NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
403
نقاط
437
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
كنت بقعد في قهوة فجاة قفلت فدورت ع قهوة جديدة لحد م لقيت قهوة هادية كده و نضيفة بس لاحظت القهوجي مش مظبوط كان اسمه لبنيتا هو ابيض و مز و عيونه سود و لابس نضارة شبه هاري بوتر و شعره اسود سايح و اجرودي من غير شنب ولا دقن و حواجبه عريضة اووووف عسول نيك احلى من البنات و لاحظت كمان ان تيزه كبيره و عريضة ولا اجدعها كديانة خمنت انه اكيد بيتناك و شكت اكتر لان كل ما كنت ما اروح الاقي صحابه فالدخلة و الطالعة يبعبصوه و يقفشوله بزازه يلي باين انها كبيره و مدلدلة و هو كان مغري فشخ ديما بيلبس تيشيرتات واسعة ع اللحم فتلافي بزازه بتتهز و هو ماشي و خصوصا انه كان بيتاصع ولا اجدعها رقاصة و رقبته طويلة ولابس سلسلة فضة و من تحت ياما بناطيل كلها محزقه و ضيقة ع تيزه و مقطعه فرجله باينه ناعمة و بيضه و طري او شورتات قصيره و سوا كده ولا كده لازم يسقطهم عشان البوكسر يبان و كنت مستغرب لية صاحب القهوة مشغل معاه مرا جهر كده لحد م قعدت معاه مره و عرفت انها بتاعت ابوه فضلت ارقابه مع اني كنت هموت و اعرف بيتناك من مين يخدني معاه بس مفتحتش معاه اي حوارات عن السكس لحد في مرة لقيته جايب حد و مقعدة تحت البوفيه و الواد ده بيمصله احا ده طلع توب بقيت قاعد مش ع بعضي وقتها فكرت ازاي اغريه انا مكنتش لسى شفت بتاعه بس كنت هموت و امصله انا بحب الجسم و الاستايل ده اصلا ف بقيت البس حاجات سكسي كل لما اروح و استنيت مرة القهوة تكون فاضية و كنت لابس عباية ع اللحم مفيش غير البوكسر و خليته ينزل حجر قولتله احا لحسن تحرقني و قمت شلحت الجلابية لحد الركبة بان جسمي خمري و ناعم و طري زي الزبدة حسيت انه فهم عليا بس مكسوف يبدا الكلام و بقا يبصلي من تحت لتحت لحد في مرة كان راجل كبير قاعد بيتكلم عن مشروع ليلى و انهم خولات و هو دخل معاه فالكلام و بقا يدافع عنهم و قام بصلي و قالي مش كل واحد حر في تيزه ولا ايه قولتلهم اه طبعا قالي يلي عايز يتناك يجي يتناك قولتله هو حد لاقي و ضحكت ع اساس انه هزار قالي الناس بقيت بتخاف قام الراجل اتنرفز و قام و كان بيشتم و متعصب و لبنيتا فضل يضحك بعدين جه جنبي و قالي فكك منه ده عالم متخلفة قولتله عندك حق هو مال امه هي تيزي ولا تيزه انا مثلا يعني لو مليش فالبنات اعمل ايه قالي انا ليا فكله فضحكت و قولتله مانا خدت بالي قالي ازاي قولتله لما صحبك كان تحت النصبه بيمصلك قام ضحك و قالي ونا خدت بالي قولتله من ايه قالي انك شفتني قولتله بس كده قالي هو في حاجة تاني قولتله شكلك مش سهل قالي لابجد في حاجة تاني قولتله لا مفيش و قمت شلحت الشورت يلي كنت لابسه هو اصلا شورت قصير و قولتله طب هاتلي حجر بقا امصه قام ضحك و قام و لما رجع حط الحجر و قالي مص كده ضحكت و قمت شديت نفس قالي ايه رايك قولتله طالما بتاعك يبقا عسل قالي بتاعي مش دلوقتي خليها لما اقفل قولتله لا مش قادر ده اخر واحد عشان اروح قالي متخفش بتاعي حنين مش هيتعب صدرك قولتله لازم لما تقفل قالي عشان نكون برحتنا