NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وليد اسماعيل

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
17 فبراير 2023
المشاركات
31
مستوى التفاعل
48
نقاط
245
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم كلكم عاملين ايه....
مش هطول عليكم انا اسمي وليد والقصة دي حصلت معي بجد من حوالي ١٠ سنين وجت في بالي النهارده فحبيت اشاركها معاكم....
كان عندي ١٩ سنه وليا خالات كتير أصغر واحدة فيهم خالتي اميره بطلت قصتنا النهاردة
اميرة دكتورة امراض تناسلية عندها ٤١ سنه طولها حوالي ١٦٥ ووزنها ٦٧ بالظبط بزازها صغيرة خالص لكن حلمتها كبيرة عودها مدور وطيزها مشدودة و مستديرة المهم...
خالتي عندها مشاكل مع جوزها و كانت مقدمه علي خلع وسابته وسافرت السعودية لوحدها ومن حسن حظي انا جت في نفس المدينة اللي انا كنت بشتغل فيها حائل اكيد معظمكم سمع عنها القصة تبدأ لما جالي اتصال من ماما بتطلب مني الاتصال بخالتي اميره ومساعدتها في كل ما تحتاجه قلت ليها طيب بعدم اهتمام اصل خالي اميرة دي انا ماكنتش اعرفها خالص.
المهم اتصلت بخالتي واخذت اجازة يوم من الشغل ورحت ليها المستشفى اللي بتشتغل فيها سلمنا علي بعض واخذتني السكن الاداري بتاعها حاجة كده اوروبي خالص شقة غرفتين َصالة مفروشة فرش عالي اوي المهم قعدنا نشرب قهوة وكانت خالتي بتدخن وانا طبعا فرحت اني هدخن معاها.
قعدت تحكي لي انها مضطربة ومش بتعرف تنام اللي بحبوب منومة و حاسة بوحدة شديدة وطلبت مني اني اسكن معاها وهي هتتحمل كل المصاريف علشان مرتبها كبير وطبعا انا وافقت علي طول وقلت ليها بكره هاجيب حاجاتي واجي في الليل بعد لما اخلص شغل...
وقي اليوم التاني خلصت شغلي واخذت حاجاتي ورحت اسكن من الدكتورة اميرة خالتي اللي بعد كده اصبحت مراتي.
دخلنا الشقة وقعدنا في اوضة النوم بنكلم ونتقرج غلي التلفزيون وبنشرب سجاير وبعدين وبدون اي مقدمات لقيت خالتي بتحك كسها من فوق الهدوم بطريقة قوية جدا كانت لابسة بجامة نوم بينك وانا كنت لابس شورت وتيشرت ابيض وعملت اني مش واخد بالي لكن هي فضلت تحك وتتكلم معي عادي المهم قلت ليها انا رايح الحمام وطبعا زبي كان واقف علي الاخر رحت الحمام وطلعت زبي و كان ليها كلوتات في الغسيل قعدت اشم فيهم وهجت علي الاخر و ضربت عشرة في الكلوتات بتاعتها و قلت لنفسي اكيد هي بتعمل كده علشان هايجة وعاوزه تتناك....
طلعت من الحمام وانا مصمم اني انيكها واتمتع بجسمها الخطير ده رجعت الاوضة وكان في نقط ميه علي الشورت بتاعي لاحظت خالتي ده وقالت لي ايه ده انت باليت نفسك كده ليه...
قلت ليها ماخدتش بالي مش مهم ابتسمت ابتسامة خبيثة جدا وقالت لي ماخدتش بالك برضو و لا لعبت في هددومي اللي في الحمام طبعا كان قصدها الكلوتات بتاعتها ارتبكت و معرفتش ارد عليها و طلعت سيجارة اشربها... قامت مقربة مني و قالت لي مالك ياحبيبي انت زعلت من حاجة...
قلت ليها عادي ياخلتو مافيش حاجة انا رايح انام قالت لي انت هتنام هنا معايا علي السرير علشان انا قلقانه عليك وانا فرحت جدا وقلت اكيد هي عاوزاني انيكها....
قلت لازم اتشجع واعمل اي حاجة تخلينا ندخلي في الموضوع علي طول...
قمت قايل ليها اقولك علي حاجة بصراحة ياخلتو انا معرفش انام غير لما اقلع الشوت والكلوت وخايف اضايقك قامت قالت لي بشرمطه وعلوقية انت باين عليك مش سهل خالص ياليدووو....

