NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

**** معاك و يوفقك .
انا دخلت ع صفحتك بداعى الفضول و حسيت ان وجودك هنا غريب ، مش مكانك يعنى
معرفش انا بقولك كده ليه بس اشطا يعنى

بفكر في الانسحاب صدقني 🤝🤝

• أتفق
التفاعلات: egyxos
**** يعينك شي كويس جدا وايجابي جدااا وتفكيرك صحيح فى اولويات والحمل فالفتره دى اهم

باذن **** اول اوردر بعد العوده محجوز ليا من الوقتى 😊 حمام و رقاق و ورقة لحمه 😍
الكلام على وجع قلب 😅

من غير مطعم ابعتهم دليفري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكلام على وجع قلب 😅

من غير مطعم ابعتهم دليفري
سلامتك من وجع القلب 🥶

اتمنى جدا من الشيف R.r ويشرفنى 😍

بس شوفت لك تعليق بتفكرى تنسحبي من المنتدى اتمنى ما تنسحبي بجد لانك مثقفه جدا واسلوبك راقى ومن الشخصيات اللي بحب اقراء تعليقاتها ومواضيها دماغك عاليه ومثقفه اذا انسحبتى ما هنقدر نتابعك بمكان تانى 🤐

• حبيته
التفاعلات: ريم رامي
سلامتك من وجع القلب 🥶

اتمنى جدا من الشيف R.r ويشرفنى 😍

بس شوفت لك تعليق بتفكرى تنسحبي من المنتدى اتمنى ما تنسحبي بجد لانك مثقفه جدا واسلوبك راقى ومن الشخصيات اللي بحب اقراء تعليقاتها ومواضيها دماغك عاليه ومثقفه اذا انسحبتى ما هنقدر نتابعك بمكان تانى 🤐

ياطيب كل شيء لابد من نهايه له ،، وانا مش لاقيه نفسي هنا ،، واسلوبي وإن كان مؤدب صدقني مش بيعجب الناس هنا ،

اكبر دليل إن مواضيعي مهما تعبت فيها أو في صياغتها لا تتعدى الكام كومنت وشكرا ،، وتبقى كلها مجامله من ناس زيك يعني نوع من أنواع جبر الخواطر 😁😁

عموما فعلا جويا احساس بعد القبول من ناس كتير هنا وانا بحب ابقى ضيفه خفيفه كدة واظن تقلت عليكم كتير بوجودي 😅😅

شكرا على احساسك وتعاطفك النبيل يا طيب 🍀 🍀

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ميكانيكي بناات
ياطيب كل شيء لابد من نهايه له ،، وانا مش لاقيه نفسي هنا ،، واسلوبي وإن كان مؤدب صدقني مش بيعجب الناس هنا ،

اكبر دليل إن مواضيعي مهما تعبت فيها أو في صياغتها لا تتعدى الكام كومنت وشكرا ،، وتبقى كلها مجامله من ناس زيك يعني نوع من أنواع جبر الخواطر 😁😁

عموما فعلا جويا احساس بعد القبول من ناس كتير هنا وانا بحب ابقى ضيفه خفيفه كدة واظن تقلت عليكم كتير بوجودي 😅😅

مساء الخير ازيك يا ريم انا متبعك من زمان ومش بحب اتكلم معاكى عموماً بس بجد هزعل لو مشيتي خليكي هنا انا بكون مبسبوط لما اشوف ليكي كومنت او اى تفاعل

• حبيته
مساء الخير ازيك يا ريم انا متبعك من زمان ومش بحب اتكلم معاكى عموماً بس بجد هزعل لو مشيتي خليكي هنا انا بكون مبسبوط لما اشوف ليكي كومنت او اى تفاعل
شرف لي كلامك يا طيب 🍀 🍀

• عجبني
التفاعلات: most.man

اولا واضح من كلامك انك عشتي فى دول الخليج فتره او اختلطى مع اهل الخليج شوي

ثانيا مواضعك فعلا جميله وردودك اجمل بجد اول شخص سيفتقدك اذا اخدت القرار المؤلم وانسحبتى وياليت اذا فى تويتر نتابعك عليه 😁😊

ثالثا و **** انا عمرى ما رديت عليك رد مجامله انا بدخل اشوف ردودك ومواضيعك علشان مثقفه ودماغ عاليه اووووى احب اقرا كلامك فيه شجن كده 😊