قولتله طب جهزه قالي هو جاهز انتا بس جهز بؤك ضحكت و قولتله انا قصدي الحجر قالي مانا بتاعي حجر انتا فاكر قصدي اي قولتله برضوا يبقا احنا بنفكر زي بعض قام وطى عليا و قالي انا خدت بالي قولتله من اي قالي من الفراشة يلي هتاكل من فخدك حتة قمت شديت الشورت و دارت رجلي و قولتله هي باينة قالي مش اوي قولتله انا بحب اعمل حاجات غريبة متحطش في بالك قالي لا عادي قولتله اصل بعشق التاتو قالي عندك تاني قولتله اه بعدين سكت قالي مالك قولتله اصله في مكان حساس مش هينفع اقولك و ضحكت قام ضحك و قالي ها بقا فين قمت ضحكت و قولتله لا مش هاقولك قام حط ايده ع فخدي مكان التاتو و قالي يبقا اشوفه قمت اكسفت من جراته و ضحكت و قولتله لا برضوا مش هينفع قالي ونا بديك الحجر تمصه هشوف قولتله لا مش هينفع قام حط ايده ع بتاعي و قالي هنا شهقت و قولتله يخيبك انتا مغكرني ايه قالي لية هو كم سنتي قولتله صغير قام حط ايده ع تيزي من فوق و قالي دي بقا باين انها كبيرة يبثا هنا ضحكت و قولتله لا قالي ومال فين قمت خدت نفس من الشيشة و بصيت في حد سامعنا و قولتله تحت شوية قالي احا لازم اشوفه قولتله احا مينفعش قالي احتين انا هشوفه قولتله انا ممكن اوريك ده و شاورت ب لاي الشيشة ع صدري بصلي و قال لا يلي تحت قولتله لا طبعا قالي وماله هنشوف بس هو اي قمت ضحكت قالي اي قولتله فكر كده قالي جمجة و سيف قولتله لية هحارب بتيزي قالي ومال اي ضحكت تاني قالي احا شوقتني قول بقا قولتبه بصوت واطي كس قالي اي قولتله كس قالي مش فاهم قمت شورتله بايدي و قولتها بصوت عالي كس بقولك كس قالي لية قولتله عجبني قالي طب وريني يلي فوق قولتله دلوقتي قالي اي المشكلة قمت بصيت اتاكد ان في حد باصص علينا و قمت مسكت رقبة التيشيرت نزلتها بان تاتو قلب ع بزازي ع الشمال من فوق كده قام ضحك و حرش في بتاعه و قالي احا انتا مجرم قمت شديت نفس و قولتله لو حابب اعمل زيه قام بصلي و ضحك و قالي اعمله فين قولتله انتا حر قالي طب اعمل تاتو ايه قولتله وحش او تنين قالي احا اعمله فين ده قولتله ع زبرك قالي احا و مسك بتاعه قولتله هو كم سنتي قالي كبير بس لا احا اتعور قولتله ومال عاوز تعمله فين قالي ع ضهري بس يكون جنحات نسر قولتله احاا ده حلو اوي ونتا بتعوم قالي طب وريني بقا يلي ورا قولتله لية قالي هعمل واحد قولتله احيه واحد بس قالي لا اتنين قمت ضحكت قام خد باله ان قصدي سكس قام ضحك و قالي لا انا بعمل لحد تلاتة اربع اكتر من كده هاخد برشام قمت ضحكت قالي اي كتير قولتله مقولتش التاتو عاوزه اي قالي زبر انا تنحت و قولتله بصوت واطي احيه زبر ع تيزك قالي عشان احط تيزي ع تيزك و انيك الكس يلي هموت و اشوفه ده قمت ضحكت و قولتله لا مفيش موت قالي يعني هشوفه قولتله لو مصمم ماشي قالي طب يلا نخش الحمام قولتله لا خليها بليل لما توريني الحجر و قمت حطيت ايدي ع رجله و لمست زبره بصوابعي قام مسك ايدي و قالي امين خلاصنة قمت سحبت ايدي و رجعت اشيش كان الوقت جري قام حاسب الناس و لم الكراسي قولتله اقوم قالي لا انا هلم بس خليك قاعد قولتله طب اساعدك قالي مش مستاهلة و قام سحب الكراسي