NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وزميلتي المحترمة فشخ - حتى الجزء التاسع 21/6/2024

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ouf !
 
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فاشخ كس محارمك2، andycat و lil22
اعرفكم بنفسي انا خالد وعندي ميول غريبه او مش غريبه لاني معرفش انا كدا بس ولا كلنا عادي بس
انا عامة جسمي رياضي وطولي ١٨٠ وزبي ١٥ سنتي وبدأت شهوتي تنفجر ف مرحله الجامعه نبدا سريعا بواحده مم اغرب ميولي هو انا بحب اتخيل نفسي وانا بنيك البنات المحترمين فشخخ او المتدينين حتي لو مكنوش احلي جسم او شكل يعني مثلا
وانا ف الجامعه كان عندي صحاب بنات كتير بس معظمهم كان اوبن مايندد وكدا ف لما اجي اهيج واتخيل حد وانا بضرب عشره مكنتش دماغي بتوديني ليهم كنت بحب اتخيل واحده معايا ف الدفعه انا عارفها وهي تعرفني بحكم اننا كنا بنساعد بعض ف المذاكره وملخصات وكدا وانا لما كننت بحاول اهزر معاها ف الشات كانت دايما ترجع الموضوع للمذاكرة وتصدني وبس ف ده كان بيهيجني فشخ اللي هو انا هفشخ كسمين امك يا لبوه بس الصبر
ف هي خلاص قفلت بقا ان **** لاعلمها اللبونه والشرمطه
ف فضلت ابعتلها ف ملخصات واهتم بالمذاكرة عشان تتدخل تسألني واخليها ترتاح ليا وكنت اول ولد هي تكلمه ف الجامعه وحياتها ف كنت بهيج فشخ كل لما تاخد عليا اكتر وترتاحلي وانا اصلا طول ما انا بكلمها شات بكون قالع البوكسر ونازل فرك فيه وببقا هايج نيك وانا بتخيل المتدينه الشريفه العفيفه اللي ببتكسف تقول كلمه فشخ وهي بتمص زوبري تحت مني وبضربها علي وشها زي الكلبه واتف عليها واقولها فاكره يا كسمك لما كنتي مبتحبيش تهزري معايا
بس كل ده طبعا كان ف خيالي وانا بضرب عشره وبكلمها
فضلت تعدي الترمات بينا وبدأت تبعتلي ريكوردات بصوتها وكان صوتها حنين وحلو ف كنت بتخيل نفسي راشق زبي ف بوقها والهوا السخن اللي طالع من بوقها كنت بقرب السماعات من زبي كأنها بتتكلم جنب زبي واتخيل وانا بقلعها الاندر وكسها المشعر يظهرلي بقا مهي اكيد مبتعملش سويت مع انه مش شرط عشان متدينه تبقا مش نضيفه ولكن انا الشعر بيهيجني اكتر والحس بلساني وينفجر ف وشي احلي واطعم شلال عسل منها لأنها اكيد مضربتش سبعه ونص ولا مره ف حياتها واوقات اشوفها ف الجامعه واتخيل و انا اشم طيزها اللي اكيد هيبقا فيه شعر خفيف حوالين الخرم اللي اصلا كل ما اكنت اتخيل ان بلحس خرمها المشعر ده كنت بجيبهم علطول بكميه كبيره فشخ المهم التخيلات دي كانت مخليه زبي واقف اول ما تبعتلي رساله ف المذاكره ف كنت بشرحلها ريكوردات وانا بلعب ف زبي وفيه صوت واضح وانا بسجل الريكورد بس كنت عارف انها مش هتحط ف دماغها ان ده ممكن يكون صوت ايدي رايحه جايه علي زبي لأنها ابيض ف الحاجات دي ونبقا أقرب واقرب لبعض لحد مت هي بدا كل كلامها يبقا حب ليا واني احلي حاجه حصلتلها ف حياتها وانها واثقه فيا فشخ ومن هنا يبدأ علاقتنا انا وهي تروح لحته تانيه
لو لقيتها عجبتكو هنزل الجزء التاني قريب

الجزء الثاني
نكمل القصه بما اني لقيت إعجاب عليها وبالمناسبة ده مكانش جزء اول ده كان يعتبر نبذه عنها ف دلوقتي بقا نقدر نبدا بجد انا وزميلتي المحترمه فشخ اللي بالمناسبه نسيت اقول اسمها ايه ومواصفاتها ف هي اسمها نوران وكانت ب ١٦٥ سنتي وبزازها صغيرين شويه بس أنوثتها كلها كانت ف طيزها وكان واضح ان دي جيناتهم ف العيله لان جسمها كان رفيع لكن طيزها مرفوعه ومليانه وانا اللي يعرفني يعرف ان نقطه ضعفي الطيز الحلوه ويهمني الشكل اكتر من الحجم ف كنت دايما ف لما كانت تقفل ف الكلام معايا كنت اتخيل نفسي وانا بعاقبها وانا منيمها وبسقفلها بالقلام علي طيزها ومبعبص خورم طيزها الطاهر المشعر ده ف المهم نرجع لازاي خليتها ترتاحلي وتفك وتبقا زي الكلبه تحت رجلي
بقيت اديها اهتمام زياده يعني تبقا عايزه اي حاجه تخص الكليه اعملهالها واعمل نفسي محترم فشخ ف الشات واني دحيح فشخ ومعرفش غيرها واللي كان مساعدتي برضو ان هيئتي حلوه ويبان ان ابن ناس عشان كنت بلبس لبس حلو وحالتي الماديه كانت حلوه وتقديراتي مكانتش بتقل عن جيد جدا لكن هي كانت دايما بترتب وتجيب امتيازات المهم وطول ما انا كنت بكلمها ف الشات وبقول اسمها مثلا تقولي لو سمحت يا باشمهندس وباشمهندس دي عشان كنا انا وهي ف كليه حاسبات ومعلومات ف بتقولي متقولش اسمي عشان مينفعش وكدا وانا ف سري خخخخخخ يا كسمك حاضر ده أنا هخليكي تمصيه لحد اخر نقطه المهم قولتلها ماشي بس انا علفكره محترم وانتي عارفه واحنا بقالنا فتره بنذاكر مع بعض ومشوفتيش مني حاجه وحشه قالتلي عارفه **** انا اسفه مقصدش اوصلك الاحساس ده بس كل الفكره متعودتش وكدا قولتلها اتعودتي علي ايه ده اسمي اللي يخدش الحياء فيه قالتلي خلاص ماشي قول اسمي عادي قولتلها مش هقول غير لما تقولي انتي اسمي قالتلي خلاص ماشي يا خالد قولتلها تمام يا نوران وبعدين اتا فضلت مكمل ف طريقتي شويه مذاكره وجد وبعدين اقلب الشات لحياه شخصيه وبتعملي ايه ف يومك وكدا وكانت بتجاوب بالمختصر برضو وانا احكي باستفاضه واقولها حاجات حلوه ف يومي انا مكنتش بعملها زي بقرا كتب ووكتب دينيه وبرسم عليها بقا لعبه الواد الحلو المثقف المتدين وهي مستغربه استغراب حلو بقا وايه ده بجد والكلام ده قالتلي طيب رشحلي كتب وروايات ف كنت برشحلها روايات رومانسيه مشهوره عشان تحرك قلبها ده شويه اما كسها مفيش غيري اللي يخليه يتنفس وفضلت اعرف بقا هي بتحب وهي الفضول يخليها تسألني انا بحب ايه مثلا اشربه قولتلها قهوه قالتلي وانا كمان بجد قولتلها خلاص قبل ما نذاكر نشرب سوي بس نتكلم ف حاجات عاديه ولما نذاكر يبقا مذاكره بجد بتركيز بس قالت اممم ماشي انا هنا قولت خلاص بقا يا معلم هي بدأت توطي ليك وأنت اركب ومترحمش
بقا عندنا كل يوم الصبح قبل منذاكر جزء القهوه ده ف بقيت اسألها عن عيلتها وقرايبها الولاد والبنت بجد طلعت خام لا بتهزر مع قرايبها ولا اي حاجه من دي اللي كان بيخليني اشوفها مشروع شرموطه لبوه لزبي من النوع الفاخر انا قولت بقا عشان اعرف هي فعلا بدأت تحبني ولا لا لازم اختبرها اختبار الغيره ف انا كان عندي معيده بتشرحلنا رياضه وهي كانت لطيفه مع الدفعه بس انا كنت ضعيف ف الرياضه ف دايما كنت بدخل اسألها ف الخاص وكدا ونهزر وهي كانت سايبه مجال لكدا لحد ما بقيت عارفاني كويس وعارفه اسمي وكدا ف هي كانت دايما بتقولي انت من الناس اللي بحبها ف الدفعه و** وانا أحول واخد سكرين واوريها لنوران واقولها شايفه المعيده بالنسبالك هي صاحبتي والكلام ده واضحك وهنا كانت المفاجأة لقيتها بتغير فشخ عليا منها وكانت مكسوفه تقولي كدا وانا اللي خليتها تقول قولتلها مالك حاسك اضايقتي قالتلي بصراحه اه قولتلها ليه وانا عارف وبلعب ف زبي وبضحك ضحكه انتصار اني خليت الملتزمه دي تغير عليا قالتلي هي ازاي تعاملك كدا ومينفعش الهزار ده وبتاع قولتلها خلاص خلاص وعملت اكني بشتري خاطرها وقولتلها مش داخلها تاني وكدا وهسمح رقمها لان المعيده دي كمان كانت مسجله رقمي ف قولتلها متزعليش وانا مش هزاكر مع حد غيرك قالتلي خلاص كويس وعملت سين ومرديتش بعدها بشويه دخلت قالتلي مش عارفه اقولك ايه ياخالد بس تسلم انك ريحتني واشتريت خاطري وانا ف سري بقول انتي شوفتي راحه لسه ده انا هريحك علي الاخر قولتلها اكيد طبعا اومال هشتري خاطر مين يعني وهنا كانت أول مره تقولي ** يخليك ف انا قولت اقول وربنا يخليكي ليا يانوران بقلب ابيض واشوف هتعمل ايه لقيتها اتكسفت فشخ وسكتت قولتلها ده قلب ابيض يعم وبضحك قالتلي عارفه بس خلاص ماشي مفيش مشكله قولتلها تمام ومن ساعتها بقا بقيت هي بتصحيني من النوم تتصل عليا بس بتقولي متردش بس كانت بتتصل عشان نبدأ مذاكره ونعمل قهوه وبقيت خلاص بتفكر فيا ولو عندها اي مشكله مضايقاها برا المذاكره تيجي تقولي وتقولي انت اول واحد ف حياتي ارتاحلو كدا وتقولي مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه وخلاص انا عششت ف قلبها
وبكدا يكون خلص الجزء الأول وقولتلكو ازاي خليتها تتعلق بيا
عايزكو تقولولي عجبكو ولا لا وهيجكو لانهي درجه ولو عجبكم قولولي عشان اكمل بقيه القصه لأنها حقيقه مش تأليف ف هتبقت محدوده الأجزاء بس لسه فيها تفاصيل ان ازاي قدرت اوصل لكسها وانيك طيزها بنت المتناكه دي وتبقا من نوران المحتشمه بالخمار والصلاه لنوران اللبوه المفتوحه المخلصه لزبي
بقا دلوقتي معظم الشات بتاعنا شخصي وهزار اكتر منه مذاكره وهي بقيت حابه كدا وفضولها انا كنت بغذيه واقول مواضيع وهي تسأل وعايزه تعرف رأي ف دي وف دي وكل مجالات الحياه وانا اقولها أراء ايه بقا خبير وعقلاني وحكيم وكل اللي نفسك فيه ف هي بقيت شايفه كوكتيل حلو اوي من شاب حلو وتفكيره حلو ودمه خفيف ومحترم (متعرفش ان انا ساعات بكتب ف الشات بزبي من الهيجان وافضل اخبطه علي المكتب كأن حد بيخبط وهي تقولي مين اللي ده اللي بيخبط عليك 😂😂😂😂)
المهم بقيت خلاص اول واحده تشوف الاستوريز واوقات كتير تريبلاي عليها وتضحك وتقولي دمك خفيف اوي وانا اضحك ف سري واتخيل وهي بتتنطط عليه واقول اااه اااه براحه وانتي بتقعدي عليه يا كسمك
لحد ما خلاص مبقيتش تسيطر علي عاطفتها وتمنع غيرتها وبقيت تغير فشخ وتقولي صريحه علي وقفتي مع البنات زمايلي الاوبن مايندد بتوع الكليه وطبعا بما ان نوران متدينه ف معندهاش بقا حوار الاختلاط ده ولا الهزار بين الولاد والبنات ف الجامعه وعشان انا كنت اول حد ف حياتها ف هي كانت عندها طاقه وخزان مشاعر حب بقا ليا انا متزهقش مني وتبقا عايزانا نتكلم علطول ونشرب قهوه واحنا بنتكلم وخلاص الحب عماها وبقيت عايزه تكلمني ٢٤ ساعه وانا طبعا اجاريها عشان اوصل لغرضي (غرضي ان انيك أطهر كس ف الكليه اللي هو كسها بالنسبالي ) ف كنت برضو بديها شويه مشاعر حب حلوه جايه من زبي بس عشان هي متحسش انه حب من طرف واحد وعشان برضو هي تتجرأ اكتر وتعترفلي بحبها اللي انا كنت شايفه من قبل ما تقول بس كنت عايزها تقوله وفعلا جات ف مره بنتكلم قالتلي ** انت مش متخيل انت مكانتك عندي ازاي انت بيخليني مبسوطه ازاي ومش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه خالد قولتلها نعم قالتلي بحبك وبعدين قفلت التلفون ومفتحتهوش غير تاني يوم من الكسوف وانا ارن وابعت ومفيش حد يرد لحد ما فتحت وقولتلها ايه يابنتي قلقتيني وانا طبعا ولا كنت قلقان ولا حاجه ده انا كنت قاعد اقرا كلمه بحبك دي ونازل خناقه مع زبي اللي نزل ٣ مرات علي صورته وشها الطاهر ده ومعرفش ازاي انا نسيت اقولكو معلومه زي دي بس هي كانت *** هي معلومه بديهيه بس مهمه تتقال ف كنت بتخيل اني ماسك راسها وخانقها بال** ده وبجيبهم عليه واطرطر كمان ده ال** ده ياما خلاني انزلهم 😂😂
المهم قالتلي معلش بس بجد مقدرتش من الكسوف وانت مش متخيل الموضوع كان صعب ازاي بس انا مقولتش غير لما اتأكدت من مشاعري قولتلها انا اللي مش علي بعضي من امبارح يا نوري وكنت اول مره ادلعها انتي مش متخيله انا فرحت قد ايه وكنت خايف لتكوني شايفاني اخوكي والكلام ده قالتلي لا لا انا بحبك تاني قولتلها وانا بموت وكنت هغلط واقولك ف باطك المشعر خفيف ده بس لحقت نفسي وقولت بموت فيكي قالتلي بجد؟؟ قولتلها انتي احلي وأطيب واكتر بنت محترمه ف حياتي اتكسفت فشخخخخ
قالتلي وانت كمان يخلودي انا بقا لما دلعتني لبني كان بيغلي ويتخانق مع بعضه علي مين يدخل كسها الاول 😂😂
المهم الكلام ده ف اجازه الصيف بتاعت الكليه وكنا مقضينها حب وكلام زي ده لفتره عشان تصدق الدور وبعدين لما رجعت الدراسه قولتلها انا عايز أقف معاك ف الكليه ونتكلم علي الحقيقه بقا قالتلي يالهوي انا هتكسف فشخ ومش هعرف قولتلها متقلقيش انا معاكي ومش غريب وانا حبيبك وده من حقي قالتلي طيب هحاول
ف نزلنا ف مره الكليه وقولتلها بقولك ايه اعملي حسابك انهارده هشوفك قالت *** يسهل قولتلها هشوفك برضو قالت امتي وفين قولتلها بعد المحاضره الاولي عند الحمامات قالتلي لا حمامات ايه وشبهات وافرض حد شافنا
ف قولتلها ده أمن مكان نتقابل فيه عشان سمعتنا يا روحي وعشان محدش لسه عرف اننا بنحب بعض قالت *** يستر ماشي
انا وقتها طول ما انا كنت ف المحاضره كان زبي واقف تحيه العلم ومستني تخلص بسرعه
المهم خلصت اخيرا وروحت انا قبلها وبعتلها فينك قالتلي استني ببعد عن صحابي من غير ما ياخدو بالهم ف المهم ٥ دقايق وجت وانا اول ما شوفتها ضحكه ف سري ضحكه شيطان اللي هو تعالي تعالي يا بنت المتناكه
ازيك يا نوران ازيك يا خالد عامل ايه واقولها فهمتي المحاضره ف قالتلي اه وفضلنا نتكلم عن الدراسه شويه لحد ما قولتلها نوران ممكن اشوف وشك تحت ال** هي سكتت ثواني كدا وقالت اممم ممكن وراحت رفعت ال**
وانا هنا صفرت من اللي شوفته كحل اسود علي عيون واسعه حلوه وشفايف مرسومه ومنفوخه ولونها وردي ووشها ابيض ف انا ف سري قولت امتي الشفايف دي تعض المصاصه (زبي) بس مطولتش ف التفكير عشان زبي ميبانش لاني كنت لابس سويت بانت رصاصي من اللي بيبين الظوبر ف لما لقتني مبلم فيها اتكسفت وهي بتضحك وخدودها احمرت ونزلت ال**** ومشيت بسرعه
انا وقتها مقدرتش ودخلت حمام الكليه طربشت القعده لبن 😂😂 وخلص اليوم ف الكليه وروحت قولتلها كنتي حلوه اوي انهارده وهي قالتلي كان واضح فعلا 😂
وقالتلي وانت كمان كنت حلو اوي انهارده انا خلاص بقا استويت وقررت هنيك شرفها يعني هنيكه بس قولت الاول لازم نتقابل كام مره كده زي اول مره كدا عشان خلاص تبقا مرتاحه والأمر يبقا اسهل ان احنا نتقابل بعدين او بره الكليه
وبكدا يكون خلص الجزء التاني اتمني يكون عجبكو بس المرادي عايز تفاعل بقا حلو علي الجزء واشوفكو قريب ف جزء التالت (بدايه نبض الشهوه ف كس نوران وادراكها ان كسها مش للشخ بس وبدايه سكس الشات بيني وبينها والتقفيش والتحسيس لما بقابلها )

