NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إبن امينة

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
امي بقت بدون زواج 10 سنوات عمرها 45 متزوجة من شهران وكما قلت ان زوجها شهواني كثير ويأخذ امي للغرفة كثيرا وماعندي مشكلة طالمها هي مبسوطة معاه فذا جيد ... بس خايف يحدث حمل وهذا الذي لا اريده

• عجبني
التفاعلات: Nouraill، Max @123 و الجوكر المصري
مهو جوزها اي المشكله !

ليه ما هو ابوك فين هههههههههههه

وات يعني معني ابوك اين ليش عيش مع امك
إيز نوت يور بيزنيس ...وياريت مرة اخرى لا تتدخل في شؤن الناس يا اخي و انت اصلا عوض ما تسال الناس علي سؤالك ليش حاط إسم و صورت بنت مع انك ولد ف اسكت احسن يا خول 😂

شوف هتفرق فى ايه انها تحمل ياعم سيب امينة تتمتع وتتكيف

إيز نوت يور بيزنيس ...وياريت مرة اخرى لا تتدخل في شؤن الناس يا اخي و انت اصلا عوض ما تسال الناس علي سؤالك ليش حاط إسم و صورت بنت مع انك ولد ف اسكت احسن يا خول 😂
No, I'm gay, musty. I'm just asking because it's rotten. You have nothing else or anything

No, I'm gay, musty. I'm just asking because it's rotten. You have nothing else or anything
ماشي يبن أمينة ...😂 عيط بس كويس ووواء انا لم أنظر لي جنس أو شئ كل الي أخبرتك بيه ابوك اين حتي تنقلع عن امك

ماشي يبن أمينة ...😂 عيط بس كويس ووواء انا لم أنظر لي جنس أو شئ كل الي أخبرتك بيه ابوك اين حتي تنقلع عن امك
ليش انقلع هههه

انت اصلا مثلي كون راجل و خبر الناس عن ميولك في الشارع عوض تتخبى وراء الهاتف يا عيوط ووواء هنهههه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 𝒬𝓊ℯℯ𝓃 ℛℯℯ𝓂
انت اصلا مثلي كون راجل و خبر الناس عن ميولك في الشارع عوض تتخبى وراء الهاتف يا عيوط ووواء هنهههه 😂😂
تع البروفايل يتحدث 🖤 عني
وخصوصا أن لا اهتم لي حديث لمثلك

امينة بتتناك اية فين المشكلة

• بيضحكني
التفاعلات: 𝒬𝓊ℯℯ𝓃 ℛℯℯ𝓂
بحبك تعال خاص انيكك ❤️
1651000302904
ده انت انسان براس كلبه

• بيضحكني
التفاعلات: sexdick89
المهم اني انت ديوث وعايز تمتعن باامك
وده حاجه كويسه خالص

انت شكلك عاوز تنيك انت امك و تحمل منك و بكون غيران ما بتنك من جوزها و نفسك انت تجرب مع امك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%