NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة انا وسارة اختي - حتي الجزء الثاني 10/1/2026 ( المشاهدين 15)

Adam alaam

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 أغسطس 2025
المشاركات
13
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
127
نقاط
1,060
الجزء الأول:

اسمي نور ٣٣ سنة لسة متجوزتش عايش مع اهلي مع ماما واختي سارة بابا متوفي من ٥ سنين بشتغل مهندس في شركة كبيرة ووضعنا المادي كويس وبابا سايبلنا كتير بس انا الي مش حابب فكرة الجواز اصلا حابب اعيش براحتي مع صحابي ولاد وبنات وكل فترة مع بنت لما ازهق اغير علاقة جديدة وواحدة جديدة تحسسك انك يتعيد من الاول احاسيس حلوة تاني وحب من جديد وازاي اقدر اوصل بيها لسريري بسرعة وكل بنت بتلاقي حاجة حلوة فيها مش في غيرها انا من الناس الي بتحب التغير جربت بنات كتير ومع الوقت ومرور السنين وصلت لحتة اني زهقت من البنات كلها مبقاش فية جديد وصلت من الزهق اني ارجع اتفرج علي افلام سكس زي زمااااان حسيت انها حاجة جديدة ومن الفديوهات دي بدات فكرة جديدة
كنت بجس باحساس جديد ومختلف لما كنت بشوف فيديوهات تحرر عائلي انك تكون عارف ان حد من اهلك بيتناك عادي وكمان ممكن تشوفهم وقتها حسيت بهيجان جديد كنت بتخيل اختي سارة كنت لما بركز شوية في الفيلم كان زبي بيقف فشخ وساعات كان بيجيبهم لوحدة احاااااا ازاي كس ام كمية الهيجان الي بكون فيها وقتها عمري ما حسيت بكدة ودايما كنت متخيل انا وسارة مكانهم وكنت عايش ومبسوط ومقضيها فرجة ومع الوقت بدات ادخل علي x واشوف اكونتات لناس بتعرض صور لمراتاتها ولاخواتها وبتعرض انك ممكن تروح تنام معاهم قدام رجالتهم مقابل فلوس حسيتها طريقة رخيصة اوي الصراحة بس طلعت في دماغي فكرة ازاي ممكن اوصل ان اشوف سارة
اختي سارة اصغر مني ب ١٢ سنة عندها ٢٢ سنة مخلصة كلية تجارة وقاعدة في البيت مش بتشغتل لسة علاقتي بيها كنا اخوات زي اي خوات
سارة طول عمري بشوف جسمها يجنن من وهيا صغيرة هي قصيرة شوية وهي عارفة علشان كدة دايما بتلبس بكعب عالي هي قمر الصراحة ووشها رفيع وطويل ولونها قمحي كدة هي رفيعة شويتين بس بزازها كبيرة من اول مابدوا يظهروا الصراحة طالعين كبار وطيزها كبيرة علي طولها وتحسها ماشية تقسم كدة في هزتها ودي صورة شبهها

IMG 5608

هي الصراحة جسمها كرباج من زمان شايفها كدة من قبل كل الحوارات دي انا مرة من المرات حفيت ورا واحدة شهور لحد ماوصلتلها علشان كنت شايفها نفس جسم سارة بالظبط وكان نفسي اجرب الجسم دة في النيك وكنت بعشقها بجد
بدات افكر ممكن اوصل اني اشوفها ازاي مكنتش لاقي اي حل وكنت خلاص نسيت الحوار خالص لحد ما في يوم لاقيت سارة بتقولي انها زهقت من القعدة في البيت وعاوزة تنزل تشتغل ولو اعرف اشوفلها حاجة قولتلها ماشي ونسيت بعدها الحوار فكرتني تاني بعدها وحسيتها ناوية بجد ومش بتهزر ومن هنا جاتلي فكرة ممكن تتحقق وممكن لا مش عارف بس قولت اهو نجرب ليا واحد صاحبي زي حالاتي بالظبط اسمة نادر مقضيها في الحياة زي حالاتي والي اعرفة عنة كويس انة مش بيعتق اي حد اي حاجة فيها الروح هو دايس معاها وعندة شركة سياحة وكل الي فيها بنات مفيش عندة غير الامن بس الي رجالة وممنوع يدخلوا جوة الشركة قولت انا اكلمة يشغل سارة معاة ونشوف هيعمل معاها اية
وبدأت انفذ الخطة وقابلت نادر كالعادة علي القهوة وقولتلة يابرنس اختي بتزن عليا عاوزة تشتغل ما تشغلها معاك وتريحني من زنها دة نادر كان شاف اختي قبل كدة كذا مرة وعارفها كنت متوقع انة هيحاول يرفض علشان تبقي اختي برضة وهيخاف يعمل حاجة معاها علشاني فاهيقول بلاش احسن لكن اول مفاجاة اني لاقيتة موافق ومرحب جدا وقالي لو كدة خليها تيجي من بكرة دي زي اختي والمكان كلة مكانها اتفاجات الصراحة فشخ من ردة قولتلة خلاص تمام ماشي هقولها واعرفك وكملنا قعدتنا عادي وقومنا وانا مروح وسايق سارح في الحوار كلة دي تقريبا اول خطوة جد اعملها في الحوار دة ياتري اكمل ولا لا سهل اشوف لسارة اي شغل تاني ولا ابعتها عند نادر وانا عارف ومتاكد نادر هيعمل معاها اية مش عارف اعمل اية دخلت البيت كانت حوالي الساعة ٢ بليل كانت كالعادة سارة سهرانة وقاعدة مشغلة التليفزيون والموبايل في ايدها في الليفنج وماما نامت كالعادة برضة
دخلت قعدت مع سارة كانت لابسة بيجامة بيت بنطلون ضيق فشخ وموضح حجم كل حاجة بالظبط طيزها بفاخدها لحد رجليها تحت ومن فوق توب كدة بحمالات ومفتوح لاول بزازها يادوب بداية الفرق بين بزازها باين وواضح ان مفيش برا من هزتهم وشعرها سيباة مفرود طويل واسود وكنت لاول مرة ببصلها واتخيل نادر وهو راكبها اوووووووف
كنا بتكلم عادي لكن جوة دماغي حرب شغالة اقولها ولا لا
بعد تفكير وصلت لفكرة تعتبر حل مؤقت للحرب الي في دماغي دي قولتلها بقولك صحيح فية واحد صاحبي عندة شركة سياحية ممكن اكلمة لو عاوز حد يشتغل معاة لو لسة مصممة علي الشغل نادر صاحبي لوتفتكرية
قالتلي اة فاكراة بس هشتغل اية في شركة سياحة دي قولتلها لا هشوفة لسة الاول عاوز حد جديد ولا لا لو عاوز هقولك ولما تروحي تعرفي الشغل اية تمام ولا نبقي نشوف حاجة تانية وخلاص
قالتلي لا تمام انا موافقة اي حاجة علي ماتشوف حاجة احسن انا زهقت من القعدة خلاص من ساعة ما خلصت كلية وامك قاعدة رايحة فين وجاية منين ولا عارفة اخرج ولا انيل اهو ابقي علي الاقل بخرج للشغل كل يوم
قولتلها خلاص هسالة وارد عليكي وسبتها ودخلت اوضتي وكنت علي اخري قعدت شوية هديت وقمت غيرت هدومي ونمت
صحيت تاني يوم روحت الشغل ورجعت اتغديت وريحت شوية ونزلت لاصحابي بليل وطول اليوم دماغي مبطلتش تفكير اعمل اية مش عارف
قابلت نادر وسالني اية اختك مجتش الشغل لية لاقيت نفسة برد واقولة هتبدا بكرة الصبح خلاص مش عارف قولتلة كدة ازاي بس انا رديت وخلاص قالي تمام يابرنس ومتقلقش اختك زي اختي والمكان كلة مكانها قولتلة تسلم وعلي خير خلصت ورجعت البيت كانت كالعادة سارة صاحية مكنتش قادر اقعد معاها خلاص كنت علي اخري برضة خلاص المفروض هتروح من بكرة كل لما افتكر كدة بهيج اكتر قولتلها من علي الباب علي فكرة انا قولت لنادر علي الشغل وقالي لو كدة ممكن تنزلي من بكرة تشوفي الشغل وكدة ولو عجبك تقدري تبدأي علي طول لاقيتها فرحت فشخ وقالتلي اخيرا تمام ماشي فين المكان قولتلها لو كدة اوصلك معايا الصبح قالتلي لا هروح بعربيتي علشان الرجوع بعتلها اللوكيشن وقولتلها يلا انا مش قادر وهدخل انام وانتي يلا علشان بقي عندك شغل اهو مشفكيش سهرانة تاني تصبحي علي خير
ودخلت اوضتي وكنت هيجان فشخ كدة اول خطوة تمت اما نشوف هيحصل اية تاني
راحت فعلا الشغل سارة ولما رجعت عرفت انها راحت وعرفت الشغل وتمام موافقة هتكمل وفرحانة بية كمان
عدت الايام وفات شهور تقريبا وانا مش عارف ممكن اعمل اية تاني او اية ممكن يحصل سارة كنت بحس فيهم انها قلقانه او متوترة كنت بسالها دايما مالك كدة حاسك مش متظبطة كانت تقولي لا مفيش حاجة ممكن علشان الشغل الجديد والنظام الجديد بس علي ما اتعود