الجزء الثالث
عاملين ايه عارف اني اتأخرت بس عندي امتحانات بس وبجد شكر لدعمكو ليا ده اللي بيشجعني
المهم مطولش عليكو نبدا ف الحزء التالت
واللي كنا واقفين فيه عند ان انا ونوران اتقابلنا اول مره وانا شوفت وشها تحت ال**** لأول مره برضو وتكلمنا قصاد بعض
نكمل بقا
بعد ما روحنا من المقابله دي انا كنت حريص ان اخلي المقابلات بينا كتير عشان تتعود ف قولتلها احنا خلاص كل مره هننزل فيها الكليه هنتكلم شويه زي المره اللي فاتت بس عادي قدام الناس كصحاب وكدا عشان بس يتعودو علي الوضع ويبقا الموضوع اسهل قدام ف هي قالتلي اممم مش عارفه يا خالد انا عمري ما عملت كدا ف حياتي و**** وحاسه اني متوتره ف لما لقيتها بدأت تخاف رجعت قولتلها يا نوري متخافيش انا بس بحبك وبحب اشوف علطول وانتي عارفاني كويس وتحبيني ف ليه نحرم بعض من حاجه زي دي ف قالتلي طيب هفكر وارد عليك ف انا شوفت الرساله ومرديتش وعملت اني مقموص ف مفيش ٥ دقايق ولقيتها باعته بتقولي موافقه 🙈 وبتقولي مش عارفه حبي ده هيوديني فين ف انا ف سري قولت هيوديكي علي بيوضي مص ولحس يا بنت المره
ف المهم خلاص بقيت مستني أقرب يوم ننزل الكليه عشان اشوفها واحاول اخلي نفسي المرادي مش هايج واتعامل عادي وتبقا مسلمه نفسها خالص ليا وحتي قولت اعزمها علي حاجه من كافتريا الجامعه وكدا وفعلا روحت الكليه وخلصنا المحاضرات واستينتها تخلص مع صحابها واعتمدت انهم يشوفوني معاها عشان يتعودوا وبعدين قولتلها تعالي نشرب حاجه الجو حر اوي وفعلا روحنا هناك قعدنا وبدأنا نتكلم كلام عادي وروتيني ف انا قررت اعاكسها شويه واقولها ايه العيون القمر دي هي كانت مكسوفه نيييييك ومش عارفه تتكلم انا هنا اتجرأت اكتر وقولت لازم خطوه ان امسك ايديها ف قومت قايلها نوران انا بحبكك اوووي هي برضو مش عارفه تبص ف عيني وبتداري خجلها وانا المعلم تحت الترابيزه بينط من مكانه وبيقولي سيبني عليها بنت المتناكه الشريفه وانا اوريك هتتكسف ازاي منك
المهم مسكت ايديها بسرعه وهي بتقولي وانا كمان بحبك ف كان صعب تكسفني بس كانت متوتره اوي مم مسكتي وبتقولي خالد انت اول واحد يلمس ايديا وانا ف سري بقوووووول احا هو فيه لسه بنات خام كدا هو ايه اللي اول واحد هو انا دخلت ايدي ف بنطلونك وبلعب ف كسك
المهم فضلت ماسك ايديها شويه اللي بالمناسبة كانت بيضه وناعمه اووووووي وقولتلها متقلقيش قلقانه ليه مش عايزه تقلقي ابدا طول ما انا معاكي قالتلي **** يخليك ليا قولتلها وانتي كمان يا روح قلبي وبوست ايديها بحركه رومانسيه لقيتها ايديها دفيت قولت بس كدا دابت خلاص ف دباديبي
المهم هي قالتلي بطل بقا يا خالد وتضحك بكسوف ف انا قولتلها حاضر يا نوري بس اخر طلب بقا قالتلي ايه قولتلها ناخد سيلفي مع بعض قالت اما نشوف اخرتها بدلع كدا وطلعت تلفوني واتصورنا وبعدين كل واحد روح بقا وكنت مبسوط فشخ ووصلت البيت قلعت البنطلون وقولت لزبي تعالي يا ابن المتناكه ياللي هتفضحنا وتفيت التفه من هنا وطخ وطخ نزلت علي زبي مبسميش واخده زحلقه وانا بتفرج علي صورتنا ومقدرتش امسك نفسي كتير وقومت جايب التلفون تحت زبي ومغرق التلفون علي وشها احا بجد كنت مش ف وعيي ونمت بعدها بنجاستي
صحيت تاني يوم كلمتها قالتلي انا كنت مبسوطه اوي امبارح يا خلودي ف انا قولت ف سري وليه الهيجان ده علي الصبح يا بنت الحلال بس قولتلها وانا بجد وربنا يخليكي ليا يا حبيبتي ف عملت قلب احمر اخير وقالتلي وانت كمان يا حبيبي ف انا قولت خلاص المره الجايه لما اقابلها لازم اهيجها وقعدت افكر كتير لحد ما جاتيلي خطه بس لسؤء الحظ انا كنت رايح ملعب مع صحابي قبل الكليه بيوم ودراعي اتكسر وجبسته وهي لما عرفت عطيت وزعلت اوي وقالتلي ياريتني اعرف اساعد بحاجه
ف ضحكت وقولت ف سري اه و** ياريتك جنبي تتضربيلي عشره بدل ما انا مش عارف عشان الجبس ف المهم روحت الكليه تاني يوم وهي جاتلي اول واحد موقفتش مع صحابها وكانت مخضوضه وزعلانه وجايبالي شوكولاته هديه وبتتعامل كأنها مراتي بجد قالتلي الف سلامه عليك يا خلودي وكنت بحب الكلمه دي اوي من بوقها ده قولتلها ** يسلمك يا نوري ف جت دماغي فكره شيطانيه بجد قولت اعمل نفسي أكن بطني بتوجعني وعايز اطرطر واروح الحمام بس مش هعرف افتح البنطلون لنفسي وخلاص قررت اعمل كدا فعلا ف وسط الكلام قولت ااااه بطني ف قالتلي مالك انت كويس قولتلها اه بس بس
قالتلي ايه قولتلها انا عايز اروح الحمام ومش عارف افك زرار البنطلون قالتلي طيب نشوف حد من صحابك يوديك ف انا ف دماغي قولت احا بس الحمد** كانو كلهم مشيو لاننا قاعدين بعد يوم الكليه ما خلص اصلا ف قالتلي طيب هنعمل ايه قولتلها مش عارف بس انا بجد مش هقدر استحمل لحد ما نروح قالتلي طيب تعالي نروح الحمامات يمكن نلاقي حد من الموظفين هناك ولا حاجه قولتلها يلا وانا عارف اننا مش هنلاقي حد وفعلا روحنا الحمامات وملقيناش قولت ازود ف التعب عشان تتلحلح قولت اااه مش قادر وانا فعلا مكنتش قادر بس مكنتش قادر مركبش الطيز دي ف قولتلها نوران انا اسف و** اني بضغط عليكي بي ممكن تفتحيلي السوسته والزرار ف هي فضلت ساكته كتير ومتوتره ومن غير ما تتكلم قامت فعلا فاكه الزرار والسوسته ف انا كنت بعرف انزل البوكسر بصراحه بس مكنتش هعرف ارفعه لما اخلص او اقفل البنطلون ف دخلت الحمام وعملت اكني بطرطر وزبي كان واقف علي الاخر ساعتها ف قولت اطلع ليها كدا عشان مش عارف اقفله وانادي عليها وبالفعل طلعت وبنادي عليها ف هي جايه مفكراني لابس ومخلص لقتني بزبي وعروقه نافره وشادد ف لسه هتكلم لقيتها رقعت صوت خضه كدا ودورت وشها بسرعه قالتلي ايه ددددهه
قولتلها انا اسف و**** بس انا مش عارف البس لوحدي ف جت بعد ما هديت وزوبري لسه شادد ونزلت علي الارض وراسها قدام زبي وانا كنت هموت وامسك راسها واحشره للآخر غصب عنها لحد ما تتخنق واللي يحصل يحصل وابوظ كل حاجه بس مسكت نفسي وهي اصلا لما جت ترفع البوكس وتقفل مكانتش عارفه عشان زبي واقف وهي كل ده مش باصه عليه اصلا وعشان اللي بيسأل ويقولي طيب يسطا ما ايدك التانيه موجوده ف الحقيقه انا لما وقعت واحده فيهم اتكسرت والتانيه من الخبطة كانت وارمه وبحركها براحه بس مع ألم وهي كانت عارفه ف عشان كدا عملت كل ده المهم قولتلها معلش انا اسف حاولي اخر مره ف مسكته وانا مكنتش متوقع كدا وف سري خخخخخخخخخخخخخ احاااااااااا هي فعلا مسكته ؟؟؟؟؟
ف وهي بتعدله كذا مره وتدخله جوا البوكسر انا مقدرتش وقومت طارش كميه لبن كتيره فشخ اننطرت علي هدومها وال**** وانا عملت أكن دي حاجه عورتني يعني واللي حصل ده مش ممتع بل مؤلم وانا من جوا كنت مغيب اصلا وهي قالت ينهار اسود ينهار اسود هو ايه اللي حصل ده ف انا قولتلها معرفش بجد وانا طبعا عارف 😂😂😂 وكنت عايز اقولها مالك يا كسمك ده لبن زبي اللي هيبقا مشروبك المفضل كمان شويه ف المهم زبي هدي بعدها وهي دخلته وخلاص لبست وهي قالتلي انا مستحيل اروح كدا واعمل ايه ف نقابي اللي اتوسخ ده وهي كانت بتتكلم كنت حاسس انها مش علي بعضها وسخنه اوي وتايهه كدا قولت ف نفسي بس كدا الكوكو اللي تحت اشتغل اخيرا بس انل اتعاملت عادي ميبقاش كله مره واحده وقولتلها اغسليه بمايه بس كان فعلا مش نافع ومبقع ومراحش بالمايه ف هي كانت خلاص هتعيط وبتقول ينهار ابيض انا اهلي هبموتوني لو روحت من غيره قولتلها متقلقيش انا عندي حل ...
وبكدا يخلص الجزء التالت عشان عندي امتحان للأسف ومضطر اقفل بس عايزكو تتوقعو ايه الحل وايه اللي هيحصل ف الجزء الرابع
يلا اشوفكو قريب ❤️❤️❤️

الجزء الرابع
رجعتلكم من تاني بس والمرادي خلصت امتحانات اخيرا ومبقاش فيه حاجه هتعطلني تاني

كنا واقفين عند حته ان لبني اتطربش علي نقابها ومكنش هينفع تروح بيه وانا ساعتها جالي حل من زبي لانه كان هيجان
نوران قالتلي انا لازم اجيب **** غيره مش هينفع اروح كدا خالص قولتلها اهدي اهدي بس انا هتصرف
قولتلها هجيبلك واحد من عندنا ف البيت ف قالتلي هينفع قولتلها عيب متقلقيش
ف قالتلي ماشي وروحت انا وهي وزبي عمال يفكر هينيكها ازاي وكان واقف فشخ مغ انه لسه طارش كميه محترمه عليها المهم وصلنا وهي قالتلي انا هطلع ازاي قولتلها متخافيش كدا كدا البيت ليها بوابتين واوضتي بعيده عن اهلي وده عشان احنا منا عايشين ف فيله ف قالت طب مهو مش هينفع نبقا لوحدنا يا خالد قولتلها ف ايه يا حبيبتي انتي هتبقي مراتي خلاص وبعدين لسه خايفه مني قالتلي ابدا و**** يا حبيبي مقصدش بس هتبقا غريبه يعني قولتلها ولا غريبه ولا حاجه ويلا بسرعه وانا ف دماغي بقول يلا بسرعه قبل ما عيلتي ييجو لأنهم كان مسافرين ف المهم طلعت معايا ودخلت اوضتي وفضلت تبص عليها وعجبتها اوي وبتقولي مكتبك حلو اوي وانا ف سري بقول انتي عارفه انا نظرتهم كام مره علي المكتب ده عشان طيزك الحلوه دي يا لبوه
وبعدين فاقت كدا وقالتلي يلا بقا هاتلي ال** بسرعه عشان متاخرش وعشان ميصحش كدا وانا بقول ف سري خخخخخخ ميصحش ايه انتي مش مروحه انهارده مم غير الاندر كمان مش بس ال** 😂😂😂 المهم عملت نفسي رايح اجيبه وروحت جيبت منوم من عندي جدتي كانت بتاخده عشان مبتعرفش تنام وروحت قولت معقوله تبقا مراتي عندي ومضايفهاش حتي بكوبايه شاي قالتلي هنتأخر كدا ية خالد وانا خايفه اهلي يقلقو عليا قولتلها خلاص كلميهم قوليلها ان صاحبتك عزمتك انهارده علي الاكل وهتتاخري شويه قالتلي اممم مبلاش يا خالد قولتلها ف ايه يا نوران انا بحب اقعد معاكي وارغي ده زنبي اني بحبك يعني قالت طيب خلاص استني متتكلمش غلي ما اتصل اعرفهم وانا ف سري بقول ابسط يا زبي انهارده هتدوق اطهر كس شريف عفيف المهم رجعت قالتلي خلاص هم الحمد**** وافقو بس قولتلها خلاص كدا بقا نشرب كوبايتين شاي من ايدي قالت ماشي بكسوف روحت المطبخ وعملت الشي وحطيت نقطتين منوم عشان متروحش ف النوم اوي عشان متتاخرش عن أهلها ويتصلون عليها وهي هتبقا نايمه ومحدش هيرد ف روحتلها وعملت شاي ومامتي ف المطبخ قالتلي عامل شاي لمين قولتلها ده صاحبي اوعي حد يدخل الاوضه عشان هو هناك ونذاكر قالتلي طيب بالتوفيق وخدت الشاي وروحتلها وتكلمنا وهي بتشربه وبعدين لقيت دماغها بقيت تتطوح كدا قولت يبقا المنوم اشتغل قولت اسيبها واعمل ان رايح اودي صينيه الشاي عشان تعرف تغفل وتروح ف النوم وفعلا وديت الصينيه ورجعت لقيتها نايمه علي ضهرها ومسلمه نفسها انا شخرت شخره وقولت يلا بينا بصوت باسم سمره وقولت لنفسي اهدي وبلاش كله هييجي عشان متصحاش روحت علي وشها اول حاجه وبدأت اشم ف وشها والحس في وشها بجد والحس شفايفها من بره ومناخيرها وشفايفها كانت حرفيا مسكره بدأت اعض فيها وكانت طريه فشخ وناعمه وادخل لساني جوا بوقها وكسم الحلاوه بجد قولت لنفسي في حاجات اهم مش وقته شفايفها دلوقتي نزلت فتحت كباسيل العبايه اللي كانت لابساها بس كنت بقففش كدا فيهم وخخخخخ بجد ايه الملبن ده وايه الكور دي انا منت مفكر بزازها صغيره بس طلعت برتقان ف رفعت التيشرت بسرعه والبرا ووقعو قدام عيني احلي بزاز بيضه مكوره انا قولت يا ديني امي احااااا ايه ده يا بنت المتناكه ده انتي طلعتي لبوووه نزلت فيهم تقفيش وعض ومص علي الحلمه الوردي دي ورضاعه زي الطفل وقولت اااه با نوران كمان يا محترمه يا بنت الناس يا متدينه كمان يا شرموطه امممممم
كملت فك العبايه ونزلت البنطلون بتاعها وانا ببعبص فيه كدا وزي ما قولتلكو هي تخينه من تحت أو جيناتها حلو يعني ف كسها كان مبطرخ كدا وقابب وده كان باين من البنطلون ف نزلت الاندر ووقفت دقيقه مبلم بجد عللي اللي شوفته كس مشعر شعر خفيف زي ما كنت متوقع بس شكله حلو اوي وهيجني فشخ مقدرتش بجد ولقيت الاندر بتاعها مبلول ومعلم كدا عند الكس قولت يبقا انا صح لما شوفتها مش علي بعضها واحنا ف حمام الكليه لما كانت مسكت زبي ونطرتهم كانت هي هاجت فعلا المهم نزلت لحس بلساني حرفيا كنت بغرف وباكل مش بلحس بس وكان شبه مبلول بعسلها الطاهر ده وشعرتها ف وعضيت البظر وحسيت ان ده سمع وهي نايمه ف مكملتش عشان متصحاش ف بوسته وقومت قالبها علي بطنها بس قبل ده قومت جايب تلفوني مصورها كدا وانا مطلع بزازها من البرا والاندر نازل ف كانت ولا اجدعها متناكه مفشوخه كسها وبزازها قدامي متصورين وبعدين قلبتها علي بطنها عشان اخيرا اشوف خرمها وطيزها اللبوه اللي ولقيتها طيزها كبيره بقا زي بتوع طياز البدو كدا مدلدله وليها شكل حلو وطريه فشخ قومت اضرب براحه كدا عليهم واملي ايدي منهم وانا مش مصدق قومت فاتحهم بأيدي علي الاخر وشوفت احلي وأطهر خرم ف حياتي كان مشعر اووووووف ف نزلت فورا بوس فيه ولحس براحه حواليه واحاول ادخل لساني وادخل صباعي فيه ف حسيت انها خلاص هتصحي قومت بسرعه مصوره طيزها وخورمها وبشم والحس فرد طيازها كأني وبقول دي البدايه يالبوه بس ولبستها كل حاجه تاني وقفلت العبايه وقولت اخرج بره واستناها لحد ما تصحي واعمل اكني كنت سايبها براحتها وفعلا مفيش ٥ دقايق كانت صحيت من النوم وبعتتلي واتس تقولي انت فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وهنا يخلص نص الجزء وهكمل بكره عشان خارج دلوقتي وعشان اسيبكو بفضلكو تتخيلو ايه اللي حصل وهل نوران هتعرف اللي عملته فيها واخدت بالها ولا الموضوع هيعدي بسلام
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
اعرفكم بنفسي انا خالد وعندي ميول غريبه او مش غريبه لاني معرفش انا كدا بس ولا كلنا عادي بس
انا عامة جسمي رياضي وطولي ١٨٠ وزبي ١٥ سنتي وبدأت شهوتي تنفجر ف مرحله الجامعه نبدا سريعا بواحده مم اغرب ميولي هو انا بحب اتخيل نفسي وانا بنيك البنات المحترمين فشخخ او المتدينين حتي لو مكنوش احلي جسم او شكل يعني مثلا
وانا ف الجامعه كان عندي صحاب بنات كتير بس معظمهم كان اوبن مايندد وكدا ف لما اجي اهيج واتخيل حد وانا بضرب عشره مكنتش دماغي بتوديني ليهم كنت بحب اتخيل واحده معايا ف الدفعه انا عارفها وهي تعرفني بحكم اننا كنا بنساعد بعض ف المذاكره وملخصات وكدا وانا لما كننت بحاول اهزر معاها ف الشات كانت دايما ترجع الموضوع للمذاكرة وتصدني وبس ف ده كان بيهيجني فشخ اللي هو انا هفشخ كسمين امك يا لبوه بس الصبر
ف هي خلاص قفلت بقا ان **** لاعلمها اللبونه والشرمطه
ف فضلت ابعتلها ف ملخصات واهتم بالمذاكرة عشان تتدخل تسألني واخليها ترتاح ليا وكنت اول ولد هي تكلمه ف الجامعه وحياتها ف كنت بهيج فشخ كل لما تاخد عليا اكتر وترتاحلي وانا اصلا طول ما انا بكلمها شات بكون قالع البوكسر ونازل فرك فيه وببقا هايج نيك وانا بتخيل المتدينه الشريفه العفيفه اللي ببتكسف تقول كلمه فشخ وهي بتمص زوبري تحت مني وبضربها علي وشها زي الكلبه واتف عليها واقولها فاكره يا كسمك لما كنتي مبتحبيش تهزري معايا
بس كل ده طبعا كان ف خيالي وانا بضرب عشره وبكلمها
فضلت تعدي الترمات بينا وبدأت تبعتلي ريكوردات بصوتها وكان صوتها حنين وحلو ف كنت بتخيل نفسي راشق زبي ف بوقها والهوا السخن اللي طالع من بوقها كنت بقرب السماعات من زبي كأنها بتتكلم جنب زبي واتخيل وانا بقلعها الاندر وكسها المشعر يظهرلي بقا مهي اكيد مبتعملش سويت مع انه مش شرط عشان متدينه تبقا مش نضيفه ولكن انا الشعر بيهيجني اكتر والحس بلساني وينفجر ف وشي احلي واطعم شلال عسل منها لأنها اكيد مضربتش سبعه ونص ولا مره ف حياتها واوقات اشوفها ف الجامعه واتخيل و انا اشم طيزها اللي اكيد هيبقا فيه شعر خفيف حوالين الخرم اللي اصلا كل ما اكنت اتخيل ان بلحس خرمها المشعر ده كنت بجيبهم علطول بكميه كبيره فشخ المهم التخيلات دي كانت مخليه زبي واقف اول ما تبعتلي رساله ف المذاكره ف كنت بشرحلها ريكوردات وانا بلعب ف زبي وفيه صوت واضح وانا بسجل الريكورد بس كنت عارف انها مش هتحط ف دماغها ان ده ممكن يكون صوت ايدي رايحه جايه علي زبي لأنها ابيض ف الحاجات دي ونبقا أقرب واقرب لبعض لحد مت هي بدا كل كلامها يبقا حب ليا واني احلي حاجه حصلتلها ف حياتها وانها واثقه فيا فشخ ومن هنا يبدأ علاقتنا انا وهي تروح لحته تانيه
لو لقيتها عجبتكو هنزل الجزء التاني قريب

