NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed 7566

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
2 مايو 2022
المشاركات
16
مستوى التفاعل
19
نقاط
1
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا احمد 23 سنة وماما إثراء 40 سنة وبابا ماجد 46 سنة انا ف رابعة كلية علوم وماما محامية وكانت شغالة في مكتب محاماه عندنا وبابا شغال في السعودية عندنا عمارة بتاعتنا واحنا ساكنين ف شقة فيها وحالتنا المادية ميسورة جدا وطبعا ماما إثراء كانت شغالة في مكتب المحاماه وانا بروح الكلية وبعد كدة وانا راجع من الكلية لقيتها بتتصل بيا وبتقولي خلصت ي احمد محاضرات قولتلها ايوة وخلاص قربت اوصل خلاص توصل بالسلامه ي حبيبي بس دخلت الشقة وغيرت هدومي لقيت ماما جات من الشغل سلمت عليا وكدة قالتلي يلا ي احمد عشان نتغدي دخلت هي غيرت هدومها وللعلم ان ماما إثراء جميلة جدا جسمها مظبوط وبزازها متوسطة إنما طيزها كبيره شوية وبتتهز كدة وهي في البيت توقف اجدعها زبر بس غيرت هدومها وحطينا الاكل واحنا بناكل قالتي انا سبت الشغل قولتلها لية ي ماما
قالتلي : عشان زهقت من كتر الشغل وعشان اخلي بالي منك ي حبيبي واعملك اكلك وكدة واراعيك
وبعدين احنا حالتنا المادية ميسورة ومش محتاجه للشغل طبعا أنا فرحت جدا وللعلم اني ماما إثراء بتحبني حب مش بعد كدة ونا كمان ويعتبرها صحبتي وكل حاجه ليا
وطبعا بابا بيتصل بينا كل اسبوع يطمن عينا وكدة
وعلطول نهزر انا وماما ونصحك مع بعض وطبعا هي جميلة جدا وبيضة أما من ناحية اللبس فهي لبسها محترم ومحجبة بس لما بطلت شغل ماما لبسها اتغير شوية بقيت تلبس قمصان نوم بس واسعة يعني شوية وهي ماشية كدة او لما تيجي تقعد طيزها بتتهز قدامي وبقي عادي الموضوع ولما نروح النادي كانت بتلبس لبس محزق شوية اي نعم بتلبس جيبة وبلوزات بس بتكون ضيقة وطيزها بتبان وبقيت بقولها اي الشياكة دي ي ماما احلويتي يعني كانت بتضحك كدة وتقولي تسلملي ي حبيبي وبحسها بتفرح بالكلام ده وطبعا عشان مطولش عليكم

نبدا القصة طبعا عدينا كدة شهر او شهرين واحنا قاعدين في الشقة لقيت تليفونها بيرن وبسالها مين قالتي دا المدير المكتب اللي شغالة فية وقولتلها بيتصل لية دة قالت استني ارد علية وطبعا الفيوم ماما صوتو عالي شوية فكنت سامع