لكن بعدها لاقيت سارة بدأت تهتم بلسها وشكلها ومكياجيها وطبعا انا مش اهبل في حوارات البنات بدأت اتاكد فعلا ان كدة فية حاجة وكمان نادر بقي بيكلم سارة اي وقت وسارة عادي ادخل عليها اي وقت الاقيها بتكلم نادر وكلة بحجة الشغل كنت للحظة بكون طبعا زعلان بس بفتكر الي عاوز اوصلة واهيج فشخ واسبيها براحتها بس الفكرة ان ازاي هشوفهم مش عااااارف هموت ويحصل دة مش عارف ازاي كنت بفكر اني احاول اقفشهم مع بعض اي مرة لكن كانت الدنيا ماشية طبيعي حتي سارة كانت لما تخرج بليل وتقول نازلة مع صحابها كان نادر بيكون معايا مكنتش بشك في حاجة لحد ما جة يوم وكانت سارة نازلة مع صحابها وكانت بتقول لماما انها هتتاخر علشان عيد ميلاد واحدة صحابتها وعاملي لها حفلة وهيتاخروا شوية سمعت عادي ومركزتش وانا كالعادة نازل مع صحابي بس لاقيت نادر مش موجود سالت باقي الناس علية قالوا مجاش لسة كلمتة رد قالي انة سافر بلدهم يشوف اهلة وراجع اخر الليل
هما ميعرفوش طبعا اني متابعهم من الاول ومستني حاجة تحصل كنت بفكر وقتها اعمل اية طيب المهم جري علي العربية تاني وقولت لباقي الناس نسيت حاجات في البيت هجيبها واجي تاني وخرجت روحت تحت بيت نادر وقعدت ادور علي عربية سارة لحد ما لاقتها فعلا كدة الي في دماغي صح ونادر جاب سارة سكة فعلا والهانم عندة فوق وزمانة فاشخها فوق دلوقتي يابختتتتتتة ياتري بتمصلة ولا هو الي بيحلسلها وياتري هيعمل اية تاني هيفتحها ولا لا كنت حاسس نفسي عرص اوي انا الي سلمت اختي لصاحبي تقريبا بنفسي بس الحوار حلو ومهيجني فشخ وكل اما افكر في الي ممكن يكون بيحصل واتخيل اهيييييج اكتر بس لسة ناقص اهم حاجة هشوفهم بعد كدة ازاي
فكرت في فكرة ان كدة او كدة لازم يحصل حوار كبير الاول وبعدها نشوف الي هيحصل فكرت اني هستناها تحت البيت لما تخلص وتنزل واقفشها علي باب العمارة وهي خارجة واعمل عليها حوار ابن وسخة اخليها تموت فيها وبعدها نشوف الدنيا هتوصلنا لفين
وقفت حوالي ساعتين كانت الساعة بقت ١١ بليل وانا واقف هنا من ٨ بس خلاص نزلت اهي ولسة هنزل اروحلها بس لاقيت حاجة غريبة وقفتني
كانت سارة نازلة ومش لوحدها معاها حد غريب مش نادر خالص وقفت اشوف مين دة معرفتوش حد غريب ركبوا الاتنين عربية الراجل دة ومشيوا مشيت انا كمان وراهم من بعيد بس تاهو في الزحمة رجعت استنيهم عند عربية سارة لحد ما رجعوا الساعة ١ كدة كنت انا واقف بعيد شوية نزلت سارة من معاة وركبت عربيتها بس المرادي صورتها فيديو وهي نازلة من معاة وبتركب عربيتها
رجعت البيت بعد شوية كانت سارة رجعت وفي اوضتها وكانت ماما نامت دخلت علي سارة وبقولها كنتي فين قالتلي كنت في عيد ميلاد واحدة صاحبتي قولتلها متحوريش وفتحت الفيديو وفرجتها علية قولتلها دة عيدالميلاد وسبتها ومشيت ودخلت اوضتي
شوية وجاتلي الاوضة خبطت قولتلها ادخلي
داخلة غي سكة انت ازاي تراقبني وازاي تصورني وعاوزة تعمل حوار عليا قولتلها لو متلمتيش وسكتي هصحي امك واعرفها الي بيحصل وافرجها علي بنتها وانتي عارفة امك هتعمل اية ولافيها شغل تاني ولا خروج من اوضتك اصلا وفكري شوية في حياتك بعد كدة هتفضلي مرمية في اوضتك لحد ماتموتي ولا امك تشوفك ابن خالتك الي عاوزك وانتي مش موافقة علية دة ساعتها هتجوزية غصب عنك وابقي افتحي بوقك وقولي لا امك هتموتك فانا لوفتحت بوقي حياتك كلها هتسود فا اتلمي كدة واهدي بدأت سارة تهدي وتعيط وانها خلاص مش هتعمل حاجة تاني وهتتلم وانها كانت غلطة واعديها وقعدت تتحايل عليا اني مقولش حاجة لماما وبعد زن وعياط كتير قولتلها خلاص اسكتي واطلعي برة وسبيني افكر وتقريبا طردتها من عندي وقعدت بعدها علي سريري افكر مين الراجل دة وبيعمل اية عند نادر مع اختي ونادر ازاي سايبها كدة مش عارف ومش فاهم حاجة نمت بعد تفكير طويل وصحيت تاني يوم اروح الشغل لاقيت سارة صاحية وقاعدة في الليفنج قولتلها اية مصحيكي بدري كدة قالتلي انا منمتش اصلا بقولها لية قالتلي مش عارفة انت ناوي علي اية وهتعمل اية قولتلها الا مين الراجل دة صحيح الي كان معاكي قالتلي دا عميل في الشركة وكنا بتكلم في شغل ونزلنا عازمني علي العشا ورجعت قولتلها كدب تاني شكلها كدة هعمل حوار انا عاوز اعرف الحقيقة قعدت تعيط سبتها ومشيت وروحت الشغل رجعت كانت سارة في البيت وشكلها مرحتش الشغل قعدنا اليوم عادي وكانت سارة قاعدة لوحدها روحت كلمتها وبقيت بطمنها شوية واني ممكن اعديها بس تحكيلي فية اية احنا اخوات برضة وعادي نقرب ونحكي لبعض واني بخاف بس عليها بس اكيد عاوزها تكون مبسوطة وتعمل كل حاجة تبسطها واي حاجة عادي وان انا برضة ليا مغامرات وحوارات كتير عادي يعني وبقيت بطمنها عدي كذا يوم ورجعنا نتعامل مع بعض عادي واطمنلتي سارة خالص وكنت عرفت من نادر انها معرفاة انها تعبانة ومش قادرة تتحرك وواخدة يومين اجازة واتاكدت فعلا ان نادر كدة ميعرفش حاجة
لحد مافي يوم كنت رجعت بليل وقاعد في اوضتي لاقيت سارة بتخبط عليا ودخلت قولتلها فية حاجة ولا اية قالتلي لا بما اننا قربنا من بعض كدة وبقينا اخوات بجد حابة احكيلك علي حاجة قولتلها بس كدة اتفضلي
قالتلي انت تعرف شركة السياحة بتاعت صاحبك دي شغالة ازاي
قولتلها يعني اية مش فاهم مش سياحة ولا اية
قالتلي لا سياحة وكل حاجة بس هو عندة

خدمات تانية مع السياحة
قولتلها يعني اية مش فاهم
قالتلي ساعات بيجي سياح هنا وبيبقوا عاوزين عربية بسواق تكون معاهم طول فترتهم هنا
قولتلها وانتي اية السواق
قالتلي لا بس ساعات كمان بيعوزا بنت تكون معاهم ونادر بيعمل دة
قولتلها احااااااا نادر قواد بيسرح بنات
قالتلي لا مش اوي كدة هو عمرة ما بيخلي حد يعمل حاجة غصب عنة الي مش عاوز بيشوف غيرها
قولتها احاااااا تاني وانتي بتروحي لسياح
قالتلي لا خالص عمرها ماحصلت اصلا الناس دي بتبقي عاوزة الي يفضل معاهم كذا يوم وانا قاليلاة مستحيل ابات برة
قولتلها وانتي مشكلتك في انك مش هتعرفي تباتي برة بس ولا اية
قالتلي اهي حجة علشان يسكت وبعدين انت الي قولت مفيش بينا كدب وعاوز تعرف الحقيقة ومفيش زعل
قولتلها لا من غير زعل خالص بس بتقوليلي معملتش حاجة والي انا شوفتك معاة دا اية
اتكسفت كدة وبصت في الارض وقالتلي خلاص بقي غلطة وعديها انت كمان كتير غلطت ولا مبتغلطش يعني غلطة وعدت
قولتلها خلاص ماشي غلطة وعدت ومتزعليش خلاص اهم حاجة تكوني مبسوطة وطبطبت عليها واديتها الامان علي الاخر
قولتلها صحيح نادر قايلي انك اجازة يومين علشان تعبانة وراجعة تاني انتي هترجعي بجد
قالتلي الي تقول انت علية
قولتلها خلاص اعملي الي يريحك اهم حاجة خلي بالك من نفسك
فرحت فشخ سارة وقربت مني وباستني من خدي وقالتلي انت احلي اخ في الدنيا وخرجت علي اوضتها وقالتلي تصبح علي خير ننام بقي علشان الشغل الصبح
قولتلها في ثانية كدة ماشي ياجميل نامي براحتك
وزي ماتكون اخدت الاذن مني تعمل كل الي هي عاوزاة وبقت ساعات تكلمني بليل تقولي معلش قول لماما اني معاك علشان هتاخر شوية في الشغل وكنت بقول لماما كدة فعلا وكنت وقتها ببقي هتجنن من الهيجان هموت واشوفها لحد ما في يوم كنت قايل لماما ان سارة معايا وهنتاخر شوية برة بعد شوية لاقيت ماما بتكلمني وبتقولي اديني سارة عاوزها مكنتش عارف اقولها اية حورت طبعا اي حوار وقولتلها اديني بس ربع ساعة وكلميني تاني علشان احنا دخلنا مول وانا نزلتها قدام الباب ونزلت اكرن في الجراج علي ما اطلعلها تاني بس وكلمت سارة بسرعة قولتلها انتي فين امك مكلماني علي تليفوني وعاوزة تكلمك حالا قابليني حالا ردي عليا وارجعي تاني بعتليلي لوكيشن لمكانها كانت قريبة شوية مني روحت جري اقابلها
قابلتها فعلا وكلمنا ماما وخلاص بس كان شكلها مبهدل ووشها المكب اب سايح علي بعضة ولبسها مش متظبط قولتلها مالك كدة قالتلي لا مفيش قاعدة مع عميل مهم شوية وواخدين راحتنا في القعدة شوية بس متقلقش مفيش حاجة انا تمام
