NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ميولي اني اتناك من حريم و ابقى خدام

كنت بنيك نفسي بالخيارة و انا بنيك لقيت أن زوبري نام و دخل جوا مع اني كنت هيجان اوووي
ده معناه ايه ؟ صغر و انا بنيك نفسي و انكمش و كنت هيجان

و دلوقتي بقى طول الوقت داخل جوه مش بيطلع و منكمش خاااالص

• عجبني
التفاعلات: el-korsan و Kokik

كنت بنيك نفسي بالخيارة و انا بنيك لقيت أن زوبري نام و دخل جوا مع اني كنت هيجان اوووي

انا العكس اما بنيك نفسي بيقف

• عجبني
التفاعلات: Shynice6 و Kokik
يعني انت بتسائل ولا بتجاوب ولا بتعمل ايه بالظبط

انا العكس اما بنيك نفسي بيقف
كان بيقف
المرادي تنكمش و دخل جوه خاااالص و كنت حاسس اني مبسوط اوووووي

اي التفسير عمتا
النهايات العصبية في منطقة خرمك تحديدا لو دخلت صابعك في خرمك ناحية بطنك مش طيزك المنطقة دي مليانه نهايات عصبيه فاللعب فيها بيخلي المخ يركز الاشارات العصبيه علي خرمك و يطنش لزبك لان الزبر اساسا بيقف بتدفق الدم بالشارات عصبيه المهم لما بتدخل خياره في طيزك مخك بيعمل اللي لسه قايل عليها وكل التركيز بيكون علي خرمك عشان تاخد أقصى قدر من المتعه الجنسيه فاهم ولا ابسطها زيادة

النهايات العصبية في منطقة خرمك تحديدا لو دخلت صابعك في خرمك ناحية بطنك مش طيزك المنطقة دي مليانه نهايات عصبيه فاللعب فيها بيخلي المخ يركز الاشارات العصبيه علي خرمك و يطنش لزبك لان الزبر اساسا بيقف بتدفق الدم بالشارات عصبيه المهم لما بتدخل خياره في طيزك مخك بيعمل اللي لسه قايل عليها وكل التركيز بيكون علي خرمك عشان تاخد أقصى قدر من المتعه الجنسيه فاهم ولا ابسطها زيادة
اه يعني من الاخر بقي زبره ملوش لازمه ومتعته من طيزه زي البنات

عشان بتتناك و تلعب في خرم طيزك كتير مخك ترجم إن المتعة عندك عن طريق خرم طيزك و دي نتيجة التعديل ده

اه يعني من الاخر بقي زبره ملوش لازمه ومتعته من طيزه زي البنات
بالظبط مخه ترجم ان متعته من طيزه بعد كدا

• عجبني
التفاعلات: ZAIN Al ZEBAWE

الحل الافضل و الطبي
تراجع استشاري و تكشف على البروستات و تتاكد هل هي بحاله التهاب او تضخم و هو يقرر طبيعه العلاج
مهم جدا عدم الاهمال لان الاهمال يدخلك بدوامه مشاكل خطيره و يرجع لك الانتصاب و التفريخ الطبيعي للمني

ملاحظه بعض المشاكل حلها عيادات طبيه تحت اشراف طبي متخصص مش منتديات
وهي مسائل ما فيها خجل خليك واضح لما تكشف عند الاستشاري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%