هكمل لكم بقى بعدين عن احلي فتره في حياتي مع مراتي الجديدة الدكتورة اميره
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Almalim kimoo, MADAM SOSO, ابو زوبر جنانن و 27 آخرين
يعني بزمتك ده جزء
 
  • عجبني
التفاعلات: sami jaleel و Samy80
دا جزي صغير جدا
حاول تكبر الجزء بعد كدا
 
ازيكم كلكم عاملين ايه....
مش هطول عليكم انا اسمي وليد والقصة دي حصلت معي بجد من حوالي ١٠ سنين وجت في بالي النهارده فحبيت اشاركها معاكم....
كان عندي ١٩ سنه وليا خالات كتير أصغر واحدة فيهم خالتي اميره بطلت قصتنا النهاردة
اميرة دكتورة امراض تناسلية عندها ٤١ سنه طولها حوالي ١٦٥ ووزنها ٦٧ بالظبط بزازها صغيرة خالص لكن حلمتها كبيرة عودها مدور وطيزها مشدودة و مستديرة المهم...
خالتي عندها مشاكل مع جوزها و كانت مقدمه علي خلع وسابته وسافرت السعودية لوحدها ومن حسن حظي انا جت في نفس المدينة اللي انا كنت بشتغل فيها حائل اكيد معظمكم سمع عنها القصة تبدأ لما جالي اتصال من ماما بتطلب مني الاتصال بخالتي اميره ومساعدتها في كل ما تحتاجه قلت ليها طيب بعدم اهتمام اصل خالي اميرة دي انا ماكنتش اعرفها خالص.
المهم اتصلت بخالتي واخذت اجازة يوم من الشغل ورحت ليها المستشفى اللي بتشتغل فيها سلمنا علي بعض واخذتني السكن الاداري بتاعها حاجة كده اوروبي خالص شقة غرفتين َصالة مفروشة فرش عالي اوي المهم قعدنا نشرب قهوة وكانت خالتي بتدخن وانا طبعا فرحت اني هدخن معاها.
قعدت تحكي لي انها مضطربة ومش بتعرف تنام اللي بحبوب منومة و حاسة بوحدة شديدة وطلبت مني اني اسكن معاها وهي هتتحمل كل المصاريف علشان مرتبها كبير وطبعا انا وافقت علي طول وقلت ليها بكره هاجيب حاجاتي واجي في الليل بعد لما اخلص شغل...
