NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Spinoza

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 يناير 2022
المشاركات
12
مستوى التفاعل
4
نقاط
6
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قصة من وحي الخيال

من و انا صغير و انا نفسي فيها جدا البنت دي تبقى قريبتي انا كريم و هيا امل احنا اللي الاتنين بينا كيميا بنحب نتكلم كتير مع بعض و نهزر و كان هزارنا مبالغ فيه و اكتر من باقي قرايبنا و لما بقيت في تالته ثانوي نظراتي الجنسية ليها بقت اكتر و خصوصا بزازها جمال جدا كبار و كنت بحب اسرق النظرات و ابص لفلقه بزها لما توطي و يبان جزء من صدرها بتاعي كان بيقف و هيا تضحك ضحكة على استحياء كان نفسي اتجوز امل لكن محصلش نصيب ، و اتجوزت و عمرها ٢٢ احنا الاتنين عمرنا ٢٦ سنة دلوقتي و عايشة في محاظة تانية لكن جنبي و قريبة و بشوفها لما تيجي تزور اهلها كل اسبوع ، كل ما بشوفها بحس بندم و حسرة اني متجوزتهاش بحس ان امل القمر دي مش اي حد يستاهلها هي ملكة جمال بزازها اللي مدورين مكورين و كبار مشدودين و لا شعرها البني الفاتح الطويل و مؤخرتها العامرة اللي حجمها كبير و في نفس الوقت متناسبة مع فخادها البضا اللي بتجنن لما تبان لما تقعد و تتزحلق الجيبة ، كتير استأذنت عندهم ادخل الحمام عشان اضرب عشرة من كتر الاستثارة ، لكن انا زهقت و حبيت احط حد للموضوع ده ، بقيت اتكلم معاها اكتر من الاول ببص في عنيها و بكون مهتم من كل قلبي لكلامها و لما بسلم عليها بسلم و ابوس خدها بحجة اننا قرايب عشان اقرب اكتر بشكل جسدي و يبقى تمهيد للتقبل الجسدي الموضوع مش قفش
و في يوم كنت بتكلم معاها و قالتلي انت مش ناوي ترتبط

انا : انا عمري ما حكيتلك حاجة زي دي .صح؟
امل : ايوة عمرك ما اتكلمت في الموضوع ده
انا : انا كنت مرتبط بواحدة زميلتي في الكلية و لمدة تلات سنين بس الموضوع انتهى
امل : طيب مكملتوش ليه
انا: كنت في الاول بحس انها مفيهاش غلطة بس مع الوقت بقت مملة و غيورة و انا مليش خلق
امل: ايه اكتر حاجة عجبتك فيها خلتك تربطت بيها
انا : قلتها بأسلوب ساخر طيبة و ارتحت ليها
امل : و**** !!! متتكلم بصراحة متتحادقش
انا : وشها جميل و بصراحه جسمها عاجبني و خصوصا لما شفتها في فرح كانت لابسة فستان للركبة كانو ملفوفين كده و مليانين و شفايفها كانو مجنيني
و حطيت ايدي على رجليها و مشلتش ايدي
و كملت و قلت : بس متجيش هيا في جمالك حاجة
امل اتبسطت و قالت: انا اجمل منها في ايه
انا : سمانتك مشدود و فخادك مفهاش غلطة و صدرك مشدود و عيونك اجمل
و كملت انا كلام و قولت بصراحة جوزك محظوظ بيكي انتي اي راجك يتمنى ان كان يتجوزك