كلها من برا دخلها جوه القهوة و قفل الباب احيه انا لسى هنا افتح عشان اروح قالي تروح فين هو دهول الحمام زي خروجه قولتله انا مدخلتش الحمام قام ضحك و قالي ما هو قدامك ادخل ضحكت بمياصة كده و دخلت بتدلع و قمت قفلت الباب و قلعت الشورت و الاندر و لبست السورت تاني و حطيت الاندر جوه السيفون و وقفت شوية استنى لقيته مجاش قمت رفعت التيشيرت لحد صدري كانه هاف ستوميك و رفعت الشورت كانه سبيدو و وقفت ابص ع تيزي فالمراية لقيته فتح و دخل قالي انتا عجبتك القعدة قولتله خضتني قام ضحك قولتله انتا عاوز ايه قالي يلا تعالى استغربت قولتله فين قالي نقعد برا قولتله هو انتا مش قلت هتديني الحجر قالي هو في حجر فالحمام احااا انا هنا شكيت انه غبي و انه جاب حجر شيشة بجد قمت مسكت التيشيرت هعدله قالي بتعمل اي قولتله احنا مش هنخرج قالي اه بس مفيش حدقولتله مش فهمك قام مسك ايدي و قالي تعالى خرجت معاه لقيته قفل الباب و مهدي النور و مشغل مزيكا انبهرت بصراحة قام قالي يلا نفرفش شوية و قام فتح البنطلون و قلعه كان لابس بوكسر سبعة لونه ابيض محزق ع تيزي و بتاعه باين اوي و قام قلع التيشرت و ربطه ع وسطه و بقا يرقص قمت دخلت ارقص قصاده قالي متقلع الشورت قمت اكسفت قالي اي قولتله هبقا ملط قام ضحك و قرصني فتيزي قمت صوت و ضربته ع تيزي احا ناعمة فشخ و طريه قالي لا كله الا تيزي كده صوابعك هتعلم قمت ضحكت و ضربته ع زبره قام مسك زبره و جري ورايا و بزازه بتتهز كان شكله مضحك اوي لحد م وقفت عند الباب قان زنقني و بقا يحك زبره فزبري و قرب شفايفه و بقا يبوسني و قام رفع التي شيرت قلعهوني قمت ضربته ع تيزه قالي احححح يابن الوسخة قمت جريت منه قام مسكني وقعنا سوا قام نيمني ع رجله و بقا يضربني ع تيزي ونا هاملة نفسي بثاوم بس مبسوطة فشخ قالي دي انتا تيزك ملبن قولتله طب و الكس قام حط ايده و بقا يحسس عليه بعدين بل صوابعه و حطها في خرم تيزي و قالي ده في كس احلى قولتله اديك شفت كل حاجة و جربتها وريني الحجر بقا قام قومني من ع رجله و قلع الاندر لقيت حجر حرفيا طويل و عريض قالي مص قمت وطيت عليه مسكته و بقيت الحسه و قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه و ادعكه بايدي و هو في عالم تاني عمال يقول اااااه اممممم كمان لحد م حسته شد و عرقه بقيت بارزه قولتله مش كفاية قالي يلا قمت نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعتله تيزي و هو ركب فوق مني و قام حط زبره ع الخرم ز رشقه قولتله ااااه وجعتني يا مفتري قالي استني يلبوة ده انتي هيطلع كسمك و بقا يسحبه و يرجع يغرسه و كل م يدفسه احس ان تيزي بتتقطع بس متعة بنت متناكة حوالي تلت ساعة بيهتك عرض تيزي لحد م زبره بثا يتنفض قام ثبته ونا لصقت تيزي فيه و بقيت اشده عليا لحد م خلص و جاب لينه كله قام من عليا ينهج ونا نمت مكاني قالي اكيفت قولتله احلى زبر دخل تيزي قالي لسى قولتله يلا و لفيت جسمي و رفعت رجليا قام قعد تحت تيزي و حط زبره اتزفلط و كمل نيك المرا دي بغباء كان بينيك كس و بقا يطلع لحد الاخر مفيش غير راس زبره بس في خرم تيزي و يرجع يرزعقه و ايده بتقفش