NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو السام

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
5 نوفمبر 2022
المشاركات
154
مستوى التفاعل
294
نقاط
87
الجنس
ذكر
الدولة
سوريا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم فكريني انا مروان اسمعو القصة بتاعة انا و صاحبي وانا بقول ولاهي القصة دي حقيقية انا بس مغير في شوية حاجات انا اسمي مروان الحكاية ابتدت لما قررت افوق من النيك واروح العب رياضة وافتكرت ان ليا واحد صاحبي معايا في المدرسة كنت باخد معاة درس كلمتو واتفقنا نتقابل ونلعب سباحة كان اسمو سليم هوصفهلكم هوا طولة وزبو وسط بس طيزو برازيلي طحفة وهوا كان من سني بس كان سالب وناعم ملوش في السكس بس كان مدلع علشان وحيد امو وابو اتفقنا علي المعاد وروحنا ودفعنا النادي ودخلنا وكل واحد علشان يقلع هدومو ويلبس مكانها مايوة خرجت قبل سليم واستنيتو لقيتو خارج ولابس مايوة اسود لازق علي طيزو مخلي خورم طيزو واضح فا انا قولت من بابا الهزار اهزر وقولتلو اية يلا الحلاوة دي بقيتي عروسة وهنجوزك وقومت ضربو علي طيزو ضحك وقتها روحنا عملنا الاختبار ووقفنا في الطابور علشان ناخد الكروت كان قدامي بنت طويلة جسمها مليان بزازها متوسطة بس طيزها كانت كبيرة بمعني الكلمة كنت واقف وراها وكنت عمال احسس بصوابعي وكان سليم واقف ورايا كانت بتحاول تبعد بس انا لاقيت امي جاية وأم سليم لأنهم كانو معانا قولت اديها بعبوص وا اوقف امي مكاني طلبت من امي طقف علي ما اجيب حاجة وهي جاية اديتها بعبوص بأيدي التانية بحيس ان محدش يشوفني البت خدتو ومن قوة البعبوص اتخبطت في الراجل القدامها فبيبص ورا بيشوف حد عملها حاجة لاقها امي فسكت اصل اكيد امي مش هتبعبص بنت قد بنتها خلصنا الاختبار وطلع اني انا وسليم هنبقى مع بعض بس مش مع نفس الكابتن بس هنخلص مع بعض وفعلا عدا يومين ورحت مع امي وسليم راح مع امو كان سليم لابس بنطلون قماش ضيق كان مبين خلي زبو يتحرك وهوا ماشي وطيزو كانت تحفة كنت عاوز اتحرش بيها وقولت اني هنيكو في الحمام وفعلا بعد ما خلصنا ودخلنا كان في حمام بعيد محدش بيدخلوا فا المهم وسليم داخل قومت ضاربو علي طيزو الضربة سمعت المكان وهوا اتخض قولتلو اية يا عم بهزر معاك وانت زي المهلبية كدا فضحك لبست انا كمان هدومي وهو خارج قومت حاطط صباعي في نص زبو هوا كمان عمل نفس الموضوع فقولت لو امسكو وقومت ماسكو فقالي تيجي وشاور لي علي الحمام قولت يلا قفلنا الحمام قعدت احضن فية وامسك طيزو وهوا قعدت يحك زبو في زبي وكانو بينيك زبي وانا كنت عمال ابوس في خدودو وكنت ماسك طيزو قومت مقلعو البنطلون والبوكسر وزي ما قولت زبو كان وسط لا كبير ولا صغير بس انا كان زبي طويل وتخين طلبت منو يلف وطيزو كانت بيضة وكانت طرية عمالة تترج قولتلو وطي اول ما وطي لقيت خرمو طيزو واسع كانو بيلعب في طيزو ودا الصدمني لان الكل يعرف ان سليم غلبان قعدت ادخل صباعي في طيزو وعمال الحس في فرد طيزو طلبت منو انو ينزل يلحس زبي نفسي اجرب الشعور دا من زمان ونزل فعلا وقعد يلحس فية ويتف ويدعك وانا كنت روحت وقتها في دنيا تانية خالص بعد كدا قولتلو لف علشان انيكك قالي كفاية كدا عشان منتاخرش قولتلو هي دقيقة واحدة وافق ودور واداني طيزو وعمل وضعية الكلب حشرت زبي في طيزو وقعدت ادخلو واخرجو بس هوا قالي كفاية عشان بتوجع عمري ما جربت احساس ان الواحد يتناك في طيزو بس تقريبا كل حد بدخلو في طيزو بيقولي بيوجع الجرب الاحساس دا يقولي اصلا انا كنت بنيك بس انا دلوقتي طبعا بطلت ومرتبط وكمان سنتين تلاتة هتجوز بس حبيت اشاركم ودي اول نيكة مع صاحبي في النادي استنو الجزء التاني هينزل بليل والجزء التالت على الفجر
 
