NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة انا و مرات عمي جزء(1)

karom

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2022
المشاركات
46
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
39
نقاط
0
القصة دي لما كان عندي 19 سنة و كان عمي يسافر كتير و اولاده صغار و فلما يسافر اروح انا انام عند بيت عمي المهم
كانت مرات عمي ضخمة شوية و بزازها كبيرة و طيزها كبيرة و مفيش كرش و هي كانت سمرة شوية و كانت تلبس قدامي روب خفيف لنص فخدها و متلبس تحتو حاجة
مرة كنت عندها و هي عايزة تتحمم و هي بالحمام ندهتلي روحت لعندها و دقيت باب الحمام فتحتلي الباب و هي ملط و قالتلي خش انا اتصدم وقتها من حلاوة جسمها و بقيت متنح على باب الحمام قانت سحبتني لجوا و سكرت الباب و قالتلي انا عايزة تساعدني قلتلها اساعدك ؟ قالتل عايزة احلق شعر كسي قلتلها ماشي و هو انا كنت ميت على شان اشوف كسها قدامي المهم هي قعدت على الكرسي و سحلت نفسها شوية و فتحت رجليها و انا معي موس الحلاقة حلق شعر كسها و طيزها المنظر كان يجنن خلصت حلاقة و دهنتلها كريم معقم و كل حاجة زي الفل و خطر فبالي ليش ما اخليها تحلقلي شعر زبي و قررت انفذ قلتلها و انا عايز احلق شعر زبي قالتلي اوك اقلع قلعت ملط قدامها و حسيت بعيونها نظرات محن المهم بلشت تحلقلي و زبي بدا يوقف و هي مبسوطة و بتبتسملي بعد ما خلصت حلاقة جابت كحول طبي و حطتلي على زبي و بضاني و كان يحرق اوي قالتي معلش استحمل هو انت لسى شوفت ايه المهم قلتله استحمي و لما تخلصي قوليلي عشان استحمى قالتلي و ليه نستحما مع بعض و شغلت الدوش و قفت جنبها و هي كل شوية تقرب مني لغاية ما لزقت فيني و بعدها دارت ضهرها ليا و طيزها التجنن و زبري وقف على الاخر و بدا يلمس طيزها و يدخل بين الفلقات كنت هموت من الهيجان قلتلها خلاص انا على اخري فضحكت ضحكة فيها شرمطة و قالتلي تعال على السرير خرجنا من الحمام ملط و اولاد عمي نايمين رحما على السرير اتشطحت على ضهري و هي نامت فوقي و بلشت مص بشفايفي و احضان و بوس بعدها قلبت عليها و صرت انا فوقها و بلشت مص و لحس برقبتها و صدرها و انزل على بطنها لحد ما وصلت على الكس كان غرقان من لبنها قلتلها ايه عمي مقصر معاكي قالتلي كتير و بضحكة خبيثة كملت لحس بكسها و هي طلبت تمص زبري فعملنا وضع 69 و بنت الايه بتص كص محترفين بقينا على الوضع ده 5 دقايق و بعدها قالتلي تعال نيك مسكت زبري و افرشي كسها و لسا انا هدخلة ولا اتشلفط لوحده جوة من كتر السوائل على كسها و بقيت انيك فيها و هي تتأوه و تتلوى تحتي و تزيد محني عليها لحد وصلت لأخر قلتلها هنزل انزل فين قالتلي فبقي فشلت زبري من كسها و هي بدات تمص فيه لحد ما نزلت على وشها و بوقها و هي بدأت تلحسهم و تقلي يا عرص هيجتني اوي قلتلها عايزة كمان قالت اه عايزة قلتلها قبل قومي اعملي عشا عشان ناكل و بعدها نكمل قالت تمام

لحد هنا الجزء الاول
انتظرونا في الجزء الثاني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ينشر الجزء التالي في تعليق وتبلغنا للدمج
 
