NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة انا ومرات خالي الي كان مسافر السعودية

ب

بابا المجال 👑

ضيف
القصة دي حقيقه ميه ف الميه ❤️
اولا احب اعرفكم ب ابطال القصة.
انا اسلام قصتي بدأت وانا ف اخر السنة وانا كنت لسه ف ثانوية عامة مع مرات خالي شيماء الي كان جسمها نار قصيرة سيكا بس مقلبظة وجميلة. زي ما قال الكتاب خالي سافر وسابهم اعد فترة حوالي ٣ سنين وهيا محدش بيلمسها وكل ما ف الأمر كانت بتلعب ف نفسها عشان تصبر نفسها وسعات يكلمها سكس فون تتصور ليه قدام المراية وتبعت لية الصور الي كانت كنز وصولي ليها . في يوم م الايام قاعدين عند ستي ك عيلة كلنا واتعمدت اغير بسورد ال واي فاي عشان تقولي خد اكتبهولي لأن ال واي فاي كان بتاعي عشان البيت لازق ف البيت بتاع جدتي أم المهم عملت الي انا عايزة وادتني موبايلها سمسونج من اعلي طراز ف الوقت دا بحكم أن جوزها عايش ف السعوديه ف انتو فاهمين بقي أنهم بيبعتو افضل حاجه . المهم اخدت الفون اقلب فيه ودخلت ع السلة وشوية حجات كدا عشان الاقي الكنز المدفون ف الفون وهوب عملت سند ليا ع موبايلي وقولت بس انا كدا خلاص هنيكها يعني هنيكها . اديتلها الفون وعمال أفكر ابدء معاها ازاي ومنين اخدت الصور وروحت بيتنا وفضلت اضرب عليها عشرة لحد ما الدنيا نمت وانا بحلم بيها صحيت باليل ع الساعه ١١ او ١٢ بلعب ف الفون وإذ فجاءة الاقي مسدج ع المسنجر بصوت المسانجر المعتاد العالي دا. وفجاءة الاقيها بتقولي . ينفع كدا الي انت عملتة دا اقولها عملت اي قالتلي متححورش انا عرفت انك شوفت الصور وبعتها لنفسك الصور دي لو حد شافها انا بيتي هيتخرب واروح ف داهية لاقيتها داخلة عليا ف جو الصعبنيات وبتتراجاني امسح الصور . قولتلها حاضر عنيا انا مش ممكن اوريههم لحد ابدا و** قالتلي امال بتاخدهم ليهم قولتلها عشان انتي عجبتني اوي ونفسي اتفرج عليكي كتير قالتلي ما انت اتفرجت ع موبايلي مكنش لازم تاخدهم قومت غيرت الموضوع وقولتلها بس أية الجمدان دا انا مكنتش اعرف انك حلوة اوي كدا قالتلي وا** قولتها اها وا**** قالتلي اديك شوفت امسح بقي الصور قولتلها حاضر بس توريني ع الحقيقة قالتلي انت قليل الادب قولتلها يعني وانتي الي بتعملية ف الصور وبتفشخي نفسك قدامك المراية وتلعبي ف كسك وطيزك دا تسمية أية قالتلي بعمل كدا لجوزي مش حد غريب قولتها ما هوا سايبك بقاله سنين أهو تعبانة ومبيسالش فيكي قالتلي متقلبش عليا المواجع بقي وتلم قولتها حاضر انا همسح الصور بس بشرط اتفرج ع البضاعة ع الحقيقة وقت ما تحبي وانا ف الخدمة مكان خالي ف اي وقت بردو اقدر اسد المهم خلصنا كلامنا وقالتلي هقوم اشوف ستك عايزة أية واتهربت مني لحد ما جه اليوم الموعود وبالصدفة داخل عند ستي وبتاع الغاز بينزل الأنبوبة قدام البيت وقالي دادي بتاعة مرات خالك شيماء وهتديك الفلوس قومت خاطف رجلي ع الدور التالت جري جبت منها الفلوس مشيت الراجل واخدت الأنبوبة اطلعها ليها وهيا واقفة ع الباب عماله تشكرني بقي ويخليك ليا ميحرمنيش منك وكلام من دا ولابسة عباية نص كم بيتي هتتفرتك من عليها . قولتها أنا مسحت الصور بقي عشان نفسي اشوف البضاعة قالتلي ياواد اتلم عيب قولتها ما أنا ملموم أهو اكتر من كدا قالتلي ماشي بعدين ف وقت تاني هوريهالك قولتها دلوقت محدش ف البيت واحنا في شقتك محدش بيطلعلك خالص وقفلت باب الشقة ب ايدي وهيا عماله تقولي لا مش هينفع وراحت جريت ع اوضة النوم وانا جريت وراها وواقفة ورا الباب مش راضية تدخلني قومت وفيت الباب جامد ودخلت رحت واخدها بالحضن وكان اجمل حضن ف حياتي كلها وقعت ف الأرض ولقتها اخدتني بوسة من بوقي عمري ما هنساها بوسة فيها كمية حرمان مش طبيعية قطعة بوقي ف البوسة وضوافرها ف ضهري وتقفل عليها برجليها يعم ما جلبيتها اترفعت لحد وراكها ولابسة طقم كت واستريتش نص ركبة جمال اوي رفعت الجلبية خالص وفضلت افعص فيها واعمل كل الي نفسي فيه وهيا متجاوبة معايا مووووت وروحها بتطلع ومغمضة عنيها بدأت احط ايدي غ كسها واحدة واحدة ودخلت ايدي جوا وهيا بدأت ترفض وتقولي لا بلاش وانا اقولها هشوف بس تقولي لا لحد ما دخلت ايدي الاتنين ومسكت الاندر بتاعها قومت شادد منه قلعتها الشورت عشان اشوف اجمل كس ف حياتي احمر مفهوش ولا شعراية هجمت عليه من الي يشوفه ف افلام السكس فضلت أمص والحس فيه وهيا بتموت بين أيديا طلعت ع فوق عشان اقفش ف بزازها شوية واشوف حلماتها الوردي الجمال روحت مقلعها الكات والبرا وفضلت الحس وامص ف بزازها وحلماتها الجمال قطعتها ودا كله وانا بهدومي فضلنا ع الوضع دا يجي ٥ دقايق لحد ما بدأت تفوق وتقولي كفاية. كفاية لحد يطلع قولتها لا انا لازم ادخله قالتلي مش دلوقت هخليك تعمل الي انت عايزة بس مش دلوقت قوم بقي قومت من عليها وانا فرحان وهيا قدامي ملط كدا قامت وفضلت ابعبص فيها واقفش ليها وهيا بتلبس لحد ما نزلت من عندها وانا مش مصدق نفسي. روحت دروسي وخلصت كل الي ورايا . وجيت باليل ذاكرت ومسكت الموبايل شوية لقيتها بتقولي أية انت متهدتش ينفع الي عملته فيا دا سيبت ركبي قولتها ما انتي الي جريتي ع اوضة النوم وانا كنت عايز اتفرج بس وانزل قالتلي اها منا عارفة انك كنت هتتفرج بس. قولتها بس أية رئيك عجبتك قالتلي دا انت خبرة في لحس الكس ومص الجسم شكلك نمت مع حد قبل كدا قولتها المهم ريحتك من تعبك قالتلي حمار مين قالك انك ريحتني دا انت تعبت اكتر وخلتني مولعة وانت الي ارتحت بقولها ازاي قالتلي علمت الي انت عايزة وانا مشوفتش بتاعتك قولتها ما نتي الي مردتيش قالتلي كنت خايفة. روحت مصوره وبعتهولها . قالتلي يا نهار ابيض دا كله كان باين عليه ف الهدوم بس مكنتش متوقعة دا كله دا اكبر من بتاع خالك واعرض منه .لو كنت شوفته دا كنت دخلتة ف كسي مكنتش سبتة قالتها هيحصل متخفيش وهمتعك قالتلي اما نشوف ...
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عمير, Aol, Mmmmmmmmmmmmm و 4 آخرين
كمل يا نجم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين الاجزاء الباقيه..يريت متتأخرش علينا وبسرعه لانها باين ان كلها متعه واثاره جااامده اووى ويريت كمان تطول الاجزاء شويه..والاحداث..وفى انتظار كل جديد يانجم..وشكرا لمجهودك....
 