صدري و تعصره ساعتها مقدرشت استحملت و بقيت اقوله اااه ااااح براحة نكني بشويش و هو مكمل زي التور حوالي تلت ساعة كمان و قام قالي اثبت شديت رجولي عليا و هو نزل بجسمه فعصني تحت منه و زبره بيحلب لبنه جوه خرم نيزي وصل لبطني قام من عليا و لسعني كف تيزي اترجت كانها جيلي و راح قعد ع كرسي قمت عدلت نفسي و قولتله خلاص كده قالي احا لسى التالت قلتله يخربيتك انا بطني بقا كلها لبن قالي يعني اتعشرتي قولتله ده انا حامل منك في تؤام قالي طب تعالي نخليهم تلات مشيت ع ركبي لحد عنده و قعدت بين رجليه و بقيت الحس زبره و امصه و هو بيلعب في شعري حوالي عشر دقايق كان زبره وقف تاني قام و راح نام ع ضهره و قالي تعالى اقعد عليه ثمت و رحت عنده قالي بتعرف قمت ضحكت و قولتله ده انا هكبع كسم زبرك هخليك تحلف بالنيكة دي قالي طب يلا قمت مسكت بايدي دعكته و ثبته و فتحت رجلي و نزلت عليه بشويش لحد م دخل كله و بقيت ارقص بتيزي عليه و بعدين سندت ع بطنه و بقيت اطلع و انزل لحد ملقيت نفسه علي و شكله هيجيب قمت رفعت تيزي مفيش غير راس زبره بس في خرمي و ثبت قالي ايه وقفت لية قولتله عشان متجبهمش قالي لا كمل قولتله طب اصبر و استنيت شوية كان هدي قمت لفت رجليا و سندت ع ايدي كاني نايمة ع ضهري بس سانده ع ايدي و رجلي و زبره في تيزي و بقيت اتمرجخ لقدام و ورا و ارزع تيزي ع زبره لحد م سخن تاني قمت رغعت رجله و حطيت رجلي ع الارض و بقيت انيك نفسي بزبره و اكبس تيزي ع زبره لحد م اللحم يلصق فاللحم و هو يقولي كفاية ونا اقوله استنى هتجبهم و اقوم و بينهج و يصوت ااااه امممم لحد م زبره اتنفض و بقا يكب فشديت عضلة تيزي و قمط ع زبره و بقيت احرك تيزي دواير لحد م نطر كله لبن بس نطر مش عادي كانه رشاش بيضرب طلق حوالي خمس دقايق بيفول تنك اللبن ف تيزي قمت كان زبره نام و اتمشيت لحد الحمام جبت الاندر من السيفون و لبسته و هو قام بالعافيه و كان وشه احمر قالي كسم تيزك فشخت زبري انا مش هنيك تاني لاسبوعين قدام قمت ضحكت و قولتله يعني عجبتك قالي انا اول مرة انيك تيزي بالدلع ده كسمك شرموطة اوي قولتله انا شرموطة بس لزبرك قالي طب يلا نشرب حاجة قولتله مش هنلبس قالي استنى نشرب حاجة و نتشطف و نلبس قولتله براحتك بس انا مش هخلي لبنك ينزل لحد م اروح عشان ابنك يلي في بطني يطلعله اخ قام ضحك و قرصني في تيزي و قام جاب حاجة ساقعة شربنها و دخل اتشطف و رجع لبس و فتح الباب و خرجتا سوا قفل الباب و قالي ماشي ازاي قولتله اول الشارع قالي طب هات رقمك بعد م قولته قالي اسجله مين قولتله براحتك قالي هسجله لبوة قمت ضحكت و سلمت عليه و بوسته و مشينا ... يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: Malik Asad
قصة مثيرة جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
خلصت ولا ليها جزء تاني ، لو ليها جزء تاني هثبتهالك
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
  • عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
