NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشقة البعبصة

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
اوصفولي شعور البعبوص عند كل واحد سواء راجل أو ست وازاي بتحسوه و الرجالة بتحس ايه سواء لو بتبعبص او هي الي بتاخد البعبوص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زبي نار نار, غريب البلاد, المارد الاحمر. و شخص آخر
اوصفولي شعور البعبوص عند كل واحد سواء راجل أو ست وازاي بتحسوه و الرجالة بتحس ايه سواء لو بتبعبص او هي الي بتاخد البعبوص
نفسي ابعبصك بصابعي جامددد
رايك اية

انتي عاجبك البعبوص عشان مجربتيش النيك 🔥🔥🔥

ممكن ابعبصك خاص قصدي نتكلم خاص 😜😜

images

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البعبصة دي عشق بحس أن هي أهم من النيك واحساسي بنتعاش فشيخ وانا ببعبص براحة له متعه والجامد له متعة ويسلام لو حضن مع البعبصة أو البعبصة المفاجأة بتكون جامدة نيك

بدايه كل حاجه البعبصه ههههه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
تعالي ابعبصك وانيكك واخليكي تحسي بالمتعه الصح

البعبصة دي عشق بحس أن هي أهم من النيك واحساسي بنتعاش فشيخ وانا ببعبص براحة له متعه والجامد له متعة ويسلام لو حضن مع البعبصة أو البعبصة المفاجأة بتكون جامدة نيك
احساسك فظيع ❤️🔥

• حبيته
التفاعلات: Elbobelbob
مجربتش صراحه مع حد

الاسم فيه غلطة المفروض يبقا اخره "ة" دندوشة
طب ازاي اعرف اذا كان اخره "ة" او "ه"؟
بحط على اخر حرف ضمة و لو حرف التاء اتنطق تبقا "ة" لو فضل زي ما هو هاء بخليها "ه" مثلا كلمة مدرسةُ اخر حرف انتطق تاء مع الضمة على العكس بقى كلمة وجهُ مينفعش تتنطق خالص تاء او ممكن احط اسم بعدها زي مثلا مدرسة الأولاد فا برضو حرف التاء في كلمة المدرسة اتنطق فا اعرف انها تاء مربوطة

أكيد بالنسبة للرجالة مش أحساس لطيف...خالص!! 😕

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%