وقي اليوم التاني خلصت شغلي واخذت حاجاتي ورحت اسكن من الدكتورة اميرة خالتي اللي بعد كده اصبحت مراتي.
دخلنا الشقة وقعدنا في اوضة النوم بنكلم ونتقرج غلي التلفزيون وبنشرب سجاير وبعدين وبدون اي مقدمات لقيت خالتي بتحك كسها من فوق الهدوم بطريقة قوية جدا كانت لابسة بجامة نوم بينك وانا كنت لابس شورت وتيشرت ابيض وعملت اني مش واخد بالي لكن هي فضلت تحك وتتكلم معي عادي المهم قلت ليها انا رايح الحمام وطبعا زبي كان واقف علي الاخر رحت الحمام وطلعت زبي و كان ليها كلوتات في الغسيل قعدت اشم فيهم وهجت علي الاخر و ضربت عشرة في الكلوتات بتاعتها و قلت لنفسي اكيد هي بتعمل كده علشان هايجة وعاوزه تتناك....
طلعت من الحمام وانا مصمم اني انيكها واتمتع بجسمها الخطير ده رجعت الاوضة وكان في نقط ميه علي الشورت بتاعي لاحظت خالتي ده وقالت لي ايه ده انت باليت نفسك كده ليه...
قلت ليها ماخدتش بالي مش مهم ابتسمت ابتسامة خبيثة جدا وقالت لي ماخدتش بالك برضو و لا لعبت في هددومي اللي في الحمام طبعا كان قصدها الكلوتات بتاعتها ارتبكت و معرفتش ارد عليها و طلعت سيجارة اشربها... قامت مقربة مني و قالت لي مالك ياحبيبي انت زعلت من حاجة...
قلت ليها عادي ياخلتو مافيش حاجة انا رايح انام قالت لي انت هتنام هنا معايا علي السرير علشان انا قلقانه عليك وانا فرحت جدا وقلت اكيد هي عاوزاني انيكها....
قلت لازم اتشجع واعمل اي حاجة تخلينا ندخلي في الموضوع علي طول...
قمت قايل ليها اقولك علي حاجة بصراحة ياخلتو انا معرفش انام غير لما اقلع الشوت والكلوت وخايف اضايقك قامت قالت لي بشرمطه وعلوقية انت باين عليك مش سهل خالص ياليدووو....