رابعا واخيرا مفيش منا شخص كل الناس بتتفق عليه دايما الناس بتختلف علينا حتى لو كنا ملائكه برضو هيختلفو علينا ودى طبيعه الحياه

اشكرك على سعة صدرك واصف للاطاله ولا تنسي الديليفرى حمام ورقاق و ورقة لحمه 😅😅

• بيضحكني
اولا واضح من كلامك انك عشتي فى دول الخليج فتره او اختلطى مع اهل الخليج شوي

ثانيا مواضعك فعلا جميله وردودك اجمل بجد اول شخص سيفتقدك اذا اخدت القرار المؤلم وانسحبتى وياليت اذا فى تويتر نتابعك عليه 😁😊

ثالثا و **** انا عمرى ما رديت عليك رد مجامله انا بدخل اشوف ردودك ومواضيعك علشان مثقفه ودماغ عاليه اووووى احب اقرا كلامك فيه شجن كده 😊

رابعا واخيرا مفيش منا شخص كل الناس بتتفق عليه دايما الناس بتختلف علينا حتى لو كنا ملائكه برضو هيختلفو علينا ودى طبيعه الحياه

اشكرك على سعة صدرك واصف للاطاله ولا تنسي الديليفرى حمام ورقاق و ورقة لحمه 😅😅

ههه اهم حاجه الاكل 😅

بكرة فراخ مشويه نفسي فيها من اول الاسبوع ،، ولو حصل وفتحت مطعم عادي اعمل اعلان هنا كرم مني بنفس التكلفه

• حبيته
ههه اهم حاجه الاكل 😅

بكرة فراخ مشويه نفسي فيها من اول الاسبوع ،، ولو حصل وفتحت مطعم عادي اعمل اعلان هنا كرم مني بنفس التكلفه
انا بحب الاكل يا شيف مقدرش اقاوم خصوصا لو الريحه حلوه همممممم😂😂 قلبي جوه المعدة 😂😂😂

بالنسبه للفراخ خلاص هخد شقه قصادكم وتناولينى من الشباك علشان بتاع الدليفرى هيتعب معانا ٣ اربع مرا كل يوم 😂😂😂

وبالنسبه للمطعم ياخوفى تنسحبي قبل ما تعمليه وانتى وعدتينى قبل كده بخصم كبير ليا 😭🙈

• عجبني
انا بحب الاكل يا شيف مقدرش اقاوم خصوصا لو الريحه حلوه همممممم😂😂 قلبي جوه المعدة 😂😂😂

بالنسبه للفراخ خلاص هخد شقه قصادكم وتناولينى من الشباك علشان بتاع الدليفرى هيتعب معانا ٣ اربع مرا كل يوم 😂😂😂

وبالنسبه للمطعم ياخوفى تنسحبي قبل ما تعمليه وانتى وعدتينى قبل كده بخصم كبير ليا 😭🙈

انت واضح انك فهمت غلط 😳
هي فرخه واحده في الاسبوع وموفره من مصروف البيت من يوم السبت عشان لما جوزي يرجع اعملها مع اني نفسي رايحه ليها ،، قوم لما اعملها تاخد انت 3/4 ربع فرخه وحدك 😳

وانا ااكل دراع جوزي مثلا ،، والراجل الشقيان اعمل معاه ايه 😅

عموما لو انسحبت اكيد في يوم هدخل تاني في وقت ما

• عجبني
انت واضح انك فهمت غلط 😳
هي فرخه واحده في الاسبوع وموفره من مصروف البيت من يوم السبت عشان لما جوزي يرجع اعملها مع اني نفسي رايحه ليها ،، قوم لما اعملها تاخد انت 3/4 ربع فرخه وحدك 😳

وانا ااكل دراع جوزي مثلا ،، والراجل الشقيان اعمل معاه ايه 😅

عموما لو انسحبت اكيد في يوم هدخل تاني في وقت ما
صحه وهنا بالصحه والعافيه
خلاص ناخد نفسك فالاكل سلف ونرجعه تانى
اجيبلك فخه تعمليها معاك علشان الجار للجار 😂😂😂😂😂

ياليت ما تنسحبي بجد لولا هنا الهويات مجهوله كنت طبعت تويتر يتاعك لكن طيعا مينفعش للاسف 🙈😭

واذا انسحتى ابقى طلى علينا بعدها كل نص ساعه نطمن عليك ونقرا مشاركاتك 😉🌹

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%