- إنضم
- 21 يونيو 2024
- المشاركات
- 3
- مستوى التفاعل
- 58
- نقاط
- 266
- الجنس
- ذكر
- الدولة
- المغرب
- توجه جنسي
- أنجذب للإناث
مرحبا يا اصدقاء انا خالد من القاهر هده ليسة حكاية عادية بس انها قصة واقعية هيا لنبدأ
مرحبا انا اسمي خالد من القاهرة عمري 19 سنة اعيش مع امي و ابي و عمتي ابي اسمه احمد عمره 57 سنه متزوج بامرئة ثانية وعايش معها في بلاد اخرى بعيد عنا نراه فقط في شهر 12 امي اسمها خديجة عمرها 50 سنة لكن جسمها و ملامح وجهها مازالت صغيرة ومحترمة جداااا في لباسها
تشبه لهده
وعمتي اسمها أمينة في عمرها60 سنة ليسة متزوجة كأمي محترمة جدا
تشبه لهده
عائلتنا تحترمها كل الحارة انا ادرس في الجامعة ابي يرسل لي المال و كنت جالس مع اصدقائي بدؤو يتحدتون عن احد ممثلة اباحية اسمها سارة جاي انا لم افهم ما يتكلون عنه دخلنا للدرس انتهة الحصة ورجعة للمنزل سلمة على امي و خالتي و قالة لي امي اطلع لبيتك غير ملابسك و ه انده عليك تنزل تتغدا قلة لها أوكيي و شغلة الحاسوب بحت عن تلك الممثلة و اندهشة ب تلك الفيديوهات و لقية فيديوهات الام وابنها و بدات افكر في امي حتى نزلت في المايو بتبعي و خفة ركدة للحمام عشان اغسل ندهة علي امي خالد وينك قلت لها في الحمام ورجعة لبيتي بصية من شباك بيتي رئية امي تبص للحاسوب و خفة ودخلت مسرع للبيت قالت لي امي إيش ده يا كلب قلت لها مش انا صديقي ارسلها قالت لي يحبيبي ده مش كويس و قالت لي انزل تتغدا و جلسة افكر في ردة فعل امي التي لم يكن رد فعل منفعل لكن كنة خائف و ندهة علي امي يا خالد الغداء فوق الطبلة و نزلة أتغدا كأن لم يكن اي شيئ و اكلة و صعدة لغرفتي و ندهة علي امي يا خالد شغل الماء الساخن ل اني س استحم قلة ليه بتقولي ده قلة لها اوكييي يا ماما ودخلة للحمام لكي شغل الماء حتى وقفة علي شافة المايو تبعي الي نزلت فيه قالت ايش ده ياكلب خجلة قلة لها اسمحلي قالة متعودش تفعب ده قلت لها اوكي يا احلى ام و ضحكة و دهبة للمطبخ اشرب الماء رايت عمي امينة نايمه بشكل ده
و اتعجبة كان طيزها باين و قربة كان طيزها كبير حتى ندهت لي امي خالد يا خالد قلة ايه قالت اصعد و فاقة خالتي وقالة لي كيفك يا حبيبي قلة ليها بال ألف خير و طلعة عند امي قالة لي ادخل شوف الميه ليه سخنة كده وبقية ابص ليها على بزازها الكبار
بزاز ماما
قالة لي وين بتبص يا حمار و حتا جسمي اندفع ل امي و مسكة بزازها و قالت ايش بتعمل يا كلب قلت لها ايش البزاز دي يا احلى ام قالة لي حتصل بابيك قلة لها بابا متزوجة يا ماما قالة لي بعرف واخدة فوطة و غطة جسمها و دخلة بيتها و دخلة وراها قلة لها ماما اسف عل الي قلة لك قالت لي لا دا كلام صحيح و لم احس بنفسي حتى قغزة عليها مرة تانية مسكة كسها الحلو وقالة عيب يا حمار يا كلب قلة لها اش الجمال ده و رميتها فوق السرير و نزلت ال بنطلون و مسكة بزازها الكبار وصرخة قلة لها اصمتي عمتي في الاسفل و نزلة ل كسها بدات الحس فيه