القصة دي حقيقه ميه ف الميه ❤️
اولا احب اعرفكم ب ابطال القصة.
انا اسلام قصتي بدأت وانا ف اخر السنة وانا كنت لسه ف ثانوية عامة مع مرات خالي شيماء الي كان جسمها نار قصيرة سيكا بس مقلبظة وجميلة. زي ما قال الكتاب خالي سافر وسابهم اعد فترة حوالي ٣ سنين وهيا محدش بيلمسها وكل ما ف الأمر كانت بتلعب ف نفسها عشان تصبر نفسها وسعات يكلمها سكس فون تتصور ليه قدام المراية وتبعت لية الصور الي كانت كنز وصولي ليها . في يوم م الايام قاعدين عند ستي ك عيلة كلنا واتعمدت اغير بسورد ال واي فاي عشان تقولي خد اكتبهولي لأن ال واي فاي كان بتاعي عشان البيت لازق ف البيت بتاع جدتي أم المهم عملت الي انا عايزة وادتني موبايلها سمسونج من اعلي طراز ف الوقت دا بحكم أن جوزها عايش ف السعوديه ف انتو فاهمين بقي أنهم بيبعتو افضل حاجه . المهم اخدت الفون اقلب فيه ودخلت ع السلة وشوية حجات كدا عشان الاقي الكنز المدفون ف الفون وهوب عملت سند ليا ع موبايلي وقولت بس انا كدا خلاص هنيكها يعني هنيكها . اديتلها الفون وعمال أفكر ابدء معاها ازاي ومنين اخدت الصور وروحت بيتنا وفضلت اضرب عليها عشرة لحد ما الدنيا نمت وانا بحلم بيها صحيت باليل ع الساعه ١١ او ١٢ بلعب ف الفون وإذ فجاءة الاقي مسدج ع المسنجر بصوت المسانجر المعتاد العالي دا. وفجاءة الاقيها بتقولي . ينفع كدا الي انت عملتة دا اقولها عملت اي قالتلي متححورش انا عرفت انك شوفت الصور وبعتها لنفسك الصور دي لو حد شافها انا بيتي هيتخرب واروح ف داهية لاقيتها داخلة عليا ف جو الصعبنيات وبتتراجاني امسح الصور . قولتلها حاضر عنيا انا مش ممكن اوريههم لحد ابدا و** قالتلي امال بتاخدهم ليهم قولتلها عشان انتي عجبتني اوي ونفسي اتفرج عليكي كتير قالتلي ما انت اتفرجت ع موبايلي مكنش لازم تاخدهم قومت غيرت الموضوع وقولتلها بس أية الجمدان دا انا مكنتش اعرف انك حلوة اوي كدا قالتلي وا قولتها اها وا** قالتلي اديك شوفت امسح بقي الصور قولتلها حاضر بس توريني ع الحقيقة قالتلي انت قليل الادب قولتلها يعني وانتي الي بتعملية ف الصور وبتفشخي نفسك قدامك المراية وتلعبي ف كسك وطيزك دا تسمية أية قالتلي بعمل كدا لجوزي مش حد غريب قولتها ما هوا سايبك بقاله سنين أهو تعبانة ومبيسالش فيكي قالتلي متقلبش عليا المواجع بقي وتلم قولتها حاضر انا همسح الصور بس بشرط اتفرج ع البضاعة ع الحقيقة وقت ما تحبي وانا ف الخدمة مكان خالي ف اي وقت بردو اقدر اسد المهم خلصنا كلامنا وقالتلي هقوم اشوف ستك عايزة أية واتهربت مني لحد ما جه اليوم الموعود وبالصدفة داخل عند ستي وبتاع الغاز بينزل الأنبوبة قدام البيت وقالي دادي بتاعة مرات خالك شيماء وهتديك الفلوس قومت خاطف رجلي ع الدور التالت جري جبت منها الفلوس مشيت الراجل واخدت الأنبوبة اطلعها ليها وهيا واقفة ع الباب