لاقيت نفسي بقولها طيب ماتخدوني اسهر معاكوا علشان لو ماما اتصلت تاني ولا حاجة قالتلي اية ازاي تسهر معانا ازاي مش فاهمة قولتلها عادي يعني اقعدوا براحتكوا انتوا وانا عادي يعني لاقيتها بصت بعين فيها لامعة كدة وقالتلي طب استني هنا هعمل تليفون وارجعلك نزلت فعلا عملت مكالمة اكيد بتستاذن الي معاة وقفلت وقالتلي يلا ماشي اطلع معانا وطلعت فعلا معاها وانا طالع كنت هموت من الهيجان وحاسس ان اخيرا بدأت خطوة بجد في اني اشوفها
دخلنا العمارة وركبنا الاساسنير طلعنا الدور ٣ ودخلنا شقة فتحلنا راجل شكلة كبير شوية حوالي ٥٠ سنة مثلا وسارة عرفتني علية امجد بية زي ما قالتلي وعرفتة عليا والراجل كان شكلة من الشخصيات المهمة بجد وكان لابس بيجامة بيت وقاعد واخد راحتة والراجل طول بعرض
قعدنا شوية وكانت الدنيا ملغبطة شوية الكل تقريبا مكسوف والكلام رسمي اوي عن الحياة والشغل وكدة وبعدها قال لسارة مش هتحطي الاكل بقي نتعشي ولا اية قامت سارة فعلا وحطت الاكل علي السفرة وقمنا كلنا ناكل قعد امجد وانا قعدت قصادة وجت سارة قعدت جنب امجد مش جنبي عادي بقي واحنا بناكل حسيت ان فية حاجة بتحصل سارة متوترة كدة ومش علي بعضها وعمالة تتحرك ومش عاورة تبين وامجد ايدة الشمال مطلعتش من تحت الترابيذة وانا قاعد بيقول اكيد هاريها من تحت الترابيذة بس اهو قاعدين عادي بناكل بعدها قالها امجد مش هتيجي بقي افرجك ياسارة علي الشقة المرة الي فاتت كنتي خايفة المرادي اخوكي معاكي اهو اظن مش خايفة كدة مردتش سارة علية قام هو وقف واخد سارة من ايديها وقالها تعالي بس اتفرجي هتعجبك قامت سارة معاة وكان فعلا بيفرجها علي الشقة لحد ما وصلوا عند اوضة النوم وانا قاعد علي السفرة شايف تقريبا الشقة كلها وشايفهم دخلت سارة ودخل امجد وراها ولاقيتة بصلي وغمز ليا بعينة ودخل وقفل الباب وراة انا كنت خلاص بموت بذات بعد الغمزة دي الي هو معناها الوحيد انا داخل انيك اختك ياخول كنت قاعد مش علي بعضي وزبي واقف فشخ وهموت واشوفهم وقفت ورا الباب اشوف اي حاجة اشوف منها لاقيت من تحت الباب فية فارق كويس بصيت منة بقيت شايف كل حاجة اووووووووف كان بيحاول يقرب منها وكانت هي بتبعدة وبتقولة لا مش هينفع نور برة هتقعد باحترامك ولا اطلع برة قالها خلاص حاضر وقعدوا جنب بعض علي السرير شوية كان بيقولها هي جابتني لية طالما مش هنعمل حاجة وانا هنا وهي بتقولة معلش الظروف جت كدة المرادي نعوضها مرة تانية قالها مرة تانية اية ودة اعمل فية اية دا مستنيكي من زمان وحشتية ووحشتة شقاوتك وبدأ يحسس عليها ويقرب منها علشان يبوسها بس قامت سارة وهي بتضحك وبعدت عنة وقالتلة هطلع برة بس واقفة قدامة بتتلبون فشخ كانت لابسة بنطلون جينز ضيق فشخ وتيشيرت لاول البطلون وضيق عليها بزازها ضاربة منة وواقفة اديها في وسطها وحاطة بزازها قدامة وتانية نفسها من النص مخلية طيزها وراها باينة فشخ انا نفسي هجت عليها كنت عاوز ادخل افشخها لما شوفتها كدة الراجل كان خلاص بيموت قام فتح الدولاب وطلع رزمة فلوس وادهالاها وقالها دول يسكتوا اخوكي لاقيت سارة اخدت الفلوس عادي وهي ساكتة ورجعت قعدت علي السرير بتحط الفلوس في شنطتها وقف قدامها امجد وطلع زبة قدام وشها وبدأت سارة تمص فية انا كنت مش مصدق احااا سارة بتعمل اي حاجة مقابل الفلوس ازاي معقولة دي اختي الي متربين مع بعض واضح اني مش عارف عنها حاجة كانت سارة بتمص زب امجد مص واحدة خبرة وبتدخلة كلة في بوقها مع انة كبير وبتحلس بضانة امجد اصلا واقف علي اخرة وبيقولها كس ام مصك جامد نيك يالبوة واكتر حاجة بعشقها فيكي نزلت سارة علي ركبها وبقت تحت زبة وبتلحس وتمص ولا اجدع شرموطة في الدنيا بعد شوية راح امجد علي بار صغير في الاوضة واخد كاس منة وقعد علي السرير وقالي اقلعي وفرجيني علي لحمك الي هفشخة كمان شوية يالبوتي قامت سارة وبدأت تقلع من فوق وبزازها بقت باينة اووووف بزازها كبيرة وتجنن وبقت واقفة عمالة تتمايص وتتمرقع علي امجد وتقرب بزازها منة يفتح بوقة ويقرب منهم تبعد هي عنة وتلف وتصدرلة طيزها وتهزها ادامة وتقعد وتمشي بزبة علي طيزها هي لابسة البنطلون لسة قعدت تتمرع كدة شوية وقلعت البنطلون اوووووف وكانت اول مرة اشوف طيز سارة بجد جامدة فشخ وكبيرة كان نفسي ادخل المسها بس وكان يادوب الي مغطيها اندر فتلة مش مخبي حاجة خالص كانت كلها علي بعضها وهي واقفة كدة تجنن اي حد امجد نفسة مبقاش قادر خلاص قام وقف وقرب منها وبقي يبوسها في كل حتة في وشها ورقبتها ونزل علي بزازها كان بياكلهم مش بيرضعهم وبعدها زقها علي السرير ونامت علي ضهرها ونزل يلحس كسها وطيزها وصوت سارة طلع بعد شوية وبقت اةةةة طالعة منها تجنن وصوتها بقي يعلي اكتر وامجد يقولها صوتي ياكس امك سمعي الخول الي برة عاوزة يعرف انة اختة مفشوخة وبتموت جوة يعرف انها مع دكر بجد بيتمع بلحم اختة وسارة بتقولة كفاية مش قادرة كفاية بقي دخلة قالها كفاية اية يامتناكة لسة بدري مشبعتش من عسل كسك ولا لحم طيزك وتقولة كفاية مش قادرة دخلة ونيكني كسي مفتوح علي اخرة يلااا بقي انا كانت ليا صدمة جديد كسها مفتوح ازاي اختي مفتوحة كمان انا كنت بقول بيلعبوا كدة شوية اخرة يعني بتتناك من طيزها انما كمان مفتوحة احاااااا بس يابختة امجد بيها بجد
بس كان امجد سايبها علي اخرها كدة وهو شغال لحس ولعب بايدة في كسها وطيزها وبيقولها زي ماعملتي فيا قبل مانبدأ وكنت هموت عليكي وانتي سيباني وتقولي اخوكي وبتاع دلوقتي عاوزة تتناكي مش هرحمك ولا هدخلة الا لما تترجيني بجد وتبوسي رجلي كمان علشان انيكك وسارة صوتها بقي عالي بجد وعلي اخرها وامجد مش راحمها وعمالة هي تترجي فية انة ينكها بقي مش قادرة خلاص قالها عاوزة اية قالتلة نيكني بقي يلااا كسي مش قادر نفسة في زبك قالها واخوكي الي برة دة هتتناكي وهو برة عادي قالتلة هو عارف اني داخلة اتناك اصلا وموافق قالها خلاص ننادي علية ونسالة انيكك ولا لا ويشوفك وانتي هتموتي علي زبي ياكس امك كدة قالتلة لا بلاش علشان هتكسف قدامة قالها لا انا عاوز احس اني معايا شرموطة بجد يالبوة مش عاوزك مكسوفة قالتلة ابوس رجلك مش قادرة يلا بقي حطة رجلة علي السرير قدام وشها وقالها يلا بوسي ياكس امك نزلت علي رجلة تبوسها من غير كلام وكان بيقولها فين اخوكي يجي يشوف الشرموطة اختة بتبوس رجل دكرها علشان ينكها وانا واقف وشايف كل دة وزبي بقي ينزل لوحدة علي منظر سارة هيجانها اوووف قالها يلا اتعدلي عاوزك زي الكلبة يلا في ثانية كانت عاملة وضع الدوجي وكانت طيزها ناحيتي وشايفها جة امجد وراها مسك زبة وقعد يمشية شوية علي كسها وسارة بقي صوتها علي اخرها بجد وبتقول كلام مش مفهوم اصلا وراح مدخل زبة مرة واحدة كلة في كسها سارة راحت مصوتة وصوتها كان عالي فشخ يمكن ماما سمعتة في البيت وبقولة حرام عليك براحة هتموتني قالها متقلقيش انا بسمع اخوكي بس لبونة اختة وقعد امجد علي كدة شوية وبعدها نام علي ضهرة وخلالها تطلع هي علية ونزل بعدها خلالها علي ضهرها ووقف هو علي الارض ورجليها علي كتفة وفضل يرزع فيها شوية وسارة كانت خلاص ماتت منة وصوتها مبقاش ظاهر حتي لحد ماقرب ينزل وقالها اللبوة تحب اجيبهم فين قالتلة بلاش جوة هاتهم علي وشي وكان بيقولها عاوز انزلهم جواكي يا لبوة وكانت سارة بتترجاة بلاش لحسن يحصل حاجة وتحمل منة بس الخول نام كلة فوقها خلالها مش عارفة حتي تتحرك وقالها هنزلهم جواكي يا بنت المتناكة تحملي او متحمليش دي مشكلتك ياشرموطة يالبوة يارخيصة وصوتة كان عالي وبيجعر فضل يشتمها كدة لحد مانزل جوة كسها وكانت سارة بتقولة كس امك لبنك ملا بطني وسخن اوووي اية كل دة قالها علشان تحملي في توأم مع بعض يا رخيصة وطلع زبة منها ونام جنبها انا قولت كدة خلصوا ورجعت قعدت في الصالة عدي حوالي ربع ساعة ولاقيت امجد لابس روب كدة وطلع من الاوضة قعد معايا بيقولي معلش اتاخرنا عليك شوية قولتلة بضحك انت شقتك كبيرة اوي كدة كل دة بتتفرجوا عليها قالي لا اصل اختك لما دخلت الاوضة تعبت شوية وريحت علي السرير قولتلة تعبت مالها اية حصل ومش تنادي عليا اشوف تعبانة مالها قالي كنت بقولها كدة انك تيجي تشوف مالها بس هي محبتش تقلقك هي بقت احسن كتير لو حابب تدخل تطمن عليها اتفضل