القصة دي لما كان عندي 19 سنة و كان عمي يسافر كتير و اولاده صغار و فلما يسافر اروح انا انام عند بيت عمي المهم
كانت مرات عمي ضخمة شوية و بزازها كبيرة و طيزها كبيرة و مفيش كرش و هي كانت سمرة شوية و كانت تلبس قدامي روب خفيف لنص فخدها و متلبس تحتو حاجة
مرة كنت عندها و هي عايزة تتحمم و هي بالحمام ندهتلي روحت لعندها و دقيت باب الحمام فتحتلي الباب و هي ملط و قالتلي خش انا اتصدم وقتها من حلاوة جسمها و بقيت متنح على باب الحمام قانت سحبتني لجوا و سكرت الباب و قالتلي انا عايزة تساعدني قلتلها اساعدك ؟ قالتل عايزة احلق شعر كسي قلتلها ماشي و هو انا كنت ميت على شان اشوف كسها قدامي المهم هي قعدت على الكرسي و سحلت نفسها شوية و فتحت رجليها و انا معي موس الحلاقة حلق شعر كسها و طيزها المنظر كان يجنن خلصت حلاقة و دهنتلها كريم معقم و كل حاجة زي الفل و خطر فبالي ليش ما اخليها تحلقلي شعر زبي و قررت انفذ قلتلها و انا عايز احلق شعر زبي قالتلي اوك اقلع قلعت ملط قدامها و حسيت بعيونها نظرات محن المهم بلشت تحلقلي و زبي بدا يوقف و هي مبسوطة و بتبتسملي بعد ما خلصت حلاقة جابت كحول طبي و حطتلي على زبي و بضاني و كان يحرق اوي قالتي معلش استحمل هو انت لسى شوفت ايه المهم قلتله استحمي و لما تخلصي قوليلي عشان استحمى قالتلي و ليه نستحما مع بعض و شغلت الدوش و قفت جنبها و هي كل شوية تقرب مني لغاية ما لزقت فيني و بعدها دارت ضهرها ليا و طيزها التجنن و زبري وقف على الاخر و بدا يلمس طيزها و يدخل بين الفلقات كنت هموت من الهيجان قلتلها خلاص انا على اخري فضحكت ضحكة فيها شرمطة و قالتلي تعال على السرير خرجنا من الحمام ملط و اولاد عمي نايمين رحما على السرير اتشطحت على ضهري و هي نامت فوقي و بلشت مص بشفايفي و احضان و بوس بعدها قلبت عليها و صرت انا فوقها و بلشت مص و لحس برقبتها و صدرها و انزل على بطنها لحد ما وصلت على الكس كان غرقان من لبنها قلتلها ايه عمي مقصر معاكي قالتلي كتير و بضحكة خبيثة كملت لحس بكسها و هي طلبت تمص زبري فعملنا وضع 69 و بنت الايه بتص كص محترفين بقينا على الوضع ده 5 دقايق و بعدها قالتلي تعال نيك مسكت زبري و افرشي كسها و لسا انا هدخلة ولا اتشلفط لوحده جوة من كتر السوائل على كسها و بقيت انيك فيها و هي تتأوه و تتلوى تحتي و تزيد محني عليها لحد وصلت لأخر قلتلها هنزل انزل فين قالتلي فبقي فشلت زبري من كسها و هي بدات تمص فيه لحد ما نزلت على وشها و بوقها و هي بدأت تلحسهم و تقلي يا عرص هيجتني اوي قلتلها عايزة كمان قالت اه عايزة قلتلها قبل قومي اعملي عشا عشان ناكل و بعدها نكمل قالت تمام

لحد هنا الجزء الاول
انتظرونا في الجزء الثاني
كمل يا نجم
 
القصة دي لما كان عندي 19 سنة و كان عمي يسافر كتير و اولاده صغار و فلما يسافر اروح انا انام عند بيت عمي المهم
كانت مرات عمي ضخمة شوية و بزازها كبيرة و طيزها كبيرة و مفيش كرش و هي كانت سمرة شوية و كانت تلبس قدامي روب خفيف لنص فخدها و متلبس تحتو حاجة
مرة كنت عندها و هي عايزة تتحمم و هي بالحمام ندهتلي روحت لعندها و دقيت باب الحمام فتحتلي الباب و هي ملط و قالتلي خش انا اتصدم وقتها من حلاوة جسمها و بقيت متنح على باب الحمام قانت سحبتني لجوا و سكرت الباب و قالتلي انا عايزة تساعدني قلتلها اساعدك ؟ قالتل عايزة احلق شعر كسي قلتلها ماشي و هو انا كنت ميت على شان اشوف كسها قدامي المهم هي قعدت على الكرسي و سحلت نفسها شوية و فتحت رجليها و انا معي موس الحلاقة حلق شعر كسها و طيزها المنظر كان يجنن خلصت حلاقة و دهنتلها كريم معقم و كل حاجة زي الفل و خطر فبالي ليش ما اخليها تحلقلي شعر زبي و قررت انفذ قلتلها و انا عايز احلق شعر زبي قالتلي اوك اقلع قلعت ملط قدامها و حسيت بعيونها نظرات محن المهم بلشت تحلقلي و زبي بدا يوقف و هي مبسوطة و بتبتسملي بعد ما خلصت حلاقة جابت كحول طبي و حطتلي على زبي و بضاني و كان يحرق اوي قالتي معلش استحمل هو انت لسى شوفت ايه المهم قلتله استحمي و لما تخلصي قوليلي عشان استحمى قالتلي و ليه نستحما مع بعض و شغلت الدوش و قفت جنبها و هي كل شوية تقرب مني لغاية ما لزقت فيني و بعدها دارت ضهرها ليا و طيزها التجنن و زبري وقف على الاخر و بدا يلمس طيزها و يدخل بين الفلقات كنت هموت من الهيجان قلتلها خلاص انا على اخري فضحكت ضحكة فيها شرمطة و قالتلي تعال على السرير خرجنا من الحمام ملط و اولاد عمي نايمين رحما على السرير اتشطحت على ضهري و هي نامت فوقي و بلشت مص بشفايفي و احضان و بوس بعدها قلبت عليها و صرت انا فوقها و بلشت مص و لحس برقبتها و صدرها و انزل على بطنها لحد ما وصلت على الكس كان غرقان من لبنها قلتلها ايه عمي مقصر معاكي قالتلي كتير و بضحكة خبيثة كملت لحس بكسها و هي طلبت تمص زبري فعملنا وضع 69 و بنت الايه بتص كص محترفين بقينا على الوضع ده 5 دقايق و بعدها قالتلي تعال نيك مسكت زبري و افرشي كسها و لسا انا هدخلة ولا اتشلفط لوحده جوة من كتر السوائل على كسها و بقيت انيك فيها و هي تتأوه و تتلوى تحتي و تزيد محني عليها لحد وصلت لأخر قلتلها هنزل انزل فين قالتلي فبقي فشلت زبري من كسها و هي بدات تمص فيه لحد ما نزلت على وشها و بوقها و هي بدأت تلحسهم و تقلي يا عرص هيجتني اوي قلتلها عايزة كمان قالت اه عايزة قلتلها قبل قومي اعملي عشا عشان ناكل و بعدها نكمل قالت تمام

لحد هنا الجزء الاول
انتظرونا في الجزء الثاني
ما في ابشع من واحد يبلش بقصة وما يكملها
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%