عماله تشكرني بقي ويخليك ليا ميحرمنيش منك وكلام من دا ولابسة عباية نص كم بيتي هتتفرتك من عليها . قولتها أنا مسحت الصور بقي عشان نفسي اشوف البضاعة قالتلي ياواد اتلم عيب قولتها ما أنا ملموم أهو اكتر من كدا قالتلي ماشي بعدين ف وقت تاني هوريهالك قولتها دلوقت محدش ف البيت واحنا في شقتك محدش بيطلعلك خالص وقفلت باب الشقة ب ايدي وهيا عماله تقولي لا مش هينفع وراحت جريت ع اوضة النوم وانا جريت وراها وواقفة ورا الباب مش راضية تدخلني قومت وفيت الباب جامد ودخلت رحت واخدها بالحضن وكان اجمل حضن ف حياتي كلها وقعت ف الأرض ولقتها اخدتني بوسة من بوقي عمري ما هنساها بوسة فيها كمية حرمان مش طبيعية قطعة بوقي ف البوسة وضوافرها ف ضهري وتقفل عليها برجليها يعم ما جلبيتها اترفعت لحد وراكها ولابسة طقم كت واستريتش نص ركبة جمال اوي رفعت الجلبية خالص وفضلت افعص فيها واعمل كل الي نفسي فيه وهيا متجاوبة معايا مووووت وروحها بتطلع ومغمضة عنيها بدأت احط ايدي غ كسها واحدة واحدة ودخلت ايدي جوا وهيا بدأت ترفض وتقولي لا بلاش وانا اقولها هشوف بس تقولي لا لحد ما دخلت ايدي الاتنين ومسكت الاندر بتاعها قومت شادد منه قلعتها الشورت عشان اشوف اجمل كس ف حياتي احمر مفهوش ولا شعراية هجمت عليه من الي يشوفه ف افلام السكس فضلت أمص والحس فيه وهيا بتموت بين أيديا طلعت ع فوق عشان اقفش ف بزازها شوية واشوف حلماتها الوردي الجمال روحت مقلعها الكات والبرا وفضلت الحس وامص ف بزازها وحلماتها الجمال قطعتها ودا كله وانا بهدومي فضلنا ع الوضع دا يجي ٥ دقايق لحد ما بدأت تفوق وتقولي كفاية. كفاية لحد يطلع قولتها لا انا لازم ادخله قالتلي مش دلوقت هخليك تعمل الي انت عايزة بس مش دلوقت قوم بقي قومت من عليها وانا فرحان وهيا قدامي ملط كدا قامت وفضلت ابعبص فيها واقفش ليها وهيا بتلبس لحد ما نزلت من عندها وانا مش مصدق نفسي. روحت دروسي وخلصت كل الي ورايا . وجيت باليل ذاكرت ومسكت الموبايل شوية لقيتها بتقولي أية انت متهدتش ينفع الي عملته فيا دا سيبت ركبي قولتها ما انتي الي جريتي ع اوضة النوم وانا كنت عايز اتفرج بس وانزل قالتلي اها منا عارفة انك كنت هتتفرج بس. قولتها بس أية رئيك عجبتك قالتلي دا انت خبرة في لحس الكس ومص الجسم شكلك نمت مع حد قبل كدا قولتها المهم ريحتك من تعبك قالتلي حمار مين قالك انك ريحتني دا انت تعبت اكتر وخلتني مولعة وانت الي ارتحت بقولها ازاي قالتلي علمت الي انت عايزة وانا مشوفتش بتاعتك قولتها ما نتي الي مردتيش قالتلي كنت خايفة. روحت مصوره وبعتهولها . قالتلي يا نهار ابيض دا كله كان باين عليه ف الهدوم بس مكنتش متوقعة دا كله دا اكبر من بتاع خالك واعرض منه .لو كنت شوفته دا كنت دخلتة ف كسي مكنتش سبتة قالتها هيحصل متخفيش وهمتعك قالتلي اما نشوف ...
كمل بسرعه
 
