NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اخويااا المااايكل 💜💜💜

انا لشه شايف البوست دلوقتي بس بص مهما قلت وعملت هتفضل في القلب عشان انت عملت حاجة صعب أنها تتعمل دلوقتي دا غير انك بتتعامل مع الناس كأنهم أصحابك وهزار وضحك والدنيا حلوة و دا سبب اللي خلانا نحبك عشان انت مش مجرد كاتب عادي وخليك فاكر كدا كويس ..

وبعدين كفاية انك عملت مارفل بس ، عارف .. مارفل دي اللي خلتني اتعلق بيها من اول فصل وادخل المنتدي عشانها ، خلتني اضحك من اللي مايكل بيعمله ، واتعصب من اللي بيعمله في مرنا ، و ازعل لما يموت ، وافرح لما طلع عايش ، والعظمة بتاعة ( بنما ) و ( الجزيرة ) غير الاكشن اللي مخليني متشوق للجزء اللي بعده بفارغ الصبر .. كل دا مارفل عملته فيا و اول مرة قصة تعمل فيا كدا ومفيش قصة بعدها عملت كدا ...

من الاخر كدا يحبيب اخوك ان محدش هيعرف يكمل مسيرة مارفل غيرك ويخلي الناس تحبها زيك .. بص براحتك خاالص انا عارف انك مبضون دلوقتي وخليك عارف ان مهما طولت في الغياب انا وناس كتير هنفضل مستنينك ..

• عجبني
التفاعلات: 〽️〽️〽️ و ahlawy77
* موسيقى حزينة فى الخلفية

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
عزيزي مايكل

أنت كاتب موهوب بلا شك، ولك معجبين بعدد شعر رأسك الصلعاء

تجربة الأشراف كان أكبر خطأ في حياتك! أما عن تعليق @البلبل الأزرق الذي يوحي بالتكبر

فهو مرفوض في أخلاقية الكاتب المبدع، الكاتب له رسالة وهي أمتاع القارئ الشغوف بحب القراءة

عد كما كنت صحوا أم مطرا في انتظار أبداعك وأتحداك في مسابقة الربيع الوردي! التي عزف عنها

العديد من كتاب المنتدي القديم بسبب نقد غير مفهوم من @البلبل الأزرق أو تم فهمه بطرق خاطئة

ولنا لقاء أخر في أعادة ما هو مفقود من قصصك،
ده كلام محترم فعلا اصبت وجبت المفيد يا باسم وانا متابعك يا مايكل من المنتدي القديم انت فعلا موهوب ومن الكتاب الي بيخلونا نتابع القصة علشان الأحداث مش الجنس فياريت تخرج من صومعتك وترجع تبدع

ده كلام محترم فعلا اصبت وجبت المفيد يا باسم وانا متابعك يا مايكل من المنتدي القديم انت فعلا موهوب ومن الكتاب الي بيخلونا نتابع القصة علشان الأحداث مش الجنس فياريت تخرج من صومعتك وترجع تبدع
لقد أغلق حسابه ورحل

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اخويا ابو المكاميك بص يصاحبي انا لسه شايف البوست دلوقتي حالا
مبدايا حقق تفقد الشغف ده شي طبيعي هدي نفسك وكمل كتابه مش لازم هنا في مكان تستريح فيه انت عملت عظمه في مارفل مستحيل حد يقدر يكملها بعدك انت وحماده فتحي واحمد صقر كنتو سبب انتي دخلت المنتدي ده كنت بستني قصصكم كل يوم عشان اشوف العظمه اللي بتعمولها فا ارجوك عيد النظر تاني في موضوع انك مش هتكتب في المنتدي تاني + عايز لينك تويتر بتاعك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ا
انا اكتر حاجه اتبضنت منها هنا من الاداره انا امسح حسابي وبعد فتره عايز ارجع حسابي يقولك مينفعش مع كامل احترامي للاداره بس ده اسوء نظام شوفته هتقولي رجعت ليه هقولك عشان شخص هنا بحبه ولما الامور تطور ونتكلم بره مش هدخل هنا كتير مع اني و**** ليه اصدقاء في الاداره بس تقول ايه ضحك

بعيد عن الي فوق ده حاجه انا مضايق منها
اما بقي عن قصه يا مايكل دي حاجه متخرجش الي من مبتكر ودماغ عاليه بس فعلا مفيش تقدير اتمني تغير رايك وتكتب للناس الي بتحبك وسيبك من الاداره خالص اكنهم مش موجودين بجد

مع كامل احترامي للاداره يتغير من اسلوبك وقوانينك يا مش هتلاقي حد بينشر هنا غيرك زي المنتديات التانيه انته الي بتكتب ومفيش تفاعل
انا واحد غني عن التعريف
(صقر الغرام💚💚)
كنت بكتب كتير في الفضفضه انا وبيكهام الاسمر وكتبت قصتين وترفضوا بسبب حاجات تافه
دلوقتي اقدر اقولك فقد شغفي للمنتدي كله زيي زي مايكل بسبب شويه تفهات
السبب الحقيقي للخروج من الاول مكنش اصحابي كان الاداره بسبب رفض منشورات عديده
اتمني اتفهم صح وتفهموا ان ده نقد بناء ومش بحارب فيكم
تحياتي 🌹
انا لسة كاتب علي حسابي دلوقتي شبه الكلام ده ردت عليا واحدة بكلام ميخصش اللي انا كاتبه خااالص تحس انهم مش عايزينك وبعدين يجي يقولوا مش بنغصب حد كتفم دي حاجه

بص انا معاك ومنين هتروح معاك انت مفيش منك اتنين انت زي الكنز لو ضيعناه خسرنا كب حاجه وده لان مفيش غيرك طبعا مع احترامي لكل الناس التانية اللي بتكتب بس دا رأيي
كمل واحنا معاك ❤

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%