الجزء الثاني
نكمل القصه بما اني لقيت إعجاب عليها وبالمناسبة ده مكانش جزء اول ده كان يعتبر نبذه عنها ف دلوقتي بقا نقدر نبدا بجد انا وزميلتي المحترمه فشخ اللي بالمناسبه نسيت اقول اسمها ايه ومواصفاتها ف هي اسمها نوران وكانت ب ١٦٥ سنتي وبزازها صغيرين شويه بس أنوثتها كلها كانت ف طيزها وكان واضح ان دي جيناتهم ف العيله لان جسمها كان رفيع لكن طيزها مرفوعه ومليانه وانا اللي يعرفني يعرف ان نقطه ضعفي الطيز الحلوه ويهمني الشكل اكتر من الحجم ف كنت دايما ف لما كانت تقفل ف الكلام معايا كنت اتخيل نفسي وانا بعاقبها وانا منيمها وبسقفلها بالقلام علي طيزها ومبعبص خورم طيزها الطاهر المشعر ده ف المهم نرجع لازاي خليتها ترتاحلي وتفك وتبقا زي الكلبه تحت رجلي
بقيت اديها اهتمام زياده يعني تبقا عايزه اي حاجه تخص الكليه اعملهالها واعمل نفسي محترم فشخ ف الشات واني دحيح فشخ ومعرفش غيرها واللي كان مساعدتي برضو ان هيئتي حلوه ويبان ان ابن ناس عشان كنت بلبس لبس حلو وحالتي الماديه كانت حلوه وتقديراتي مكانتش بتقل عن جيد جدا لكن هي كانت دايما بترتب وتجيب امتيازات المهم وطول ما انا كنت بكلمها ف الشات وبقول اسمها مثلا تقولي لو سمحت يا باشمهندس وباشمهندس دي عشان كنا انا وهي ف كليه حاسبات ومعلومات ف بتقولي متقولش اسمي عشان مينفعش وكدا وانا ف سري خخخخخخ يا كسمك حاضر ده أنا هخليكي تمصيه لحد اخر نقطه المهم قولتلها ماشي بس انا علفكره محترم وانتي عارفه واحنا بقالنا فتره بنذاكر مع بعض ومشوفتيش مني حاجه وحشه قالتلي عارفه **** انا اسفه مقصدش اوصلك الاحساس ده بس كل الفكره متعودتش وكدا قولتلها اتعودتي علي ايه ده اسمي اللي يخدش الحياء فيه قالتلي خلاص ماشي قول اسمي عادي قولتلها مش هقول غير لما تقولي انتي اسمي قالتلي خلاص ماشي يا خالد قولتلها تمام يا نوران وبعدين اتا فضلت مكمل ف طريقتي شويه مذاكره وجد وبعدين اقلب الشات لحياه شخصيه وبتعملي ايه ف يومك وكدا وكانت بتجاوب بالمختصر برضو وانا احكي باستفاضه واقولها حاجات حلوه ف يومي انا مكنتش بعملها زي بقرا كتب ووكتب دينيه وبرسم عليها بقا لعبه الواد الحلو المثقف المتدين وهي مستغربه استغراب حلو بقا وايه ده بجد والكلام ده قالتلي طيب رشحلي كتب وروايات ف كنت برشحلها روايات رومانسيه مشهوره عشان تحرك قلبها ده شويه اما كسها مفيش غيري اللي يخليه يتنفس وفضلت اعرف بقا هي بتحب وهي الفضول يخليها تسألني انا بحب ايه مثلا اشربه قولتلها قهوه قالتلي وانا كمان بجد قولتلها خلاص قبل ما نذاكر نشرب سوي بس نتكلم ف حاجات عاديه ولما نذاكر يبقا مذاكره بجد بتركيز بس قالت اممم ماشي انا هنا قولت خلاص بقا يا معلم هي بدأت توطي ليك وأنت اركب ومترحمش
بقا عندنا كل يوم الصبح قبل منذاكر جزء القهوه ده ف بقيت اسألها عن عيلتها وقرايبها الولاد والبنت بجد طلعت خام لا بتهزر مع قرايبها ولا اي حاجه من دي اللي كان بيخليني اشوفها مشروع شرموطه لبوه لزبي من النوع الفاخر انا قولت بقا عشان اعرف هي فعلا بدأت تحبني ولا لا لازم اختبرها اختبار الغيره ف انا كان عندي معيده بتشرحلنا رياضه وهي كانت لطيفه مع الدفعه بس انا كنت ضعيف ف الرياضه ف دايما كنت بدخل اسألها ف الخاص وكدا ونهزر وهي كانت سايبه مجال لكدا لحد ما بقيت عارفاني كويس وعارفه اسمي وكدا ف هي كانت دايما بتقولي انت من الناس اللي بحبها ف الدفعه و** وانا أحول واخد سكرين واوريها لنوران واقولها شايفه المعيده بالنسبالك هي صاحبتي والكلام ده واضحك وهنا كانت المفاجأة لقيتها بتغير فشخ عليا منها وكانت مكسوفه تقولي كدا وانا اللي خليتها تقول قولتلها مالك حاسك اضايقتي قالتلي بصراحه اه قولتلها ليه وانا عارف وبلعب ف زبي وبضحك ضحكه انتصار اني خليت الملتزمه دي تغير عليا قالتلي هي ازاي تعاملك كدا ومينفعش الهزار ده وبتاع قولتلها خلاص خلاص وعملت اكني بشتري خاطرها وقولتلها مش داخلها تاني وكدا وهسمح رقمها لان المعيده دي كمان كانت مسجله رقمي ف قولتلها متزعليش وانا مش هزاكر مع حد غيرك قالتلي خلاص كويس وعملت سين ومرديتش بعدها بشويه دخلت قالتلي مش عارفه اقولك ايه ياخالد بس تسلم انك ريحتني واشتريت خاطري وانا ف سري بقول انتي شوفتي راحه لسه ده انا هريحك علي الاخر قولتلها اكيد طبعا اومال هشتري خاطر مين يعني وهنا كانت أول مره تقولي ** يخليك ف انا قولت اقول وربنا يخليكي ليا يانوران بقلب ابيض واشوف هتعمل ايه لقيتها اتكسفت فشخ وسكتت قولتلها ده قلب ابيض يعم وبضحك قالتلي عارفه بس خلاص ماشي مفيش مشكله قولتلها تمام ومن ساعتها بقا بقيت هي بتصحيني من النوم تتصل عليا بس بتقولي متردش بس كانت بتتصل عشان نبدأ مذاكره ونعمل قهوه وبقيت خلاص بتفكر فيا ولو عندها اي مشكله مضايقاها برا المذاكره تيجي تقولي وتقولي انت اول واحد ف حياتي ارتاحلو كدا وتقولي مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه وخلاص انا عششت ف قلبها
وبكدا يكون خلص الجزء الأول وقولتلكو ازاي خليتها تتعلق بيا
عايزكو تقولولي عجبكو ولا لا وهيجكو لانهي درجه ولو عجبكم قولولي عشان اكمل بقيه القصه لأنها حقيقه مش تأليف ف هتبقت محدوده الأجزاء بس لسه فيها تفاصيل ان ازاي قدرت اوصل لكسها وانيك طيزها بنت المتناكه دي وتبقا من نوران المحتشمه بالخمار والصلاه لنوران اللبوه المفتوحه المخلصه لزبي
بقا دلوقتي معظم الشات بتاعنا شخصي وهزار اكتر منه مذاكره وهي بقيت حابه كدا وفضولها انا كنت بغذيه واقول مواضيع وهي تسأل وعايزه تعرف رأي ف دي وف دي وكل مجالات الحياه وانا اقولها أراء ايه بقا خبير وعقلاني وحكيم وكل اللي نفسك فيه ف هي بقيت شايفه كوكتيل حلو اوي من شاب حلو وتفكيره حلو ودمه خفيف ومحترم (متعرفش ان انا ساعات بكتب ف الشات بزبي من الهيجان وافضل اخبطه علي المكتب كأن حد بيخبط وهي تقولي مين اللي ده اللي بيخبط عليك 😂😂😂😂)
المهم بقيت خلاص اول واحده تشوف الاستوريز واوقات كتير تريبلاي عليها وتضحك وتقولي دمك خفيف اوي وانا اضحك ف سري واتخيل وهي بتتنطط عليه واقول اااه اااه براحه وانتي بتقعدي عليه يا كسمك
لحد ما خلاص مبقيتش تسيطر علي عاطفتها وتمنع غيرتها وبقيت تغير فشخ وتقولي صريحه علي وقفتي مع البنات زمايلي الاوبن مايندد بتوع الكليه وطبعا بما ان نوران متدينه ف معندهاش بقا حوار الاختلاط ده ولا الهزار بين الولاد والبنات ف الجامعه وعشان انا كنت اول حد ف حياتها ف هي كانت عندها طاقه وخزان مشاعر حب بقا ليا انا متزهقش مني وتبقا عايزانا نتكلم علطول ونشرب قهوه واحنا بنتكلم وخلاص الحب عماها وبقيت عايزه تكلمني ٢٤ ساعه وانا طبعا اجاريها عشان اوصل لغرضي (غرضي ان انيك أطهر كس ف الكليه اللي هو كسها بالنسبالي ) ف كنت برضو بديها شويه مشاعر حب حلوه جايه من زبي بس عشان هي متحسش انه حب من طرف واحد وعشان برضو هي تتجرأ اكتر وتعترفلي بحبها اللي انا كنت شايفه من قبل ما تقول بس كنت عايزها تقوله وفعلا جات ف مره بنتكلم قالتلي ** انت مش متخيل انت مكانتك عندي ازاي انت بيخليني مبسوطه ازاي ومش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه خالد قولتلها نعم قالتلي بحبك وبعدين قفلت التلفون ومفتحتهوش غير تاني يوم من الكسوف وانا ارن وابعت ومفيش حد يرد لحد ما فتحت وقولتلها ايه يابنتي قلقتيني وانا طبعا ولا كنت قلقان ولا حاجه ده انا كنت قاعد اقرا كلمه بحبك دي ونازل خناقه مع زبي اللي نزل ٣ مرات علي صورته وشها الطاهر ده ومعرفش ازاي انا نسيت اقولكو معلومه زي دي بس هي كانت *** هي معلومه بديهيه بس مهمه تتقال ف كنت بتخيل اني ماسك راسها وخانقها بال** ده وبجيبهم عليه واطرطر كمان ده ال** ده ياما خلاني انزلهم 😂😂
المهم قالتلي معلش بس بجد مقدرتش من الكسوف وانت مش متخيل الموضوع كان صعب ازاي بس انا مقولتش غير لما اتأكدت من مشاعري قولتلها انا اللي مش علي بعضي من امبارح يا نوري وكنت اول مره ادلعها انتي مش متخيله انا فرحت قد ايه وكنت خايف لتكوني شايفاني اخوكي والكلام ده قالتلي لا لا انا بحبك تاني قولتلها وانا بموت وكنت هغلط واقولك ف باطك المشعر خفيف ده بس لحقت نفسي وقولت بموت فيكي قالتلي بجد؟؟ قولتلها انتي احلي وأطيب واكتر بنت محترمه ف حياتي اتكسفت فشخخخخ
قالتلي وانت كمان يخلودي انا بقا لما دلعتني لبني كان بيغلي ويتخانق مع بعضه علي مين يدخل كسها الاول 😂😂
المهم الكلام ده ف اجازه الصيف بتاعت الكليه وكنا مقضينها حب وكلام زي ده لفتره عشان تصدق الدور وبعدين لما رجعت الدراسه قولتلها انا عايز أقف معاك ف الكليه ونتكلم علي الحقيقه بقا قالتلي يالهوي انا هتكسف فشخ ومش هعرف قولتلها متقلقيش انا معاكي ومش غريب وانا حبيبك وده من حقي قالتلي طيب هحاول
ف نزلنا ف مره الكليه وقولتلها بقولك ايه اعملي حسابك انهارده هشوفك قالت *** يسهل قولتلها هشوفك برضو قالت امتي وفين قولتلها بعد المحاضره الاولي عند الحمامات قالتلي لا حمامات ايه وشبهات وافرض حد شافنا
ف قولتلها ده أمن مكان نتقابل فيه عشان سمعتنا يا روحي وعشان محدش لسه عرف اننا بنحب بعض قالت *** يستر ماشي
انا وقتها طول ما انا كنت ف المحاضره كان زبي واقف تحيه العلم ومستني تخلص بسرعه
المهم خلصت اخيرا وروحت انا قبلها وبعتلها فينك قالتلي استني ببعد عن صحابي من غير ما ياخدو بالهم ف المهم ٥ دقايق وجت وانا اول ما شوفتها ضحكه ف سري ضحكه شيطان اللي هو تعالي تعالي يا بنت المتناكه
ازيك يا نوران ازيك يا خالد عامل ايه واقولها فهمتي المحاضره ف قالتلي اه وفضلنا نتكلم عن الدراسه شويه لحد ما قولتلها نوران ممكن اشوف وشك تحت ال** هي سكتت ثواني كدا وقالت اممم ممكن وراحت رفعت ال**
وانا هنا صفرت من اللي شوفته كحل اسود علي عيون واسعه حلوه وشفايف مرسومه ومنفوخه ولونها وردي ووشها ابيض ف انا ف سري قولت امتي الشفايف دي تعض المصاصه (زبي) بس مطولتش ف التفكير عشان زبي ميبانش لاني كنت لابس سويت بانت رصاصي من اللي بيبين الظوبر ف لما لقتني مبلم فيها اتكسفت وهي بتضحك وخدودها احمرت ونزلت ال**** ومشيت بسرعه
انا وقتها مقدرتش ودخلت حمام الكليه طربشت القعده لبن 😂😂 وخلص اليوم ف الكليه وروحت قولتلها كنتي حلوه اوي انهارده وهي قالتلي كان واضح فعلا 😂
وقالتلي وانت كمان كنت حلو اوي انهارده انا خلاص بقا استويت وقررت هنيك شرفها يعني هنيكه بس قولت الاول لازم نتقابل كام مره كده زي اول مره كدا عشان خلاص تبقا مرتاحه والأمر يبقا اسهل ان احنا نتقابل بعدين او بره الكليه
وبكدا يكون خلص الجزء التاني اتمني يكون عجبكو بس المرادي عايز تفاعل بقا حلو علي الجزء واشوفكو قريب ف جزء التالت (بدايه نبض الشهوه ف كس نوران وادراكها ان كسها مش للشخ بس وبدايه سكس الشات بيني وبينها والتقفيش والتحسيس لما بقابلها )