قومت فعلا ادخل اشوفها واطمن عليها كانت سارة لسة علي السرير نايمة علي ضهرها ومغمضة عنيها و لسة ملط دخلت قربت منها وقعدت جنبها علي السرير وبتفرج علي جسمها كلة قدامي وهي ملط كدة دي اول مرة في حياتي ابقي شايفها كدة من غير اي حاجة فعلا سارة جسمها يجنن وهي مغمضة ونايمة وشها وشعرها علية وبزازها وباقي جسمها يوقف اي دكر ونزلت لكسها كبير وقابب لبرة كدة مش عارف دا من النيك ولا هو اصلا كدة وكان نازل منة لبن كتير شكل امجد فعلا غرقها لبن ياخوفي تحمل فيها بجد
لمست وشها وبقيت الم شعرها من علية فتحت عينها ولاقيني في وشها قالتلي اية دة اية دخلك هنا مينفعش عيب اطلع برة تاني يا نور مينفعش تشوفني كدة بجد قولتلها اهدي يا سارة انا شوفت كل حاجة اصلا لاقيتها اتخضت وقالتلي ازاي قولتلها بصي تحت باب الاوضة كدة هتلاقي فرق شوية عن الارض كنت شايف منة كل حاجة من اول لما دخلتوا لحد ماخلصتوا قالتلي يعني كدة خلاص مفيش حاجة تستخبي قولتلها متقلقيش ياروحي سرك اكيد مع اخوكي في بير اكيد محدش هيضر اختة وانا عندي اهم حاجة تكوني مبسوطة قالتلي مبسوطة اية بقي الخول الي برة دا فشخني يانور مش قادرة اقوم قولتلها لا بس انتي طلعتي جامدة وخبرة انتي عارفة ان علاقتي كتير وقابلت بنات كتير انتي مش سهلة برضة خبرة وبتعرفي تجنني الراجل الي معاكي قالتلي عيب بقي بتكسف بقيت بحسس علي وشها وقولتلها اية القمر المكسوف دة وقربت خطفت بوسة سريعة من شفايفها دخل امجد فجاة وشافني بخطف البوسة اتلغبطت فشخ لما شوفتة دي برضة اختي يعني قالي اية اسيبكوا مع بعض شوية قولتلة لا مفيش حاجة تعالي ادخل انا بطمن عليها بس دخل امجد ونام علي السرير من الناحية التانية وقعدنا ربعاية كدة مفيش حد بيتكلم لحد ما سارة قامت وقالت هقوم اخد شاور والبس بقي وكان في الاوضة حمام لمت هدومها من علي الارض وكانت كل لما توطي وكسها يفتح كان ينقط لبن لسة وهي وكنت بشوف طيزها واتجنن وامجد كمان كان مركز معاها ويلعب وفي زبة من فوق الروب الي لابسة وكان بيقف تاني وباين من تحت الهدوم
دخلت وقفلت الباب وراها وشوية وصوت الدش اشتغل قام امجد وقف وقالي بعد اذنك يا نور خمسة وراجعلك خليك قاعد مكانك متقلقش مش هتاخر وفتح باب الحمام ودخل وساب الباب مفتوح وراة كانت سارة في البانيو تحت الدش قلع امجد الروب وحدفة علي السرير قدامي وبصلي وغمزلي نفس الغمزة القديمة تاني ودخل معاها في البانيو المرادي انا شايف كل حاجة قدامي وهما كمان شايفني وقف امجد وراها وزبة كان قدام طيزها وعمال يقفش في كل حتة فيها وبيبوسها في رقبتها من ورا وايدة بقت تنزل علي كسها يلعب فية ويدخل صوابعة سارة كانت بتقولة كفاية مش قادرة بجد وهي بتتلوي بين ايدة وعمالة ترجع بطيزها لورا علي زبة مكنتش فاهم مش قادرة اية بالظبط
مش قادرة تتناك تاني ولا مش قادرة عاوزة امجد يدخلة تاني وشها كان بيان علية انها هاجت فشخ تاني واكتر من الاول بقت تقع في البانيو من الهيجان وامجد يسندها تقف بقت رجليها مش شيلاها ولاقيتها بتنادي عليا وبتقولي الحقني يا نور الحق اختك حبيبتك الراجل دة بيعذبني وبيتعبني اوي اتجرأت انا اكتر وقمت دخلت الحمام انا كمان وقولتلها مالك ياحبيتي قالتلي وصوتها كلة هيجان وبتجمع الكلام بالعافية امجد دة افشخ راجل قابلتة في حياتي بيهيجني اوي وبيخلني احس ان هيغمي من الهيجان وابقي هموت ويدخلة مرة واحدة بس علشان اهدي شوية ومش بيرضي يدخلة الا لما اترجاة وابوس رجلة كمان علشان يرحمني وينكني وانا خلاص مش قادرة بجد هموت ويدخلة وصوتها بقي عالي اكتر وبتقولي خلية يرحمني وينكني بقاااااا يا نور قولة انت يمكن يسمع كلااااامك وبتصوت اووووووي قالها امجد علشان خاطر دخلة نور علينا بس يلا اتعدلي وطت سارة قدام زبة وفنست كدة وفتحت طيزها باديها ومسك امجد زبة وبقي يدخلة فيها دخلة كلة واشتغل نيك فيها طالع داخل وسارة بقت تصوت وتقولة نيكني اوووي مش قادرة دخلة كلة فيا وافشخني انا شرموطة ولبوة وعاوزة اتناك زي اوسخ شرموطة وامجد شغال رزع فيها شدها امجد ووقفها وزبة لسة جوة كسها وكان بيبوس في رقبتها وضهرها ولف رقبتها واخد شفايفها في حتة بوسة كانوا بيقطعوا شفايف بعض فيها بعد حوالي عشر دقايق امجد قالها خلاص مش قادر يالبوة هنزل وطلع زبة من كسها ولفها بسرعة ونزلها علي ركبها ووشها قدام زبة ودخل زبة جوة بوقها ونزل فية قفلت سارة بوقها شوية لحد مابلعتهم كلهم وفتحت بعدها بوقها وطلعت لسانها بتوري امجد انها بلعتهم كلهم يعني مسك امجد وشها وضغط علي خدودها فتح بوقها وتف فية وفضل ماسكها لحد ما اتاكد انها بلعتها هي كمان وقالها تقدري تكملي الشاور بتاعك يالبوتي وخرجت انا وامجد برة الحمام قالي انا رايح الحمام التاني اخد شاور انا كمان طلعت انا قعدت في الصالة برة تاني وبعد حوالي ربعاية كدة طلع امجد بعد ما اخد شاور ولبس هدومة تاني ورجع فعلا امجد بية تاني وبعدها طلعت سارة برضة خلصت ولبست هدومها وكنا بجد اتاخرنا اوي الساعة بقت ٤ الفجر قولت لسارة يلا بينا قالتلي يلا وسلمنا علي امجد بية وطلع كمان روزمة فلوس اداها لسارة وقالها لما اكلمك بعد كدة تيجي علي طول وبطلي شغل المرقعة بتاعك دة ولو اتمرقعتي تاني هكلم نور يجيبك هو ضحكت وقولتلة فرصة سعيدة جدا طبعا مقابلتك كفاية زوقك واحترامك وتفهمك للموقف كلة وتكرر تاني اكيد كتير واستاذنا واخدت سارة ونزلنا ركبنا عربيتي ومشينا سالت سارة واحنا ماشين ممكن اعرف حاجة وتجاوبي بصراحة ومش هزعل ولا اي حاجة قالتلي اسال براحتك مبقاش حاجة اخبيها عليك خلاص بعد الي حصل قولتلها انتي مش بنت ازاي قالتلي بكل بساطة كنت في الكلية بحب واحد معايا وكان بينا قصة حب كبيرة وكان المفروض هيتقدملي ونتجوز وكان حصل بينا تجاوزات كتير وهو الي خلاني مش بنت وبعدها جاتلة فرصة سفر قالي هسافر اكون نفسي وارجعلك بقالة سنتين مجاش وبقي كلامنا كل فترة يطمن عليا وخلاص ومفيش حد بعدها لمسني لحد ماروحت الشغل مع صاحبك ولاقيت الموضوع بيجب فلوس كتير زي ما انت شايف قولت انا كدة او كدة خلاص مش بنت وكنت بعمل دة قبل كدة مع واحد بحبة وفي الاخر باعني عادي يبقي خلاص انا مش هعمل كدة تاني الا بفايدة كويسة طالما كدة او كدة هتحصل يبقي استفيد كويس قولتلها احنا مش ناقصين فلوس قالتلي لا ناقصين فلوس تبقي بتاعتنا ماما متعرفش عنها حاجة محدش يحاسبنا فيها نصرفها براحتنا ومن النهاردة كل دة بتاعنا سوا انا وانت انت خلاص عارف كل حاجة وشريكي من النهاردة بعدها رن موبيلها كان نادر بطمن منها ان امجد بية تمام ولا لا قالتلة كلة تمام وكلمة واسالة قالها ماشي ب فية عميل جديد شاف صورك وعاوزك بالاسم قالتلة فية واية التفاصيل
يتبع.......