ماما : الو
يوسف : سلام عليكم
ماما : وعليكم السلام ازيك يا استاذ يوسف عامل اية
يوسف : تمام اخبارك اية يعني مش بتسالي علينا ولا حاجه
ماما : معلش بقي المشاغل
يوسف : وازي احمد عامل اية تمام
ماما : اه كويس وبيسلم عليك
يوسف : طيب سلميلي علية وقوليلو اول ما يخلص كلية شغلانتو عندي متقلقيش
ماما: بجد تسلم ي استاذ يوسف شكرا جدا
يوسف : العفو يلا سلام ويبقي اسألي علينا كدة
ماما : حاضر شكرا جدا
يلا سلام
ماما: ابسط يعم شغلانتك جاهز
انا : فرحت جدا طبعا قولتلها كويس الاستاذ يوسف دة
ماما : هو انسان محترم كدة وشيك وزوق
انا حسيت كدة أنها حاطة عينها علية
بس عدت الايام وبعد كدة قالتلي
ماما : بقولك ي احمد عيزين نعزم استاذ يوسف عندنا اية رايك
انا : قولتها ماشي عزيزي نعزمو فكرة حلوة برضو واهو نقرب منو ويقرب مننا وكمان عشان موضوع الشغل حسيت كدة ان ماما فرحت
انا : طيب اتصلي بية واتصلت ماما
ماما: سلام عليكم ازيك ي استاذ يوسف
يوسف : ازيك ي ام احمد عاملة اية
ماما : تمام بقولك احمد كام عايز يكلمك
انا : ازيك ي استاذ يوسف
يوسف : تمام عامل اية ي غالي اخبارك
انا: تمام عيزينك تشرفنا كدا ع العشا عازمينك عندنا
يوسف: تمام حاضر ينفع بكرة
انا : تمام نستناك
يوسف : تمام ي غالي اديني ماما
لاحظت كدا وانا بكلمو أن ماما فرحانة ومبسوطة جدا
بعد كدا ماما راحت البلكونة تكلمو مش عارف لية وقفت ف البلكونة ويادوب كدا دقيقتين وجات
وهي فرحانة وبتقولي عيزين نجهز اكل حلو
قولتلها ايوة بس مالك كدا فرحانة
ماما : اتكسفت شوية وقالت عادي وبعدين دا هيشغلك متنساش
انا : ايوة بجد يشكر باين عليه زوق اوي
ماما : اه راجل كويس وطيب اوي ي احمد
انا : تمام هو هيجي ع الساعة كام
ماما :8
انا كويس تمام يبقي نطلب دليفري
ماما : وهي بتبتسم اه تمام
بس وعدي اليوم وتاني يوم طبعا لقيت مبسوطه كدا وحطيت الفطار وكلنا مع بعض وبقيت تاكلني بايديها لأنها مهتمية اوي بيا وبتحبني وانا كمان بحبها جدا واي حاجه تعوزها بجيبها ليها وكدا
بس بعد كدا اتصل يوسف ع الساعة 5
ماما قالتلي رد علية ي حبيبي
انا : الو ازيك ي استاذ يوسف
يوسف : احمد عامل اية ي غالي اخبارك ايه تمام
انا : تمام
يوسف : خلاص ع الساعة 8
انا تمام في انتظارك
يوسف يلا سلام ي غالي
وماما كانت سامعة الكلام وكانت مبسوطه جدا
سالتها انتي مبسوطه لية كدا
ماما ،عادي ي حبيبي عادي وهي بتبتسم وكانت زي ما تكون مستنية حبيبها

انا : خلاص تمام يبقي نطلب دليفري
ومش عارف كدا حسيت احساس غريب وخصوصا لما ماما كانت يوسف في البلكونة حسبت انها بتتفق ع حاجه معاه بس دة مجرد احساس
وبعد كدة ع الساعة سبعة دخلت الحمام تاخد شاور وقالتلي اتصل بادليفري واطلب حمام مع فراخ والرز وطبيخ

انا اتصلت بية وطلبت الاكل ووصل وحاسبتو
وبعد كدة وقفت شوية عند باب الحمام وبدأت أفكر لية هي مهتمية بية كدا وكنت ملخبط كدا ومش عارف افكر
بعد كدا قعدت في الصالة وشوية وخرجت من الحمام ولابسة روب وهي ماشية لاوضة النوم بصيت كدا يخربيت طيازها وبتتهز ويمين وشمال مكنتش مسدق وبطريقة لا شعورية زبي ابتدا يقف وبعد كدا ندهت عليا
وقلتلي جبت الاكل قلت ايوة جة
وهي كانت بتسرح شعرها وباين كدا أنها بتزوق نفسها
وقلتلها
انا : اية الحلاوة دي ي مامي
ماما ضحكت وقالت ياواد بتعاكسني
انا : لا يماما بهزر معاكي
ماما : يخليك ليا ي حبيبي قلبي
يلا بقي عيزين نجوزك ونفرح بيك
انا لما امسك الشغل ونشوف الموضوع دة
ماما . يلا طيب شغل التلفزيون واستني يوسف
انا تمام بس وع الساعة 8وربع جة يوسف
قولت لما وهي كانت في اوضة النوم يسوف برة جة قالتي افتحلو وهي مبتسمة كدا
فتحت الباب
يوسف : اهلااان احمد عامل اية ي غالي
انا : تمام ي استاذ يوسف انت اخبارك ايه
يوسف : تمام متقولش استاذ خليها يوسف ع طول
انا: تمام اتفضل ي يوسف تعالى
يوسف اية اومال فين ماما استني اندهلها
ماما كانت في اوضة النوم وازينت ع الآخر
اول مابصيت عليها كانت لابسة جيبة قصيرة لغاية الركبة وبلوزة مبينة نص بزازها وغير طيزها اللي بتتهز دي
بصتلها اية ي ماما الشياكة دي اول مرة اشوفك كدا

