه دى

اولا كدا انا مكنتش بروح لواحد برئ مثلا و اضحك عليه ولا اغريه ولا اضربه على ايده عشان يبدأ علاقه معايا كل الرجاله اللى نمت معاهم كانو خاينين بطبعهم و متعددين العلاقات كمان و هما اللى كانو بيجروا ورايا عشان العلاقه احيانا كانت بتبقى بالتهديد كمان و اوقات كان بيجمع بينى و بين واحده تانيه اصلا غير مراته
انا مضحكتش على حد ولا خليت حد يعمل حاجه مكانش بيعملها قبل كدا فلو فيه لوم عليا فى العلاقه يبقى على الاقل اوى 50% من اللوم مش كله

ثانيا اليوم اللي اتمسكت فيه من مرات واحد انا مكنتش عايزه اروحله الشقه دى اصلا لانى انا كنت قاعده فى شقه ايجار هو اللى كان بيدفع ايجارها و كان ديما متعود هو اللى يجيلى و فى اليوم دا بالذات هو اللى صمم اروحله شقته و حلف مليون يمين ان مراته غضبانه و عند اهلها و مش راجعه تانى الا بعد اسبوع على الاقل و لما روحتله كنت عامله حسابى على كدا و حتى لما طلب البس اللانجري بتاعها رفضت و لبست حاجتى و رفضت انام على نفس الفرشه و طلعت مفرش جديد من الدولاب و فرشته و كنت عامله حسابى اخده معايا و انا ماشيه لولا اللى حصل و موضوع انى طلعت قدامها عريانه حصل لانى كنت قالعه هدومى اصلا فى الصاله اول ما دخلت و كانت متبعتره على الارض و دخلت الحمام و اتشطفت و لبست و لقيت نفسى ريحتى (جنس) و مكنش ينفع امشى فى الشارع كدا و بدل ما اخد دش استخدمت برفان من بتاعها عشان يغطى على الريحه

ثالثا موضوع انى استمتع بالموضوع اه ما طبيعى لازم استمتع بيه امال بعمله ليه اصلا لو مش هتسمتع مكنتش عملته و حاجه غصب عنى انى احس ان الراجل مفضلنى عن مراته و مش فى الجنس بس فى الوقت اللى بيقضيه معايا و الكلام اللى بنتكلمه و الحاجات اللى بيحكيها عن حياته الشخصيه و العمليه و العائلية اللى مش بيقولها لاى حد ولا حتى مراته طبيعى اى حد مكانى هيحس بشعور مميز ان فيه ثقة وصلت للمرحله دى

اما بقى موضوع غلط من صح منا اكيد عارفه انه غلط و عارفه انه حرام بس برضو مهو وجودنا هنا غلط و حرام فمن الغباء اصلا تدخل تحكم عليا انى بعمل غلط و انت داخل للغلط اصلا و بتكتب فى مكان معمول للغلط و مكان مليان شذوذ و دياثه و فضايح و جنس فاكيد انا مش اسوء من كل دا

انا مش ملاك ولا شيخه و بغلط و عارفه انى بغلط بس مش بنافق و احكم على حد تانى و اشاور على عيوب الناس و انسى عيوبى

انا مش ندمانه على المتعه اللى اتمتعتها لانى كبيره و عارفه انا بعمل ايه و عارفه العواقب و عارفه الصح و مش ندمانه انكان حصل طلاق او لا لان دى مش مشكلتى ولا ذنبى دى مشكلة الرجاله اللى بتبقى متجوزه بنات ناس قمة فى الجمال و يروح يخونها و اذا مكانش معايا كان اكيد هيبقى مع غيرى و مشكلة البنات المهمله فى نفسها و في جوزها و منكدها عيشتها و عيشة جوزها و مش عارفه تديه حقوقه و بتعامله كانه ماكينه ATM مش بتشوفه ولا بتكلمه الا ما تهريه طلبات لها و للبيت و للعيال

كلنا هنا بنغلط وداخلين عشان نغلط
بنام مع نسوان وبنغلط
لا استثني احداً
وانا مش بمرهم لحد علي حساب حد
كلنا هنا بغرض المتعه والفضفضه والتعارف
احنا كرجاله اللي بنحاول نشقط نسوان ونعرف نسوان وننام مع نسوان، احنا اللي بنروح للسكه دي برجلينا
محدش له الحق يحكم علي حد بأي شكل
هدي نفسك ومتزعليش نفسك
كلنا خطائين ولحد ما نموت هنفضل نغلط احنا مش ملايكه يا ساده عشان نحكم علي حد بالصح والغلط
مع كامل احترامي للجميع​

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%