NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه اومال لما كلكوا كده اسمك ديوث لي ؟؟!!

البنات هنا انواع كتير منهم الي بتخاف ومنهم اللي نصابه ومنهم اللي مش بنت اصلا
ومنهم اللي بنت ومخبيه عشان كلنا عارفين لما بيكون في بنت هنا كله بيعمل ايه
وفي بنات تقولك أنها بنت عادي بس مش بيعت صورى أو مش بتكلم صوت
وبرضو الشباب مشكورين لا لازم صوت لا لازم صور ولو بعتت صوره لحد بتتنشر برضو
وفي بنات هنا وانا اعرف منهم مش قايلين أنهم بنات هنا اصلا
هو بيبقي عاوز يتأكد بصوتها بس مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: secrets
  • عجبني
لسبب بسيط يجبيبي ان مينفعش ديوث يثق فيكم لانه عارف اتك هتاخد الصوره من هنا وتنزلها فكل حته
مهو كيف ممكن يصير في ثقة وأمان يا ريهام وصحبة حقيقية بدون ما يتعرفوا خاص باي موقع والأصل احترام خصوصية بعض وانا معاكي انه في ناس كتير رخيصة وبتستغل

• عجبني
م
لان بكل بساطه اللي عايز ديوث هنا عايزه مستباح يعني هو يقولو ديوث علي كذا لا هو عايزه ديوث علي كل الستات اللي عنده
عايزه دايما تحت رحمته اللي هو اكلمك خلاص انت بتاعي
وقت ما يبقي عايز صور يبعتله وفي الاخر يسيح له بالصور
الديوث أو المتحرر ليه جانب انساني صحبه قبل اي حاجه هيديك عنيه انا عرفت هنا ديوثين وديوثات واد كلامهم
وفي حد منهم رد هنا في البوست من غير ذكر اسم
مش كل الناس واحد واتمنى تحصلي صداقة لحد منهم ويعرفوا انه الثقة والاحترام اهم شي بالعلاقة

• عجبني
التفاعلات: mano125
المعرصين المعايا مش بتوع تخيل بس خالص ، الموضوع كله ازاي تطمنه وتكسب ثقته
انا اتمنى اعرف حد منهم لحتى اطمنه واكسب ثقته

• عجبني
عشان هو اتعود علي ده من الناس اللي هنا كله بيخون فبقي كله عنده واحد
مش كل الناس وحدة وفي ناس بتحترم الخصوصية والرغبة للديوث انا اتمنى اصاحب حد جاد فيهم عشان اثبتله انه الصحبة والصداقة والثقة والاحترام المتبادل موجودين

• عجبني
التفاعلات: secrets و lUKA1
عبيط واهبل كل واحد فاكر انه هيلاقي ديوث بجد هنا
وطبعا ده مايمنعش ان فعلا فيه ديوثين حقيقي لكن بنسبة 1% وصعب جدا تلاقيهم وعلى فكرة عندهم حق ومعذورين لانهم لا يعرفوك ولا تعرفهم فمنين عايزهم يجيبو الثقة انهم يبعتولك صور اهلهم؟ خليكو واقعيين شوية
احنا هنا بنضيع وقت ونتخيل ونرتاح وبس ماتحلموش بأكتر من كدا وانا لما بقابل ديوث مابطلبش منه ابدا صور اهله ولو هو من نفسه بعت صور اهله بكون شاكك بنسبة 99% انها صور من النت مش حقيقية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: secrets و lUKA1
لسبب بسيط يجبيبي ان مينفعش ديوث يثق فيكم لانه عارف اتك هتاخد الصوره من هنا وتنزلها فكل حته
كلامك صح انا ديوث ومتفق مع كلامك

• عجبني
التفاعلات: secrets و mano125
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو لي كل الناس الديوثين هنااا كلهم بتوع كلام وتخيل وقصص ويبقى عاوز يشوف زبرك ويشوف كل حاجه وتيجى تقوله ورينى امك او اى كان يعملك بلوك او يقولك مش ببعت صور 😡
انت كده معلش يعني ولا منك فحل ولا عارف تكون ديوث 😎
ارجو الرد .....
وأنا برضه مش لاقي ديوث جاد نتقابل مع بعض ونكون أصحاب أنا مش عايز منه يبعتلى أى صور
هنبقي أصحاب ويحكى عن إللي بيعرص عليهم بس

• عجبني
ممكن اعرف بتضحك ليه
Prince Magdi@

مفيش حد بيعمل كده ولا بيفضح حد والمفروض الديوث يكون فاهم من طريقة كلام الفحل معاه انو عاوز ينيك وخلاص ولا عاوز علاقه دايمة

مفيش حد بيعمل كده ولا بيفضح حد والمفروض الديوث يكون فاهم من طريقة كلام الفحل معاه انو عاوز ينيك وخلاص ولا عاوز علاقه دايمة
ي عمهم دول بتوع كلام ومحدش بيديك فرصه اصلا

انا راجل طبيعي وماليش في الكلام ده بس لما قريت كلامك فرحت انهم مش كده في الحقيقه وأنهم كلهم بيعملوا تخيلات بس بصراحه كلامك فرحني لاني حسيت أن فيه شوطه ضربت البلد ولا حد لعب في هرمونات الشعب وبوظ الدنيا 😁

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%