ماما بس بقي ي احمد متكسفنيش وكانت بتضحك
انا : يوسف في الصالون
ماما : اقعد معاه عقبال مجهز الاكل
يوسف اومال ماما فين
انا بتجهز الاكل بس
يوسف ولية تعبين نفسكم كدا
انا ولا تعب ولا حاجه دا انت زي بابا واكتر
يوسف فرح كدا وقالي انتي زي ابني برضو ي احمد مفيش فرق
انا : عارف يعم يوسف قالي بلاش عم دي خليها يوسف ع طول
انا تمام ي يوسف وضحكنا وبعد كدا ماما دخلت علينا
ويوسف اول مشافها فضل مبحلق فيها وسلم عليها وهو باصص ع بزازها
وقالها ازيك ي ام احمد عاملة اية
ماما : تمام وهي قال يعني محرجة منو
وبعد كدا ماما قالت. اتفضل عشان الاكل واحنا طالعين من الاوضة كانت ماما في الاول ووراها يوسف وهي ماشية طبعا طيزها كبيرة وبتتهز فضل باصص عليها وانا وملاحظو
وبعد اتفاجات لما كان هو ماشي ورا ماما مسك زبو من فوق البنطلون انا في سري قولت اية اللي بيعملوا دة بس وقعدنا ع السفرة وانا كنت قاعد جنب ماما وهو قصادنا ويبص ع بزاز ماما
بس قعدنا نهزر شوية واحنا بناكل وضحكنا وبعد كدة خلصنا اكل وقمنا

انتظروا الجزء الثاني في كل مثير
وبعتزر عن الإطالة بس لازم اقول كل اللي حصل

انا :
 
  • عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO, سمو الامير, ahahahmed و 11 آخرين
Photo 2022 05 03 06 28 24
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dr.zb، Fadel و ahlawy77
القصة بدايتها عظمة و اسلوب الكتابة حلو عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
عاش شكلها هتبا قصة دياثة جميلة اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و Mada6666
جميله نيك كمل بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii، المزجنجي و Minaprencis
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii، المزجنجي و Minaprencis
انا احمد 23 سنة وماما إثراء 40 سنة وبابا ماجد 46 سنة انا ف رابعة كلية علوم وماما محامية وكانت شغالة في مكتب محاماه عندنا وبابا شغال في السعودية عندنا عمارة بتاعتنا واحنا ساكنين ف شقة فيها وحالتنا المادية ميسورة جدا وطبعا ماما إثراء كانت شغالة في مكتب المحاماه وانا بروح الكلية وبعد كدة وانا راجع من الكلية لقيتها بتتصل بيا وبتقولي خلصت ي احمد محاضرات قولتلها ايوة وخلاص قربت اوصل خلاص توصل بالسلامه ي حبيبي بس دخلت الشقة وغيرت هدومي لقيت ماما جات من الشغل سلمت عليا وكدة قالتلي يلا ي احمد عشان نتغدي دخلت هي غيرت هدومها وللعلم ان ماما إثراء جميلة جدا جسمها مظبوط وبزازها متوسطة إنما طيزها كبيره شوية وبتتهز كدة وهي في البيت توقف اجدعها زبر بس غيرت هدومها وحطينا الاكل واحنا بناكل قالتي انا سبت الشغل قولتلها لية ي ماما
قالتلي : عشان زهقت من كتر الشغل وعشان اخلي بالي منك ي حبيبي واعملك اكلك وكدة واراعيك
وبعدين احنا حالتنا المادية ميسورة ومش محتاجه للشغل طبعا أنا فرحت جدا وللعلم اني ماما إثراء بتحبني حب مش بعد كدة ونا كمان ويعتبرها صحبتي وكل حاجه ليا
وطبعا بابا بيتصل بينا كل اسبوع يطمن عينا وكدة
وعلطول نهزر انا وماما ونصحك مع بعض وطبعا هي جميلة جدا وبيضة أما من ناحية اللبس فهي لبسها محترم ومحجبة بس لما بطلت شغل ماما لبسها اتغير شوية بقيت تلبس قمصان نوم بس واسعة يعني شوية وهي ماشية كدة او لما تيجي تقعد طيزها بتتهز قدامي وبقي عادي الموضوع ولما نروح النادي كانت بتلبس لبس محزق شوية اي نعم بتلبس جيبة وبلوزات بس بتكون ضيقة وطيزها بتبان وبقيت بقولها اي الشياكة دي ي ماما احلويتي يعني كانت بتضحك كدة وتقولي تسلملي ي حبيبي وبحسها بتفرح بالكلام ده وطبعا عشان مطولش عليكم