امل : بس يا ريته مقدر
انا : ليه بس
امل : دايما بيتخانق معايا و مش عاجبه حاجة و مش عارفه اعمله ايه
انا : طب متحاولي تدلعيه و بالنهار اعمليه احلى اكل و باليل انتي عارفة
امل : و**** بعمل اللي اقدر عليه بشتري لبس جميل و مفتوح و قصبر و بيطلب مني ارقصة له و برقص لكن هو مش بيقدملي جاجة مش مهتم غير انه يتبسط لا بيراعيني و لا بيدلعني
انا و في استياء من اجلها و في نفس الوقت مستثار و سعيد اني حاسس اني في فرصة ، قولت : لازم تعبريله عن ده و الل الموضوع هيتأزم اكتر و ضميتها عليا عشان احسسها بالقرب و الحنان

و بعدها بيومين عرفت من اختي انها متخانقة مع جوزها و غضبانة عند اهلها رحت كلمتها
انا : خير يا امل
امل : انا معتش قادرة استحمل العلاقة دي مؤذية و هو واحد اناني
انا: طب اهدي ، انا عزامك على مطعم و بالمرة تحكيلي و تهدي كده
امل : انا مش عايزة اتعبك معايا
انا: لا تعب و لا حاجة و وانتي خارجة قوليلهم راحة اشتري شوية حاجات و شم شوية هوا

خدتها بالعربية و اتفسحنا و هدت نفسيتها شوية و و في نهاية اليوم
قالت امل: انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد انت انسان جميل و يا بخت اللي هتتجوزها
انا : انتي الاجمل و بجد انتي اي رجالة يتمناكي لو شاورتني انتي بس ،
امل على وشها علامات الخجل مسكت انا اديها و بوستها و خلاص انا بتاعي بقا على اخر قمت مقرب و بوستها من شفايها الباردة رقيقة الملمس
امل : ايه ده يا كريم اللي بتعمله ده انا لسا متجوزة
انا ببوس خدها و هيا بتحاول تتمنع بشكل خفيف و بقول : انا بحبك و بموت فيكي من و احنا صغيرين و لازم تتقدري عن كده و انا هحطك في عنيا
و قمت و اخد شفايفها اللي تحت و قعدت امصها و افلتها و بدات تتجاوب معايا و تديني لسانها امصها و انا مش مصدق نفسي و بقيت امص الشفة اللي فوق و اسحبها و ابدل و اسحب شفتها اللي تحت هيا باين بتحب البوس اكتر من مص الشفايف و بقت تبوسني بشكل متكرر جامد بحس بطعم شافيفها كاملها على شفيافي حسيت ان لازم نوقف و نطلع بيتي طلعت شقتي اللي هتجوز فيها معاها و كنت حاطط سرير مؤقت و مكتب و حاجات مؤقته عشان اقعد في الشقة عما اجيب عفش الجواز ، طلعت معايا و اول ما طلعنا حضنا بعض حض جميل و بدأت ابوس رقبها و لحسها برقة و هيا خلاص اندمجت و بقت نفسها صوته عالي وببوس خدها المليان و امصه كنت مبسوط و شهوتي في ذروتها مش عارف اكمل بوس في خدها و لا ابوس شفايفها و انزل على بزازها اللي يهبلو قامت هيا بايساني بشكل متكرر على خدودي و بقت هايجة و انا حاسس اني في حلم و نمت على السري و هيا فوقي شابكة في شفايفي لمدة خمس دقايق و المبادرة بقت منها فكتلي زرار البنطلون و قلعته هو و البوكسر و التيشرت مسكت زبي
امل : راس زبك كبيرة اووي
زبي كان احمر و واقف وقفة اول مرة الاحظها العروق مليانه و كبيرة
امل بدأت تبوس صدري و نزلت تمصه و انا مستغرب مكنتش متخيل شهوتها نزلت على بطني بوس و قرب زبي قاعدة تلحس و جت عند بتاعي تمسكه و تبوس في راس زبي برقة الاول و بعدين تمص برقة و بعدين بدأت تبقى اعنف و تمصه اسرع و اسرع قمت واقف و بعدين بقيت انيك بالتريج و هيا بتتأوه اه اه و بقيت اسرع و اسرع كانت هتتخنق فبقيت ادخله بميل و بعدين سحبته قلعتها كلها و قومتها و رجت ابوسها جامد و امسك طيزها اقفشهم و العب بيهم و ابعبصها و بعدين نمنا على السرير و نزلت على بزازها بوس في احلى حلمة في الدنيا بنيه و كبيرة و منتصبة وواحاول ادخل بزازها في بوقي لما بزاها اتبلت من ريقي و ضميت البزين حطيت الحلمتين في بوقي و اعضض بالراحة فيهم
امل نزلت شهوتها و بتترجاني انيكها بقا
نيكني بقا يا حبيبي لكن انا لسا مشبعتش من جسمها
بعدين جيت عند فخادها و انا بحب الفخاد جدا بقيت ابوس فيهم و الحسهم و امصهم و جيت لكسها و خلاص بتنهج نيكي بقا كس حبيبتك انا تعبت بجد
لكن انا مش هسيب زنبورها كده و لا شفايف كسها نزلت امصها بشكل ابطأ من شفايف بقوها عشان نجيبهم تاني و نتمتع اكتر و انا مش هعدي الليلة دي الى لما تبقى احلى نيكة في حياتنا
و امص براحة و ببرود و هيا ترمي عليا المخدة و بعدين بقيت انيك كسها بلساني و هيا تستغيث و تتأوه و تتألم من الشهوة حسيت انا كمان اني معتش قادر قمت دخلت بشكل مفاجىء و هيا صرخت و دخلت للاخر و بطلع مسكت طيزي بتزقني عشان انيك و انا طاير من الفرحة و الشهوة و انيك جامد فيها و في نفس الوقت ابوسها و لما حسيت اني هجيبهم بقيت اشتغل اسرع و اقوى لحد ما جبناهم سوا و نزلت في كسها
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: غريب عن العالم, Diesel, Mostafaelshazly و 12 آخرين
قصه جميله ومثيره
 