كنت بقعد في قهوة فجاة قفلت فدورت ع قهوة جديدة لحد م لقيت قهوة هادية كده و نضيفة بس لاحظت القهوجي مش مظبوط كان اسمه لبنيتا هو ابيض و مز و عيونه سود و لابس نضارة شبه هاري بوتر و شعره اسود سايح و اجرودي من غير شنب ولا دقن و حواجبه عريضة اووووف عسول نيك احلى من البنات و لاحظت كمان ان تيزه كبيره و عريضة ولا اجدعها كديانة خمنت انه اكيد بيتناك و شكت اكتر لان كل ما كنت ما اروح الاقي صحابه فالدخلة و الطالعة يبعبصوه و يقفشوله بزازه يلي باين انها كبيره و مدلدلة و هو كان مغري فشخ ديما بيلبس تيشيرتات واسعة ع اللحم فتلافي بزازه بتتهز و هو ماشي و خصوصا انه كان بيتاصع ولا اجدعها رقاصة و رقبته طويلة ولابس سلسلة فضة و من تحت ياما بناطيل كلها محزقه و ضيقة ع تيزه و مقطعه فرجله باينه ناعمة و بيضه و طري او شورتات قصيره و سوا كده ولا كده لازم يسقطهم عشان البوكسر يبان و كنت مستغرب لية صاحب القهوة مشغل معاه مرا جهر كده لحد م قعدت معاه مره و عرفت انها بتاعت ابوه فضلت ارقابه مع اني كنت هموت و اعرف بيتناك من مين يخدني معاه بس مفتحتش معاه اي حوارات عن السكس لحد في مرة لقيته جايب حد و مقعدة تحت البوفيه و الواد ده بيمصله احا ده طلع توب بقيت قاعد مش ع بعضي وقتها فكرت ازاي اغريه انا مكنتش لسى شفت بتاعه بس كنت هموت و امصله انا بحب الجسم و الاستايل ده اصلا ف بقيت البس حاجات سكسي كل لما اروح و استنيت مرة القهوة تكون فاضية و كنت لابس عباية ع اللحم مفيش غير البوكسر و خليته ينزل حجر قولتله احا لحسن تحرقني و قمت شلحت الجلابية لحد الركبة بان جسمي خمري و ناعم و طري زي الزبدة حسيت انه فهم عليا بس مكسوف يبدا الكلام و بقا يبصلي من تحت لتحت لحد في مرة كان راجل كبير قاعد بيتكلم عن مشروع ليلى و انهم خولات و هو دخل معاه فالكلام و بقا يدافع عنهم و قام بصلي و قالي مش كل واحد حر في تيزه ولا ايه قولتلهم اه طبعا قالي يلي عايز يتناك يجي يتناك قولتله هو حد لاقي و ضحكت ع اساس انه هزار قالي الناس بقيت بتخاف قام الراجل اتنرفز و قام و كان بيشتم و متعصب و لبنيتا فضل يضحك بعدين جه جنبي و قالي فكك منه ده عالم متخلفة قولتله عندك حق هو مال امه هي تيزي ولا تيزه انا مثلا يعني لو مليش فالبنات اعمل ايه قالي انا ليا فكله فضحكت و قولتله مانا خدت بالي قالي ازاي قولتله لما صحبك كان تحت النصبه بيمصلك قام ضحك و قالي ونا خدت بالي قولتله من ايه قالي انك شفتني قولتله بس كده قالي هو في حاجة تاني قولتله شكلك مش سهل قالي لابجد في حاجة تاني قولتله لا مفيش و قمت شلحت الشورت يلي كنت لابسه هو اصلا شورت قصير و قولتله طب هاتلي حجر بقا امصه قام ضحك و قام و لما رجع حط الحجر و قالي مص كده ضحكت و قمت شديت نفس قالي ايه رايك قولتله طالما بتاعك يبقا عسل قالي بتاعي مش دلوقتي خليها لما اقفل قولتله لا مش قادر ده اخر واحد عشان اروح قالي متخفش بتاعي حنين مش هيتعب صدرك قولتله لازم لما تقفل قالي عشان نكون برحتنا قولتله طب جهزه قالي هو جاهز انتا بس جهز بؤك ضحكت و قولتله انا قصدي الحجر قالي مانا بتاعي حجر انتا فاكر قصدي اي قولتله برضوا يبقا احنا بنفكر زي بعض قام وطى عليا و قالي انا خدت بالي قولتله من اي قالي من الفراشة يلي هتاكل من فخدك حتة قمت