نبدا القصة طبعا عدينا كدة شهر او شهرين واحنا قاعدين في الشقة لقيت تليفونها بيرن وبسالها مين قالتي دا المدير المكتب اللي شغالة فية وقولتلها بيتصل لية دة قالت استني ارد علية وطبعا الفيوم ماما صوتو عالي شوية فكنت سامع

ماما : الو
يوسف : سلام عليكم
ماما : وعليكم السلام ازيك يا استاذ يوسف عامل اية
يوسف : تمام اخبارك اية يعني مش بتسالي علينا ولا حاجه
ماما : معلش بقي المشاغل
يوسف : وازي احمد عامل اية تمام
ماما : اه كويس وبيسلم عليك
يوسف : طيب سلميلي علية وقوليلو اول ما يخلص كلية شغلانتو عندي متقلقيش
ماما: بجد تسلم ي استاذ يوسف شكرا جدا
يوسف : العفو يلا سلام ويبقي اسألي علينا كدة
ماما : حاضر شكرا جدا
يلا سلام
ماما: ابسط يعم شغلانتك جاهز
انا : فرحت جدا طبعا قولتلها كويس الاستاذ يوسف دة
ماما : هو انسان محترم كدة وشيك وزوق
انا حسيت كدة أنها حاطة عينها علية
بس عدت الايام وبعد كدة قالتلي
ماما : بقولك ي احمد عيزين نعزم استاذ يوسف عندنا اية رايك
انا : قولتها ماشي عزيزي نعزمو فكرة حلوة برضو واهو نقرب منو ويقرب مننا وكمان عشان موضوع الشغل حسيت كدة ان ماما فرحت
انا : طيب اتصلي بية واتصلت ماما
ماما: سلام عليكم ازيك ي استاذ يوسف
يوسف : ازيك ي ام احمد عاملة اية
ماما : تمام بقولك احمد كام عايز يكلمك
انا : ازيك ي استاذ يوسف
يوسف : تمام عامل اية ي غالي اخبارك
انا: تمام عيزينك تشرفنا كدا ع العشا عازمينك عندنا
يوسف: تمام حاضر ينفع بكرة
انا : تمام نستناك
يوسف : تمام ي غالي اديني ماما
لاحظت كدا وانا بكلمو أن ماما فرحانة ومبسوطة جدا
بعد كدا ماما راحت البلكونة تكلمو مش عارف لية وقفت ف البلكونة ويادوب كدا دقيقتين وجات
وهي فرحانة وبتقولي عيزين نجهز اكل حلو
قولتلها ايوة بس مالك كدا فرحانة
ماما : اتكسفت شوية وقالت عادي وبعدين دا هيشغلك متنساش
انا : ايوة بجد يشكر باين عليه زوق اوي
ماما : اه راجل كويس وطيب اوي ي احمد
انا : تمام هو هيجي ع الساعة كام
ماما :8
انا كويس تمام يبقي نطلب دليفري
ماما : وهي بتبتسم اه تمام
بس وعدي اليوم وتاني يوم طبعا لقيت مبسوطه كدا وحطيت الفطار وكلنا مع بعض وبقيت تاكلني بايديها لأنها مهتمية اوي بيا وبتحبني وانا كمان بحبها جدا واي حاجه تعوزها بجيبها ليها وكدا
بس بعد كدا اتصل يوسف ع الساعة 5
ماما قالتلي رد علية ي حبيبي
انا : الو ازيك ي استاذ يوسف
يوسف : احمد عامل اية ي غالي اخبارك ايه تمام
انا : تمام
يوسف : خلاص ع الساعة 8
انا تمام في انتظارك
يوسف يلا سلام ي غالي
وماما كانت سامعة الكلام وكانت مبسوطه جدا
سالتها انتي مبسوطه لية كدا
ماما ،عادي ي حبيبي عادي وهي بتبتسم وكانت زي ما تكون مستنية حبيبها

انا : خلاص تمام يبقي نطلب دليفري
ومش عارف كدا حسيت احساس غريب وخصوصا لما ماما كانت يوسف في البلكونة حسبت انها بتتفق ع حاجه معاه بس دة مجرد احساس
وبعد كدة ع الساعة سبعة دخلت الحمام تاخد شاور وقالتلي اتصل بادليفري واطلب حمام مع فراخ والرز وطبيخ