الجزء الثالث
عاملين ايه عارف اني اتأخرت بس عندي امتحانات بس وبجد شكر لدعمكو ليا ده اللي بيشجعني
المهم مطولش عليكو نبدا ف الحزء التالت
واللي كنا واقفين فيه عند ان انا ونوران اتقابلنا اول مره وانا شوفت وشها تحت ال**** لأول مره برضو وتكلمنا قصاد بعض
نكمل بقا
بعد ما روحنا من المقابله دي انا كنت حريص ان اخلي المقابلات بينا كتير عشان تتعود ف قولتلها احنا خلاص كل مره هننزل فيها الكليه هنتكلم شويه زي المره اللي فاتت بس عادي قدام الناس كصحاب وكدا عشان بس يتعودو علي الوضع ويبقا الموضوع اسهل قدام ف هي قالتلي اممم مش عارفه يا خالد انا عمري ما عملت كدا ف حياتي و**** وحاسه اني متوتره ف لما لقيتها بدأت تخاف رجعت قولتلها يا نوري متخافيش انا بس بحبك وبحب اشوف علطول وانتي عارفاني كويس وتحبيني ف ليه نحرم بعض من حاجه زي دي ف قالتلي طيب هفكر وارد عليك ف انا شوفت الرساله ومرديتش وعملت اني مقموص ف مفيش ٥ دقايق ولقيتها باعته بتقولي موافقه 🙈 وبتقولي مش عارفه حبي ده هيوديني فين ف انا ف سري قولت هيوديكي علي بيوضي مص ولحس يا بنت المره
ف المهم خلاص بقيت مستني أقرب يوم ننزل الكليه عشان اشوفها واحاول اخلي نفسي المرادي مش هايج واتعامل عادي وتبقا مسلمه نفسها خالص ليا وحتي قولت اعزمها علي حاجه من كافتريا الجامعه وكدا وفعلا روحت الكليه وخلصنا المحاضرات واستينتها تخلص مع صحابها واعتمدت انهم يشوفوني معاها عشان يتعودوا وبعدين قولتلها تعالي نشرب حاجه الجو حر اوي وفعلا روحنا هناك قعدنا وبدأنا نتكلم كلام عادي وروتيني ف انا قررت اعاكسها شويه واقولها ايه العيون القمر دي هي كانت مكسوفه نيييييك ومش عارفه تتكلم انا هنا اتجرأت اكتر وقولت لازم خطوه ان امسك ايديها ف قومت قايلها نوران انا بحبكك اوووي هي برضو مش عارفه تبص ف عيني وبتداري خجلها وانا المعلم تحت الترابيزه بينط من مكانه وبيقولي سيبني عليها بنت المتناكه الشريفه وانا اوريك هتتكسف ازاي منك
المهم مسكت ايديها بسرعه وهي بتقولي وانا كمان بحبك ف كان صعب تكسفني بس كانت متوتره اوي مم مسكتي وبتقولي خالد انت اول واحد يلمس ايديا وانا ف سري بقوووووول احا هو فيه لسه بنات خام كدا هو ايه اللي اول واحد هو انا دخلت ايدي ف بنطلونك وبلعب ف كسك
المهم فضلت ماسك ايديها شويه اللي بالمناسبة كانت بيضه وناعمه اووووووي وقولتلها متقلقيش قلقانه ليه مش عايزه تقلقي ابدا طول ما انا معاكي قالتلي **** يخليك ليا قولتلها وانتي كمان يا روح قلبي وبوست ايديها بحركه رومانسيه لقيتها ايديها دفيت قولت بس كدا دابت خلاص ف دباديبي
المهم هي قالتلي بطل بقا يا خالد وتضحك بكسوف ف انا قولتلها حاضر يا نوري بس اخر طلب بقا قالتلي ايه قولتلها ناخد سيلفي مع بعض قالت اما نشوف اخرتها بدلع كدا وطلعت تلفوني واتصورنا وبعدين كل واحد روح بقا وكنت مبسوط فشخ ووصلت البيت قلعت البنطلون وقولت لزبي تعالي يا ابن المتناكه ياللي هتفضحنا وتفيت التفه من هنا وطخ وطخ نزلت علي زبي مبسميش واخده زحلقه وانا بتفرج علي صورتنا ومقدرتش امسك نفسي كتير وقومت جايب التلفون تحت زبي ومغرق التلفون علي وشها احا بجد كنت مش ف وعيي ونمت بعدها بنجاستي
صحيت تاني يوم كلمتها قالتلي انا كنت مبسوطه اوي امبارح يا خلودي ف انا قولت ف سري وليه الهيجان ده علي الصبح يا بنت الحلال بس قولتلها وانا بجد وربنا يخليكي ليا يا حبيبتي ف عملت قلب احمر اخير وقالتلي وانت كمان يا حبيبي ف انا قولت خلاص المره الجايه لما اقابلها لازم اهيجها وقعدت افكر كتير لحد ما جاتيلي خطه بس لسؤء الحظ انا كنت رايح ملعب مع صحابي قبل الكليه بيوم ودراعي اتكسر وجبسته وهي لما عرفت عطيت وزعلت اوي وقالتلي ياريتني اعرف اساعد بحاجه
ف ضحكت وقولت ف سري اه و** ياريتك جنبي تتضربيلي عشره بدل ما انا مش عارف عشان الجبس ف المهم روحت الكليه تاني يوم وهي جاتلي اول واحد موقفتش مع صحابها وكانت مخضوضه وزعلانه وجايبالي شوكولاته هديه وبتتعامل كأنها مراتي بجد قالتلي الف سلامه عليك يا خلودي وكنت بحب الكلمه دي اوي من بوقها ده قولتلها ** يسلمك يا نوري ف جت دماغي فكره شيطانيه بجد قولت اعمل نفسي أكن بطني بتوجعني وعايز اطرطر واروح الحمام بس مش هعرف افتح البنطلون لنفسي وخلاص قررت اعمل كدا فعلا ف وسط الكلام قولت ااااه بطني ف قالتلي مالك انت كويس قولتلها اه بس بس
قالتلي ايه قولتلها انا عايز اروح الحمام ومش عارف افك زرار البنطلون قالتلي طيب نشوف حد من صحابك يوديك ف انا ف دماغي قولت احا بس الحمد** كانو كلهم مشيو لاننا قاعدين بعد يوم الكليه ما خلص اصلا ف قالتلي طيب هنعمل ايه قولتلها مش عارف بس انا بجد مش هقدر استحمل لحد ما نروح قالتلي طيب تعالي نروح الحمامات يمكن نلاقي حد من الموظفين هناك ولا حاجه قولتلها يلا وانا عارف اننا مش هنلاقي حد وفعلا روحنا الحمامات وملقيناش قولت ازود ف التعب عشان تتلحلح قولت اااه مش قادر وانا فعلا مكنتش قادر بس مكنتش قادر مركبش الطيز دي ف قولتلها نوران انا اسف و** اني بضغط عليكي بي ممكن تفتحيلي السوسته والزرار ف هي فضلت ساكته كتير ومتوتره ومن غير ما تتكلم قامت فعلا فاكه الزرار والسوسته ف انا كنت بعرف انزل البوكسر بصراحه بس مكنتش هعرف ارفعه لما اخلص او اقفل البنطلون ف دخلت الحمام وعملت اكني بطرطر وزبي كان واقف علي الاخر ساعتها ف قولت اطلع ليها كدا عشان مش عارف اقفله وانادي عليها وبالفعل طلعت وبنادي عليها ف هي جايه مفكراني لابس ومخلص لقتني بزبي وعروقه نافره وشادد ف لسه هتكلم لقيتها رقعت صوت خضه كدا ودورت وشها بسرعه قالتلي ايه ددددهه
قولتلها انا اسف و**** بس انا مش عارف البس لوحدي ف جت بعد ما هديت وزوبري لسه شادد ونزلت علي الارض وراسها قدام زبي وانا كنت هموت وامسك راسها واحشره للآخر غصب عنها لحد ما تتخنق واللي يحصل يحصل وابوظ كل حاجه بس مسكت نفسي وهي اصلا لما جت ترفع البوكس وتقفل مكانتش عارفه عشان زبي واقف وهي كل ده مش باصه عليه اصلا وعشان اللي بيسأل ويقولي طيب يسطا ما ايدك التانيه موجوده ف الحقيقه انا لما وقعت واحده فيهم اتكسرت والتانيه من الخبطة كانت وارمه وبحركها براحه بس مع ألم وهي كانت عارفه ف عشان كدا عملت كل ده المهم قولتلها معلش انا اسف حاولي اخر مره ف مسكته وانا مكنتش متوقع كدا وف سري خخخخخخخخخخخخخ احاااااااااا هي فعلا مسكته ؟؟؟؟؟
ف وهي بتعدله كذا مره وتدخله جوا البوكسر انا مقدرتش وقومت طارش كميه لبن كتيره فشخ اننطرت علي هدومها وال**** وانا عملت أكن دي حاجه عورتني يعني واللي حصل ده مش ممتع بل مؤلم وانا من جوا كنت مغيب اصلا وهي قالت ينهار اسود ينهار اسود هو ايه اللي حصل ده ف انا قولتلها معرفش بجد وانا طبعا عارف 😂😂😂 وكنت عايز اقولها مالك يا كسمك ده لبن زبي اللي هيبقا مشروبك المفضل كمان شويه ف المهم زبي هدي بعدها وهي دخلته وخلاص لبست وهي قالتلي انا مستحيل اروح كدا واعمل ايه ف نقابي اللي اتوسخ ده وهي كانت بتتكلم كنت حاسس انها مش علي بعضها وسخنه اوي وتايهه كدا قولت ف نفسي بس كدا الكوكو اللي تحت اشتغل اخيرا بس انل اتعاملت عادي ميبقاش كله مره واحده وقولتلها اغسليه بمايه بس كان فعلا مش نافع ومبقع ومراحش بالمايه ف هي كانت خلاص هتعيط وبتقول ينهار ابيض انا اهلي هبموتوني لو روحت من غيره قولتلها متقلقيش انا عندي حل ...
وبكدا يخلص الجزء التالت عشان عندي امتحان للأسف ومضطر اقفل بس عايزكو تتوقعو ايه الحل وايه اللي هيحصل ف الجزء الرابع
يلا اشوفكو قريب ❤️❤️❤️

الجزء الرابع
رجعتلكم من تاني بس والمرادي خلصت امتحانات اخيرا ومبقاش فيه حاجه هتعطلني تاني

كنا واقفين عند حته ان لبني اتطربش علي نقابها ومكنش هينفع تروح بيه وانا ساعتها جالي حل من زبي لانه كان هيجان
نوران قالتلي انا لازم اجيب **** غيره مش هينفع اروح كدا خالص قولتلها اهدي اهدي بس انا هتصرف
قولتلها هجيبلك واحد من عندنا ف البيت ف قالتلي هينفع قولتلها عيب متقلقيش
ف قالتلي ماشي وروحت انا وهي وزبي عمال يفكر هينيكها ازاي وكان واقف فشخ مغ انه لسه طارش كميه محترمه عليها المهم وصلنا وهي قالتلي انا هطلع ازاي قولتلها متخافيش كدا كدا البيت ليها بوابتين واوضتي بعيده عن اهلي وده عشان احنا منا عايشين ف فيله ف قالت طب مهو مش هينفع نبقا لوحدنا يا خالد قولتلها ف ايه يا حبيبتي انتي هتبقي مراتي خلاص وبعدين لسه خايفه مني قالتلي ابدا و**** يا حبيبي مقصدش بس هتبقا غريبه يعني قولتلها ولا غريبه ولا حاجه ويلا بسرعه وانا ف دماغي بقول يلا بسرعه قبل ما عيلتي ييجو لأنهم كان مسافرين ف المهم طلعت معايا ودخلت اوضتي وفضلت تبص عليها وعجبتها اوي وبتقولي مكتبك حلو اوي وانا ف سري بقول انتي عارفه انا نظرتهم كام مره علي المكتب ده عشان طيزك الحلوه دي يا لبوه
وبعدين فاقت كدا وقالتلي يلا بقا هاتلي ال** بسرعه عشان متاخرش وعشان ميصحش كدا وانا بقول ف سري خخخخخخ ميصحش ايه انتي مش مروحه انهارده مم غير الاندر كمان مش بس ال** 😂😂😂 المهم عملت نفسي رايح اجيبه وروحت جيبت منوم من عندي جدتي كانت بتاخده عشان مبتعرفش تنام وروحت قولت معقوله تبقا مراتي عندي ومضايفهاش حتي بكوبايه شاي قالتلي هنتأخر كدا ية خالد وانا خايفه اهلي يقلقو عليا قولتلها خلاص كلميهم قوليلها ان صاحبتك عزمتك انهارده علي الاكل وهتتاخري شويه قالتلي اممم مبلاش يا خالد قولتلها ف ايه يا نوران انا بحب اقعد معاكي وارغي ده زنبي اني بحبك يعني قالت طيب خلاص استني متتكلمش غلي ما اتصل اعرفهم وانا ف سري بقول ابسط يا زبي انهارده هتدوق اطهر كس شريف عفيف المهم رجعت قالتلي خلاص هم الحمد**** وافقو بس قولتلها خلاص كدا بقا نشرب كوبايتين شاي من ايدي قالت ماشي بكسوف روحت المطبخ وعملت الشي وحطيت نقطتين منوم عشان متروحش ف النوم اوي عشان متتاخرش عن أهلها ويتصلون عليها وهي هتبقا نايمه ومحدش هيرد ف روحتلها وعملت شاي ومامتي ف المطبخ قالتلي عامل شاي لمين قولتلها ده صاحبي اوعي حد يدخل الاوضه عشان هو هناك ونذاكر قالتلي طيب بالتوفيق وخدت الشاي وروحتلها وتكلمنا وهي بتشربه وبعدين لقيت دماغها بقيت تتطوح كدا قولت يبقا المنوم اشتغل قولت اسيبها واعمل ان رايح اودي صينيه الشاي عشان تعرف تغفل وتروح ف النوم وفعلا وديت الصينيه ورجعت لقيتها نايمه علي ضهرها ومسلمه نفسها انا شخرت شخره وقولت يلا بينا بصوت باسم سمره وقولت لنفسي اهدي وبلاش كله هييجي عشان متصحاش روحت علي وشها اول حاجه وبدأت اشم ف وشها والحس في وشها بجد والحس شفايفها من بره ومناخيرها وشفايفها كانت حرفيا مسكره بدأت اعض فيها وكانت طريه فشخ وناعمه وادخل لساني جوا بوقها وكسم الحلاوه بجد قولت لنفسي في حاجات اهم مش وقته شفايفها دلوقتي نزلت فتحت كباسيل العبايه اللي كانت لابساها بس كنت بقففش كدا فيهم وخخخخخ بجد ايه الملبن ده وايه الكور دي انا منت مفكر بزازها صغيره بس طلعت برتقان ف رفعت التيشرت بسرعه والبرا ووقعو قدام عيني احلي بزاز بيضه مكوره انا قولت يا ديني امي احااااا ايه ده يا بنت المتناكه ده انتي طلعتي لبوووه نزلت فيهم تقفيش وعض ومص علي الحلمه الوردي دي ورضاعه زي الطفل وقولت اااه با نوران كمان يا محترمه يا بنت الناس يا متدينه كمان يا شرموطه امممممم
كملت فك العبايه ونزلت البنطلون بتاعها وانا ببعبص فيه كدا وزي ما قولتلكو هي تخينه من تحت أو جيناتها حلو يعني ف كسها كان مبطرخ كدا وقابب وده كان باين من البنطلون ف نزلت الاندر ووقفت دقيقه مبلم بجد عللي اللي شوفته كس مشعر شعر خفيف زي ما كنت متوقع بس شكله حلو اوي وهيجني فشخ مقدرتش بجد ولقيت الاندر بتاعها مبلول ومعلم كدا عند الكس قولت يبقا انا صح لما شوفتها مش علي بعضها واحنا ف حمام الكليه لما كانت مسكت زبي ونطرتهم كانت هي هاجت فعلا المهم نزلت لحس بلساني حرفيا كنت بغرف وباكل مش بلحس بس وكان شبه مبلول بعسلها الطاهر ده وشعرتها ف وعضيت البظر وحسيت ان ده سمع وهي نايمه ف مكملتش عشان متصحاش ف بوسته وقومت قالبها علي بطنها بس قبل ده قومت جايب تلفوني مصورها كدا وانا مطلع بزازها من البرا والاندر نازل ف كانت ولا اجدعها متناكه مفشوخه كسها وبزازها قدامي متصورين وبعدين قلبتها علي بطنها عشان اخيرا اشوف خرمها وطيزها اللبوه اللي ولقيتها طيزها كبيره بقا زي بتوع طياز البدو كدا مدلدله وليها شكل حلو وطريه فشخ قومت اضرب براحه كدا عليهم واملي ايدي منهم وانا مش مصدق قومت فاتحهم بأيدي علي الاخر وشوفت احلي وأطهر خرم ف حياتي كان مشعر اووووووف ف نزلت فورا بوس فيه ولحس براحه حواليه واحاول ادخل لساني وادخل صباعي فيه ف حسيت انها خلاص هتصحي قومت بسرعه مصوره طيزها وخورمها وبشم والحس فرد طيازها كأني وبقول دي البدايه يالبوه بس ولبستها كل حاجه تاني وقفلت العبايه وقولت اخرج بره واستناها لحد ما تصحي واعمل اكني كنت سايبها براحتها وفعلا مفيش ٥ دقايق كانت صحيت من النوم وبعتتلي واتس تقولي انت فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وهنا يخلص نص الجزء وهكمل بكره عشان خارج دلوقتي وعشان اسيبكو بفضلكو تتخيلو ايه اللي حصل وهل نوران هتعرف اللي عملته فيها واخدت بالها ولا الموضوع هيعدي بسلام
حمدان يا صاحبي استمر ❤
 
كمل وماتتاخر
 
جامد يا برنس كمل
 
اعرفكم بنفسي انا خالد وعندي ميول غريبه او مش غريبه لاني معرفش انا كدا بس ولا كلنا عادي بس
انا عامة جسمي رياضي وطولي ١٨٠ وزبي ١٥ سنتي وبدأت شهوتي تنفجر ف مرحله الجامعه نبدا سريعا بواحده مم اغرب ميولي هو انا بحب اتخيل نفسي وانا بنيك البنات المحترمين فشخخ او المتدينين حتي لو مكنوش احلي جسم او شكل يعني مثلا
وانا ف الجامعه كان عندي صحاب بنات كتير بس معظمهم كان اوبن مايندد وكدا ف لما اجي اهيج واتخيل حد وانا بضرب عشره مكنتش دماغي بتوديني ليهم كنت بحب اتخيل واحده معايا ف الدفعه انا عارفها وهي تعرفني بحكم اننا كنا بنساعد بعض ف المذاكره وملخصات وكدا وانا لما كننت بحاول اهزر معاها ف الشات كانت دايما ترجع الموضوع للمذاكرة وتصدني وبس ف ده كان بيهيجني فشخ اللي هو انا هفشخ كسمين امك يا لبوه بس الصبر
ف هي خلاص قفلت بقا ان **** لاعلمها اللبونه والشرمطه
ف فضلت ابعتلها ف ملخصات واهتم بالمذاكرة عشان تتدخل تسألني واخليها ترتاح ليا وكنت اول ولد هي تكلمه ف الجامعه وحياتها ف كنت بهيج فشخ كل لما تاخد عليا اكتر وترتاحلي وانا اصلا طول ما انا بكلمها شات بكون قالع البوكسر ونازل فرك فيه وببقا هايج نيك وانا بتخيل المتدينه الشريفه العفيفه اللي ببتكسف تقول كلمه فشخ وهي بتمص زوبري تحت مني وبضربها علي وشها زي الكلبه واتف عليها واقولها فاكره يا كسمك لما كنتي مبتحبيش تهزري معايا
بس كل ده طبعا كان ف خيالي وانا بضرب عشره وبكلمها
فضلت تعدي الترمات بينا وبدأت تبعتلي ريكوردات بصوتها وكان صوتها حنين وحلو ف كنت بتخيل نفسي راشق زبي ف بوقها والهوا السخن اللي طالع من بوقها كنت بقرب السماعات من زبي كأنها بتتكلم جنب زبي واتخيل وانا بقلعها الاندر وكسها المشعر يظهرلي بقا مهي اكيد مبتعملش سويت مع انه مش شرط عشان متدينه تبقا مش نضيفه ولكن انا الشعر بيهيجني اكتر والحس بلساني وينفجر ف وشي احلي واطعم شلال عسل منها لأنها اكيد مضربتش سبعه ونص ولا مره ف حياتها واوقات اشوفها ف الجامعه واتخيل و انا اشم طيزها اللي اكيد هيبقا فيه شعر خفيف حوالين الخرم اللي اصلا كل ما اكنت اتخيل ان بلحس خرمها المشعر ده كنت بجيبهم علطول بكميه كبيره فشخ المهم التخيلات دي كانت مخليه زبي واقف اول ما تبعتلي رساله ف المذاكره ف كنت بشرحلها ريكوردات وانا بلعب ف زبي وفيه صوت واضح وانا بسجل الريكورد بس كنت عارف انها مش هتحط ف دماغها ان ده ممكن يكون صوت ايدي رايحه جايه علي زبي لأنها ابيض ف الحاجات دي ونبقا أقرب واقرب لبعض لحد مت هي بدا كل كلامها يبقا حب ليا واني احلي حاجه حصلتلها ف حياتها وانها واثقه فيا فشخ ومن هنا يبدأ علاقتنا انا وهي تروح لحته تانيه
لو لقيتها عجبتكو هنزل الجزء التاني قريب