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

الجزء الثاني:

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
قالها هو مش مصري سائح بس عربي قاعد في فندق هنا في القاهرة كبير وقاعد يومين هنا عاوز عربية بسواق تكون معاة اليومين دول وعاوز بنت تكون قاعدة معاة اليومين دول قالتلة انت عارف مش هينفع يومين متواصلين معايا اخري كام ساعة وامشي قالي حاولي تشوفي حل وتروحي الراجل بعتلة صور كل البنات وعاوزك انتي والراجل دة مينفعش يتقالة لا وايدة فرطة وهتطلعي بمصلحة متحلميش بيها قالتلة هرد عليك بكرة قالها متتاخريش عن بكرة الصبح الراجل جاي خلاص بكرة بليل قالتلة تمام ماشي هعرفك الصبح سلام سلام وقفلت معاة قولتلها اية دة قالتلي انت سمعت بنفسك اهو قولتلها عاوزة تروحي ولا اية قالتلي يومين دي مش هينفع طبعا علشان ماما فاعادي بقي مش فارقة قولتها اومال قوليلة هرد عليك بكرة لية فالتلي اهو علشان يسكت وخلاص انا اصلا تعبانة ومش قادرة اتكلم معاة بس اهم حاجة انت دلوقتي انت اتبسط ولا لا وهتسبني اكمل ولا اية قولتها اتكلم بصراحة قالتلي ايوة علشان اقولك كل حاجة بصراحة انا كمان ومنخبيش حاجة علي بعض تاني قولتلها اوكي انا عمري ماكنت اتخيل اننا نوصل لكدة بس الحوار فية تجديد انا كنت زهقت من العلاقات العادية كل فترة بنت وهي هي نفس القصة مبقاش فية تجديد بقي كلو ملل لما انتي حكتيلي قبل كدة الي بتعملية حسيت نفسي بدل ما اقفش عليكي واعمل حوار حسيت اني بهيج تاني كدة من جديد احساس يمكن محستوش من زمان كنت زمان في الاول كدة برضة اشوف بنت واعجب بيها وابقي هايج عليها ونفسي انام معاها واعمل المستحيل علشان هي توافق وبعد فترة اقابل بنت تانية اتشدلها اكتر وازهق من الي معايا ابقي نفسي اجرب مع الجديدة وترجع تاني نفس القصة وافضل وراها لحد ما اوصل للي عاوزة وكانت الدنيا ماشية كدة وتمام تبقي معايا الرفيعة ابقي نفسي اجرب التخينة تبقي معايا الطويلة ابقي نفسي اجرب القصيرة تبقي معايا الصغيرة ابقي نفسي اجرب الكبيرة لحد ماوصلت لوقت اني تقريبا خلاص جربت مع كلو مبقتش اشوف جديد مبقاش حاجة تشدني وترجعني للنشوة بتاع اول كام سنة دي لحد ماشوفتك مع واحد غريب وبما اني زي مانتي عارفة اني خبرة برضة شكيت فيكي وعلشان احنا اخوات برضة جيت وسالتك علي طول مدورتش كتير وراكي مكناش بنحكي كتير مع بعض بس برضة اخوات لحد ماجيتي وحكتيلي الي حصل وقتها حسيت بهياج ونشوة زمان حسيت انة تجديد رجعتي زي الاول لاقيت نفسي بكمل وبدوس معاكي بس كدة
قالتلي طب كمان سؤال وتجاوب بصراحة ومش هزعل قولتلها إسالي براحتك قالتلي انت كنت عارف ان نادر صاحبك شغال كدة قولتها بصراحة لا خالص فعلا بجد مكنتش اعرف الي اعرفة مكتب سياحة وعربيات واتوبيسات وتورجايد وسواقين ومقر الشركة فية الحسابات والاداريات كنت بقول اكيد هتشتغلي حسابات او اي حاجة ادارية الي اعرفة انة بيحب يشغل بنات بس لكن معرفش الحوارات دي كلها بجد كنا خلاص قربنا علي البيت قالتلي انت خلاص من النهاردة معايا في كل حاجة واي حاجة تحصل لازم احكيلك عليها وقبل ما اعمل اي حاجة هاعرفك الاول وانت كمان تعمل معايا كدة تعرفي كل حاجة متفيقن قولتلها متفقين ياقلبي قالتلي وانت كمان هتبقي شريكي في الفلوس اصرف وبعزق براحتك قولتلها فلوس اية يام فلوس كام يعني معاكي كنا خلاص بركن تحت البيت قالتلي استني دقيقة قبل ماتنزل هجيب حاجة من عربيتي نزلت ورجعت بشنطة فيها ٣٠ الف دولار وكام رزمة مصري حوالي ١٠٠ الف انت شوفتهم نتحت اية كل دة دا الدولار بس حوالي مليون ونص عملتي كل دة امتة قالتلي دا هما ٣ شهور الي اشتغلت فيهم كدة ودول بعد الي انا صرفتة كمان علشان تعرف بس اختك تقدر تعمل اية لما تقول يافلوس خليهم معاك وانا لما اعوز هبعتلك تحولي انت اخويا الكبير برضة وانا اصلا مش عارفة اعينهم فين وبخاف يتسرقوا من العربية قولتلها تمام ماشي هعينهم في خزنة مكتبي في الشغل وقفلنا وطلعنا البيت كانت حوالي الساعه ٥ الفجر وماما كانت نايمة قلقانة علينا سمعت صوت الباب قامت سالتنا اية الي اخركوا كدة قولتلها معلش دخلنا سينما انا وسارة وصحابنا وخرجنا اتعشينا متقلقيش علينا احنا تمام اهو دخلت ماما تكمل نوم وسارة دخلت اوضتها وانا اخدت دش وغيرت هدومي الي كانت غرقانة من جوة دي من كتر اللبن الي نزل النهاردة ودخلت اوضتي قعدت افكر في اليوم والي حصل وان خطتي نجحت ووصلت وجت في دماغي فكرة تانية ازاي سارة تروح حوار بكرة دة وازاي ممكن اشوفها تاني حوار اليومين دول في البيت هنا مع ماما انا ممكن اظبطة لكن اروح معاها ازاي جت في دماغي فكرة السواق ازاي ابقي انا السواق مش عارف تتعمل ازاي دي
المهم روحت لاوضة سارة خبطت عليها كانت لسة صاحيةوقاعدة علي السرير لابسة بيجامة بيت ضيقة وتجنن وكانت مزة بجد علي سرير تهيج اتخن دكر قالتلي ادخل فية حاجة ولا اية قولتلها انا ممكن اساعدك شوية في حوار بكرة دة بس هاجي معاكي قالتلي تيجي معايا ازاي قولتلها اكون انا السواق قالتلي ازاي ونادر صاحبك هتعمل معاة اية السواق بيكون من الشركة علشان تكون انت السواق هتروح تاخد العربية من الشركة ولازم نادر يشوفك الاول قولتلها مفيش حل عندك قالتلي طب الاهم من دة ماما هقولها اية قولتلها سيبي حوار ماما دة عليا بكرة الصبح هقول لماما انا مسافر مع صحابي الساحل النهاردة هقعد يومين وراجع هقولها كدة قدامك وانتي قاعدة انتي بقي تشبطي فيا ان اخدك معايا وقتها هقول لا مش ينفع انا مسافر مع صحابي تزعلي انتي وتقولي خلاص بعدها هقول انا صحابي الي مسافرين محمد ومصطفي وكل واحد معاة مراتة اصلا وهتبقي سفرية بضان انا رايح غصب عني علشان مش مبطلين زن عليا ان اروح معاهم حاجزين في فندق هناك وكل واحد اصلا يبقي قاعد مع مراتة في اوضتة تمسكي انتي فيا ساعتها وتقولي كل واحد معاة مراتة اهو اية المشكلة انك تاخد اختك معاك يعني وتتحايلي عليا شوية لحد ما اوفق قالتلي فكرة برضة دي فايدة ان اخوكي يبقي عارف عنك كل حاجة وبيساعدك كمان طيب اقولك حوار العربية ممكن نحلة كمان قولتلها ازاي قالتلي هي الفكرة في ان نادر لازم يشوفك علشان هتاخد عربية من الشركة والعملاء دول بيبقي ليهم عربيات مخصوص عربيات مرسيديس جديدة وحاجات من الغالية دي لو جبت انت عربية بعيد عن عربيات نادر انا هعرف اظبطها قولتلها سهلة الصبح اكون مأجر افشخ عربية والفلوس موجودة سهلة قالتلي انا كنت خلاص كبرت دماغي من الحوار دة انت شيطان ياعم حليتها في ثانية قولتلها اهم حاجة تكوني مبسوطة ياقلبي قالتلي مبسوطة لوحدي وانت كمان مش مبسوط يعني قولتلها لا مبسوط
يلا قولي لنادر كلو تمام وعرفية حوار العربية والسواق وانا بكرة هجيب العربية ونعمل الحوار علي ماما الصبح وسبتها وخرجت ورحت اوضتي نمت

صحيت الصبح وكانت ماما صاحية وبتجهز فطار كانت سارة لسة نايمة دخلت براحة صحتها قولتلها يلا بسرعة علشان نلحق نعمل حوارنا قبل ما انزل الشغل وصحيت فعلا وقعدت افطر مع ماما وسارة جت قعدت معانا وعملنا حوارنا وماما صدقت وتمام ولما عرفت ان صحابي كل واحد معاة مراتة بقت هي مع سارة وتتحايل عليا اخدها معايا ال يعني تغير جو شوية اة لو تعرف الحقيقة هتموتنا احنا الاتنين نزلت بعدها روحت شغلي وبعد شوية كلمت سارة كانت هي كمان ظبطت الحوار مع نادر قولتها خلاص هاعمل بكرة وبعدة اجازة من الشغل وانزل اجيب العربية واعدي عليكي امتة قالتلي احنا المفروض نوصل علي ٥ كدة قولتها تمام هكون عندك علي ٤ كدة هطلع اخد هدومي وننزل سوا وفعلا عملت الاجازة ونزلت اجرت عربية مرسيدس جديدة وروحت علي البيت اخدت هدومي واخدت سارة ونزلنا نعيش المغامرة الجديدة