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
قصة من وحي الخيال

من و انا صغير و انا نفسي فيها جدا البنت دي تبقى قريبتي انا كريم و هيا امل احنا اللي الاتنين بينا كيميا بنحب نتكلم كتير مع بعض و نهزر و كان هزارنا مبالغ فيه و اكتر من باقي قرايبنا و لما بقيت في تالته ثانوي نظراتي الجنسية ليها بقت اكتر و خصوصا بزازها جمال جدا كبار و كنت بحب اسرق النظرات و ابص لفلقه بزها لما توطي و يبان جزء من صدرها بتاعي كان بيقف و هيا تضحك ضحكة على استحياء كان نفسي اتجوز امل لكن محصلش نصيب ، و اتجوزت و عمرها ٢٢ احنا الاتنين عمرنا ٢٦ سنة دلوقتي و عايشة في محاظة تانية لكن جنبي و قريبة و بشوفها لما تيجي تزور اهلها كل اسبوع ، كل ما بشوفها بحس بندم و حسرة اني متجوزتهاش بحس ان امل القمر دي مش اي حد يستاهلها هي ملكة جمال بزازها اللي مدورين مكورين و كبار مشدودين و لا شعرها البني الفاتح الطويل و مؤخرتها العامرة اللي حجمها كبير و في نفس الوقت متناسبة مع فخادها البضا اللي بتجنن لما تبان لما تقعد و تتزحلق الجيبة ، كتير استأذنت عندهم ادخل الحمام عشان اضرب عشرة من كتر الاستثارة ، لكن انا زهقت و حبيت احط حد للموضوع ده ، بقيت اتكلم معاها اكتر من الاول ببص في عنيها و بكون مهتم من كل قلبي لكلامها و لما بسلم عليها بسلم و ابوس خدها بحجة اننا قرايب عشان اقرب اكتر بشكل جسدي و يبقى تمهيد للتقبل الجسدي الموضوع مش قفش
و في يوم كنت بتكلم معاها و قالتلي انت مش ناوي ترتبط