الجزء الثاني
نكمل القصه بما اني لقيت إعجاب عليها وبالمناسبة ده مكانش جزء اول ده كان يعتبر نبذه عنها ف دلوقتي بقا نقدر نبدا بجد انا وزميلتي المحترمه فشخ اللي بالمناسبه نسيت اقول اسمها ايه ومواصفاتها ف هي اسمها نوران وكانت ب ١٦٥ سنتي وبزازها صغيرين شويه بس أنوثتها كلها كانت ف طيزها وكان واضح ان دي جيناتهم ف العيله لان جسمها كان رفيع لكن طيزها مرفوعه ومليانه وانا اللي يعرفني يعرف ان نقطه ضعفي الطيز الحلوه ويهمني الشكل اكتر من الحجم ف كنت دايما ف لما كانت تقفل ف الكلام معايا كنت اتخيل نفسي وانا بعاقبها وانا منيمها وبسقفلها بالقلام علي طيزها ومبعبص خورم طيزها الطاهر المشعر ده ف المهم نرجع لازاي خليتها ترتاحلي وتفك وتبقا زي الكلبه تحت رجلي
بقيت اديها اهتمام زياده يعني تبقا عايزه اي حاجه تخص الكليه اعملهالها واعمل نفسي محترم فشخ ف الشات واني دحيح فشخ ومعرفش غيرها واللي كان مساعدتي برضو ان هيئتي حلوه ويبان ان ابن ناس عشان كنت بلبس لبس حلو وحالتي الماديه كانت حلوه وتقديراتي مكانتش بتقل عن جيد جدا لكن هي كانت دايما بترتب وتجيب امتيازات المهم وطول ما انا كنت بكلمها ف الشات وبقول اسمها مثلا تقولي لو سمحت يا باشمهندس وباشمهندس دي عشان كنا انا وهي ف كليه حاسبات ومعلومات ف بتقولي متقولش اسمي عشان مينفعش وكدا وانا ف سري خخخخخخ يا كسمك حاضر ده أنا هخليكي تمصيه لحد اخر نقطه المهم قولتلها ماشي بس انا علفكره محترم وانتي عارفه واحنا بقالنا فتره بنذاكر مع بعض ومشوفتيش مني حاجه وحشه قالتلي عارفه **** انا اسفه مقصدش اوصلك الاحساس ده بس كل الفكره متعودتش وكدا قولتلها اتعودتي علي ايه ده اسمي اللي يخدش الحياء فيه قالتلي خلاص ماشي قول اسمي عادي قولتلها مش هقول غير لما تقولي انتي اسمي قالتلي خلاص ماشي يا خالد قولتلها تمام يا نوران وبعدين اتا فضلت مكمل ف طريقتي شويه مذاكره وجد وبعدين اقلب الشات لحياه شخصيه وبتعملي ايه ف يومك وكدا وكانت بتجاوب بالمختصر برضو وانا احكي باستفاضه واقولها حاجات حلوه ف يومي انا مكنتش بعملها زي بقرا كتب ووكتب دينيه وبرسم عليها بقا لعبه الواد الحلو المثقف المتدين وهي مستغربه استغراب حلو بقا وايه ده بجد والكلام ده قالتلي طيب رشحلي كتب وروايات ف كنت برشحلها روايات رومانسيه مشهوره عشان تحرك قلبها ده شويه اما كسها مفيش غيري اللي يخليه يتنفس وفضلت اعرف بقا هي بتحب وهي الفضول يخليها تسألني انا بحب ايه مثلا اشربه قولتلها قهوه قالتلي وانا كمان بجد قولتلها خلاص قبل ما نذاكر نشرب سوي بس نتكلم ف حاجات عاديه ولما نذاكر يبقا مذاكره بجد بتركيز بس قالت اممم ماشي انا هنا قولت خلاص بقا يا معلم هي بدأت توطي ليك وأنت اركب ومترحمش
بقا عندنا كل يوم الصبح قبل منذاكر جزء القهوه ده ف بقيت اسألها عن عيلتها وقرايبها الولاد والبنت بجد طلعت خام لا بتهزر مع قرايبها ولا اي حاجه من دي اللي كان بيخليني اشوفها مشروع شرموطه لبوه لزبي من النوع الفاخر انا قولت بقا عشان اعرف هي فعلا بدأت تحبني ولا لا لازم اختبرها اختبار الغيره ف انا كان عندي معيده بتشرحلنا رياضه وهي كانت لطيفه مع الدفعه بس انا كنت ضعيف ف الرياضه ف دايما كنت بدخل اسألها ف الخاص وكدا ونهزر وهي كانت سايبه مجال لكدا لحد ما بقيت عارفاني كويس وعارفه اسمي وكدا ف هي كانت دايما بتقولي انت من الناس اللي بحبها ف الدفعه و** وانا أحول واخد سكرين واوريها لنوران واقولها شايفه المعيده بالنسبالك هي صاحبتي والكلام ده واضحك وهنا كانت المفاجأة لقيتها بتغير فشخ عليا منها وكانت مكسوفه تقولي كدا وانا اللي خليتها تقول قولتلها مالك حاسك اضايقتي قالتلي بصراحه اه قولتلها ليه وانا عارف وبلعب ف زبي وبضحك ضحكه انتصار اني خليت الملتزمه دي تغير عليا قالتلي هي ازاي تعاملك كدا ومينفعش الهزار ده وبتاع قولتلها خلاص خلاص وعملت اكني بشتري خاطرها وقولتلها مش داخلها تاني وكدا وهسمح رقمها لان المعيده دي كمان كانت مسجله رقمي ف قولتلها متزعليش وانا مش هزاكر مع حد غيرك قالتلي خلاص كويس وعملت سين ومرديتش بعدها بشويه دخلت قالتلي مش عارفه اقولك ايه ياخالد بس تسلم انك ريحتني واشتريت خاطري وانا ف سري بقول انتي شوفتي راحه لسه ده انا هريحك علي الاخر قولتلها اكيد طبعا اومال هشتري خاطر مين يعني وهنا كانت أول مره تقولي ** يخليك ف انا قولت اقول وربنا يخليكي ليا يانوران بقلب ابيض واشوف هتعمل ايه لقيتها اتكسفت فشخ وسكتت قولتلها ده قلب ابيض يعم وبضحك قالتلي عارفه بس خلاص ماشي مفيش مشكله قولتلها تمام ومن ساعتها بقا بقيت هي بتصحيني من النوم تتصل عليا بس بتقولي متردش بس كانت بتتصل عشان نبدأ مذاكره ونعمل قهوه وبقيت خلاص بتفكر فيا ولو عندها اي مشكله مضايقاها برا المذاكره تيجي تقولي وتقولي انت اول واحد ف حياتي ارتاحلو كدا وتقولي مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه وخلاص انا عششت ف قلبها
وبكدا يكون خلص الجزء الأول وقولتلكو ازاي خليتها تتعلق بيا
عايزكو تقولولي عجبكو ولا لا وهيجكو لانهي درجه ولو عجبكم قولولي عشان اكمل بقيه القصه لأنها حقيقه مش تأليف ف هتبقت محدوده الأجزاء بس لسه فيها تفاصيل ان ازاي قدرت اوصل لكسها وانيك طيزها بنت المتناكه دي وتبقا من نوران المحتشمه بالخمار والصلاه لنوران اللبوه المفتوحه المخلصه لزبي
بقا دلوقتي معظم الشات بتاعنا شخصي وهزار اكتر منه مذاكره وهي بقيت حابه كدا وفضولها انا كنت بغذيه واقول مواضيع وهي تسأل وعايزه تعرف رأي ف دي وف دي وكل مجالات الحياه وانا اقولها أراء ايه بقا خبير وعقلاني وحكيم وكل اللي نفسك فيه ف هي بقيت شايفه كوكتيل حلو اوي من شاب حلو وتفكيره حلو ودمه خفيف ومحترم (متعرفش ان انا ساعات بكتب ف الشات بزبي من الهيجان وافضل اخبطه علي المكتب كأن حد بيخبط وهي تقولي مين اللي ده اللي بيخبط عليك 😂😂😂😂)
المهم بقيت خلاص اول واحده تشوف الاستوريز واوقات كتير تريبلاي عليها وتضحك وتقولي دمك خفيف اوي وانا اضحك ف سري واتخيل وهي بتتنطط عليه واقول اااه اااه براحه وانتي بتقعدي عليه يا كسمك
لحد ما خلاص مبقيتش تسيطر علي عاطفتها وتمنع غيرتها وبقيت تغير فشخ وتقولي صريحه علي وقفتي مع البنات زمايلي الاوبن مايندد بتوع الكليه وطبعا بما ان نوران متدينه ف معندهاش بقا حوار الاختلاط ده ولا الهزار بين الولاد والبنات ف الجامعه وعشان انا كنت اول حد ف حياتها ف هي كانت عندها طاقه وخزان مشاعر حب بقا ليا انا متزهقش مني وتبقا عايزانا نتكلم علطول ونشرب قهوه واحنا بنتكلم وخلاص الحب عماها وبقيت عايزه تكلمني ٢٤ ساعه وانا طبعا اجاريها عشان اوصل لغرضي (غرضي ان انيك أطهر كس ف الكليه اللي هو كسها بالنسبالي ) ف كنت برضو بديها شويه مشاعر حب حلوه جايه من زبي بس عشان هي متحسش انه حب من طرف واحد وعشان برضو هي تتجرأ اكتر وتعترفلي بحبها اللي انا كنت شايفه من قبل ما تقول بس كنت عايزها تقوله وفعلا جات ف مره بنتكلم قالتلي ** انت مش متخيل انت مكانتك عندي ازاي انت بيخليني مبسوطه ازاي ومش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه خالد قولتلها نعم قالتلي بحبك وبعدين قفلت التلفون ومفتحتهوش غير تاني يوم من الكسوف وانا ارن وابعت ومفيش حد يرد لحد ما فتحت وقولتلها ايه يابنتي قلقتيني وانا طبعا ولا كنت قلقان ولا حاجه ده انا كنت قاعد اقرا كلمه بحبك دي ونازل خناقه مع زبي اللي نزل ٣ مرات علي صورته وشها الطاهر ده ومعرفش ازاي انا نسيت اقولكو معلومه زي دي بس هي كانت *** هي معلومه بديهيه بس مهمه تتقال ف كنت بتخيل اني ماسك راسها وخانقها بال** ده وبجيبهم عليه واطرطر كمان ده ال** ده ياما خلاني انزلهم 😂😂
المهم قالتلي معلش بس بجد مقدرتش من الكسوف وانت مش متخيل الموضوع كان صعب ازاي بس انا مقولتش غير لما اتأكدت من مشاعري قولتلها انا اللي مش علي بعضي من امبارح يا نوري وكنت اول مره ادلعها انتي مش متخيله انا فرحت قد ايه وكنت خايف لتكوني شايفاني اخوكي والكلام ده قالتلي لا لا انا بحبك تاني قولتلها وانا بموت وكنت هغلط واقولك ف باطك المشعر خفيف ده بس لحقت نفسي وقولت بموت فيكي قالتلي بجد؟؟ قولتلها انتي احلي وأطيب واكتر بنت محترمه ف حياتي اتكسفت فشخخخخ
قالتلي وانت كمان يخلودي انا بقا لما دلعتني لبني كان بيغلي ويتخانق مع بعضه علي مين يدخل كسها الاول 😂😂
المهم الكلام ده ف اجازه الصيف بتاعت الكليه وكنا مقضينها حب وكلام زي ده لفتره عشان تصدق الدور وبعدين لما رجعت الدراسه قولتلها انا عايز أقف معاك ف الكليه ونتكلم علي الحقيقه بقا قالتلي يالهوي انا هتكسف فشخ ومش هعرف قولتلها متقلقيش انا معاكي ومش غريب وانا حبيبك وده من حقي قالتلي طيب هحاول
ف نزلنا ف مره الكليه وقولتلها بقولك ايه اعملي حسابك انهارده هشوفك قالت *** يسهل قولتلها هشوفك برضو قالت امتي وفين قولتلها بعد المحاضره الاولي عند الحمامات قالتلي لا حمامات ايه وشبهات وافرض حد شافنا
ف قولتلها ده أمن مكان نتقابل فيه عشان سمعتنا يا روحي وعشان محدش لسه عرف اننا بنحب بعض قالت *** يستر ماشي
انا وقتها طول ما انا كنت ف المحاضره كان زبي واقف تحيه العلم ومستني تخلص بسرعه
المهم خلصت اخيرا وروحت انا قبلها وبعتلها فينك قالتلي استني ببعد عن صحابي من غير ما ياخدو بالهم ف المهم ٥ دقايق وجت وانا اول ما شوفتها ضحكه ف سري ضحكه شيطان اللي هو تعالي تعالي يا بنت المتناكه
ازيك يا نوران ازيك يا خالد عامل ايه واقولها فهمتي المحاضره ف قالتلي اه وفضلنا نتكلم عن الدراسه شويه لحد ما قولتلها نوران ممكن اشوف وشك تحت ال** هي سكتت ثواني كدا وقالت اممم ممكن وراحت رفعت ال**
وانا هنا صفرت من اللي شوفته كحل اسود علي عيون واسعه حلوه وشفايف مرسومه ومنفوخه ولونها وردي ووشها ابيض ف انا ف سري قولت امتي الشفايف دي تعض المصاصه (زبي) بس مطولتش ف التفكير عشان زبي ميبانش لاني كنت لابس سويت بانت رصاصي من اللي بيبين الظوبر ف لما لقتني مبلم فيها اتكسفت وهي بتضحك وخدودها احمرت ونزلت ال**** ومشيت بسرعه
انا وقتها مقدرتش ودخلت حمام الكليه طربشت القعده لبن 😂😂 وخلص اليوم ف الكليه وروحت قولتلها كنتي حلوه اوي انهارده وهي قالتلي كان واضح فعلا 😂
وقالتلي وانت كمان كنت حلو اوي انهارده انا خلاص بقا استويت وقررت هنيك شرفها يعني هنيكه بس قولت الاول لازم نتقابل كام مره كده زي اول مره كدا عشان خلاص تبقا مرتاحه والأمر يبقا اسهل ان احنا نتقابل بعدين او بره الكليه
وبكدا يكون خلص الجزء التاني اتمني يكون عجبكو بس المرادي عايز تفاعل بقا حلو علي الجزء واشوفكو قريب ف جزء التالت (بدايه نبض الشهوه ف كس نوران وادراكها ان كسها مش للشخ بس وبدايه سكس الشات بيني وبينها والتقفيش والتحسيس لما بقابلها )

الجزء الثالث
عاملين ايه عارف اني اتأخرت بس عندي امتحانات بس وبجد شكر لدعمكو ليا ده اللي بيشجعني
المهم مطولش عليكو نبدا ف الحزء التالت
واللي كنا واقفين فيه عند ان انا ونوران اتقابلنا اول مره وانا شوفت وشها تحت ال**** لأول مره برضو وتكلمنا قصاد بعض
نكمل بقا
بعد ما روحنا من المقابله دي انا كنت حريص ان اخلي المقابلات بينا كتير عشان تتعود ف قولتلها احنا خلاص كل مره هننزل فيها الكليه هنتكلم شويه زي المره اللي فاتت بس عادي قدام الناس كصحاب وكدا عشان بس يتعودو علي الوضع ويبقا الموضوع اسهل قدام ف هي قالتلي اممم مش عارفه يا خالد انا عمري ما عملت كدا ف حياتي و**** وحاسه اني متوتره ف لما لقيتها بدأت تخاف رجعت قولتلها يا نوري متخافيش انا بس بحبك وبحب اشوف علطول وانتي عارفاني كويس وتحبيني ف ليه نحرم بعض من حاجه زي دي ف قالتلي طيب هفكر وارد عليك ف انا شوفت الرساله ومرديتش وعملت اني مقموص ف مفيش ٥ دقايق ولقيتها باعته بتقولي موافقه 🙈 وبتقولي مش عارفه حبي ده هيوديني فين ف انا ف سري قولت هيوديكي علي بيوضي مص ولحس يا بنت المره
ف المهم خلاص بقيت مستني أقرب يوم ننزل الكليه عشان اشوفها واحاول اخلي نفسي المرادي مش هايج واتعامل عادي وتبقا مسلمه نفسها خالص ليا وحتي قولت اعزمها علي حاجه من كافتريا الجامعه وكدا وفعلا روحت الكليه وخلصنا المحاضرات واستينتها تخلص مع صحابها واعتمدت انهم يشوفوني معاها عشان يتعودوا وبعدين قولتلها تعالي نشرب حاجه الجو حر اوي وفعلا روحنا هناك قعدنا وبدأنا نتكلم كلام عادي وروتيني ف انا قررت اعاكسها شويه واقولها ايه العيون القمر دي هي كانت مكسوفه نيييييك ومش عارفه تتكلم انا هنا اتجرأت اكتر وقولت لازم خطوه ان امسك ايديها ف قومت قايلها نوران انا بحبكك اوووي هي برضو مش عارفه تبص ف عيني وبتداري خجلها وانا المعلم تحت الترابيزه بينط من مكانه وبيقولي سيبني عليها بنت المتناكه الشريفه وانا اوريك هتتكسف ازاي منك
المهم مسكت ايديها بسرعه وهي بتقولي وانا كمان بحبك ف كان صعب تكسفني بس كانت متوتره اوي مم مسكتي وبتقولي خالد انت اول واحد يلمس ايديا وانا ف سري بقوووووول احا هو فيه لسه بنات خام كدا هو ايه اللي اول واحد هو انا دخلت ايدي ف بنطلونك وبلعب ف كسك
المهم فضلت ماسك ايديها شويه اللي بالمناسبة كانت بيضه وناعمه اووووووي وقولتلها متقلقيش قلقانه ليه مش عايزه تقلقي ابدا طول ما انا معاكي قالتلي **** يخليك ليا قولتلها وانتي كمان يا روح قلبي وبوست ايديها بحركه رومانسيه لقيتها ايديها دفيت قولت بس كدا دابت خلاص ف دباديبي
المهم هي قالتلي بطل بقا يا خالد وتضحك بكسوف ف انا قولتلها حاضر يا نوري بس اخر طلب بقا قالتلي ايه قولتلها ناخد سيلفي مع بعض قالت اما نشوف اخرتها بدلع كدا وطلعت تلفوني واتصورنا وبعدين كل واحد روح بقا وكنت مبسوط فشخ ووصلت البيت قلعت البنطلون وقولت لزبي تعالي يا ابن المتناكه ياللي هتفضحنا وتفيت التفه من هنا وطخ وطخ نزلت علي زبي مبسميش واخده زحلقه وانا بتفرج علي صورتنا ومقدرتش امسك نفسي كتير وقومت جايب التلفون تحت زبي ومغرق التلفون علي وشها احا بجد كنت مش ف وعيي ونمت بعدها بنجاستي
صحيت تاني يوم كلمتها قالتلي انا كنت مبسوطه اوي امبارح يا خلودي ف انا قولت ف سري وليه الهيجان ده علي الصبح يا بنت الحلال بس قولتلها وانا بجد وربنا يخليكي ليا يا حبيبتي ف عملت قلب احمر اخير وقالتلي وانت كمان يا حبيبي ف انا قولت خلاص المره الجايه لما اقابلها لازم اهيجها وقعدت افكر كتير لحد ما جاتيلي خطه بس لسؤء الحظ انا كنت رايح ملعب مع صحابي قبل الكليه بيوم ودراعي اتكسر وجبسته وهي لما عرفت عطيت وزعلت اوي وقالتلي ياريتني اعرف اساعد بحاجه
ف ضحكت وقولت ف سري اه و** ياريتك جنبي تتضربيلي عشره بدل ما انا مش عارف عشان الجبس ف المهم روحت الكليه تاني يوم وهي جاتلي اول واحد موقفتش مع صحابها وكانت مخضوضه وزعلانه وجايبالي شوكولاته هديه وبتتعامل كأنها مراتي بجد قالتلي الف سلامه عليك يا خلودي وكنت بحب الكلمه دي اوي من بوقها ده قولتلها ** يسلمك يا نوري ف جت دماغي فكره شيطانيه بجد قولت اعمل نفسي أكن بطني بتوجعني وعايز اطرطر واروح الحمام بس مش هعرف افتح البنطلون لنفسي وخلاص قررت اعمل كدا فعلا ف وسط الكلام قولت ااااه بطني ف قالتلي مالك انت كويس قولتلها اه بس بس
قالتلي ايه قولتلها انا عايز اروح الحمام ومش عارف افك زرار البنطلون قالتلي طيب نشوف حد من صحابك يوديك ف انا ف دماغي قولت احا بس الحمد** كانو كلهم مشيو لاننا قاعدين بعد يوم الكليه ما خلص اصلا ف قالتلي طيب هنعمل ايه قولتلها مش عارف بس انا بجد مش هقدر استحمل لحد ما نروح قالتلي طيب تعالي نروح الحمامات يمكن نلاقي حد من الموظفين هناك ولا حاجه قولتلها يلا وانا عارف اننا مش هنلاقي حد وفعلا روحنا الحمامات وملقيناش قولت ازود ف التعب عشان تتلحلح قولت اااه مش قادر وانا فعلا مكنتش قادر بس مكنتش قادر مركبش الطيز دي ف قولتلها نوران انا اسف و** اني بضغط عليكي بي ممكن تفتحيلي السوسته والزرار ف هي فضلت ساكته كتير ومتوتره ومن غير ما تتكلم قامت فعلا فاكه الزرار والسوسته ف انا كنت بعرف انزل البوكسر بصراحه بس مكنتش هعرف ارفعه لما اخلص او اقفل البنطلون ف دخلت الحمام وعملت اكني بطرطر وزبي كان واقف علي الاخر ساعتها ف قولت اطلع ليها كدا عشان مش عارف اقفله وانادي عليها وبالفعل طلعت وبنادي عليها ف هي جايه مفكراني لابس ومخلص لقتني بزبي وعروقه نافره وشادد ف لسه هتكلم لقيتها رقعت صوت خضه كدا ودورت وشها بسرعه قالتلي ايه ددددهه
قولتلها انا اسف و**** بس انا مش عارف البس لوحدي ف جت بعد ما هديت وزوبري لسه شادد ونزلت علي الارض وراسها قدام زبي وانا كنت هموت وامسك راسها واحشره للآخر غصب عنها لحد ما تتخنق واللي يحصل يحصل وابوظ كل حاجه بس مسكت نفسي وهي اصلا لما جت ترفع البوكس وتقفل مكانتش عارفه عشان زبي واقف وهي كل ده مش باصه عليه اصلا وعشان اللي بيسأل ويقولي طيب يسطا ما ايدك التانيه موجوده ف الحقيقه انا لما وقعت واحده فيهم اتكسرت والتانيه من الخبطة كانت وارمه وبحركها براحه بس مع ألم وهي كانت عارفه ف عشان كدا عملت كل ده المهم قولتلها معلش انا اسف حاولي اخر مره ف مسكته وانا مكنتش متوقع كدا وف سري خخخخخخخخخخخخخ احاااااااااا هي فعلا مسكته ؟؟؟؟؟
ف وهي بتعدله كذا مره وتدخله جوا البوكسر انا مقدرتش وقومت طارش كميه لبن كتيره فشخ اننطرت علي هدومها وال**** وانا عملت أكن دي حاجه عورتني يعني واللي حصل ده مش ممتع بل مؤلم وانا من جوا كنت مغيب اصلا وهي قالت ينهار اسود ينهار اسود هو ايه اللي حصل ده ف انا قولتلها معرفش بجد وانا طبعا عارف 😂😂😂 وكنت عايز اقولها مالك يا كسمك ده لبن زبي اللي هيبقا مشروبك المفضل كمان شويه ف المهم زبي هدي بعدها وهي دخلته وخلاص لبست وهي قالتلي انا مستحيل اروح كدا واعمل ايه ف نقابي اللي اتوسخ ده وهي كانت بتتكلم كنت حاسس انها مش علي بعضها وسخنه اوي وتايهه كدا قولت ف نفسي بس كدا الكوكو اللي تحت اشتغل اخيرا بس انل اتعاملت عادي ميبقاش كله مره واحده وقولتلها اغسليه بمايه بس كان فعلا مش نافع ومبقع ومراحش بالمايه ف هي كانت خلاص هتعيط وبتقول ينهار ابيض انا اهلي هبموتوني لو روحت من غيره قولتلها متقلقيش انا عندي حل ...
وبكدا يخلص الجزء التالت عشان عندي امتحان للأسف ومضطر اقفل بس عايزكو تتوقعو ايه الحل وايه اللي هيحصل ف الجزء الرابع
يلا اشوفكو قريب ❤️❤️❤️