وصلنا عند الفندق فعلا واتصلت سارة برقم كان باعتة ليها نادر رد عليها عرفتة بنفسها وسالها السواق معاكي قالتلة اة قالها خلاص انا مستنيكوا في اللوبي ركنا العربية في الجراج وطلعنا اللوبي رنت سارة علية لتاني وشوفناة كان جارد الي مستنينا جارد طويل وجسم الجاردات بالعضلات دي كلها ولابس بدلة كاملة دخلنا علية قالنا اتفضلوا الباشا في انتظاركوا كان باين من لهجتة انة مش مصري دولة تانية وانا مش عارف في لغات الدول العربية التانية دي المهم طلعنا معاة لجناح الباشا كان جناح كبير فشخ زي شقة كدة عبارة عن ريسيبشن كبير قاعدنا في الريسيبشن دة وقالنا الباشا هيطلعلكوا حالا اتفرجنا علي الجناح كان فية ٤ ابواب مقفولين عرفنا بعد كدة انهم ٤ اوض نوم وكل اوضة فيها حمامها وحاجة فشيخة بجد قولت لسارة اية كل دة دا اكيد اليوم هنا بكتييير اوي
طلعلنا بعدها جارد تاني وراح عند بار قدامنا وسالنا تحبوا تشربوا اية قولتلة عادي اي حاجة عملنا كاسين وجابهم قدامنا كدة فية ٢ جارد هنا والاتنين تقريبا نفس الجسم قعدنا كمان خمس دقايق كدة ولاقينا الباشا دة طلعلنا من اوضتة ومعاة تليفون انا شفتة اتخضيت راجل اسمر وطويل فشخ وجسمة كبير ولابس بدلة برضة كل حاجة فية كبيرة اوي تحسة اقرب لعملاق اية كل دة احاااااا ازاي هيعمل حاجة مع سارة دي تقريبا ربع جسمة بصيت لسارة لاقيتها مخضوضة هي كمان قالتلي اية كل دة انا خايفة قولتلها انا بقول يلا نجري من هنا قالتلي نجري اية اصبر نشوف كان خلص الباشا تليفونة وجة قعد معانا رحب بينا و قال لسارة منورة ياقمر انا لما شوفت الصور وجت قدامي صورتك مقدرتش اقاوم القمر دا كلة وكنت هزعل اوي لو مجتيش اسمك اية بقي قالتلة سارة وعندك كام سنة يا سارة قالتلة ٢٢ اخد نفس طويل كدة وقال ياسلام عز الطلب بعشق البنات في سنك دة بصلي وقالي وانت اسمك اية قولتلة نور قالنا ماشي انا اسمي موسي وطبعا باين من كلامي اني مش مصري زيكوا انا هنا في القاهرة اجازة يومين وباجي كل سنة تقريبا يومين القاهرة هنا اغير جو وارجع بلدي زي ما انتوا شايفين انا دايما بنزل هنا في الفندق دة موجود هنا اوض كتير معايا حسن وحسين الامن بتاعي وقاعدين في الاوضة جانبي ونور لية اوضة هيبقي قاعد فيها احنا زي ما انتوا شايفين مش مصرين وبنحب دايما يبقي معانا عربية بحد عارف القاهرة والشوارع فيها يجيب اي حاجة من تحت او يوصل اي حد عاوز ينزل وانتي ياجميل هتبقي معايا في اوضتي انا بحب رجالتي كدة حوليا وبحب دايما يكونوا مرتاحين ومبسوطين احنا هنا في اجازة مش في الشغل وانت يا نور هعتبرك من رجالتي اليومين دول تمام كدة
كنا اصلا مش عارفين ننطق الراجل شكلة مخوفنا بس طريقة كلامة زوق جدا ومحترم طمنتنا شوية قالنا يلا دخلو شنطكوا الاوض وغيروا هدمكوا وطلعوا نقعد براحتنا هنا والبسيلنا حاجة حلوة بقي ياسارة هانم ونادي علي حسن قالة دخل نور اوضتة وسارة اوضتي يجهزوا قام موسي دة وقف ووقفنا كلنا كانت سارة جنبة زي الصورة دي كدة

IMG 5610
كنت خايف فشخ علي سارة وهي كان باين في عنيها الخوف برضة دخلنا الاوض نغير وغيرت هدومي لبست ترينج وخرجت كان قاعد موسي وحسن دة واقف بيعملة كاس وحسين دة قاعد بيلفلة سجاير حشيش نادي عليا موسي اقعد معاهم قعدنا ادالي سجارة حشيش اخدتها وولعت وجابلي كاس كمان والليلة شكلها هتبقي خراب شوية وطلعت سارة لابسة فستان خفيف كدة طويل وضيق اوووي وكان لونة اسمر مخلي الامكانيات ظاهرة فشخ بزازها هتنط منة وهيتقطع من علي طيزها وجاية ماشية علينا كانت مع كل خطوة رجليها بتظهر كان الفستان مفتوح من الجنب بس فتحة كبيرة شوية لحد بطنها فوق قربت مننا وكان مع المشي ساعات الاندر يظهر كان لونة اسود برضة جت تقعد سارة معانا كان الريسبشن الي قاعدين فية عبارة عن كنبة وقدامها كرسين كنت قاعد انا علي كنبة وقعد جنبي حسن وحسين وقاعد علي كرسي قدامنا موسي بية جت سارة تقعد علي كرسي جنب موسي بصلها وقالها اية القمر دة عصفورة عاوزة تتاكل اكل تعالي يامزة اقعدي علي رجلي هنا كانت سارة ماشية ومكسوفة وخايفة اخد موسي بالة قالها متخافيش مني يا سارة مش هعمل حاجة تاذيكي خالص مستحيل متقلقيش ولو اي حاجة حصلت الباب مفتوح اخرجي وامشي محدش هيقدر يمنعك وزي ماقوتلك ياريت متخافيش مني انا مش غشيم ولا محروم قالتلة سارة خلاص تمام بس هقعد طيب علي الكرسي هنا قالها براحتك مكان ما تحبي المهم تكوني مرتاحة قعدت علي الكرسي الي جنب موسي قالها تحبي تشربي اية ولا اجيبلك علي زوقي قالتلة ماشي هاتلي علي زوقك قام موسي بنفسة راح للبار وعملها كاس ورجع اداهولها وقالها لوتحبي سجارة كمان قالتلة لا سجاير مش بشربها قالها براحتك واتكلم موسي معاها شوية عن سنها ومتخرجة من كلية اية دردشة كدة شوية وسارة بترغي معاة وبتشرب من الكاس
سارة بقت تتكلم بشكل اريح وباين عليها انها بدأت تتطمن للجو شوية وقامت لوحدها وراحت تقعد علي رجل موسي وشكلها كان مكسوف ووشها في الارض
موسي هو كمان وشة بقي مبتسم وقالها متتكسفيش من حاجة دول رجالتي ولا بيشوفوا ولا بيتكلموا ولا بيسمعوا ومتعودين علي كدة الا بقي لو مكسوفة من نور ممكن نستاذنة يدخل الاوضة او ينزل تحت في الفندق لو حابب ولو حد خارج نبقي نكلمة قالتلة سارة لا عادي خلية موجود نور مش غريب عني وامان
اخدها موسي علي رجلة وكان فرق الحجم بينهم زي البيبي الي علي رجل مامتة
كان قاعد ساكت الاول موسي وباصص لسارة وشكلة معجب بيها اوي بعدها بقي يحسس علي جسمها بايدة وبقي يطلع علي بزازها وينزل علي طيزها وكسها من فوق الهدوم قعد كدة شوية حلوين ربع ساعة مثلا وسارة شكلها بقي بيسخن اكتر واكتر ووشها بقي باين علية وبقت قاعدة علي رجل موسي مش ثابتة وعمالة تحك طيزها علي زبة قالها موسي ممكن تقومي ترقصلي شوية ومسك فونة وشغل اغنية ومسك سارة من ايدها قومها وبقي يرقصها شوية الاول وهي مكسوفة لحد ما بقت ترقص لوحدها سابها واشغلت سارة لوحدها ولا اجدع رقاصة وكانت خلاص بقي الكسوف راح والخمرة خالتها اجرأ كتييييير بعد شوية رقص قام موسي وقف ومسك سارة وزنقها في الحيطة ونزل علي شفايفها بوس ولعب في جسمها كلة وسارة بقت متجاوبة معاة قلعها الفستان والبرا ونزل علي بزازها مص ولحس وسارة بقي صوتها يعلي اكتر واهااااات طالعة منها بصوت عالي وقاعد جنبي حسن وحسين كل واحد ماسك موبايلة باصص فية ولا كان حاجة بتحصل وانا قاعد زبي وقف علي اخرة والهياج ابتدي وسارة لسة واقفة وموسي فاشخها قالتلة كفاية بقي وريني زبك قالها قدامك اهو طلعية لنفسك نزلت قلع موسي البدلة من فوق الجاكت والقميص لا اكيد سارة مش هتوصل لفوق اوي كدة وفكت سارة الحزام ونزلت البنطلون والبوكسر لموسي وشافت زبة واقف اتخضت وسابتة وطلعت تجري بعيد قالتلة اية دة ببص انا علية اتخضيت انا كمان زبة كان كبير فشخ وعريض فشخ زي بتوع افلام السكس الي بتاعهم كبير اوي دة سارة قالتلة دا ازاي كدة كدة دا لو دخل فيا هيموتني انا لسة مش متعودة علي ربع كدة حتي قالها موسي تعالي بس متخافيش جربي لو مقدرتيش خلاص مفيش اي حاجة تعالي بس وشدها موسي من اديها ناحيتة واخدها في حضنة وبقي يطبطب عليها وهما الاتنين ملط ومسك ايد سارة حطها علي زبة وخلاها تدعك فية شوية وبعدها نزلها شوية ومسك زبة وقربة من بوقها وبقت هي يادوب بتمص راسة بالعافية شوية وبقت سارة بتتعود اكتر علية ووقفت وقربتة من كسها وبقت تمشية علية من برة وترجع تمص فية تاني شوية وشالها موسي علي كتفة ودخل بيها الاوضة حطها علي السرير وساب الباب مفتوح كانت الاوضة قدمنا وشايفين كل حاجة نزل موسي لكسها قلعها