NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة انسان بدائي | السلسلة التانيه | ـ حتي الجزء الرابع 9/1/2023

طول الجزاء شويه

لا جزاء وحش اوي الصراحه انا توهت ف الجزاء
طب يحبي ابدا اكتب في الرابع بس براحتك فاهمني يعني علي يوم الاربع نزلو فإنني اياخد وقت اها بس تطلع بحاجه جامده تخلي دماغ الناس تسيح زي ما القيصر بيعمل بيخلينا نصبر ويطلع بحته جامده فشخ فاهمني

• عجبني
التفاعلات: Mohamed rokat
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mohamed rokat و متهور موت
  • عجبني
الاحداث عايزه تتظبط القصه جامده بس الأحداث تتظبط والاجزاء تتطول
هيا نقصها ترتيب الافكار فقط

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Mohamed rokat و متهور موت
والجزء الجديد امتا ياريت يكون قريب ويكون طويل ومليان احداث عشان عايز اعرف هل دينا يتخون محمد ولا لأ ودا انا شاكك فيه من ساعة لما هو شافها مع واحد تاني وعايز اعرف ايعمل اي في الشركه فياريت تزود لان يعتبر الجزء دا مفهوش اي حاجه جديده غير حاجات بسيطه جدا ومش مترتبه نهائي واتمني تقبل نقدي
بصراحه انا واحد بيمل من الكتابه اووووي ممكن احكيلك القصه لو قعدين مع بعض في نص ساعه بس في الكتابه لو كتبت 10تلاف حرف حلو اوووي والجزي التالت 8تلاف وشويه لحلو مش وحش ،،لازم تعذر الي قدامك أما بقا ليه الأحداث سريعه علشان مش مهمه المهم الي جي ممكن تحس ان السلسله التانيه دي مش مهمه خالص بس في آخرها هتلقيك متشوق فشخ للي هيعملو محمد وعلشان انت حبيبي هقولك كلمه واحده علي دينا لا تثق في من أاتمن علي كس 🤏😂😂😂😂😂😂.

بس الي هيعجبك حلها اوووي الفتره دي ندي
لحد الان انا موصفتهاش جنسيه ولسه اووووف العب عليها الفتره الي جيه

بصراحه انا واحد بيمل من الكتابه اووووي ممكن احكيلك القصه لو قعدين مع بعض في نص ساعه بس في الكتابه لو كتبت 10تلاف حرف حلو اوووي والجزي التالت 8تلاف وشويه لحلو مش وحش ،،لازم تعذر الي قدامك أما بقا ليه الأحداث سريعه علشان مش مهمه المهم الي جي ممكن تحس ان السلسله التانيه دي مش مهمه خالص بس في آخرها هتلقيك متشوق فشخ للي هيعملو محمد وعلشان انت حبيبي هقولك كلمه واحده علي دينا لا تثق في من أاتمن علي كس 🤏😂😂😂😂😂😂.

بس الي هيعجبك حلها اوووي الفتره دي ندي
لحد الان انا موصفتهاش جنسيه ولسه اووووف العب عليها الفتره الي جيه
يعني فعلا كانت بتخونع كنت متوقع كده + ابقا اعملي منشن ياريت تمم يحبي

• عجبني
يعني فعلا كانت بتخونع كنت متوقع كده + ابقا اعملي منشن ياريت تمم يحبي
بصراحه لا مكنتش بتخوني كانت هبله واضحك عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحداث والاجزاء وتظبيطعا انها تكون مفهومه لان الجزء كان كلو احداث فقط
حبيبي هحاول اطول اكتر وأظهر الأحداث معلش بس دماغو بتوه منو اصلا

في إنتظار الاجزاء الجديدة....روعة تسلم 👍🏻

جامد🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥⚡⚡⚡⚡

فين الجديد يغالي

قصة رائعة

طول الاجزاء شويه يا فنان و رتب احداثها ... انا ابتديت اتوه و حد يدمج الجزء التالت و متتأخرش علينا فى بقية الاجزاء

الجديد هينزل امتي

كده خلاص مش هتكمل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%