الجزء الرابع
رجعتلكم من تاني بس والمرادي خلصت امتحانات اخيرا ومبقاش فيه حاجه هتعطلني تاني

كنا واقفين عند حته ان لبني اتطربش علي نقابها ومكنش هينفع تروح بيه وانا ساعتها جالي حل من زبي لانه كان هيجان
نوران قالتلي انا لازم اجيب **** غيره مش هينفع اروح كدا خالص قولتلها اهدي اهدي بس انا هتصرف
قولتلها هجيبلك واحد من عندنا ف البيت ف قالتلي هينفع قولتلها عيب متقلقيش
ف قالتلي ماشي وروحت انا وهي وزبي عمال يفكر هينيكها ازاي وكان واقف فشخ مغ انه لسه طارش كميه محترمه عليها المهم وصلنا وهي قالتلي انا هطلع ازاي قولتلها متخافيش كدا كدا البيت ليها بوابتين واوضتي بعيده عن اهلي وده عشان احنا منا عايشين ف فيله ف قالت طب مهو مش هينفع نبقا لوحدنا يا خالد قولتلها ف ايه يا حبيبتي انتي هتبقي مراتي خلاص وبعدين لسه خايفه مني قالتلي ابدا و**** يا حبيبي مقصدش بس هتبقا غريبه يعني قولتلها ولا غريبه ولا حاجه ويلا بسرعه وانا ف دماغي بقول يلا بسرعه قبل ما عيلتي ييجو لأنهم كان مسافرين ف المهم طلعت معايا ودخلت اوضتي وفضلت تبص عليها وعجبتها اوي وبتقولي مكتبك حلو اوي وانا ف سري بقول انتي عارفه انا نظرتهم كام مره علي المكتب ده عشان طيزك الحلوه دي يا لبوه
وبعدين فاقت كدا وقالتلي يلا بقا هاتلي ال** بسرعه عشان متاخرش وعشان ميصحش كدا وانا بقول ف سري خخخخخخ ميصحش ايه انتي مش مروحه انهارده مم غير الاندر كمان مش بس ال** 😂😂😂 المهم عملت نفسي رايح اجيبه وروحت جيبت منوم من عندي جدتي كانت بتاخده عشان مبتعرفش تنام وروحت قولت معقوله تبقا مراتي عندي ومضايفهاش حتي بكوبايه شاي قالتلي هنتأخر كدا ية خالد وانا خايفه اهلي يقلقو عليا قولتلها خلاص كلميهم قوليلها ان صاحبتك عزمتك انهارده علي الاكل وهتتاخري شويه قالتلي اممم مبلاش يا خالد قولتلها ف ايه يا نوران انا بحب اقعد معاكي وارغي ده زنبي اني بحبك يعني قالت طيب خلاص استني متتكلمش غلي ما اتصل اعرفهم وانا ف سري بقول ابسط يا زبي انهارده هتدوق اطهر كس شريف عفيف المهم رجعت قالتلي خلاص هم الحمد**** وافقو بس قولتلها خلاص كدا بقا نشرب كوبايتين شاي من ايدي قالت ماشي بكسوف روحت المطبخ وعملت الشي وحطيت نقطتين منوم عشان متروحش ف النوم اوي عشان متتاخرش عن أهلها ويتصلون عليها وهي هتبقا نايمه ومحدش هيرد ف روحتلها وعملت شاي ومامتي ف المطبخ قالتلي عامل شاي لمين قولتلها ده صاحبي اوعي حد يدخل الاوضه عشان هو هناك ونذاكر قالتلي طيب بالتوفيق وخدت الشاي وروحتلها وتكلمنا وهي بتشربه وبعدين لقيت دماغها بقيت تتطوح كدا قولت يبقا المنوم اشتغل قولت اسيبها واعمل ان رايح اودي صينيه الشاي عشان تعرف تغفل وتروح ف النوم وفعلا وديت الصينيه ورجعت لقيتها نايمه علي ضهرها ومسلمه نفسها انا شخرت شخره وقولت يلا بينا بصوت باسم سمره وقولت لنفسي اهدي وبلاش كله هييجي عشان متصحاش روحت علي وشها اول حاجه وبدأت اشم ف وشها والحس في وشها بجد والحس شفايفها من بره ومناخيرها وشفايفها كانت حرفيا مسكره بدأت اعض فيها وكانت طريه فشخ وناعمه وادخل لساني جوا بوقها وكسم الحلاوه بجد قولت لنفسي في حاجات اهم مش وقته شفايفها دلوقتي نزلت فتحت كباسيل العبايه اللي كانت لابساها بس كنت بقففش كدا فيهم وخخخخخ بجد ايه الملبن ده وايه الكور دي انا منت مفكر بزازها صغيره بس طلعت برتقان ف رفعت التيشرت بسرعه والبرا ووقعو قدام عيني احلي بزاز بيضه مكوره انا قولت يا ديني امي احااااا ايه ده يا بنت المتناكه ده انتي طلعتي لبوووه نزلت فيهم تقفيش وعض ومص علي الحلمه الوردي دي ورضاعه زي الطفل وقولت اااه با نوران كمان يا محترمه يا بنت الناس يا متدينه كمان يا شرموطه امممممم
كملت فك العبايه ونزلت البنطلون بتاعها وانا ببعبص فيه كدا وزي ما قولتلكو هي تخينه من تحت أو جيناتها حلو يعني ف كسها كان مبطرخ كدا وقابب وده كان باين من البنطلون ف نزلت الاندر ووقفت دقيقه مبلم بجد عللي اللي شوفته كس مشعر شعر خفيف زي ما كنت متوقع بس شكله حلو اوي وهيجني فشخ مقدرتش بجد ولقيت الاندر بتاعها مبلول ومعلم كدا عند الكس قولت يبقا انا صح لما شوفتها مش علي بعضها واحنا ف حمام الكليه لما كانت مسكت زبي ونطرتهم كانت هي هاجت فعلا المهم نزلت لحس بلساني حرفيا كنت بغرف وباكل مش بلحس بس وكان شبه مبلول بعسلها الطاهر ده وشعرتها ف وعضيت البظر وحسيت ان ده سمع وهي نايمه ف مكملتش عشان متصحاش ف بوسته وقومت قالبها علي بطنها بس قبل ده قومت جايب تلفوني مصورها كدا وانا مطلع بزازها من البرا والاندر نازل ف كانت ولا اجدعها متناكه مفشوخه كسها وبزازها قدامي متصورين وبعدين قلبتها علي بطنها عشان اخيرا اشوف خرمها وطيزها اللبوه اللي ولقيتها طيزها كبيره بقا زي بتوع طياز البدو كدا مدلدله وليها شكل حلو وطريه فشخ قومت اضرب براحه كدا عليهم واملي ايدي منهم وانا مش مصدق قومت فاتحهم بأيدي علي الاخر وشوفت احلي وأطهر خرم ف حياتي كان مشعر اووووووف ف نزلت فورا بوس فيه ولحس براحه حواليه واحاول ادخل لساني وادخل صباعي فيه ف حسيت انها خلاص هتصحي قومت بسرعه مصوره طيزها وخورمها وبشم والحس فرد طيازها كأني وبقول دي البدايه يالبوه بس ولبستها كل حاجه تاني وقفلت العبايه وقولت اخرج بره واستناها لحد ما تصحي واعمل اكني كنت سايبها براحتها وفعلا مفيش ٥ دقايق كانت صحيت من النوم وبعتتلي واتس تقولي انت فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وهنا يخلص نص الجزء وهكمل بكره عشان خارج دلوقتي وعشان اسيبكو بفضلكو تتخيلو ايه اللي حصل وهل نوران هتعرف اللي عملته فيها واخدت بالها ولا الموضوع هيعدي بسلام
عاوز انيكها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة فشخ يسطا و الأحداث جميله
بس نصيحه اخويه عايزك تحسسني انك بتحب البت مش باصص لها نظره نيك و بس لان الحته دي بضان صراحه لكن لو خليت ان هو حاببها شويه هتبقي احلي بكتير
تحياتي ليك كمل
 
اعرفكم بنفسي انا خالد وعندي ميول غريبه او مش غريبه لاني معرفش انا كدا بس ولا كلنا عادي بس
انا عامة جسمي رياضي وطولي ١٨٠ وزبي ١٥ سنتي وبدأت شهوتي تنفجر ف مرحله الجامعه نبدا سريعا بواحده مم اغرب ميولي هو انا بحب اتخيل نفسي وانا بنيك البنات المحترمين فشخخ او المتدينين حتي لو مكنوش احلي جسم او شكل يعني مثلا
وانا ف الجامعه كان عندي صحاب بنات كتير بس معظمهم كان اوبن مايندد وكدا ف لما اجي اهيج واتخيل حد وانا بضرب عشره مكنتش دماغي بتوديني ليهم كنت بحب اتخيل واحده معايا ف الدفعه انا عارفها وهي تعرفني بحكم اننا كنا بنساعد بعض ف المذاكره وملخصات وكدا وانا لما كننت بحاول اهزر معاها ف الشات كانت دايما ترجع الموضوع للمذاكرة وتصدني وبس ف ده كان بيهيجني فشخ اللي هو انا هفشخ كسمين امك يا لبوه بس الصبر
ف هي خلاص قفلت بقا ان **** لاعلمها اللبونه والشرمطه
ف فضلت ابعتلها ف ملخصات واهتم بالمذاكرة عشان تتدخل تسألني واخليها ترتاح ليا وكنت اول ولد هي تكلمه ف الجامعه وحياتها ف كنت بهيج فشخ كل لما تاخد عليا اكتر وترتاحلي وانا اصلا طول ما انا بكلمها شات بكون قالع البوكسر ونازل فرك فيه وببقا هايج نيك وانا بتخيل المتدينه الشريفه العفيفه اللي ببتكسف تقول كلمه فشخ وهي بتمص زوبري تحت مني وبضربها علي وشها زي الكلبه واتف عليها واقولها فاكره يا كسمك لما كنتي مبتحبيش تهزري معايا
بس كل ده طبعا كان ف خيالي وانا بضرب عشره وبكلمها
فضلت تعدي الترمات بينا وبدأت تبعتلي ريكوردات بصوتها وكان صوتها حنين وحلو ف كنت بتخيل نفسي راشق زبي ف بوقها والهوا السخن اللي طالع من بوقها كنت بقرب السماعات من زبي كأنها بتتكلم جنب زبي واتخيل وانا بقلعها الاندر وكسها المشعر يظهرلي بقا مهي اكيد مبتعملش سويت مع انه مش شرط عشان متدينه تبقا مش نضيفه ولكن انا الشعر بيهيجني اكتر والحس بلساني وينفجر ف وشي احلي واطعم شلال عسل منها لأنها اكيد مضربتش سبعه ونص ولا مره ف حياتها واوقات اشوفها ف الجامعه واتخيل و انا اشم طيزها اللي اكيد هيبقا فيه شعر خفيف حوالين الخرم اللي اصلا كل ما اكنت اتخيل ان بلحس خرمها المشعر ده كنت بجيبهم علطول بكميه كبيره فشخ المهم التخيلات دي كانت مخليه زبي واقف اول ما تبعتلي رساله ف المذاكره ف كنت بشرحلها ريكوردات وانا بلعب ف زبي وفيه صوت واضح وانا بسجل الريكورد بس كنت عارف انها مش هتحط ف دماغها ان ده ممكن يكون صوت ايدي رايحه جايه علي زبي لأنها ابيض ف الحاجات دي ونبقا أقرب واقرب لبعض لحد مت هي بدا كل كلامها يبقا حب ليا واني احلي حاجه حصلتلها ف حياتها وانها واثقه فيا فشخ ومن هنا يبدأ علاقتنا انا وهي تروح لحته تانيه
لو لقيتها عجبتكو هنزل الجزء التاني قريب