القصة دي حقيقه ميه ف الميه ❤️
اولا احب اعرفكم ب ابطال القصة.
انا اسلام قصتي بدأت وانا ف اخر السنة وانا كنت لسه ف ثانوية عامة مع مرات خالي شيماء الي كان جسمها نار قصيرة سيكا بس مقلبظة وجميلة. زي ما قال الكتاب خالي سافر وسابهم اعد فترة حوالي ٣ سنين وهيا محدش بيلمسها وكل ما ف الأمر كانت بتلعب ف نفسها عشان تصبر نفسها وسعات يكلمها سكس فون تتصور ليه قدام المراية وتبعت لية الصور الي كانت كنز وصولي ليها . في يوم م الايام قاعدين عند ستي ك عيلة كلنا واتعمدت اغير بسورد ال واي فاي عشان تقولي خد اكتبهولي لأن ال واي فاي كان بتاعي عشان البيت لازق ف البيت بتاع جدتي أم المهم عملت الي انا عايزة وادتني موبايلها سمسونج من اعلي طراز ف الوقت دا بحكم أن جوزها عايش ف السعوديه ف انتو فاهمين بقي أنهم بيبعتو افضل حاجه . المهم اخدت الفون اقلب فيه ودخلت ع السلة وشوية حجات كدا عشان الاقي الكنز المدفون ف الفون وهوب عملت سند ليا ع موبايلي وقولت بس انا كدا خلاص هنيكها يعني هنيكها . اديتلها الفون وعمال أفكر ابدء معاها ازاي ومنين اخدت الصور وروحت بيتنا وفضلت اضرب عليها عشرة لحد ما الدنيا نمت وانا بحلم بيها صحيت باليل ع الساعه ١١ او ١٢ بلعب ف الفون وإذ فجاءة الاقي مسدج ع المسنجر بصوت المسانجر المعتاد العالي دا. وفجاءة الاقيها بتقولي . ينفع كدا الي انت عملتة دا اقولها عملت اي قالتلي متححورش انا عرفت انك شوفت الصور وبعتها لنفسك الصور دي لو حد شافها انا بيتي هيتخرب واروح ف داهية لاقيتها داخلة عليا ف جو الصعبنيات وبتتراجاني امسح الصور . قولتلها حاضر عنيا انا مش ممكن اوريههم لحد ابدا و** قالتلي امال بتاخدهم ليهم قولتلها عشان انتي عجبتني اوي ونفسي اتفرج عليكي كتير قالتلي ما انت اتفرجت ع موبايلي مكنش لازم تاخدهم قومت غيرت الموضوع وقولتلها بس أية الجمدان دا انا مكنتش اعرف انك حلوة اوي كدا قالتلي وا قولتها اها وا** قالتلي اديك شوفت امسح بقي الصور قولتلها حاضر بس توريني ع الحقيقة قالتلي انت قليل الادب قولتلها يعني وانتي الي بتعملية ف الصور وبتفشخي نفسك قدامك المراية وتلعبي ف كسك وطيزك دا تسمية أية قالتلي بعمل كدا لجوزي مش حد غريب قولتها ما هوا سايبك بقاله سنين أهو تعبانة ومبيسالش فيكي قالتلي متقلبش عليا المواجع بقي وتلم قولتها حاضر انا همسح الصور بس بشرط اتفرج ع البضاعة ع الحقيقة وقت ما تحبي وانا ف الخدمة مكان خالي ف اي وقت بردو اقدر اسد المهم خلصنا كلامنا وقالتلي هقوم اشوف ستك عايزة أية واتهربت مني لحد ما جه اليوم الموعود وبالصدفة داخل عند ستي وبتاع الغاز بينزل الأنبوبة قدام البيت وقالي دادي بتاعة مرات خالك شيماء وهتديك الفلوس قومت خاطف رجلي ع الدور التالت جري جبت منها الفلوس مشيت الراجل واخدت الأنبوبة اطلعها ليها وهيا واقفة ع الباب عماله تشكرني بقي ويخليك ليا ميحرمنيش منك وكلام من دا ولابسة عباية نص كم بيتي هتتفرتك من عليها . قولتها أنا مسحت الصور بقي عشان نفسي اشوف البضاعة قالتلي ياواد اتلم عيب قولتها ما أنا ملموم أهو اكتر من كدا قالتلي ماشي بعدين ف وقت تاني هوريهالك قولتها دلوقت محدش