NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

مثلية ايام الاخيره في الثانويه

مصور فوت جراف

معاون قسم الاقسام المدمجه
طاقم الإدارة
معاون
العضوية الذهبيه
نمبر وان مثلى
نسوانجى جنتل مان
افضل عضوة
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي خفيف الظل
نسوانجي معلم
خبير صور
برنس صور
قناص صور
داعم قصص
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
فارس الردود الذهبية
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر حصري
ناشر المجلة
إنضم
14 مايو 2024
المشاركات
15,591
التعليقات المُبرزة
7
مستوى التفاعل
71,056
نقاط
233,726
وانا بالصف الثالث الثانوي كان لي زميل كان زي القمر جسمه احلا من جسم البنات وخصوصا طيزه ومش مشعر وانا صاحبته وبدات اعرف عنه اكتر واتعرف عليه لحد مااتفقت انا وهو نروح نجيب رقم الجلوس مع بعض وقابلته ورحنانجيب رقم الجلوس فا انا كنت بدخن وهو كمان كان بيدخن فا لقينا المدرسه زحمه وجبنا الرقم وخلصنا وقلتله ايه القرق ده انا هروح اشرب سيجاره في دورة المياه لقيته بيقولي خدني معاك قولتله تعالى دخلنا الحمام بتاع الدور مش الرئيسي وققلنا الباب بتاع الحمام اللي اللي بيدخل الحمام وقالي ولع قولتله حاضر قالي هدخل الحمام عما تخلص قولتله ماشس دخل وانا اتسحبت وبصيت عليه من فوق وكنت بحسب زبره كبير لقيته بتاعه صغير يدوب يعمل به حمام ضحكت وقلتله ايه ده ده عليه يدخل في البرايه قالي طيب وريني بتاعك ياظريف قلتله افتح الباب وانا اوريك قالي لا انا طالعلك قلتله تعالي قالي اقلع وريني قلتله لاقلعني انته راح منزل البنطلون لقي زبري اتجعز قالي يخربيتك انتا زنجي قلتله ههههه بس يبابا قولتله وريني بتاعك بقي قالي انتي شوفته قلتله وريني ولقيته مركز في زبري اوي نزلتله البنطلون وقمت ماسك زيره قلتله ايه ده ايه البتاع ده قالي ولقيته مسك زبري ساعتها انا رحت دايب ورحت سخنت بقيت امر من الثور وحضنته ورحن بوسته ومسكت ايديه وحطيتها علي زبري وقعدت ادعك ايده في زبري وقمت لفه(الوضع الفرنسي)وجيت ادخله في طيزه مدخلش قلنله متقلقش رح قافل باب الحمام الرئيسي بالترباس وقمت خليته يمص زبري وقلتله لف وقعد اضربه علي طيزه لقيها احمرت قمت قعدت ادعك قي خرم طيزه ورحت قعدت الحس في خرم طيزه وبعبصته لقيته بيقولي دخله بسرعه رحت بعبصته دخلت صابع ودخل دخلت اتنين وجعوه ودخلوا قمت احست خرم طيزه وقمت تفيت علي خرم طيزه وثمت خليته يمص زبي ورحت دخلته فيه دخلي لحد نصه ولقيته جاب ددمم مسحتله دمه ودخلته دخل بصعوبه شويه بس انا دخلته جامد المره دي راح مصرخ وجيه يقوم رحت مكنفه وقعد ادخله لغايه لما نزله نيكه حلوه
 
كان واحد معايا صاحبي وانا في اعدادي بس كان تخين قوي بس اللي كان عاجبني فيه ان هو كان نزيه جدا ودائما تحلوه وشيك وحاطط برفان جميل جدا وكنا بنقعد انا وهو في الدكه الاخرانيه وكان بيخليني امسك زبه طبعا في الاول انا ما كنتش ببقى عاوز وبقعد اتخانق معاه على كده بقيت اسيب له ايدي ياخدها ويحطها عليه وتمر الايام وانا اللي احطها عليه من نفسي وامسكه وتمر الايام واجيبهم له واحنا قاعدين في الفصل والمدرس شغال من غير ما حد يحس وبعد ما شميت ريحه لبنه ما قدرتش امسك نفسي كان عنده شقه فاضيه في السيده زينب خدني ورحنا هناك قعدت امصه له كثير جدا لاني كنت مستمتع بيه قوي لدرجه ان هو قال لي كفايه علشان ما اجيبهمش ويا دوبك لسه هقعد عليه وطبعا كان بتاعه صغير شويه علشان هو كان تخين قعدت عليه مرتين راح جايبهم على طول وطبعا انا كنت متضايق جدا لانه ما كانش وصل للخرم يا دوبك جابهم ما بين الفرقتين ولحد دلوقتي كل ما افتكره يبقى نفسي اخليه يدخله جوه الخرم كله لكن للاسف بقى ده كان ايام الاعدادي مش فاكر ولا الثانوي ودلوقتي انا عندي 40 سنه خلاص من ساعه ما خلصنا المرحله الدراسيه دي وانا ما اعرفش عنه حاجه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%