الاندر وبقي يلحس في كسها وينزل علي طيزها وسارة صوتها بقي اعلي وتقريبا الناس برة سمعاة شوية وقالها موسي يلا نجرب ندخلة قالتلة سارة نفسي بس خايفة قالها متخافيش هدخلة براحة لو مقدرتيش خلاص كفاية كدة سكتت سارة راح سحبها موسي لحرف السرير وهي علي ضهرها ورفع رجليها علي كتفة وبدأ يدخلة في كسها سارة كان صوتها بيعلي اكتر كل لما يدخل حتة منة وصوتها بقي علي اخرة وبتقولة اية كل دة دا كبير اوي انا حساة بيفتحني من الاول نفس احساسي لما اتنكت فية اول مرة براااااااحة وموسي الصراحة كان براحة خالص عليها لحد سارة ما صوتها كان خلاص علي اخرة وبتقولة كفاية كدة دا وصل لبطني كان يادوب نصة بس الي دخل سابة موسي شوية ثابت علي كدة وسارة بدأت تتعود علية وصوتها بقي اهدي وبقت تقولة نيكني بقي انت زبك يجنن اشتغل موسي نيك فيها وزبة بقي طالع داخل وسارة هيجانة علي اخرها وكل شوية موسي يدخلة شوية اكتر لحد تقريبا ما بقي مدخلة كلة بقي شغال نيك فيها وبقي اسرع واجمد وسارة بتصوت تحتة وبيقولها اهو يا شرموطة صدقتي لما قولتلك متخافيش اهو كلة جوة كسك اهو يابنت القحبة وبقي موسي بينيكها اسرع وهي بتصوت وتقولة براحة هموت قالها استحملي شوية علشان تتعودي ياشرموطة وشوية علي الوضع دة وبعدها نيمها علي السرير علي جنبها وطلع نام وراها وشد طيزها ناحيتة ودخل زبة في كسها وبقي ينكها اوووووي وسارة خلاص اتعودت علية وعمالة تنهج وتقولة زبك حلو اووووي وتكررها كتير وبسرعة وهو يقولها مش قولتلك متخافيش يالبوة بس انتي الي كسك جامد فشخ ضيق وجميل ونام بعدها علي ضهرة وطلعا فوقة وقالها يلا نيكي نفسك ياشرموطة دخلتة لنفسها براحة وبقت تدخلة هي وتطلعة وطلعة ونازلة علية شوية كان قرب موسي ينزل قام وقف وجاب وشها قدام زبة وقعد يدعك فية شوية وبيقولها هنزل ياكس امك افتحي بوقك يالبوة ونزل لبنة عليها كان كتيييير اوي نزل في بوقها وعلي وشها وشعرها غرقها بجددد ونام بعدها موسي علي السرير وسارة بتمسح لبنة من علي وشها بس الكمية دي كلها متنفعش تتمسح وخلاص فاقامت دخلت علي الحمام تحت الدش نزلت لبنة دا كلة ورجعت نامت جنبة علي السرير وشكلهم ريحوا شوية وناموا وكانت سارة نايمة علي السرير وموسي نايم ورها وحاضنها من ضهرها وشكلة نام هو كمان قام حسن وحسين من جنبي ودخلوا اوضتهم وفردت انا علي الكنبة شوية ولاقيت صوت فتحت عيني كانت سارة بتجري وهي بتضحك وملط في الصالة وموسي بيجري وراها ملط برضة عاوز يمسكها وال يعني يتهرب منة انا قمت مخضوض كدة قولت اية فية اية موسي قالي مفيش حاجة نام انت ولا ادخل اوضتك سارة قالتلة ينام اية الحقني يانور عاوز يدخلة في طيزي بقولة دا اموت فيها بيقولي نجرب وتجري تلف حوالين الكراسي وموسي وراها بلعب كدة شوية يعني لحد مامسكها موسي وحطها علي الكنبة جنبي ونزل علي كسها يلحس فية كانت سارة بتبعدة الاول لحد مابدأت تسخن وتهيج معاة وبقت هي الي تشدة عليها شوية وبقت تقولة يلا بقي قلاها يلا اية قالتلة دخلة ونكني مش قادرة وصوتها بقي يعلي اكتر وموسي مش راحمها لحس وبقي يدخل صباعة في طيزها وسارة بتهيج اكتر ونفسها بينهج اكتر وعمالة تتحايل علية ينكها بقي وهو ولا هنا شوية ودخل الصباع التاني وسارة بقت تصوت من وجع طيزها وتقولة كفاية مش قادرة طيزي هتتعور كدة طلع موسي زيت كدة من جيبة وحط منة علي صوابعة وطيز سارة وبقي يدخلهم تاني في طيزها الدنيا بقت اسهل وسارة اتعودت عليهم وبقي صوتها اهدي بس شكلها بقت في دنيا تانية وكل الي بتقولة ابوس ايدك ارحمني ونكني مش قادرة قام موسي وحط زيت كتير اوي علي زية وعدلها علي الكنبة ورفع رجليها لفوق اوي قربت لوشها وطيزها بقت قدامة ظاهرة فشخ وخرمها قدامة حطة علي خرم طيزها وبدأ يدخلة براحة مكنش عاوز يدخل خالص وسارة كانت كل بس لما يزق لجوة تصوت علي اخرها شوية ومسكها كويس وثبتها وزق جامد دخلت راسة وكانت سارة وقتها بتموت من الوجع فضل موسي ثابت علي كدة وسايبها طيزها تفتح وتتعود علية وسارة كانت بتصوت من الوجع قالها اهدي بقي يابت المتناكة خلي طيزك تفتح وتتعود علية قالتلة مش قادرة بموت قالها متخافيش هتتعودي شوية وبقت سارة اهدي وموسي بقي يحركة فيها براحة فشخ وبيعلب في كسها اوي وسارة بتهيج تاني وصوتها بيعلي اكتر وموسي بيزود حركتة زبة غي طيزها وكل شوية يزود الزيت علية ويدخل شوية اكتر قالها ما انتي مفتوحة من طيزك قبل كدة اهو يالبوة اومال عاملة حوار لية قالتلة كان اصغر من كدة بكتير مش كل دة قالها كلة اية دا دخل كلة جواها يالبوة فعلا كان دخل اكتر من نصة جوة طيزها وبقي يدخل ويخرج براحة خالص وسارة خلاص بتتعود علية فضل علي الوضع دة كتير داخل طالع براحة كدة لحد ما شكلة كان قرب ينزل مسك سارة اوي وبقي يسرع اكتر وسارة بتصوت فشششخ لحد مانزل جوة طيزها وقالها طيزك مش قادر اقاوم جمالها نزلت علي طول معلش قالتلة كدو علي طول انت فشختني طلع زبة منها وطيزها عمالة تنزل لبن قالتلي قوم اقعد بعيد يانور وفردت علي الكنبة وكانت مش قادرة تقوم نامت علي كدة دخل موسي اخد شاور ولبس وخرج وكانت سارة نايمة ملط علي الكنبة لسة صحتها تقوم تدخل الحمام كانت مش قادرة تقوم حتي وقفتها وسندتها لحد الحمام ودخلتها تحت الدش وكنت انا الي بحميها وبغسل لبنة من علي شعرها ووشها بايدي ونزلت كملت باقي جسمها نزلت علي بزازها وكنت بغسل واقفش فيهم براحة اول مرة المسهم ونزلت علي بطنها ووصلت لكسها وطيزها كنت بمسح عليهم بايدي براحة ومسكت طيزها الي مجنناني من زمان لاول مرة كنت هموت والحسها وابوسها بس سارة كان شكلها مش قادرة اصلا خلصنا حمي ونضفت سارة تاني خلاص وقمنا لبست الفستان الازرق دا تاني من غير اي حاجة تحتة ودخلت علي اوضة موسي كان هو كمان علي السرير نايم نامت جنبة وروحت انا كمان اوضتي انام شوية وصحيت كانوا كلهم صحيوا وقاعدين في الريسبشن قعدت معاهم شوية وقال موسي يلا كلة يهجز هننزل نسهر برة وخرجنا سهرنا برة في تايت كلاب وطول الليل شرب ورجعنا كل واحد دخل اوضتة ينام وانا كنت متاكد ان اكيد موسي مش هينام كدة اكيد هعمل واحد وكان بعد الشرب دماغي لافة اصلا لوحدها ونفسي اشوفها قعدت انا في الريسبشن شوية وشفتة فعلا نكها تاني مرة علي السريع وعدوا اليوم علي كدة بعدها دخلت انا كمان نمت وصيحينا تاني يوم اخر يوم بقي كنت صاحي اصلا علي صوت سارة وهي بتصوت خرجت جري اشوفها كان موسي منيمها علي بطنها علي الارض في الريسبشن برة ومخلي حسن ماسكها من عند راسها مثبتها مكانها وحسين ماسكها من رجليها وموسي قاعد علي طيزها ومدخل زبة كلووووو جوة طيزها ونازل فيها فشخ وسارة بتصوت علي اخرها من الوجع ومش عارفة تتحرك حسن وحسين مكتفينها صح وموسي قاعد علي طيزها مش عارفة تتحرك خالص خفت فشخ عليها كانت بتعيط وتصوت بجد روحت قولتلهم براحة يا رجالة البت هتموت في اديكوا رد موسي وقالي دي شرموطة متناكة بنت متناكة جايبها بفلوسي اتمتع بيها وطالما هدفع لها كتير يبقي اتمتع اوي وراح مدخل زبة كلة مرة واحدة في طيزها سارة كان صوتها بيروح خالص كانها بيغمي عليها من الوجع وجسمها كلة بيرتعش ورجليها بتترعش فششخ وعمالة تقول الحقني يانور بصوتها الي بيروح دة صعبة فشخ عليا قولتلة ابوس ايدك ياموسي بية ارحمها شوية بصي حتة بصة وهو مبرقلي فشخ انا خوفت من بصتة وقالي مالك كدة ياخول انت ماتموت ولا تروح في داهية كانت من بقية اهلك خايف عليها كدة لية انشف كدة وامسك نفسك دي شرموطة وجاية تتناك بفلوس تموت ولا تعيش كس امها اية الشيخة كانت عندي وماتت لو ماتت ابقي خدها عندكوا في الصحرا ادفنها وهديلك قرشين حلوين تروق بيهم حياتك وانا