كس ماما
و بدت تقول اااااح يا كلب ابوك مبيعملش ده اااااااااه ااااام و قف زبي دخلت لها في كسها الناعم و صرخة بقوووة قلت لها اخفدي صوتك يا لبوه ف ضحكة و نيمتها على ضهرها
حتى سمعة عمتي تقول خديجة ادخل قالة لها ماما لا بغير هدومي قالت لها عمتي ليش بتصرخي قالت لها الكريم الي في وجهي حار ونا ايكها و هي بتضك وقلت لها عمتي طيزها كبير يا ماما قالت لي ادبر لك امرها قلة ايه يا ماما نفسي فيها ووقفت قلة لها ليه قالت اتخبى في الماريو واتخبة وامي فتحة على عمتي كان و عمتي قالة لماما ليش مو لابس قلتي لي تلبسي هدومك قالت لها ماما تفعلي لي كريم في كسي مش شايفا ولا شي قابة لها خاتي تاني و نعسة ماما عل ضهرها وانا ارى كل شي قالت عمتي لماما ليش كسك احمر و ضحكو ضحكة شراميط و حتى عمتي بداة تلحس كس ماما قالة لماما نفسي في ابنك يا خديجة قالة لها ماما لدي فكرة انزلي عندما اصرخ اصعدي و نزلت عمتي ماما قفلت الباب خرجة من الماريو قالت لي ماما يا حبيب امو و رجعة وفهة وضحكنا و رمية امي في الرير دي المره خشية زبي بقوة صرخة بجهد صعدة عمي دخلة قالت بتعمل ايه يا ملب قلت لها لا تخبري احد يا عمتي و رمتني و بدات تنزل هدومها كان جسمها جدد جميل
جسم عمتي و بدئة تمص زبي و نامة على ضهرها ورايتكسهاالاحمر
كس عمتي
الكبير و خشية زبي و وقفت هي و امي بدات اخشي زبي في طيزهم الاتنين حتى قدفة عليهم
ادا عجبتكم اكتبو لي
مرحبا انا اسمي خالد من القاهرة عمري 19 سنة اعيش مع امي و ابي و عمتي ابي اسمه احمد عمره 57 سنه متزوج بامرئة ثانية وعايش معها في بلاد اخرى بعيد عنا نراه فقط في شهر 12 امي اسمها خديجة عمرها 50 سنة لكن جسمها و ملامح وجهها مازالت صغيرة ومحترمة جداااا في لباسها
تشبه لهده
وعمتي اسمها أمينة في عمرها60 سنة ليسة متزوجة كأمي محترمة جدا
تشبه لهده
عائلتنا تحترمها كل الحارة انا ادرس في الجامعة ابي يرسل لي المال و كنت جالس مع اصدقائي بدؤو يتحدتون عن احد ممثلة اباحية اسمها سارة جاي انا لم افهم ما يتكلون عنه دخلنا للدرس انتهة الحصة ورجعة للمنزل سلمة على امي و خالتي و قالة لي امي اطلع لبيتك غير ملابسك و ه انده عليك تنزل تتغدا قلة لها أوكيي و شغلة الحاسوب بحت عن تلك الممثلة و اندهشة ب تلك الفيديوهات و لقية فيديوهات الام وابنها و بدات افكر في امي حتى نزلت في المايو بتبعي و خفة ركدة للحمام عشان اغسل ندهة علي امي خالد وينك قلت لها في الحمام ورجعة لبيتي بصية من شباك بيتي رئية امي تبص للحاسوب و خفة ودخلت مسرع للبيت قالت لي امي إيش ده يا كلب قلت لها مش انا صديقي ارسلها قالت لي يحبيبي ده مش كويس و قالت لي انزل تتغدا و جلسة افكر في ردة فعل امي التي لم يكن رد فعل منفعل لكن