الجزء الثاني
نكمل القصه بما اني لقيت إعجاب عليها وبالمناسبة ده مكانش جزء اول ده كان يعتبر نبذه عنها ف دلوقتي بقا نقدر نبدا بجد انا وزميلتي المحترمه فشخ اللي بالمناسبه نسيت اقول اسمها ايه ومواصفاتها ف هي اسمها نوران وكانت ب ١٦٥ سنتي وبزازها صغيرين شويه بس أنوثتها كلها كانت ف طيزها وكان واضح ان دي جيناتهم ف العيله لان جسمها كان رفيع لكن طيزها مرفوعه ومليانه وانا اللي يعرفني يعرف ان نقطه ضعفي الطيز الحلوه ويهمني الشكل اكتر من الحجم ف كنت دايما ف لما كانت تقفل ف الكلام معايا كنت اتخيل نفسي وانا بعاقبها وانا منيمها وبسقفلها بالقلام علي طيزها ومبعبص خورم طيزها الطاهر المشعر ده ف المهم نرجع لازاي خليتها ترتاحلي وتفك وتبقا زي الكلبه تحت رجلي
بقيت اديها اهتمام زياده يعني تبقا عايزه اي حاجه تخص الكليه اعملهالها واعمل نفسي محترم فشخ ف الشات واني دحيح فشخ ومعرفش غيرها واللي كان مساعدتي برضو ان هيئتي حلوه ويبان ان ابن ناس عشان كنت بلبس لبس حلو وحالتي الماديه كانت حلوه وتقديراتي مكانتش بتقل عن جيد جدا لكن هي كانت دايما بترتب وتجيب امتيازات المهم وطول ما انا كنت بكلمها ف الشات وبقول اسمها مثلا تقولي لو سمحت يا باشمهندس وباشمهندس دي عشان كنا انا وهي ف كليه حاسبات ومعلومات ف بتقولي متقولش اسمي عشان مينفعش وكدا وانا ف سري خخخخخخ يا كسمك حاضر ده أنا هخليكي تمصيه لحد اخر نقطه المهم قولتلها ماشي بس انا علفكره محترم وانتي عارفه واحنا بقالنا فتره بنذاكر مع بعض ومشوفتيش مني حاجه وحشه قالتلي عارفه **** انا اسفه مقصدش اوصلك الاحساس ده بس كل الفكره متعودتش وكدا قولتلها اتعودتي علي ايه ده اسمي اللي يخدش الحياء فيه قالتلي خلاص ماشي قول اسمي عادي قولتلها مش هقول غير لما تقولي انتي اسمي قالتلي خلاص ماشي يا خالد قولتلها تمام يا نوران وبعدين اتا فضلت مكمل ف طريقتي شويه مذاكره وجد وبعدين اقلب الشات لحياه شخصيه وبتعملي ايه ف يومك وكدا وكانت بتجاوب بالمختصر برضو وانا احكي باستفاضه واقولها حاجات حلوه ف يومي انا مكنتش بعملها زي بقرا كتب ووكتب دينيه وبرسم عليها بقا لعبه الواد الحلو المثقف المتدين وهي مستغربه استغراب حلو بقا وايه ده بجد والكلام ده قالتلي طيب رشحلي كتب وروايات ف كنت برشحلها روايات رومانسيه مشهوره عشان تحرك قلبها ده شويه اما كسها مفيش غيري اللي يخليه يتنفس وفضلت اعرف بقا هي بتحب وهي الفضول يخليها تسألني انا بحب ايه مثلا اشربه قولتلها قهوه قالتلي وانا كمان بجد قولتلها خلاص قبل ما نذاكر نشرب سوي بس نتكلم ف حاجات عاديه ولما نذاكر يبقا مذاكره بجد بتركيز بس قالت اممم ماشي انا هنا قولت خلاص بقا يا معلم هي بدأت توطي ليك وأنت اركب ومترحمش
بقا عندنا كل يوم الصبح قبل منذاكر جزء القهوه ده ف بقيت اسألها عن عيلتها وقرايبها الولاد والبنت بجد طلعت خام لا بتهزر مع قرايبها ولا اي حاجه من دي اللي كان بيخليني اشوفها مشروع شرموطه لبوه لزبي من النوع الفاخر انا قولت بقا عشان اعرف هي فعلا بدأت تحبني ولا لا لازم اختبرها اختبار الغيره ف انا كان عندي معيده بتشرحلنا رياضه وهي كانت لطيفه مع الدفعه بس انا كنت ضعيف ف الرياضه ف دايما كنت بدخل اسألها ف الخاص وكدا ونهزر وهي كانت سايبه مجال لكدا لحد ما بقيت عارفاني كويس وعارفه اسمي وكدا ف هي كانت دايما بتقولي انت من الناس اللي بحبها ف الدفعه و** وانا أحول واخد سكرين واوريها لنوران واقولها شايفه المعيده بالنسبالك هي صاحبتي والكلام ده واضحك وهنا كانت المفاجأة لقيتها بتغير فشخ عليا منها وكانت مكسوفه تقولي كدا وانا اللي خليتها تقول قولتلها مالك حاسك اضايقتي قالتلي بصراحه اه قولتلها ليه وانا عارف وبلعب ف زبي وبضحك ضحكه انتصار اني خليت الملتزمه دي تغير عليا قالتلي هي ازاي تعاملك كدا ومينفعش الهزار ده وبتاع قولتلها خلاص خلاص وعملت اكني بشتري خاطرها وقولتلها مش داخلها تاني وكدا وهسمح رقمها لان المعيده دي كمان كانت مسجله رقمي ف قولتلها متزعليش وانا مش هزاكر مع حد غيرك قالتلي خلاص كويس وعملت سين ومرديتش بعدها بشويه دخلت قالتلي مش عارفه اقولك ايه ياخالد بس تسلم انك ريحتني واشتريت خاطري وانا ف سري بقول انتي شوفتي راحه لسه ده انا هريحك علي الاخر قولتلها اكيد طبعا اومال هشتري خاطر مين يعني وهنا كانت أول مره تقولي ** يخليك ف انا قولت اقول وربنا يخليكي ليا يانوران بقلب ابيض واشوف هتعمل ايه لقيتها اتكسفت فشخ وسكتت قولتلها ده قلب ابيض يعم وبضحك قالتلي عارفه بس خلاص ماشي مفيش مشكله قولتلها تمام ومن ساعتها بقا بقيت هي بتصحيني من النوم تتصل عليا بس بتقولي متردش بس كانت بتتصل عشان نبدأ مذاكره ونعمل قهوه وبقيت خلاص بتفكر فيا ولو عندها اي مشكله مضايقاها برا المذاكره تيجي تقولي وتقولي انت اول واحد ف حياتي ارتاحلو كدا وتقولي مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه وخلاص انا عششت ف قلبها
وبكدا يكون خلص الجزء الأول وقولتلكو ازاي خليتها تتعلق بيا
عايزكو تقولولي عجبكو ولا لا وهيجكو لانهي درجه ولو عجبكم قولولي عشان اكمل بقيه القصه لأنها حقيقه مش تأليف ف هتبقت محدوده الأجزاء بس لسه فيها تفاصيل ان ازاي قدرت اوصل لكسها وانيك طيزها بنت المتناكه دي وتبقا من نوران المحتشمه بالخمار والصلاه لنوران اللبوه المفتوحه المخلصه لزبي
بقا دلوقتي معظم الشات بتاعنا شخصي وهزار اكتر منه مذاكره وهي بقيت حابه كدا وفضولها انا كنت بغذيه واقول مواضيع وهي تسأل وعايزه تعرف رأي ف دي وف دي وكل مجالات الحياه وانا اقولها أراء ايه بقا خبير وعقلاني وحكيم وكل اللي نفسك فيه ف هي بقيت شايفه كوكتيل حلو اوي من شاب حلو وتفكيره حلو ودمه خفيف ومحترم (متعرفش ان انا ساعات بكتب ف الشات بزبي من الهيجان وافضل اخبطه علي المكتب كأن حد بيخبط وهي تقولي مين اللي ده اللي بيخبط عليك 😂😂😂😂)
المهم بقيت خلاص اول واحده تشوف الاستوريز واوقات كتير تريبلاي عليها وتضحك وتقولي دمك خفيف اوي وانا اضحك ف سري واتخيل وهي بتتنطط عليه واقول اااه اااه براحه وانتي بتقعدي عليه يا كسمك
لحد ما خلاص مبقيتش تسيطر علي عاطفتها وتمنع غيرتها وبقيت تغير فشخ وتقولي صريحه علي وقفتي مع البنات زمايلي الاوبن مايندد بتوع الكليه وطبعا بما ان نوران متدينه ف معندهاش بقا حوار الاختلاط ده ولا الهزار بين الولاد والبنات ف الجامعه وعشان انا كنت اول حد ف حياتها ف هي كانت عندها طاقه وخزان مشاعر حب بقا ليا انا متزهقش مني وتبقا عايزانا نتكلم علطول ونشرب قهوه واحنا بنتكلم وخلاص الحب عماها وبقيت عايزه تكلمني ٢٤ ساعه وانا طبعا اجاريها عشان اوصل لغرضي (غرضي ان انيك أطهر كس ف الكليه اللي هو كسها بالنسبالي ) ف كنت برضو بديها شويه مشاعر حب حلوه جايه من زبي بس عشان هي متحسش انه حب من طرف واحد وعشان برضو هي تتجرأ اكتر وتعترفلي بحبها اللي انا كنت شايفه من قبل ما تقول بس كنت عايزها تقوله وفعلا جات ف مره بنتكلم قالتلي ** انت مش متخيل انت مكانتك عندي ازاي انت بيخليني مبسوطه ازاي ومش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه خالد قولتلها نعم قالتلي بحبك وبعدين قفلت التلفون ومفتحتهوش غير تاني يوم من الكسوف وانا ارن وابعت ومفيش حد يرد لحد ما فتحت وقولتلها ايه يابنتي قلقتيني وانا طبعا ولا كنت قلقان ولا حاجه ده انا كنت قاعد اقرا كلمه بحبك دي ونازل خناقه مع زبي اللي نزل ٣ مرات علي صورته وشها الطاهر ده ومعرفش ازاي انا نسيت اقولكو معلومه زي دي بس هي كانت *** هي معلومه بديهيه بس مهمه تتقال ف كنت بتخيل اني ماسك راسها وخانقها بال** ده وبجيبهم عليه واطرطر كمان ده ال** ده ياما خلاني انزلهم 😂😂
المهم قالتلي معلش بس بجد مقدرتش من الكسوف وانت مش متخيل الموضوع كان صعب ازاي بس انا مقولتش غير لما اتأكدت من مشاعري قولتلها انا اللي مش علي بعضي من امبارح يا نوري وكنت اول مره ادلعها انتي مش متخيله انا فرحت قد ايه وكنت خايف لتكوني شايفاني اخوكي والكلام ده قالتلي لا لا انا بحبك تاني قولتلها وانا بموت وكنت هغلط واقولك ف باطك المشعر خفيف ده بس لحقت نفسي وقولت بموت فيكي قالتلي بجد؟؟ قولتلها انتي احلي وأطيب واكتر بنت محترمه ف حياتي اتكسفت فشخخخخ
قالتلي وانت كمان يخلودي انا بقا لما دلعتني لبني كان بيغلي ويتخانق مع بعضه علي مين يدخل كسها الاول 😂😂
المهم الكلام ده ف اجازه الصيف بتاعت الكليه وكنا مقضينها حب وكلام زي ده لفتره عشان تصدق الدور وبعدين لما رجعت الدراسه قولتلها انا عايز أقف معاك ف الكليه ونتكلم علي الحقيقه بقا قالتلي يالهوي انا هتكسف فشخ ومش هعرف قولتلها متقلقيش انا معاكي ومش غريب وانا حبيبك وده من حقي قالتلي طيب هحاول
ف نزلنا ف مره الكليه وقولتلها بقولك ايه اعملي حسابك انهارده هشوفك قالت *** يسهل قولتلها هشوفك برضو قالت امتي وفين قولتلها بعد المحاضره الاولي عند الحمامات قالتلي لا حمامات ايه وشبهات وافرض حد شافنا
ف قولتلها ده أمن مكان نتقابل فيه عشان سمعتنا يا روحي وعشان محدش لسه عرف اننا بنحب بعض قالت *** يستر ماشي
انا وقتها طول ما انا كنت ف المحاضره كان زبي واقف تحيه العلم ومستني تخلص بسرعه
المهم خلصت اخيرا وروحت انا قبلها وبعتلها فينك قالتلي استني ببعد عن صحابي من غير ما ياخدو بالهم ف المهم ٥ دقايق وجت وانا اول ما شوفتها ضحكه ف سري ضحكه شيطان اللي هو تعالي تعالي يا بنت المتناكه
ازيك يا نوران ازيك يا خالد عامل ايه واقولها فهمتي المحاضره ف قالتلي اه وفضلنا نتكلم عن الدراسه شويه لحد ما قولتلها نوران ممكن اشوف وشك تحت ال** هي سكتت ثواني كدا وقالت اممم ممكن وراحت رفعت ال**
وانا هنا صفرت من اللي شوفته كحل اسود علي عيون واسعه حلوه وشفايف مرسومه ومنفوخه ولونها وردي ووشها ابيض ف انا ف سري قولت امتي الشفايف دي تعض المصاصه (زبي) بس مطولتش ف التفكير عشان زبي ميبانش لاني كنت لابس سويت بانت رصاصي من اللي بيبين الظوبر ف لما لقتني مبلم فيها اتكسفت وهي بتضحك وخدودها احمرت ونزلت ال**** ومشيت بسرعه
انا وقتها مقدرتش ودخلت حمام الكليه طربشت القعده لبن 😂😂 وخلص اليوم ف الكليه وروحت قولتلها كنتي حلوه اوي انهارده وهي قالتلي كان واضح فعلا 😂
وقالتلي وانت كمان كنت حلو اوي انهارده انا خلاص بقا استويت وقررت هنيك شرفها يعني هنيكه بس قولت الاول لازم نتقابل كام مره كده زي اول مره كدا عشان خلاص تبقا مرتاحه والأمر يبقا اسهل ان احنا نتقابل بعدين او بره الكليه
وبكدا يكون خلص الجزء التاني اتمني يكون عجبكو بس المرادي عايز تفاعل بقا حلو علي الجزء واشوفكو قريب ف جزء التالت (بدايه نبض الشهوه ف كس نوران وادراكها ان كسها مش للشخ بس وبدايه سكس الشات بيني وبينها والتقفيش والتحسيس لما بقابلها )

الجزء الثالث
عاملين ايه عارف اني اتأخرت بس عندي امتحانات بس وبجد شكر لدعمكو ليا ده اللي بيشجعني
المهم مطولش عليكو نبدا ف الحزء التالت
واللي كنا واقفين فيه عند ان انا ونوران اتقابلنا اول مره وانا شوفت وشها تحت ال**** لأول مره برضو وتكلمنا قصاد بعض
نكمل بقا
بعد ما روحنا من المقابله دي انا كنت حريص ان اخلي المقابلات بينا كتير عشان تتعود ف قولتلها احنا خلاص كل مره هننزل فيها الكليه هنتكلم شويه زي المره اللي فاتت بس عادي قدام الناس كصحاب وكدا عشان بس يتعودو علي الوضع ويبقا الموضوع اسهل قدام ف هي قالتلي اممم مش عارفه يا خالد انا عمري ما عملت كدا ف حياتي و**** وحاسه اني متوتره ف لما لقيتها بدأت تخاف رجعت قولتلها يا نوري متخافيش انا بس بحبك وبحب اشوف علطول وانتي عارفاني كويس وتحبيني ف ليه نحرم بعض من حاجه زي دي ف قالتلي طيب هفكر وارد عليك ف انا شوفت الرساله ومرديتش وعملت اني مقموص ف مفيش ٥ دقايق ولقيتها باعته بتقولي موافقه 🙈 وبتقولي مش عارفه حبي ده هيوديني فين ف انا ف سري قولت هيوديكي علي بيوضي مص ولحس يا بنت المره
ف المهم خلاص بقيت مستني أقرب يوم ننزل الكليه عشان اشوفها واحاول اخلي نفسي المرادي مش هايج واتعامل عادي وتبقا مسلمه نفسها خالص ليا وحتي قولت اعزمها علي حاجه من كافتريا الجامعه وكدا وفعلا روحت الكليه وخلصنا المحاضرات واستينتها تخلص مع صحابها واعتمدت انهم يشوفوني معاها عشان يتعودوا وبعدين قولتلها تعالي نشرب حاجه الجو حر اوي وفعلا روحنا هناك قعدنا وبدأنا نتكلم كلام عادي وروتيني ف انا قررت اعاكسها شويه واقولها ايه العيون القمر دي هي كانت مكسوفه نيييييك ومش عارفه تتكلم انا هنا اتجرأت اكتر وقولت لازم خطوه ان امسك ايديها ف قومت قايلها نوران انا بحبكك اوووي هي برضو مش عارفه تبص ف عيني وبتداري خجلها وانا المعلم تحت الترابيزه بينط من مكانه وبيقولي سيبني عليها بنت المتناكه الشريفه وانا اوريك هتتكسف ازاي منك
المهم مسكت ايديها بسرعه وهي بتقولي وانا كمان بحبك ف كان صعب تكسفني بس كانت متوتره اوي مم مسكتي وبتقولي خالد انت اول واحد يلمس ايديا وانا ف سري بقوووووول احا هو فيه لسه بنات خام كدا هو ايه اللي اول واحد هو انا دخلت ايدي ف بنطلونك وبلعب ف كسك
المهم فضلت ماسك ايديها شويه اللي بالمناسبة كانت بيضه وناعمه اووووووي وقولتلها متقلقيش قلقانه ليه مش عايزه تقلقي ابدا طول ما انا معاكي قالتلي **** يخليك ليا قولتلها وانتي كمان يا روح قلبي وبوست ايديها بحركه رومانسيه لقيتها ايديها دفيت قولت بس كدا دابت خلاص ف دباديبي
المهم هي قالتلي بطل بقا يا خالد وتضحك بكسوف ف انا قولتلها حاضر يا نوري بس اخر طلب بقا قالتلي ايه قولتلها ناخد سيلفي مع بعض قالت اما نشوف اخرتها بدلع كدا وطلعت تلفوني واتصورنا وبعدين كل واحد روح بقا وكنت مبسوط فشخ ووصلت البيت قلعت البنطلون وقولت لزبي تعالي يا ابن المتناكه ياللي هتفضحنا وتفيت التفه من هنا وطخ وطخ نزلت علي زبي مبسميش واخده زحلقه وانا بتفرج علي صورتنا ومقدرتش امسك نفسي كتير وقومت جايب التلفون تحت زبي ومغرق التلفون علي وشها احا بجد كنت مش ف وعيي ونمت بعدها بنجاستي
صحيت تاني يوم كلمتها قالتلي انا كنت مبسوطه اوي امبارح يا خلودي ف انا قولت ف سري وليه الهيجان ده علي الصبح يا بنت الحلال بس قولتلها وانا بجد وربنا يخليكي ليا يا حبيبتي ف عملت قلب احمر اخير وقالتلي وانت كمان يا حبيبي ف انا قولت خلاص المره الجايه لما اقابلها لازم اهيجها وقعدت افكر كتير لحد ما جاتيلي خطه بس لسؤء الحظ انا كنت رايح ملعب مع صحابي قبل الكليه بيوم ودراعي اتكسر وجبسته وهي لما عرفت عطيت وزعلت اوي وقالتلي ياريتني اعرف اساعد بحاجه
ف ضحكت وقولت ف سري اه و** ياريتك جنبي تتضربيلي عشره بدل ما انا مش عارف عشان الجبس ف المهم روحت الكليه تاني يوم وهي جاتلي اول واحد موقفتش مع صحابها وكانت مخضوضه وزعلانه وجايبالي شوكولاته هديه وبتتعامل كأنها مراتي بجد قالتلي الف سلامه عليك يا خلودي وكنت بحب الكلمه دي اوي من بوقها ده قولتلها ** يسلمك يا نوري ف جت دماغي فكره شيطانيه بجد قولت اعمل نفسي أكن بطني بتوجعني وعايز اطرطر واروح الحمام بس مش هعرف افتح البنطلون لنفسي وخلاص قررت اعمل كدا فعلا ف وسط الكلام قولت ااااه بطني ف قالتلي مالك انت كويس قولتلها اه بس بس
قالتلي ايه قولتلها انا عايز اروح الحمام ومش عارف افك زرار البنطلون قالتلي طيب نشوف حد من صحابك يوديك ف انا ف دماغي قولت احا بس الحمد** كانو كلهم مشيو لاننا قاعدين بعد يوم الكليه ما خلص اصلا ف قالتلي طيب هنعمل ايه قولتلها مش عارف بس انا بجد مش هقدر استحمل لحد ما نروح قالتلي طيب تعالي نروح الحمامات يمكن نلاقي حد من الموظفين هناك ولا حاجه قولتلها يلا وانا عارف اننا مش هنلاقي حد وفعلا روحنا الحمامات وملقيناش قولت ازود ف التعب عشان تتلحلح قولت اااه مش قادر وانا فعلا مكنتش قادر بس مكنتش قادر مركبش الطيز دي ف قولتلها نوران انا اسف و** اني بضغط عليكي بي ممكن تفتحيلي السوسته والزرار ف هي فضلت ساكته كتير ومتوتره ومن غير ما تتكلم قامت فعلا فاكه الزرار والسوسته ف انا كنت بعرف انزل البوكسر بصراحه بس مكنتش هعرف ارفعه لما اخلص او اقفل البنطلون ف دخلت الحمام وعملت اكني بطرطر وزبي كان واقف علي الاخر ساعتها ف قولت اطلع ليها كدا عشان مش عارف اقفله وانادي عليها وبالفعل طلعت وبنادي عليها ف هي جايه مفكراني لابس ومخلص لقتني بزبي وعروقه نافره وشادد ف لسه هتكلم لقيتها رقعت صوت خضه كدا ودورت وشها بسرعه قالتلي ايه ددددهه
قولتلها انا اسف و**** بس انا مش عارف البس لوحدي ف جت بعد ما هديت وزوبري لسه شادد ونزلت علي الارض وراسها قدام زبي وانا كنت هموت وامسك راسها واحشره للآخر غصب عنها لحد ما تتخنق واللي يحصل يحصل وابوظ كل حاجه بس مسكت نفسي وهي اصلا لما جت ترفع البوكس وتقفل مكانتش عارفه عشان زبي واقف وهي كل ده مش باصه عليه اصلا وعشان اللي بيسأل ويقولي طيب يسطا ما ايدك التانيه موجوده ف الحقيقه انا لما وقعت واحده فيهم اتكسرت والتانيه من الخبطة كانت وارمه وبحركها براحه بس مع ألم وهي كانت عارفه ف عشان كدا عملت كل ده المهم قولتلها معلش انا اسف حاولي اخر مره ف مسكته وانا مكنتش متوقع كدا وف سري خخخخخخخخخخخخخ احاااااااااا هي فعلا مسكته ؟؟؟؟؟
ف وهي بتعدله كذا مره وتدخله جوا البوكسر انا مقدرتش وقومت طارش كميه لبن كتيره فشخ اننطرت علي هدومها وال**** وانا عملت أكن دي حاجه عورتني يعني واللي حصل ده مش ممتع بل مؤلم وانا من جوا كنت مغيب اصلا وهي قالت ينهار اسود ينهار اسود هو ايه اللي حصل ده ف انا قولتلها معرفش بجد وانا طبعا عارف 😂😂😂 وكنت عايز اقولها مالك يا كسمك ده لبن زبي اللي هيبقا مشروبك المفضل كمان شويه ف المهم زبي هدي بعدها وهي دخلته وخلاص لبست وهي قالتلي انا مستحيل اروح كدا واعمل ايه ف نقابي اللي اتوسخ ده وهي كانت بتتكلم كنت حاسس انها مش علي بعضها وسخنه اوي وتايهه كدا قولت ف نفسي بس كدا الكوكو اللي تحت اشتغل اخيرا بس انل اتعاملت عادي ميبقاش كله مره واحده وقولتلها اغسليه بمايه بس كان فعلا مش نافع ومبقع ومراحش بالمايه ف هي كانت خلاص هتعيط وبتقول ينهار ابيض انا اهلي هبموتوني لو روحت من غيره قولتلها متقلقيش انا عندي حل ...
وبكدا يخلص الجزء التالت عشان عندي امتحان للأسف ومضطر اقفل بس عايزكو تتوقعو ايه الحل وايه اللي هيحصل ف الجزء الرابع
يلا اشوفكو قريب ❤️❤️❤️

