NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية أول الطريق | السلسلة الأولى | ـ 10 أجزاء 27/6/2022

تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنياتنا بمزيد من الأبداع

• عجبني
التفاعلات: omar al asd91
تم تفبيت قصتك

• عجبني
لا ياريت سلسله تانيه عشان قفلت القصه كدا مش ممتعه فايريت تعمل سلسله تانيه وتنزلها بسرعه عشان القصه حلوه جداااااا

• عجبني
التفاعلات: omar al asd91 و ناقد بناء
عاش يسطا هو الجزء نوعا ما حلو شوية بس في نفس الوقت وحش شوية بردك لانك لميت كل حاجة في جزء واحد وكتبت جكذا جزء في جزء واحد وكدة غلط بس يلا عادي تتعوض في قصص تانية وافكار تانية من غير الجنس الكتير استمر يسطا ومنتظر القصة الدمار اللي هتنزلها ابقي اعملي منشن عليها بقا♥️♥️

• عجبني
ياسطا الجزء صغير جدا وكمل السلسلة الثانية وطول الجزء

• عجبني
ياراجل كل ده تاخير المهم حمد..... على السلامه ومكشور على ابداعك المتميز

• عجبني
حلو

• عجبني
لا ياريت سلسله تانيه عشان قفلت القصه كدا مش ممتعه فايريت تعمل سلسله تانيه وتنزلها بسرعه عشان القصه حلوه جداااااا
تسلم وشرفني مرورك

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
عاش يسطا هو الجزء نوعا ما حلو شوية بس في نفس الوقت وحش شوية بردك لانك لميت كل حاجة في جزء واحد وكتبت جكذا جزء في جزء واحد وكدة غلط بس يلا عادي تتعوض في قصص تانية وافكار تانية من غير الجنس الكتير استمر يسطا ومنتظر القصة الدمار اللي هتنزلها ابقي اعملي منشن عليها بقا♥️♥️
هو انا قاصد المها في جزء واحد لان لحد دلوقتي مش عارف هعملها سلسله تانيه ولا لا وفي نفس الوقت بحضر لقصه حلوا وهتاخد مني وقت كتير لان الجزء هيكون طويل +قصه هتكون مميزه

ياسطا الجزء صغير جدا وكمل السلسلة الثانية وطول الجزء
ياصحبي انت شايف الجزء الصغير دا بياخد مني ساعه او اكتر

هو انا قاصد المها في جزء واحد لان لحد دلوقتي مش عارف هعملها سلسله تانيه ولا لا وفي نفس الوقت بحضر لقصه حلوا وهتاخد مني وقت كتير لان الجزء هيكون طويل +قصه هتكون مميزه
خلصانة وانا مستني ومتاكد ان القصة التانية هتكون جامدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لكل واحد قال رايو بحترام وشرفني مروركم كلكم والي جاي احسن ومش هتاخر تاني بس انا حاليا محتار بين ابداء قصه جديده او اكمل سلسله تانيه للقصه دي

خلصانة وانا مستني ومتاكد ان القصة التانية هتكون جامدة
حبيبي شرفني مرورك استنا الي جاي احسن

الجزء مختصر بطريقة مش حلو والقصة ياريت يكون في سلسلة تاني من كتر الغيب الوحد نسي القصه انا قرات بي اسم تاني وياريت يكون في قصة جديد

• عجبني
قصة جيده ولكن
الأحداث سريعة والخط الرئيسي فقط لا يكفي لإكمال البناء القصصي من أجل تصاعد الأحداث وتطورها
أنا مع كتابة سلسلة أخري أو عدة سلاسل لجمع كل الخيوط مع بعضها البعض والوصول لذروة تصل بنا لحبكه متقنه أو خلق عالم كامل موازى تكون أنت فيه صانع الأحداث والتطورات والبدء والانهاء لكل بطل في هذه القصة
أتمني حقا أن أعيش في قلب الحدث كما عودنا بعض كتابنا في المنتدى التاني والحالي وتخيل أنني أحد أبطال الرواية
بالتوفيق دائماً ونتطلع لما هو قادم

• عجبني
مستنى منك السلسلة الثانية

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%