كنة خائف و ندهة علي امي يا خالد الغداء فوق الطبلة و نزلة أتغدا كأن لم يكن اي شيئ و اكلة و صعدة لغرفتي و ندهة علي امي يا خالد شغل الماء الساخن ل اني س استحم قلة ليه بتقولي ده قلة لها اوكييي يا ماما ودخلة للحمام لكي شغل الماء حتى وقفة علي شافة المايو تبعي الي نزلت فيه قالت ايش ده ياكلب خجلة قلة لها اسمحلي قالة متعودش تفعب ده قلت لها اوكي يا احلى ام و ضحكة و دهبة للمطبخ اشرب الماء رايت عمي امينة نايمه بشكل ده
و اتعجبة كان طيزها باين و قربة كان طيزها كبير حتى ندهت لي امي خالد يا خالد قلة ايه قالت اصعد و فاقة خالتي وقالة لي كيفك يا حبيبي قلة ليها بال ألف خير و طلعة عند امي قالة لي ادخل شوف الميه ليه سخنة كده وبقية ابص ليها على بزازها الكبار
بزاز ماما
قالة لي وين بتبص يا حمار و حتا جسمي اندفع ل امي و مسكة بزازها و قالت ايش بتعمل يا كلب قلت لها ايش البزاز دي يا احلى ام قالة لي حتصل بابيك قلة لها بابا متزوجة يا ماما قالة لي بعرف واخدة فوطة و غطة جسمها و دخلة بيتها و دخلة وراها قلة لها ماما اسف عل الي قلة لك قالت لي لا دا كلام صحيح و لم احس بنفسي حتى قغزة عليها مرة تانية مسكة كسها الحلو وقالة عيب يا حمار يا كلب قلة لها اش الجمال ده و رميتها فوق السرير و نزلت ال بنطلون و مسكة بزازها الكبار وصرخة قلة لها اصمتي عمتي في الاسفل و نزلة ل كسها بدات الحس فيه
كس ماما
و بدت تقول اااااح يا كلب ابوك مبيعملش ده اااااااااه ااااام و قف زبي دخلت لها في كسها الناعم و صرخة بقوووة قلت لها اخفدي صوتك يا لبوه ف ضحكة و نيمتها على ضهرها
حتى سمعة عمتي تقول خديجة ادخل قالة لها ماما لا بغير هدومي قالت لها عمتي ليش بتصرخي قالت لها الكريم الي في وجهي حار ونا ايكها و هي بتضك وقلت لها عمتي طيزها كبير يا ماما قالت لي ادبر لك امرها قلة ايه يا ماما نفسي فيها ووقفت قلة لها ليه قالت اتخبى في الماريو واتخبة وامي فتحة على عمتي كان و عمتي قالة لماما ليش مو لابس قلتي لي تلبسي هدومك قالت لها ماما تفعلي لي كريم في كسي مش شايفا ولا شي قابة لها خاتي تاني و نعسة ماما عل ضهرها وانا ارى كل شي قالت عمتي لماما ليش كسك احمر و ضحكو ضحكة شراميط و حتى عمتي بداة تلحس كس ماما قالة لماما نفسي في ابنك يا خديجة قالة لها ماما لدي فكرة انزلي عندما اصرخ اصعدي و نزلت عمتي ماما قفلت الباب خرجة من الماريو قالت لي ماما يا حبيب امو و رجعة وفهة وضحكنا و رمية امي في الرير دي المره خشية زبي بقوة صرخة بجهد صعدة عمي دخلة قالت بتعمل ايه يا ملب قلت لها لا تخبري احد يا عمتي و رمتني و بدات تنزل هدومها كان جسمها جدد جميل
جسم عمتي و بدئة تمص زبي و نامة على ضهرها ورايتكسهاالاحمر
كس عمتي
الكبير و خشية زبي و وقفت هي و امي بدات اخشي زبي في طيزهم الاتنين حتى قدفة عليهم
ادا عجبتكم اكتبو لي