هكمل لكم بقى بعدين عن احلي فتره في حياتي مع مراتي الجديدة الدكتورة اميره
جميلة جدا وحاول تكبر الاجزاء شويه
 
ازيكم كلكم عاملين ايه....
مش هطول عليكم انا اسمي وليد والقصة دي حصلت معي بجد من حوالي ١٠ سنين وجت في بالي النهارده فحبيت اشاركها معاكم....
كان عندي ١٩ سنه وليا خالات كتير أصغر واحدة فيهم خالتي اميره بطلت قصتنا النهاردة
اميرة دكتورة امراض تناسلية عندها ٤١ سنه طولها حوالي ١٦٥ ووزنها ٦٧ بالظبط بزازها صغيرة خالص لكن حلمتها كبيرة عودها مدور وطيزها مشدودة و مستديرة المهم...
خالتي عندها مشاكل مع جوزها و كانت مقدمه علي خلع وسابته وسافرت السعودية لوحدها ومن حسن حظي انا جت في نفس المدينة اللي انا كنت بشتغل فيها حائل اكيد معظمكم سمع عنها القصة تبدأ لما جالي اتصال من ماما بتطلب مني الاتصال بخالتي اميره ومساعدتها في كل ما تحتاجه قلت ليها طيب بعدم اهتمام اصل خالي اميرة دي انا ماكنتش اعرفها خالص.
المهم اتصلت بخالتي واخذت اجازة يوم من الشغل ورحت ليها المستشفى اللي بتشتغل فيها سلمنا علي بعض واخذتني السكن الاداري بتاعها حاجة كده اوروبي خالص شقة غرفتين َصالة مفروشة فرش عالي اوي المهم قعدنا نشرب قهوة وكانت خالتي بتدخن وانا طبعا فرحت اني هدخن معاها.
قعدت تحكي لي انها مضطربة ومش بتعرف تنام اللي بحبوب منومة و حاسة بوحدة شديدة وطلبت مني اني اسكن معاها وهي هتتحمل كل المصاريف علشان مرتبها كبير وطبعا انا وافقت علي طول وقلت ليها بكره هاجيب حاجاتي واجي في الليل بعد لما اخلص شغل...
وقي اليوم التاني خلصت شغلي واخذت حاجاتي ورحت اسكن من الدكتورة اميرة خالتي اللي بعد كده اصبحت مراتي.
دخلنا الشقة وقعدنا في اوضة النوم بنكلم ونتقرج غلي التلفزيون وبنشرب سجاير وبعدين وبدون اي مقدمات لقيت خالتي بتحك كسها من فوق الهدوم بطريقة قوية جدا كانت لابسة بجامة نوم بينك وانا كنت لابس شورت وتيشرت ابيض وعملت اني مش واخد بالي لكن هي فضلت تحك وتتكلم معي عادي المهم قلت ليها انا رايح الحمام وطبعا زبي كان واقف علي الاخر رحت الحمام وطلعت زبي و كان ليها كلوتات في الغسيل قعدت اشم فيهم وهجت علي الاخر و ضربت عشرة في الكلوتات بتاعتها و قلت لنفسي اكيد هي بتعمل كده علشان هايجة وعاوزه تتناك....
طلعت من الحمام وانا مصمم اني انيكها واتمتع بجسمها الخطير ده رجعت الاوضة وكان في نقط ميه علي الشورت بتاعي لاحظت خالتي ده وقالت لي ايه ده انت باليت نفسك كده ليه...
قلت ليها ماخدتش بالي مش مهم ابتسمت ابتسامة خبيثة جدا وقالت لي ماخدتش بالك برضو و لا لعبت في هددومي اللي في الحمام طبعا كان قصدها الكلوتات بتاعتها ارتبكت و معرفتش ارد عليها و طلعت سيجارة اشربها... قامت مقربة مني و قالت لي مالك ياحبيبي انت زعلت من حاجة...
قلت ليها عادي ياخلتو مافيش حاجة انا رايح انام قالت لي انت هتنام هنا معايا علي السرير علشان انا قلقانه عليك وانا فرحت جدا وقلت اكيد هي عاوزاني انيكها....
قلت لازم اتشجع واعمل اي حاجة تخلينا ندخلي في الموضوع علي طول...
قمت قايل ليها اقولك علي حاجة بصراحة ياخلتو انا معرفش انام غير لما اقلع الشوت والكلوت وخايف اضايقك قامت قالت لي بشرمطه وعلوقية انت باين عليك مش سهل خالص ياليدووو....