طيارتي خلاص اخر اليوم حتي لو رميتها في الاوضة ومشيت علي ماحد يعرف هكون سافرت بلدي خلاص اهدي كدة علشان متبقاش انت وهي مرمين في الاوضة واسافر انا وبعدين متخفش هسيبها عايشة علشان افضل اتتمتع بيها لحد مااسافر مش هلحق اجيب شرموطة غيرها خلاص كنت خايف منة فشخ وحاسس انة هينفذ كلامة دة فعلا مش بيهزر سكت خالص وخوفت اصلا اقولة انها اختي حسيت انة لو عرف هيفشخي معاها سكت غصب عني وروحت قعدت علي الكنبة مسك موسي زبة كان نام شوية قعد يهز فية ويضربها بية علي طيزها موقفش تاني قام قعد علي الكرسي وقالها تعالي يالبوة مصيلي شوية علشان يقف تاني وقال لحسن وحسين سيبوها فعلا سابوها لكن سارة مكنتش قادرة تتحرك قالها بقولك تعالي مصي يالبوة بدل ما اسيبك لجوز التيران دول يكملوا عليكي سارة سمعت كدة وخافت اكيد بقت تحاول تقوم وهي بتتوجع وبقولة لية كدة انت فشخت طيزي وراحت تحت زبة وحطتة في بوقها واشتغلت مص ضحك وقالي شوفت بنت المتناكة بتمثل انها مش قادرة اهي لما خافت قامت جري اهي مسكها من شعرها ورفع وشها لفوق خلاها تبصلة وقالها انتي متجوزة يابت قالتلة لا قالها عايشة مع امك قالتلة اة قالها هتروحي لامك النهاردة معاكي عيال مصي يالبوة مصي وسابها تمصلة وكان بيضريها علي طيزها ويفعص فيها لحد ما زبة وقف تاني وبقي زي الحديدة قام وقف وشالها من علي الارض لرفعها لفوق وخلاها تلف رجليها حوالية ونزلها علي زبة في كسها وقعد ينطط فيها شوية علية وسارة كانت هاجت معاة وكانت بتقولة ايوة كدة ياحبيبي نكني في كسي زبك حلو اوي وانت بتنيك حلو اوي نكني كمان وافشخني واعمل الي انت عاوزة في كسي كان موسي ساكت وعمال يسرع اكتر في حركتها وصوتة طلع وبقي يجعر كان بينزل ونزل فعلا كل لبنة في كسها قعد اكتر من دقيقين بينزل وسارة بتقولة اية كل دة انا حاسة انة وصل لذوري انا حاسة بطعمة في بوقي كدة ممكن احمل بجد نزلها موسي علي الارض قعدت سارة علي ركبها تنزل اللبن من كسها نزلت فعلا كمية كبيرة فشششخ قالها ياشرموطة انتي لو حملتي هتعرفي دا ابن مين دا انا زبون يابت وماشي اللبوة تلاقيها كل يوم في حضن راجل وتقولك انت الي حملت منك كس امك وسابها ودخل الحمام ياخد دش وحسن وحسين دخلوا اوضتهم روحتلها جري سندتها قعدت علي الكنبة وهي ماط وقعدت جنبها بقولها انتي كويسة قالتلي اة متقلقش كويسة قولتلها يلا نجري من هنا البسي ويلا نجري بسرعة كفاية كدة قالتلي نجري فين احااا وكل الي حصل فيا دة يبقي ببلاش لسة ماخدتش الفلوس ودول ٥ الاف دولار استحمل كدة دة وفي الاخر اجري من غير ما اخد حاجة قولتلها انتي هبلة فلوس اية كنتي هتموتي من شوية قالتلي لا متقلقش مش هموت ولا حاجة مفيش واحدة بتموت من النيك قولتلها كل دة علشان الفلوس هو احنا ناقصين قالتلي نور قولتلك متخافش اختك قصيرة وصغيرة بس وحش قولتلها ماشي ياوحش خرج موسي من الحمام كان اخد دش وخرج دخل علي اوضتة دخلت سارة تاخد دش هي كمان وخلصت وخرجت قعدت معايا في الرسيبشن قولتلها اية كلة تمام انتي كويسة قالتلي لاتقلق تمام طلع موسي قالي ماتنزل يانور تجيبلنا اكلة سمك حلوة وقالي علي المطعم قولتلة اة عارفة قالي انا عملت الاوردر خد حسابة اهو روح هاتة وتعالي علشان ناكل ونستعد للسفر وتروحوا انتوا قولتلة تمام ماشي وكنت نازل وخايف علي سارة فشخ وانا سايبها مع الحمار دة المهم نزلت اجيب الاكل وكان المطعم بعيد شوية قعدت حوالي ساعتين مثلا ورجعت من وانا علي الباب برة وسامع صويت سارة علي اخرة فتحت الباب بسرعة وداخل شفت منظر الاكل وقع من ايدي فيها
كانت سارة شايلها حسن ووشها لية وزبة في كسها وحسين واقف وراها وزبة في طيزها وهي مفعوصة بينهم وشغالين نيك فيها الاتنين وعمالة تقولهم ابوس رجليكوا ارحموني انا خلاص مش قادرة بقالكوا اكتر من ساعة بتنكوني كفاية نزلوا بقا وهما بهايم شغالة وموسي قاعد علي الكرسي قدامهم بيتفرج عليهم قالي انت جيت يانور تعالي اقولك روحتلة قولتلة اية دة قالي انا كدة لما بشبع من شرموطة وببقي خلصت خلاص منها بسيبها لرجالتي يتمتعوا هما كمان شوية لو حابب تدخل معاهم ادخل يلا قولتلة لا شكرا ادخل فين مش هسلك في وسط العتاولة بتوعك دول قالي كنت تعالي بدري شوية وشوف التيران دي وهما مبدعين مع الشرموطة دي البت طيزها جاب ددمم لما شبعت والعيال مش راضية تبطل يلا مش مهم تبقي تروح مستشفي تتعالج ولا تروح ل امها تعالجها هتلاقي امها شرموطة زيها وحصل فيها اكتر من كدة وهتعرف تعالجها يلا ناكل بقي وقالهم خلص يابغل انت وهو يلا علشان ناكل ونسافر بقالكوا اكتر من ساعة فعلا قالوا حاضر حالا اهو وفعلا مفيش دقيقة وكانوا نزلوا في كسها وطيزها ورموها علي الكنبة كانت سارة فعلا تقريبا اغم عليها مش بتتحرك ولا اي حاجة روحت جري عليها مخضوض وخايف بجد عليها وشكلي كان خلاص باين علية روحتلها بهزر فيها كانت مغمضة عنيها لسة بهزرها لاقيتها خافت وقالت ابوس ايدكوا كفاية انا خلاص مش نافعة تاني قولتلها سارة فية اية انا نور قالتلي انت جيت يا نور اخيراااا الناس دي بهدلتني فشششخ يانور يلا نمشي من هنا قولتلها خلاص ياسارة خلصوا متقلقيش هياكلوا ونمشي وشيلتها وهي كدة ودخلتها الاوضة جوة وغطيتها وقولتلها ارتاحي انتي شوية شافني موسي قالي هو اية انت بتحبها ولا اية مراتك دي بصراحة قولتلة لا مش مراتي خالص انا مش متجوز اصلا قالي اومال قصة حب قولتلة ولا اي حاجة البت صعبانة عليا مش شايف منظرها قالي طب يلا ياحنين تعال كل ولا مش هتعرف تسد وسط التيران دي وي الاكل كمان قولتلة لا جاي اهو وقعدت اكل معاهم خلصوا اكل ودخلوا كل واحد اخد دش ولبسوا وطلع موسي فلوس سارة ورماهم جنبها وطلع الف دولار كمان ليا وقالي كدة تمام مبسوط ياعم قولتلة تمام قالي لما تفوق وتبقي كويسة امشوا يلا سلام ونزل موسي بية وحسن وحسين دخلت لسارة كانت بدأت تفوق شوية قولتلها انتي كويسة قالتلي اهو احسن شوية قولتلها اية الي حصل قالتلي مش قادرة اتكلم هبقي اقولك بس ولاد الوسخة دول بوظوني خالص من تحت انا مش هنفع تاني ببص علي طيزها كانت حمرا فشخ ونازل اثار ددمم عليها غصب عني علشان اطمن شوية عليها فتحت طيزها اشوف الدم دة منين كان الخرم نفسة احمر فشششخ ومنزل حوالية ددمم وكسها شفايفة حمرا فشخ من جوة ومنزل ددمم اكتر من طيزها قولتها انتي لازم تروحي مستشفي انتي كل حاجة فيكي بتنزل ددمم مش هينفع كدة قالتلي انا حاسة اني بموت بجد مش قادرة ومش حاسة بنصي الي تحت كلة وهنروح ازاي مستشفي وهنقولهم اية هنفضح نفسنا كدة انت اهبل قولتلها متقلقيش انا هتصرف لبستها هدومها وسنتدها وخرجنا من الفندق ركبنا العربية وروحنا مستشفي خاصة قريبة مننا ودخلت قولتلهم دي اختي وكنا راجعين من سفر وفي طريق مقطوع طالعوا علينا قطاع طريق واغتصوبها قدامي ومثلت اني منهار وكدة اخدوها ودخلوا العناية وقالولي هنكلم النجدة تيجي وتعمل محضر فيهم قوتلهم ياريت بلاش مش ناقصة فضايح علشان سمعتها واحنا كويس اوي انهم سابونا عايشن كانوا عاوزين يموتونا حضرتك ومن حظنا اننا فضلنا عايشين الناس فهمت الموقف ومعملناش محضر ولا حاجة بعد حوالي ٣ ساعات طمنوني عليها انها بقت احسن سالتهم ممكن نخرج امتة قالولي ٢٤ ساعة تحت الملاحظة لو محصلش حاجة تقدر تخرج وتكمل علاج في البيت خرجت كلمت ماما وطمنتها علينا وقلتلها معلش يوم كمان وجايين وسالت علي سارة قولتلها نايمة وكنت خايف فشخ تقول اكلمها لكن عدت بسلام وعدي اليوم وسارة بقت احسن واخدت العلاج الي هتكمل علية في البيت وخرجنا نروح البيت بعد مغامرة كانت هتروح مني سارة فيها
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%