الجزء الرابع
رجعتلكم من تاني بس والمرادي خلصت امتحانات اخيرا ومبقاش فيه حاجه هتعطلني تاني

كنا واقفين عند حته ان لبني اتطربش علي نقابها ومكنش هينفع تروح بيه وانا ساعتها جالي حل من زبي لانه كان هيجان
نوران قالتلي انا لازم اجيب **** غيره مش هينفع اروح كدا خالص قولتلها اهدي اهدي بس انا هتصرف
قولتلها هجيبلك واحد من عندنا ف البيت ف قالتلي هينفع قولتلها عيب متقلقيش
ف قالتلي ماشي وروحت انا وهي وزبي عمال يفكر هينيكها ازاي وكان واقف فشخ مغ انه لسه طارش كميه محترمه عليها المهم وصلنا وهي قالتلي انا هطلع ازاي قولتلها متخافيش كدا كدا البيت ليها بوابتين واوضتي بعيده عن اهلي وده عشان احنا منا عايشين ف فيله ف قالت طب مهو مش هينفع نبقا لوحدنا يا خالد قولتلها ف ايه يا حبيبتي انتي هتبقي مراتي خلاص وبعدين لسه خايفه مني قالتلي ابدا و**** يا حبيبي مقصدش بس هتبقا غريبه يعني قولتلها ولا غريبه ولا حاجه ويلا بسرعه وانا ف دماغي بقول يلا بسرعه قبل ما عيلتي ييجو لأنهم كان مسافرين ف المهم طلعت معايا ودخلت اوضتي وفضلت تبص عليها وعجبتها اوي وبتقولي مكتبك حلو اوي وانا ف سري بقول انتي عارفه انا نظرتهم كام مره علي المكتب ده عشان طيزك الحلوه دي يا لبوه
وبعدين فاقت كدا وقالتلي يلا بقا هاتلي ال** بسرعه عشان متاخرش وعشان ميصحش كدا وانا بقول ف سري خخخخخخ ميصحش ايه انتي مش مروحه انهارده مم غير الاندر كمان مش بس ال** 😂😂😂 المهم عملت نفسي رايح اجيبه وروحت جيبت منوم من عندي جدتي كانت بتاخده عشان مبتعرفش تنام وروحت قولت معقوله تبقا مراتي عندي ومضايفهاش حتي بكوبايه شاي قالتلي هنتأخر كدا ية خالد وانا خايفه اهلي يقلقو عليا قولتلها خلاص كلميهم قوليلها ان صاحبتك عزمتك انهارده علي الاكل وهتتاخري شويه قالتلي اممم مبلاش يا خالد قولتلها ف ايه يا نوران انا بحب اقعد معاكي وارغي ده زنبي اني بحبك يعني قالت طيب خلاص استني متتكلمش غلي ما اتصل اعرفهم وانا ف سري بقول ابسط يا زبي انهارده هتدوق اطهر كس شريف عفيف المهم رجعت قالتلي خلاص هم الحمد**** وافقو بس قولتلها خلاص كدا بقا نشرب كوبايتين شاي من ايدي قالت ماشي بكسوف روحت المطبخ وعملت الشي وحطيت نقطتين منوم عشان متروحش ف النوم اوي عشان متتاخرش عن أهلها ويتصلون عليها وهي هتبقا نايمه ومحدش هيرد ف روحتلها وعملت شاي ومامتي ف المطبخ قالتلي عامل شاي لمين قولتلها ده صاحبي اوعي حد يدخل الاوضه عشان هو هناك ونذاكر قالتلي طيب بالتوفيق وخدت الشاي وروحتلها وتكلمنا وهي بتشربه وبعدين لقيت دماغها بقيت تتطوح كدا قولت يبقا المنوم اشتغل قولت اسيبها واعمل ان رايح اودي صينيه الشاي عشان تعرف تغفل وتروح ف النوم وفعلا وديت الصينيه ورجعت لقيتها نايمه علي ضهرها ومسلمه نفسها انا شخرت شخره وقولت يلا بينا بصوت باسم سمره وقولت لنفسي اهدي وبلاش كله هييجي عشان متصحاش روحت علي وشها اول حاجه وبدأت اشم ف وشها والحس في وشها بجد والحس شفايفها من بره ومناخيرها وشفايفها كانت حرفيا مسكره بدأت اعض فيها وكانت طريه فشخ وناعمه وادخل لساني جوا بوقها وكسم الحلاوه بجد قولت لنفسي في حاجات اهم مش وقته شفايفها دلوقتي نزلت فتحت كباسيل العبايه اللي كانت لابساها بس كنت بقففش كدا فيهم وخخخخخ بجد ايه الملبن ده وايه الكور دي انا منت مفكر بزازها صغيره بس طلعت برتقان ف رفعت التيشرت بسرعه والبرا ووقعو قدام عيني احلي بزاز بيضه مكوره انا قولت يا ديني امي احااااا ايه ده يا بنت المتناكه ده انتي طلعتي لبوووه نزلت فيهم تقفيش وعض ومص علي الحلمه الوردي دي ورضاعه زي الطفل وقولت اااه با نوران كمان يا محترمه يا بنت الناس يا متدينه كمان يا شرموطه امممممم
كملت فك العبايه ونزلت البنطلون بتاعها وانا ببعبص فيه كدا وزي ما قولتلكو هي تخينه من تحت أو جيناتها حلو يعني ف كسها كان مبطرخ كدا وقابب وده كان باين من البنطلون ف نزلت الاندر ووقفت دقيقه مبلم بجد عللي اللي شوفته كس مشعر شعر خفيف زي ما كنت متوقع بس شكله حلو اوي وهيجني فشخ مقدرتش بجد ولقيت الاندر بتاعها مبلول ومعلم كدا عند الكس قولت يبقا انا صح لما شوفتها مش علي بعضها واحنا ف حمام الكليه لما كانت مسكت زبي ونطرتهم كانت هي هاجت فعلا المهم نزلت لحس بلساني حرفيا كنت بغرف وباكل مش بلحس بس وكان شبه مبلول بعسلها الطاهر ده وشعرتها ف وعضيت البظر وحسيت ان ده سمع وهي نايمه ف مكملتش عشان متصحاش ف بوسته وقومت قالبها علي بطنها بس قبل ده قومت جايب تلفوني مصورها كدا وانا مطلع بزازها من البرا والاندر نازل ف كانت ولا اجدعها متناكه مفشوخه كسها وبزازها قدامي متصورين وبعدين قلبتها علي بطنها عشان اخيرا اشوف خرمها وطيزها اللبوه اللي ولقيتها طيزها كبيره بقا زي بتوع طياز البدو كدا مدلدله وليها شكل حلو وطريه فشخ قومت اضرب براحه كدا عليهم واملي ايدي منهم وانا مش مصدق قومت فاتحهم بأيدي علي الاخر وشوفت احلي وأطهر خرم ف حياتي كان مشعر اووووووف ف نزلت فورا بوس فيه ولحس براحه حواليه واحاول ادخل لساني وادخل صباعي فيه ف حسيت انها خلاص هتصحي قومت بسرعه مصوره طيزها وخورمها وبشم والحس فرد طيازها كأني وبقول دي البدايه يالبوه بس ولبستها كل حاجه تاني وقفلت العبايه وقولت اخرج بره واستناها لحد ما تصحي واعمل اكني كنت سايبها براحتها وفعلا مفيش ٥ دقايق كانت صحيت من النوم وبعتتلي واتس تقولي انت فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وهنا يخلص نص الجزء وهكمل بكره عشان خارج دلوقتي وعشان اسيبكو بفضلكو تتخيلو ايه اللي حصل وهل نوران هتعرف اللي عملته فيها واخدت بالها ولا الموضوع هيعدي بسلام
عاش ينجم كمل و ياريت تكبر الاجزاء شويه بالتوفيق
 
كمل يافنان بسرعه
 
قصه جامده اوي كمل
 
عرض القصة بأسلوب جميل ومعبر
 
الجزء الخامس

نكمل بقا مكان ما كنا واقفين ان نوران صحيت من المنوم وبتقولي انت فين
ف انا روحتلها قولتلها انا اهه صح النوم يعم قالتلي ازاي بس بجد انا ازاي نمت عندك ينهار ابيض والساعه كام دلوقتي قولتلها اهدي اهدي محصلش حاجه وزي ما انتي شايفه انا سيبت الاوضه عشان تبقا براحتك وطبعا ف سري بعد صورتك وإنتي عريانه يا شرموطه وقولتلها عدي ساعه بس انتي اصلا مطولتيش واه صح بصي جبتلك ايه قالتلي ايه قولتلها ال** يا نوري قالتي طب الحمد** تسلم بجد يا خالد و** تعبتك وانت مكسور قولتلها لا ولا حاجه وانا ف دماغي بقول الحمد** انها ملاحظتش ان خورمها اصلا مبلول من اللحس اللي كنت بلحسه المهم خدت ال**** وقولتلها بجد انهارده كنت مبسوط اوي يا نوران وبحبك اوي وبقرب منها وهي بتقولي وانا كمان ولسه بحط ايدي علي وسطها عشان احاول اغفلها ف بوسه شفايف ضربتني حته قلم بسرعه وطلعت تمشي ويومها مكلمتنيش خالص
وانا تضايقت نيك بقا اني بوظت الدنيا بعد ما كان كله ماشي حلو وفضلت كام يوم متكلمنيش لحد ما انا دخلت قولتلها حقك عليا يا نوران مكنش قصدي و** انا بس بحبك وكنت هعمل كدا من باب الرومانسيه قالتلي انا انصدمت يا خالد ازاي تفكر فيا كدا وتفتكر اصلا ان كنت هوافق انا محترمه يا خالد وانت عارف وانا كنت بشخر بقا ف اوضتي طول الكلام واقول احا هي بنت المتناكه دي ازاي كدة مبتهيجش ابدا اومال لو عرفت ان راضع بزازها اصلا ولاحس كسها وطيظها ومصورها المهم قولتلها عارف يا نوران و** وده اللي مخليني متمسك بيكي عشان انتي عفيفه ومحترمه وانا فعلا اسف يا نوران ف بعد كلام كتير سامحتني اخيرا وقالتلي انا كمان بحبك ياخالد وكنت بعيط طول الايام اللي مبكلمكش فيها علفكره بس انا بس عايزه نعمل كدا لما نتجوز ف قولتلها حاضر يا نوران وقعدنا فتره كلامنا عادي ومكنش فيه كليه بس نوران الفضول اخيرا لعب لعبته وقررت تسألني علي اللي شافته يوم الحمام واللي طلع من زبي ده بس طبعا مقالتليش كدا بالحرف لا قالتلي هو انا مش عارفه ابدا منين يا خالد بس هو ايه اللي طلع منك علي ال**** ده ف انا عايز أجراها اكتر وف نفس الوقت اديها ثقه قولتلها ده اسمه لبن الراجل ف هي استغربت وقالتلي لبن ؟؟؟ قولتلها اه بس بيبقا تقيل فشخ قالتلي اه ما انا كنت لسه هسأل قولتلها دي بالاسم العلمي الحيوانات المنويه عشان نخلف قالتلي هي دي اللي ف درس العلوم 😂 قولتلها اه هو ده 😭
قالتلي انا مش عارفه هسأل كدا ازاي بس هو ليه كان عامل كدا ف انا عملت عبيط وقولتلها مين ده قالتلي العضو الذكري يعني قولتلها العضو؟؟ 😭😂 قولتلها اسمه زب قالتلي بسسسسس بطل الألفاظ دي قولتلها و**** اسمه زب قالتلي ماشي كان عامل كدا ليه قولتلها هو ايه قالتلي اخلص يا خالد قولتلها لا قولي قالتلي الزب ده ف انا هيجت فشخ وطلعت زبي وانا بكلمها شات وتفيت ف ايدي ونزلت غسلته وبقول قولي يا شرموطه يا قارحه كمان ياللي كنتي ببتكسفي تقولي فشخ دلوقتي بتقول زب المهم قولتلها هو دي حاجه ميقدرش الراجل يتحكم فيها بس هو بيبقا كدا لما يشوف حاجه حلوه وضحكت ولقيتها طلعت من الشات وتأخرت ف الرد شويه عرفت انها هاجت اكيد قولت أدق الحديد وهو سخن ف قولتلها روحتي فين بتعملي ايه قالتلي ولا حاجه قولتلها يا نوران ما تصارحيني قالتلي انا يا خالد مم ساعه المره اللي فاتت وانا حاسه بحاجه غريبه قولتلها حاسه بغريبه فين قالتلي امممم مش هينفع اقول
قولتلها يا نوران انا بقولك اسراري مينفعش قالتلي امممم يعني العضو الانثوي قولتلها نوران بطلي تقولي كلمه عضو دي قالتلي و**** ما اعرف اسمه ايه قولتلها اساليني بعد كدا قولتلها اسمه كس
قالتلي كس؟؟؟ قولتلها اه قالتلي طيب حاسه بكسي بيوجعني قولتلها وجع ازاي قالتلي يعني حاسه ان بعاني اني ملمسوش مع اني قبل الموقف ده عمري ما لبسه انا بقا قولت احسسها هنا أن اللي بتعمله ده غلط عليها فشخ وهي ازاي ساكته وكابته هرموناتك كدا قالتلي معرفش أن ده غلط يا خالد ومحدش قالي قولتلها لا لا طبعا يابنتي ده لازم كل أسبوع علي الاقل تلمسيه شويه عشان ميحصلش عقم قالتلي بجدددد؟؟؟ قولتلها اه طبعا وانا بضحك ف سري
قالتلي طيب اعمل ايه دلوقتي قولتلها متقلقيش انا معاكي وهساعدك وانتي بنفسك اللي هتطمنيني عن الوجع وتقوليلي بتحسي بايه وقولتلها هو بيوجعك عشان تحطي ايدك عليه وتلعبين ف شويه قالتلي العب ؟ قولتلها اه لازم
قالتلي طيب هجرب
ف لقيتها سكتت فجأه كدا وطولت وبعدين بتقولي ينهار ابيض يا خالد انا مش عارفه دي حلوه ولا وحشه بس بجد انا بياكلني اووووي قولتلها ايه ده قالتلي كسييييي مش قادره ياخالد قولتلها كد انتي كدا ماشيه صح و** متقلقيش ثقي فيا بس كملي طبعا كل دخ وانا ملط ف الاوضه وبلعب ف السطور (زبي) قالت خااااللللد مش قادره اقسم ب** ولقيتها بتقولي ينهار اسود قولتلها ايه قالتلي فيه مايه طلعت من كسي بقيت بتقول كسي عادي احا وقالتلي مايه كتيره فشخ طبعا عشان دي اول مره يعني ف قولتلها اخيرا هو كدا انتي عملتي الموضوع صح واللي طلع ده الناس بتقول عليه عسل قالتلي ليه قولتلها هو كدا بس جوايا بيقول عشان هو بيبقا طعمه عسل يا كسمك وهو بين شفايف كسك كدا ف قالتلي خالد انا مرتاحه راحه غريبه اوي بجد بس حلوه تصدق انا فعلا كنت تعبانه وفعلا باين ده الحل فعلا وقالتلي اتمني يا خالد اللي حصل ده يفضل بينا قولتلها اكيد طبعا انتي بتقولي ايه يا نوران
المهم انك روحتي عن نفسك وعرفتي اللي كنتي فيه ده غلط ودلوقتي انتي راتاحتي قالتلي اه ارتاحت اوي وحاسه كمان ان عايزه انام قولتلها نامي يا روحي وانا عارف ان كدا خلاص انا يعتبر ظبطت كسها علي منبه كل اسبوع هيتعب تاني ويهيج وساعتها مفيش حاجه هتريحه غير زبي ويومها انا غرقت سريري لبن وقولتلها انتي عارفه ان الولاد كدا كمان ولازم برضو يخرجوا اللبن ده كل أسبوع وقولتلها ان يوم الحمام ده مكنتش جبت لبني ف بالتالي لما انتي مسكتيه خرج بسرعه قالتلي اه فهمت قولتلها طيب بصراحه بقا ايه ؤايك ف زب جوزك قالتلي بسسسسسسسس عيب قولتلها تاني ينوران مش اتفقنا علب الصراحه قالتلي بصراحه حلو اوي ياخالد
وهنا يخلص الجزء الخامس والجزء الجاي هنبدأ نعرف ايه دور الصور اللي صورتها وازاي قدرت انيكها تاني بارادتها واجبهملها بنفسي 😂
ارجو الدمج
كمل يسطا عاش نيك
 
روعة 👍👍
 
جميلة كمل
 
لو القصة دى بصحيح وحقيقية يبقى انتظر المفاجأة
 
  • عجبني
التفاعلات: youssef.
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%