هكمل لكم بقى بعدين عن احلي فتره في حياتي مع مراتي الجديدة الدكتورة اميره

كمل يا برنس​

 
ازيكم كلكم عاملين ايه....
مش هطول عليكم انا اسمي وليد والقصة دي حصلت معي بجد من حوالي ١٠ سنين وجت في بالي النهارده فحبيت اشاركها معاكم....
كان عندي ١٩ سنه وليا خالات كتير أصغر واحدة فيهم خالتي اميره بطلت قصتنا النهاردة
اميرة دكتورة امراض تناسلية عندها ٤١ سنه طولها حوالي ١٦٥ ووزنها ٦٧ بالظبط بزازها صغيرة خالص لكن حلمتها كبيرة عودها مدور وطيزها مشدودة و مستديرة المهم...
خالتي عندها مشاكل مع جوزها و كانت مقدمه علي خلع وسابته وسافرت السعودية لوحدها ومن حسن حظي انا جت في نفس المدينة اللي انا كنت بشتغل فيها حائل اكيد معظمكم سمع عنها القصة تبدأ لما جالي اتصال من ماما بتطلب مني الاتصال بخالتي اميره ومساعدتها في كل ما تحتاجه قلت ليها طيب بعدم اهتمام اصل خالي اميرة دي انا ماكنتش اعرفها خالص.
المهم اتصلت بخالتي واخذت اجازة يوم من الشغل ورحت ليها المستشفى اللي بتشتغل فيها سلمنا علي بعض واخذتني السكن الاداري بتاعها حاجة كده اوروبي خالص شقة غرفتين َصالة مفروشة فرش عالي اوي المهم قعدنا نشرب قهوة وكانت خالتي بتدخن وانا طبعا فرحت اني هدخن معاها.
قعدت تحكي لي انها مضطربة ومش بتعرف تنام اللي بحبوب منومة و حاسة بوحدة شديدة وطلبت مني اني اسكن معاها وهي هتتحمل كل المصاريف علشان مرتبها كبير وطبعا انا وافقت علي طول وقلت ليها بكره هاجيب حاجاتي واجي في الليل بعد لما اخلص شغل...
وقي اليوم التاني خلصت شغلي واخذت حاجاتي ورحت اسكن من الدكتورة اميرة خالتي اللي بعد كده اصبحت مراتي.
دخلنا الشقة وقعدنا في اوضة النوم بنكلم ونتقرج غلي التلفزيون وبنشرب سجاير وبعدين وبدون اي مقدمات لقيت خالتي بتحك كسها من فوق الهدوم بطريقة قوية جدا كانت لابسة بجامة نوم بينك وانا كنت لابس شورت وتيشرت ابيض وعملت اني مش واخد بالي لكن هي فضلت تحك وتتكلم معي عادي المهم قلت ليها انا رايح الحمام وطبعا زبي كان واقف علي الاخر رحت الحمام وطلعت زبي و كان ليها كلوتات في الغسيل قعدت اشم فيهم وهجت علي الاخر و ضربت عشرة في الكلوتات بتاعتها و قلت لنفسي اكيد هي بتعمل كده علشان هايجة وعاوزه تتناك....
طلعت من الحمام وانا مصمم اني انيكها واتمتع بجسمها الخطير ده رجعت الاوضة وكان في نقط ميه علي الشورت بتاعي لاحظت خالتي ده وقالت لي ايه ده انت باليت نفسك كده ليه...
قلت ليها ماخدتش بالي مش مهم ابتسمت ابتسامة خبيثة جدا وقالت لي ماخدتش بالك برضو و لا لعبت في هددومي اللي في الحمام طبعا كان قصدها الكلوتات بتاعتها ارتبكت و معرفتش ارد عليها و طلعت سيجارة اشربها... قامت مقربة مني و قالت لي مالك ياحبيبي انت زعلت من حاجة...
قلت ليها عادي ياخلتو مافيش حاجة انا رايح انام قالت لي انت هتنام هنا معايا علي السرير علشان انا قلقانه عليك وانا فرحت جدا وقلت اكيد هي عاوزاني انيكها....
قلت لازم اتشجع واعمل اي حاجة تخلينا ندخلي في الموضوع علي طول...
قمت قايل ليها اقولك علي حاجة بصراحة ياخلتو انا معرفش انام غير لما اقلع الشوت والكلوت وخايف اضايقك قامت قالت لي بشرمطه وعلوقية انت باين عليك مش سهل خالص ياليدووو....

هكمل لكم بقى بعدين عن احلي فتره في حياتي مع مراتي الجديدة الدكتورة اميره
كمل يحب 🤍✨
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل ياكبير ومنتظر الجديد ويكون جزء طويل شويه
 