شديت الشورت و دارت رجلي و قولتله هي باينة قالي مش اوي قولتله انا بحب اعمل حاجات غريبة متحطش في بالك قالي لا عادي قولتله اصل بعشق التاتو قالي عندك تاني قولتله اه بعدين سكت قالي مالك قولتله اصله في مكان حساس مش هينفع اقولك و ضحكت قام ضحك و قالي ها بقا فين قمت ضحكت و قولتله لا مش هاقولك قام حط ايده ع فخدي مكان التاتو و قالي يبقا اشوفه قمت اكسفت من جراته و ضحكت و قولتله لا برضوا مش هينفع قالي ونا بديك الحجر تمصه هشوف قولتله لا مش هينفع قام حط ايده ع بتاعي و قالي هنا شهقت و قولتله يخيبك انتا مغكرني ايه قالي لية هو كم سنتي قولتله صغير قام حط ايده ع تيزي من فوق و قالي دي بقا باين انها كبيرة يبثا هنا ضحكت و قولتله لا قالي ومال فين قمت خدت نفس من الشيشة و بصيت في حد سامعنا و قولتله تحت شوية قالي احا لازم اشوفه قولتله احا مينفعش قالي احتين انا هشوفه قولتله انا ممكن اوريك ده و شاورت ب لاي الشيشة ع صدري بصلي و قال لا يلي تحت قولتله لا طبعا قالي وماله هنشوف بس هو اي قمت ضحكت قالي اي قولتله فكر كده قالي جمجة و سيف قولتله لية هحارب بتيزي قالي ومال اي ضحكت تاني قالي احا شوقتني قول بقا قولتبه بصوت واطي كس قالي اي قولتله كس قالي مش فاهم قمت شورتله بايدي و قولتها بصوت عالي كس بقولك كس قالي لية قولتله عجبني قالي طب وريني يلي فوق قولتله دلوقتي قالي اي المشكلة قمت بصيت اتاكد ان في حد باصص علينا و قمت مسكت رقبة التيشيرت نزلتها بان تاتو قلب ع بزازي ع الشمال من فوق كده قام ضحك و حرش في بتاعه و قالي احا انتا مجرم قمت شديت نفس و قولتله لو حابب اعمل زيه قام بصلي و ضحك و قالي اعمله فين قولتله انتا حر قالي طب اعمل تاتو ايه قولتله وحش او تنين قالي احا اعمله فين ده قولتله ع زبرك قالي احا و مسك بتاعه قولتله هو كم سنتي قالي كبير بس لا احا اتعور قولتله ومال عاوز تعمله فين قالي ع ضهري بس يكون جنحات نسر قولتله احاا ده حلو اوي ونتا بتعوم قالي طب وريني بقا يلي ورا قولتله لية قالي هعمل واحد قولتله احيه واحد بس قالي لا اتنين قمت ضحكت قام خد باله ان قصدي سكس قام ضحك و قالي لا انا بعمل لحد تلاتة اربع اكتر من كده هاخد برشام قمت ضحكت قالي اي كتير قولتله مقولتش التاتو عاوزه اي قالي زبر انا تنحت و قولتله بصوت واطي احيه زبر ع تيزك قالي عشان احط تيزي ع تيزك و انيك الكس يلي هموت و اشوفه ده قمت ضحكت و قولتله لا مفيش موت قالي يعني هشوفه قولتله لو مصمم ماشي قالي طب يلا نخش الحمام قولتله لا خليها بليل لما توريني الحجر و قمت حطيت ايدي ع رجله و لمست زبره بصوابعي قام مسك ايدي و قالي امين خلاصنة قمت سحبت ايدي و رجعت اشيش كان الوقت جري قام حاسب الناس و لم الكراسي قولتله اقوم قالي لا انا هلم بس خليك قاعد قولتله طب اساعدك قالي مش مستاهلة و قام سحب الكراسي كلها من برا دخلها جوه القهوة و قفل الباب احيه انا لسى هنا افتح عشان اروح قالي تروح فين هو دهول الحمام زي خروجه قولتله انا مدخلتش الحمام قام ضحك و قالي ما هو قدامك ادخل ضحكت بمياصة كده و دخلت بتدلع و قمت قفلت الباب و قلعت الشورت و الاندر