NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال بتشقط ولو شقط قبل كده احكي تجربتك و خليك لذيذ و أنجز 🤣🤣

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طبعاً في فرق بين التعارف و الشقط خليك فهمان 😉

• عجبني
التفاعلات: Mohamed201117 و أحمد السويسي
كنت صغير حوالي تقريبا 14 سنة وفي بنت اكبر مني بشوية كدة بحاول انكشها كدة ف مجتش معاية وشتمتني بوالدتي والوقت دة كنا في البحر وبنصيف رحت جاي من وراها نزلت تحت قلعتها الاندر وخدتة وجربت ودي المحاولة الوحيدة الفاشلة😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر و أحمد السويسي
كنت صغير حوالي تقريبا 14 سنة وفي بنت اكبر مني بشوية كدة بحاول انكشها كدة ف مجتش معاية وشتمتني بوالدتي والوقت دة كنا في البحر وبنصيف رحت جاي من وراها نزلت تحت قلعتها الاندر وخدتة وجربت ودي المحاولة الوحيدة الفاشلة😂
حصل موقف تاني

و**** مش محتاجه شقط انت لو ف حته ليك وضعك او مركزك فيها هتلاقيها هما الي بيشقطووك😂😂😂🩶

شقطت حد من الزمالك و نزلنا سوا بعدها باسبوع

ازاي وضح اكتر كده
بص انا هقولك عن موقف مثلا يعني انا كنت ف جروب تليجرام وكدا للرغي البنات كانت تحب تعرف مالك الجروب اكتر تمام .. ةنا عملت جروب تلي برضو وكبرتو بس مش اوي يمكن 2k بس لقيت البنات بتيجي لوحدها برضو ارتبط من عليه اتنين صحاااب اوي .. وسبتهم وارتبط بواحده تانيه خالث غير يعني فيه كتير باعتبرهم زي اخواتي ودلوقتي بطلت العاده الوسخه دي😂😂😂🩶

بص انا هقولك عن موقف مثلا يعني انا كنت ف جروب تليجرام وكدا للرغي البنات كانت تحب تعرف مالك الجروب اكتر تمام .. ةنا عملت جروب تلي برضو وكبرتو بس مش اوي يمكن 2k بس لقيت البنات بتيجي لوحدها برضو ارتبط من عليه اتنين صحاااب اوي .. وسبتهم وارتبط بواحده تانيه خالث غير يعني فيه كتير باعتبرهم زي اخواتي ودلوقتي بطلت العاده الوسخه دي😂😂😂🩶
كمل يا مدرسة احا بكل انواعها 🤣 ده انت وسخ وساخة

• بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
  • بيضحكني
احكي انا تجربتي كنت بحب بنت و بمارس معاها كنت بخده في حوش عمارة كان الحوش ده كلو ضلمة في ضلمة الساعه 7 الصبح و محدش كان بيشوفنا بس بعد كده بعدت عني و شافت واحد تاني

احكي انا تجربتي كنت بحب بنت و بمارس معاها كنت بخده في حوش عمارة كان الحوش ده كلو ضلمة في ضلمة الساعه 7 الصبح و محدش كان بيشوفنا بس بعد كده بعدت عني و شافت واحد تاني
بصراحة يا جدعان نفسي ارجعله تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
انتا منهم ياما عملت الحركات دى 😂😂😂😂
بس دلوقتى مفيش خالص 😂😂😂

• بيضحكني
زي سكر في شاي جاي معاك فيه نفسك في ايه و انا ادلك عليه 😅
انت شكلك لسا خارج من مسلسل بابا المجال صح😂😂😂

انتا منهم ياما عملت الحركات دى 😂😂😂😂
بس دلوقتى مفيش خالص 😂😂😂
حركات اي يماني تصدق عني كدا برضو و**** هما الي كانو بيجو نا كنت فحالي يجدع بش تحس ان ليهم عيون جذابه كدا لها سحر يخلوك تحبهم متعرفش ليه😂😂🦥🩶

حركات اي يماني تصدق عني كدا برضو و**** هما الي كانو بيجو نا كنت فحالي يجدع بش تحس ان ليهم عيون جذابه كدا لها سحر يخلوك تحبهم متعرفش ليه😂😂🦥🩶
حصل انا ارتبط مرتين بسبب انى كنت ف حالى دى 😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%