انا : انا عمري ما حكيتلك حاجة زي دي .صح؟
امل : ايوة عمرك ما اتكلمت في الموضوع ده
انا : انا كنت مرتبط بواحدة زميلتي في الكلية و لمدة تلات سنين بس الموضوع انتهى
امل : طيب مكملتوش ليه
انا: كنت في الاول بحس انها مفيهاش غلطة بس مع الوقت بقت مملة و غيورة و انا مليش خلق
امل: ايه اكتر حاجة عجبتك فيها خلتك تربطت بيها
انا : قلتها بأسلوب ساخر طيبة و ارتحت ليها
امل : و**** !!! متتكلم بصراحة متتحادقش
انا : وشها جميل و بصراحه جسمها عاجبني و خصوصا لما شفتها في فرح كانت لابسة فستان للركبة كانو ملفوفين كده و مليانين و شفايفها كانو مجنيني
و حطيت ايدي على رجليها و مشلتش ايدي
و كملت و قلت : بس متجيش هيا في جمالك حاجة
امل اتبسطت و قالت: انا اجمل منها في ايه
انا : سمانتك مشدود و فخادك مفهاش غلطة و صدرك مشدود و عيونك اجمل
و كملت انا كلام و قولت بصراحة جوزك محظوظ بيكي انتي اي راجك يتمنى ان كان يتجوزك

امل : بس يا ريته مقدر
انا : ليه بس
امل : دايما بيتخانق معايا و مش عاجبه حاجة و مش عارفه اعمله ايه
انا : طب متحاولي تدلعيه و بالنهار اعمليه احلى اكل و باليل انتي عارفة
امل : و**** بعمل اللي اقدر عليه بشتري لبس جميل و مفتوح و قصبر و بيطلب مني ارقصة له و برقص لكن هو مش بيقدملي جاجة مش مهتم غير انه يتبسط لا بيراعيني و لا بيدلعني
انا و في استياء من اجلها و في نفس الوقت مستثار و سعيد اني حاسس اني في فرصة ، قولت : لازم تعبريله عن ده و الل الموضوع هيتأزم اكتر و ضميتها عليا عشان احسسها بالقرب و الحنان

و بعدها بيومين عرفت من اختي انها متخانقة مع جوزها و غضبانة عند اهلها رحت كلمتها
انا : خير يا امل
امل : انا معتش قادرة استحمل العلاقة دي مؤذية و هو واحد اناني
انا: طب اهدي ، انا عزامك على مطعم و بالمرة تحكيلي و تهدي كده
امل : انا مش عايزة اتعبك معايا
انا: لا تعب و لا حاجة و وانتي خارجة قوليلهم راحة اشتري شوية حاجات و شم شوية هوا