  • عجبني
التفاعلات: chuloverrr, Malik Asad, 7odaeloo و شخص آخر
ازيكم فكريني انا مروان اسمعو القصة بتاعة انا و صاحبي وانا بقول ولاهي القصة دي حقيقية انا بس مغير في شوية حاجات انا اسمي مروان الحكاية ابتدت لما قررت افوق من النيك واروح العب رياضة وافتكرت ان ليا واحد صاحبي معايا في المدرسة كنت باخد معاة درس كلمتو واتفقنا نتقابل ونلعب سباحة كان اسمو سليم هوصفهلكم هوا طولة وزبو وسط بس طيزو برازيلي طحفة وهوا كان من سني بس كان سالب وناعم ملوش في السكس بس كان مدلع علشان وحيد امو وابو اتفقنا علي المعاد وروحنا ودفعنا النادي ودخلنا وكل واحد علشان يقلع هدومو ويلبس مكانها مايوة خرجت قبل سليم واستنيتو لقيتو خارج ولابس مايوة اسود لازق علي طيزو مخلي خورم طيزو واضح فا انا قولت من بابا الهزار اهزر وقولتلو اية يلا الحلاوة دي بقيتي عروسة وهنجوزك وقومت ضربو علي طيزو ضحك وقتها روحنا عملنا الاختبار ووقفنا في الطابور علشان ناخد الكروت كان قدامي بنت طويلة جسمها مليان بزازها متوسطة بس طيزها كانت كبيرة بمعني الكلمة كنت واقف وراها وكنت عمال احسس بصوابعي وكان سليم واقف ورايا كانت بتحاول تبعد بس انا لاقيت امي جاية وأم سليم لأنهم كانو معانا قولت اديها بعبوص وا اوقف امي مكاني طلبت من امي طقف علي ما اجيب حاجة وهي جاية اديتها بعبوص بأيدي التانية بحيس ان محدش يشوفني البت خدتو ومن قوة البعبوص اتخبطت في الراجل القدامها فبيبص ورا بيشوف حد عملها حاجة لاقها امي فسكت اصل اكيد امي مش هتبعبص بنت قد بنتها خلصنا الاختبار وطلع اني انا وسليم هنبقى مع بعض بس مش مع نفس الكابتن بس هنخلص مع بعض وفعلا عدا يومين ورحت مع امي وسليم راح مع امو كان سليم لابس بنطلون قماش ضيق كان مبين خلي زبو يتحرك وهوا ماشي وطيزو كانت تحفة كنت عاوز اتحرش بيها وقولت اني هنيكو في الحمام وفعلا بعد ما خلصنا ودخلنا كان في حمام بعيد محدش بيدخلوا فا المهم وسليم داخل قومت ضاربو علي طيزو الضربة سمعت المكان وهوا اتخض قولتلو اية يا عم بهزر معاك وانت زي المهلبية كدا فضحك لبست انا كمان هدومي وهو خارج قومت حاطط صباعي في نص زبو هوا كمان عمل نفس الموضوع فقولت لو امسكو وقومت ماسكو فقالي تيجي وشاور لي علي الحمام قولت يلا قفلنا الحمام قعدت احضن فية وامسك طيزو وهوا قعدت يحك زبو في زبي وكانو بينيك زبي وانا كنت عمال ابوس في خدودو وكنت ماسك طيزو قومت مقلعو البنطلون والبوكسر وزي ما قولت زبو كان وسط لا كبير ولا صغير بس انا كان زبي طويل وتخين طلبت منو يلف وطيزو كانت بيضة وكانت طرية عمالة تترج قولتلو وطي اول ما وطي لقيت خرمو طيزو واسع كانو بيلعب في طيزو ودا الصدمني لان الكل يعرف ان سليم غلبان قعدت ادخل صباعي في طيزو وعمال الحس في فرد طيزو طلبت منو انو ينزل يلحس زبي نفسي اجرب الشعور دا من زمان ونزل فعلا وقعد يلحس فية ويتف ويدعك وانا كنت روحت وقتها في دنيا تانية خالص بعد كدا قولتلو لف علشان انيكك قالي كفاية كدا عشان منتاخرش قولتلو هي دقيقة واحدة وافق ودور واداني طيزو وعمل وضعية الكلب حشرت زبي في طيزو وقعدت ادخلو واخرجو بس هوا قالي كفاية عشان بتوجع عمري ما جربت احساس ان الواحد يتناك في طيزو بس تقريبا كل حد بدخلو في طيزو بيقولي بيوجع الجرب الاحساس دا يقولي اصلا انا كنت بنيك بس انا دلوقتي طبعا بطلت ومرتبط وكمان سنتين تلاتة هتجوز بس حبيت اشاركم ودي اول نيكة مع صاحبي في النادي استنو الجزء التاني هينزل بليل والجزء التالت على الفجر
حبيبي يا سليم ، نفسي في حد زي سليم كدا أبيض وناعم وطري
 
وانت اخد صاحبك كوبري طالما مش ليك في الرجاله ليه بتمارس معاهم من الاول
 
  • عجبني
التفاعلات: Malik Asad
وانت اخد صاحبك كوبري طالما مش ليك في الرجاله ليه بتمارس معاهم من الاول
عجبني بصراحة تفكيرك بعيد عن كل الموجود علي الموقع بس انا عاوز اقولك علي حاجة انا متولدش لقيت نفسي متجوز وبنيك مراتي كل يوم بس انا وقتها انت لو سمعت القصة بتاعة انا و صاحبي بس كنت عرفت ان انا مكنتش اعرف اي حاجة وان واحد ابن حرام هوا الدخلني في القصة دي وكمان انا لما دخلت في مرحلة المراهقة كانت الجينات عندي متلخبطة ودي مرحلة انا كنت بمر بيها وعديت منها بس قولت بما ان الموضوع هنا متاح في اني احكي قولت اتكلم
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%