و لبست السورت تاني و حطيت الاندر جوه السيفون و وقفت شوية استنى لقيته مجاش قمت رفعت التيشيرت لحد صدري كانه هاف ستوميك و رفعت الشورت كانه سبيدو و وقفت ابص ع تيزي فالمراية لقيته فتح و دخل قالي انتا عجبتك القعدة قولتله خضتني قام ضحك قولتله انتا عاوز ايه قالي يلا تعالى استغربت قولتله فين قالي نقعد برا قولتله هو انتا مش قلت هتديني الحجر قالي هو في حجر فالحمام احااا انا هنا شكيت انه غبي و انه جاب حجر شيشة بجد قمت مسكت التيشيرت هعدله قالي بتعمل اي قولتله احنا مش هنخرج قالي اه بس مفيش حدقولتله مش فهمك قام مسك ايدي و قالي تعالى خرجت معاه لقيته قفل الباب و مهدي النور و مشغل مزيكا انبهرت بصراحة قام قالي يلا نفرفش شوية و قام فتح البنطلون و قلعه كان لابس بوكسر سبعة لونه ابيض محزق ع تيزي و بتاعه باين اوي و قام قلع التيشرت و ربطه ع وسطه و بقا يرقص قمت دخلت ارقص قصاده قالي متقلع الشورت قمت اكسفت قالي اي قولتله هبقا ملط قام ضحك و قرصني فتيزي قمت صوت و ضربته ع تيزي احا ناعمة فشخ و طريه قالي لا كله الا تيزي كده صوابعك هتعلم قمت ضحكت و ضربته ع زبره قام مسك زبره و جري ورايا و بزازه بتتهز كان شكله مضحك اوي لحد م وقفت عند الباب قان زنقني و بقا يحك زبره فزبري و قرب شفايفه و بقا يبوسني و قام رفع التي شيرت قلعهوني قمت ضربته ع تيزه قالي احححح يابن الوسخة قمت جريت منه قام مسكني وقعنا سوا قام نيمني ع رجله و بقا يضربني ع تيزي ونا هاملة نفسي بثاوم بس مبسوطة فشخ قالي دي انتا تيزك ملبن قولتله طب و الكس قام حط ايده و بقا يحسس عليه بعدين بل صوابعه و حطها في خرم تيزي و قالي ده في كس احلى قولتله اديك شفت كل حاجة و جربتها وريني الحجر بقا قام قومني من ع رجله و قلع الاندر لقيت حجر حرفيا طويل و عريض قالي مص قمت وطيت عليه مسكته و بقيت الحسه و قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه و ادعكه بايدي و هو في عالم تاني عمال يقول اااااه اممممم كمان لحد م حسته شد و عرقه بقيت بارزه قولتله مش كفاية قالي يلا قمت نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعتله تيزي و هو ركب فوق مني و قام حط زبره ع الخرم ز رشقه قولتله ااااه وجعتني يا مفتري قالي استني يلبوة ده انتي هيطلع كسمك و بقا يسحبه و يرجع يغرسه و كل م يدفسه احس ان تيزي بتتقطع بس متعة بنت متناكة حوالي تلت ساعة بيهتك عرض تيزي لحد م زبره بثا يتنفض قام ثبته ونا لصقت تيزي فيه و بقيت اشده عليا لحد م خلص و جاب لينه كله قام من عليا ينهج ونا نمت مكاني قالي اكيفت قولتله احلى زبر دخل تيزي قالي لسى قولتله يلا و لفيت جسمي و رفعت رجليا قام قعد تحت تيزي و حط زبره اتزفلط و كمل نيك المرا دي بغباء كان بينيك كس و بقا يطلع لحد الاخر مفيش غير راس زبره بس في خرم تيزي و يرجع يرزعقه و ايده بتقفش صدري و تعصره ساعتها مقدرشت استحملت و بقيت اقوله اااه ااااح براحة نكني بشويش و هو مكمل زي التور حوالي تلت ساعة كمان و قام قالي اثبت شديت رجولي عليا و هو نزل بجسمه فعصني تحت منه و زبره بيحلب لبنه جوه خرم نيزي وصل لبطني قام من عليا و لسعني