ف البيت واحنا في شقتك محدش بيطلعلك خالص وقفلت باب الشقة ب ايدي وهيا عماله تقولي لا مش هينفع وراحت جريت ع اوضة النوم وانا جريت وراها وواقفة ورا الباب مش راضية تدخلني قومت وفيت الباب جامد ودخلت رحت واخدها بالحضن وكان اجمل حضن ف حياتي كلها وقعت ف الأرض ولقتها اخدتني بوسة من بوقي عمري ما هنساها بوسة فيها كمية حرمان مش طبيعية قطعة بوقي ف البوسة وضوافرها ف ضهري وتقفل عليها برجليها يعم ما جلبيتها اترفعت لحد وراكها ولابسة طقم كت واستريتش نص ركبة جمال اوي رفعت الجلبية خالص وفضلت افعص فيها واعمل كل الي نفسي فيه وهيا متجاوبة معايا مووووت وروحها بتطلع ومغمضة عنيها بدأت احط ايدي غ كسها واحدة واحدة ودخلت ايدي جوا وهيا بدأت ترفض وتقولي لا بلاش وانا اقولها هشوف بس تقولي لا لحد ما دخلت ايدي الاتنين ومسكت الاندر بتاعها قومت شادد منه قلعتها الشورت عشان اشوف اجمل كس ف حياتي احمر مفهوش ولا شعراية هجمت عليه من الي يشوفه ف افلام السكس فضلت أمص والحس فيه وهيا بتموت بين أيديا طلعت ع فوق عشان اقفش ف بزازها شوية واشوف حلماتها الوردي الجمال روحت مقلعها الكات والبرا وفضلت الحس وامص ف بزازها وحلماتها الجمال قطعتها ودا كله وانا بهدومي فضلنا ع الوضع دا يجي ٥ دقايق لحد ما بدأت تفوق وتقولي كفاية. كفاية لحد يطلع قولتها لا انا لازم ادخله قالتلي مش دلوقت هخليك تعمل الي انت عايزة بس مش دلوقت قوم بقي قومت من عليها وانا فرحان وهيا قدامي ملط كدا قامت وفضلت ابعبص فيها واقفش ليها وهيا بتلبس لحد ما نزلت من عندها وانا مش مصدق نفسي. روحت دروسي وخلصت كل الي ورايا . وجيت باليل ذاكرت ومسكت الموبايل شوية لقيتها بتقولي أية انت متهدتش ينفع الي عملته فيا دا سيبت ركبي قولتها ما انتي الي جريتي ع اوضة النوم وانا كنت عايز اتفرج بس وانزل قالتلي اها منا عارفة انك كنت هتتفرج بس. قولتها بس أية رئيك عجبتك قالتلي دا انت خبرة في لحس الكس ومص الجسم شكلك نمت مع حد قبل كدا قولتها المهم ريحتك من تعبك قالتلي حمار مين قالك انك ريحتني دا انت تعبت اكتر وخلتني مولعة وانت الي ارتحت بقولها ازاي قالتلي علمت الي انت عايزة وانا مشوفتش بتاعتك قولتها ما نتي الي مردتيش قالتلي كنت خايفة. روحت مصوره وبعتهولها . قالتلي يا نهار ابيض دا كله كان باين عليه ف الهدوم بس مكنتش متوقعة دا كله دا اكبر من بتاع خالك واعرض منه .لو كنت شوفته دا كنت دخلتة ف كسي مكنتش سبتة قالتها هيحصل متخفيش وهمتعك قالتلي اما نشوف ...
قصة رائعة بس ممكن تكملت القصة
 
🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹
 
جماعة ممكن حد يرشحلي قصة حلوه فيها بلطجي قصة جنسية بس تحس انها حقيقة حارة شعبية وناس بتخاف منو وبيصتقصد واحده وكلام من ده
 
الجزء صغير يا ري تكتب تفاصيل اكتر و صعب اللقاء الجنسى عشان تبقى مثيره و لا تنسى الحوار اثناء العلاقه
 
هيا حلوة اووووووي بس الجزء صغير اووووووي
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل غ
 
فى حدا ناك خالتو
 
ممشكور على القصة الجميلة والمجهود الرائع
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%