NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايه السبب اللي خلاك تبقي موجب او سالب او بنوتي او اي ميول جنسية تاني غير سترييت.
...
...
...
بالنسبالي انا فانا اكتئبت وبقيت اقعد في اوضتي كتير فبدات اتفرج علي سكس واقرا قصص وبعد كده بقيت عايز انيك او علي الاقل حد يريحني ويريحلي زبي
انا ستريت وبقاوم نفسي بالعافية اني ماعملش حاجة وافضل كدة وشكلي هموت بلبني 💔😂😂

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
بدات احس بمشاعر جديده اني موجب و بدات اتفرج من اول امبارح
ليك ليا اي نصائح

• عجبني
معظم المواجب بيبقوا أصلا ستريت لكن عايزين أي خرم والسلام، فبيجربوا مع الخولات، عشان دول المتاحين ليهم بسهولة. بعد ما بيجربوا بيعجبهم الموضوع وبيبقوا شواذ، يعني بيحبوا الرجالة

• عجبني
التفاعلات: تمارة و enta 7abiby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معظم المواجب بيبقوا أصلا ستريت لكن عايزين أي خرم والسلام، فبيجربوا مع الخولات، عشان دول المتاحين ليهم بسهولة. بعد ما بيجربوا بيعجبهم الموضوع وبيبقوا شواذ، يعني بيحبوا الرجالة
ايوه انا كده بس الفرق اني لسه مجربتش لسه انا في الاول خااااالص 😂

• عجبني
طيب وانت ايه اللي خلاك خول

• عجبني
  • عجبني
ايوه انا كده بس الفرق اني لسه مجربتش لسه انا في الاول خااااالص 😂
نصيحتي ليك انك طالما لسة في الأول ابعد عن السكة دي خالص وحاول تعرف حريم

• عجبني
يعني انت ستريت وبتنيك رجالة بس عشان هيجان؟ طب مانت كده مش ستريت يا صاحبي مفيش حاجة اسمها كده

• عجبني
يعني انت ستريت وبتنيك رجالة بس عشان هيجان؟ طب مانت كده مش ستريت يا صاحبي مفيش حاجة اسمها كده
ارجع واقرا اللي انا كتبته تاني

ايه السبب اللي خلاك تبقي موجب او سالب او بنوتي او اي ميول جنسية تاني غير سترييت.
...
...
...
بالنسبالي انا فانا اكتئبت وبقيت اقعد في اوضتي كتير فبدات اتفرج علي سكس واقرا قصص وبعد كده بقيت عايز انيك او علي الاقل حد يريحني ويريحلي زبي
انا ستريت وبقاوم نفسي بالعافية اني ماعملش حاجة وافضل كدة وشكلي هموت بلبني
انا بصراحه حابب موضوع أني أكون كلب عند حد جربت شات بس
اني أتشتم و اتهان و نفسي في كده بجد و و اكون كلب عند بنت
و نفسي أمص زب و اشرب اللبن من كمية السكس الشوفتها

لا يوجد اسباب لان المثلية ليست شيئا مكتسبا
هي ميول موجودة تتفتح مثل الميول الاخرى عند التقدم بالعمر.
بالنسبة لكوني سالب فكان هذا بسبب ان الي بقابلهم كانو يحبوا يحصروني في هذا الدور.. لكنني سرعان ما وجدت الموضوع غريبا؟
بمعنى: ان الي يحب ينيكني يحاول يقنعني اني مثل البنت! و هنا فهمت ان هذا شيء غير صحيح و انني لست بنتا و كنت ارفض العلاقة مع الي يفكر هكذا!
انا رجل ممكن اكون سالب فالعلاقة لكن هذا اا يعني انني بنت
و بالتحديد حين وصلت الى هذا التفكير اصبحت قادرا على ان اكون موجب اكثر في تجاربي و مبادل.
ممكن تنيكني لكن لن تنيك عقلي ههه

• عجبني
التفاعلات: تمارة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%