كف تيزي اترجت كانها جيلي و راح قعد ع كرسي قمت عدلت نفسي و قولتله خلاص كده قالي احا لسى التالت قلتله يخربيتك انا بطني بقا كلها لبن قالي يعني اتعشرتي قولتله ده انا حامل منك في تؤام قالي طب تعالي نخليهم تلات مشيت ع ركبي لحد عنده و قعدت بين رجليه و بقيت الحس زبره و امصه و هو بيلعب في شعري حوالي عشر دقايق كان زبره وقف تاني قام و راح نام ع ضهره و قالي تعالى اقعد عليه ثمت و رحت عنده قالي بتعرف قمت ضحكت و قولتله ده انا هكبع كسم زبرك هخليك تحلف بالنيكة دي قالي طب يلا قمت مسكت بايدي دعكته و ثبته و فتحت رجلي و نزلت عليه بشويش لحد م دخل كله و بقيت ارقص بتيزي عليه و بعدين سندت ع بطنه و بقيت اطلع و انزل لحد ملقيت نفسه علي و شكله هيجيب قمت رفعت تيزي مفيش غير راس زبره بس في خرمي و ثبت قالي ايه وقفت لية قولتله عشان متجبهمش قالي لا كمل قولتله طب اصبر و استنيت شوية كان هدي قمت لفت رجليا و سندت ع ايدي كاني نايمة ع ضهري بس سانده ع ايدي و رجلي و زبره في تيزي و بقيت اتمرجخ لقدام و ورا و ارزع تيزي ع زبره لحد م سخن تاني قمت رغعت رجله و حطيت رجلي ع الارض و بقيت انيك نفسي بزبره و اكبس تيزي ع زبره لحد م اللحم يلصق فاللحم و هو يقولي كفاية ونا اقوله استنى هتجبهم و اقوم و بينهج و يصوت ااااه امممم لحد م زبره اتنفض و بقا يكب فشديت عضلة تيزي و قمط ع زبره و بقيت احرك تيزي دواير لحد م نطر كله لبن بس نطر مش عادي كانه رشاش بيضرب طلق حوالي خمس دقايق بيفول تنك اللبن ف تيزي قمت كان زبره نام و اتمشيت لحد الحمام جبت الاندر من السيفون و لبسته و هو قام بالعافيه و كان وشه احمر قالي كسم تيزك فشخت زبري انا مش هنيك تاني لاسبوعين قدام قمت ضحكت و قولتله يعني عجبتك قالي انا اول مرة انيك تيزي بالدلع ده كسمك شرموطة اوي قولتله انا شرموطة بس لزبرك قالي طب يلا نشرب حاجة قولتله مش هنلبس قالي استنى نشرب حاجة و نتشطف و نلبس قولتله براحتك بس انا مش هخلي لبنك ينزل لحد م اروح عشان ابنك يلي في بطني يطلعله اخ قام ضحك و قرصني في تيزي و قام جاب حاجة ساقعة شربنها و دخل اتشطف و رجع لبس و فتح الباب و خرجتا سوا قفل الباب و قالي ماشي ازاي قولتله اول الشارع قالي طب هات رقمك بعد م قولته قالي اسجله مين قولتله براحتك قالي هسجله لبوة قمت ضحكت و سلمت عليه و بوسته و مشينا ... يتبع
قصة حلوة بس ناوي تكملها ولا زي اللي قبلها بتشوقنا وخلاص
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
قصة جميلة والاحلى هو طريقة هيجانك ووصفك لتيرك وزبو وهوة كابس عليكى وبينيكك هههههههه
 
  • عجبني
التفاعلات: Figrra و Kayla banoty
قصة حلوة بس ناوي تكملها ولا زي اللي قبلها بتشوقنا وخلاص
تشويق اي بس م الواد فشخني اهو و طلع كسمي 🙈
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Modymody888
تشويق اي بس م الواد فشخني اهو و طلع كسمي 🙈
عقبال النيكة الجاية
مش انت قولت ف القصة يتبع يبقى في مغامرات تانية لازم نعرفها 😉
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
قصة جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%