مساء الفل علي كل الناس الحلوه
ندخل في الموضوع علي طول. وقفنا في الجزء الاول عند اتفقنا انا وخالتي اميره أنني انام معاه علي السرير في نفس الاوضة وقلت ليها اني متعود انام عريان من غير كلوت ولاشورت و هي طبعا قالت لي خد راحتك.
المهم رحت طفيت النور ودخلت تحت البطانية معاها وقلعت الشورت و الكلوت وحسيت براحة كبيرة جدا وطبعا زبي وقف كالعادة لما بدأت اشم ريحة خالتي الممزَجة بعرقها المنعش وفصلت ساكت لغاية لما لقيتها بتلف نحيتي وتقول مش هاتقولي بقي انت كنت بتعمل ايه في الحمام ياخلبوص قلت ليها بصراحة كنت بريح نفسي ضحكت وقالت لي ياحمار هو اللي بيريح نفسه يعمل كده برضو تعالي قول لي وانا اساعدك... اووف
وساعتها رحت في عالم تاني خالص وقلت ليها يعني بجد تقدري تساعديني ياخلتو قالت لي طبعا بس اول حاجة تبطل تقلي خالتو انا اميرة و ممكن تدلعني وتقول لي مرمر.
قلت ليها انا هموت يامرمر بجد ساعديني
قالت لي يلا ياحيوان تعالي في حضن امبرة حبيبتك
وانا ماصدقت لما اخذتني في حضنها ورحت هاجم على شفايفها ابوس فيهم بجنون واحس بانفاسها السريعة ابوس وامص واطلع لساني احطه في بقها وهي تمصه وطبعا ايدي كانت بتلعب في طيزها وهي ايديها علي زبي مسكاه بكل حنان ونزلت ابوس رقبتها و ودنها وففجأه لقيتها بتقول لي يخرب بيت ابوك ايه كل ده
قلت ليها تلميذك يامرمر
ضحكت وقالت طيب يلا تعالي ارضع بزازي ياكلب
بزازها كلنوا صغيرين بس حلمتهم كبيرة واول لما حطيت الحلمة في بقي حاسيت ان اغمي علي من حلوتها و ملمسها وفضلا ارضع و اقفش في البز التاني وبعدين وانا قمه الهيجان قلت ليها انا لازم اشتمك علشان نتمتع اكتر
قلت لي وهي بتأوه اشم زي مانت عاوز انا خدامتك و تحت امرك بس ريح كسي وهنيه
قلت ليها بس كده ياشرموطة ده انا هعشرك النهاردة وهصفي زبي كله في كسك ياكلبه
قالت لي يلا بلاش تضيع وقت هاموت يابن الكلب
قمت نازل بسرعة علي كسها المشعر وهجمت ببقوقي عليه امصه كله وهي تصوت و تقول اححححححح وانا امصه كله وادخل لسلن جوه والعب لها في بظرها وهي في عالم تاني خالص وتشد في شعر راسي وتقول يلا ياروحي نيك وشبعني اووووف نيك ياخول احححح نيك ياكسمك نيك
قمت ماسك زبي و فضلت افرش في كسها برأس زبي وكسها بينزل مش هيبطل وبعدين قمت مدخله كله ورحت اخذها في حضني واهمس في ودنها انت فين من زمان يابنت الوسخة َوهي تقول احححححح كنت في كسمك يامتناك نيك يلا
انا هاجييب الان
قلت ليها جيبي علشان اندل انا لبتي في عسلك
وبعدين هتعرفوا الباقية في الجزء القادم
علشان انتوا اكيد ازباركم وقفت وحالتكم صعبة
يلا نزلوا لبنكم واستنوني في الحلقة الجاية
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Almalim kimoo, MADAM SOSO, ابو زوبر جنانن و 7 آخرين
اولا انت قولت قصه حقيقه
وعلشان كده حبيت اقولك السعوديه محدش بيسافر لها ف عقد عمل اقل من 21سنه او 22 وحكايتك فاكس اصلا 😂😂
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: grayz و mor2010
اولا انت قولت قصه حقيقه
وعلشان كده حبيت اقولك السعوديه محدش بيسافر لها ف عقد عمل اقل من 21سنه او 22 وحكايتك فاكس اصلا 😂😂
يعم اقرا واتمتع انت وساكت
 