خدتها بالعربية و اتفسحنا و هدت نفسيتها شوية و و في نهاية اليوم
قالت امل: انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد انت انسان جميل و يا بخت اللي هتتجوزها
انا : انتي الاجمل و بجد انتي اي رجالة يتمناكي لو شاورتني انتي بس ،
امل على وشها علامات الخجل مسكت انا اديها و بوستها و خلاص انا بتاعي بقا على اخر قمت مقرب و بوستها من شفايها الباردة رقيقة الملمس
امل : ايه ده يا كريم اللي بتعمله ده انا لسا متجوزة
انا ببوس خدها و هيا بتحاول تتمنع بشكل خفيف و بقول : انا بحبك و بموت فيكي من و احنا صغيرين و لازم تتقدري عن كده و انا هحطك في عنيا
و قمت و اخد شفايفها اللي تحت و قعدت امصها و افلتها و بدات تتجاوب معايا و تديني لسانها امصها و انا مش مصدق نفسي و بقيت امص الشفة اللي فوق و اسحبها و ابدل و اسحب شفتها اللي تحت هيا باين بتحب البوس اكتر من مص الشفايف و بقت تبوسني بشكل متكرر جامد بحس بطعم شافيفها كاملها على شفيافي حسيت ان لازم نوقف و نطلع بيتي طلعت شقتي اللي هتجوز فيها معاها و كنت حاطط سرير مؤقت و مكتب و حاجات مؤقته عشان اقعد في الشقة عما اجيب عفش الجواز ، طلعت معايا و اول ما طلعنا حضنا بعض حض جميل و بدأت ابوس رقبها و لحسها برقة و هيا خلاص اندمجت و بقت نفسها صوته عالي وببوس خدها المليان و امصه كنت مبسوط و شهوتي في ذروتها مش عارف اكمل بوس في خدها و لا ابوس شفايفها و انزل على بزازها اللي يهبلو قامت هيا بايساني بشكل متكرر على خدودي و بقت هايجة و انا حاسس اني في حلم و نمت على السري و هيا فوقي شابكة في شفايفي لمدة خمس دقايق و المبادرة بقت منها فكتلي زرار البنطلون و قلعته هو و البوكسر و التيشرت مسكت زبي
امل : راس زبك كبيرة اووي
زبي كان احمر و واقف وقفة اول مرة الاحظها العروق مليانه و كبيرة
امل بدأت تبوس صدري و نزلت تمصه و انا مستغرب مكنتش متخيل شهوتها نزلت على بطني بوس و قرب زبي قاعدة تلحس و جت عند بتاعي تمسكه و تبوس في راس زبي برقة الاول و بعدين تمص برقة و بعدين بدأت تبقى اعنف و تمصه اسرع و اسرع قمت واقف و بعدين بقيت انيك بالتريج و هيا بتتأوه اه اه و بقيت اسرع و اسرع كانت هتتخنق فبقيت ادخله بميل و بعدين سحبته قلعتها كلها و قومتها و رجت ابوسها جامد و امسك طيزها اقفشهم و العب بيهم و ابعبصها و بعدين نمنا على السرير و نزلت على بزازها بوس في احلى حلمة في الدنيا بنيه و كبيرة و منتصبة وواحاول ادخل بزازها في بوقي لما بزاها اتبلت من ريقي و ضميت البزين حطيت الحلمتين في بوقي و اعضض بالراحة فيهم
امل نزلت شهوتها و بتترجاني انيكها بقا
نيكني بقا يا حبيبي لكن انا لسا مشبعتش من جسمها
بعدين جيت عند فخادها و انا بحب الفخاد جدا بقيت ابوس فيهم و الحسهم و امصهم و جيت لكسها و خلاص بتنهج نيكي بقا كس حبيبتك انا تعبت بجد
لكن انا مش هسيب زنبورها كده و لا شفايف كسها نزلت امصها بشكل ابطأ من شفايف بقوها عشان نجيبهم تاني و نتمتع اكتر و انا مش هعدي الليلة دي الى لما تبقى احلى نيكة في حياتنا
و امص براحة و ببرود و هيا ترمي عليا المخدة و بعدين بقيت انيك كسها بلساني و هيا تستغيث و تتأوه و تتألم من الشهوة حسيت انا كمان اني معتش قادر قمت دخلت بشكل مفاجىء و هيا صرخت و دخلت للاخر و بطلع مسكت طيزي بتزقني عشان انيك و انا طاير من الفرحة و الشهوة و انيك جامد فيها و في نفس الوقت ابوسها و لما حسيت اني هجيبهم بقيت اشتغل اسرع و اقوى لحد ما جبناهم سوا و نزلت في كسها
جميلة
 
فكرتني بامل جارة جدتي كانت بطل وجوزها عصفور جنبها كانت ٣٥ وانا ٢٠ وعرفت معاها طعم الكس والطيز كل ما ازور جدتي كنت اركبها
 
قصه جميله
 
قصة رائعة ومثيرة 🔥
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%