انا اتصلت بية وطلبت الاكل ووصل وحاسبتو
وبعد كدة وقفت شوية عند باب الحمام وبدأت أفكر لية هي مهتمية بية كدا وكنت ملخبط كدا ومش عارف افكر
بعد كدا قعدت في الصالة وشوية وخرجت من الحمام ولابسة روب وهي ماشية لاوضة النوم بصيت كدا يخربيت طيازها وبتتهز ويمين وشمال مكنتش مسدق وبطريقة لا شعورية زبي ابتدا يقف وبعد كدا ندهت عليا
وقلتلي جبت الاكل قلت ايوة جة
وهي كانت بتسرح شعرها وباين كدا أنها بتزوق نفسها
وقلتلها
انا : اية الحلاوة دي ي مامي
ماما ضحكت وقالت ياواد بتعاكسني
انا : لا يماما بهزر معاكي
ماما : يخليك ليا ي حبيبي قلبي
يلا بقي عيزين نجوزك ونفرح بيك
انا لما امسك الشغل ونشوف الموضوع دة
ماما . يلا طيب شغل التلفزيون واستني يوسف
انا تمام بس وع الساعة 8وربع جة يوسف
قولت لما وهي كانت في اوضة النوم يسوف برة جة قالتي افتحلو وهي مبتسمة كدا
فتحت الباب
يوسف : اهلااان احمد عامل اية ي غالي
انا : تمام ي استاذ يوسف انت اخبارك ايه
يوسف : تمام متقولش استاذ خليها يوسف ع طول
انا: تمام اتفضل ي يوسف تعالى
يوسف اية اومال فين ماما استني اندهلها
ماما كانت في اوضة النوم وازينت ع الآخر
اول مابصيت عليها كانت لابسة جيبة قصيرة لغاية الركبة وبلوزة مبينة نص بزازها وغير طيزها اللي بتتهز دي
بصتلها اية ي ماما الشياكة دي اول مرة اشوفك كدا

ماما بس بقي ي احمد متكسفنيش وكانت بتضحك
انا : يوسف في الصالون
ماما : اقعد معاه عقبال مجهز الاكل
يوسف اومال ماما فين
انا بتجهز الاكل بس
يوسف ولية تعبين نفسكم كدا
انا ولا تعب ولا حاجه دا انت زي بابا واكتر
يوسف فرح كدا وقالي انتي زي ابني برضو ي احمد مفيش فرق
انا : عارف يعم يوسف قالي بلاش عم دي خليها يوسف ع طول
انا تمام ي يوسف وضحكنا وبعد كدا ماما دخلت علينا
ويوسف اول مشافها فضل مبحلق فيها وسلم عليها وهو باصص ع بزازها
وقالها ازيك ي ام احمد عاملة اية
ماما : تمام وهي قال يعني محرجة منو
وبعد كدا ماما قالت. اتفضل عشان الاكل واحنا طالعين من الاوضة كانت ماما في الاول ووراها يوسف وهي ماشية طبعا طيزها كبيرة وبتتهز فضل باصص عليها وانا وملاحظو
وبعد اتفاجات لما كان هو ماشي ورا ماما مسك زبو من فوق البنطلون انا في سري قولت اية اللي بيعملوا دة بس وقعدنا ع السفرة وانا كنت قاعد جنب ماما وهو قصادنا ويبص ع بزاز ماما
بس قعدنا نهزر شوية واحنا بناكل وضحكنا وبعد كدة خلصنا اكل وقمنا

انتظروا الجزء الثاني في كل مثير
وبعتزر عن الإطالة بس لازم اقول كل اللي حصل

انا :
كمل يا بطل استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: المزجنجي، Ahmed 7566 و Minaprencis
حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Reham Ahmed, 5oooootiii, المزجنجي و 2 آخرين
انقلها قسم الدياثة
 
  • عجبني
التفاعلات: Reham Ahmed, 5oooootiii, المزجنجي و شخص آخر
قصة حلوة واسلوب جميل كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii, المزجنجي, Ahmed 7566 و شخص آخر
الجزء التاني امته.؟
 
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii، المزجنجي و Minaprencis
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii و المزجنجي
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii و المزجنجي
👏 👏 👏 👏
 
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii، المزجنجي و Ahmed 7566

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%