ازيكم كلكم عاملين ايه....
مش هطول عليكم انا اسمي وليد والقصة دي حصلت معي بجد من حوالي ١٠ سنين وجت في بالي النهارده فحبيت اشاركها معاكم....
كان عندي ١٩ سنه وليا خالات كتير أصغر واحدة فيهم خالتي اميره بطلت قصتنا النهاردة
اميرة دكتورة امراض تناسلية عندها ٤١ سنه طولها حوالي ١٦٥ ووزنها ٦٧ بالظبط بزازها صغيرة خالص لكن حلمتها كبيرة عودها مدور وطيزها مشدودة و مستديرة المهم...
خالتي عندها مشاكل مع جوزها و كانت مقدمه علي خلع وسابته وسافرت السعودية لوحدها ومن حسن حظي انا جت في نفس المدينة اللي انا كنت بشتغل فيها حائل اكيد معظمكم سمع عنها القصة تبدأ لما جالي اتصال من ماما بتطلب مني الاتصال بخالتي اميره ومساعدتها في كل ما تحتاجه قلت ليها طيب بعدم اهتمام اصل خالي اميرة دي انا ماكنتش اعرفها خالص.
المهم اتصلت بخالتي واخذت اجازة يوم من الشغل ورحت ليها المستشفى اللي بتشتغل فيها سلمنا علي بعض واخذتني السكن الاداري بتاعها حاجة كده اوروبي خالص شقة غرفتين َصالة مفروشة فرش عالي اوي المهم قعدنا نشرب قهوة وكانت خالتي بتدخن وانا طبعا فرحت اني هدخن معاها.
قعدت تحكي لي انها مضطربة ومش بتعرف تنام اللي بحبوب منومة و حاسة بوحدة شديدة وطلبت مني اني اسكن معاها وهي هتتحمل كل المصاريف علشان مرتبها كبير وطبعا انا وافقت علي طول وقلت ليها بكره هاجيب حاجاتي واجي في الليل بعد لما اخلص شغل...
وقي اليوم التاني خلصت شغلي واخذت حاجاتي ورحت اسكن من الدكتورة اميرة خالتي اللي بعد كده اصبحت مراتي.
دخلنا الشقة وقعدنا في اوضة النوم بنكلم ونتقرج غلي التلفزيون وبنشرب سجاير وبعدين وبدون اي مقدمات لقيت خالتي بتحك كسها من فوق الهدوم بطريقة قوية جدا كانت لابسة بجامة نوم بينك وانا كنت لابس شورت وتيشرت ابيض وعملت اني مش واخد بالي لكن هي فضلت تحك وتتكلم معي عادي المهم قلت ليها انا رايح الحمام وطبعا زبي كان واقف علي الاخر رحت الحمام وطلعت زبي و كان ليها كلوتات في الغسيل قعدت اشم فيهم وهجت علي الاخر و ضربت عشرة في الكلوتات بتاعتها و قلت لنفسي اكيد هي بتعمل كده علشان هايجة وعاوزه تتناك....
طلعت من الحمام وانا مصمم اني انيكها واتمتع بجسمها الخطير ده رجعت الاوضة وكان في نقط ميه علي الشورت بتاعي لاحظت خالتي ده وقالت لي ايه ده انت باليت نفسك كده ليه...
قلت ليها ماخدتش بالي مش مهم ابتسمت ابتسامة خبيثة جدا وقالت لي ماخدتش بالك برضو و لا لعبت في هددومي اللي في الحمام طبعا كان قصدها الكلوتات بتاعتها ارتبكت و معرفتش ارد عليها و طلعت سيجارة اشربها... قامت مقربة مني و قالت لي مالك ياحبيبي انت زعلت من حاجة...
قلت ليها عادي ياخلتو مافيش حاجة انا رايح انام قالت لي انت هتنام هنا معايا علي السرير علشان انا قلقانه عليك وانا فرحت جدا وقلت اكيد هي عاوزاني انيكها....
قلت لازم اتشجع واعمل اي حاجة تخلينا ندخلي في الموضوع علي طول...
قمت قايل ليها اقولك علي حاجة بصراحة ياخلتو انا معرفش انام غير لما اقلع الشوت والكلوت وخايف اضايقك قامت قالت لي بشرمطه وعلوقية انت باين عليك مش سهل خالص ياليدووو....

هكمل لكم بقى بعدين عن احلي فتره في حياتي مع مراتي الجديدة الدكتورة اميره

كمل يا برنس​

 
مساء الفل علي كل الناس الحلوه
ندخل في الموضوع علي طول. وقفنا في الجزء الاول عند اتفقنا انا وخالتي اميره أنني انام معاه علي السرير في نفس الاوضة وقلت ليها اني متعود انام عريان من غير كلوت ولاشورت و هي طبعا قالت لي خد راحتك.
المهم رحت طفيت النور ودخلت تحت البطانية معاها وقلعت الشورت و الكلوت وحسيت براحة كبيرة جدا وطبعا زبي وقف كالعادة لما بدأت اشم ريحة خالتي الممزَجة بعرقها المنعش وفصلت ساكت لغاية لما لقيتها بتلف نحيتي وتقول مش هاتقولي بقي انت كنت بتعمل ايه في الحمام ياخلبوص قلت ليها بصراحة كنت بريح نفسي ضحكت وقالت لي ياحمار هو اللي بيريح نفسه يعمل كده برضو تعالي قول لي وانا اساعدك... اووف
وساعتها رحت في عالم تاني خالص وقلت ليها يعني بجد تقدري تساعديني ياخلتو قالت لي طبعا بس اول حاجة تبطل تقلي خالتو انا اميرة و ممكن تدلعني وتقول لي مرمر.
قلت ليها انا هموت يامرمر بجد ساعديني
قالت لي يلا ياحيوان تعالي في حضن امبرة حبيبتك
وانا ماصدقت لما اخذتني في حضنها ورحت هاجم على شفايفها ابوس فيهم بجنون واحس بانفاسها السريعة ابوس وامص واطلع لساني احطه في بقها وهي تمصه وطبعا ايدي كانت بتلعب في طيزها وهي ايديها علي زبي مسكاه بكل حنان ونزلت ابوس رقبتها و ودنها وففجأه لقيتها بتقول لي يخرب بيت ابوك ايه كل ده
قلت ليها تلميذك يامرمر
ضحكت وقالت طيب يلا تعالي ارضع بزازي ياكلب
بزازها كلنوا صغيرين بس حلمتهم كبيرة واول لما حطيت الحلمة في بقي حاسيت ان اغمي علي من حلوتها و ملمسها وفضلا ارضع و اقفش في البز التاني وبعدين وانا قمه الهيجان قلت ليها انا لازم اشتمك علشان نتمتع اكتر
قلت لي وهي بتأوه اشم زي مانت عاوز انا خدامتك و تحت امرك بس ريح كسي وهنيه
قلت ليها بس كده ياشرموطة ده انا هعشرك النهاردة وهصفي زبي كله في كسك ياكلبه
قالت لي يلا بلاش تضيع وقت هاموت يابن الكلب
قمت نازل بسرعة علي كسها المشعر وهجمت ببقوقي عليه امصه كله وهي تصوت و تقول اححححححح وانا امصه كله وادخل لسلن جوه والعب لها في بظرها وهي في عالم تاني خالص وتشد في شعر راسي وتقول يلا ياروحي نيك وشبعني اووووف نيك ياخول احححح نيك ياكسمك نيك
قمت ماسك زبي و فضلت افرش في كسها برأس زبي وكسها بينزل مش هيبطل وبعدين قمت مدخله كله ورحت اخذها في حضني واهمس في ودنها انت فين من زمان يابنت الوسخة َوهي تقول احححححح كنت في كسمك يامتناك نيك يلا
انا هاجييب الان
قلت ليها جيبي علشان اندل انا لبتي في عسلك
وبعدين هتعرفوا الباقية في الجزء القادم
علشان انتوا اكيد ازباركم وقفت وحالتكم صعبة
يلا نزلوا لبنكم واستنوني في الحلقة الجاية

فضلاً وليس أمراً ..
ستكون ملزماً بإتباع كافة قواعد النشر الخاصة بـ أقسام القصص
هنا 👇
قوانين النشر في أقسام القصص
 
فى انتظار الجديد
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%